Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 207 opinii

2.18 / 5

  • Cena/Jakość
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.85
  • Oferta
    2.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kujawscy / 2023-01-05 22:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Wybraliśmy tani hotel wiec cudów się nie spodziewaliśmy ale muszę pochwalić tutaj panią z infolinii która nam uczciwie powiedziała, ze jakościowo nie ma szału. Cała reszta bardzo dobrze ogarnięte, mili rezydenci i sprawna organizacja. Polecamy
    ZaletyCena
    Obsługa
    WadyNie mam uwag
  • ~GosiaBrzeszcze / 2023-01-05 09:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Wakacje w Egipcie w grudniu 2022 r. wybraliśmy Hotel JazAquamarina - poleciła nam go Pani na infolinii EximTours i był to strzał w 10! piękny ogród, smaczne jedzenie, duże pokoje i super animacje. Kontakt z rezydentami bardzo dobry tak samo jak z biurem w polsce. Musieliśmy skorzystać z opieki lekarza na miejscu - również wszystkie przebiegło sprawnie. Od samego początku czyli od podpisania umowy do wyjazdu mieliśmy przedstawione wszytko co było potrzebne aby wypoczynek był bezstresowy. Dziekujemy
    Zaletyhotel
    obsługa
    informacje
    Wadyplaża w hotelu
  • ~Max / 2023-01-02 23:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie znam biura, ale jeżeli widzę ogromne rozbieżności cenowe między wylotem z polskich lotnisk a zagranicznych to uważam, że dajemy się nieźle robić
    Zaletynie znam
    Wadyróżnica ceny
  • ~Marek / 2022-12-29 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    przedstawione oferta, na podstawie której dokonaliśmy wyboru i zakupu wyjazdu rodzinnego z małymi dzieciakami była niezgodna z rzeczywistością. Zgłosiliśmy reklamację podczas trwania wyjazdu zgodnie z umową i pierwszą odpowiedź dostaliśmy negatwną, przeczącą polskiemu i unijnemu prawu, warunkami reklamacji przedstawionymi w umowie. zasłaniano się wyssanymi z palca przesłankami, żeby na klienta zrzucić odpowiedzialność. Nie polecam tego biura nikomu!!!
    ZaletyPomocna obsługa hotelu
    Wady- obsługa klienta EximTours poniżej jakichkolwiek standardów
    - oferta niezgodna z rzeczywistością
    - zrzucanie na klienta odpowiedzialności za napotkaną na wyjeździe rzeczywistość
    - odrzucanie złożonej zgodnie z regulaminem Eximtours reklamacji
  • ~Mat / 2022-12-27 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal - zmienili godzinę wylotu aż o 10h i nawet reklamacji nie chcą przyjąć - Unikajcie tego biura
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Maciej / 2022-12-16 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUŚCI! ????????????Nigdy nie korzystajcie z usług Exim Tours Polska! Zaplanowaliśmy wyjazd, bez żadnej informacji zmienili nam hotel na słabszy, zepsuli nam całe zaplanowane wakacje. Nikt nic nie widział. Musieliśmy jeszcze dopłacić „bo zmieniły się ceny…” to jest skandal. Zastanówcie się 2 razy, żeby z nimi lecieć.
  • ~Katarzyna / 2022-12-13 21:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Pierwszy raz z biurem podróży Exim Tours. Nie zawiodło mnie. Wyjazd do Tunezji. Hotel El Mouradi - Djerba. Oferta zgodna z tym co zastałam na miejscu. Hotel przy plaży. Czysty. Pokoje codziennie sprzątane z wymianą ręczników. Co trzeci dzień wymiana pościeli. Obsługa hotelowa przemiła. Rezydent i przewodnik w jednej osobie - Pan Ahmed, wyjątkowo punktualny i rzeczowy. Chętny do pomocy od momentu przylotu na lotnisko do momentu odlotu. Wycieczki w jego towarzystwie (2dniowa na Saharę, objazd po wyspie czy Farma krokodyli) to wyjątkowa przyjemność. Człowiek, który zaraża tolerancją i wyjątkową radością życia. Pięknie opowiada o swoim kraju i tą wiedzą chętnie dzieli się z innymi. Dziękuję za to Ahmedzie i pozdrawiam
