Wakacje,pl i ''biuro'' Exim Tours to największe OSZUSTWO na jakie można się naciąć podczas rezerwacji wyczekiwanego urlopu! Chcę Państwa przestrzec przed nimi. Naprawdę trzeba się przed nimi bronić, jak przed chorobą. A teraz do rzeczy. Postaram się w skrócie.
Moja sprawa miała miejsce 11.07.2021r. Kiedy to wybrałem i zarezerwowałem wycieczkę do Grecji. Niestety nie byłem wtedy przy mojej dziewczynie i na odległość zarezerwowałem wycieczkę z linku podesłanego przez nią - już wszystko było skrupulatnie przez nią sprawdzone.
I wtedy pierwszym oszustem z, z którym potem przez miesiąc walczyłem był fakt, iż AUTOMATYCZNIE WYBRAŁO MI INNĄ DATĘ WYCIECZKI ZA TĘ SAMĄ KWOTĘ. Taki mają system, że pokazuje ci najniższy koszt wycieczki i każdorazowo po kliknięciu ich tfu system zmienia sobie datę wylotu.
Rezerwację trzeba było od razu opłacić i przelałem 612,70zł do pośrednika, którym jest Wakacje.pl. Jeszcze tego samego dnia moja dziewczyna uświadomiła mnie, że na potwierdzeniu rezerwacji widnieje inna data. Szybko zacząłem działać. Pomyślałem, że to się da jakoś odkręcić, zwłaszcza, że wybrało mi wycieczkę na październik (a był lipiec). Już nawet miałem wizję, że trudno, najwyżej stracę 612.70zł i pojedziemy gdzie indziej. Ale myliłem się....
Miesiąc męczyłem się z infolinią Wakacje.pl. Konsultanci byli mili, ale co z tego!? Za każdym razem jak dzwoniłem ktoś inny zajmował się moją sprawą... Exim Tours - biuro, które było odpowiedzialne za nasz wyjazd było już bardziej stanowcze i opryskliwe. Od razu mi powiedzieli, że to się będzie wiązało z dużymi kosztami w przypadku rezygnacji. I, że oni nie mogą nic zrobić, a jedynie pośrednik, bo to ich sprawa. I byłem więc odsyłany od jednych do drugich. Pisałem maile.
Głównym problemem był fakt, iż zamówiłem lot samolotem rejsowym. To znaczy, ze biuro nie ma wykupionego całego samolotu, a jedynie pojedyncze miejsca w samolocie dostępnym także dla ludzi z poza wycieczki. Poprosiłem zatem, o przeniesienie/przekierowanie poniesionych kosztów rezerwacji na jakąkolwiek wycieczkę, ale w lipcu - bo na tym nam najbardziej zależało. Usłyszałem, że jest taka możliwość! Od konsultantki Wakacje.pl, i że już działa z mojej sprawie. Niestety okłamała mnie. Nie było możliwości przekierowania środków.
Poprosiłem zatem o to, żebyśmy ponieśli jak najmniejsze koszty rezygnacji z biletów samolotowych. Że możemy dopłacić, ale polecieć wcześniej i oczywiście zapłacić resztę kosztów. (czyli 3245,30zł, bo cała wycieczka miała kosztować 3858zł) Dalej byłem zwodzony i słyszałem od konsultantek: nadal czekamy na odpowiedź od Exim Tours. Walczyłem miesiąc odbijając się od ściany. Ciężko mnie wyprowadzić z równowagi, ale tym razem byłem zły przez telefon jak nigdy. Dostałem odpowiedź, że Eixim Tours wycenił rezygnację z naszej wycieczki na: 1542zł.....
A potem mogę wykupić sobie nową wycieczkę w bliskim terminie i to najlepsze rozwiązanie... Niech Państwo sobie wyobrażą moja złość.
Nie miałem sił już z tymi kretynami, oszustami i złodziejami walczyć. Mailowo potwierdziłem i pisemnie potwierdziłem rezygnację.
Nie chciałem mieć z nimi już nic wspólnego NIGDY. Wybrałem na Bookingu apartamet w Chorwacji. Spakowałem nas w samochód i jeszcze w te same wakacje, w sierpniu 2021r. pojechaliśmy na zasłużony odpoczynek.
Właśnie. ODPOCZYNEK - bo z tym powinno kojarzyć się zajmowanie się, szukanie , rezerwowanie i zakup wycieczki. A Wakacje.pl i Exim Tours nie mają z tym NIC wspólnego. Przyczynili się jedynie do skrócenia mi życia. Pewnie o parę lat.
