Dostajesz sms że planowana godzina dostawy między 12-15, siedzi człowiek jak de*il w domu i czeka, ale kurier przyjeżdża sobie później, na obsłudze klienta nie miła pani która udziela informacji że kurier nie ma obowiązku zadzwonić wcześniej, a godzina jest orientacyjna i nie wiadomo czy wogole tego dnia dostarczy. No to po chol*re wysyłacie sms z godzina?
ZaletyBrak
WadyZaczynając od kurierów którzy z łaską przyjeżdżają, kończąc na obsłudze klienta która też bardzo nie mile odpisywała
~Małgorzata / 2023-08-20 18:02
Ocena: 2.00 / 5
Paczka jak zwykle otwarta Zawartość paczki uszkodzona.Nie polecam.
~Mati / 2022-09-30 16:34
Ocena: 2.00 / 5
10 godzin czekania na dostawę to ja bym w ten czas ze śląska nad morze dotarł a kurier nie może 30 km przejechać, nie polecam.
~mietekmietek / 2020-11-27 18:06
Ocena: 2.00 / 5
Wyjątkowo pazerna i bezczelna firma. Wymyślili sobie taki patent na szybkie wzbogacenie : wprowadzili rygorystyczny regulamin i za każde rzekome "przewinienie" obciążają podwójną opłatą. Kurier odbierający nie sprawdza paczki, nikt o niczym nie informuje klienta, by wiedział i się wypowiedział, a po miesiącu wystawiają obciążenie 100 % dopłatą, za to, że rzekomo przesyłka była "niestandardowa"... Żadnych informacji, dowodów - tylko płać i koniec.
Można się odwołać, a jakże - ale po godzinie, bez zapoznania się z naszymi argumentami rozpatrują odmownie, a po ponownym odwołaniu - to samo. Zero argumentów, żadnych dowodów - tyylko autorytarne stwierdzenie "przesyłka niestandardowa" i nic do nich nie trafia. I nigdzie się nie odwołasz, bo to wyłącznie oni jak dyktatorzy rozpatrują.
Fajny patent a prosty i skuteczny ? Pieniądze same wpadają.
Bezczelnością jest pobieranie aż podwójnej opłaty ! Za 17 zł wykonuje się cały szereg pracochłonnych operacji m.in. dojazd do klienta, przewóz na bazę, załadunek na auto, przeładowanie i to kilka razy w punktach węzłowych, przejazd nawet 500 km, dowiezienie do odbiorcy. Przy każdej operacji paczka jest przenoszona na różne odległości.
A tu za to, że paczka zostanie zdjęta z sortownika i ręcznie podstawiona pewnie do jakiegoś skanera - na bezczelnego pobiera się drugie tyle. Bardzo kuszące. Nie trzeba nic udowadniać - wystarczy tylko samostwierdzić, że paczka jest niestandardowa - i pieniądze same wpadają !
Mam nadzieję, że to im się nie uda ! Kolejni nabrani już do nich nie wrócą i jeszcze ostrzegą innych - co niniejszym czynię.
OMIJAJCIE Z DALEKA TĘ PAZERNĄ FIRMĘ !
ZaletyOprócz wyżej opisanej praktyki nie mam większych uwag
WadyPatrz moją opinię
~Miki / 2021-01-21 15:52
Ocena: 2.00 / 5
Kurier decyduje gdzie masz się z nim spotkać ( adres dostarczenie nie jest ważny)albo się klient zgodzi albo traktowane jest jako odmowa przyjęcia przesyłki z winy klienta . Infolinia to cyrk, ile telefonów tyle opcji każdy operator mówi coś innego :) i tak kurier ma to gdzieś.
Nie polecam. Szkoda nerwów, jak sklep ma ich w opcji dostarczenia odrazu rezygnuje z zakupów.
Zaletybrak
Wadykurier decyduje gdzie dostarczy przesyłkę
niekompetentna infolinia
~mirek / 2021-05-21 07:46
Ocena: 2.00 / 5
Często nie dostarczone przesyłki w określonym terminie. Brak kontaktu z kurierem .
~Mykolaj / 2024-04-13 21:25
Ocena: 2.00 / 5
fedex. TO SĄ OSZUSZE. W ŻADNYM PRZYPADKU NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG. 13 marca wysłałem paczkę zagraniczną o wadze 14,6 kg, cena dwukrotnie wyższa niż poczta polska 623 zł i 4 kwietnia przyszła faktura z dopłatą. za 3638 zł NAJGORSZA DOSTAWA NA ŚWIECIE.
