-
~Tomek / 2022-03-18 09:56Ocena: 5.00 / 5
W styczniu byliśmy na Sri Lance. Piękny kierunek. Lot mieliśmy bezpośrednio liniami LOT. Na miejscu brak rezydenta ale wiedzieliśmy, że obsługa jest anglojęzyczna. Wyjazd super. Organizacja bez zastrzeżeń. -
-
~Marta / 2022-03-17 09:31Ocena: 5.00 / 5
W lutym byłam na Malcie. Hotel Bella Vista 4*. Pokoje wymagają odświeżenia, jedzenie ok. Super lokalizacja. Polecam biuro oraz samą wyspę. -
~Jolanta / 2022-03-08 12:54Ocena: 2.00 / 5
Brak transferu z lotniska, biuro nie zabookowało, 2 godziny spędzone na lotnisku w Barcelonie, żeby po dwukrotnym połączeniu się z operatorem (40 minut muzyczki w tle wcześniej) usłyszeć że mam wziąć taksówkę a oni mi zwrócą po powrocie, tylko prześlę zdjęcie paragonu... HAHAHA, myślicie że zwrot nastąpił? nic podobnego, wmawiają mi że mnie nie było na miejscu zbiórki, gdybyście byli w podobnej sytuacji nagrywajcie filmik komórką to jedyny sposób, inaczej czekają Was Maile do organizatora transferu i czekanie na odpowiedź... Wszystko w ogóle nagrywajcie, niczego się nie nałeży bać, to bagno a nie firma, szkoda gadać.
W informacjach ogólnych podane są kwoty do uregulowania na miejscu w hotelu, zupełnie od czapy, żeby tanio wyglądało, zamiast zaplanowanych 17 euro zapłaciliśmy 46 euro.
Dezinformacja i traktowanie z buta...
Nigdzie z nimi nie jedźcie, trzeba ich traktować jakby tego biura w ogóle nie było, lepiej dać zarobić solodnemu operatorowi niż takim oszustom!!!Wadyjak wyżej -
~lolos / 2022-03-01 18:25Ocena: 1.00 / 5
Odradzam w razie zmiany zasad wjazdu do kraju do którego się wybieracie oraz po powrocie zapomnijcie o bez kosztowej rezygnacji. Wadysame nigdy więcej!!!!!!!!!!! -
~Jac04 / 2022-02-11 13:02Ocena: 2.33 / 5
Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia -
~Dorota / 2022-01-18 16:36Ocena: 1.67 / 5
Witam nie będę i wszystkim odradzam załatwiania wycieczek w tym biurze . ZaletybrakWadybrak -
~Kam / 2022-01-11 16:33Ocena: 2.33 / 5
Pozytywy:
Dolecieliśmy i wróciliśmy.
Negatywy:
- Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
- Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
- W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę -
~Tomasz / 2021-11-09 11:18Ocena: 1.00 / 5
To biuro to tragedia.Wyjechalem z rodzina,małymi dziećmi na wakacje.Na miejscu okazało ze hotel zamknięty.Jakis czas temu widziałem w internecie że ten hotel jest zmakniety.Wyslalismy maila do biura. W odpowiedzi dostaliśmy,że wszystko będzie w porządku.Na miejscu dostaliśmy info o busie(którego tez nie bylo) ze jedziemy do hotelu.kiedy w końcu po długim oczekiwaniu bus podjechał,zawiózł pod hotel,to okazało się że wciąż jest zamknięty.Kompletnie nieogarniali wszystkiego. ZaletyBrakWadyKompletny haos,zero organizacji,nerwówka z tym biurem.Odradzam bo to są jakieś kpiny z ich strony -
-
~Andrzej z Zielonej Góry / 2021-10-04 12:44Ocena: 1.67 / 5
