Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarina / 2017-06-06 15:29
    Ocena: 1.20 / 5
    Makabra, przesyłka niekompletna, ewidentny błąd po stronie EMPIK, źle spakowane produkty lub nie spakowane. Reklamacji oczywiście nie uwzględniają. NIE POLECAM. Można jedynie kupić sobie książkę w stacjonarnym sklepie.
    Wadyskandaliczne opakowanie, nie uznają swoich błędów.
  • ~Karolina / 2017-06-05 02:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie odpisują wcale na maile,jestem poirytowana całą tą sytuacją,brak słów.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadylekceważenie klientów
    -
  • ~Kasia / 2017-03-24 15:37
    Ocena: 1.60 / 5
    Dzisiaj dotarło do mnie drugie i ostatnie zamówienie z tego sklepu. Obsługa nie liczy się z opinią i zadowoleniem klientów. Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, gdy pracownicy sklepu sami podejmują jakiekolwiek decyzje - bez żadnego porozumienia z klientem. Choć zamówiony przeze mnie produkt na stronie sklepu nadal jest dostępny w ciągu 1-2 dni, to do mnie nie dotarł (po 4 dniach od złożenia zamówienia). Dopiero po interwencji w ich obsłudze klienta okazało się, że pracownicy bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną anulowali część zamówienia. Podobno zamówiony produkt dotarł do nich uszkodzony, a na kolejny trzeba by było poczekać 4-5 dni. Ale dlaczego na stronie jest informacja o jego dostępności w ciągu 1-2 dni? Nie wiem. Niestety nie lubię takiej bujdy. Nie lubię także podejmowania za mnie decyzji. No sorry, dzieckiem już nie jestem i na takie zabawy nie mam ochoty. Jeśli zamawiam jakikolwiek produkt, to chcę go otrzymać. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia, to chcę sama wybrać dogodną dla siebie opcję z pośród kilku zaproponowanych przez sprzedawcę.
    WadyBrak kontaktu ze strony sklepu w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem. Wolą sami podjąć decyzję niż skontakować się z klientem.
  • ~Katarzyna / 2017-02-28 23:08
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam!
    Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY

    - (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)

    - błyskawiczne dostawy do salonów
    Wady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami

  • ~Katarzyna / 2017-02-28 23:07
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam!
    Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY

    - (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)

    - błyskawiczne dostawy do salonów
    Wady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami

  • ~Jarek / 2017-02-03 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Empik oferuje produkty, których nie posiada na stanie. Nie oferuje również dostawy w terminie późniejszym. Stąd asortyment i dostawa 1 gwiazdka. Jestem bardzo zawiedziony.
  • ~Magda / 2017-01-20 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie na empikfoto 13.01 i tego samego dnia dostałam potwierdzenie realizacji a także termin dostawy na 20.01. Dzisiaj dostałam maila, że zamóiwenie dopiero przekazują kurierowi!!! Co za ŻENADA!!!
    To nasz pierwszy dzień babci i dziadka a ja nie mam co dać!!!
    PONIŻEJ KRYTYKI!!!!
    Odradzam zakup na empik com i sama już nic nie zamówię
  • ~Zdenerwowany klient / 2017-01-05 17:04
    Ocena: 1.20 / 5
    Chcieliśmy zamówić do Szczecina grę przygodową o wartości ok 200zł, która według strony i zapewnień pracowników salonu w naszym mieście znajdowała się w salonie w Grudziądzu jako jedyny egzemplarz w Polsce. Z powodu niemożności potwierdzenie terminu przesyłki do dogodnego nam punktu (który był dla nas bardzo istotny), postanowiliśmy pojechać po nią osobiście. Po porannej rozmowie z centralą i kolejnym zapewnieniu, że gra jest już dla nas zarezerwowana wyruszyliśmy w trasę. Zaznaczam, że Pani z centrali wzięła numer telefonu do kontaktu w razie jakichkolwiek problemów. Po przejechanych 300km docieramy na miejsce. I tu niespodzianka: Uszkodzony (jedyny) egzemplarz gry został odesłany do Warszawy, sklep nie ponosi żadnych konsekwencji za burdel w swoim systemie, a centrala... Wprowadza w błąd, bardzo przeprasza i w ramach rekompensaty proponuje nam bon - super chce się zrewanżować, bo przecież naraziła swojego klienta na niemałe koszty podróży, i tu kolejna niespodzianka: "Mamy dla Pana w ramach przeprosin bon o wartości 10% lub 10zł na kolejne zakupy w naszych salonach"

