Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2013-05-21 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem tym razem bardzo niezadowolona z zakupu 3 płyt cd Keshy , bo jedna z nich przyszła w pudełku ze złamanymi bolcami i musiałam sobie wymienić pudełko na nieuszkodzone.
    Zaletyniewiem
    Wadyuszkodzony towar , nieprzyjemna obsługa klienta.
    za 111 zł mam go od 17 maja
  • ~rocznik1985 / 2013-04-10 23:30
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo dobry zakup w promocji , jestem bardzo zadowolona z zakupu ,polecam każdemu ten sklep .
    Zaletytowar zgodny z ofertą , możliwość odbioru w salonie empik
    Wadynie ma
    Honey - Honey (reedycja ) 1 cd
  • ~Resz / 2013-04-04 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety Empik w ostatnich latach się popsuł i to nie tylko moja opinia
    http://grastroskopia.tumblr.com/post/47033922737/nie-pelna-kultura
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~jaworsen / 2013-03-28 16:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Kupiłem w salonie Empik płytę z muzyką. Niestety, jest ona ewidentnie wadliwa, prawdopodobnie ma wykonany niecentralnie otwór, co wywołuje jej silne drgania w odtwarzaczu i niemożność uruchomienia.
    Sprzedawca jednak, czyli Empik, odrzucił reklamację, powołując się na jakieś nieistniejące "zarysowanie nośnika w wyniku niewłaściwej eksploatacji"(w formularzu składanej reklamacji nie ma jeszcze nic na ten temat, poza tym płyta była po rozpakowaniu z pudełka włożona do odtwarzacza tylko raz, ściślej po razie w trzech różnych odtwarzaczach, w żadnym się nie odtworzyła).
    Odpowiedź Empiku jest ewidentnie kłamliwa. Byle dyletant może stwierdzić fabryczną wadliwość mojej płyty. Jestem głęboko zawiedziony tą firmą, która w taki sposób traktuje klienta.
    Zaletyszeroki asortyment
    Wadykarygodny stosunek do klienta, wysokie ceny
  • ~emka23 / 2013-03-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona empikiem, niby to znana sieć przodująca w sprzedaży książek, ebookow, muzyki, kart okolicznościowych itp. ale nie ma możliwości zakupu kart anglojęzycznych. W dzisiejszym świecie gdzie mamy wielu przyjacioł anglojęzycznych nie możemy wysłać im karty okolicznościowej w zrozumiałym dla nich języku z okazji urodzin,ślubu lub pogrzebu. Skoro jest sekcja z książkami w j. angielskim to sekcja kart okolicznościowych też powinna być.
    WadyBrak sekcji anglojęzycznej
  • ~Grażyna Gliszczyńska / 2013-01-20 08:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w życiu. Syn- student , kt. obecnie podróżuje po świecie,zamówił albumy do odbioru w salonie EMPIK w Białymstoku.Przesyłka była zaadresowana na męża, ponieważ mieliśmy ją odebrać i zawieść synowi do Hamburga, kt. za kilka dni leci stad do Korei. Odbiór przesyłki zajął nam ponad godzinę bo pan z obsługi odmówił nam wydania bez podania numeru nadania. Niewystarczającym dowodem zakupu było okazanie dowodu osobistego, podanie adresu mailowego z kt. była zamawiana przesyłka itd. Łatwiej byłoby porozumieć sie z automatem niż obsługą EMPIKU. To nasz ostatni zakup w tej firmie
    Zaletybrak
    Wadytak zbiurokratyzowanej i bezosobowej obsługi nie spotkałam nawet w czasach PRL.
  • ~Klient / 2012-12-18 18:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam
    Nie polecam żadnego sklepu Empik
    kupiłem ostatnio czytnik ebooków okazał się uszkodzony ,nawet ten z wystawy zawiesza się można wymienić na działający egzemplarz ale w żadnym salonie w Krakowie takiego nie ma i pozostaje tylko reklamacja 14 dni a czytnik miał iść prezent pod choinkę , oczywiście o zwrocie pieniędzy nie ma mowy także o wymianie za dopłatą też nie
    Zaletybrak
    Wadyobsługa ,traktowanie klienta
  • ~Kris27 / 2012-12-14 19:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Absolutnie nie polecam. Kiepska obsługa, ochrona traktuje klientów jak złodziei. Dobry asortyment tylko w największych salonach. O wiele lepszym pomysłem będzie skorzystanie z usług jakiejś księgarni internetowej.
