Firma Amerykańska a w Polsce przysłowiowy krzak nie polecam tej Firmy nikomu
Zaletybrak
Wadynie da się opisać
~Zdzisław / 2020-02-04 10:45
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony ,kurier kulturalny , uprzejmy , wyniósł 20 kg paczkę po schodach do domu . Od momentu przyjęcia przesyłki przez Fedex w Zielonej Górze do jej dostarczenia w okolice Strzyżowa /podkarpackie/ upłynęło zaledwie 18 godzin. Obsługiwał mnie oddział Rzeszów. Bardzo polecam.
ZaletySzybkość dostawy , wysoka kultura kuriera , towar w idealnym stanie.
WadyNie dostrzegłem
~Niezadowolona / 2020-01-31 17:16
Ocena: 1.67 / 5
NIE POLECAM !!! Przesyłka miała być dostarczona w ciągu 36 godzin, szybko dotarła do punktu przeładunkowego, ale przez 2 dni nie została zapakowana dla kuriera "ze względu na problemy logistyczne". Mąż odebrał przesyłkę sam. Nie wiadomo ile jeszcze czasu trwałyby te problemy logistyczne. Nikt nawet nie zadzwonił z punktu z pytaniem czy moglibyśmy zaczekać.
Zaletyprzesyłka nie uszkodzona
Wadyczas realizacji przesyłki zupełnie nie zgadza się z opisanym
~Justyna / 2020-01-29 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Kurier arogancki brak słów nie zadzwonił przed dojazdem pod mój dom, i gdy zadzwonił powiedział że mam schodzić po paczkę a gdy ja mu mówię że za 10 minut będę w domu to on łaskawie powiedział że on nie będzie czekał i powiedział że na następny dzień mam na niego czekać cały dzień!!!!
ZaletyŻadne
WadyArogancki kurier
~Damian / 2020-01-29 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Oto treść wiadomości otrzymanej od kuriera kilka minut po godzinie 7 rano
"7 paczek mam (silownia) ja tego nie zamawualem więc od razu też dzwonię że jak nikogo nie będzie to ja się siłował nie będę i będzie to do odbioru na magazynie w Bydgoszczy"
Tragiczne podejście do klienta, zero kultury, Pańska praca polega na dostarczaniu paczek jeśli tego Pan nie lubi to polecam poszukać innej
Zaletydoszło
Wadykurier bez kultury
~Damian / 2020-01-29 00:46
Ocena: 3.67 / 5
Oto treść wiadomości otrzymanej od kuriera kilka minut po godzinie 7 rano
"7 paczek mam (silownia) ja tego nie zamawualem więc od razu też dzwonię że jak nikogo nie będzie to ja się siłował nie będę i będzie to do odbioru na magazynie w Bydgoszczy"
Tragiczne podejście do klienta, zero kultury, Pańska praca polega na dostarczaniu paczek jeśli tego Pan nie lubi to polecam poszukać innej
ZaletyDoszło
WadyBrak kultury
~Zamawiający / 2020-01-25 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przewozowa z jaką miałam do czynienia.Kłamcy, oszuści złodzieje.Gubią przesyłki i nie potrafią konkretne udzielić odpowiedzi żadnych informacji.Dzwoniac trzeba spędzić mnustwo czasu żeby połączyć się z konsultantem,a jeśli chce się rozmawiać z kierownikiem po kilkudziesięciu minutach odzywa się jakaś niekompetentna kobieta która zastępuje niby kierownika , który jest nieobecny w pracy i ona to już totalnie nie udzieli żadnych informacji totalnie dno
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Przemek / 2020-01-24 06:18
Ocena: 1.00 / 5
Nagminne opóźnienia w dostawach.Interwencje są bezskuteczne a reklamacje odrzucane
Zaletybrak
Wadymilion
~Kamil / 2020-01-19 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Powiem krótko i na temat: totalny brak kontaktu z kurierem, przesyłka niby awizowana, bo kurier nie zastał nikogo w domu, a rodzina przez cały dzień była w domu i nikt nie podjechał tego dnia. Prawdopodobnie kurier pomylił adresy nawet ich nie sprawdzając wcześniej. Trzeba było specjalnie dzwonić do obsługi klienta FedEx aby wyjaśnić całą sprawę, która powtórzyła się wielokrotnie. Jestem zażenowany taką jakością obsługi.
