Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1684 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kwiatek / 2015-09-22 01:13
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona z zakupu.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak
    od 17 września za 40 zł 85 gr.
  • ~Wojtek / 2015-09-08 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w jednym z poznańskich salonów empik. Nie mogąc znaleźć interesujących mnie płyt poprosiłem obsługę o pomoc. Po przebrnięciu przez bałagan panujący na półkach wybrałem kilka i chciałem je pobieżnie przesłuchać. Niestety nie można. Pani na początku zdziwiona nie rozumiała czego od niej chcę z przyklejonym uśmiechem oświadczyła mi, że po prostu nie. Nie mogłem w to uwierzyć, że w sklepie sprzedającym pyty nie ma możliwości ich przesłuchania. Spytałem więc czy to jakiś żart, niestety nie. W małych sklepikach lepiej dbają o klienta. Długo mnie tam nie zobaczą. Serdecznie wszystkim odradzam.
    Zaletyczysta podłoga
    WadyJak wyżej
  • ~Agata / 2015-08-07 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik to jakaś porażka. Beznadziejna obsługa, która najpierw musi sobie wygooglować płytę, o którą pytam, żeby móc mi powiedzieć, że nie ma jej w salonie. Jeśli nie słuchasz tak typowych wykonawców jak zakichana Swift albo Nirwana, to płyty swojego idola w empiku nie uświadczysz i wiecznie musisz wszystko zamawiać. Tak jak na stronie są przeróżne płyty przeróżnych zespołów, tak w sklepach są same Rihanny, Ariany i inne Beyonce. Pytałam o płytę Sleeping With Sirens "Madness" i Twenty One Pilots "Blurryface" w empikach w Katowicach, Krakowie i Świnoujściu i w każdym zostałam obsłużona tak jak napisałam wyżej. Byłoby miło, gdyby mieli choć po jednym egzemplarzu płyt, które znajdują się na stronie. A jeśli to niemożliwe, to żeby zatrudniali ludzi, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o muzyce (i książkach), a nie tych, którzy bez Google nie wiedzą w jakim sklepie pracują, co sprzedają i co to muzyka.
  • ~kwiatek / 2015-07-19 19:25
    Ocena: 5.00 / 5
    razem z płytą gratis dostałam kartę sim nju mobile, jestem bardzo zadowolona.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak
    od 16 lipca za 19 złotych z groszami.
  • ~kwiatek / 2015-06-07 00:02
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona z trzech zamówień , wszystko się udało bez żadnych uszkodzeń , bardzo udany zakup trzech produktów z działu gadżety : przyjaźń to magia.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik , zamówienie czeka 2 tygodnie na odbiór
    Wadybrak
    od 5 czerwca za 41 złotych z groszami
  • ~555 / 2015-05-29 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chodzi o płyty cd, dvd filmy bluray i książki to jak chcecie dostać nowe to zamawiajcie w przedsprzedaży lub kilka dni po premierze , bo ja się trzy razy nacięłam na używanych płytach cd i wyrzuciłam je do kosza na śmieci , to jest bardzo nieuczciwe wobec klientów .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadybardzo nieprzyjemna obsługa w salonach empik. , nieuczciwe praktyki.
    od 25 maja za 9 zł 59 gr.
  • ~Ewa / 2015-05-03 14:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko, sympatycznie
    Zaletymam to, co chciałam
    Wadynie widzę
    tydzien, 43 zł
  • ~xxx / 2015-04-10 23:44
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko się udało , jestem bardzo zadowolona .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadylikwidacja osobnego punktu odbioru , kolejki przy kasie
    od 1 kwietnia za 18 złotych z groszami
  • ~123/321 / 2015-03-13 01:49
    Ocena: 5.00 / 5
    reklamacje bez problemu mi uznali , kiedyś w ramach rekompensaty jak coś mi obiecano to naprawdę to dostałam a nie tak jak w sklepie merlin.pl , że w ramach rekompensaty mnie okłamano , sklep empik i sklep empik.com pod tym względem jest uczciwy i poważnie traktuje klienta i nie lekceważy ( jeśli chodzi o rekompensatę) go tak jak to robi sklep merlin.pl i sklep empik.com przesyłki bardzo dobrze pakuje.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik , uczciwość , wiarygodność
    Wadybrak
    od 10 marca za 30 zł 99 gr.
  • ~xxx / 2015-02-21 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    opinia negatywna , absolutnie nie polecam , bardzo nieprzyjemna , chamska i bezczelna obsługa klienta.
    Zalety-
    Wadychamska i bezczelna obsługa
    -
  • ~Zuzia Pajączek / 2015-02-17 17:11
    Ocena: 4.25 / 5
    Przy odbiorze przesyłki ze sklepu internetowego, której dokonałam w salonie Empik w CH Karolinka w Opolu spotkała się z bardzo niemiłą obsługą. Kasjer, który nota bene nie miał identyfikatora zachowywał się arogancko.
