Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2018-12-03 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują zamówienia bez podania przyczyny, towar maja tylko wirtualny.
    WadyOmijać szerokim lukiem
  • ~Wojtek / 2015-09-08 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w jednym z poznańskich salonów empik. Nie mogąc znaleźć interesujących mnie płyt poprosiłem obsługę o pomoc. Po przebrnięciu przez bałagan panujący na półkach wybrałem kilka i chciałem je pobieżnie przesłuchać. Niestety nie można. Pani na początku zdziwiona nie rozumiała czego od niej chcę z przyklejonym uśmiechem oświadczyła mi, że po prostu nie. Nie mogłem w to uwierzyć, że w sklepie sprzedającym pyty nie ma możliwości ich przesłuchania. Spytałem więc czy to jakiś żart, niestety nie. W małych sklepikach lepiej dbają o klienta. Długo mnie tam nie zobaczą. Serdecznie wszystkim odradzam.
    Zaletyczysta podłoga
    WadyJak wyżej
  • ~WOJTEM / 2023-07-17 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo.. zakupiony produkty na empik.com. od partnera handlowego Twoje Gsm potem dostajesz meila od B-elektronik następnie brak jednego z towaru, anulowa ie zamówienia. 3 tydzień bez pieniędzy. Ostatni raz kupuje cokolwiek.przez Empik.com
  • ~Wokifle / 2023-08-08 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina! Ten apfuuu pozal sie Boże sklep nie zasługuje na jakąkolwiek uwage a co dopiero do zakupu w nim !
    Niekompetentny dział handlowy, wysyłkowy oraz obsługa klienta. Nie potrafia wyjaśnić najmniejszej błachostki! Towar reklamowany po 16 dniach roboczych nagle został wysłany do producenta co wydłuża cały proces. Lato się skończy dziekco wyrośnie z zamówionego towaru nic tylko schowac na strych. Jeszcze raz radzę nie kupować w tym śmiesznym sklepu jeżeli chcecie uniknąc nerwów i w dodatku pieniędzy! Dno porażka żegnam i jeszcze raz nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyCaly ten organ
  • ~Wrr / 2023-12-01 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamowienie zlozone 11.11 nie doszło do dnia dzisiejszego, po wyslaniu wiadomosci co z zamowieniem dowiaduje sie ze jedna z rzeczy ktore zamowilam nie ma w ogole w ich asortymencie i nie ma mozliwosci wysyłki! Empik to najgorszy sciek, nie kupujcie tam nic.
  • ~Wulek / 2023-07-20 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają towar, którego nie posiadają. Potem wysyłają tylko informacje drogą mailową, że zamówienie zostało anulowane bo nie mają towaru. Ciekaw jak długo będą zwracali pieniądze.
  • ~Wyrolowany / 2023-12-20 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakup 7.12 . Dzisiaj mamy 20.12 . Do dzisiaj nie otrzymalem zamowienia. Omijać szerokim łukiem. Sprzedają cos czego nie mają na magazynie. Mial byc prezent pod choinkę.
    ZaletyBrak
    WadySprzedaż towaru ,ktorego nie ma na magazynie
  • ~Wzy / 2021-12-16 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To samo co u innych, towar dostępny zamówiłem, zapłaciłem i czekam tydzień. Po moim kontakcie okazuje się że towaru nie ma.... Żenujące nieprofesjonalne...
    ZaletyDużo towarów widmo
    WadyBrak informacji
  • ~x / 2021-03-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    0 0 0 0 0 000000000000000000000000000000000000000000
    Zalety010
    Wady10
  • ~xoxo / 2020-12-30 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby wszystko otwarte, niby wszystko normalnie działa, a nie potraficie zwrócić środków na konto od 8 grudnia za nie zrealizowane zamównie to kompletna kpina z państwa strony ktoś, by pomysłem ze tak dużą firmą ma taki bałagan w organizacji.pracy pomimo ciągłego zgłaszania problemy (10 razy) do biura obsługi nadal nie potraficie nawet logicznie załagodzić problemu
    Zaletybrak
    Wadywszystko to kompletna kpina
  • ~xxx / 2015-02-21 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    opinia negatywna , absolutnie nie polecam , bardzo nieprzyjemna , chamska i bezczelna obsługa klienta.
    Zalety-
    Wadychamska i bezczelna obsługa
    -
  • ~Xxxx / 2021-11-12 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    27 października zamawiałam 2 książki,.zamowienie oplacone..w dalszym. Ciągu brak przesyłki. Ostatnie moje zamówienie w tym sklepie. Dramat. Ciekawe czy do świąt Bożego Narodzenia sie doczekam mojej paczki.. Nie polecam!!?
  • ~Xxxx / 2022-12-22 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z reklamacja , pakują nie to co się zamawia a później każą zwrócić na własny koszt. Porażka
    ZaletyBrak
    WadySklep schodzi na psy
  • ~Xxxxxxxx / 2022-08-08 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz dałam szanse i wyszło jak zwykle. Internetowy sklep empik to jakis dramat ciągle sprzedają coś czego nie ma. Produkt wyruszy w ciągu 48 godz a po 5 dniach mail że jednak niedostępny i zwrócą pieniądze za dwa dni robocze.
    Dno
    ZaletyBrak
    WadyW tym sklepie są tylko wady
  • ~Xyz / 2021-02-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam strony empik.com ani całej firmy empik. Walka o zwrot pieniędzy z moich środków. Podczas pierwszego kontaktu z infolinia pani zapewniała, że nie będzie z tym problemu i bardzo szybko zajmą się sprawa. Po 2 tygodniach pierwszy meil, że zwrot środków na podane wcześniej konto nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, po 5 dniach kolejny meil od obsługi klienta z prośbą o numer konta. Dzwoniąc na infolinię brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji, albo rozłączanie się po przedstawieniu sprawy, albo informacja, że przelew jest zlecony do realizacji. Robicie sobie jaja z ludzi, którzy chcą odzyskać pieniądze, mówicie jedno robicie drugie. Infolinia ciągle przeprasza za własne kłamstwa, skoro przelew miał być wysłany w ciągu 5 dni roboczych to gdzie on jest po 2 tygodniach?
  • ~Z / 2021-01-08 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Zamówienie z dnia 2020-12-09 nr 10100789015459 do tej pory nie zostało zrealizowane mimo, że kontaktowałem się z Infolinią co najmniej 4 razy. Za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że podjęte zostaną działania przyśpieszające a ich wyniku zostanę poinformowany drogą mailową. Niestety nic takiego się nie stało a zamówienie mimo, że minął już miesiąc nie zostało zrealizowane
  • ~Zaczo / 2020-11-06 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaka mnie w życiu spotkała. Czekam rok na zwrot pieniędzy z reklamacji. empik spycha reklamację na dostawcę produktu, który z kolei spycha na empik. Błędne koło.
    WadyFatalna obsługa klienta, reklamacja wadliwego produktu trwa rok
  • ~Zadr / 2020-04-14 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni zamknąć obsługę klientów przez internet. Firma truuuup. Nie kontaktują się z klientem. Nie są w stanie udzielić informacji kiedy dojdzie przesyłka. Odradzsm i będę na każdy sposób jak się tylko da zniechcać innych do zakupów w tym skelpie. Okradli mnie na 70 zł i nic....
    ZaletyNie ma
    WadyCHAOS, OSZUSTWO
  • ~zagg / 2021-01-07 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ręce mi już opadają. W październiku (a jest styczeń) zamówiłam towar w kolorze wybranym spośród dwóch dostępnych. Byłam zmuszona złożyć trzykrotną (!) reklamację, bo trzykrotnie (!) przysłano mi produkt w kolorze niezgodnym z zamówieniem. Dodam, że różnica kolorów jest oczywista, bo wybór jest między "biały-czarny", ale jak widać, pracownicy mają problem z rozróżnianiem podstawowych barw. Kolor, który chciałam, wciąż jest w ofercie, nie jest to więc problem z dostępnością. Kiedy po raz trzeci dostałam nie to, co zamówiłam, kompletnie zniechęcona odesłałam produkt z informacją, że odstępuję od umowy zakupu. Pomimo że empik odebrał zwrot 15 grudnia, do tej pory ani żadnej informacji z działu reklamacji, ani odpowiedzi na moje maile, nie mówiąc już o zwrocie środków. W życiu nie spotkałam się z tak skandalicznym lekceważeniem i niekompetencją. Obawiam się, że będę zmuszona zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Zawiedziony / 2020-12-18 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa , nigdy nie przypuszcałem,że taka firma będzie tak postępowała z klientem. Zamówienie 11.12 ( 1 nowa gra komputerowa - czyli wydawałoby się łatwe do realizacji) termin dostawy 15-16.12, kiedy zobaczyłem,że 16.12. status dalej w realizacji i nic się nie dzieje, zaświeciło mi się czerwone światełko . Posprawdzałem , poczytałem opinie w internecie !!! i zdecydowałem się anulować zamówienie. Na dzień dzisiejszy, mimo licznych maili do centrum obsługi zmienił się jedynie w historii zamówień termin dostawy na 17-18.12. Nie wiem jak to można interpretować - celowe wprowadzanie ludzi w bład ? brak sprzedawanych produktów na stanie ? Jedna wielka parodia, przesyłki nie ma , zamówienia nie można anulować. Ostrzegam wszystkich !!!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4784
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099