Zaletybrak
-
~Szymon / 2022-05-04 11:33
Tragiczna obsługa klienta, biuro nic nie zapewnia, źle zarezerwowany parking przez biuro przez co nie chciano nas na niego wpuścić, skrócono nasz wyjazd i wprowadzono nas w błąd zmieniając godziny lotów, nie zapewniono nam jakiegokolwiek prowiantu przez cały dzień, biuro nie ma nic wspólnego z biurem turystycznym, kompletny brak wskazówek na lotniskach, czy hotelach. Biuro specjalnie nie informuje o godzinach wylotów sprzedając je później z ogromną marżą. NIE POLECAM - ŻENADA -
-
~Ania / 2022-05-02 09:27
Jestem przed wyjazdem do Egiptu za 2wa tygodnie, a już żałuję wyboru tego biura. Dlaczego? Dowiem się dopiero o godzinie lotu...24 godziny przed! Nie ma mowy o żadnej informacji typu rano, wieczorem itp. A moi znajomi, którzy wybrali inne biuro podróży i razem jedziemy w to samo miejsce - mają taką informację, uwaga: od 2ch tygodni!!! Można. ZaletyNarazie żadneWadyJuż mi podnieśli ciśnienie -
~Tomasz / 2022-04-26 09:05
Nie polecam. Nie ma żadnej wartości dodanej kupując wycieczkę przez Exim w porównaniu z booking.com + lot, samemu wychodzi sporo taniej. Natomiast praktyką biura jest zmiana lokalizacji hotelu w ostatniej chwili na dużo tańszy o gorszym standardzie. Rzekomo hotel który wybraliśmy jest nieczynny co okazalo się nieprawdą. Dziecko się pochorowało od starego jedzenia - pleśń w sałatce, stara wędlina, owoce z puszki ?!!!! Hotel nie był w pierwszej linii brzegowej z widokiem na morze tylko w drugiej z częściowym widokiem. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia - notorycznie zalewało nam pokoj. W pokoju nie ma nawet suszarki - to się nie zdarza w standardzie 5* ZaletyDla leniwych lubiących przepłacaćWadyBrak jakiejkolwiek wartości dodanej z wyboru tego tour operatora. -
~Aga. / 2022-04-18 10:31
Nie polecam tego biura podróży.
Klient pozostawiony sam sobie.
Opieka rezydenta tylko przez telefon . O wszystko trzeba się samemu dopytać.
Na lotnisku po przylocie czekaliśmy 2 godziny na transfer do hotelu.
Wycieczki trzeba sobie samemu zorganizować.
Wyjazd wygląda tak jakby nie był organizowany przez biuro podróży tylko klient sam sobie radzi.ZaletyDobry hotel.
Tylko tyle.WadyBrak komunikacji z rezydentem.
Słabo zorganizowany transfer z lotniska do hotelu. -
~Martyna i Krzysiek / 2022-03-18 10:03
W lutym wróciliśmy z biurem Exim Tours z wyjazdu na Malediwy. Była to nasza podróż poślubna. Rajskie wyspy. Wypoczywaliśmy w Hotelu Sun Siyam Olhuveli Beach & SPA Resort 4* - super standard, serwis. Lot mieliśmy z przesiadką w Dubaju. Polecamy! Martyna i Krzysiek -
~Tomek / 2022-03-18 09:56
W styczniu byliśmy na Sri Lance. Piękny kierunek. Lot mieliśmy bezpośrednio liniami LOT. Na miejscu brak rezydenta ale wiedzieliśmy, że obsługa jest anglojęzyczna. Wyjazd super. Organizacja bez zastrzeżeń. -
~Marta / 2022-03-17 09:31
W lutym byłam na Malcie. Hotel Bella Vista 4*. Pokoje wymagają odświeżenia, jedzenie ok. Super lokalizacja. Polecam biuro oraz samą wyspę. -
~Jolanta / 2022-03-08 12:54
Brak transferu z lotniska, biuro nie zabookowało, 2 godziny spędzone na lotnisku w Barcelonie, żeby po dwukrotnym połączeniu się z operatorem (40 minut muzyczki w tle wcześniej) usłyszeć że mam wziąć taksówkę a oni mi zwrócą po powrocie, tylko prześlę zdjęcie paragonu... HAHAHA, myślicie że zwrot nastąpił? nic podobnego, wmawiają mi że mnie nie było na miejscu zbiórki, gdybyście byli w podobnej sytuacji nagrywajcie filmik komórką to jedyny sposób, inaczej czekają Was Maile do organizatora transferu i czekanie na odpowiedź... Wszystko w ogóle nagrywajcie, niczego się nie nałeży bać, to bagno a nie firma, szkoda gadać.
W informacjach ogólnych podane są kwoty do uregulowania na miejscu w hotelu, zupełnie od czapy, żeby tanio wyglądało, zamiast zaplanowanych 17 euro zapłaciliśmy 46 euro.
Dezinformacja i traktowanie z buta...
Nigdzie z nimi nie jedźcie, trzeba ich traktować jakby tego biura w ogóle nie było, lepiej dać zarobić solodnemu operatorowi niż takim oszustom!!!Wadyjak wyżej -
-
~lolos / 2022-03-01 18:25
Odradzam w razie zmiany zasad wjazdu do kraju do którego się wybieracie oraz po powrocie zapomnijcie o bez kosztowej rezygnacji. Wadysame nigdy więcej!!!!!!!!!!! -
~Jac04 / 2022-02-11 13:02
Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia -
~Dorota / 2022-01-18 16:36
Witam nie będę i wszystkim odradzam załatwiania wycieczek w tym biurze . ZaletybrakWadybrak -
~Kam / 2022-01-11 16:33
Pozytywy:
Dolecieliśmy i wróciliśmy.
