jestem tym razem bardzo niezadowolona z zakupu 3 płyt cd Keshy , bo jedna z nich przyszła w pudełku ze złamanymi bolcami i musiałam sobie wymienić pudełko na nieuszkodzone.
bardzo dobry zakup w promocji , jestem bardzo zadowolona z zakupu ,polecam każdemu ten sklep .
Zaletytowar zgodny z ofertą , możliwość odbioru w salonie empik
Wadynie ma
Honey - Honey (reedycja ) 1 cd
~Resz / 2013-04-04 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Niestety Empik w ostatnich latach się popsuł i to nie tylko moja opinia http://grastroskopia.tumblr.com/post/47033922737/nie-pelna-kultura
Zaletynie ma
Wadywszystko
~jaworsen / 2013-03-28 16:36
Ocena: 3.40 / 5
Kupiłem w salonie Empik płytę z muzyką. Niestety, jest ona ewidentnie wadliwa, prawdopodobnie ma wykonany niecentralnie otwór, co wywołuje jej silne drgania w odtwarzaczu i niemożność uruchomienia. Sprzedawca jednak, czyli Empik, odrzucił reklamację, powołując się na jakieś nieistniejące "zarysowanie nośnika w wyniku niewłaściwej eksploatacji"(w formularzu składanej reklamacji nie ma jeszcze nic na ten temat, poza tym płyta była po rozpakowaniu z pudełka włożona do odtwarzacza tylko raz, ściślej po razie w trzech różnych odtwarzaczach, w żadnym się nie odtworzyła). Odpowiedź Empiku jest ewidentnie kłamliwa. Byle dyletant może stwierdzić fabryczną wadliwość mojej płyty. Jestem głęboko zawiedziony tą firmą, która w taki sposób traktuje klienta.
Zaletyszeroki asortyment
Wadykarygodny stosunek do klienta, wysokie ceny
~emka23 / 2013-03-04 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona empikiem, niby to znana sieć przodująca w sprzedaży książek, ebookow, muzyki, kart okolicznościowych itp. ale nie ma możliwości zakupu kart anglojęzycznych. W dzisiejszym świecie gdzie mamy wielu przyjacioł anglojęzycznych nie możemy wysłać im karty okolicznościowej w zrozumiałym dla nich języku z okazji urodzin,ślubu lub pogrzebu. Skoro jest sekcja z książkami w j. angielskim to sekcja kart okolicznościowych też powinna być.
WadyBrak sekcji anglojęzycznej
~Grażyna Gliszczyńska / 2013-01-20 08:52
Ocena: 1.60 / 5
Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w życiu. Syn- student , kt. obecnie podróżuje po świecie,zamówił albumy do odbioru w salonie EMPIK w Białymstoku.Przesyłka była zaadresowana na męża, ponieważ mieliśmy ją odebrać i zawieść synowi do Hamburga, kt. za kilka dni leci stad do Korei. Odbiór przesyłki zajął nam ponad godzinę bo pan z obsługi odmówił nam wydania bez podania numeru nadania. Niewystarczającym dowodem zakupu było okazanie dowodu osobistego, podanie adresu mailowego z kt. była zamawiana przesyłka itd. Łatwiej byłoby porozumieć sie z automatem niż obsługą EMPIKU. To nasz ostatni zakup w tej firmie
Zaletybrak
Wadytak zbiurokratyzowanej i bezosobowej obsługi nie spotkałam nawet w czasach PRL.
~Klient / 2012-12-18 18:33
Ocena: 2.75 / 5
Witam Nie polecam żadnego sklepu Empik kupiłem ostatnio czytnik ebooków okazał się uszkodzony ,nawet ten z wystawy zawiesza się można wymienić na działający egzemplarz ale w żadnym salonie w Krakowie takiego nie ma i pozostaje tylko reklamacja 14 dni a czytnik miał iść prezent pod choinkę , oczywiście o zwrocie pieniędzy nie ma mowy także o wymianie za dopłatą też nie
Zaletybrak
Wadyobsługa ,traktowanie klienta
~Kris27 / 2012-12-14 19:22
Ocena: 2.20 / 5
Absolutnie nie polecam. Kiepska obsługa, ochrona traktuje klientów jak złodziei. Dobry asortyment tylko w największych salonach. O wiele lepszym pomysłem będzie skorzystanie z usług jakiejś księgarni internetowej.
Zaletyasortyment
Wadynieprofesjonalni sprzedawcy, bezczelność ochrony
~Lienn / 2012-06-12 13:57
Ocena: 4.50 / 5
ja lubię empik przede wszystkim za bardzo duży wybór jeśli chodzi o książki. zawsze mają dużo nowości, więc zawsze można znaleźć coś dla siebie, poprzeglądać co się chce czy przeczytać fragment. sporo pozycji dostępnych jest wcześniej niż w innych księgarniach i idąc w dniu premiery ma się pewność że dostanie się książkę.
Zaletyduży wybór
~Piotr Gromek / 2012-05-31 21:16
Ocena: 3.00 / 5
Witam, Jestem stałym klientem sieci salonów Empik, jestem bardzo zadowolony z Państwa oferty i usług, jednak w ostatnim czasie miało miejsce dość nie miłe zdarzenie. Proszę o interwencję w sprawie pracownika który krzyczał na sklepie w obecności klientów na swoich współpracowników, byłem zażenowany nie profesjonalnym zachowaniem i wzbudza to bardzo negatywne uczucia odnośnie marki Empik. Sytuacja ta miała miejsce koło godziny 16.30 w Empik Galeria Mokotów piętro II, Pani kierownik (miała rude włosy) bardzo źle się zachowywała w stosunku do swoich pracowników. Jestem częstym klientem salonów Empik, bardzo poruszyło mnie nie właściwe zachowanie tej Pani, proszę o interwencję i wyciągnięcie konsekwencji służbowych, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w tak szacownej instytucji jaką jest salon Empik.
Proszę o informację zwrotną, co udało się zrobić. W razie gdy nie będzie informacji zwrotnej, dalej będę interweniował (fb, fora interentowe, znajomi)
Pozdrawiam,
~Piotrek / 2012-05-20 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Ten sklep to porażka , ceny są minimum o 20 % droższe niż u konkurencji.Do tego osoby pracujące tam nie mają kultury osobistej ani odrobiny wiedzy która powinni posiadać. Dzwoniąc do nich trzeba powtarzać kilka razy czy dany produkt można odebrać w sklepie po czym kilka minut czekania na połączenia z działem. Pytanie tylko czy te osoby są zatrudniane po znajomości czy z łapanki. Szczególnie odradzam zakupy w sklepie w Galerii Łódzkiej.
ZaletyNie ma
WadyWszystkie zawarte w treści.
Od wczoraj.Zapłaciłem 100 zł.
~dark.matter / 2012-03-31 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Empik wykorzystuje pracowników, oszukuje klientów i nie płaci wydawnictwom!!! Zalega z płatnosciami nawet po kilka lat. Dodatkowo bierze na wyłączność towar i nie wystawia go na połki, trzymając przez kilka miesiecy w magazynach, po czym oddaje do wydawcy tłumaczac że nie bylo nim zainteresowania. Oszustwo na skalę ogolnopolską. Kilka wydawnictw założyło empikowi sprawy w sądzie... Poza tym ceny maja zawsze najwyższe. Tylko omijajac ten sklep z daleka i kupując gdzie indziej można ukrócić ich chciwe i pasożytnicze taktyki. NIE POLECAM!!!
~Bogis / 2010-10-24 15:53
Od godziny próbuję się dodzwonić do salonów w Krakowie (Rynek Główny 5) oraz w Kielcach (Galeria ECHO) i nic! Czy ktoś tam pracuje? Ponad godzinę dzwonienia i nikt nie odbiera telefonu. Mają w nosie klienta! Tragedia!
