Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 85 z 85
  • ~Bogis / 2010-10-24 15:53
    Od godziny próbuję się dodzwonić do salonów w Krakowie (Rynek Główny 5) oraz w Kielcach (Galeria ECHO) i nic! Czy ktoś tam pracuje? Ponad godzinę dzwonienia i nikt nie odbiera telefonu. Mają w nosie klienta! Tragedia!
    Zaletybrak
    Wadyinformacja w tym sklepie nie istnieje
  • ~boxer / 2007-11-14 18:42
    ja tam wole przez internet kupowac, w empik.com. Teraz zmodernizowali stronke i latwiej sie korzysta.a przede wszystkim przez internet taniej, jest wiele promocji :) ostatnio sobie ksiazek nakupowalem, ktore ogolnie sa trudno dostepne :)
  • ~Monika / 2013-05-25 23:49
    Witam, dnia 25 maja bylismy z mezem w salonie Empik, Galeria Biala. Moj maz zostal tam posadzony o stluczenie wazonika, ktorego nawet nie dotknal. W momencie, kiedy przechodzilismy obok regalu z wazonikami, 2 z nich spadly, poniewaz staly jeden na drugim. Pani, ktora sie pojawila, powiedziala, ze musimy za to zaplacic, poniewaz to nasza wina. Poprosilismy o rozmowe kierowniczke, ktora oznajmila, ze nie ma tutaj nic do powiedzenia. Wiec moje pytanie brzmi, kto ma cos do powiedzenia, jezeli nie kierowniczka. Nikt nie chcial z nami dyskutowac. W calym sklepie nie bylo zadnej informacji, ze klient ma obowiazek placic za towar w takich wypadkach. Na codzien mieszkamy za granica I tam taka sytuacja bylaby nie do pomyslenia. Wielokrotnie bylismy swiadkami sytuacji, ze klient nieumyslnie cos stracil I obsluga tylko przysz posprzatac. Nie chodzi nam o te 12.90 zl, ale o podejscie personelu sklepu do klienta, ktory traktowany jest jak wrog. Czy wedlug Panstwa personel zachowal sie poprawnie?
  • ~polarek / 2008-01-14 08:34
    Od kilku dni próbuję porozumieć się z działem obsługi klienta. Niestety. Dodzwonić się chyba nie ma sznas - strata pieniędzy, "kataryna" gada bez przerwy i nikt nie reaguje. Na kilka moich e-maili do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Porażka na całej linii! A chciałam tylko dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało przyjęte, ponieważ na stronie nie było żadnego potwierdzenia. Koszmar.
  • ~rafał / 2007-10-13 23:52
    zamówiłem kubek ze zdjeciem,miał to byc prezent,niestety do dzisiaj go nie mam,poszedłem do innego sklepu gdzie zostałem obsłuzony praktycznie od ręki,moze zajmijmy sie dbaniem o klientów a nie kcjami reklamowymi
    Zaletyduzy wybór
    Wadynieterminowosc
  • ~Zajac / 2007-10-04 12:06
    Niedawno zostala uruchomiona nowa strona empiku. wreszcie ją udoskonalili, jest przejrzysta.Udalo mi sie znależć kupe fajnych ksizek, ktore wsród zawalonych pólek na pewno by mi umknely. Kupuje sie bez problemu! polecam
  • nortmi / 2010-01-16 12:10
    Kupiłem grę pod choinkę ,gra okazała się uszkodzona wysłałem ją z powrotem ,otrzymałem maila z potwierdzającego reklamację,przesłałem numer konta na który miały zostać wpłacone pieniądze i nic ,monitowałem wielokrotnie dla czego pieniądze nie zostały zwrócone i nic echo nie polecam tego sklepu nikomu i przestrzegam wszystkich kupujących totalne dno.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
    WadyBrak zwrotu pieniędzy za reklamację
strona 85 z 85
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167