Omijać sklep "wielobranżowy" dalekim łukiem!!! Wszystko sprowadzane z chin, ceny jakby z Nowego Yorku, towar niszczeje następnego dnia... TEN SKLEP TO JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE!!! Współczuje pracownikom [*]
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO czego się nie dotknie to jedna wielka kicha...;/
~Klientka / 2013-12-20 19:00
Ocena: 2.60 / 5
Zamówienia przychodzą z dużym opóźnieniem, ale to jestem w stanie przeboleć. Jeśli chodzi o obsługę w empiku na rynku we Wrocławiu to już tego przeboleć nie mogę. Do tego stopnia jestem zła, że muszę napisać w interenecie coś o tym zdarzeniu. Może nie cała obsługa, ale dwie osoby które koło 14 były w Informacji. Powiedziałam, że przyszłam odebrać zamówienie, bo dostałam na maila potwierdzenie, że na mnie czeka. Pani mi pokazała komputer i mówiła, że to niemożliwe, że książek jeszcze nie ma. Ja byłam przekonana, że mam takie potwierdzenie i tak też powiedziałam. Po czym Pani poszła po innego pracownika i on podniesionym tonem głosu zaczął mówić, że nie mogłam tego wiedzieć. Zwyczajnie zostałam skrzyczana. Zmieszana wybąknęłam "przecież się nie awanturuje, nie musi Pan krzyczeć".
Może to atmosfera przedświąteczna, może brak doświadczenia z klientami, może wcześniej był roszczeniowy klient i rozmowa zaczęła się podobnie jak ze mną, może Pan był chłopakiem Pani. Nie wiem w każdym bądź razie nie krzyczy się na klientów. Można wiele spokojnie powiedzieć. Nie mam ochoty już robić tam zakupów. Gdyby nie to, że muszę odebrać te książki nie poszłabym długo do tego empiku.
Zaletyróżnorodność
Wadyobsługa
~Karolina.T / 2013-11-30 23:19
Ocena: 1.00 / 5
opinia negatywna , płyty nie odebrałam w salonie empik , bo okazała się być używana , skandal , koniec zakupów w empik.com i w empiku , nikomu nie polecam .
Zaletybrak
Wadyoszukaństwo , lekceważenie klienta
nie mam , bo płyta okazała się używana
~atc / 2013-11-06 17:54
Ocena: 1.00 / 5
jestem bardzo niezadowolona z tegorocznych zamówień kilka zamówień otrzymałam uszkodzonych , po co w takim stanie mi je wysłaliście z czego mam być zadowolona chyba z niczego .
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadyuszkodzony towar, nieprzyjemna obsługa w salonach poznańskich
już go nie mam
~Jakub Choma / 2013-09-24 11:49
Ocena: 1.40 / 5
zakupiłem maszynkę do golenia poprzez sklep online empik oczywiście wszystko z góry opłacone, czas oczekiwania na przesyłkę 10dni!!! ale to i tak jeszcze nic, dostałem email z wiadomością że produkt czeka na mnie w sklepie empik w Galerii Krakowskiej zadowolony idę odebrać swoją opłaconą maszynkę do golenia mając przy sobie wszystkie dane tj numer zamówienia, numer listu przewozowego, dowód tożsamości oczywiście numer telefon na jaki złożyłem zamówienie dochodzę do punktu odbioru a tam totalne zaskoczenie, MIMO iż mam totalnie wszystkie dane zamówienia oraz swoje NIE ODBIORĘ przesyłki BO nie wygenerowałem sobie 4 cyfrowego kodu na stronie empik, myślałem że to z początku żart ale Pani powiedziała stanowczo że nie wyda mi towaru bez tego kodu. Zaznaczam że posiadałem wszystkie dane totalnie wszystkie nawet numer paczki i nie dostałem paczki bo nie wygenerowałem sobie sam kodu. Przecież to jest totalna kpina, towar opłacony z góry nie mogę odebrać przez jakiś głupi kod. TOTALNE DNO JEŚLI CHODZI O EMPIK, RADZĘ SZCZERZE OMIJAĆ ZAKUPY ONLINE EMPIK
Zaletybrak
Wadywszystko
niemam bo nie wydano mi zakupionego produktu
~Nimue / 2013-09-12 09:58
Ocena: 1.60 / 5
Firma Empik miała w przeszłości status "brand name". Ale to już przesłość. Salony Empik to nie są księgarnie z kszążkami i płytami tylko sklepy z asortymentem "wszstko za 5 złotych". Głupie "durnostojki", mydło, szydło i powidło zajmue większość ekspozycji. Asortyment książek i płyty to rozrywk, a nie kultura.
W dziale z prasą w dniu wydania numeru kupimi tylko bierzący numer dziennika. Aktualnego numeru miesięcznika w dniu wydania nie ma co szukać.
Zaletybrak
WadyNiski poziom asortymentu
~Zraniona / 2013-07-04 15:13
Ocena: 2.60 / 5
dobry zakup w promocji , jeśli chodzi o obsługę klienta to uważam, że z każdego sklepu internetowego jest ona nieprzyjemna wręcz przykra w stosunku do Mnie .
Zaletymożliwość darmowego odbioru w salonie empik
Wadynieprzyjemna wręcz przykra obsługa klienta
od czerwca 2013 roku
~Mila / 2013-06-25 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Będąc dzisiaj w Blue spotkałam się z wyjątkowo nieuprzejmą obsługą. Najpierw pani w kasie na moje zapytanie o książeczkę odesłała mnie do informacji (udałam się tam oczywiście najpierw ale nikogo nie zastałam). Po 10 łaskawie przyszła jakaś pani, przyjmując moje zapytanie, wpisała je do komputera i od tego momentu zaczęły się kolejne schody... Pani miotała się po całym sklepie, magazynie i Bóg wie gdzie jeszcze, by po kolejnych (!) 10 minutach oznajmić mi, że książka jest w kontenerze i ona nie ma czasu na 30 minut przed zamknięciem (dodam, że gdyby nie "ruchliwa" obsługa byłaby to godzina) nie będzie tam grzebać i dała mi do zrozumienia, że mam sobie iść, bo ona nie będzie mnie dłużej wysłuchiwać. Jedyną osobą, która próbowała ratować sytuację był ochroniarz. I ja się pytam co pięknym powiedzeniem "Klient nasz Pan"?
Zaletybrak
Wadydelikatnie mówiąc chamska i bezczelna obsługa
~elpik / 2013-05-29 20:17
Ocena: 1.75 / 5
Opinia dotyczy obsługi sklepu EMPiK w Plejadzie Sosnowiec na ul. Długosza. Dowiedziałem się, że sklep nie przyjmuje zwrotów ze względu na użycie towaru do sprawdzenia, oraz otwarcie opakowania w celu wyjęcia towaru. To jest żenujące
Wadysprzedaż chińszczyzny
3 dni
~Monika / 2013-05-25 23:49
Witam, dnia 25 maja bylismy z mezem w salonie Empik, Galeria Biala. Moj maz zostal tam posadzony o stluczenie wazonika, ktorego nawet nie dotknal. W momencie, kiedy przechodzilismy obok regalu z wazonikami, 2 z nich spadly, poniewaz staly jeden na drugim. Pani, ktora sie pojawila, powiedziala, ze musimy za to zaplacic, poniewaz to nasza wina. Poprosilismy o rozmowe kierowniczke, ktora oznajmila, ze nie ma tutaj nic do powiedzenia. Wiec moje pytanie brzmi, kto ma cos do powiedzenia, jezeli nie kierowniczka. Nikt nie chcial z nami dyskutowac. W calym sklepie nie bylo zadnej informacji, ze klient ma obowiazek placic za towar w takich wypadkach. Na codzien mieszkamy za granica I tam taka sytuacja bylaby nie do pomyslenia. Wielokrotnie bylismy swiadkami sytuacji, ze klient nieumyslnie cos stracil I obsluga tylko przysz posprzatac. Nie chodzi nam o te 12.90 zl, ale o podejscie personelu sklepu do klienta, ktory traktowany jest jak wrog. Czy wedlug Panstwa personel zachowal sie poprawnie?
~Karolina / 2013-05-21 22:18
Ocena: 1.00 / 5
jestem tym razem bardzo niezadowolona z zakupu 3 płyt cd Keshy , bo jedna z nich przyszła w pudełku ze złamanymi bolcami i musiałam sobie wymienić pudełko na nieuszkodzone.
bardzo dobry zakup w promocji , jestem bardzo zadowolona z zakupu ,polecam każdemu ten sklep .
Zaletytowar zgodny z ofertą , możliwość odbioru w salonie empik
Wadynie ma
Honey - Honey (reedycja ) 1 cd
~Resz / 2013-04-04 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Niestety Empik w ostatnich latach się popsuł i to nie tylko moja opinia http://grastroskopia.tumblr.com/post/47033922737/nie-pelna-kultura
Zaletynie ma
Wadywszystko
~jaworsen / 2013-03-28 16:36
Ocena: 3.40 / 5
Kupiłem w salonie Empik płytę z muzyką. Niestety, jest ona ewidentnie wadliwa, prawdopodobnie ma wykonany niecentralnie otwór, co wywołuje jej silne drgania w odtwarzaczu i niemożność uruchomienia. Sprzedawca jednak, czyli Empik, odrzucił reklamację, powołując się na jakieś nieistniejące "zarysowanie nośnika w wyniku niewłaściwej eksploatacji"(w formularzu składanej reklamacji nie ma jeszcze nic na ten temat, poza tym płyta była po rozpakowaniu z pudełka włożona do odtwarzacza tylko raz, ściślej po razie w trzech różnych odtwarzaczach, w żadnym się nie odtworzyła). Odpowiedź Empiku jest ewidentnie kłamliwa. Byle dyletant może stwierdzić fabryczną wadliwość mojej płyty. Jestem głęboko zawiedziony tą firmą, która w taki sposób traktuje klienta.
Zaletyszeroki asortyment
Wadykarygodny stosunek do klienta, wysokie ceny
~emka23 / 2013-03-04 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedziona empikiem, niby to znana sieć przodująca w sprzedaży książek, ebookow, muzyki, kart okolicznościowych itp. ale nie ma możliwości zakupu kart anglojęzycznych. W dzisiejszym świecie gdzie mamy wielu przyjacioł anglojęzycznych nie możemy wysłać im karty okolicznościowej w zrozumiałym dla nich języku z okazji urodzin,ślubu lub pogrzebu. Skoro jest sekcja z książkami w j. angielskim to sekcja kart okolicznościowych też powinna być.
WadyBrak sekcji anglojęzycznej
~Grażyna Gliszczyńska / 2013-01-20 08:52
Ocena: 1.60 / 5
Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w życiu. Syn- student , kt. obecnie podróżuje po świecie,zamówił albumy do odbioru w salonie EMPIK w Białymstoku.Przesyłka była zaadresowana na męża, ponieważ mieliśmy ją odebrać i zawieść synowi do Hamburga, kt. za kilka dni leci stad do Korei. Odbiór przesyłki zajął nam ponad godzinę bo pan z obsługi odmówił nam wydania bez podania numeru nadania. Niewystarczającym dowodem zakupu było okazanie dowodu osobistego, podanie adresu mailowego z kt. była zamawiana przesyłka itd. Łatwiej byłoby porozumieć sie z automatem niż obsługą EMPIKU. To nasz ostatni zakup w tej firmie
Zaletybrak
Wadytak zbiurokratyzowanej i bezosobowej obsługi nie spotkałam nawet w czasach PRL.
~Klient / 2012-12-18 18:33
Ocena: 2.75 / 5
Witam Nie polecam żadnego sklepu Empik kupiłem ostatnio czytnik ebooków okazał się uszkodzony ,nawet ten z wystawy zawiesza się można wymienić na działający egzemplarz ale w żadnym salonie w Krakowie takiego nie ma i pozostaje tylko reklamacja 14 dni a czytnik miał iść prezent pod choinkę , oczywiście o zwrocie pieniędzy nie ma mowy także o wymianie za dopłatą też nie
Zaletybrak
Wadyobsługa ,traktowanie klienta
~Kris27 / 2012-12-14 19:22
Ocena: 2.20 / 5
Absolutnie nie polecam. Kiepska obsługa, ochrona traktuje klientów jak złodziei. Dobry asortyment tylko w największych salonach. O wiele lepszym pomysłem będzie skorzystanie z usług jakiejś księgarni internetowej.
Zaletyasortyment
Wadynieprofesjonalni sprzedawcy, bezczelność ochrony
~Lienn / 2012-06-12 13:57
Ocena: 4.50 / 5
ja lubię empik przede wszystkim za bardzo duży wybór jeśli chodzi o książki. zawsze mają dużo nowości, więc zawsze można znaleźć coś dla siebie, poprzeglądać co się chce czy przeczytać fragment. sporo pozycji dostępnych jest wcześniej niż w innych księgarniach i idąc w dniu premiery ma się pewność że dostanie się książkę.
Zaletyduży wybór
~Piotr Gromek / 2012-05-31 21:16
Ocena: 3.00 / 5
Witam, Jestem stałym klientem sieci salonów Empik, jestem bardzo zadowolony z Państwa oferty i usług, jednak w ostatnim czasie miało miejsce dość nie miłe zdarzenie. Proszę o interwencję w sprawie pracownika który krzyczał na sklepie w obecności klientów na swoich współpracowników, byłem zażenowany nie profesjonalnym zachowaniem i wzbudza to bardzo negatywne uczucia odnośnie marki Empik. Sytuacja ta miała miejsce koło godziny 16.30 w Empik Galeria Mokotów piętro II, Pani kierownik (miała rude włosy) bardzo źle się zachowywała w stosunku do swoich pracowników. Jestem częstym klientem salonów Empik, bardzo poruszyło mnie nie właściwe zachowanie tej Pani, proszę o interwencję i wyciągnięcie konsekwencji służbowych, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć miejsca w tak szacownej instytucji jaką jest salon Empik.
Proszę o informację zwrotną, co udało się zrobić. W razie gdy nie będzie informacji zwrotnej, dalej będę interweniował (fb, fora interentowe, znajomi)