Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~555 / 2015-05-29 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chodzi o płyty cd, dvd filmy bluray i książki to jak chcecie dostać nowe to zamawiajcie w przedsprzedaży lub kilka dni po premierze , bo ja się trzy razy nacięłam na używanych płytach cd i wyrzuciłam je do kosza na śmieci , to jest bardzo nieuczciwe wobec klientów .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadybardzo nieprzyjemna obsługa w salonach empik. , nieuczciwe praktyki.
    od 25 maja za 9 zł 59 gr.
  • ~Ewa / 2015-05-03 14:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybko, sympatycznie
    Zaletymam to, co chciałam
    Wadynie widzę
    tydzien, 43 zł
  • ~xxx / 2015-04-10 23:44
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko się udało , jestem bardzo zadowolona .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadylikwidacja osobnego punktu odbioru , kolejki przy kasie
    od 1 kwietnia za 18 złotych z groszami
  • ~123/321 / 2015-03-13 01:49
    Ocena: 5.00 / 5
    reklamacje bez problemu mi uznali , kiedyś w ramach rekompensaty jak coś mi obiecano to naprawdę to dostałam a nie tak jak w sklepie merlin.pl , że w ramach rekompensaty mnie okłamano , sklep empik i sklep empik.com pod tym względem jest uczciwy i poważnie traktuje klienta i nie lekceważy ( jeśli chodzi o rekompensatę) go tak jak to robi sklep merlin.pl i sklep empik.com przesyłki bardzo dobrze pakuje.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik , uczciwość , wiarygodność
    Wadybrak
    od 10 marca za 30 zł 99 gr.
  • ~xxx / 2015-02-21 00:27
    Ocena: 1.00 / 5
    opinia negatywna , absolutnie nie polecam , bardzo nieprzyjemna , chamska i bezczelna obsługa klienta.
    Zalety-
    Wadychamska i bezczelna obsługa
    -
  • ~Zuzia Pajączek / 2015-02-17 17:11
    Ocena: 4.25 / 5
    Przy odbiorze przesyłki ze sklepu internetowego, której dokonałam w salonie Empik w CH Karolinka w Opolu spotkała się z bardzo niemiłą obsługą. Kasjer, który nota bene nie miał identyfikatora zachowywał się arogancko.
  • ~xxx / 2015-01-31 00:35
    Ocena: 3.80 / 5
    tym razem miałam problem przy odbiorze zamówienia , niemiła Pani z obsługi klienta początkowo nie chciała mi otworzyć paczki bym obejrzała ją przed zapłatą ale potem w końcu otworzyła jak Pan Kierownik powiedział, że przed zapłatą można obejrzeć towar, prosiłam też aby rozmieniła mi pieniądze tak jak chciałam ale i tak niemiła Pani nie rozmieniła mi pieniędzy udała , że nie słyszy co do niej mówię i wydała mi resztę po swojemu , mimo to polecam ten sklep ze względu na duży asortyment i możliwość darmowego odbioru w salonie empik , choć mimo wszystko nie zawsze z obsługą klienta można się dogadać.
    Zaletyszeroki asortyment , darmowy odbiór w salonie empik
    Wadykontakt z obsługą klienta
    -
  • ~Franek / 2015-01-27 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udane zakupy zamowilem 2 razy prdukt ktory w momecie zamowienia byl dostepny w dniu wysylki 2 krotnie anulowano zamowienie z braku asortymentu
  • ~Hanna / 2014-12-10 19:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Moje ostatnie zakupy w empik.com były udane
    3 dni / 3 produkty za 125 zł
  • ~rocznik1985 / 2014-11-16 01:25
    Ocena: 4.20 / 5
    zakup był bardzo udany , lecz niestety nieprzyjemna obsługa klienta i atmosfera klientów to znaczy marudnych opryskliwych , starszych Panów , pozostawia wiele do życzenia , ale ze względu na ogromny asortyment i darmowy odbiór w salonach empik polecam ten sklep.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemna obsługa klienta w poznańskich salonach empik
    od 4 listopada za 35 zł z groszami
  • ~Kasia / 2014-11-12 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakupy w empik.com dla mnie idealne ,szybko i sprawnie ; w każdym momencie wiem ,gzie znajduje się przesyłka
  • ~mili lili lavi / 2014-06-14 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo udany i korzystny zakup
    Zaletydarmowy odbiór
    Wadybrak
    od 12 maja
  • ~mili lili lavi / 2014-05-11 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo udany i korzystny zakup płyty Michaela Jacksona - Thriller (25 th Anniversary Edition) 1 cd , jestem bardzo zadowolona i polecam ten sklep wszystkim , każdy na pewno znajdzie coś dla siebie .
