strona 10 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- nastepna »
-
~k / 2022-05-29 07:51
Taniej byłoby gdybym zarezerwowała te wakacje samemu. Ogromna marża za to, że biuro zarezerwowało hotel i lot za mnie, robiąc to co mogłam zrobić ja. Nigdy więcej. -
-
~Tomasz / 2022-05-27 18:40
Zdecydowanie odradzam współpracę.
Zmienili nam hotel na 2 dni przed wycieczką. Celowo dopłacaliśmy za lepszy standardem hotel, mimo to został on zmieniony na zupełnie inny i to w innym mieście. Wycieczka była zakupiona kilka miesięcy wstecz. Jesteśmy zawiedzeni i NIE POLECAMY!!! -
~Agnieszka / 2022-05-24 23:02
Nie polecam tego biura podróży. Wykupiłam dodatkowa opcje 2 sypialnie, 2 łazienki za 2.000. Niestety nie dostałam tego bo w tym hotelu nawet nie było takiej opcji. Dużo pokoloryzowali, oczy zamydlili a w rzeczywistości tragedia. Przestrzegam wszystkich przed tym biurem podróży. Rezydent na Cyprze to po prostu kpina. Nastawiony tylko na zysk z wycieczek fakultatywnych i nic więcej go nie obchodzi. ZaletyZero zaletWadyKłamczuchy i oszuści -
~Piotr / 2022-05-17 10:58
Firma reklamując swoje produkty podaje nieprawdę. Np. oferta ma maju na Djerbę 8 dni/7 nocy - dużym drukiem na stronie głównej. Jednak z góry wie że będzie 7 dni i 6 nocy. Na zwróconą uwagę z mojej strony, firma odpowiada "tak możemy". Mam czytać wszystko drobnym drukiem przed podpisaniem umowy. Nie będę czytał, bo nie będę korzystał z usług tej firmy. ZaletyBrakWadyDługi transfer z lotniska - ponad 1,5 godziny. Skusiłem się "reklamowanymi" 30 km od lotniska. -
~Marta / 2022-05-16 21:20
Przestrzegam Wszystkich przed tym biurem podróży!!3 tygodnie temu byliśmy z mężem i dziećmi na Majorce. Podczas transferu autokarem z lotniska do hotelu został zagubiony lub skradziony nasz 20 kg bagaż. Biuro podróży ani przerwożnik nie chce wziąć żadnej odpowiedzialności za zagubione/skradzione rzeczy. Na miejscu z dwóją małych dzieci zostaliśmy bez niczego-bez ubrań, środków higieny, bez leków, bez pomocy-zdani tylko na siebie! Musieliśmy ponieść wszystkie koszty zakupu ubrań , kosmetyków, dojazdu na policję- jednym słowem zmarnowany urlop!!
Na miejscu zachowanie rezydentki Majorki- Eweliny Lachowskiej było skandaliczne, olewcze i lekceważące cała sytuącję
Nie polecam i przestrzegam Wszytskih !!!Zaletybrak -
~slawek / 2022-05-16 14:57
Poziom rozmowy telefonicznej dramatyczny. Pani bardzo niemiła, i nie urzela informacji na temat wycieczki odsyla do reagenta . biuro samo zmienia terminy i nie powiadamia uczestnikow . nie polecam tego biura . -
~Anka / 2022-05-13 12:59
Poziom rozmowy telefonicznej dramatyczny. Pani bardzo niemiła, zarzuciła mi że nie może rozmawiać bo u mnie płacze dziecko i się rozłączyła -
~Czupakabra / 2022-05-04 18:57
Nie polecam wylotu na Cypr z tym biurem podróży. Rezydent Adrian wyzywa ludzi jak o coś pytają. Facet jest agresywny. Nie miałam kontaktu realnie, ale jakby mógł to przez telefon by mi sprzedał bombę. Polecam uważać, albo poćwiczyć boks przed wylotem. -
-
~Szymon / 2022-05-04 11:33
Tragiczna obsługa klienta, biuro nic nie zapewnia, źle zarezerwowany parking przez biuro przez co nie chciano nas na niego wpuścić, skrócono nasz wyjazd i wprowadzono nas w błąd zmieniając godziny lotów, nie zapewniono nam jakiegokolwiek prowiantu przez cały dzień, biuro nie ma nic wspólnego z biurem turystycznym, kompletny brak wskazówek na lotniskach, czy hotelach. Biuro specjalnie nie informuje o godzinach wylotów sprzedając je później z ogromną marżą. NIE POLECAM - ŻENADA Zaletybrak -
~Ania / 2022-05-02 09:27
Jestem przed wyjazdem do Egiptu za 2wa tygodnie, a już żałuję wyboru tego biura. Dlaczego? Dowiem się dopiero o godzinie lotu...24 godziny przed! Nie ma mowy o żadnej informacji typu rano, wieczorem itp. A moi znajomi, którzy wybrali inne biuro podróży i razem jedziemy w to samo miejsce - mają taką informację, uwaga: od 2ch tygodni!!! Można. ZaletyNarazie żadneWadyJuż mi podnieśli ciśnienie -
~Tomasz / 2022-04-26 09:05
Nie polecam. Nie ma żadnej wartości dodanej kupując wycieczkę przez Exim w porównaniu z booking.com + lot, samemu wychodzi sporo taniej. Natomiast praktyką biura jest zmiana lokalizacji hotelu w ostatniej chwili na dużo tańszy o gorszym standardzie. Rzekomo hotel który wybraliśmy jest nieczynny co okazalo się nieprawdą. Dziecko się pochorowało od starego jedzenia - pleśń w sałatce, stara wędlina, owoce z puszki ?!!!! Hotel nie był w pierwszej linii brzegowej z widokiem na morze tylko w drugiej z częściowym widokiem. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia - notorycznie zalewało nam pokoj. W pokoju nie ma nawet suszarki - to się nie zdarza w standardzie 5* ZaletyDla leniwych lubiących przepłacaćWadyBrak jakiejkolwiek wartości dodanej z wyboru tego tour operatora. -
~Aga. / 2022-04-18 10:31
Nie polecam tego biura podróży.
