Zamówienie 4010179770637, miało być dostarczone w 24h. Dzwoniłam dwa razy. Obsługa klienta- zero informacji. W poniedziałek zadzwoniłam do ich sprzedawcy, okazało się że nie ma towaru w magazynie.
W dwa dni robocze miał być zwrot pieniedzy
WadyWszystkie
~Wateusz / 2021-01-12 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam doładowywania portfela .
Nie da się zakupić karty Netflix z środków z portfela .
Środki z portfela można wydać tylko na zakupy od sklepu empik . Ceny bardzo wysokie .
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~wdanczuk / 2021-02-23 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Żenujące. Nie polecam EMPIK.COM. Pierwszy i ostatni raz jestem klientem.
ZaletyBrak
WadyDluga dostawa, obsługa klienta żenująca
~wek23 / 2019-07-18 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Granda! Nie dość, że czekałem 8 dni na zamówienie, to jeszcze brakowało w nim 1 przedmiotu. Po kilku dniach sklep uznał, że wcale nie zauważyli aby towar nie został zapakowany, ale łaskawie uznają reklamację. Zależało mi bardzo na dostawie brakującego produktu, gdyż miał to być prezent, ale konsultantka stwierdziła, że nie mogą mi dostarczyć zakupionego towaru a jedynie oferują zwrot pieniędzy na który się nie zgodziłem. Dodatkowo zamówienie odbierała osoba trzecia i to na jej kartę wysłali zwrot bez mojej zgody. Co najlepsze, to towar o którym mowa nadal jest w ciągłej sprzedaży. Jak wcześniej lubiłem ten sklep, tak teraz nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
~Weronika / 2023-02-28 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Pani Zuzanna z działu pomocy jest bardzo nie profesjonalna, pisze na TY, nie szanuje klienta, czas wysyłki jest jakąś chorą procedurą, jedyny sklep, który potrzebuje tyle czasu by wysłać produkt. Oczywiście nic sobie z tego nie robią :)
Na pewno nic więcej nie zamówię, głównie ze względu na czas wysyłki i beznadziejną pomoc i obsługę!
WadyCzas wysyłki
Obsługa klienta bardzo nie miła i nie profesjonalna
~wiesław / 2022-01-19 09:33
Ocena: 1.00 / 5
wieczorem zamówiłem dwa komplety pościeli rano sprawdzam jest jeden. Dzwonię na informację co się dzieje. Konsultantka odpowiada że jest jeden komplet. Proszę o dołożenie innej pościeli nie można czyli płacić podwójnie. Proszę o kontakt z osobą nadrzędną konsultantka odpowiada że dowiem się tego samego co ona mówi. Po naleganiu usłyszałem że może ktoś ze mną się z kontaktuje. Był to mój ostatni kontakt z EMPIK nigdzie nie zostałem tak potraktowany. Odradzam zakupów w tej firmie
~Wiki / 2020-11-14 00:38
Ocena: 1.00 / 5
Ten sklepszy oszukuje wZieliński kasę i nic z tego
~Wiki / 2023-09-05 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Ceny w sklepie internetowym a stacjonarnym znacznie się różnią....
ZaletyBrak
WadyWygórowane ceny
~Wiola / 2021-11-25 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Oceniam bardzo negatywnie Empic.com, książka zamówiona nie dotarła. Przez miesiąc dostawałam wiadomości, ze opóźnienie spowodowane dużą wysyłka. W końcu miałam odebrać, ale nie dotarła do emoiku. Zamówienie zostało złożone ponownie, przysłali inna książke. Dodatkowo miałam zapłacić 18, 67. To podnieśli opłatę. Zwrotu pieniędzy tez nie otrzymałam.
~Wioleta / 2020-07-18 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Empik nie przestrzega żadnych praw. Mają regulamin nie dla klienta. Najgorsze są karty podarunkowe, to złodziejstwo, nie działają na wszystko. Jak zwracasz towar gotówki nie otrzymasz! Omijać ten sklep proszę, zostaniecie oszukani cenowo też.
ZaletyBrak
WadyOszuści
~Wkurzony / 2023-05-30 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Towar po wysyłce anulowany, na infolinię pani stwierdziła żeby zamówić jeszcze raz niestety brak w magazynie. Miał to być wymarzony prezent dla syna. Były łzy dziecka.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~Wojciech / 2018-12-03 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Anulują zamówienia bez podania przyczyny, towar maja tylko wirtualny.
WadyOmijać szerokim lukiem
~Wojtek / 2015-09-08 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Byłem w jednym z poznańskich salonów empik. Nie mogąc znaleźć interesujących mnie płyt poprosiłem obsługę o pomoc. Po przebrnięciu przez bałagan panujący na półkach wybrałem kilka i chciałem je pobieżnie przesłuchać. Niestety nie można. Pani na początku zdziwiona nie rozumiała czego od niej chcę z przyklejonym uśmiechem oświadczyła mi, że po prostu nie. Nie mogłem w to uwierzyć, że w sklepie sprzedającym pyty nie ma możliwości ich przesłuchania. Spytałem więc czy to jakiś żart, niestety nie. W małych sklepikach lepiej dbają o klienta. Długo mnie tam nie zobaczą. Serdecznie wszystkim odradzam.
Zaletyczysta podłoga
WadyJak wyżej
~WOJTEM / 2023-07-17 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słabo.. zakupiony produkty na empik.com. od partnera handlowego Twoje Gsm potem dostajesz meila od B-elektronik następnie brak jednego z towaru, anulowa ie zamówienia. 3 tydzień bez pieniędzy. Ostatni raz kupuje cokolwiek.przez Empik.com
~Wokifle / 2023-08-08 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Kpina! Ten apfuuu pozal sie Boże sklep nie zasługuje na jakąkolwiek uwage a co dopiero do zakupu w nim !
Niekompetentny dział handlowy, wysyłkowy oraz obsługa klienta. Nie potrafia wyjaśnić najmniejszej błachostki! Towar reklamowany po 16 dniach roboczych nagle został wysłany do producenta co wydłuża cały proces. Lato się skończy dziekco wyrośnie z zamówionego towaru nic tylko schowac na strych. Jeszcze raz radzę nie kupować w tym śmiesznym sklepu jeżeli chcecie uniknąc nerwów i w dodatku pieniędzy! Dno porażka żegnam i jeszcze raz nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyCaly ten organ
~Wrr / 2023-12-01 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, zamowienie zlozone 11.11 nie doszło do dnia dzisiejszego, po wyslaniu wiadomosci co z zamowieniem dowiaduje sie ze jedna z rzeczy ktore zamowilam nie ma w ogole w ich asortymencie i nie ma mozliwosci wysyłki! Empik to najgorszy sciek, nie kupujcie tam nic.
~Wulek / 2023-07-20 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedają towar, którego nie posiadają. Potem wysyłają tylko informacje drogą mailową, że zamówienie zostało anulowane bo nie mają towaru. Ciekaw jak długo będą zwracali pieniądze.
~Wyrolowany / 2023-12-20 09:40
Ocena: 1.00 / 5
Zakup 7.12 . Dzisiaj mamy 20.12 . Do dzisiaj nie otrzymalem zamowienia. Omijać szerokim łukiem. Sprzedają cos czego nie mają na magazynie. Mial byc prezent pod choinkę.
ZaletyBrak
WadySprzedaż towaru ,ktorego nie ma na magazynie
~Wzy / 2021-12-16 23:43
Ocena: 1.00 / 5
To samo co u innych, towar dostępny zamówiłem, zapłaciłem i czekam tydzień. Po moim kontakcie okazuje się że towaru nie ma.... Żenujące nieprofesjonalne...