  • ~xxx / 2015-01-31 00:35
    Ocena: 3.80 / 5
    tym razem miałam problem przy odbiorze zamówienia , niemiła Pani z obsługi klienta początkowo nie chciała mi otworzyć paczki bym obejrzała ją przed zapłatą ale potem w końcu otworzyła jak Pan Kierownik powiedział, że przed zapłatą można obejrzeć towar, prosiłam też aby rozmieniła mi pieniądze tak jak chciałam ale i tak niemiła Pani nie rozmieniła mi pieniędzy udała , że nie słyszy co do niej mówię i wydała mi resztę po swojemu , mimo to polecam ten sklep ze względu na duży asortyment i możliwość darmowego odbioru w salonie empik , choć mimo wszystko nie zawsze z obsługą klienta można się dogadać.
    Zaletyszeroki asortyment , darmowy odbiór w salonie empik
    Wadykontakt z obsługą klienta
    -
  • ~Franek / 2015-01-27 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udane zakupy zamowilem 2 razy prdukt ktory w momecie zamowienia byl dostepny w dniu wysylki 2 krotnie anulowano zamowienie z braku asortymentu
  • ~Hanna / 2014-12-10 19:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Moje ostatnie zakupy w empik.com były udane
    3 dni / 3 produkty za 125 zł
  • ~rocznik1985 / 2014-11-16 01:25
    Ocena: 4.20 / 5
    zakup był bardzo udany , lecz niestety nieprzyjemna obsługa klienta i atmosfera klientów to znaczy marudnych opryskliwych , starszych Panów , pozostawia wiele do życzenia , ale ze względu na ogromny asortyment i darmowy odbiór w salonach empik polecam ten sklep.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemna obsługa klienta w poznańskich salonach empik
    od 4 listopada za 35 zł z groszami
  • ~Kasia / 2014-11-12 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakupy w empik.com dla mnie idealne ,szybko i sprawnie ; w każdym momencie wiem ,gzie znajduje się przesyłka
  • ~mili lili lavi / 2014-06-14 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo udany i korzystny zakup
    Zaletydarmowy odbiór
    Wadybrak
    od 12 maja
  • ~mili lili lavi / 2014-05-11 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo udany i korzystny zakup płyty Michaela Jacksona - Thriller (25 th Anniversary Edition) 1 cd , jestem bardzo zadowolona i polecam ten sklep wszystkim , każdy na pewno znajdzie coś dla siebie .
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik
    Wadybrak
    od 10 maja za 40.49 zł
  • ~Mateusz / 2014-04-24 20:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Po złożeniu zamówienia na pięć sezonów serialu "Czas honoru", zamiast swojego zamówienia, otrzymałem jeden sezon tegoż serialu, grę i torbę. Następnie w trybie natychmiastowym złożyłem reklamację. Będąc stałym klientem sklepu zostałem potraktowany jak intruz, żeby nie użyć bardziej dosadnych słów. Po 15 dniach od złożenia reklamacji nie otrzymałem żadnej informacji, nie mówiąc o konkretnym ustosunkowaniu się do zaistniałej sytuacji. Tracąc cierpliwość zadzwoniłem na własny koszt pod wskazany numer tel. spokojnie i rzeczowo przedstawiając problem. Jakaś Pani przekazała niejasne wyjaśnienia puentując wszystko konkretem w postaci zwrotu 100% wpłaconej kwoty w salonie z powodu rzekomego braku zamówionego towaru w magazynie. Osobiście zgłosiłem się po odbiór środków przed godziną 19.00 tego samego dnia (24.04.2014).
    Nic nie otrzymałem po za informacją, że Salon nic nie wie o decyzji.
    Nie dano wiary moim słowom dotyczącym nagrywanej rozmowy. Całości tematu dopełnia fakt dostępu zamawianego przeze mnie towaru dla potencjalnego klienta przez wszystkie kolejne dni od daty zakupu (09.04.2014).
    Zaletykorzystna oferta cenowa + sprawna obsługa (jednak tylko do momentu zapłaty)
    WadyPrzy własnych błędach i zaniechaniach brak reakcji i należytego potraktowania klienta
    produkt posiadałem około 45 minut do czasu całkowitego rozpakowania (166zł, 99gr)
  • ~fedream / 2014-04-07 13:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Pomyliłem się w zamówieniu więc je anulowałem chwilę po jego zatwierdzeniu i chciałem od razu właściwy produkt zakupić jednak musiałem 10 dni czekać na zwrot środków to jest CHORA firma, takie praktyki powinny być zabronione przez prawo. Pierwszy i ostatni raz
    WadyBeznadziejna obsługa nie potrafiąca nic załatwić
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4701
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033