strona 81 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »
-
~Agata / 2015-08-07 19:17
Empik to jakaś porażka. Beznadziejna obsługa, która najpierw musi sobie wygooglować płytę, o którą pytam, żeby móc mi powiedzieć, że nie ma jej w salonie. Jeśli nie słuchasz tak typowych wykonawców jak zakichana Swift albo Nirwana, to płyty swojego idola w empiku nie uświadczysz i wiecznie musisz wszystko zamawiać. Tak jak na stronie są przeróżne płyty przeróżnych zespołów, tak w sklepach są same Rihanny, Ariany i inne Beyonce. Pytałam o płytę Sleeping With Sirens "Madness" i Twenty One Pilots "Blurryface" w empikach w Katowicach, Krakowie i Świnoujściu i w każdym zostałam obsłużona tak jak napisałam wyżej. Byłoby miło, gdyby mieli choć po jednym egzemplarzu płyt, które znajdują się na stronie. A jeśli to niemożliwe, to żeby zatrudniali ludzi, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o muzyce (i książkach), a nie tych, którzy bez Google nie wiedzą w jakim sklepie pracują, co sprzedają i co to muzyka. -
-
~kwiatek / 2015-07-19 19:25
razem z płytą gratis dostałam kartę sim nju mobile, jestem bardzo zadowolona. Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadybrakod 16 lipca za 19 złotych z groszami. -
~kwiatek / 2015-06-07 00:02
jestem bardzo zadowolona z trzech zamówień , wszystko się udało bez żadnych uszkodzeń , bardzo udany zakup trzech produktów z działu gadżety : przyjaźń to magia. Zaletydarmowy odbiór w salonie empik , zamówienie czeka 2 tygodnie na odbiórWadybrakod 5 czerwca za 41 złotych z groszami -
~555 / 2015-05-29 20:26
jeśli chodzi o płyty cd, dvd filmy bluray i książki to jak chcecie dostać nowe to zamawiajcie w przedsprzedaży lub kilka dni po premierze , bo ja się trzy razy nacięłam na używanych płytach cd i wyrzuciłam je do kosza na śmieci , to jest bardzo nieuczciwe wobec klientów . Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.Wadybardzo nieprzyjemna obsługa w salonach empik. , nieuczciwe praktyki.od 25 maja za 9 zł 59 gr. -
~Ewa / 2015-05-03 14:20
Szybko, sympatycznie Zaletymam to, co chciałamWadynie widzętydzien, 43 zł -
~xxx / 2015-04-10 23:44
wszystko się udało , jestem bardzo zadowolona . Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadylikwidacja osobnego punktu odbioru , kolejki przy kasieod 1 kwietnia za 18 złotych z groszami -
~123/321 / 2015-03-13 01:49
reklamacje bez problemu mi uznali , kiedyś w ramach rekompensaty jak coś mi obiecano to naprawdę to dostałam a nie tak jak w sklepie merlin.pl , że w ramach rekompensaty mnie okłamano , sklep empik i sklep empik.com pod tym względem jest uczciwy i poważnie traktuje klienta i nie lekceważy ( jeśli chodzi o rekompensatę) go tak jak to robi sklep merlin.pl i sklep empik.com przesyłki bardzo dobrze pakuje. Zaletydarmowy odbiór w salonie empik , uczciwość , wiarygodnośćWadybrakod 10 marca za 30 zł 99 gr. -
~xxx / 2015-02-21 00:27
opinia negatywna , absolutnie nie polecam , bardzo nieprzyjemna , chamska i bezczelna obsługa klienta. Zalety-Wadychamska i bezczelna obsługa- -
-
~Zuzia Pajączek / 2015-02-17 17:11
Przy odbiorze przesyłki ze sklepu internetowego, której dokonałam w salonie Empik w CH Karolinka w Opolu spotkała się z bardzo niemiłą obsługą. Kasjer, który nota bene nie miał identyfikatora zachowywał się arogancko. -
~xxx / 2015-01-31 00:35
tym razem miałam problem przy odbiorze zamówienia , niemiła Pani z obsługi klienta początkowo nie chciała mi otworzyć paczki bym obejrzała ją przed zapłatą ale potem w końcu otworzyła jak Pan Kierownik powiedział, że przed zapłatą można obejrzeć towar, prosiłam też aby rozmieniła mi pieniądze tak jak chciałam ale i tak niemiła Pani nie rozmieniła mi pieniędzy udała , że nie słyszy co do niej mówię i wydała mi resztę po swojemu , mimo to polecam ten sklep ze względu na duży asortyment i możliwość darmowego odbioru w salonie empik , choć mimo wszystko nie zawsze z obsługą klienta można się dogadać. Zaletyszeroki asortyment , darmowy odbiór w salonie empikWadykontakt z obsługą klienta- -