Zaletyżadnych zalet
Wadybrak kontaktu w celu wyjaśnienia. Obsługa reklamacji jest tylko na pokaz
~Natalia / 2020-04-06 11:11
Ocena: 2.00 / 5
Szczerze, paczka przyszła na czas ale poziom kultury kuriera jest na bardzo niskim poziomie. Pan zjechał mnie od góry do dołu że raczę w ogóle zamawiać paczki, narażając kuriera na zarażenie. No przepraszam bardzo, ale chyba taka jest ich praca, że dostarczają paczki. Dodatkowo pan rzucił moją paczkę na krzewy, gdzie obok stała ławka na której mógł położyć pudełko . Obsługa całkowicie do wymiany. Totalnie nie polecam.
~Niezadowolony / 2021-06-23 13:39
Ocena: 2.00 / 5
Naliczanie dodatkowych opłat za "kształt" mimo że kształt był odpowiedni, no może po rozdeptaniu paczki przez kuriera FEDEX paczka faktycznie nie trzymała już kształtu.
Porażka dno i muł
Znaleźli sobie sposób na dodatkowe pieniądze
~niezadowolony / 2023-02-28 20:52
Ocena: 2.00 / 5
Dostarczyli moją przesyłkę w ciągu 1 dnia (spoko), ale w godzinach porannych jak nie było mnie w domu (no, ok też norma) i tutaj zaczyna się jazda bo w trackerze nie ma informacji do którego punktu ją odesłali co utrudnia odbiór przesyłki np. podczas powrotu z pracy, jak wróciłem do domu okazało się kurier nie zostawił awizo więc koniec końców przsyłka wróciła do nadawcy. Dodatkowym minusem jest że jak sprawdzałem okoliczne punkty odbioru to to najbliższy miałem 3km od domu... dla porównania DPD/DHL/INPOST/POCZTA POlSKA/ORLEN SRACZKA zostawiają mi paczki w punktach oddalonych 50-100m od domu... Mowa o Warszawie, więc patologia na maxa. Generalnie nie polecam.
Zaletyszybki dowóz jak jesteście akurat o 9 rano w domu
Wadymało punktów odbioru
brak informacji o punkcie w trackerze
~Paweł / 2020-06-03 14:06
Ocena: 2.00 / 5
Miałem watpliwą przyjemność obsługiwania mnie przez pana kuriera z tej firmy. Był nieuprzejmy, arogancki, odnosił się jak by zaszczyt mnie dotkną że ŝzanowny^kurkier dostarczył mi paczkę. Przesyłkę 20 kg chciał mi wręczyć na środku ulicy nie w miejscu adresowanym po zwróceniu mu uwagi iż ma ją dostarczyć pod wskazany adres uznał że odmówiłem przyjęcia paczki. Tak więc zostałem bez towaru który miał być dostarczony na moją firmę. Co do działań Firmy FedEx w sprawie skargi- porażka
Wadybrak zdyscyplinowania przez firmę nierzetelnych kurierów
~Paweł / 2022-09-05 14:07
Ocena: 2.00 / 5
Firma wyłudza dodatkowe opłaty miesiąc po wykonanej usłudze naliczając 200% sumy przesyłki za "niestandardową przesyłkę". Owa nie standardowa przesyłka to prostokątna walizka o regularnym prostokątnym kształcie w dodatku owinięta folią strecz. Kontakt w celu wyjaśnienia i reklamacji niemożliwy na infolini czat boot i rozłączenie połączenia z automatu, czat boot to samo standardowe idiotyczne pytania i odpowiedzi nie wiążące się z tematem. Generalnie nie ma do kogo i z kim rozmawiać DNO TOTALNE !!!!!!!!!!!! NIE POLECAM!!!
ZaletyŻadnych
WadyJakość usługi, 0 kontakt
~Piotr / 2021-11-11 16:47
Ocena: 2.00 / 5
Miałem problem odebrać przesyłkę z Kanady
Wspaniała ekipa młodych pracowników, a szczególnie pani która pracowała daleko w kąciku pomogli mi odebrać przesyłkę. ZA to im dziękuję
Ps
To było w Ożarowie.
~Piotr / 2021-12-07 13:17
Ocena: 2.00 / 5
O godz. 10.58 uzyskałem połączenie z infolinią. Poprosiłem konsultantkę o numer telefonu do kuriera , żeby dowiedzieć się w jakim przedziale czasowym będzie w moim rejonie. /Stała praktyka w kontaktach z innymi firmami kurierskimi/ Dowiedziałem się od konsultantki ,że taka usługa jest nieopłacona i nie poda mi numeru telefonu kuriera ! Sic ! Na moje pytanie w jakich godzinach kurier dotrze do mnie z przesyłką dowiedziałem się , że będzie na pewno między 12 a 15. Mając godzinę zapasu wyszedłem zrobić zakupy. O godz. 11.26 dzwoni do mnie kurier że jest pod blokiem z paczką . Nalegał żeby zostawić paczkę u sąsiadów . Zaczął się taniec dzwonienia do sąsiadów z którymi nie umawiałem się na odbieranie moich przesyłek. Najmniej winię tutaj kuriera . Zastanawiam się po co nam klientom tacy konsultanci, którzy zamiast pomóc "rzucają kłody pod nogi". Największą winę za tę sytuację ponoszą moim zdaniem zarządzający FedEx-em, bo gdyby konsultantka miała polecenie ułatwić kontakt z kurierem nie było by problemu
ZaletyTrudno się doszukać...
