Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 83 z 83
  • ~kalif1855 / 2010-03-30 18:06
    Ocena: 3.00 / 5
    ludzie przestrzegam was przed sklepem Empik ceny windują niesamowite.Kupiłem grę God of War 3 na Empik.com w cenie 264.90gr. a następnego widziałem to samo wydanie gry w Sony Center w Rzeszowie za 239zł. i się trochę wkurzyłem.Nie polecam sieci tych sklepów
  • ~Fox6 / 2010-01-26 18:21
    Ocena: 3.60 / 5
    Do Empiku, powinniśmy się udać, wtedy gdy nie mamy innej możliwości. Obsługa, przyjmowanie reklamcji - takie sprawy są bez zarzutu. Gorzej jest jednak z asortymentem, który często jest ubogi i brakuje nam czegoś co właśnie potrzebujemy. Mi osobiście się to często zdarza. Ceny. Ceny są tragiczne. Dla przykładu - gra komputerowa, jeżeli kosztuje 100 zł, to zapewniam was, że znajdziecie 10-20 zł taniej, często nawet w sklepie naprzeciwko ;/. Ceny książek czy muzyki, też mocno zawyżane - nawet stosunkowo stare produkty, według Empiku nie tracą na wartości.
    Świetny system zamawiania i dostaw.
    Zalety-Dostawa (do salonu)
    -miła i pomocna obsługa
    -reklamacje
    Wady-ceny
    -braki w asortymencie
    ---
  • nortmi / 2010-01-16 12:10
    Kupiłem grę pod choinkę ,gra okazała się uszkodzona wysłałem ją z powrotem ,otrzymałem maila z potwierdzającego reklamację,przesłałem numer konta na który miały zostać wpłacone pieniądze i nic ,monitowałem wielokrotnie dla czego pieniądze nie zostały zwrócone i nic echo nie polecam tego sklepu nikomu i przestrzegam wszystkich kupujących totalne dno.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
    WadyBrak zwrotu pieniędzy za reklamację
  • ~polarek / 2008-01-14 08:34
    Od kilku dni próbuję porozumieć się z działem obsługi klienta. Niestety. Dodzwonić się chyba nie ma sznas - strata pieniędzy, "kataryna" gada bez przerwy i nikt nie reaguje. Na kilka moich e-maili do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Porażka na całej linii! A chciałam tylko dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało przyjęte, ponieważ na stronie nie było żadnego potwierdzenia. Koszmar.
  • ~Piotrek / 2007-12-20 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopiero po mojej interwencji poinformowano mnie że produkt na który czekam 2 tygodnie nie będzie dostarczony. Po zalogowaniu się w serwisie cały czas był komunikat "zamówienie w trakcie realizacji" Na moje prośby o zwrot pieniędzy nikt nie reaguje.
  • ~walw / 2007-12-19 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłem dziecku pod choinkę matę do tańca po uprzednim upewnieniu się że towar jest dostępny,pieniądze wpłaciłem i co G...wno!!!produkt okazał się niedostępny brak kontaktu brak odpowiedzi na maile i BRAK PREZENTU POD CHOINKę,przestrzegam przed tą bandą ponieważ jak widać nie jestem pierwszym oszukanym.banda złodzieji pieniądze wzięli i klienta mają w d...pie
  • ~Muad'Dib / 2007-11-20 19:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Przejrzysta strona, szeroki asortyment i niezłe ceny-można by rzec prawie ideał. Można by, ale nie rzeknę.
    Rzeknę za to -TOTALNE DNO- wprowadzanie klienta w błąd, nieinformowanie o ew. opóźnieniach, towar oznaczony jako dostępny okazuje się niedostępny, nikompetentna obsługa klienta mamrocząca coś o jakichś problemach-boję się, że utopiłem kase wiedziony sentymentem do marki.
    Pierwszy i ostatni raz zrobiłem tam zakupy-radzę WYSTRZEGAĆ SIĘ tego sklepu
  • ~boxer / 2007-11-14 18:42
    ja tam wole przez internet kupowac, w empik.com. Teraz zmodernizowali stronke i latwiej sie korzysta.a przede wszystkim przez internet taniej, jest wiele promocji :) ostatnio sobie ksiazek nakupowalem, ktore ogolnie sa trudno dostepne :)
  • ~Traffic / 2007-11-12 20:41
    Ocena: 4.40 / 5
    Empik zawsze cechowała świetna atmosfera. Bardzo miła obsługa, pomagająca na każdym kroku tylko dopełniała dzieła. w dość długiej historii mojej przygody z empikiem raczej nigdy nie zdarzyło się, żeby czegoś nie było. teraz tym bardziej chyba nie można narzekać, bo asortyment powiększył się. Dodatkowo coraz popularniejsze jest zamawianie przez internet. ceny czasem pozostawiają trochę do życzenia, ale nierzadko są różne promocje, które to kompensują.
    Zaletyświetna obsługa, niesamowita atmosfera
    Wadyniektóre ceny
  • ~sheeva / 2007-11-09 08:44
    Ocena: 2.20 / 5
    nowa strona to porażka, powoli zaczynam kupowac w innych sklepach, co z tego, że na stronie jest ponad 2000000 pozycji, skoro połowa asortymentu ma status "niedostępny" chociaż w sklepach jest tego pełno i nawet jak nie mają to sprowadzają z innych placówek. Poza tym czas oczekiwania na dostawę jest chyba najdłuższy na świecie - jakby połowa towaru szła prosto z Australii. Dostawa to porażka na maksa. PO CO WYSYłAJą TYLE MAILI??? że zamówienie skompletowane, potem wysłane, potem, że czeka na odbiór. To tylko dezorientuje. Klienta mało interesuje co oni tam w międzyczasie robią z tym zamówieniem. Nie wystarczy jeden mail w stylu "witamy - przesyłka jest do odbioru w sklepie xxxxx"??? Terminy dostawy podane pod produktami są wzięte z kosmosu - trwa to o wiele wiele dłużej. Ogólnie - dużo im jeszcze do do normalności brakuje, zamiast za zmienianie layoutu strony wzięliby się za poprawę logistyki - szczegóły dopracowywac można jak wszystko funkcjonuje bez zarzutu...
    Zaletyodbiór w salonach - nie trzeba płacic za przesyłkę
    Wadyczas realizacji, ilości niedostępnych pozycji
  • ~Mieschko / 2007-11-06 10:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamówiłem dwie pozycje (26.10)- jedna dostępną od ręki, drugą w ciągu 2-3 dni, termin przewidywany wysyłki 2.11- do dziś (6.11) zamówienie dalej w statusie "realizacji" i "być może jutro zostanie wysłane"... Zero informacji o przedłużeniu się czasu realizacji i gdyby nie moja interwencja- pewnie jeszcze bym poczekał
    Zaletywybór i ceny
    WadyBeznadziejna obsługa klienta
  • ~rafał / 2007-10-13 23:52
    zamówiłem kubek ze zdjeciem,miał to byc prezent,niestety do dzisiaj go nie mam,poszedłem do innego sklepu gdzie zostałem obsłuzony praktycznie od ręki,moze zajmijmy sie dbaniem o klientów a nie kcjami reklamowymi
    Zaletyduzy wybór
    Wadynieterminowosc
  • ~andrzej / 2007-10-04 18:35
    jak dla mnie bez zarzutu. szybko i sprawnie. strona z każdą zmianą coraz lepsza. przejrzysta, czytelna, nie wiesza się. możliwość odbioru osobistego w dowolnym sklepie w polsce bardzo uatrakcyjnia i tak już atrakcyjną ofertę.
  • ~Zajac / 2007-10-04 12:06
    Niedawno zostala uruchomiona nowa strona empiku. wreszcie ją udoskonalili, jest przejrzysta.Udalo mi sie znależć kupe fajnych ksizek, ktore wsród zawalonych pólek na pewno by mi umknely. Kupuje sie bez problemu! polecam
strona 83 z 83
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882