Negatywy:
- Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
- Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
- W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę -
~Tomasz / 2021-11-09 11:18
To biuro to tragedia.Wyjechalem z rodzina,małymi dziećmi na wakacje.Na miejscu okazało ze hotel zamknięty.Jakis czas temu widziałem w internecie że ten hotel jest zmakniety.Wyslalismy maila do biura. W odpowiedzi dostaliśmy,że wszystko będzie w porządku.Na miejscu dostaliśmy info o busie(którego tez nie bylo) ze jedziemy do hotelu.kiedy w końcu po długim oczekiwaniu bus podjechał,zawiózł pod hotel,to okazało się że wciąż jest zamknięty.Kompletnie nieogarniali wszystkiego. ZaletyBrakWadyKompletny haos,zero organizacji,nerwówka z tym biurem.Odradzam bo to są jakieś kpiny z ich strony -
~Andrzej z Zielonej Góry / 2021-10-04 12:44
31.07.2021 r. po przylocie na Majorkę i transferze pod hotel JS Horitzo okazało się, że hotel jest nieczynny - zamknięty na cztery spusty. Pani rezydent telefonów nie odbiera, więc napisałem sms do Pani z wakacji.pl gdzie rezerwowaliśmy wczasy. Odzew był natychmiastowy, a dopiero po pół godzinie oddzwoniła nasza Pani rezydent informując, że hotel jest zamknięty i mamy udać się do hotelu 200 m dalej. Na telefonie żadnej informacji, ale jak przyszliśmy do tego "nowego" hotelu po jakimś czasie otworzyłem swoją pocztę i wyobraźcie sobie że bezczelny pracownik Exim Tours Pan Marcin B....gdy byliśmy DOSŁOWNIE już przed hotelem wysłał informację o zmianie hotelu "wstrzelił się idealnie" i jeszcze straszył, że MY nic nie możemy, a oni mogą nam zmieniać hotel kiedy chcą. Dzisiaj jest 04.10.2021 r. i do teraz nie mam od Exim Tours żadnych przeprosin lub propozycji rekompensaty. Pisałem do nich w różne miejsca, pod róże adresy - mają klientów głęboko w d...ie. Robią sobie to co chcą, a trafiła kosa na kamień i ja tak szybko nie odpuszczę dopóki nie przyznają się do swojego błędu, przeproszą i zaproponują jakąś rekompensatę za TE EMOCJE i PRZEŻYCIE STOJĄC PRZED ZAMKNIĘTYM HOTELEM. WadyBrak komunikacji z Exim Tours. Pracownik Exim Tours Marcin B .... do zwolnienia i do zwolnienia Pani rezydent z Majorki - oboje bardzo chamscy. -
~Ala / 2021-09-25 10:03
Na dwa dni przez wylotem zostałam poinformowana, ze będę wypoczywać w innym hotelu niż pierwotnie zarezerwowałam, z powodu rzekomego zamknięcia hotelu w trakcie pobytu. Ostatecznie zostałam zakwaterowana w beznadziejnym hotelu na peryferiach miasta, w miejscu mało atrakcyjnym turystycznie. Pojechałam jednak z ciekawości zobaczyć hotel pierwotnie zarezerwowany. I co się okazało. Hotel jest czynny i ma mnóstwo gości hotelowych. Przestrzegam przed wyborem oferty z biura Exim. -
~Sławomir Dec / 2021-09-24 11:40
zastany pokój był kompletnie odmienny od oferty (4 gwiazdki vs jakieś 2 gwiazdki). Rezydent się tym nie przejął i nie podjął żadnych efektywnych działań. Mimo reklamacji złożonej na miejscu, nie podjęto żadnych czynności. Reklamacja została zgłoszona po przyjeździe - pozostała bez odpowiedzi. Planujemy podjęcie kroków prawnych tytułem rękojmi. -
-
~andrewITstyle / 2021-08-12 17:00
Zamówiłem wyjazd all inclusive na Majorkę. wylot miał być w poniedziałek 9 sierpnia. Dzień przed dostałem maila ze biuro podróży Exim Tours zmieniło hotel (ponieważ się nie otwiera) i miejscowość z Magaluf (miejscowość mega imprezowa) na Sa Coma (miejscowość spokojna dla osób starszych i rodzin z dziećmi). Nie było nikogo dostępnego pod telefonem aby zmienić hotel na inny w Magaluf. Rozumiem że hotel może się nie otworzy w obecnych warunkach pandemicznych, ale trzeba było się skontaktować z klientem i zaproponować inny hotel w tej samej miejscowości albo miejscowości o podobnych charakterze. Od początku zastrzegłam w mailu że wyjazd ma charakter mega imprezowy i żadna zmiana na "spokojny" nie wchodzi w rachubę. Na Majorkę jeżdżą ludzie na mega turbo imprezy, chciałem każdy wieczór spędzać w klubach i wracać do hotelu nad ranem (jest to możliwe w Magaluf), natomiast w Sa Coma nie jest to możliwe (o 21.00 nie ma ludzi na ulicach). Firma Exim Tours to oszuści. Zapłaciłem za wyjazd turbo mega imprezowy, a nie otrzymałem tego za co zaplacilem. Firma Exim Tours nie poczuwa się do odpowiedzialności. Rozpocząłem procedurę reklamacyjna oraz szykuje się do postępowania cywilnego o niedotrzymanie warunków umowy. ZaletybrakWadyoszuści. miał być wyjazd mega imprezowy, a dzień przed wyjazdem zmienili hotel na taki w miejscowości spokojnej dla rodzin z dziećmi. o 21.00 nie ma ludzi na ulicach.