31.07.2021 r. po przylocie na Majorkę i transferze pod hotel JS Horitzo okazało się, że hotel jest nieczynny - zamknięty na cztery spusty. Pani rezydent telefonów nie odbiera, więc napisałem sms do Pani z wakacji.pl gdzie rezerwowaliśmy wczasy. Odzew był natychmiastowy, a dopiero po pół godzinie oddzwoniła nasza Pani rezydent informując, że hotel jest zamknięty i mamy udać się do hotelu 200 m dalej. Na telefonie żadnej informacji, ale jak przyszliśmy do tego "nowego" hotelu po jakimś czasie otworzyłem swoją pocztę i wyobraźcie sobie że bezczelny pracownik Exim Tours Pan Marcin B....gdy byliśmy DOSŁOWNIE już przed hotelem wysłał informację o zmianie hotelu "wstrzelił się idealnie" i jeszcze straszył, że MY nic nie możemy, a oni mogą nam zmieniać hotel kiedy chcą. Dzisiaj jest 04.10.2021 r. i do teraz nie mam od Exim Tours żadnych przeprosin lub propozycji rekompensaty. Pisałem do nich w różne miejsca, pod róże adresy - mają klientów głęboko w d...ie. Robią sobie to co chcą, a trafiła kosa na kamień i ja tak szybko nie odpuszczę dopóki nie przyznają się do swojego błędu, przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę za TE EMOCJE i PRZEŻYCIE STOJĄC PRZED ZAMKNIĘTYM HOTELEM. WadyBrak komunikacji z Exim Tours. Pracownik Exim Tours Marcin B .... do zwolnienia i do zwolnienia Pani rezydent z Majorki - oboje bardzo chamscy. -
~Ala / 2021-09-25 10:03Ocena: 1.33 / 5
Na dwa dni przez wylotem zostałam poinformowana, ze będę wypoczywać w innym hotelu niż pierwotnie zarezerwowałam, z powodu rzekomego zamknięcia hotelu w trakcie pobytu. Ostatecznie zostałam zakwaterowana w beznadziejnym hotelu na peryferiach miasta, w miejscu mało atrakcyjnym turystycznie. Pojechałam jednak z ciekawości zobaczyć hotel pierwotnie zarezerwowany. I co się okazało. Hotel jest czynny i ma mnóstwo gości hotelowych. Przestrzegam przed wyborem oferty z biura Exim. -
~Sławomir Dec / 2021-09-24 11:40Ocena: 1.67 / 5
zastany pokój był kompletnie odmienny od oferty (4 gwiazdki vs jakieś 2 gwiazdki). Rezydent się tym nie przejął i nie podjął żadnych efektywnych działań. Mimo reklamacji złożonej na miejscu, nie podjęto żadnych czynności. Reklamacja została zgłoszona po przyjeździe - pozostała bez odpowiedzi. Planujemy podjęcie kroków prawnych tytułem rękojmi. -
~andrewITstyle / 2021-08-12 17:00Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem wyjazd all inclusive na Majorkę. wylot miał być w poniedziałek 9 sierpnia. Dzień przed dostałem maila ze biuro podróży Exim Tours zmieniło hotel (ponieważ się nie otwiera) i miejscowość z Magaluf (miejscowość mega imprezowa) na Sa Coma (miejscowość spokojna dla osób starszych i rodzin z dziećmi). Nie było nikogo dostępnego pod telefonem aby zmienić hotel na inny w Magaluf. Rozumiem że hotel może się nie otworzy w obecnych warunkach pandemicznych, ale trzeba było się skontaktować z klientem i zaproponować inny hotel w tej samej miejscowości albo miejscowości o podobnych charakterze. Od początku zastrzegłam w mailu że wyjazd ma charakter mega imprezowy i żadna zmiana na "spokojny" nie wchodzi w rachubę. Na Majorkę jeżdżą ludzie na mega turbo imprezy, chciałem każdy wieczór spędzać w klubach i wracać do hotelu nad ranem (jest to możliwe w Magaluf), natomiast w Sa Coma nie jest to możliwe (o 21.00 nie ma ludzi na ulicach). Firma Exim Tours to oszuści. Zapłaciłem za wyjazd turbo mega imprezowy, a nie otrzymałem tego za co zaplacilem. Firma Exim Tours nie poczuwa się do odpowiedzialności. Rozpocząłem procedurę reklamacyjna oraz szykuje się do postępowania cywilnego o niedotrzymanie warunków umowy. ZaletybrakWadyoszuści. miał być wyjazd mega imprezowy, a dzień przed wyjazdem zmienili hotel na taki w miejscowości spokojnej dla rodzin z dziećmi. o 21.00 nie ma ludzi na ulicach.
