WadyFatalna obsługa klienta, reklamacja wadliwego produktu trwa rok 
	strona 84 z 85
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 81
 - 82
 - 83
 - 84
 - 85
 - nastepna »
 
- 
	~Zaczo / 2020-11-06 18:08Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa klienta jaka mnie w życiu spotkała. Czekam rok na zwrot pieniędzy z reklamacji. empik spycha reklamację na dostawcę produktu, który z kolei spycha na empik. Błędne koło.  - 
	
	
 - 
	~Zadr / 2020-04-14 13:03Ocena: 1.00 / 5
Powinni zamknąć obsługę klientów przez internet. Firma truuuup. Nie kontaktują się z klientem. Nie są w stanie udzielić informacji kiedy dojdzie przesyłka. Odradzsm i będę na każdy sposób jak się tylko da zniechcać innych do zakupów w tym skelpie. Okradli mnie na 70 zł i nic.... ZaletyNie maWadyCHAOS, OSZUSTWO - 
	~zagg / 2021-01-07 16:32Ocena: 1.00 / 5
Ręce mi już opadają. W październiku (a jest styczeń) zamówiłam towar w kolorze wybranym spośród dwóch dostępnych. Byłam zmuszona złożyć trzykrotną (!) reklamację, bo trzykrotnie (!) przysłano mi produkt w kolorze niezgodnym z zamówieniem. Dodam, że różnica kolorów jest oczywista, bo wybór jest między "biały-czarny", ale jak widać, pracownicy mają problem z rozróżnianiem podstawowych barw. Kolor, który chciałam, wciąż jest w ofercie, nie jest to więc problem z dostępnością. Kiedy po raz trzeci dostałam nie to, co zamówiłam, kompletnie zniechęcona odesłałam produkt z informacją, że odstępuję od umowy zakupu. Pomimo że empik odebrał zwrot 15 grudnia, do tej pory ani żadnej informacji z działu reklamacji, ani odpowiedzi na moje maile, nie mówiąc już o zwrocie środków. W życiu nie spotkałam się z tak skandalicznym lekceważeniem i niekompetencją. Obawiam się, że będę zmuszona zwrócić się do rzecznika praw konsumenta. 
 - 
	~Zawiedziony / 2020-12-18 13:46Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa , nigdy nie przypuszcałem,że taka firma będzie tak postępowała z klientem. Zamówienie 11.12 ( 1 nowa gra komputerowa - czyli wydawałoby się łatwe do realizacji) termin dostawy 15-16.12, kiedy zobaczyłem,że 16.12. status dalej w realizacji i nic się nie dzieje, zaświeciło mi się czerwone światełko . Posprawdzałem , poczytałem opinie w internecie !!! i zdecydowałem się anulować zamówienie. Na dzień dzisiejszy, mimo licznych maili do centrum obsługi zmienił się jedynie w historii zamówień termin dostawy na 17-18.12. Nie wiem jak to można interpretować - celowe wprowadzanie ludzi w bład ? brak sprzedawanych produktów na stanie ? Jedna wielka parodia, przesyłki nie ma , zamówienia nie można anulować. Ostrzegam wszystkich !!!! ZaletybrakWadyWszystko - 
	~ZAZO / 2021-07-19 13:20Ocena: 1.00 / 5
UWAGA, zamówiłam przesyłkę kurierem (2-3 dni robocze) ponieważ przesyłka po tygodniu nie dotarła wysłałam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że maja czas na realizacje zamówienia do 30 dni i nie został przekroczony. CYTAT z maila "Pragnę jednak wyjaśnić, że przed złożeniem zamówienia w koszyku jest wskazana informacja ''Przewidywany termin dostawy'', jest to zatem jedynie termin przewidywany. Pragnę dodać, że zgodnie z przepisami czas na realizację zamówienia to 30 dni i w tym przypadku nie został on przekroczony." 
DNO!!! - 
	~zb / 2022-04-22 11:49Ocena: 1.00 / 5
zamówiłem zmywarkę do maczyń , nr zamówienia 40101579158081 zapłąciłem przelewem i otrzymałem potwierdzenie złożonego zamówienia. Następnego dnia zadzwoniłem do empiku aby upewnic sie , że otrzymali zapałatę . Dowiedziałem sie , że przelew dotarł i azmówienie jest opłacone ale zmywarki nie dostranę bo zostrały wyprzedane natomiast kwota przelewu zostanie zwrócona za kilka dni . Nadal czekam na zwrot. Niestety nikt ze strony empiku nie skontakatował sie ze mną , to ja dzwoniłem do empiku. Nie polecam , stanowczo odradzam robieenie zakupów w tej firmie.  - 
	~Zbiopa / 2021-01-03 13:28Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno. Kupilem produkt cyfrowy i nie mogę go pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania wskoczył komunikat, że przekroczyłem limit pobrań. Sprawdzilem inny zakup, na ktory miałem jeszcze 4 pobrania i to samo. Od razu bez pobierania skonczył się limit. Empik raz pisze, że to naprawia, innym razem dostaję maila, że na pewno pobrałem produkt 5 razy i tego nie zauważyłem. Napisałem kilka maili z żądaniem zamknìęcia konta i usumìęcia moich danych osobowych bo oczywiście nie można zlikwidowac konta samemu na ich stronie ... i nic. Konsultantka przez telefon powiedziała, że mają dużo maili i trzeba czekać 14 dni aż podejmą decyzję. Nie do wiary !!!! Oni podejmują decyzję, czy zlikwidować moje konto i usunąć dane ????!!!! Odradzam wszystkim zakupy w tej firmie !!! ZaletyBrakWadyBrak możliwości otrzymania zakupionych produktów cyfrowych - 
	~zenon / 2021-12-13 23:16Ocena: 1.00 / 5
oszuści manipulują cenami nie dotrzymując zawartej po zniżce transakcji, środki własne nie można użyć do towarów elektronicznych, co nie jest w ogóle opisane na stronie !!!  - 
	
	
 - 
	~Zirytowana / 2021-11-24 22:20Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłam w sklepie internetowym zegarek, mimo że mogłam zamówić go w wielu innych sklepach, to empik skusili jedną z lepszych promocji a przede wszystkim obietnicą wysyłki w 24h - zegarek miał być prezentem na piątek, zamówiony był we wtorek. Przyszedł w środę - dwa tygodnie później, a jedyne co słyszałam od konsultanta przez ten czas to że im bardzo przykro :) ZaletyBrakWadyOszukiwanie i naciąganie klientów obietnicą szybkich wysyłek - 
	~Ziuta / 2021-12-22 15:19Ocena: 1.00 / 5
Dostałam źle skompletowane zamowienie i odmówiono mi prawa do zwrotu. Nikomu nie polecam, lepiej skorzystać z innych sklepów.  - 
	~Zniechęcona / 2016-04-01 04:32Ocena: 1.00 / 5
Empik sprzedaje używane towary. Kiedyś zamówiłam książkę na prezent, ale to co mi przyszło nie nadawało się. Rogi pozaginane, widać po stronach, że były otwierane a na domiar złego książka była brudna (na nieszczęście miała białą okładkę). Od tamtej pory nie kupuję w empiku książek. Płyt też nie polecam. Mój kolega dostał porysowane płyty (widać było, że były odtwarzane), które sprytnie sklep przepakował. Dodatkowo mają ceny jak po zbóju. Niby robią przeceny a i tak w sklepach internetowych można dostać towar dużo taniej. Empik nauczył mnie też, żeby sprawdzać czy taki sklep nie ma czasem swojego punktu w realu, bo niestety wtedy zawsze będzie istniało ryzyko, że Wam dadzą towar używany z półki. WadyTowar używany, wysokie ceny - 
	~Zniesmaczona / 2021-12-17 15:01Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam ekspres do kawy 28.11.2021 dzwonie co kilka dni i mówią że czekają na dostawę dziś dowiaduje się że mogę złożyć reklamację na którą mam czekać 14 dni A ekspres zamówiłam stosunkowo wcześniej żeby mieć na święta porażka.....oszustwo  - 
	~Zonisuia / 2021-08-05 16:49Ocena: 1.00 / 5
Oszukali mnie na pieniądze nie będę się tak bawiła bo błąd aplikacji to już nie masz problem ZaletyBrakWadySame wady - 
	~Zosia / 2022-01-11 16:54Ocena: 1.00 / 5
Sklep oferuje towary, których nie ma na stanie. Zapłata za towar jest błyskawiczna, ale zwrot już 3-5 dni. PIERWSZY RAZ MNIE TO SPOTKAŁO I WYSTARCZY. KILKA DNI CZEKANIA BY PRZECZYTAĆ, ŻE ANULOWANO ZAMÓWIENIE. CZY KTOŚ PANUJE NAD TĄ FIRMĄ? TOTALNA PORAŻKA.  - 
	~Zosia / 2022-11-10 08:13Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj mija termin dostawy,a książki nawet nie zostały nadane 1/5  - 
	~Zośka / 2021-11-08 18:58Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupów na stronie . 
Ciągłe przekładania terminu dostawy . Nie wiem czy doczekam się wogole na swoją paczkę. Jakas żenada co oni wyprawiają - 
	
	
 - 
	~Zuzanna / 2024-12-18 16:40Ocena: 1.00 / 5
Dziś złożyłam zamówienie na empic.com zapłaciłam za nie blikiem, po kliku godzinach otrzymałam informację e-mail że produkt który zakupiłam mimo tego że jest dostępny na stronie nie ma go w magazynie i anulują zamówienie. Nie było by problemu gdyby chcieli zwrócić pieniądze, ale nie. Trzeba czekać około 2-3 dni robocze na ten fakt. Dla mnie to czyste przestępstwo. Wystawiają coś czego nie mają, biorą za to pieniądze i transakcja jest księgowana od razu ale oddać już nie chcą. Uważajcie, dla mnie ostatni raz.  - 
	~zybi1974 / 2023-05-06 22:29Ocena: 1.00 / 5
chwiałem wysłać zdjęcia do wywołania straciłem cierpliwość nic nie szło bez beznadzieja  - 
	~Zzo / 2023-01-10 22:01Ocena: 1.00 / 5
Nie odpowiadają na maile. Brak dostawy. Opłacone i nie ma........DNO  - 
	~andrzej / 2007-10-04 18:35
jak dla mnie bez zarzutu. szybko i sprawnie. strona z każdą zmianą coraz lepsza. przejrzysta, czytelna, nie wiesza się. możliwość odbioru osobistego w dowolnym sklepie w polsce bardzo uatrakcyjnia i tak już atrakcyjną ofertę.  
strona 84 z 85
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 81
 - 82
 - 83
 - 84
 - 85
 - nastepna »
 
