strona 103 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »
-
~Użytkownik / 2021-09-17 22:29
Drogo, opóźnienia w dostawach, a reklamację możesz sobie składać....i tak Cię mają gdzieś. TRAGEDIA! -
-
~Veni30 / 2022-11-07 12:54
Najgorsza firma kurierska na rynku. Nawet Poczta Polska jest lepsza. Masakra, obsługa infolinii jest totalnie niewykwalifikowana. ZaletyBrak, totalne dno.WadyBrak, totalne dno. -
~Viktoriia / 2021-08-25 08:22
Nigdy wcześniej zwykłe dostarczenie paczki przez kuriera nie kosztowało mi tyle nerwów. Zdecydowanie nie polecam. -
~VIT / 2023-02-21 09:05
Fedex przebił Polską Pocztę za komuny, na paczkę w kolejce na Poczcie czkałem godzinę a Fedex przesyła informacje " przesyłka dostarczona będzie jutro " Czkam cały dzień nie dostarczyli. Kontakt do kuriera niemożliwy , do dystrybutora tel brak bot chce nr klienta którego nie mam i kończy rozmowę. Ocenę pozostawiam czytającym. ZaletyBrakWadywszystkie możliwe -
~Vitek Prytek / 2023-04-23 12:54
Witam!
Nagorsza firma świadcząca usługi kurierskie.
Kieyś ok, aktualnie dno.
Przesyłka realizowana przez Vershold Polska (kolejne dno),
mimo wsześniejszej prośby o InPost (paczkomat).
Możliwe, że mają jakąś umowę...
Jedynie na plus, kurier. Choć uszkodził opakowanie,
dostarczył towar następnego dnia...
Osobiście, nigdy więcej (zarówno FeDex jak i gwaranta Biedronki, Vershold).ZaletyBrak, podobnie jak powinno gwiazde, jedna wymagana :(Wady1-Po zmianie opcji odbioru, zablokowany pogląd "statusu korespondencji";
2-Po kontakcie z konsultantką (drugą), brak zmiany w/w statusu;
3-Brak informacji o godzinie doręczenia (jedyne info - do końca dnia...);
4-Korespondecja uszkodzona (pomimo zabezpieczenia grubą warstwą folii bąbelkowej);
5-Odradzam, najgorsza obsługa oraz trasport...
5- -
~Vixterex / 2023-01-24 09:15
Tragedia. Ogólnie ta firma ma tylko ładnie wyglądać z zewnątrz, ale i dla klientów, dla pracowników jak i właścicieli, to jedna wielka ściema. Kontakt z konsultantem jest praktycznie niemożliwy. Dodzwoniłem się bez większego oczekiwania, ale pani konsultant była niemiła. Nie mogłem uzyskać potrzebnych informacji ani przekazać kurierowi kluczowych informacji do doręczenia przesyłki. kurierzy w większości niekulturalni. ZaletyŁadne logo.WadyBrak kultury, wysokie ceny, utrudniony kontakt z kurierem, utrudniony odbiór przesyłki, długi czas oczekiwania na przesyłkę, nierzetelność z strony firmy -
~W / 2023-08-28 12:52
Totalnie najgorszy kurier z dostępnych w Polsce, doręczenia widmo i brak możliwości połączenia się z konsultantem przez infolinię to standard. -
~W.W. / 2023-09-12 12:49
Skandaliczne zachowanie pani kurier, najpierw pretensje że jestem nieobecny na miejscu a jest tylko żona a przesyłka strasznie ciężka (telewizor 15 kg), następnie kolejny telefon do mnie (5sek) i milczące rozłączenie się. Następnie pojawia się informacja że przesyłka była awizowana a nikogo nie ma w domu. Żona czeka przed domem na panią kurier. Nikt się nie pojawia. Nie wie jak dojechać na adres dostarczenia przesyłki.
Chodzi o oddział Koszalin, pani obsługująca rejon Sianowa i okolic. -
-
~Wacław / 2023-02-11 07:47
paczka której wymiary dokładnie zmierzyłem, została odebrana i doręczona w terminie. Po 18 dniach doliczono mi kwote ponad 20 złotych z uwagi na fakt że opakowanie było większe prawie dwukrotnie.
