Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eli / 2022-01-19 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra, dzwonię na infolinie już 3-dzień i po chwili czekania rozłącza rozmowę. Brak kontaktu z kierownikiem i naszym opiekunem-nikt nie odbiera. Fatalna firma.
    Zaletyw tej chwili brak
    WadyCiężko coś załatwić w razie problemów
  • ~ewika / 2024-11-19 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    To jeszcze raz ja, kurier dotarł z przesyłką , tłumaczył się że mają urwanie głowy i że jezdzi nowy kurier i dlatego wynikają kłopoty. Wszystko staram się zrozumieć, ale żeby chociaż był kontakt z kurierem ale nie ma żadnego.
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~Frantz / 2019-12-19 11:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenująca firma, która standardowe przesyłki klasyfikuje jako niestandardowe i następnie po czasie wystawia fakturę na dwukrotnie wyższą wartość niż miało być według cennika. Konsultanci nie wiedzą dlaczego tak sklasyfikowano przesyłkę. Patologia i naciąganie klienta. ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy!!! Szkoda nerwów. Lepiej dopłacić za uczciwą wycenę u konkurencji. DRAMAT!!!
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie, podwajanie kosztów, brak informacji dlaczego zwiększają koszty
  • ~Gosia / 2022-04-01 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka wysłana jako ostrożnie szkło z naklejkami naszymi i firmy Fedex oczywiście za dopłatą koszt 70zł karton cały rozerwany na szczęście towar cały ale już nie zaufamy. Nie polecam.
  • ~Gustaw / 2022-03-09 21:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma tragedia, kurier stwierdził że paczka ma 40 kg a oni biorą tylko do 31 więc naliczył dopłatę za paczkę w wysokości 250zł,gdzie wziął pieniądze i odjechał nie zaostawiając nawet pokwitowania. NIE POLECAM
    WadyCena
  • ~Hania / 2021-06-30 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zleciłam wysyłkę paczki poprzez stronę Furgonetka. Cena była atrakcyjna więc się zdecydowałam. Paczka była w oryginalnym kartonie i miała wymiary standardowe. Jedyną różnicą było to ,że podstawa była u mnie wysokością. W związku z tym, że miałam wątpliwości zadzwoniłam na infolinię Fedex , aby te wątpliwości wyjaśnić . Konsultantka bardzo pewnie odpowiedziała mi, że nie ważne co jest wysokością, a co podstawą, najważniejsze aby zgadzały się wymiary, powiedziałam również co wysyłam. Na liście i wszędzie napisałam jaka jest zawartość paczki. NIKT nie poinformował mnie, że moja przesyłka, jak się później okazało jest niestandardowa. Taką informację otrzymałam ponad 2 tygodnie po wysłaniu. Wystawiono fakturę na podwójną kwotę, co znacznie przewyższyło kwoty oferowane przez inne firmy. Pomimo składanych reklamacji firma uważała , że wszystko jest ok. Uważam, że zostałam celowo wprowadzona w błąd przez pracownika infolinii , do czego firma się nie odniosła, chociaż podobno wszystkie rozmowy są rejestrowane. Zarzucono mi, że opakowanie było złe - był to oryginalny karton i że wymiary były niestandardowe, a były 50x50x70.
    Nie polecam tej firmy bo naciągają na koszty i udzielają złych informacji
    ZaletyKurier - bardzo miły, grzeczny i pomocny
    Wadyniejasne zasady
    udzielanie błędnych informacji
    naciąganie na koszty
  • ~Iv / 2020-07-08 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    W pierwszym dniu doręczania (piątek) kurier zadzwonił.Po ustaleniu, że paczkę będziemy mogli odebrać w poniedziałek kurier może i miał dla nas tę paczkę, ale nie próbował jej nawet doręczyć (otrzymałam info od FedEx, że nie telefonują przed doręczeniem przesyłki sic!), ale na stronie śledzenia paczki odczytałam, że nie nie doszło do doręczenia.Trudno, by doszło skoro kurier się pod adres odbiorcy nie pofatygował.Paczka została w magazynie oddziału i musieliśmy odebrać ją osobiście. Więc za co zapłaciłam ? Naprawdę słaba jakość usługi.
    ZaletyTrudno ocenić
    WadyKurierowi dla wygody łatwiej było skłamać niż paczkę doręczyć.
  • ~Janusz / 2021-09-08 08:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polelecam tej firmy,a wręcz zalecam unikanie kontakt zerowy biuro obsługi nie potrafi rozwiązać żadnego problemu z dostawą żadnego powiadomienia na temat przyjęcia przesyłki oraz terminu dostawy,gdy zatelefonowałem z pytaniem kiedy będzie ponowna dostawa powiedziano mi że utr a może pojutrze w jakich godzinach to oni nie wiedzą,a gdy zpytałem czy mogą się zkontaktowac zkurierem nie mają takiej możliwości ŻART!!chore,to ja dwa dni mam czekać od rana do wieczora bo z łaski swojej jaśnie pań kurier się pojawi chore tak że unikajcie tej firmy
    ZaletyUnikać
    WadyBrak profesjonalizmu kontakt zerowy brak jakiej kolwiek pomocy w biurze obsługi
  • ~Joanna / 2025-03-14 09:05
    Ocena: 2.00 / 5
    bardzo żałuję, że nie poczytałam informacji od klientów o tej firmie. Wysłałam w ten wtorek paczkę do Irlandi. Korzystałam z aplikacji kurJerzy i wybrałam Fedex bo było napisane , że dostarczą do 4 dni roboczych. Wczoraj patrzę gdzie jest paczka i widzę, że w Holandii. Dzwonię na infolinię z pytaniem, czy to standard, taka okrężna droga. Usłyszałam, że tak i że paczka na miejscu będzie 20 marca- czyli 9 dni. I że nie opłaciłam opcji z gwarancją terminowej dopłaty. :( wnuczka czeka. Ja jetem bardzo zła. Nie skorzystam z tej firmy.
    ZaletyKurier miły odebrał paczkę zgodnie z planem
    Wadyniepotrzebne wydłużanie drogi paczce. Nie służy to zawartości paczek. Informacje nie zgodne z prawdą . co do czasu dostawy
  • ~Karol / 2023-07-12 13:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka zostawiona pod płotem, zero kontaktu z klientem. Sms który przychodzi zawiera wiadomośc "Dziś podejmnienmy próbę dostawy przesyłki o numerze xxxx" brak godziny i kontaktu z klientem. Karygodne zachowanie kuriera pozostawiając paczkę bez wiadomości z narażeniem.na kradziez
  • ~Karolina / 2023-04-24 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam na paczkę z Rossmanna. Wybrałam fedex, zedycowanie mój duży błąd. Kurier dzwonil do mnie, ale niestety będąc w pracy nie mogłam odebrać telefonu. W domu było 5 osób, które mogły bez problemu odebrać paczkę. Kurier nie pojawił się z paczka, a o tym, że niby próbował ją dostarczyć dowiedziałam się z maila, ponieważ okazało się, że paczka wraca do nadawcy. Totalne lenistwo i brak chęci że strony kuriera.
    WadyBrak zaangażowanie z pracy i pójście na łatwiznę
  • ~Katarzyna / 2023-10-03 08:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie to nie kurierzy to jacyś debile. Już będzie tydzień jak dzwonię, reklamuję i nic. ustalony jest odbiór przesyłki i na drugi dzień mówią że kurier był pod wskazanym adresem i odebrał przesyłki. Mówię że to jest tylko jedna przesyłka pod wskazanym adresem i stoi dalej. MASAKRA!!!
  • ~Kladzia / 2021-07-20 15:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier bardzo nie miły , nie wniósł ciężkiej paczki do domu dla starszej Pani tylko rzucił za bramkę ,paczka była z szklanymi naczyniami !!
  • ~klient123 / 2021-06-23 15:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka przyszła dosyć sprawnie, co jest plusem firmy, lecz obsługa fatalna. Dostawca w trakcie rozmowy telefonicznej rozłączył się. Miał problem z wszelaką współpracą. Pozostawieniem paczki u sąsiadki w mieszkaniu obok wskazanego adresu dostawy, było wielkim problemem.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyFatalna, niekompetentna, niemiła obsługa.
  • ~Klientka / 2023-05-12 09:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości połączenia z konsultanyem, chyba, że mamy konto klienta (chyba płatne?). Nie ma również numeru do kuriera. Zadałam pytanie na stronie FedEx i wirtyalny asysten go nie rozumie. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej firmy.
  • ~Kris / 2021-01-27 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier Fred Ex Olsztyn to jakaś kpina i żenada

    Nie miał pieniędzy , kazał mi iść rozmienić bo to nie jest jego obowiązkiem.
    Musiałem specjalnie sie ubierać i schodzić na dól

    Jego argument ze pisał mi SMS wcześniej rano proszę przygotować pieniądze mnie satysfakcjonuje

    Najgorsza firma kurierska
    Zaletybrak zalet
    Wadynie przeszkolony pracownik kurier
  • ~Krzysztof / 2019-03-12 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska inne firmy potrafią zadzwonić i nie sprawia im to żadnego kłopotu brak kontaktu z kurierem infolinia tylko na swoją stronę korzyści nie polecam nikomu przy następnych dostawach napewno będę uprzedzam sprzedającego oby nie przez ta firme
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~Kuba / 2022-11-24 16:01
    Ocena: 2.00 / 5
    PO RAZ DRUGI BRAK PRZELEWU POBRANAI, KRADNĄ PIENIĄDZE!!!!!!!!! NIE NADAWAĆ TUTAJ, SPRAWA ZGŁOSZONA POLICJI, ZE STRONY FEDEX BRAK ZAINTERESOWNAIA, ZGŁASZAJCIE NA POLICJE TO ZŁODZIEJSTWO, a przesyki trzeba szukac po kilak dni, gdzie jest zgubiona
    Wadyoszuści
  • ~L / 2023-03-10 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa. Nigdy więcej. Brak kontaktu z kurierem. Kurier nie kontaktuje się z klientem. Informacja, że paczka bedzie dostarczona do 18 oznacza, że cały dzień trzeba na nią czekać. Masakra.
  • ~Maciek / 2021-12-13 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierowi nie chciało się wchodzić po schodach i wolał kliknąć błędny adres niż dostarczyć paczkę. Nie pierwsza taka sytuacja z ta firma. Skandal!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960