    Zaletyasortyment
    Wadynieprofesjonalni sprzedawcy, bezczelność ochrony
  • ~Lienn / 2012-06-12 13:57
    Ocena: 4.50 / 5
    ja lubię empik przede wszystkim za bardzo duży wybór jeśli chodzi o książki. zawsze mają dużo nowości, więc zawsze można znaleźć coś dla siebie, poprzeglądać co się chce czy przeczytać fragment. sporo pozycji dostępnych jest wcześniej niż w innych księgarniach i idąc w dniu premiery ma się pewność że dostanie się książkę.
    Zaletyduży wybór
  • ~Piotr Gromek / 2012-05-31 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,
    Jestem stałym klientem sieci salonów Empik, jestem bardzo zadowolony z
    Państwa oferty i usług, jednak w ostatnim czasie miało miejsce dość
    nie miłe zdarzenie. Proszę o interwencję w sprawie pracownika który
    krzyczał na sklepie w obecności klientów na swoich
    współpracowników,
    byłem zażenowany nie profesjonalnym zachowaniem i wzbudza to bardzo
    negatywne uczucia odnośnie marki Empik. Sytuacja ta miała miejsce koło
    godziny 16.30 w Empik Galeria Mokotów piętro II, Pani kierownik (miała
    rude włosy) bardzo źle się zachowywała w stosunku do swoich
    pracowników.
    Jestem częstym klientem salonów Empik, bardzo poruszyło mnie nie
    właściwe zachowanie tej Pani, proszę o interwencję i wyciągnięcie
    konsekwencji służbowych, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć
    miejsca w tak szacownej instytucji jaką jest salon Empik.

    Proszę o informację zwrotną, co udało się zrobić. W razie gdy nie
    będzie informacji zwrotnej, dalej będę interweniował (fb, fora
    interentowe, znajomi)

    Pozdrawiam,
  • ~Piotrek / 2012-05-20 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to porażka , ceny są minimum o 20 % droższe niż u konkurencji.Do tego osoby pracujące tam
    nie mają kultury osobistej ani odrobiny wiedzy która powinni posiadać.
    Dzwoniąc do nich trzeba powtarzać kilka razy czy dany produkt można odebrać w sklepie po czym kilka minut
    czekania na połączenia z działem.
    Pytanie tylko czy te osoby są zatrudniane
    po znajomości czy z łapanki.
    Szczególnie odradzam zakupy w sklepie w Galerii Łódzkiej.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie zawarte w treści.
    Od wczoraj.Zapłaciłem 100 zł.
  • ~dark.matter / 2012-03-31 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik wykorzystuje pracowników, oszukuje klientów i nie płaci wydawnictwom!!! Zalega z płatnosciami nawet po kilka lat. Dodatkowo bierze na wyłączność towar i nie wystawia go na połki, trzymając przez kilka miesiecy w magazynach, po czym oddaje do wydawcy tłumaczac że nie bylo nim zainteresowania. Oszustwo na skalę ogolnopolską. Kilka wydawnictw założyło empikowi sprawy w sądzie...
    Poza tym ceny maja zawsze najwyższe. Tylko omijajac ten sklep z daleka i kupując gdzie indziej można ukrócić ich chciwe i pasożytnicze taktyki.
    NIE POLECAM!!!
  • ~Bogis / 2010-10-24 15:53
    Od godziny próbuję się dodzwonić do salonów w Krakowie (Rynek Główny 5) oraz w Kielcach (Galeria ECHO) i nic! Czy ktoś tam pracuje? Ponad godzinę dzwonienia i nikt nie odbiera telefonu. Mają w nosie klienta! Tragedia!
    Zaletybrak
    Wadyinformacja w tym sklepie nie istnieje
  • ~kalif1855 / 2010-03-30 18:06
    Ocena: 3.00 / 5
    ludzie przestrzegam was przed sklepem Empik ceny windują niesamowite.Kupiłem grę God of War 3 na Empik.com w cenie 264.90gr. a następnego widziałem to samo wydanie gry w Sony Center w Rzeszowie za 239zł. i się trochę wkurzyłem.Nie polecam sieci tych sklepów
  • ~Fox6 / 2010-01-26 18:21
    Ocena: 3.60 / 5
    Do Empiku, powinniśmy się udać, wtedy gdy nie mamy innej możliwości. Obsługa, przyjmowanie reklamcji - takie sprawy są bez zarzutu. Gorzej jest jednak z asortymentem, który często jest ubogi i brakuje nam czegoś co właśnie potrzebujemy. Mi osobiście się to często zdarza. Ceny. Ceny są tragiczne. Dla przykładu - gra komputerowa, jeżeli kosztuje 100 zł, to zapewniam was, że znajdziecie 10-20 zł taniej, często nawet w sklepie naprzeciwko ;/. Ceny książek czy muzyki, też mocno zawyżane - nawet stosunkowo stare produkty, według Empiku nie tracą na wartości.
    Świetny system zamawiania i dostaw.
    Zalety-Dostawa (do salonu)
    -miła i pomocna obsługa
    -reklamacje
    Wady-ceny
    -braki w asortymencie
    ---
  • nortmi / 2010-01-16 12:10
    Kupiłem grę pod choinkę ,gra okazała się uszkodzona wysłałem ją z powrotem ,otrzymałem maila z potwierdzającego reklamację,przesłałem numer konta na który miały zostać wpłacone pieniądze i nic ,monitowałem wielokrotnie dla czego pieniądze nie zostały zwrócone i nic echo nie polecam tego sklepu nikomu i przestrzegam wszystkich kupujących totalne dno.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
    WadyBrak zwrotu pieniędzy za reklamację
  • ~polarek / 2008-01-14 08:34
    Od kilku dni próbuję porozumieć się z działem obsługi klienta. Niestety. Dodzwonić się chyba nie ma sznas - strata pieniędzy, "kataryna" gada bez przerwy i nikt nie reaguje. Na kilka moich e-maili do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Porażka na całej linii! A chciałam tylko dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało przyjęte, ponieważ na stronie nie było żadnego potwierdzenia. Koszmar.
  • ~Piotrek / 2007-12-20 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopiero po mojej interwencji poinformowano mnie że produkt na który czekam 2 tygodnie nie będzie dostarczony. Po zalogowaniu się w serwisie cały czas był komunikat "zamówienie w trakcie realizacji" Na moje prośby o zwrot pieniędzy nikt nie reaguje.
  • ~walw / 2007-12-19 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem dziecku pod choinkę matę do tańca po uprzednim upewnieniu się że towar jest dostępny,pieniądze wpłaciłem i co G...wno!!!produkt okazał się niedostępny brak kontaktu brak odpowiedzi na maile i BRAK PREZENTU POD CHOINKę,przestrzegam przed tą bandą ponieważ jak widać nie jestem pierwszym oszukanym.banda złodzieji pieniądze wzięli i klienta mają w d...pie
  • ~Muad'Dib / 2007-11-20 19:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Przejrzysta strona, szeroki asortyment i niezłe ceny-można by rzec prawie ideał. Można by, ale nie rzeknę.
    Rzeknę za to -TOTALNE DNO- wprowadzanie klienta w błąd, nieinformowanie o ew. opóźnieniach, towar oznaczony jako dostępny okazuje się niedostępny, nikompetentna obsługa klienta mamrocząca coś o jakichś problemach-boję się, że utopiłem kase wiedziony sentymentem do marki.
    Pierwszy i ostatni raz zrobiłem tam zakupy-radzę WYSTRZEGAĆ SIĘ tego sklepu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164