Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 197 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.25
  • Obsługa klienta
    1.89
  • Oferta
    2.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 10 z 10
  • ~Szymon / 2022-05-04 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, biuro nic nie zapewnia, źle zarezerwowany parking przez biuro przez co nie chciano nas na niego wpuścić, skrócono nasz wyjazd i wprowadzono nas w błąd zmieniając godziny lotów, nie zapewniono nam jakiegokolwiek prowiantu przez cały dzień, biuro nie ma nic wspólnego z biurem turystycznym, kompletny brak wskazówek na lotniskach, czy hotelach. Biuro specjalnie nie informuje o godzinach wylotów sprzedając je później z ogromną marżą. NIE POLECAM - ŻENADA
    Zaletybrak
  • ~Ania / 2022-05-02 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem przed wyjazdem do Egiptu za 2wa tygodnie, a już żałuję wyboru tego biura. Dlaczego? Dowiem się dopiero o godzinie lotu...24 godziny przed! Nie ma mowy o żadnej informacji typu rano, wieczorem itp. A moi znajomi, którzy wybrali inne biuro podróży i razem jedziemy w to samo miejsce - mają taką informację, uwaga: od 2ch tygodni!!! Można.
    ZaletyNarazie żadne
    WadyJuż mi podnieśli ciśnienie
  • ~Tomasz / 2022-04-26 09:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Nie ma żadnej wartości dodanej kupując wycieczkę przez Exim w porównaniu z booking.com + lot, samemu wychodzi sporo taniej. Natomiast praktyką biura jest zmiana lokalizacji hotelu w ostatniej chwili na dużo tańszy o gorszym standardzie. Rzekomo hotel który wybraliśmy jest nieczynny co okazalo się nieprawdą. Dziecko się pochorowało od starego jedzenia - pleśń w sałatce, stara wędlina, owoce z puszki ?!!!! Hotel nie był w pierwszej linii brzegowej z widokiem na morze tylko w drugiej z częściowym widokiem. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia - notorycznie zalewało nam pokoj. W pokoju nie ma nawet suszarki - to się nie zdarza w standardzie 5*
    ZaletyDla leniwych lubiących przepłacać
    WadyBrak jakiejkolwiek wartości dodanej z wyboru tego tour operatora.
  • ~Aga. / 2022-04-18 10:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam tego biura podróży.
    Klient pozostawiony sam sobie.
    Opieka rezydenta tylko przez telefon . O wszystko trzeba się samemu dopytać.
    Na lotnisku po przylocie czekaliśmy 2 godziny na transfer do hotelu.
    Wycieczki trzeba sobie samemu zorganizować.
    Wyjazd wygląda tak jakby nie był organizowany przez biuro podróży tylko klient sam sobie radzi.
    ZaletyDobry hotel.
    Tylko tyle.
    WadyBrak komunikacji z rezydentem.
    Słabo zorganizowany transfer z lotniska do hotelu.
  • ~Martyna i Krzysiek / 2022-03-18 10:03
    Ocena: 5.00 / 5
    W lutym wróciliśmy z biurem Exim Tours z wyjazdu na Malediwy. Była to nasza podróż poślubna. Rajskie wyspy. Wypoczywaliśmy w Hotelu Sun Siyam Olhuveli Beach & SPA Resort 4* - super standard, serwis. Lot mieliśmy z przesiadką w Dubaju. Polecamy! Martyna i Krzysiek
  • ~Tomek / 2022-03-18 09:56
    Ocena: 5.00 / 5
    W styczniu byliśmy na Sri Lance. Piękny kierunek. Lot mieliśmy bezpośrednio liniami LOT. Na miejscu brak rezydenta ale wiedzieliśmy, że obsługa jest anglojęzyczna. Wyjazd super. Organizacja bez zastrzeżeń.
  • ~Marta / 2022-03-17 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    W lutym byłam na Malcie. Hotel Bella Vista 4*. Pokoje wymagają odświeżenia, jedzenie ok. Super lokalizacja. Polecam biuro oraz samą wyspę.
  • ~Jolanta / 2022-03-08 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak transferu z lotniska, biuro nie zabookowało, 2 godziny spędzone na lotnisku w Barcelonie, żeby po dwukrotnym połączeniu się z operatorem (40 minut muzyczki w tle wcześniej) usłyszeć że mam wziąć taksówkę a oni mi zwrócą po powrocie, tylko prześlę zdjęcie paragonu... HAHAHA, myślicie że zwrot nastąpił? nic podobnego, wmawiają mi że mnie nie było na miejscu zbiórki, gdybyście byli w podobnej sytuacji nagrywajcie filmik komórką to jedyny sposób, inaczej czekają Was Maile do organizatora transferu i czekanie na odpowiedź... Wszystko w ogóle nagrywajcie, niczego się nie nałeży bać, to bagno a nie firma, szkoda gadać.
    W informacjach ogólnych podane są kwoty do uregulowania na miejscu w hotelu, zupełnie od czapy, żeby tanio wyglądało, zamiast zaplanowanych 17 euro zapłaciliśmy 46 euro.
    Dezinformacja i traktowanie z buta...
    Nigdzie z nimi nie jedźcie, trzeba ich traktować jakby tego biura w ogóle nie było, lepiej dać zarobić solodnemu operatorowi niż takim oszustom!!!
    Wadyjak wyżej
  • ~lolos / 2022-03-01 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam w razie zmiany zasad wjazdu do kraju do którego się wybieracie oraz po powrocie zapomnijcie o bez kosztowej rezygnacji.
    Wadysame nigdy więcej!!!!!!!!!!!
  • ~Jac04 / 2022-02-11 13:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
    Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
    W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia
  • ~Dorota / 2022-01-18 16:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam nie będę i wszystkim odradzam załatwiania wycieczek w tym biurze .
