absolutnie nie polecam współpracy ze sklepem empik. wszystko jest w porządku tylko, jeżeli nie mamy żadnych zastrzeżeń co do zakupionego przedmiotu. komplikacje pojawiają się w momencie, gdy towar chcemy oddać i otrzymać zwrot pieniędzy. obsługa klienta jest chyba na najniższym z możliwych poziomów, nikogo nie interesuje zadowolenie i satysfakcja klienta. po odesłaniu przedmiotu do serwisu (z zaznaczeniem "zwrot pieniędzy na konto") po miesiącu i tysiącu telefonów (bo oczywiście oni żadnej informacji sami nie wysyłają, o wszystko trzeba się samemu upomnieć), empik wysłał nowy sprzęt z serwisu producenta - mimo zaznaczonej opcji. po kolejnym telefonie, że nie chcę tego sprzętu, bo według mnie nadal jest wadliwy, pani na infolinii informuje mnie, że nie może w tej sprawie nic zrobić jeżeli serwis nie wyda zgody na zwrot pieniędzy. dzwonię więc do serwisu, gdzie dowiaduję się, że to bujda na kółkach - oni niczego nie muszą wystawić, serwis zrobił swoją robotę, reszta leży w gestii sklepu. kolejny telefon do empiku - w takiej sytuacji nic nie da się zrobić. ja się pytam - jak to nic nie da się zrobić?! mają moje pieniądze, ja nie jestem zadowolona z zakupu i chcę ich zwrotu! z łaską więc pani powiedziała, że oddzwoni jak porozmawia z kimś wyżej. PARANOJA.
Zaletynie ma
Wadyobsługa klienta - tragedia!!!!! zero współpracy.
~Andrzej / 2016-07-26 15:58
Ocena: 5.00 / 5
Polecam.Moje doswiadczenia z Empik jest bez jakiegokolwiek zarzutu.Satysfakcjonujacy wybor ksiazek w dziedzinie mojego zainteresowania.Ceny bez ujemnych komentarzy.Dostawa imponujaca - 9 ksiazek, ktore zamowilem elektronicznie otrzymalem w ciagu 10 dni - miejsce dostawy Vancouver,Canada.Zapakowanie satysfakcjonujace.
ZaletyPrzedstawilem.
WadyNie mam
Empik to sklep znany mi z moich szkolnych i studenckich lat (Rynek Glowny -Krakow)
~cubanitos / 2016-06-21 14:52
Ocena: 2.20 / 5
Z pewnością to moje ostatnie zakupy w sklepie EMPIK. Towar przyszedł z wadą (nawigacja), po odesłaniu do serwisu i zaznaczeniu opcji wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy, przysyłają naprawiony (działa przez godzinę i znów to samo), kolejna wysyłka do serwisu tym razem ubiegam się tylko o zwrot pieniędzy - kolejny raz otrzymuję sprzęt naprawiony. Czas napraw - miesiąc. Stracony czas, zablokowane pieniądze, brak szacunku dla konsumentów. Będę dalej się odwoływał. Jeżeli się uda to pewnie "moją" nieużywaną nawigacje wcisną następnej osobie. ODRADZAM zakupy w tej firmie która powinna być rzetelna. Zachęcam do poczytania opinii klientów również tych negatywnych i neutralnych.
WadyNie szanują konsumentów.
Przedmiot nieużywany praktycznie wcale (jedynie podłączony do komputera)
~Karolina1985 / 2016-05-21 21:23
Ocena: 3.20 / 5
proszę mi się natrętnie nie prosić o wystawienie opinii , niewiem jaką mam wystawić opinię , bo ojciec mi odbierał zamówienia z salonu empik , i niewiadomo kiedy przesłucham te płyty które mam z zamówień może w listopadzie a może w grudniu tego roku .
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadynatrętne mailowe prośby o wystawienie opinii
za 100 złotych
~klasyczna2 / 2016-05-06 14:33
Ocena: 2.00 / 5
Empik Galeria Malta Poznań. 28.04.2016 - zamawiam płytę, zależy mi bardzo na otrzymaniu jej w ciągu tygodnia i faktycznie podany termin dostawy mnie satysfakcjonuje. Tego samego dnia wieczorem otrzymuję sms - płyta zostanie wysłana 04.05.16.
Potem brak jakichkolwiek wiadomości.
05.05.16 wybieram się osobiście i od obsługi dowiaduję się, że 03.05.16 zlecenie zostało anulowane. Ani słowa na temat przyczyn. Żadnej wiadomości smsem. Nic.
Zachowanie pana i cała sytuacja trochę z rodzaju: nie ma i ch** i co mi zrobisz?