ZaletyBrak
Wady-brak kontaktu z kurierem
-długi czas dostawy
-pomyłki kuriera w dostawie
~kleopatra / 2020-01-18 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczkę 13 grudnia i na moje nieszczęście wybrałam fedex...
Paczka była w systemie ''dwa razy awizowana'', gdy tak naprawdę nie było ani jednego awiza, poza tym było to w odstępie 3dni gdy tak naprawdę po otrzymaniu awizo, ma się tydzień na odebranie paczki, później można dostać drugie.
Skontaktowałam się z nimi już po Nowym Roku, bo uznałam, że może to przez święta i sylwestra, ale gdzie tam...
Próbowali mi wmówić, że ja nie odebrałam paczki mimo dwukrotnego awizo, gdy wykłóciłam się, że to nie prawda, powiedzieli, że kurier nie miał przy sobie faktycznie akurat bloczków awizo więc nie mógł zostawić (okej raz mógł nie mieć, ale jadąc drugi raz powinien już się zaopatrzyć).
Ostatecznie paczka została nadana drugi raz, ale znowu ''otrzymałam'' dwa razy awizo, anulowałam zamówienie i odzyskałam pieniądze, ale to była ważna dla mnie paczka, której do dnia 16 stycznia nie otrzymałam.. ponad miesiąc czasu
Zaletybrak
Wadykłamstwo, lenistwo, niekompetentność i wszystkie inne wady
~Merry / 2020-01-17 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma. Kurier pierwszego dnia nie dostarczył paczki, bo nie miał czasu, kolejnego dnia w ogóle nie odebrał z magazynu a trzeciego odebrał z magazynu, ale do mnie nie dotarł. Piszę o sytuacji w Szczecinie. Na infolinii pełen luz, pani oświadczyła, że złoży interwencję, ale kontaktu do kuriera mi nie udostępni. Brak wsparcia. Więcej nie skorzystam z usług i nie kupie u sprzedawcy, którego obsługuje fedex.
~Ted / 2020-01-17 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni przesyłka leży w oddziale FedEx w Piotrkowie Trybunalskim. Dwukrotna próba połączenia z numerem infolinii 22 211... o łącznym czasie prawie 20 min bezskutecznie.Interwencja w sklepie (dostawcy) odpowiedź: nie możemy nic zrobić więcej, złożyliśmy reklamacje. To jest jakaś masakra.Ta firma dawno powinna być wywalona z usług kurierskich. Z taką zenadą się nie spotkałem.Zmarnowalem dwa dni na oczekiwanie na przesyłkę, wcześniej mnie powiadomili że dostawa będzie 16 stycznia.W dalszym ciągu brak informacji o terminie dostarczenia przesyłki. Porażka. Przy następnym zakupie jeżeli FedEx- niema zakupu.
WadyBrak odpowiedzialności wprowadzanie klientów w błąd,zero profesjonalizmu.
~Piotr / 2020-01-16 12:40
Ocena: 1.00 / 5
od 2 dni czekam na kuriera. Dzwonię na infolinię 3x z prośbą aby skontaktował się ze mną w sprawie doprecyzowania godziny odbioru paczki. Efekt - 0. A teraz hit. Pani w infolinii FEDEX POLSKA poinformowała mnie, że "kurierzy mają tylko telefony prywatne, których nr nie zna". Dobre !!! Co?
Wadynieuczciwość
~hehe / 2020-01-15 19:42
Ocena: 1.33 / 5
Kurier nie dość, że nie przyjechał na czas, a miał go naprawdę dużo, to co najgorsze, nie wywiązał się ze swojego obowiązku. Zadzwonił, że nie przyjedzie do miejsca zamieszkania, ponieważ droga była zamknięta, co z tego, że istnieją co najmniej 3 objazdy, przez które jedzie się w bardzo podobnym czasie. Po takiej odpowiedzi stwierdził, że nie wie jak dojechać, no cóż. Dokładnie wytłumaczyłem mu drogę ale ciągle jakieś wymówki, w ostateczności sam muszę jechać odbebrać paczkę 3km, bo zostało mi postawione ultimatum, że jak nie przyjadę to paczka przyjdzie dopiero później, mimo że termin był na tamten dzień.
~bjd / 2020-01-15 08:29
Ocena: 1.00 / 5
13.01.2020. miałem wielką nieprzyjemność mieć do czynienia z firmą(mała litera celowo)fedex i jej kurierem (przes. nr.6231531247136).
O tempie podróży przesyłki nie będę się rozpisywał, bo leżakowanie 24 godziny w jednym oddziale na to nie zasługuje.
Natomiast kurier - o, to inna sprawa!
SZCZYT CHAMSTWA i AROGANCJI - to najłagodniejsze określenia, jakie mi w tej chwili przyszły do głowy.
Wypisz wymaluj niczym stary UB-ek dorabiający do emerytury.
Przy następnych zakupach przez internet, moje podstawowe pytanie do sprzedającego będzie o nazwę przewoźnika.
Jeśli fedex - nie ma zakupu.
Myślę, że tylko tą drogą możemy eliminować byle jakich dostawców .
~Anna / 2020-01-14 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Ciężko wyrazić opinię o kurierze, którego się nie zobaczyło. Kurier podobno dwa razy był z paczką i mimo siedzenia cały dzień w domu nie udało mu się dostarczyć przesyłki. Możliwe jednak, że naciśnięcie dwóch cyfr na domofonie przerosło jego umiejętności. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem napewno też nie ułatwia sprawy.
~Piotr / 2020-01-07 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Kurier? No właśnie... Nie wiem jak tego kogoś nazwać, bo z tym fachem nie ma wiele wspólnego!!! Tem szary marny człowieczek 4-krotnie nie pojawił się po odbiór przesyłki!!! Pomimo tego, że dzwoniłem do ich firmy i paniusia obiecała ponaglenie, nikt po paczkę się nie pojawił!Oczywiście nr tel też nie chciała podać, żebym go przypadkiem przećwiczył! A jeszcze gamoń nakłamał, że paczka nie była przygotowana jak po nią przyjechał... OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TĘ"FIRMĘ"!
~Gabriela / 2020-01-03 13:38
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. Kurier 3 razy odbierał z oddziału w Bydgoszczy przesyłkę do doręczenia i 3 razy wpisał, że przesyłka awizowana, ponieważ nikogo nie zastał w domu. Kłamcy i kretacze. Dwukrotnie dzwoniłam i skladalam reklamację. Kurier miał do mnie zadzwonić, czekam. Jak na razie bez odzewu. Może teraz napisze, że numer był zajęty. Ludzie omijajcie tę firmę z daleka !!!
~Monika / 2020-01-02 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Niestety kłamstwo oszustwo kontaktu brak w dobie telefonòw komòrkowych dostajesz info na maila o przesyłce. Po godzinie mail że odbiorcy nie było. Dno kompletne że ta firma jeszcze funkcjonuje. Serdeczne ukłony dla biura obsługi klienta patałachy.
ZaletyBrak
WadyDużo by pisać
~grybar1 / 2019-12-30 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Za dużo pisania ale generalnie importowałem produkty przez FedEx, Pierwszy konsultant powiedził żeby się nie przejmować i będzie ok. Na wszelki wypadek założyłem u nich konto, dodałem wszystkie dane żeby sprawy ułtwić.
Po 5 dniach dzwoni do mnie osoba która paczkę wysłała że lokalne buro mu powiedziało że jest problem z cłem.
OK to dzwonie do FedEx Polska i pani mi mówi że wszystko ok i paczka poszła już po odprawie i żadnych papierów nie potrzebóją. No to fajnie myślę ale 2 dni później dostaje sms że nie mogą się ze mną skontaktować bo nie mają emaila mojego.
Wysłałem i się okazało że musze dostarczyć dokument a raczej je najpierw wydrukować, podpisać, zeskanować i dopiero wysłać. 30 kilometrów wracałem z innego miasta żeby to zrobić w sobotę bo w poniedziałek ma być paczka.
Oczywiście błędy w oświadczeniu które wydrukowałem bo mnie nawet nie spytali czy wprowadzam do obrotu czy nie.
Dzisiaj napisane że do 18 dostawa, to czekam do 18:00 a paczki nie ma, a o 18:30 pisze do mnie kontrahent że znowu do niego dzwonili z lokalnego biura i że znowu coś jest źle z cłem.
Ale co jak to zrobili niby 5 dni temu? No to ja za telefon i dzwonie a u nich biuro nieczynne bo przecież pracują 8-18. To jest totalna porażka a koszt ten sam co DHL z którym jest 0 problemów.
Jutro znowu muszę do nich dzwonić i nie wiem czy znowu mi nie powiedzą że wszystko ok a paczki nie ma!
Masakra