Po przylocie do Hurghady w nocy z 1 na 2 maja (ok. 1:00 w nocy), nasza rodzina została poinformowana, że nasz zarezerwowany i opłacony hotel (Serry Beach Resort) jest objęty overbookingiem. Zaproponowano nam alternatywny hotel – Pickalbatros White Beach – o niższym standardzie, nieporównywalnie innej specyfice (hotel rodzinny z dużym natężeniem hałasu, nastawiony na dzieci) oraz niższej wartości rynkowej . Oferta została przez nas odrzucona. Pod przymusem i po wielu godzinach stresujących rozmów (w tym z wyjątkowo nieuprzejmą przedstawicielką biura), zostaliśmy zakwaterowani w Serry Beach, jednakże w pokoju typu suite przystosowanym dla dwóch osób, w którym dwójka dorosłych dzieci w tym jedno już pełnoletnie zmuszona była spać na jednej rozkładanej kanapie. Taki układ nie odpowiadał standardowi pierwotnie zarezerwowanego pokoju typu Chalet Two Bedroom Sea view , który miał oferować: 2 łóżka małżeńskie, 2 łazienki, pełen komfort 4-osobowej rodziny. Co więcej – hotel zażądał od nas dodatkowego depozytu w wysokości 1000 USD, co wprowadziło nas w dodatkowy stres i dezorientację, mimo że wycieczka została w całości opłacona z góry. Reklamacja została odrzucona. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego biura , proszę czytać opinie, bo to nagminna taktyka tego biura.ZaletyProszę czytać negatywne opinie , ponieważ są prawdziwe teraz już wiem
Wadynie polecam tego biura