Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 198 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.88
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 10 z 10
  • ~Rafal / 2024-09-06 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba bankrutuja-wakacje zallacone przed wyjazdem biuro nie opłacilo mojego hotelu,musiałem po przybyciu zapłacić kaucję na poczet wpłaty, 9 dni mija a ja bez kasy
    ZaletyBrak
    WadyUtrudniony kontakt z Exim,infolinia brak słów-klient wróg
  • ~Robert / 2022-06-21 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Chcesz mieć mniej kłopotów na głowie, omijaj te biuro podróży
  • ~Roth / 2022-07-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro krzak! Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Dziady, brak rezydentów na miejscu, transfer do hotelu to loteria.
    Na wysyłane zapytania mailem podają w treści nr alarmowy telefonu!!! Nikt nie podpisuje się pod wiadomościami. Z powodu odwołania lotu straciłem jeden dzień wakacji, nie uznają reklamacji - odsyłają do przewoźnika. Odpisałem że EXIM jest stroną umowy a nie linie lotnicze, to napisali iż mogę wstąpić na drogę sądową - nie wypłacą żadnej rekompensaty. Pozew zbiorowy? podaję mail: Roth.dembinski@gmail.com



    ZaletyŻadnych
    Wadywszystkie aspekty działalności biura
  • ~Sokół / 2023-10-03 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem wprowadzony w błąd Oferta różniła się bardzo co co późniejszego planu. min to lotnisko od hotelu i transfer lotnisko miało być 28 km od hotelu a wylądowaliśmy 95 km . transfer trwał 6 godzin na z i lotniska do hotelu podróż bardzo męcząca. Hotel 5 piętro bez windy ponieważ była w remoncie . reklamacja nie uznana ponieważ składa się po wakacjach a nie przed wiec uznali ze powiadomili nas (ze odkryłem po kodach lotu sam) ze lotnisko to nie to co w ofercie i po powrocie nie powonieniem mieć za złe :D śmieszne wręcz
    ZaletyTylko jedna rezydent na miejscu bardzo pomocny
    WadyKłamstwo w ofercie do zakupu wycieczki a późniejsza realizacja, hotel i fotografie oferty zupełnie nie podobne do siebie co zastaliśmy na miejscu. krótko mówiąc celowe wprowadzenie w błąd i brak możliwości wycofania się pod groźba utraty wpłaconych funduszy
  • ~Stefan. / 2023-05-15 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzisiaj wysłałem pisemne zażalenie do turoperatora EximTours ( zobaczymy ile będę czekał na odpowiedź i czy wogóle otrzymam ) ale nie odpuszczę. Opieka tegoż biura nad jego klientami przebywającymi za granicą woła o pomstę do nieba. Wycieczka była zorganizowana do Andaluzji w Hiszpanii z przelotem liniami rejsowymi WizzAir i lądowaniem w Maladze. W informacji do kart pokładowych było z góry podane, że na lotnisku nie będzie przedstawiciela EximTours, a jedynie osoba z "firmy partnerskiej Grupo Bravo" z tabliczką z naszym nazwiskiem przy drzwiach wyjściowych z holu lotniska lub na zewnątrz będzie stał kierowca również z tabliczką z naszym nazwiskiem. Nic takiego nie miało miejsca i po ok. 20 minutach poszukiwań tych osób zjechaliśmy na poziom -1 na parking, gdzie jak podano miał stać samochód realizujący nasz tranfer z lotniska do hotelu. Na parkingu byliśmy ok. 40 minut od wylądowania samolotu ( w informacji było napisne, że kierowcy będą czekali do 60 minut od wylądowania samolotu ) i również samochodu tego nie było. Zaczęliśmy interweniować do pani rezydent ( której numer telefonu był podany w informacjach przed wylotem ) oraz na numer infolinii lotniskowej gdzie kazano dzwonić w przypadku opóźnień i przesunięcia godziny transferu. Żadne z naszych kilkakrotnych połączeń nie zostało odebrane. Musieliśmy zatem zorganizować sobie prywatny transport z lotniska do hotelu za dodatkową opłatą. Po interwencji nazajutrz w centrali w Polsce raczyła się odezwać pani rezydent i oznajmiła, że akurat w dniu wczorajszym tj. 03.05.2023 r. miała dzień wolny i ona nie pracuje 24 godziny na dobę a jedynie od 9.00 do 15.00. Jest niewyobrażalnym aby rezydent biura podróży nie była dostępna o każdej godzine dnia i nocy w nagłych przypadkach. Ponadto jak podano w informacji rezydent osobiście obsługuje część Andaluzji od Malagi w kierunku Gibraltaru natomiast kierunek od Malagi do Almerii ( my byliśmy w miejscowości Almunecar ) obsługiwany jest przez panią rezydent jedynie telefonicznie, który nie można się dodzwonić. Nie mieliśmy żadnych informacji bądź to o miejscowości i miejscowych atrakcjach jak również na temet organizowanych wycieczek.
    ZaletyBrak.
    WadyJak opisane powyżej ( na pewno w przyszłości będę omijał to biuro szerokim łukiem ).
  • ~Sylwia / 2022-10-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Razem z rodziną ( ja, mąż i 7 miesięczny synek ( wybraliśmy się z biurem Exim Tours do Hiszpanii .
    Już na lotnisku zaczęły się problemy - samolot opóźniony o ok. 2,5 godziny.