    ZaletyHotel blisko plaży. Zadbany. Wyżywienie urozmaicone i każdy znajdzie coś dla siebie.
    WadyBrak
  • ~Dominika / 2022-11-27 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura Exim Tours. Brak szacunku do klienta. Na 5h przed lotem otrzymaliśmy informację tylko mailowo o zmianie hotelu i miejscowości. Hotel o znacznie niższym standardzie. Miejscowość bardzo tłoczna. Nie polecam wyboru w tym biurze podróży. Brak kontaktu z rezydentem. Po powrocie na kilkustronicową reklamacje otrzymaliśmy schematyczną odpowiedź licząca kilka zdań. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~HUBERT / 2022-11-21 17:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Tragedia. Wykupiliśmy wycieczkę do Hiszpanii, na lotnisku przedstawiciel spóźnił się o 40 minut, autokar zawiózł nas(dwóch emerytów) do Saolu i w nocy wysadził gdzieś w środku miasta, daleko od hotelu. Musieliśmy zrobić kilka kilometrów z 30 kilogramami bagażu ,aby odnaleźć właściwy hotel . Pomimo zapewnień nie mieliśmy spotkania z rezydentem, ani żadnych informacji w hotelu. Na prośbę aby pomógł nam poszukać wypożyczalnię samochodów , telefonicznie podał adres firmy która przynajmniej od roku jest zamknięta. Na pytanie o wycieczkę fakultatywną skontaktował się telefonicznie pod koniec pobytu jak już byliśmy na zwiedzaniu po wykupieniu w Hiszpańskim biurze. Po napisaniu skargi, biuro uważa ,że wszystko jest w porządku. Unikajcie tego biura, które naciąga i oszukuje. Wiele obiecują mało dają.
  • ~Dariusz / 2022-10-29 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta niezgodna ze stanem rzeczywistym .Brak reakcji na reklamacje .
    ZaletyBRAK
    Wadybrak obsługi ,oferta niezgodna
  • ~Kosior / 2022-10-25 07:44
    Ocena: 3.33 / 5
    Eximtours.pl przestrzegam wszystkich prze tym biurem jedna wielka katastrofa obsługa ma za nic klienta .ważne wykasować pieniążki a później na wysoką eode radź sobie sam zero rezydentów przedstawicieli jedna wielka pomyłka.pierwszy i ostatni raz
    ZaletyBrak!
    WadyBrak słów żeby opisać ten horror
  • ~Katarzyna / 2022-10-12 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam. Zdjęcia hotelu nie odzwierciedlały ruiny jaką na miejscu zastaliśmy. Odpowiedź biura: hotel ma kilkanaście lat i nosi ślady użytkowania. Brak zamieszczonych w ofercie i umowie atrakcji. Skandaliczne zachowanie rezydentki. Pretensjonalna, pani ja nic nie mogę, co wy chcecie, czemu w ogóle tu jesteście. Okłamywała nas i unikała kontaktu. Gdy na terenie hotelu zdarzył się wypadek z udziałem Polaków powiedziała że ją to nie obchodzi i stała po stronie hotelu. Nie odpowiadali na nasze mejle, nie chcieli uznać reklamacji, nie odpowiedzieli na żadne nasze pytanie dotyczące rozbieżności oferty z rzeczywistością
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna obsługa, oszukują, nie wywiązują się z umowy
  • ~Tomek / 2022-10-09 23:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Rezydent to postać widmo. Infolinia traktuje człowieka jak urząd czyli z góry. Słowo przepraszam jest im nieznane. Jeśli chcesz odpocząć na urlopie to wybierz inne biuro podróży.
    ZaletySamolot doleciał.
    WadyRezydent, infolinia, kompletny brak dbania o klientów.
  • ~Sylwia / 2022-10-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Razem z rodziną ( ja, mąż i 7 miesięczny synek ( wybraliśmy się z biurem Exim Tours do Hiszpanii .
    Już na lotnisku zaczęły się problemy - samolot opóźniony o ok. 2,5 godziny.