Zaletybrak
Wadyinformacja w tym sklepie nie istnieje
~kalif1855 / 2010-03-30 18:06
Ocena: 3.00 / 5
ludzie przestrzegam was przed sklepem Empik ceny windują niesamowite.Kupiłem grę God of War 3 na Empik.com w cenie 264.90gr. a następnego widziałem to samo wydanie gry w Sony Center w Rzeszowie za 239zł. i się trochę wkurzyłem.Nie polecam sieci tych sklepów
~Fox6 / 2010-01-26 18:21
Ocena: 3.60 / 5
Do Empiku, powinniśmy się udać, wtedy gdy nie mamy innej możliwości. Obsługa, przyjmowanie reklamcji - takie sprawy są bez zarzutu. Gorzej jest jednak z asortymentem, który często jest ubogi i brakuje nam czegoś co właśnie potrzebujemy. Mi osobiście się to często zdarza. Ceny. Ceny są tragiczne. Dla przykładu - gra komputerowa, jeżeli kosztuje 100 zł, to zapewniam was, że znajdziecie 10-20 zł taniej, często nawet w sklepie naprzeciwko ;/. Ceny książek czy muzyki, też mocno zawyżane - nawet stosunkowo stare produkty, według Empiku nie tracą na wartości. Świetny system zamawiania i dostaw.
Zalety-Dostawa (do salonu) -miła i pomocna obsługa -reklamacje
Wady-ceny -braki w asortymencie
---
nortmi / 2010-01-16 12:10
Kupiłem grę pod choinkę ,gra okazała się uszkodzona wysłałem ją z powrotem ,otrzymałem maila z potwierdzającego reklamację,przesłałem numer konta na który miały zostać wpłacone pieniądze i nic ,monitowałem wielokrotnie dla czego pieniądze nie zostały zwrócone i nic echo nie polecam tego sklepu nikomu i przestrzegam wszystkich kupujących totalne dno.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
WadyBrak zwrotu pieniędzy za reklamację
~polarek / 2008-01-14 08:34
Od kilku dni próbuję porozumieć się z działem obsługi klienta. Niestety. Dodzwonić się chyba nie ma sznas - strata pieniędzy, "kataryna" gada bez przerwy i nikt nie reaguje. Na kilka moich e-maili do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Porażka na całej linii! A chciałam tylko dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało przyjęte, ponieważ na stronie nie było żadnego potwierdzenia. Koszmar.
~Piotrek / 2007-12-20 13:27
Ocena: 1.00 / 5
Dopiero po mojej interwencji poinformowano mnie że produkt na który czekam 2 tygodnie nie będzie dostarczony. Po zalogowaniu się w serwisie cały czas był komunikat "zamówienie w trakcie realizacji" Na moje prośby o zwrot pieniędzy nikt nie reaguje.
~walw / 2007-12-19 18:58
Ocena: 3.00 / 5
zamówiłem dziecku pod choinkę matę do tańca po uprzednim upewnieniu się że towar jest dostępny,pieniądze wpłaciłem i co G...wno!!!produkt okazał się niedostępny brak kontaktu brak odpowiedzi na maile i BRAK PREZENTU POD CHOINKę,przestrzegam przed tą bandą ponieważ jak widać nie jestem pierwszym oszukanym.banda złodzieji pieniądze wzięli i klienta mają w d...pie
~Muad'Dib / 2007-11-20 19:31
Ocena: 2.60 / 5
Przejrzysta strona, szeroki asortyment i niezłe ceny-można by rzec prawie ideał. Można by, ale nie rzeknę. Rzeknę za to -TOTALNE DNO- wprowadzanie klienta w błąd, nieinformowanie o ew. opóźnieniach, towar oznaczony jako dostępny okazuje się niedostępny, nikompetentna obsługa klienta mamrocząca coś o jakichś problemach-boję się, że utopiłem kase wiedziony sentymentem do marki. Pierwszy i ostatni raz zrobiłem tam zakupy-radzę WYSTRZEGAĆ SIĘ tego sklepu