Klient pozostawiony sam sobie.
Opieka rezydenta tylko przez telefon . O wszystko trzeba się samemu dopytać.
Na lotnisku po przylocie czekaliśmy 2 godziny na transfer do hotelu.
Wycieczki trzeba sobie samemu zorganizować.
Wyjazd wygląda tak jakby nie był organizowany przez biuro podróży tylko klient sam sobie radzi.ZaletyDobry hotel.
Tylko tyle.WadyBrak komunikacji z rezydentem.
Słabo zorganizowany transfer z lotniska do hotelu. -
~Martyna i Krzysiek / 2022-03-18 10:03
W lutym wróciliśmy z biurem Exim Tours z wyjazdu na Malediwy. Była to nasza podróż poślubna. Rajskie wyspy. Wypoczywaliśmy w Hotelu Sun Siyam Olhuveli Beach & SPA Resort 4* - super standard, serwis. Lot mieliśmy z przesiadką w Dubaju. Polecamy! Martyna i Krzysiek -
~Tomek / 2022-03-18 09:56
W styczniu byliśmy na Sri Lance. Piękny kierunek. Lot mieliśmy bezpośrednio liniami LOT. Na miejscu brak rezydenta ale wiedzieliśmy, że obsługa jest anglojęzyczna. Wyjazd super. Organizacja bez zastrzeżeń. -
~Marta / 2022-03-17 09:31
W lutym byłam na Malcie. Hotel Bella Vista 4*. Pokoje wymagają odświeżenia, jedzenie ok. Super lokalizacja. Polecam biuro oraz samą wyspę. -
~Jolanta / 2022-03-08 12:54
Brak transferu z lotniska, biuro nie zabookowało, 2 godziny spędzone na lotnisku w Barcelonie, żeby po dwukrotnym połączeniu się z operatorem (40 minut muzyczki w tle wcześniej) usłyszeć że mam wziąć taksówkę a oni mi zwrócą po powrocie, tylko prześlę zdjęcie paragonu... HAHAHA, myślicie że zwrot nastąpił? nic podobnego, wmawiają mi że mnie nie było na miejscu zbiórki, gdybyście byli w podobnej sytuacji nagrywajcie filmik komórką to jedyny sposób, inaczej czekają Was Maile do organizatora transferu i czekanie na odpowiedź... Wszystko w ogóle nagrywajcie, niczego się nie nałeży bać, to bagno a nie firma, szkoda gadać.
W informacjach ogólnych podane są kwoty do uregulowania na miejscu w hotelu, zupełnie od czapy, żeby tanio wyglądało, zamiast zaplanowanych 17 euro zapłaciliśmy 46 euro.
Dezinformacja i traktowanie z buta...
Nigdzie z nimi nie jedźcie, trzeba ich traktować jakby tego biura w ogóle nie było, lepiej dać zarobić solodnemu operatorowi niż takim oszustom!!!Wadyjak wyżej -
-
~lolos / 2022-03-01 18:25
Odradzam w razie zmiany zasad wjazdu do kraju do którego się wybieracie oraz po powrocie zapomnijcie o bez kosztowej rezygnacji. Wadysame nigdy więcej!!!!!!!!!!! -
~Jac04 / 2022-02-11 13:02
Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia -
~Dorota / 2022-01-18 16:36
Witam nie będę i wszystkim odradzam załatwiania wycieczek w tym biurze . ZaletybrakWadybrak -
~Kam / 2022-01-11 16:33
Pozytywy:
Dolecieliśmy i wróciliśmy.
Negatywy:
- Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
- Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
- W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę
strona 10 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- nastepna »