PRZESTRZEGAM, OSKARŻAM, NIE POLECAM
Bądźcie mądrzejsi ode mnie i nie dajcie złodziejom zarobić.
ZaletyBRAK
WadyOSZUŚCI
~Monic / 2022-08-17 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo nie zadowolona z biura eximtours które na dwa tygodnie przed wycieczką odwołało wyjazd choć tydzień wcześniej zapłaciłam za całość . Tylko dla tego odwali bo niby anulowali wszystkie loty do Egiptu . Wyjazd miał być na 10 dni . Zmienili ze mogę zmienić na 14 albo 7 tylko ze wycieczka na 14 dni to dodatkowo muszę dopłacić 8 tys . Jest opisane ze nie ma lotów bo są anulowane więc powrotny automatycznie tez anulowany . Tylko jak zapytałam się o te 14 dni to jednak lot jest z tą sama data wylotu . Wycieczka była wykupiona pół roku wcześniej płaciłam w ratach i dokupiłam ubezpieczenie bez zmienności ceny . Ale jak widać nie przestrzegają tego co jest uważam ze zostałam oszukana . Nikt nie bierze odpowiedzialności. Nie polecam nikt nie zapłaci mi za zmarnowany czas i za urlop i szukanie czegoś na szybko i dodatkowy stres .
~Monika / 2023-06-07 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Jestem obecnie na Majorce z Eximem . Pierwszy i zdecydowanie ostatni raz. Wybrałam hotel na podstawie zdjęć i opisu. Zgadza się jedynie nazwa ponieważ zdjecia są z sąsiedniego hotelu i opis rowniez. Wybrałam butikowy hotel dla dorosłych a zastałam moloch dla rodzin z dziećmi. Rezydent stwierdził ze kod oferty się zgadza i nawet nie pofatygował się aby przyjechać do hotelu. Po powrocie składam reklamacje i mysle ze sprawa trafi do sądu. Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy.
ZaletyBrak
~Monika / 2024-09-25 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Zupełnie odradzam to biuro, jeśli chcecie Państwo wypocząć bez problemów to zachęcam do skorzystania z innego biura. Oferty są tak opisane, że nawet agentka nie wiedziała o co chodzi. Pokoje mają znacznie gorsze niż inni w ofercie, dla rodziny 3-osobowej jest pokój z dostawką wciśniętą a przejście do wyjścia albo toalety jest przez dostawkę. EXIM otrzymało od nas pieniądze w celu zapewnienia nam miejsc w samolocie obok siebie, ale usługi nie wykonali a pieniądze przetrzymują i nimi obracają ponad miesiąc. Wycieczki fakultatywne z tym biurem to koszmar, bieganina i ciągle sapiąca przewodniczka, odpuście sobie jeśli chcecie mieć udane wakacje.
Wadyzły opis oferty, mniejsze pokoje niż u konkurencji, brak zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę
~Niezadowolenie / 2024-07-16 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze urlop się nie rozpoczął a już niemiła niespodzinka ,przebukowany hotel z informacją 12 godzin przed wylotem,gdzie kwota, niejaki Marcin z działu tejże firmy powiedział mi że jak nie pasuje mogę nie lecieć,sprawa będzie miała ciąg dalszy w mniej miłych okolicznisciach
ZaletyBrak
WadyNieposzanowanie klienta, brak empatii,kadra nie spełniająca oczekiwania
~Paweł / 2024-10-11 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Po przylocie do Tunezji okazało się, że nie ma mojej rezerwacji w hotelu, infolinia exim stwierdziła, że nic nie pomoże bo jest za daleko, rezydent całą noc nie zjawił się w hotelu, od 1 w nocy do 8:30 zostaliśmy sami sobie bez pomocy., bez noclegu… koszmar. W ramach reklamacji dali bon 200 zł na kolejne wakacje u nich, nigdy nikomu tej firmy krzak nie polecę
ZaletyBrak
WadyCała firma to wada
~Pepe / 2023-08-18 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Pobierają 100% kwoty za wycieczki, których nie mają. Pobrali nam 26.000 zł za wycieczkę na Mauritius, która nie odbyła się bo nie było miejsc w hotelu. Dowiedzieliśmy się o tym 2 dni przed wylotem. Zaproponowano nam inną wycieczkę, za którą pobrano 27.000 zł a następnego dnia okazało się, że ta również jest nieaktualna bo nie będzie miejsc w samolocie. Na zwrot pieniędzy mimo licznych monitów czekaliśmy 6 dni. Spieprzyli nam wakacje bo zostaliśmy bez pieniędzy a urlop minął.Omijać z daleka!
ZaletyBrak!
WadySprzedają wycieczki, których nie mają.
~Piotr / 2022-07-13 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Exim Tours nie wywiązał się podczas wakacji w czerwcu 2022 z podstawowych warunków wynikających z umowy. Wyjazd z rodziną, warunki na miejscu dużo poniżej tego co było prezentowane (nadmieniam, że w przeszłości podróżowałem z tym biurem i nie miałem zastrzeżeń). Exim Tours nie zapewnił transferu na lotnisko. Na miejscu zbiórki gdzie zostaliśmy przetransferowani przy przyjeździe, nie pojawił się transfer powrotny. Naraziło to na stres nas i nasze dziecko oraz na koszty dojazdu taksówką 80 km na lotnisko. Exim nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie uznaje reklamacji - twierdzi, że transfer był. Bazuje na informacji od przewoźnika i to ma nam wystarczyć. Byliśmy 15 min przed planowanym wyjazdem w wyznaczonym miejscu (tym samym gdzie zostaliśmy wysadzeni przy przyjeździe) i nikt z nas nie dostrzegł busa który jest "widziany" przez przewoźnika i oczywiście Exim Tours. Exim Tours stał się biurem, które nie zapewnia rezydenta i umywa ręce w takich sytuacjach. Reklamacji nie uznaje pomimo zapewnień na infolinii podczas zdarzenia, że tak będzie. Firma powinna zostać zbiorowo pozwana przez wszystkich oszukanych. Odradzam wyjazd z tym biurem - przypomina mi się historia Open Travel - jest to kierunek biznesowej podróży, który obrał Exim Tours.
ZaletyBRAK
~Pola / 2023-09-15 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Biuro Exim Tours to oszuści z wycieczki 15 dni zostało 13. Wielkie oszustwo . Oprócz tego rezydent który olał klienta jak była potrzebna pomoc w znalezieniu kliniki ponieważ dziecko dostało 40 c gorączki twierdząc że skoro najpierw poszliśmy sami do kliniki bez konsultacji z nią to teraz sobie zapłacimy i musimy sami sobie radzić dzwoniąc do swojej ubezpieczalni ( czyli nie przez biuro tylko ubezpieczenie dodatkowe które wykupiliśmy sobie sami ) która wskaże najbliższa klinikę gdzie w ramach ubezpieczenia będą mogli udzielić pomocy dziecku Tragedia nigdy więcej z tym biurem . Nie polecam jedno wielkie oszustwo
WadyOszuści , zostawiają klienta bez żadnej pomocy .
~Pozewzbiorowy / 2022-06-08 22:54
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Zmienili nam hotel na dwa dni przed przylotem. naszym zdaniem dopuścili się poważnego nadużycia. hotel, to którego mieliśmy lecieć napisał, że biura podróży od dawna były poinformowane, że hotel nie przyjmuje turystów. Także organizator celowo wystawił lepszy hotel w ofercie, a doskonale wiedział, że nikogo nie będzie mógł w nim zameldować. Reklamacja już poszła. Sprawa zapewne się skończy w sądzie. Osoby, które chcą dołączyć do pozwu zbiorowego proszę pisać: pozew.zbiorowy.exim@o2.pl
~Rafal / 2024-09-06 22:54
Ocena: 1.00 / 5
Chyba bankrutuja-wakacje zallacone przed wyjazdem biuro nie opłacilo mojego hotelu,musiałem po przybyciu zapłacić kaucję na poczet wpłaty, 9 dni mija a ja bez kasy
ZaletyBrak
WadyUtrudniony kontakt z Exim,infolinia brak słów-klient wróg
~Robert / 2022-06-21 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Chcesz mieć mniej kłopotów na głowie, omijaj te biuro podróży
~Roth / 2022-07-26 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Biuro krzak! Nie polecam, omijać szerokim łukiem. Dziady, brak rezydentów na miejscu, transfer do hotelu to loteria.
