Moje zamówienie zostało anulowane z informacją, że jednak sklep nie posiada towaru. Mają 3 dni ROBOCZE na oddanie pieniędzy. Po moim zgłoszeniu do biura obsługi, że jest to nieuczciwe oszukiwać klientów, że ma się towar, którego się fizycznie nie posiada dostałam rabat 10% na kolejne zakupy. NIGDY w życiu zakupów w tym sklepie już nie zrobię więc rabat nie jest dla mnie żadną rekompensatą.
Na tronie sklepu towar ciągle widnieje jako dostępny. GRATULACJE!!!
ZaletyBrak
WadyWyłudzanie pieniędzy poprzez sprzedaż towaru, który sklep nie posiada.
~1985 / 2016-03-27 01:00
Ocena: 5.00 / 5
sklep posiada ogromny asortyment z różnych działów : muzyka, książki, film, zabawki itd. , jedynie bardzo nie podoba mi się artykuł, który znajduje się pod linkiem http://www.wykop.pl/link/1885150/kupujesz-muzyke-filmy-i-ksiazki-w-empiku-moga-byc-uzywane/
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, niskie koszty dostawy kurierem Pocztex
Wadyniektóre produkty są droższe niż w innych sklepach.
kalendarz 2016
~Dominika / 2016-03-17 22:23
Ocena: 5.00 / 5
Polecam!zamawiam książki w empik.com jestem bardzo zadowolona,duży wybór,szybka dostawa,bezplatny odbiór w salonie Empik.
~Ceeley / 2016-03-14 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Empik po raz kolejny wysłał wadliwy uszkodzony produkt. I do tego nie ma możliwości złożenia skargi bo nie udostępniają w ogóle takiej możliwości. Udostępnianie formularz skargi aby klienci mogli wyrazić swoje niezadowolenie. Bo taka zniechęcacie do swoich sklepów czy to internetowych czy stacjonarnych. Wasze motto powinno brzmieć: "kup u nas a pożałujesz!". Pozdrawiam - rozczarowana zakupem i żenująco niskim poziomem obsługi i dbania o klienta po raz n-ty -klientka.
ZaletyŻadnych zalet
WadySame wady i kpienie z klienta!
~bambi / 2016-03-14 01:40
Ocena: 3.60 / 5
mój ojciec był po odbiór pieniędzy w salonie empik Poznań Galeria Malta i dostał zwrot pieniędzy tylko za reklamację pierwszego zamówienia ale za drugie zamówienie za reklamację pieniędzy nie dostał , bo Pan z obsługi klienta nie mógł w komputerze poszukać tego numeru zamówienia , mój ojciec jeszcze raz powiedział, że po raz ostatni pojedzie po zwrot pieniędzy za uznaną reklamację specjalnie 10 kilometrów , ale nigdy więcej w tym salonie empik Poznań Galeria Malta żadnego zamówienia już tam nie odbiorę ani niczego tam nie kupię , taka sytuacja nie powinna mieć miejsca .
Zaletyszeroki asortyment , liczne promocje
Wadyobsługa klienta , reklamacje
-
~wow! disco polo! / 2016-03-03 20:15
Ocena: 4.00 / 5
jak chcecie to kupujcie a jak nie chcecie to nie kupujcie , nic mnie to nie obchodzi.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadydrogo
od tygodnia za 27 złotych 49 groszy, w Galerii Malta Poznań.
~Krysia / 2016-02-27 10:31
Ocena: 1.60 / 5
Sprzedają towar którego nie maja na stanie...dwa razy taka sytuacja miała miejsce. Wolę inne księgarnie i tego typu sklepy. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadySame
~Koloosd3 / 2016-02-18 22:38
Ocena: 3.33 / 5
Trzeba przyznać, że mają duży asortyment, mają nowości, mają promocje, ale ceny artykułów papierniczych sa z kosmosu.
Wadyceny
~mikki / 2016-02-18 11:06
Ocena: 4.80 / 5
Mają dużą ofertę i są fajne promocje. Teraz kupuję u nich e-booki.
Zaletyduży asortyment, nowości, dużo e-booków
Wadynie ma często starszych pozycji
~kwiatek / 2016-02-16 17:46
Ocena: 1.00 / 5
naprawdę brak słów można się poirytować i jestem bardzo niezadowolona bo bym miała taniej ale się nie udało, dwa razy grzecznie prosiłam aby płyty były w oryginalnych fabrycznych foliach i bez pęknięć na pudełkach , zostałam narażona na zwrot całego zamówienia i do tego to samo mam zamiar kupić w innym sklepie internetowym ale to wyjdzie o wiele drożej i niewiadomo czy będą to płyty w takim stanie jak tego oczekiwałam .
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadybrak słów, można się tylko poirytować
nie mam bo zwróciłam , ponieważ stan płyt cd nie spełniał moich oczekiwań
~kwiatek / 2016-01-31 20:44
Ocena: 4.20 / 5
towar ładny, z tego jestem zadowolona , tylko niestety zarówno w salonach empik jak i z empik.com obsługa klienta jest nieprzyjemna przy wydawaniu paczek w Poznaniu ( w wielkopolsce ) i odpowiedzi na maile też są nieprzyjemne.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadybardzo nieprzyjemna obsługa klienta
za 49 złotych z groszami
~sowa / 2016-01-15 18:33
Ocena: 5.00 / 5
wyrazy szacunku za profesjonalne podejście do klienta ,kupiona mysz okazała się wadliwa reklamacja załatwiona bardzo szybko
Zaletyszanowanie detalicznego klienta
~1234 / 2016-01-09 17:29
Ocena: 4.20 / 5
obsługa klienta jest miła póki nie poprosi się o otwarcie paczki przed zapłatą , wtedy robi się niemiła , nieprzyjemna i opryskliwa, z wielką łaską otworzono mi paczkę przed zapłatą i osoba co otwierała mi paczkę miała minę złą i niezadowoloną brak słów , także lepiej nie otwierać paczki w salonie empik by nie było niemiło.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
Wadydrogo , niemiła obsługa klienta
od 29 grudnia za 49 złotych z groszami
~kwiatek / 2015-12-31 00:28
Ocena: 5.00 / 5
wspaniale, jestem bardzo zadowolona z zamówienia.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, nieuszkodzony towar
Wadybrak
od 29 grudnia za 49 złotych z groszami
~kwiatek / 2015-12-27 01:24
Ocena: 5.00 / 5
bardzo udany i korzystny zakup.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
Wadybrak
od 24 grudnia za 64 złote z groszami
~czesiek55 / 2015-12-22 09:47
Ocena: 2.60 / 5
Ja naiwny chciałem skorzystać z promocji książek w Empiku. Wielki plakat zachęcał do wejścia. Nie było w jego treści wymienionych żadnych ograniczeń (np. niektóre książki, typu, kategorii czy ceny książek). Wybrałem dwie pozycje. Wielkie było moje zdumienie gdy „Pani zza lady” poinformowała mnie, że te książki nie są objęte promocją. Poprosiłem o regulamin promocji aby zgasić pytanie DLACZEGO ??? Sprzedawczyni wykonywała telefony, „dłubała w laptopie” twierdząc, że regulamin „jej nie wchodzi”. Ostatecznie wyszła na zaplecze. Minęło około godziny gdy ukazała się z zadrukowanymi kartkami. Machając nimi nadal przekonywała mnie do swoich racji. Na prośbę aby mi dała się zapoznać z rzekomo aktualnym „Regulaminem” zareagowała odmową, twierdząc iż to jest ustalenie wewnętrzne firmy. No cóż z zakupu zrezygnowałem. Specjalistka Biura Obsługi Klienta EMPIK E-COMMERCE Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 104/122 prawie miesiąc zwodziła mnie prośbami o cierpliwość by w końcu stwierdzić, że to nie jej sprawa. No cóż mam prawo przypuszczać, że „salony” Empik to: 1. Kłamliwe promocje bez dostępu do regulaminu (nie miałem go i sądzę, że karteczki użyte przez sprzedawczynię też nim nie były. 2. Działania zmierzające do oszukania mnie: a) wielki plakat z rzekomymi promocjami (żadnych ograniczeń co do książek); b) po godzinnej zwłoce, machanie karteczkami z rzekomym regulaminem c) mdłe i bez pokrycia obietnice ze strony Biura Obsługi Klienta, dotyczące rzekomych chęci wyjaśnienia sprawy. 3. Brak dbałości o klienta salonów Empik. 4. Brak dbałości o dobre imię firmy Empik przez jej pracowników (chyba na wszystkich szczeblach) 5. Brak podstaw kultury osobistej wykazany przez pracowników firmy Empik (godzinna zwłoka, machanie karteczkami bez udostępnienia ich, kłamliwe obietnice) 6. Brak przygotowania do pracy w Empik wykazany przez pracowników firmy. 7. Wysokie ceny proponowanych pozycji. Nie dziwi mnie spadek czytelnictwa w Polsce przy takiej obsłudze klienta jak w Waszych "salonach". Ja z niesmakiem zakończyłem etap bycia klientem Empik.
~kwiatek / 2015-10-22 00:01
Ocena: 5.00 / 5
udany zakup.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadybrak
za 52 złote z groszami od 19 października
~kwiatek / 2015-10-14 00:18
Ocena: 5.00 / 5
wszystko się udało , jestem bardzo zadowolona i każdemu polecam sklep empik.com.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik , czas oczekiwania na odbiór
Wadybrak
od 12 października za 121 złotych z groszami , 3 zamówienia płyty cd
~smutna / 2015-10-08 12:52
Ocena: 3.00 / 5
to jest nieprawdą i jest to kłamstwo co pisze na fakturach i na paragonach te miłe wyrażenia : dziękujemy za zakupy, życzymy udanych zakupów itp. , ponieważ w stosunku do mnie obsługa klienta prawie zawsze była niemiła, nieprzyjemna, opryskliwa i nerwowa.
Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
Wadynieprzyjemny kontakt
za 7 złotych z groszami od 26 września
~Klaudia / 2015-10-03 13:14
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo mili pracownicy aczkolwiek już drugi raz próbuję kupić bilet w empiku w atrium targówek i drugi raz nie mogę zróbcie coś z tym