Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZAZO / 2021-07-19 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, zamówiłam przesyłkę kurierem (2-3 dni robocze) ponieważ przesyłka po tygodniu nie dotarła wysłałam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że maja czas na realizacje zamówienia do 30 dni i nie został przekroczony. CYTAT z maila "Pragnę jednak wyjaśnić, że przed złożeniem zamówienia w koszyku jest wskazana informacja ''Przewidywany termin dostawy'', jest to zatem jedynie termin przewidywany. Pragnę dodać, że zgodnie z przepisami czas na realizację zamówienia to 30 dni i w tym przypadku nie został on przekroczony."
    DNO!!!
  • ~zb / 2022-04-22 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem zmywarkę do maczyń , nr zamówienia 40101579158081 zapłąciłem przelewem i otrzymałem potwierdzenie złożonego zamówienia. Następnego dnia zadzwoniłem do empiku aby upewnic sie , że otrzymali zapałatę . Dowiedziałem sie , że przelew dotarł i azmówienie jest opłacone ale zmywarki nie dostranę bo zostrały wyprzedane natomiast kwota przelewu zostanie zwrócona za kilka dni . Nadal czekam na zwrot. Niestety nikt ze strony empiku nie skontakatował sie ze mną , to ja dzwoniłem do empiku. Nie polecam , stanowczo odradzam robieenie zakupów w tej firmie.
  • ~Zbiopa / 2021-01-03 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Kupilem produkt cyfrowy i nie mogę go pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania wskoczył komunikat, że przekroczyłem limit pobrań. Sprawdzilem inny zakup, na ktory miałem jeszcze 4 pobrania i to samo. Od razu bez pobierania skonczył się limit. Empik raz pisze, że to naprawia, innym razem dostaję maila, że na pewno pobrałem produkt 5 razy i tego nie zauważyłem. Napisałem kilka maili z żądaniem zamknìęcia konta i usumìęcia moich danych osobowych bo oczywiście nie można zlikwidowac konta samemu na ich stronie ... i nic. Konsultantka przez telefon powiedziała, że mają dużo maili i trzeba czekać 14 dni aż podejmą decyzję. Nie do wiary !!!! Oni podejmują decyzję, czy zlikwidować moje konto i usunąć dane ????!!!! Odradzam wszystkim zakupy w tej firmie !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości otrzymania zakupionych produktów cyfrowych
  • ~zenon / 2021-12-13 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści manipulują cenami nie dotrzymując zawartej po zniżce transakcji, środki własne nie można użyć do towarów elektronicznych, co nie jest w ogóle opisane na stronie !!!
  • ~Zirytowana / 2021-11-24 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam w sklepie internetowym zegarek, mimo że mogłam zamówić go w wielu innych sklepach, to empik skusili jedną z lepszych promocji a przede wszystkim obietnicą wysyłki w 24h - zegarek miał być prezentem na piątek, zamówiony był we wtorek. Przyszedł w środę - dwa tygodnie później, a jedyne co słyszałam od konsultanta przez ten czas to że im bardzo przykro :)
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie i naciąganie klientów obietnicą szybkich wysyłek
  • ~Ziuta / 2021-12-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam źle skompletowane zamowienie i odmówiono mi prawa do zwrotu. Nikomu nie polecam, lepiej skorzystać z innych sklepów.
  • ~Zniechęcona / 2016-04-01 04:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik sprzedaje używane towary. Kiedyś zamówiłam książkę na prezent, ale to co mi przyszło nie nadawało się. Rogi pozaginane, widać po stronach, że były otwierane a na domiar złego książka była brudna (na nieszczęście miała białą okładkę). Od tamtej pory nie kupuję w empiku książek. Płyt też nie polecam. Mój kolega dostał porysowane płyty (widać było, że były odtwarzane), które sprytnie sklep przepakował. Dodatkowo mają ceny jak po zbóju. Niby robią przeceny a i tak w sklepach internetowych można dostać towar dużo taniej. Empik nauczył mnie też, żeby sprawdzać czy taki sklep nie ma czasem swojego punktu w realu, bo niestety wtedy zawsze będzie istniało ryzyko, że Wam dadzą towar używany z półki.
    WadyTowar używany, wysokie ceny
  • ~Zniesmaczona / 2021-12-17 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam ekspres do kawy 28.11.2021 dzwonie co kilka dni i mówią że czekają na dostawę dziś dowiaduje się że mogę złożyć reklamację na którą mam czekać 14 dni A ekspres zamówiłam stosunkowo wcześniej żeby mieć na święta porażka.....oszustwo
  • ~Zonisuia / 2021-08-05 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie na pieniądze nie będę się tak bawiła bo błąd aplikacji to już nie masz problem
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Zosia / 2022-01-11 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep oferuje towary, których nie ma na stanie. Zapłata za towar jest błyskawiczna, ale zwrot już 3-5 dni. PIERWSZY RAZ MNIE TO SPOTKAŁO I WYSTARCZY. KILKA DNI CZEKANIA BY PRZECZYTAĆ, ŻE ANULOWANO ZAMÓWIENIE. CZY KTOŚ PANUJE NAD TĄ FIRMĄ? TOTALNA PORAŻKA.
  • ~Zosia / 2022-11-10 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj mija termin dostawy,a książki nawet nie zostały nadane 1/5
  • ~Zośka / 2021-11-08 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów na stronie .
    Ciągłe przekładania terminu dostawy . Nie wiem czy doczekam się wogole na swoją paczkę. Jakas żenada co oni wyprawiają
  • ~Zuzanna / 2024-12-18 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś złożyłam zamówienie na empic.com zapłaciłam za nie blikiem, po kliku godzinach otrzymałam informację e-mail że produkt który zakupiłam mimo tego że jest dostępny na stronie nie ma go w magazynie i anulują zamówienie. Nie było by problemu gdyby chcieli zwrócić pieniądze, ale nie. Trzeba czekać około 2-3 dni robocze na ten fakt. Dla mnie to czyste przestępstwo. Wystawiają coś czego nie mają, biorą za to pieniądze i transakcja jest księgowana od razu ale oddać już nie chcą. Uważajcie, dla mnie ostatni raz.
  • ~zybi1974 / 2023-05-06 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    chwiałem wysłać zdjęcia do wywołania straciłem cierpliwość nic nie szło bez beznadzieja
  • ~Zzo / 2023-01-10 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odpowiadają na maile. Brak dostawy. Opłacone i nie ma........DNO
  • ~andrzej / 2007-10-04 18:35
    jak dla mnie bez zarzutu. szybko i sprawnie. strona z każdą zmianą coraz lepsza. przejrzysta, czytelna, nie wiesza się. możliwość odbioru osobistego w dowolnym sklepie w polsce bardzo uatrakcyjnia i tak już atrakcyjną ofertę.
  • ~Bogis / 2010-10-24 15:53
    Od godziny próbuję się dodzwonić do salonów w Krakowie (Rynek Główny 5) oraz w Kielcach (Galeria ECHO) i nic! Czy ktoś tam pracuje? Ponad godzinę dzwonienia i nikt nie odbiera telefonu. Mają w nosie klienta! Tragedia!
    Zaletybrak
    Wadyinformacja w tym sklepie nie istnieje
  • ~boxer / 2007-11-14 18:42
    ja tam wole przez internet kupowac, w empik.com. Teraz zmodernizowali stronke i latwiej sie korzysta.a przede wszystkim przez internet taniej, jest wiele promocji :) ostatnio sobie ksiazek nakupowalem, ktore ogolnie sa trudno dostepne :)
  • ~Monika / 2013-05-25 23:49
    Witam, dnia 25 maja bylismy z mezem w salonie Empik, Galeria Biala. Moj maz zostal tam posadzony o stluczenie wazonika, ktorego nawet nie dotknal. W momencie, kiedy przechodzilismy obok regalu z wazonikami, 2 z nich spadly, poniewaz staly jeden na drugim. Pani, ktora sie pojawila, powiedziala, ze musimy za to zaplacic, poniewaz to nasza wina. Poprosilismy o rozmowe kierowniczke, ktora oznajmila, ze nie ma tutaj nic do powiedzenia. Wiec moje pytanie brzmi, kto ma cos do powiedzenia, jezeli nie kierowniczka. Nikt nie chcial z nami dyskutowac. W calym sklepie nie bylo zadnej informacji, ze klient ma obowiazek placic za towar w takich wypadkach. Na codzien mieszkamy za granica I tam taka sytuacja bylaby nie do pomyslenia. Wielokrotnie bylismy swiadkami sytuacji, ze klient nieumyslnie cos stracil I obsluga tylko przysz posprzatac. Nie chodzi nam o te 12.90 zl, ale o podejscie personelu sklepu do klienta, ktory traktowany jest jak wrog. Czy wedlug Panstwa personel zachowal sie poprawnie?
  • ~polarek / 2008-01-14 08:34
    Od kilku dni próbuję porozumieć się z działem obsługi klienta. Niestety. Dodzwonić się chyba nie ma sznas - strata pieniędzy, "kataryna" gada bez przerwy i nikt nie reaguje. Na kilka moich e-maili do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Porażka na całej linii! A chciałam tylko dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało przyjęte, ponieważ na stronie nie było żadnego potwierdzenia. Koszmar.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4784
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099