    Po wyjściu z lotniska w Hiszpanii nie mogliśmy nigdzie znaleźć naszego transferu, ani przed lotniskiem, ani na lotnisku.

    4-krotnie próbowałam skontaktować się telefonicznie z rezydentką ( numer podany w dokumentach ) - oczywiście bezskutecznie.

    Zadzwoniłam do Polski.
    Poprosiłam o pomoc w odnalezieniu transferu.

    Pani z WIELKĄ ŁACHĄ ( tak, muszę to napisać ) ze mną rozmawiała cały czas informując mnie, że PRZECIEŻ WSZYSTKO MAM W MAILACH I MAM SOBIE ODSZUKAĆ.

    Poprosiłam kilkuktornie, by Pani udziela mi tych informacji, informując, że jesteśmy na środku lotniska z malutkim dzieckiem i zdecydowanie łatwiej i szybciej będzie jak to pani udzieli mi tych informacji.

    Kilkukrotnie usłyszałam, że WSZYSTKO MAM W MAILU I WYSTARCZY, ZE POSZUKAM.

    Po kilku minutach takiej bezsensownej rozmowy dostałam informację gdzie się pokierować i informacją, ŻE JEŚLI TRANSFERU JUŻ NIE BĘDZIE, TO MAMY SOBIE ZAŁATWIĆ TAKSÓWKĘ I NIĄ JECHAĆ DO HOTELU ( 70 km, oczywiście na własny koszt ).

    Ostatecznie okazało się, że na transfer trzeba czekać ( łącznie było to ok. 1,5 godziny od wylądowania ).


    Do hotelu zamiast dotrzeć na ok. 16 - dotarliśmy na 21 - wysadzeniu w deszczu 200 metrów od naszego hotelu.

    POBYT:
    Hotel zgodny z opisem.
    Bardzo dobre jedzenie.
    Bardzo dobra lokalizacja.
    Przemiła obsługa.
    Załatwiona dostawka dziecięca.


    WYLOT:
    Lot powrotny mieliśmy ok. godziny 9 rano - transfer o 3.30 w nocy.
    Oczywiście ten dzień opłacony, liczony jako dzień 8.

    Z 8 dni opłaconych tak naprawdę mieliśmy 6.