Kompletna nie prawda, fed-ex zrobił to juz drugi raz tym samym naciąga klientów na kwoty 15-21 pln. Odradzam korzystanie z tej firmyWadynaciąganie klientów na dodatkowe opłaty -
~Wal / 2021-07-28 09:38
FeDex!!!! Co za kombinacja indolencji, lenistwa i beztroski. Paczka leży od 5 dzni w magazanynie i ani telefonu, ani kontaktu. Sugeruję Decathlonowi rezygnację z tych miernot. Przepraszam za ostre słowa, ale na nic lepszego nie zasługują. Patrząc na inne opinie nie ma poprawy od dawna. WadyDo likwidacji... -
~Wald / 2023-05-18 14:29
Nie korzystajcie z usług FedExem. Przesyłka na pewno nie będzie dostarczona w deklarowanym terminie, jeśli w ogóle będzie. Zero kontaktu w sprawie opóźnienia dostawy, zero kontaktu z kurierem, kompletna nierzetelność ZaletyBrak zaletWadyNiekompetencja ze strony kuriera jaki ze strony infolinii bardzo nieprzyjemna pani na infolinii -
~Waldek / 2022-02-09 11:03
Dziadowska firma zadnego kontaktu z firma oraz kurierem klamia jak cholera ze byli dostarczyc przesylke powinno zajac sie tym badziewiem biuro Rzecznika Konsumenta szkoda nerwow nie zasluguja nawet na 1 gwiazdke ZaletyZadnych zaletWadyCaloksztalt -
~Waldek / 2022-09-17 18:55
Na paczkę czekam już 5 dni, będzie co najmniej 7 bo sobota i niedziela, po drodze markują pracę, na stronie Fedex wpisy o zdarzeniach które nie miały miejsca. To już drugie ( czyli za każdym razem jak wysyłają mi coś kurierem i wybierają Fedex) takie zachowanie Tej firmy, kwalifikują ją do omijania jej usług. Dziwię się że jeszcze ktoś z nich korzysta. -
~waldek05 / 2022-01-27 09:42
nie dotrzymują terminów, brak kontaktu, śledzenie przesyłki to fikcja ZaletybrakWadynie dotrzymują terminów, brak kontaktu, śledzenie przesyłki to fikcja -
~Waldemar / 2019-09-20 22:09
Fedex wysyła powiadomienie że dziś dostanę przesyłkę - czekam cały dzień i kicha zero informacji, myślałem że najgorszy jest pocztex ale Fedex bije ich na głowę - odradzam korzystanie z ich usług ja będę ich unika) -
~Waldemar / 2021-12-02 16:37
Dziadka firma a kurierzy to już porażka totalna wogole nie ma ich pod adresem a później jest napisane nieudana próba doręczenia . -
-
~Waldemar / 2022-03-07 15:35
Dramat firma kurierska zero rzetelności w dostarczeniu przesyłka miała być w czwartek według sms a dziś poniedziałek i zero odzewu co gdzie i kiedy dotrze nie polecam w 200 procentach ZaletyNie uczciwość i brak rzetelnościWadyWszystkie, brak jakiego kolwiek kontaktu telefonicznego -
~Waldemar / 2023-09-13 19:10
Powiem krótko nie potrafią nawet odnaleźć poprawnie adresu najlepiej napisać adres niepoprawny i mieć wszystko zaprzeprosxeniem gleboko w d..... wysłałem inną firmą i bez problemu a oni 2 tygodnie i odesłali -
~Waldemar / 2024-08-29 17:43
Omijajcie tę firmę z daleka. Złodziejstwo mimo super śledzenia!!!! -
~WALDUŚ / 2022-04-05 19:02
Kurier odbiera paczkę. Przez tydzień nic nie robi tylko informuje, że odbiorca pomimo kilkukrotnych wizyt był nieobecny i nie odebrał paczki. Po czym każą sobie drugi zraz zapłacić za zwrot paczki. ZaletyBRAK.WadyWSZYSTKO
strona 103 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »