Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1684 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Towarzysz Cimoszka / 2022-01-30 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak większość księgarni, ten nomenklaturowy dinozaur rodem z PRL robi bokami i najprawdopodobniej już niedługo powiększy grono biznesowych aniołków. Ratując się brzed bankructwem firma naciąga klientów i stosuje nieuczciwe praktyki. Robi poważne problemy ze zwrotem pieniędzy za zwrócony towar tandetnej jakości i próbuje przymusić klientów do dalszych zakupów zwracając pieniądze na kartkę podarunkową, co w opinii większości prawników i organizacji konsumenckich jest niezgodne z prawem i stanowi próbę poważnego ograniczenia praw konsumenckich. Prawnicy firmy liczą zapewne na to, że biorąc pod uwagę stosunkowo niedużą wartość sum zdeponowanych na tzw. kartach podarunkowych większość ludzi odpuści sobie dochodzienie swoich spraw przed sądem. Wszystkim odradzam kupowanie czegokolwiek w firmie EMPIK a już w szczególności kupowanoa swoim bkiskim tzw. kart podarunkowych. Proszę mieć na uwadze to, że za pieniądze zdeponowane na tej karcie można kupić tylko niektóre produkty w sklepie internetowym EMPIK. Zazwyczaj są to te najmniej atrakcyjne i te najgorszej jakości z których zbytem firma EMPIK ma poważne problemy. Dużo produktów pokazywanych na stronie EMPIK nie jest de facto oferowanych przez firmę EMPIK tylko przez inne firmy. Pokazując je na swojej stronie internetowej firma EMPIK nalicza sobie tylko marżę i w przypadku zwrotu lub reklamacji klient będzie się musiał kontaktować z firmą od której faktycznie aczkolwiek nieświadomie kupił towar. Dziadoska firma, dziadoski sklep internetowy, dziadoska obsługa.
    ZaletyNajwiększą zaletą firmy EMPIK jest to że podobnie jak większość księgarni już niedługo zbankrutuje a ludzie pracujący w szemranym interesie wyjecą na bruk
    WadyNajwiększą wadą tego nomenklaturowego dinozaura jest to że wogóle jeszcze istnieje.
  • ~Triszq / 2019-02-18 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę pod zły adres, który nie podawałam w adresach na moim profilu w empiku. Gdy zobaczyłam paczkę (po skomplikowanych poszukiwaniach) ujrzałam DOPISANY adres pod tym prawidłowym...
    Wadydostarczenie paczki pod zły adres, który został dopisany/ zmieniony bez mojej zgody
  • ~Tumar / 2024-08-11 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    czuje się naciągnięta i niedoinformowana w zakresie opłat i usługi Empik premium.W rzeczywistości jest to dostęp do ZNIKOMEJ ilości audiobooków + wyskakujące reklamy. Szkoda nawet 1 zł na taką oferte.
    ZaletyBrak
    Wadyznikomy wybór audiobooków + niechciane reklamy
  • ~Ula / 2023-06-02 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie nie zostało zrealizowane do dzisiaj 02.06.2023 r.-opłacone 11.05.2023, po kilku telefonach nadal nie otrzymałam zwrotu gotówki. Przestrzegam kupujących przed zakupami na Empik.
  • ~Urszula / 2023-10-11 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie 4010179770637, miało być dostarczone w 24h. Dzwoniłam dwa razy. Obsługa klienta- zero informacji. W poniedziałek zadzwoniłam do ich sprzedawcy, okazało się że nie ma towaru w magazynie.
    W dwa dni robocze miał być zwrot pieniedzy
    WadyWszystkie
  • ~Wateusz / 2021-01-12 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam doładowywania portfela .
    Nie da się zakupić karty Netflix z środków z portfela .
    Środki z portfela można wydać tylko na zakupy od sklepu empik . Ceny bardzo wysokie .
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~wdanczuk / 2021-02-23 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące. Nie polecam EMPIK.COM. Pierwszy i ostatni raz jestem klientem.
    ZaletyBrak
    WadyDluga dostawa, obsługa klienta żenująca
  • ~wek23 / 2019-07-18 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Granda! Nie dość, że czekałem 8 dni na zamówienie, to jeszcze brakowało w nim 1 przedmiotu. Po kilku dniach sklep uznał, że wcale nie zauważyli aby towar nie został zapakowany, ale łaskawie uznają reklamację. Zależało mi bardzo na dostawie brakującego produktu, gdyż miał to być prezent, ale konsultantka stwierdziła, że nie mogą mi dostarczyć zakupionego towaru a jedynie oferują zwrot pieniędzy na który się nie zgodziłem. Dodatkowo zamówienie odbierała osoba trzecia i to na jej kartę wysłali zwrot bez mojej zgody. Co najlepsze, to towar o którym mowa nadal jest w ciągłej sprzedaży. Jak wcześniej lubiłem ten sklep, tak teraz nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
  • ~Weronika / 2023-02-28 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Zuzanna z działu pomocy jest bardzo nie profesjonalna, pisze na TY, nie szanuje klienta, czas wysyłki jest jakąś chorą procedurą, jedyny sklep, który potrzebuje tyle czasu by wysłać produkt. Oczywiście nic sobie z tego nie robią :)
    Na pewno nic więcej nie zamówię, głównie ze względu na czas wysyłki i beznadziejną pomoc i obsługę!
    WadyCzas wysyłki
    Obsługa klienta bardzo nie miła i nie profesjonalna
  • ~wiesław / 2022-01-19 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    wieczorem zamówiłem dwa komplety pościeli rano sprawdzam jest jeden. Dzwonię na informację co się dzieje. Konsultantka odpowiada że jest jeden komplet. Proszę o dołożenie innej pościeli nie można czyli płacić podwójnie. Proszę o kontakt z osobą nadrzędną konsultantka odpowiada że dowiem się tego samego co ona mówi. Po naleganiu usłyszałem że może ktoś ze mną się z kontaktuje. Był to mój ostatni kontakt z EMPIK nigdzie nie zostałem tak potraktowany. Odradzam zakupów w tej firmie
  • ~Wiki / 2020-11-14 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklepszy oszukuje wZieliński kasę i nic z tego
  • ~Wiki / 2023-09-05 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny w sklepie internetowym a stacjonarnym znacznie się różnią....
    ZaletyBrak
    WadyWygórowane ceny
  • ~Wiola / 2021-11-25 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam bardzo negatywnie Empic.com, książka zamówiona nie dotarła. Przez miesiąc dostawałam wiadomości, ze opóźnienie spowodowane dużą wysyłka. W końcu miałam odebrać, ale nie dotarła do emoiku. Zamówienie zostało złożone ponownie, przysłali inna książke. Dodatkowo miałam zapłacić 18, 67. To podnieśli opłatę. Zwrotu pieniędzy tez nie otrzymałam.
  • ~Wioleta / 2020-07-18 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik nie przestrzega żadnych praw. Mają regulamin nie dla klienta. Najgorsze są karty podarunkowe, to złodziejstwo, nie działają na wszystko. Jak zwracasz towar gotówki nie otrzymasz! Omijać ten sklep proszę, zostaniecie oszukani cenowo też.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Wkurzony / 2023-05-30 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar po wysyłce anulowany, na infolinię pani stwierdziła żeby zamówić jeszcze raz niestety brak w magazynie. Miał to być wymarzony prezent dla syna. Były łzy dziecka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Wkurzony klient / 2025-07-10 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś lubiłem empik, ale to co teraz wyprawia ten sklep woła o pomstę do nieba. Oferują książki, których nie mają na stanie! A to jak zwodzą potem klienta to byłby świetny motyw filmu dla Barei. Zakupiłem i opłaciłem książkę DWA I PÓŁ MIESIĄCA TEMU (zamówienie nr 10102093883533) i do dziś jej nie mam. Po SIEDEMNASTU dniach od zakupu Empik przyznał się, że nie ma książki i nie może jej zdobyć. Uwaga: widziałem, że przynajmniej kilka dni po moim zakupie wciąż była w ofercie! Co kilka dni otrzymywałem informacje, że starają się, że "lada chwila książka będzie do mnie wysłana". Książkę oferuje wielu innych sprzedawców, więc mogliby bez problemu zakupić ją gdzie indziej i mi ją przesłać (wysyłałem im linki do oferty innych sklepów). Ale nie - tego nie mogą zrobić. W końcu dowiedziałem się... uwaga, można spaść z krzesła... że na zakup książki gdzie indziej NIE POZWALA IM SYSTEM (brawo system!) więc... CZEKAJĄ NA DODRUK KSIĄŻKI! I pewnie powinienem się cieszyć, że ta książka w ogóle została napisana i nie muszę czekać, aż autorka ją skończy!

    Wysłałem skargę do UOKiK i zamierzam opowiedzieć tę historię wszędzie gdzie się da. Będę pisał do czasu aż ktoś tam postanowi naprawić sytuację. Mam nadzieję, że empik jeszcze nie przegnił do cna i że ostał się jeszcze ktoś kompetentny, kto potrafi poczuć się odpowiedzialny za dane słowo i zna dobre praktyki w handlu. Komu leży na sercu dobro firmy, naprawi sytuację i wyrzuci na pysk wszystkie osoby, które są odpowiedzialne za realizację mojego zamówienia. A jak nie, to ta historia znajdzie się na każdym forum dotyczącym zakupów w sieci. A moja noga więcej w empiku nie postanie.

    Czekacie na dodruk? No to żebyście się nie nudzili będę Wam dostarczał lektury. Codziennie.
    WadyZamówienie niezrealizowane od prawie 3 miesięcy !!! Brak woli rozwiązania problemu w satysfakcjonujący klienta sposób. Obsługa poniżej krytyki!
  • ~Wojciech / 2018-12-03 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują zamówienia bez podania przyczyny, towar maja tylko wirtualny.
    WadyOmijać szerokim lukiem
  • ~Wojtek / 2015-09-08 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w jednym z poznańskich salonów empik. Nie mogąc znaleźć interesujących mnie płyt poprosiłem obsługę o pomoc. Po przebrnięciu przez bałagan panujący na półkach wybrałem kilka i chciałem je pobieżnie przesłuchać. Niestety nie można. Pani na początku zdziwiona nie rozumiała czego od niej chcę z przyklejonym uśmiechem oświadczyła mi, że po prostu nie. Nie mogłem w to uwierzyć, że w sklepie sprzedającym pyty nie ma możliwości ich przesłuchania. Spytałem więc czy to jakiś żart, niestety nie. W małych sklepikach lepiej dbają o klienta. Długo mnie tam nie zobaczą. Serdecznie wszystkim odradzam.
    Zaletyczysta podłoga
    WadyJak wyżej
  • ~WOJTEM / 2023-07-17 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo.. zakupiony produkty na empik.com. od partnera handlowego Twoje Gsm potem dostajesz meila od B-elektronik następnie brak jednego z towaru, anulowa ie zamówienia. 3 tydzień bez pieniędzy. Ostatni raz kupuje cokolwiek.przez Empik.com
  • ~Wokifle / 2023-08-08 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina! Ten apfuuu pozal sie Boże sklep nie zasługuje na jakąkolwiek uwage a co dopiero do zakupu w nim !
    Niekompetentny dział handlowy, wysyłkowy oraz obsługa klienta. Nie potrafia wyjaśnić najmniejszej błachostki! Towar reklamowany po 16 dniach roboczych nagle został wysłany do producenta co wydłuża cały proces. Lato się skończy dziekco wyrośnie z zamówionego towaru nic tylko schowac na strych. Jeszcze raz radzę nie kupować w tym śmiesznym sklepu jeżeli chcecie uniknąc nerwów i w dodatku pieniędzy! Dno porażka żegnam i jeszcze raz nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyCaly ten organ
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033