Jakość usług FATALNA. Kurierzy kłamią, że adres dostawy jest niepoprawny lub, że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Oczywiście dowiaduję się o tym przez infolinię, bo nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Ze zmianą adresu doręczenia też są niezłe jazdy: w innych firmach wystarczy proste kliknięcie w link. W Fedex, trzeba się najpierw skontaktować z nadawcą przesyłki, który musi wysłać maila do Fedex z nowym adresem. Jak Fedex odczyta maila to MOŻE się uda zmienić ten adres, jeszcze nie wiem, bo przesylki nadal nie otrzymałem... Kategorycznie NIE POLECAMZaletyKiedyś nie miałem żadnych uwag, obecnie nie jestem w stanie znaleźć żadnego pozytywu
Wadybrak kontaktu z kurierem, kurierzy kłamią, zmiana adresu dostawy mocno utrudniona, biuro obsługi klienta nie jest w stanie NIC zrobić