WadyKontakt. Przepływ informacji
~S. J. / 2024-09-26 08:51
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejna obsługa przez niewyszkolony LLM (AI) - nie potrafi odpowiadać na żadne pytania - to chyba jakaś atrapa.
Brak kontaktu z żywym pracownikiem BOK, gdy nie masz w FEDEX konta chyba klienta, bo nie sądzę by dla odbiorców mieli coś więcej niż "masz te pakę i ****, z pretensjami do św. Piotra" xD -to jakaś farsa i skandal.
Zaletyw miarę szybka dostawa, dobrze że chociaż (8.00-18.00) jest kontakt z żywym pracownikiem na czacie
Wadyobsługa klienta
~Sebek / 2019-04-05 23:23
Ocena: 2.00 / 5
Opinia nie o kurierze s o calej firmie ile razy mialbym nie dostac paczke dostarczana przez wasza firme to zawsze przychodzi najdluzej niz inne firmy np d.l wyslalem paczke i w srode o godz 14:06 a w czwartek juz byla na miejscu o godzind 10:15 i to ponad 350 km czyli sporo teraz z waszej firmy paczka wyslana z tej samej miejscowosci tym razem do mnie i co sie okazuje jak zwykle daja ciala paczka przeszla z opola do wroclawia pozniej do bydgoszczy i to z samego rana i co ustalo paczki nie otrzymalem a jutro sobota czyli po ptakach bedzie pewnie w poniedzialeka tak na nia czekalem od bydgoszczy juz tylko 90 km do mnie a jednak nie doszla i to nie pierwszy raz popawcie sie bo ja o tej firmie jak narazie mam slabe przekonanie pozdr
ZaletyZadne
WadyWszystko do du.y
~Sławomir / 2023-01-26 11:54
Ocena: 2.00 / 5
Banda oszustów po miesiącu od dostarczenia przesyłki chcą opłaty skarbowej,uprzedzam wszystkich Polaków przed korzystaniem z usługi FedEx
ZaletyBrak
~TM / 2022-07-05 11:10
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Kurier opryskliwy. Raz zadzwonił domofonem, zanim domownik otworzył drzwi odjechał. W kontakcie telefonicznym nieuprzejmy, opryskliwy, twierdzi że dostarczenie paczki to nie jego problem i jeśli chcę odebrać paczkę mogę go znaleźć na mieście. Postawa kuriera rzutuje na obraz firmy. Na pewno więcej nie skorzystam z usług tej firmy kurierskiej.
ZaletyPomocna obsługa klienta
WadyKoszmarny kurier
~ToJa / 2019-11-08 10:11
Ocena: 2.00 / 5
o jakaś masakra. W dniu wczorajszym (w godzinach przedpołudniowych) otrzymali moją przesyłkę, ale dostarczają ją dzisiaj. Otrzymałam maila, że dzisiaj dokonają próby dostarczenia przesyłki. Nie ma podanego numeru kontaktowego do kierowcy, ani nie podano godzin w których dostarczą przesyłkę Nie mogę poprosić kierowcy o pozostawienie u sąsiadów, gdyż są to opony samochodowe, a ponadto (jak powiedziała pani w informacji telefonicznej) numeru nie ujawniamy. To nawet nie jest śmieszne. Mam czekać od 9 do 17 aż pojawi się kierowca. Nigdy nie spotkałam się z gorszą firmą przewozową. To jakaś kpina.
ZaletyBrak
WadyZupełny brak kontaktu
~wn / 2024-12-31 20:34
Ocena: 2.00 / 5
Infolinia Fedex jest grzeczna i uprzejma wobec klientów - przecież nie mogą stracić pracy. Ale ich filie (np. Rzeszów) ukrywają lenistwo i 'dziadostwo' kurierów. Ale Fedex wysyła w dobrej wierze SMS-y, że np. 'paczka dotrze jutro' - a dociera za ok. trzy dni bo po 'drodze' był weekend. Moja ocena 'Obsługa i reklamacje' jest średnia ponieważ dla BOK wystawiam 5 gwiazdek a dla kurierów i pakowaczy 0 gwiazdek.
ZaletyBOK - tylko, że trudno się do nich dodzwonić a w weekendy i dni wolne nawet AI ma u nich wolne.