Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~atc / 2013-11-06 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo niezadowolona z tegorocznych zamówień kilka zamówień otrzymałam uszkodzonych , po co w takim stanie mi je wysłaliście z czego mam być zadowolona chyba z niczego .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadyuszkodzony towar, nieprzyjemna obsługa w salonach poznańskich
    już go nie mam
  • ~Jakub Choma / 2013-09-24 11:49
    Ocena: 1.40 / 5
    zakupiłem maszynkę do golenia poprzez sklep online empik oczywiście wszystko z góry opłacone, czas oczekiwania na przesyłkę 10dni!!! ale to i tak jeszcze nic, dostałem email z wiadomością że produkt czeka na mnie w sklepie empik w Galerii Krakowskiej zadowolony idę odebrać swoją opłaconą maszynkę do golenia mając przy sobie wszystkie dane tj numer zamówienia, numer listu przewozowego, dowód tożsamości oczywiście numer telefon na jaki złożyłem zamówienie dochodzę do punktu odbioru a tam totalne zaskoczenie, MIMO iż mam totalnie wszystkie dane zamówienia oraz swoje NIE ODBIORĘ przesyłki BO nie wygenerowałem sobie 4 cyfrowego kodu na stronie empik, myślałem że to z początku żart ale Pani powiedziała stanowczo że nie wyda mi towaru bez tego kodu. Zaznaczam że posiadałem wszystkie dane totalnie wszystkie nawet numer paczki i nie dostałem paczki bo nie wygenerowałem sobie sam kodu. Przecież to jest totalna kpina, towar opłacony z góry nie mogę odebrać przez jakiś głupi kod. TOTALNE DNO JEŚLI CHODZI O EMPIK, RADZĘ SZCZERZE OMIJAĆ ZAKUPY ONLINE EMPIK
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    niemam bo nie wydano mi zakupionego produktu
  • ~Nimue / 2013-09-12 09:58
    Ocena: 1.60 / 5
    Firma Empik miała w przeszłości status "brand name". Ale to już przesłość. Salony Empik to nie są księgarnie z kszążkami i płytami tylko sklepy z asortymentem "wszstko za 5 złotych". Głupie "durnostojki", mydło, szydło i powidło zajmue większość ekspozycji. Asortyment książek i płyty to rozrywk, a nie kultura.

    W dziale z prasą w dniu wydania numeru kupimi tylko bierzący numer dziennika. Aktualnego numeru miesięcznika w dniu wydania nie ma co szukać.
    Zaletybrak
    WadyNiski poziom asortymentu
  • ~Zraniona / 2013-07-04 15:13
    Ocena: 2.60 / 5
    dobry zakup w promocji , jeśli chodzi o obsługę klienta to uważam, że z każdego sklepu internetowego jest ona nieprzyjemna wręcz przykra w stosunku do Mnie .
    Zaletymożliwość darmowego odbioru w salonie empik
    Wadynieprzyjemna wręcz przykra obsługa klienta
    od czerwca 2013 roku
  • ~Mila / 2013-06-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dzisiaj w Blue spotkałam się z wyjątkowo nieuprzejmą obsługą. Najpierw pani w kasie na moje zapytanie o książeczkę odesłała mnie do informacji (udałam się tam oczywiście najpierw ale nikogo nie zastałam). Po 10 łaskawie przyszła jakaś pani, przyjmując moje zapytanie, wpisała je do komputera i od tego momentu zaczęły się kolejne schody... Pani miotała się po całym sklepie, magazynie i Bóg wie gdzie jeszcze, by po kolejnych (!) 10 minutach oznajmić mi, że książka jest w kontenerze i ona nie ma czasu na 30 minut przed zamknięciem (dodam, że gdyby nie "ruchliwa" obsługa byłaby to godzina) nie będzie tam grzebać i dała mi do zrozumienia, że mam sobie iść, bo ona nie będzie mnie dłużej wysłuchiwać. Jedyną osobą, która próbowała ratować sytuację był ochroniarz. I ja się pytam co pięknym powiedzeniem "Klient nasz Pan"?
    Zaletybrak
    Wadydelikatnie mówiąc chamska i bezczelna obsługa
  • ~elpik / 2013-05-29 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Opinia dotyczy obsługi sklepu EMPiK w Plejadzie Sosnowiec na ul. Długosza.
    Dowiedziałem się, że sklep nie przyjmuje zwrotów ze względu na użycie towaru do sprawdzenia, oraz otwarcie opakowania w celu wyjęcia towaru.
    To jest żenujące
    Wadysprzedaż chińszczyzny
    3 dni
  • ~Monika / 2013-05-25 23:49
    Witam, dnia 25 maja bylismy z mezem w salonie Empik, Galeria Biala. Moj maz zostal tam posadzony o stluczenie wazonika, ktorego nawet nie dotknal. W momencie, kiedy przechodzilismy obok regalu z wazonikami, 2 z nich spadly, poniewaz staly jeden na drugim. Pani, ktora sie pojawila, powiedziala, ze musimy za to zaplacic, poniewaz to nasza wina. Poprosilismy o rozmowe kierowniczke, ktora oznajmila, ze nie ma tutaj nic do powiedzenia. Wiec moje pytanie brzmi, kto ma cos do powiedzenia, jezeli nie kierowniczka. Nikt nie chcial z nami dyskutowac. W calym sklepie nie bylo zadnej informacji, ze klient ma obowiazek placic za towar w takich wypadkach. Na codzien mieszkamy za granica I tam taka sytuacja bylaby nie do pomyslenia. Wielokrotnie bylismy swiadkami sytuacji, ze klient nieumyslnie cos stracil I obsluga tylko przysz posprzatac. Nie chodzi nam o te 12.90 zl, ale o podejscie personelu sklepu do klienta, ktory traktowany jest jak wrog. Czy wedlug Panstwa personel zachowal sie poprawnie?
  • ~Karolina / 2013-05-21 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem tym razem bardzo niezadowolona z zakupu 3 płyt cd Keshy , bo jedna z nich przyszła w pudełku ze złamanymi bolcami i musiałam sobie wymienić pudełko na nieuszkodzone.
    Zaletyniewiem
    Wadyuszkodzony towar , nieprzyjemna obsługa klienta.
    za 111 zł mam go od 17 maja
  • ~rocznik1985 / 2013-04-10 23:30
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo dobry zakup w promocji , jestem bardzo zadowolona z zakupu ,polecam każdemu ten sklep .
    Zaletytowar zgodny z ofertą , możliwość odbioru w salonie empik
    Wadynie ma
    Honey - Honey (reedycja ) 1 cd
  • ~Resz / 2013-04-04 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety Empik w ostatnich latach się popsuł i to nie tylko moja opinia
    http://grastroskopia.tumblr.com/post/47033922737/nie-pelna-kultura
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~jaworsen / 2013-03-28 16:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Kupiłem w salonie Empik płytę z muzyką. Niestety, jest ona ewidentnie wadliwa, prawdopodobnie ma wykonany niecentralnie otwór, co wywołuje jej silne drgania w odtwarzaczu i niemożność uruchomienia.
    Sprzedawca jednak, czyli Empik, odrzucił reklamację, powołując się na jakieś nieistniejące "zarysowanie nośnika w wyniku niewłaściwej eksploatacji"(w formularzu składanej reklamacji nie ma jeszcze nic na ten temat, poza tym płyta była po rozpakowaniu z pudełka włożona do odtwarzacza tylko raz, ściślej po razie w trzech różnych odtwarzaczach, w żadnym się nie odtworzyła).
    Odpowiedź Empiku jest ewidentnie kłamliwa. Byle dyletant może stwierdzić fabryczną wadliwość mojej płyty. Jestem głęboko zawiedziony tą firmą, która w taki sposób traktuje klienta.
    Zaletyszeroki asortyment
    Wadykarygodny stosunek do klienta, wysokie ceny
  • ~emka23 / 2013-03-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona empikiem, niby to znana sieć przodująca w sprzedaży książek, ebookow, muzyki, kart okolicznościowych itp. ale nie ma możliwości zakupu kart anglojęzycznych. W dzisiejszym świecie gdzie mamy wielu przyjacioł anglojęzycznych nie możemy wysłać im karty okolicznościowej w zrozumiałym dla nich języku z okazji urodzin,ślubu lub pogrzebu. Skoro jest sekcja z książkami w j. angielskim to sekcja kart okolicznościowych też powinna być.
    WadyBrak sekcji anglojęzycznej
  • ~Grażyna Gliszczyńska / 2013-01-20 08:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w życiu. Syn- student , kt. obecnie podróżuje po świecie,zamówił albumy do odbioru w salonie EMPIK w Białymstoku.Przesyłka była zaadresowana na męża, ponieważ mieliśmy ją odebrać i zawieść synowi do Hamburga, kt. za kilka dni leci stad do Korei. Odbiór przesyłki zajął nam ponad godzinę bo pan z obsługi odmówił nam wydania bez podania numeru nadania. Niewystarczającym dowodem zakupu było okazanie dowodu osobistego, podanie adresu mailowego z kt. była zamawiana przesyłka itd. Łatwiej byłoby porozumieć sie z automatem niż obsługą EMPIKU. To nasz ostatni zakup w tej firmie
    Zaletybrak
    Wadytak zbiurokratyzowanej i bezosobowej obsługi nie spotkałam nawet w czasach PRL.
  • ~Klient / 2012-12-18 18:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam
    Nie polecam żadnego sklepu Empik
    kupiłem ostatnio czytnik ebooków okazał się uszkodzony ,nawet ten z wystawy zawiesza się można wymienić na działający egzemplarz ale w żadnym salonie w Krakowie takiego nie ma i pozostaje tylko reklamacja 14 dni a czytnik miał iść prezent pod choinkę , oczywiście o zwrocie pieniędzy nie ma mowy także o wymianie za dopłatą też nie
    Zaletybrak
    Wadyobsługa ,traktowanie klienta
  • ~Kris27 / 2012-12-14 19:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Absolutnie nie polecam. Kiepska obsługa, ochrona traktuje klientów jak złodziei. Dobry asortyment tylko w największych salonach. O wiele lepszym pomysłem będzie skorzystanie z usług jakiejś księgarni internetowej.
    Zaletyasortyment
    Wadynieprofesjonalni sprzedawcy, bezczelność ochrony
  • ~Lienn / 2012-06-12 13:57
    Ocena: 4.50 / 5
    ja lubię empik przede wszystkim za bardzo duży wybór jeśli chodzi o książki. zawsze mają dużo nowości, więc zawsze można znaleźć coś dla siebie, poprzeglądać co się chce czy przeczytać fragment. sporo pozycji dostępnych jest wcześniej niż w innych księgarniach i idąc w dniu premiery ma się pewność że dostanie się książkę.
    Zaletyduży wybór
  • ~Piotr Gromek / 2012-05-31 21:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,
    Jestem stałym klientem sieci salonów Empik, jestem bardzo zadowolony z
    Państwa oferty i usług, jednak w ostatnim czasie miało miejsce dość
    nie miłe zdarzenie. Proszę o interwencję w sprawie pracownika który
    krzyczał na sklepie w obecności klientów na swoich
    współpracowników,
    byłem zażenowany nie profesjonalnym zachowaniem i wzbudza to bardzo
    negatywne uczucia odnośnie marki Empik. Sytuacja ta miała miejsce koło
    godziny 16.30 w Empik Galeria Mokotów piętro II, Pani kierownik (miała
    rude włosy) bardzo źle się zachowywała w stosunku do swoich
    pracowników.
    Jestem częstym klientem salonów Empik, bardzo poruszyło mnie nie
    właściwe zachowanie tej Pani, proszę o interwencję i wyciągnięcie
    konsekwencji służbowych, ponieważ taka sytuacja nie powinna mieć
    miejsca w tak szacownej instytucji jaką jest salon Empik.

    Proszę o informację zwrotną, co udało się zrobić. W razie gdy nie
    będzie informacji zwrotnej, dalej będę interweniował (fb, fora
    interentowe, znajomi)

    Pozdrawiam,
  • ~Piotrek / 2012-05-20 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to porażka , ceny są minimum o 20 % droższe niż u konkurencji.Do tego osoby pracujące tam
    nie mają kultury osobistej ani odrobiny wiedzy która powinni posiadać.
    Dzwoniąc do nich trzeba powtarzać kilka razy czy dany produkt można odebrać w sklepie po czym kilka minut
    czekania na połączenia z działem.
    Pytanie tylko czy te osoby są zatrudniane
    po znajomości czy z łapanki.
    Szczególnie odradzam zakupy w sklepie w Galerii Łódzkiej.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie zawarte w treści.
    Od wczoraj.Zapłaciłem 100 zł.
  • ~dark.matter / 2012-03-31 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik wykorzystuje pracowników, oszukuje klientów i nie płaci wydawnictwom!!! Zalega z płatnosciami nawet po kilka lat. Dodatkowo bierze na wyłączność towar i nie wystawia go na połki, trzymając przez kilka miesiecy w magazynach, po czym oddaje do wydawcy tłumaczac że nie bylo nim zainteresowania. Oszustwo na skalę ogolnopolską. Kilka wydawnictw założyło empikowi sprawy w sądzie...
    Poza tym ceny maja zawsze najwyższe. Tylko omijajac ten sklep z daleka i kupując gdzie indziej można ukrócić ich chciwe i pasożytnicze taktyki.
    NIE POLECAM!!!
  • ~Bogis / 2010-10-24 15:53
    Od godziny próbuję się dodzwonić do salonów w Krakowie (Rynek Główny 5) oraz w Kielcach (Galeria ECHO) i nic! Czy ktoś tam pracuje? Ponad godzinę dzwonienia i nikt nie odbiera telefonu. Mają w nosie klienta! Tragedia!
    Zaletybrak
    Wadyinformacja w tym sklepie nie istnieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882