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Kam / 2022-01-11 16:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Pozytywy:
    Dolecieliśmy i wróciliśmy.
    Negatywy:
    - Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
    - Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
    - W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
    Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę
  • ~Tomasz / 2021-11-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro to tragedia.Wyjechalem z rodzina,małymi dziećmi na wakacje.Na miejscu okazało ze hotel zamknięty.Jakis czas temu widziałem w internecie że ten hotel jest zmakniety.Wyslalismy maila do biura. W odpowiedzi dostaliśmy,że wszystko będzie w porządku.Na miejscu dostaliśmy info o busie(którego tez nie bylo) ze jedziemy do hotelu.kiedy w końcu po długim oczekiwaniu bus podjechał,zawiózł pod hotel,to okazało się że wciąż jest zamknięty.Kompletnie nieogarniali wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyKompletny haos,zero organizacji,nerwówka z tym biurem.Odradzam bo to są jakieś kpiny z ich strony
  • ~Andrzej z Zielonej Góry / 2021-10-04 12:44
    Ocena: 1.67 / 5
    31.07.2021 r. po przylocie na Majorkę i transferze pod hotel JS Horitzo okazało się, że hotel jest nieczynny - zamknięty na cztery spusty. Pani rezydent telefonów nie odbiera, więc napisałem sms do Pani z wakacji.pl gdzie rezerwowaliśmy wczasy. Odzew był natychmiastowy, a dopiero po pół godzinie oddzwoniła nasza Pani rezydent informując, że hotel jest zamknięty i mamy udać się do hotelu 200 m dalej. Na telefonie żadnej informacji, ale jak przyszliśmy do tego "nowego" hotelu po jakimś czasie otworzyłem swoją pocztę i wyobraźcie sobie że bezczelny pracownik Exim Tours Pan Marcin B....gdy byliśmy DOSŁOWNIE już przed hotelem wysłał informację o zmianie hotelu "wstrzelił się idealnie" i jeszcze straszył, że MY nic nie możemy, a oni mogą nam zmieniać hotel kiedy chcą. Dzisiaj jest 04.10.2021 r. i do teraz nie mam od Exim Tours żadnych przeprosin lub propozycji rekompensaty. Pisałem do nich w różne miejsca, pod róże adresy - mają klientów głęboko w d...ie. Robią sobie to co chcą, a trafiła kosa na kamień i ja tak szybko nie odpuszczę dopóki nie przyznają się do swojego błędu, przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę za TE EMOCJE i PRZEŻYCIE STOJĄC PRZED ZAMKNIĘTYM HOTELEM.
    WadyBrak komunikacji z Exim Tours. Pracownik Exim Tours Marcin B .... do zwolnienia i do zwolnienia Pani rezydent z Majorki - oboje bardzo chamscy.
  • ~Ala / 2021-09-25 10:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Na dwa dni przez wylotem zostałam poinformowana, ze będę wypoczywać w innym hotelu niż pierwotnie zarezerwowałam, z powodu rzekomego zamknięcia hotelu w trakcie pobytu. Ostatecznie zostałam zakwaterowana w beznadziejnym hotelu na peryferiach miasta, w miejscu mało atrakcyjnym turystycznie. Pojechałam jednak z ciekawości zobaczyć hotel pierwotnie zarezerwowany. I co się okazało. Hotel jest czynny i ma mnóstwo gości hotelowych. Przestrzegam przed wyborem oferty z biura Exim.
  • ~Sławomir Dec / 2021-09-24 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    zastany pokój był kompletnie odmienny od oferty (4 gwiazdki vs jakieś 2 gwiazdki). Rezydent się tym nie przejął i nie podjął żadnych efektywnych działań. Mimo reklamacji złożonej na miejscu, nie podjęto żadnych czynności. Reklamacja została zgłoszona po przyjeździe - pozostała bez odpowiedzi. Planujemy podjęcie kroków prawnych tytułem rękojmi.
  • ~andrewITstyle / 2021-08-12 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem wyjazd all inclusive na Majorkę. wylot miał być w poniedziałek 9 sierpnia. Dzień przed dostałem maila ze biuro podróży Exim Tours zmieniło hotel (ponieważ się nie otwiera) i miejscowość z Magaluf (miejscowość mega imprezowa) na Sa Coma (miejscowość spokojna dla osób starszych i rodzin z dziećmi). Nie było nikogo dostępnego pod telefonem aby zmienić hotel na inny w Magaluf. Rozumiem że hotel może się nie otworzy w obecnych warunkach pandemicznych, ale trzeba było się skontaktować z klientem i zaproponować inny hotel w tej samej miejscowości albo miejscowości o podobnych charakterze. Od początku zastrzegłam w mailu że wyjazd ma charakter mega imprezowy i żadna zmiana na "spokojny" nie wchodzi w rachubę. Na Majorkę jeżdżą ludzie na mega turbo imprezy, chciałem każdy wieczór spędzać w klubach i wracać do hotelu nad ranem (jest to możliwe w Magaluf), natomiast w Sa Coma nie jest to możliwe (o 21.00 nie ma ludzi na ulicach). Firma Exim Tours to oszuści. Zapłaciłem za wyjazd turbo mega imprezowy, a nie otrzymałem tego za co zaplacilem. Firma Exim Tours nie poczuwa się do odpowiedzialności. Rozpocząłem procedurę reklamacyjna oraz szykuje się do postępowania cywilnego o niedotrzymanie warunków umowy.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści. miał być wyjazd mega imprezowy, a dzień przed wyjazdem zmienili hotel na taki w miejscowości spokojnej dla rodzin z dziećmi. o 21.00 nie ma ludzi na ulicach.
strona 10 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 530
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916