~Franek / 2015-01-27 15:23
Nie udane zakupy zamowilem 2 razy prdukt ktory w momecie zamowienia byl dostepny w dniu wysylki 2 krotnie anulowano zamowienie z braku asortymentu -
~Hanna / 2014-12-10 19:09
Moje ostatnie zakupy w empik.com były udane 3 dni / 3 produkty za 125 zł -
~rocznik1985 / 2014-11-16 01:25
zakup był bardzo udany , lecz niestety nieprzyjemna obsługa klienta i atmosfera klientów to znaczy marudnych opryskliwych , starszych Panów , pozostawia wiele do życzenia , ale ze względu na ogromny asortyment i darmowy odbiór w salonach empik polecam ten sklep. Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadynieprzyjemna obsługa klienta w poznańskich salonach empikod 4 listopada za 35 zł z groszami -
~Kasia / 2014-11-12 15:12
Zakupy w empik.com dla mnie idealne ,szybko i sprawnie ; w każdym momencie wiem ,gzie znajduje się przesyłka -
~mili lili lavi / 2014-06-14 22:32
bardzo udany i korzystny zakup Zaletydarmowy odbiórWadybrakod 12 maja -
~mili lili lavi / 2014-05-11 14:11
bardzo udany i korzystny zakup płyty Michaela Jacksona - Thriller (25 th Anniversary Edition) 1 cd , jestem bardzo zadowolona i polecam ten sklep wszystkim , każdy na pewno znajdzie coś dla siebie . Zaletydarmowy odbiór w salonie empikWadybrakod 10 maja za 40.49 zł -
-
~Mateusz / 2014-04-24 20:36
Po złożeniu zamówienia na pięć sezonów serialu "Czas honoru", zamiast swojego zamówienia, otrzymałem jeden sezon tegoż serialu, grę i torbę. Następnie w trybie natychmiastowym złożyłem reklamację. Będąc stałym klientem sklepu zostałem potraktowany jak intruz, żeby nie użyć bardziej dosadnych słów. Po 15 dniach od złożenia reklamacji nie otrzymałem żadnej informacji, nie mówiąc o konkretnym ustosunkowaniu się do zaistniałej sytuacji. Tracąc cierpliwość zadzwoniłem na własny koszt pod wskazany numer tel. spokojnie i rzeczowo przedstawiając problem. Jakaś Pani przekazała niejasne wyjaśnienia puentując wszystko konkretem w postaci zwrotu 100% wpłaconej kwoty w salonie z powodu rzekomego braku zamówionego towaru w magazynie. Osobiście zgłosiłem się po odbiór środków przed godziną 19.00 tego samego dnia (24.04.2014).
Nic nie otrzymałem po za informacją, że Salon nic nie wie o decyzji.
Nie dano wiary moim słowom dotyczącym nagrywanej rozmowy. Całości tematu dopełnia fakt dostępu zamawianego przeze mnie towaru dla potencjalnego klienta przez wszystkie kolejne dni od daty zakupu (09.04.2014).Zaletykorzystna oferta cenowa + sprawna obsługa (jednak tylko do momentu zapłaty)WadyPrzy własnych błędach i zaniechaniach brak reakcji i należytego potraktowania klientaprodukt posiadałem około 45 minut do czasu całkowitego rozpakowania (166zł, 99gr) -
~fedream / 2014-04-07 13:51
Pomyliłem się w zamówieniu więc je anulowałem chwilę po jego zatwierdzeniu i chciałem od razu właściwy produkt zakupić jednak musiałem 10 dni czekać na zwrot środków to jest CHORA firma, takie praktyki powinny być zabronione przez prawo. Pierwszy i ostatni raz WadyBeznadziejna obsługa nie potrafiąca nic załatwić -
~moja sprawa / 2014-03-23 19:43
obsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta , brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletydarmowy odbiórWadyobsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta- -
~bezimienna / 2014-02-22 19:16
udany i korzystny zakup ale kobieta z obsługi w Galerii Malta w Poznaniu od niechcenia z łaską wydała mi 2 paczki , obojętne jej było czy wogle odbiorę zamówienia , zniechęciła mnie jej obojętna postawa wobec mnie , brak słów . Zaletydarmowy odbiór w salonie empikWadyobojętność obsługi wobec Klienta-
strona 81 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »