Po złożeniu zamówienia na pięć sezonów serialu "Czas honoru", zamiast swojego zamówienia, otrzymałem jeden sezon tegoż serialu, grę i torbę. Następnie w trybie natychmiastowym złożyłem reklamację. Będąc stałym klientem sklepu zostałem potraktowany jak intruz, żeby nie użyć bardziej dosadnych słów. Po 15 dniach od złożenia reklamacji nie otrzymałem żadnej informacji, nie mówiąc o konkretnym ustosunkowaniu się do zaistniałej sytuacji. Tracąc cierpliwość zadzwoniłem na własny koszt pod wskazany numer tel. spokojnie i rzeczowo przedstawiając problem. Jakaś Pani przekazała niejasne wyjaśnienia puentując wszystko konkretem w postaci zwrotu 100% wpłaconej kwoty w salonie z powodu rzekomego braku zamówionego towaru w magazynie. Osobiście zgłosiłem się po odbiór środków przed godziną 19.00 tego samego dnia (24.04.2014).
Nic nie otrzymałem po za informacją, że Salon nic nie wie o decyzji.
Nie dano wiary moim słowom dotyczącym nagrywanej rozmowy. Całości tematu dopełnia fakt dostępu zamawianego przeze mnie towaru dla potencjalnego klienta przez wszystkie kolejne dni od daty zakupu (09.04.2014).Zaletykorzystna oferta cenowa + sprawna obsługa (jednak tylko do momentu zapłaty)
WadyPrzy własnych błędach i zaniechaniach brak reakcji i należytego potraktowania klienta
produkt posiadałem około 45 minut do czasu całkowitego rozpakowania (166zł, 99gr)