    Po wyjściu z lotniska w Hiszpanii nie mogliśmy nigdzie znaleźć naszego transferu, ani przed lotniskiem, ani na lotnisku.

    4-krotnie próbowałam skontaktować się telefonicznie z rezydentką ( numer podany w dokumentach ) - oczywiście bezskutecznie.

    Zadzwoniłam do Polski.
    Poprosiłam o pomoc w odnalezieniu transferu.

    Pani z WIELKĄ ŁACHĄ ( tak, muszę to napisać ) ze mną rozmawiała cały czas informując mnie, że PRZECIEŻ WSZYSTKO MAM W MAILACH I MAM SOBIE ODSZUKAĆ.

    Poprosiłam kilkuktornie, by Pani udziela mi tych informacji, informując, że jesteśmy na środku lotniska z malutkim dzieckiem i zdecydowanie łatwiej i szybciej będzie jak to pani udzieli mi tych informacji.

    Kilkukrotnie usłyszałam, że WSZYSTKO MAM W MAILU I WYSTARCZY, ZE POSZUKAM.

    Po kilku minutach takiej bezsensownej rozmowy dostałam informację gdzie się pokierować i informacją, ŻE JEŚLI TRANSFERU JUŻ NIE BĘDZIE, TO MAMY SOBIE ZAŁATWIĆ TAKSÓWKĘ I NIĄ JECHAĆ DO HOTELU ( 70 km, oczywiście na własny koszt ).

    Ostatecznie okazało się, że na transfer trzeba czekać ( łącznie było to ok. 1,5 godziny od wylądowania ).


    Do hotelu zamiast dotrzeć na ok. 16 - dotarliśmy na 21 - wysadzeniu w deszczu 200 metrów od naszego hotelu.

    POBYT:
    Hotel zgodny z opisem.
    Bardzo dobre jedzenie.
    Bardzo dobra lokalizacja.
    Przemiła obsługa.
    Załatwiona dostawka dziecięca.


    WYLOT:
    Lot powrotny mieliśmy ok. godziny 9 rano - transfer o 3.30 w nocy.
    Oczywiście ten dzień opłacony, liczony jako dzień 8.

    Z 8 dni opłaconych tak naprawdę mieliśmy 6.


    To nasza ostatnia wyprawa z Exim Tours.
    Nie polecamy, szkoda nerwów.
  • ~Szymon / 2022-05-04 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, biuro nic nie zapewnia, źle zarezerwowany parking przez biuro przez co nie chciano nas na niego wpuścić, skrócono nasz wyjazd i wprowadzono nas w błąd zmieniając godziny lotów, nie zapewniono nam jakiegokolwiek prowiantu przez cały dzień, biuro nie ma nic wspólnego z biurem turystycznym, kompletny brak wskazówek na lotniskach, czy hotelach. Biuro specjalnie nie informuje o godzinach wylotów sprzedając je później z ogromną marżą. NIE POLECAM - ŻENADA
    Zaletybrak
  • ~Tadeusz / 2023-03-15 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem pokój ekonomiczny bez światła dziennego zamiast standardowego
  • ~Tomasz / 2021-11-09 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro to tragedia.Wyjechalem z rodzina,małymi dziećmi na wakacje.Na miejscu okazało ze hotel zamknięty.Jakis czas temu widziałem w internecie że ten hotel jest zmakniety.Wyslalismy maila do biura. W odpowiedzi dostaliśmy,że wszystko będzie w porządku.Na miejscu dostaliśmy info o busie(którego tez nie bylo) ze jedziemy do hotelu.kiedy w końcu po długim oczekiwaniu bus podjechał,zawiózł pod hotel,to okazało się że wciąż jest zamknięty.Kompletnie nieogarniali wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyKompletny haos,zero organizacji,nerwówka z tym biurem.Odradzam bo to są jakieś kpiny z ich strony
  • ~Tomasz / 2022-05-27 18:40
    Ocena: 1.00 / 5

    Zdecydowanie odradzam współpracę.
    Zmienili nam hotel na 2 dni przed wycieczką. Celowo dopłacaliśmy za lepszy standardem hotel, mimo to został on zmieniony na zupełnie inny i to w innym mieście. Wycieczka była zakupiona kilka miesięcy wstecz. Jesteśmy zawiedzeni i NIE POLECAMY!!!
  • ~Tomasz / 2024-01-05 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro sprzedaje oferty które nie sa zgodne z rzeczywistością. Na miejscu okazuje sie ze trzeba płacić dodatkowo za uslugi które w ofercie były wpisnae jako bezpłatne. Od kilku tygodni nie rozpatrzyli reklamacji. Nie ma wsparcia rezydent to fikcja. Odradzam wakacji z tym biurem same nerwy.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Tomek / 2022-08-15 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Ahmed to oszust. Nie ufajcie im, nic nie potrafia. Pokoj calkowicie inny z robakami w srodku, biuro pozwolilo juz na lotnisku wyludzic od nas pieniadze (widac dogadani). Mielismy dostac zwrot za wycieczke to ten pajac podstepem wzial od nas kartke z potwierdzeniem naszej wolaty - kazal wrzucic pod drzwi obsludze list zaraz przed wylotem, ze mamy sie stawic przed hotelem. Potem zazadal kartki do rozliczenia, jak ja dostal to kazal nam wracac... Teraz nie mamy papieru do reklamacji. Co do wycieczki to dzwoniac do nas wysylal tylko gluche telefony. Ahmed to oszust! Lokalni przewoznicy zrobili nam duzo ciekawsze wycieczki.
    ZaletyBrak
    WadyAhmed pajac
  • ~Tomek / 2023-03-09 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem oferty EXIM Tours - już któryś raz odwołali mi wycieczkę!!!! Zaproponowano że mogę wybrać ofertę lecz z wysoką dopłatą!!! Dodatkowo za ubezpieczenie dodatkowe pieniądze mi przepadły. NIE POLECAM operatora EXIM TOURS!!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko - odwołana wycieczka pomimo zapłaty!
  • ~Wiol / 2023-03-17 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozbieznosci miedzy oferta a stanem faktcznym. Obsługa reklamacji to dno. Firma ma taka polityke, żeby każdą reklamację odrzucać bez wzgledu na to czy jest zasadna czy nie. O ile oczywiscie doprosisz się o odpowiedź, bo olewanie i nieodpowiadanie na maile to standard. Czują się bezkarnie. Podejscie: jak ci sie nie podoba to mozesz isc do sądu. Nie sądziłam, że w czasach kiedy większość firm dba o dobry PR, ktoś jeszcze celowo stosuje takie praktyki. Dodatkowo niekompetentną rezydentka.
  • ~Wojtek / 2022-06-03 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przybyciu ok 4 rano na lotnisko okazało się że nasz lot o 7:10 z EasyJet został odwołany. Numer alarmowy nie działał - połączenie przerwane. Po dodzwonieniu się do koordynatorki zostalismy poinformowani że to nie jest ich wina i mamy sobie sami radzić, a za koszty biletów które musieliśmy sobie sami kupić za 500 EUR u innego przewoźnika też nie będą zwracali.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyPozostawienie klienta samemu sobie
  • ~Woojaz / 2022-09-09 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, wykupiłem od Exim tours wycieczkę do Dubrovnika od 11.07.22 do 18.07.22. Niestety mój lot się opóźnił o 25 godzin(!). W związku z tym złożyłem reklamację do firmy Exim - chciałem zwrot należnych mi środków z tytułu opóźnienia lotu powyżej 6 godzin (zgodne z Rozporządzeniem 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz z Wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z listopada 2009 ), oraz rekompensatę za jeden dzień utraconych wakacji.
    Firma Exim Tours nakazała mi składać reklamację samodzielnie w Wizzair (i do tego listownie). Podczas składania reklamacji w Wizzair dowiedziałem się, że nie mogę tam sobie rościć niczego gdyż nie jestem właścicielem rezerwacji - właścicielem jest Exim i tylko ta firma może otrzymać rekompensatę. Opisałem ten fakt w mailu do Exim na którego otrzymałem odpowiedź którą tutaj zacytuję:

    "Szanowny Panie, w odpowiedzi na Pańskiego maila uprzejmie informujemy, że stanowisko Exim Tours w kwestii Pańskiej reklamacji pozostaje bez zmian."

    Po tej odpowiedzi Exim Tours już się nie odzywa.
    Ciekawym jest, że w pierwszym mailu który nakazał mi samemu składać reklamację do Wizzair jest propozycja skorzystania z usług "wyspecjalizowanej firmy, które zajmuje się uzyskiwaniem odszkodowania oraz zwrotów w przypadku znacznego opóźnienia lub odwołania lotu. W tym celu należy wypełnić krótką ankietę: https://exim.delayfix.com/"

    Czyli z jakiejś części firmy Exim. Po wejściu na tą stronę dowiadujemy się, że owszem możemy taką pomoc uzyskać za 25% otrzymanych z roszczenia pieniędzy!!!!!!

    W mojej opinii jest to nie tylko nieprofesjonalna i wręcz dramatycznie zła obsługa, ale i próba wyciągnięcia od (bądź co bądź) poszkodowanego już klienta jeszcze większej ilości pieniędzy.

    Nie polecam tego biura podróży absolutnie nikomu!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynierzetelna, niesolidna, nieetyczna firma
  • ~ZABIX / 2023-07-19 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuje, że dopiero teraz przeczytałam te wszystkie negatywne opinie. W życiu bym sie nie zdecydowała na to biuro i ABSOLUTNIE ODRADZAM WSZYSTKIM. Biuro nie bierze odpowiedzialności absolutnie za nic. Nie mówiąc już o kontakcie z nimi.

    Po wylądowaniu brak jakichkolwiek oznaczeń, brak busa, nikt nic nie wie. Nerwy, szukanie transportu - ostatecznie pomogli nam inni Polacy.
    Hotel - totalna porażka.
    Powrót - niedopuszczalne rzeczy. Czekaliśmy w umówionym miejscu 45 minut przed czasem - TRANSFER W OGÓLE PO NAS NIE PRZYJECHAŁ - co więcej, w busie byli Polacy, którzy poprosili kierowce, aby po nas przyjechał, kierowca z premedytacją odmówił i tego nie zrobił.

    Ostatecznie musielismy zaplacic ok 200 zl z własnej kieszeni za transfer na lotnisko ktory rzekomo BYŁ W CENIE. prawie spóźniliśmy sie na samolot, nie mówiąc juz o nerwach, ile nas to kosztowało.


    Po zgłoszeniu reklamacji i przedstawieniu dowodów z godzinami itd - rozmowy z innymi Polakami oraz screenów pobranych pieniędzy za taxi, rzekome biuro wypiera sie sytuacji twierdząc, ze kierowca po nas był. Przestali odpisywać.

    Dawno nie spotkaliśmy sie z takim brakiem kompetencji.

    NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Zdegustowana / 2022-08-05 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Maroku i wybraliśmy się na wycieczkę do Marakeszu. Totalna porażka. Ponad 3 godzinna podróż w jedną stronę żeby nic nie zwiedzić tylko zjeść paskudny lunch w knajpie u kolegi przewodnika i przejść się po śmierdzącym targu i być w aptece, której właścicielem jest kolega przewodnika gdzie namawiali do zakupów rzeczy które kupiliśmy za 1/4 na lokalnym targu.
    Nie zwiedziliśmy najlepszych atrakcji Marokańskich, np. ogrodów zaprojektowanych i stworzonych przez francuskiego artystę. OSZUSTWO !!!!
    ZaletyBrak
    WadyWycieczki to oszustwo
strona 10 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960