    To nasza ostatnia wyprawa z Exim Tours.
    Nie polecamy, szkoda nerwów.
  • ~Weronika / 2022-10-01 21:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Zero kontaktu z rezydentem, nie było go na miejscu nawet nie mieliśmy do niego nr tel ani mail
    WadyBrak rezydenta
  • ~Rebek / 2022-09-19 17:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak można kogoś nie odebrać z lotniska ? Dramat twierdzą ze ktoś czekał ubrany itd w barwach czy tam nazwach śmiesznego biura na własna rękę musieliśmy jechać do hotelu z lotniska . Na infolini gość który chyba bal się prawdy bo rozłączał się co chwila nie wiedział co odpowiedzieć bal się prawdy szok nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
  • ~Arek / 2022-09-18 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ! PRZESTRZEGAM ! Biuro NONSTOP Travel z gdańska Matarni reklamuje, ściśle współpracuje i sprzedaje wycieczki firmy EximTours zostaliśmy przez nich bezczelnie oszukani, zakupiliśmy wycieczkę za ponad 20 tyś do bardzo ładnego hotelu z klimatyzacją, a dostaliśmy kurnik bez klimatyzacji w krzakach z transferem zagrażającym życiu hotel wyglądem przypominający zakład karny na Syberii gdzieś na uboczu w strasznie opłakanym stanie, a obsługa firmy NONSTOP TRAVEL nie widzi w tym problemu śmieje się wręcz bezczelnie w twarz. Z racji tego iż NONSTOP Travel skrupulatnie usuwa opinie Jesteśmy zmuszeni ku przestrodze potencjalnie poszkodowanym przez biuro osobom przygotować zewnętrzną stronę internetową wraz ze zdjęciami oraz na wizytówkę google firmy aby ostrzec innych co oferuje biuro w katalogu , a co się dostaje na miejscu to jest bezczelne oszustwo, które należy tępić... nasz błąd, że zawierzyliśmy miłym na pozór Paniom z biura nie czytając wcześniej opinii na temat firmy, z którą ściśle współpracują czyli Exim Tours.
    ZaletyRadzimy omijać firmy NONSTOP Travel z Gdańska Matarni i EximTours
    WadyRadzimy omijać firmy NONSTOP Travel z Gdańska Matarni i EximTours
  • ~Magda / 2022-09-17 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałam *** apartament w Bułgarii. Na miejscu zastałam podparte firanki, czysto było tylko z wierzchu. Brak internetu w apartamencie, co było niezgodne z umową. Mam wrażenie, że nikt z Exim tours nie był na miejscu, żeby sprawdzić jakość, rezydent przyznał się, że nie zna tego miejsca. Skarga do Exim tours nic nie dała. Następnym razem nie korzystam z ich usług. Nie polecam.
  • ~R / 2022-09-10 11:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel,w którym się znajdowaliśmy był ok,jedzenie super,natomiast brakowało nam spotkania z rezydentem i omówienia spraw powrotu z wycieczki do Polski.Nie poinformowano nas o spotkaniu oraz o miejscu i godzinie wyjazdu na lotnisko do Polski.Po przylocie nikt nie czekał z biura, żeby pokierować na transfer,po włączeniu roaming dostałam sms-a z automatu o lokalizacji osoby z Exim, sms był mało wyjaśniający o danej lokalizacji,co powodowało zdenerwowanie na ogromnym lotnisku
    WadyBrak kontaktu ze strony rezydenta
  • ~Woojaz / 2022-09-09 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, wykupiłem od Exim tours wycieczkę do Dubrovnika od 11.07.22 do 18.07.22. Niestety mój lot się opóźnił o 25 godzin(!). W związku z tym złożyłem reklamację do firmy Exim - chciałem zwrot należnych mi środków z tytułu opóźnienia lotu powyżej 6 godzin (zgodne z Rozporządzeniem 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz z Wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z listopada 2009 ), oraz rekompensatę za jeden dzień utraconych wakacji.
    Firma Exim Tours nakazała mi składać reklamację samodzielnie w Wizzair (i do tego listownie). Podczas składania reklamacji w Wizzair dowiedziałem się, że nie mogę tam sobie rościć niczego gdyż nie jestem właścicielem rezerwacji - właścicielem jest Exim i tylko ta firma może otrzymać rekompensatę. Opisałem ten fakt w mailu do Exim na którego otrzymałem odpowiedź którą tutaj zacytuję:

    "Szanowny Panie, w odpowiedzi na Pańskiego maila uprzejmie informujemy, że stanowisko Exim Tours w kwestii Pańskiej reklamacji pozostaje bez zmian."

    Po tej odpowiedzi Exim Tours już się nie odzywa.
    Ciekawym jest, że w pierwszym mailu który nakazał mi samemu składać reklamację do Wizzair jest propozycja skorzystania z usług "wyspecjalizowanej firmy, które zajmuje się uzyskiwaniem odszkodowania oraz zwrotów w przypadku znacznego opóźnienia lub odwołania lotu. W tym celu należy wypełnić krótką ankietę: https://exim.delayfix.com/"

    Czyli z jakiejś części firmy Exim. Po wejściu na tą stronę dowiadujemy się, że owszem możemy taką pomoc uzyskać za 25% otrzymanych z roszczenia pieniędzy!!!!!!

    W mojej opinii jest to nie tylko nieprofesjonalna i wręcz dramatycznie zła obsługa, ale i próba wyciągnięcia od (bądź co bądź) poszkodowanego już klienta jeszcze większej ilości pieniędzy.

    Nie polecam tego biura podróży absolutnie nikomu!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynierzetelna, niesolidna, nieetyczna firma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024