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik
    Wadybrak
    od 10 maja za 40.49 zł
  • ~Mateusz / 2014-04-24 20:36
    Ocena: 3.40 / 5
    Po złożeniu zamówienia na pięć sezonów serialu "Czas honoru", zamiast swojego zamówienia, otrzymałem jeden sezon tegoż serialu, grę i torbę. Następnie w trybie natychmiastowym złożyłem reklamację. Będąc stałym klientem sklepu zostałem potraktowany jak intruz, żeby nie użyć bardziej dosadnych słów. Po 15 dniach od złożenia reklamacji nie otrzymałem żadnej informacji, nie mówiąc o konkretnym ustosunkowaniu się do zaistniałej sytuacji. Tracąc cierpliwość zadzwoniłem na własny koszt pod wskazany numer tel. spokojnie i rzeczowo przedstawiając problem. Jakaś Pani przekazała niejasne wyjaśnienia puentując wszystko konkretem w postaci zwrotu 100% wpłaconej kwoty w salonie z powodu rzekomego braku zamówionego towaru w magazynie. Osobiście zgłosiłem się po odbiór środków przed godziną 19.00 tego samego dnia (24.04.2014).
    Nic nie otrzymałem po za informacją, że Salon nic nie wie o decyzji.
    Nie dano wiary moim słowom dotyczącym nagrywanej rozmowy. Całości tematu dopełnia fakt dostępu zamawianego przeze mnie towaru dla potencjalnego klienta przez wszystkie kolejne dni od daty zakupu (09.04.2014).
    Zaletykorzystna oferta cenowa + sprawna obsługa (jednak tylko do momentu zapłaty)
    WadyPrzy własnych błędach i zaniechaniach brak reakcji i należytego potraktowania klienta
    produkt posiadałem około 45 minut do czasu całkowitego rozpakowania (166zł, 99gr)
  • ~fedream / 2014-04-07 13:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Pomyliłem się w zamówieniu więc je anulowałem chwilę po jego zatwierdzeniu i chciałem od razu właściwy produkt zakupić jednak musiałem 10 dni czekać na zwrot środków to jest CHORA firma, takie praktyki powinny być zabronione przez prawo. Pierwszy i ostatni raz
    WadyBeznadziejna obsługa nie potrafiąca nic załatwić
  • ~moja sprawa / 2014-03-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta , brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletydarmowy odbiór
    Wadyobsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta
    -
  • ~bezimienna / 2014-02-22 19:16
    Ocena: 3.20 / 5
    udany i korzystny zakup ale kobieta z obsługi w Galerii Malta w Poznaniu od niechcenia z łaską wydała mi 2 paczki , obojętne jej było czy wogle odbiorę zamówienia , zniechęciła mnie jej obojętna postawa wobec mnie , brak słów .
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik
    Wadyobojętność obsługi wobec Klienta
    -
  • ~gesia / 2014-01-15 20:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Omijać sklep "wielobranżowy" dalekim łukiem!!! Wszystko sprowadzane z chin, ceny jakby z Nowego Yorku, towar niszczeje następnego dnia... TEN SKLEP TO JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE!!! Współczuje pracownikom [*]
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO czego się nie dotknie to jedna wielka kicha...;/
  • ~Klientka / 2013-12-20 19:00
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienia przychodzą z dużym opóźnieniem, ale to jestem w stanie przeboleć. Jeśli chodzi o obsługę w empiku na rynku we Wrocławiu to już tego przeboleć nie mogę. Do tego stopnia jestem zła, że muszę napisać w interenecie coś o tym zdarzeniu. Może nie cała obsługa, ale dwie osoby które koło 14 były w Informacji. Powiedziałam, że przyszłam odebrać zamówienie, bo dostałam na maila potwierdzenie, że na mnie czeka. Pani mi pokazała komputer i mówiła, że to niemożliwe, że książek jeszcze nie ma. Ja byłam przekonana, że mam takie potwierdzenie i tak też powiedziałam. Po czym Pani poszła po innego pracownika i on podniesionym tonem głosu zaczął mówić, że nie mogłam tego wiedzieć. Zwyczajnie zostałam skrzyczana. Zmieszana wybąknęłam "przecież się nie awanturuje, nie musi Pan krzyczeć".

    Może to atmosfera przedświąteczna, może brak doświadczenia z klientami, może wcześniej był roszczeniowy klient i rozmowa zaczęła się podobnie jak ze mną, może Pan był chłopakiem Pani. Nie wiem w każdym bądź razie nie krzyczy się na klientów. Można wiele spokojnie powiedzieć.
    Nie mam ochoty już robić tam zakupów. Gdyby nie to, że muszę odebrać te książki nie poszłabym długo do tego empiku.
    Zaletyróżnorodność
    Wadyobsługa
  • ~Karolina.T / 2013-11-30 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    opinia negatywna , płyty nie odebrałam w salonie empik , bo okazała się być używana , skandal , koniec zakupów w empik.com i w empiku , nikomu nie polecam .
    Zaletybrak
    Wadyoszukaństwo , lekceważenie klienta
    nie mam , bo płyta okazała się używana
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882