Na wysyłane zapytania mailem podają w treści nr alarmowy telefonu!!! Nikt nie podpisuje się pod wiadomościami. Z powodu odwołania lotu straciłem jeden dzień wakacji, nie uznają reklamacji - odsyłają do przewoźnika. Odpisałem że EXIM jest stroną umowy a nie linie lotnicze, to napisali iż mogę wstąpić na drogę sądową - nie wypłacą żadnej rekompensaty. Pozew zbiorowy? podaję mail: Roth.dembinski@gmail.com
ZaletyŻadnych
Wadywszystkie aspekty działalności biura
~Sokół / 2023-10-03 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem wprowadzony w błąd Oferta różniła się bardzo co co późniejszego planu. min to lotnisko od hotelu i transfer lotnisko miało być 28 km od hotelu a wylądowaliśmy 95 km . transfer trwał 6 godzin na z i lotniska do hotelu podróż bardzo męcząca. Hotel 5 piętro bez windy ponieważ była w remoncie . reklamacja nie uznana ponieważ składa się po wakacjach a nie przed wiec uznali ze powiadomili nas (ze odkryłem po kodach lotu sam) ze lotnisko to nie to co w ofercie i po powrocie nie powonieniem mieć za złe :D śmieszne wręcz
ZaletyTylko jedna rezydent na miejscu bardzo pomocny
WadyKłamstwo w ofercie do zakupu wycieczki a późniejsza realizacja, hotel i fotografie oferty zupełnie nie podobne do siebie co zastaliśmy na miejscu. krótko mówiąc celowe wprowadzenie w błąd i brak możliwości wycofania się pod groźba utraty wpłaconych funduszy
~Stefan. / 2023-05-15 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie dzisiaj wysłałem pisemne zażalenie do turoperatora EximTours ( zobaczymy ile będę czekał na odpowiedź i czy wogóle otrzymam ) ale nie odpuszczę. Opieka tegoż biura nad jego klientami przebywającymi za granicą woła o pomstę do nieba. Wycieczka była zorganizowana do Andaluzji w Hiszpanii z przelotem liniami rejsowymi WizzAir i lądowaniem w Maladze. W informacji do kart pokładowych było z góry podane, że na lotnisku nie będzie przedstawiciela EximTours, a jedynie osoba z "firmy partnerskiej Grupo Bravo" z tabliczką z naszym nazwiskiem przy drzwiach wyjściowych z holu lotniska lub na zewnątrz będzie stał kierowca również z tabliczką z naszym nazwiskiem. Nic takiego nie miało miejsca i po ok. 20 minutach poszukiwań tych osób zjechaliśmy na poziom -1 na parking, gdzie jak podano miał stać samochód realizujący nasz tranfer z lotniska do hotelu. Na parkingu byliśmy ok. 40 minut od wylądowania samolotu ( w informacji było napisne, że kierowcy będą czekali do 60 minut od wylądowania samolotu ) i również samochodu tego nie było. Zaczęliśmy interweniować do pani rezydent ( której numer telefonu był podany w informacjach przed wylotem ) oraz na numer infolinii lotniskowej gdzie kazano dzwonić w przypadku opóźnień i przesunięcia godziny transferu. Żadne z naszych kilkakrotnych połączeń nie zostało odebrane. Musieliśmy zatem zorganizować sobie prywatny transport z lotniska do hotelu za dodatkową opłatą. Po interwencji nazajutrz w centrali w Polsce raczyła się odezwać pani rezydent i oznajmiła, że akurat w dniu wczorajszym tj. 03.05.2023 r. miała dzień wolny i ona nie pracuje 24 godziny na dobę a jedynie od 9.00 do 15.00. Jest niewyobrażalnym aby rezydent biura podróży nie była dostępna o każdej godzine dnia i nocy w nagłych przypadkach. Ponadto jak podano w informacji rezydent osobiście obsługuje część Andaluzji od Malagi w kierunku Gibraltaru natomiast kierunek od Malagi do Almerii ( my byliśmy w miejscowości Almunecar ) obsługiwany jest przez panią rezydent jedynie telefonicznie, który nie można się dodzwonić. Nie mieliśmy żadnych informacji bądź to o miejscowości i miejscowych atrakcjach jak również na temet organizowanych wycieczek.
ZaletyBrak.
WadyJak opisane powyżej ( na pewno w przyszłości będę omijał to biuro szerokim łukiem ).
~Sylwia / 2022-10-02 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Razem z rodziną ( ja, mąż i 7 miesięczny synek ( wybraliśmy się z biurem Exim Tours do Hiszpanii .
Już na lotnisku zaczęły się problemy - samolot opóźniony o ok. 2,5 godziny.
Po wyjściu z lotniska w Hiszpanii nie mogliśmy nigdzie znaleźć naszego transferu, ani przed lotniskiem, ani na lotnisku.
4-krotnie próbowałam skontaktować się telefonicznie z rezydentką ( numer podany w dokumentach ) - oczywiście bezskutecznie.
Zadzwoniłam do Polski.
Poprosiłam o pomoc w odnalezieniu transferu.
Pani z WIELKĄ ŁACHĄ ( tak, muszę to napisać ) ze mną rozmawiała cały czas informując mnie, że PRZECIEŻ WSZYSTKO MAM W MAILACH I MAM SOBIE ODSZUKAĆ.
Poprosiłam kilkuktornie, by Pani udziela mi tych informacji, informując, że jesteśmy na środku lotniska z malutkim dzieckiem i zdecydowanie łatwiej i szybciej będzie jak to pani udzieli mi tych informacji.
Kilkukrotnie usłyszałam, że WSZYSTKO MAM W MAILU I WYSTARCZY, ZE POSZUKAM.
Po kilku minutach takiej bezsensownej rozmowy dostałam informację gdzie się pokierować i informacją, ŻE JEŚLI TRANSFERU JUŻ NIE BĘDZIE, TO MAMY SOBIE ZAŁATWIĆ TAKSÓWKĘ I NIĄ JECHAĆ DO HOTELU ( 70 km, oczywiście na własny koszt ).
Ostatecznie okazało się, że na transfer trzeba czekać ( łącznie było to ok. 1,5 godziny od wylądowania ).
Do hotelu zamiast dotrzeć na ok. 16 - dotarliśmy na 21 - wysadzeniu w deszczu 200 metrów od naszego hotelu.
POBYT:
Hotel zgodny z opisem.
Bardzo dobre jedzenie.
Bardzo dobra lokalizacja.
Przemiła obsługa.
Załatwiona dostawka dziecięca.
WYLOT:
Lot powrotny mieliśmy ok. godziny 9 rano - transfer o 3.30 w nocy.
Oczywiście ten dzień opłacony, liczony jako dzień 8.
Z 8 dni opłaconych tak naprawdę mieliśmy 6.
To nasza ostatnia wyprawa z Exim Tours.
Nie polecamy, szkoda nerwów.
~Szymon / 2022-05-04 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta, biuro nic nie zapewnia, źle zarezerwowany parking przez biuro przez co nie chciano nas na niego wpuścić, skrócono nasz wyjazd i wprowadzono nas w błąd zmieniając godziny lotów, nie zapewniono nam jakiegokolwiek prowiantu przez cały dzień, biuro nie ma nic wspólnego z biurem turystycznym, kompletny brak wskazówek na lotniskach, czy hotelach. Biuro specjalnie nie informuje o godzinach wylotów sprzedając je później z ogromną marżą. NIE POLECAM - ŻENADA
Zaletybrak
~Tadeusz / 2023-03-15 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałem pokój ekonomiczny bez światła dziennego zamiast standardowego
~Tessa / 2025-05-12 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Pierwsze w cenie 4,600 za 7 dni nie było na obiado-kolację żadnego napoju w tej cenie,jeżeli się zapchałeś to trzeba było sobie kupić w hotelu za wygórowana cenę.te zmiany lotu przed wylotem.nie ma szansy rezygnacji bo zabiorą 3/4 ceny.robią sobie regulamin pod siebie żeby to klient tracił.
.jedzenie ok ,bo nie było owoców morza, co na Cyprze powinno być podstawą wyrzywienia.
To biuro to tragedia.Wyjechalem z rodzina,małymi dziećmi na wakacje.Na miejscu okazało ze hotel zamknięty.Jakis czas temu widziałem w internecie że ten hotel jest zmakniety.Wyslalismy maila do biura. W odpowiedzi dostaliśmy,że wszystko będzie w porządku.Na miejscu dostaliśmy info o busie(którego tez nie bylo) ze jedziemy do hotelu.kiedy w końcu po długim oczekiwaniu bus podjechał,zawiózł pod hotel,to okazało się że wciąż jest zamknięty.Kompletnie nieogarniali wszystkiego.
ZaletyBrak
WadyKompletny haos,zero organizacji,nerwówka z tym biurem.Odradzam bo to są jakieś kpiny z ich strony