Oczywiście monopolista może mieć w nosie klienta, nawalił, ale nie ma opcji, żeby w ciągu doby płytę dla mnie ściągnąć. Ja zostaję bez prezentu, empik naciąga dalej innych.
Przy czym ja już do salonów empik (czy raczej - chińskich sklepów...) na pewno nie wrócę.
Zaletyzamówienie przyjęte od ręki, sprawnie potwierdzone
Wadycała sytuacja poniżej jakiegokolwiek standardu;
beznadziejna obsługa, która nie poczuwa się do odpowiedzialności w imieniu firmy, którą reprezentuje;
brak choćby zwykłego "przepraszam"
~Karolina / 2016-04-24 20:35
Ocena: 4.20 / 5
polecam zamawiać książki , płyty cd, dvd, blu-ray , filmy, gry, tylko w przedsprzedaży i nowości , ponieważ niestety w internecie przeczytałam , wiele artykułów i na forum co ludzie się wypowiadają, że pracownicy salonów empik pożyczają sobie towar do domu oto kilka artykułów z dowodami na to : http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Empik-Sprzedajemy-tez-rzeczy-ktorych-uzywali-nasi-pracownicy-a33367 i http://www.wykop.pl/link/1885150/kupujesz-muzyke-filmy-i-ksiazki-w-empiku-moga-byc-uzywane/ , a jak rok temu zapytałam się w salonie empik o te artykuły to dostałam tylko odpowiedź nieprzyjemnym bezczelnym tonem : to akurat jest Pani zdanie i nie chcieli nic więcej powiedzieć na ten temat, brak słów!!!!!!!!!!!!
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik .
Wadywypożyczanie produktów z salonów empik przez pracowników .
w Poznaniu, naklejki od kwietnia za około 30 złotych.
~Rozczarowany / 2016-04-06 18:10
Ocena: 2.40 / 5
Chciałbym podziękować #empik.com do spółki z #UPS za zepsucie dziecku urodzin. Najpierw klocki były kompletowane przez empik potem kurier nawet nie podjeżdżając z dostawą wklepał informację do systemu, że nikogo nie było pod adresem. Dziecko z dziadkami cały dzień czekali na zamówione klocki jednak ich nie otrzymał a to były jego urodzinki. Przykre, że ani nadawca w tym wypadku #empik nie ma kontaktu z kurierem a na infolinii #UPS dowiedziałem się że oni cytuję "wynajmują podwykonawców i nie mają z nimi kontaktu" tak więc nadawając przesyłkę #UPS możecie się liczyć że dostawca widmo zabierze towar i zniknie a i tak nikt nie będzie wiedział kto jest za to odpowiedzialny!!! Skandal! Rozczarowany klient.
Zaletybrak
~Zniechęcona / 2016-04-01 04:32
Ocena: 1.00 / 5
Empik sprzedaje używane towary. Kiedyś zamówiłam książkę na prezent, ale to co mi przyszło nie nadawało się. Rogi pozaginane, widać po stronach, że były otwierane a na domiar złego książka była brudna (na nieszczęście miała białą okładkę). Od tamtej pory nie kupuję w empiku książek. Płyt też nie polecam. Mój kolega dostał porysowane płyty (widać było, że były odtwarzane), które sprytnie sklep przepakował.
Dodatkowo mają ceny jak po zbóju. Niby robią przeceny a i tak w sklepach internetowych można dostać towar dużo taniej. Empik nauczył mnie też, żeby sprawdzać czy taki sklep nie ma czasem swojego punktu w realu, bo niestety wtedy zawsze będzie istniało ryzyko, że Wam dadzą towar używany z półki.
WadyTowar używany, wysokie ceny
~Aldona / 2016-03-29 17:19
Ocena: 1.40 / 5
Moje zamówienie zostało anulowane z informacją, że jednak sklep nie posiada towaru. Mają 3 dni ROBOCZE na oddanie pieniędzy. Po moim zgłoszeniu do biura obsługi, że jest to nieuczciwe oszukiwać klientów, że ma się towar, którego się fizycznie nie posiada dostałam rabat 10% na kolejne zakupy. NIGDY w życiu zakupów w tym sklepie już nie zrobię więc rabat nie jest dla mnie żadną rekompensatą.
Na tronie sklepu towar ciągle widnieje jako dostępny. GRATULACJE!!!
ZaletyBrak
WadyWyłudzanie pieniędzy poprzez sprzedaż towaru, który sklep nie posiada.
~1985 / 2016-03-27 01:00
Ocena: 5.00 / 5
sklep posiada ogromny asortyment z różnych działów : muzyka, książki, film, zabawki itd. , jedynie bardzo nie podoba mi się artykuł, który znajduje się pod linkiem http://www.wykop.pl/link/1885150/kupujesz-muzyke-filmy-i-ksiazki-w-empiku-moga-byc-uzywane/
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, niskie koszty dostawy kurierem Pocztex
Wadyniektóre produkty są droższe niż w innych sklepach.
kalendarz 2016
~Dominika / 2016-03-17 22:23
Ocena: 5.00 / 5
Polecam!zamawiam książki w empik.com jestem bardzo zadowolona,duży wybór,szybka dostawa,bezplatny odbiór w salonie Empik.
~Ceeley / 2016-03-14 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Empik po raz kolejny wysłał wadliwy uszkodzony produkt. I do tego nie ma możliwości złożenia skargi bo nie udostępniają w ogóle takiej możliwości. Udostępnianie formularz skargi aby klienci mogli wyrazić swoje niezadowolenie. Bo taka zniechęcacie do swoich sklepów czy to internetowych czy stacjonarnych. Wasze motto powinno brzmieć: "kup u nas a pożałujesz!". Pozdrawiam - rozczarowana zakupem i żenująco niskim poziomem obsługi i dbania o klienta po raz n-ty -klientka.
ZaletyŻadnych zalet
WadySame wady i kpienie z klienta!
~bambi / 2016-03-14 01:40
Ocena: 3.60 / 5
mój ojciec był po odbiór pieniędzy w salonie empik Poznań Galeria Malta i dostał zwrot pieniędzy tylko za reklamację pierwszego zamówienia ale za drugie zamówienie za reklamację pieniędzy nie dostał , bo Pan z obsługi klienta nie mógł w komputerze poszukać tego numeru zamówienia , mój ojciec jeszcze raz powiedział, że po raz ostatni pojedzie po zwrot pieniędzy za uznaną reklamację specjalnie 10 kilometrów , ale nigdy więcej w tym salonie empik Poznań Galeria Malta żadnego zamówienia już tam nie odbiorę ani niczego tam nie kupię , taka sytuacja nie powinna mieć miejsca .
Zaletyszeroki asortyment , liczne promocje
Wadyobsługa klienta , reklamacje
-
~wow! disco polo! / 2016-03-03 20:15
Ocena: 4.00 / 5
jak chcecie to kupujcie a jak nie chcecie to nie kupujcie , nic mnie to nie obchodzi.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadydrogo
od tygodnia za 27 złotych 49 groszy, w Galerii Malta Poznań.
~Krysia / 2016-02-27 10:31
Ocena: 1.60 / 5
Sprzedają towar którego nie maja na stanie...dwa razy taka sytuacja miała miejsce. Wolę inne księgarnie i tego typu sklepy. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadySame
~Koloosd3 / 2016-02-18 22:38
Ocena: 3.33 / 5
Trzeba przyznać, że mają duży asortyment, mają nowości, mają promocje, ale ceny artykułów papierniczych sa z kosmosu.
Wadyceny
~mikki / 2016-02-18 11:06
Ocena: 4.80 / 5
Mają dużą ofertę i są fajne promocje. Teraz kupuję u nich e-booki.
Zaletyduży asortyment, nowości, dużo e-booków
Wadynie ma często starszych pozycji
~kwiatek / 2016-02-16 17:46
Ocena: 1.00 / 5
naprawdę brak słów można się poirytować i jestem bardzo niezadowolona bo bym miała taniej ale się nie udało, dwa razy grzecznie prosiłam aby płyty były w oryginalnych fabrycznych foliach i bez pęknięć na pudełkach , zostałam narażona na zwrot całego zamówienia i do tego to samo mam zamiar kupić w innym sklepie internetowym ale to wyjdzie o wiele drożej i niewiadomo czy będą to płyty w takim stanie jak tego oczekiwałam .
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadybrak słów, można się tylko poirytować
nie mam bo zwróciłam , ponieważ stan płyt cd nie spełniał moich oczekiwań
~kwiatek / 2016-01-31 20:44
Ocena: 4.20 / 5
towar ładny, z tego jestem zadowolona , tylko niestety zarówno w salonach empik jak i z empik.com obsługa klienta jest nieprzyjemna przy wydawaniu paczek w Poznaniu ( w wielkopolsce ) i odpowiedzi na maile też są nieprzyjemne.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadybardzo nieprzyjemna obsługa klienta
za 49 złotych z groszami
~sowa / 2016-01-15 18:33
Ocena: 5.00 / 5
wyrazy szacunku za profesjonalne podejście do klienta ,kupiona mysz okazała się wadliwa reklamacja załatwiona bardzo szybko