    Nie wiem czy to jeszcze złość czy zażenowanie zaistniałą sytuacją, ale jedyne w czym meli rację to to, że sytuacja nie powinna mieć miejsca.
    Jestem ciekawa co na to biuro konsumentów, przecież my jako konsumenci mamy swoje prawa!
    WadyUdzielanie fałszywych informacji dotyczących dostępności produktu
    Karygodne i lekceważace traktowanie klientów zarówno przez obsługę centrali jak i pracowników salonu Empik w Grudziądzu.
  • ~Jaro / 2017-01-02 15:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Oszukują na cenach, kredki warte 25zl w sklepie sprzedawane po 70. Gratulacje
  • ~Elzbieta / 2016-12-27 12:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.pl
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia 10 dni. Opłaty za przesyłkę kurierską mimo, że wartość zamówienia przekraczała 200 zł. Niezgodność towaru z opisem. Towar został zwrócony tego samego dnia. Klient ponosi koszty przesyłki do sklepu. Długi czas oczekiwania na zwrot środków na wskazane konto bankowe. Ponad 14 dni, reklamacje nie przynoszą żadnych rezultatów, odpowiedź "Towar został przyjęty. Należność została zlecona na konto. Prosimy czekać miłego dnia".
  • ~hanka / 2016-12-21 22:02
    Ocena: 2.25 / 5
    witam byłam bardzo zaskoczona kiedy te same rzeczy np kalendarz, książka był 25 % tasńze w sklepie obok, dość duża różnica procentowa!!, tym bardziej że w obu sklepach była to cena regularna, chyba trochę przesadzają z tymi cenami
  • ~Alina / 2016-12-20 18:49
    Ocena: 4.40 / 5
    Zamawiam często książki oraz zabawki,przesyłkę do salonu EMPIK otrzymuję bardzo szybko.
    Zaletyszybkość dostawy
    WadyNie które produkty są niemożliwe do dostarczenia do salonów chociaż mają małe gabaryty.
  • ~Tadek Cz. / 2016-12-13 14:22
    Ocena: 3.20 / 5
    zamówiłem w sklepie internetowym zabawkę - klocki JENGA , po odbiorze i rozpakowaniu przesyłki stwierdziłem że opakowanie klocków jest mocno sfatygowane. Obecnie trwa wymiana korespondencji z p.Marcinem z biura obsługi klienta.Zaproponowano mi zniżkę na kolejne zakupy - moim zdaniem to kpina z klienta .
    Wadyzniszczone opakowanie ,ślady po zerwanych metkach,zniszczone ,pogniecione narożniki opakowania , służę dokumentacją fotograficzną
  • ~Krzysztof Kitajczuk / 2016-12-06 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam Empiku. Zamówiłem płytę analogową 28 listopada a miała przyjść 02 grudnia. Podczas śledzenia paczki zauwazylem ze paczka znajdowała sie w oddziale w moim miescie a kolejnego dnia zostala wyslana z powrotem do empiku i zamowienie zostało anulowane. Teraz zostałem bez prezentu na Mikołaja, a pani z infolinii przeprasza i mówi że nie wie jak to sie stało że paczka nie została dostarczona i że może mi dać w ramach zadośćuczynienia 10 zł i namawiała żebym zamówił jeszcze raz tą samą płytę. Tylko że tym razem za płytę zapłaciłbym o 10 zl drożej bo nie ma juz promocji na vinyle. Teraz nie mam prezentu na mikołaja, pieniadze mi zwróca dopiero za 2-3 dni robocze (oby), a nawet gdybym chciał ją zamówić jeszcze raz to nic z tego nie mam tylko stracony czas na czekaniu na zamówienie. Taka duża firma a ma gdzieś swoich klientów! Żenada... już wiecej nic nie zamówie w Empiku! Nie polecam!!! Krzysztof Kitajczuk Nysa
  • ~smutna / 2016-10-24 20:29
    Ocena: 3.80 / 5
    odebrałam tylko jedno z trzech zamówień , w jednej z paczek był inny przedmiot nie taki jak zamawiałam , natomiast w drugiej była płyta która wyglądała na używaną, zostałam obsłużona przez nieprzyjemną obsługę klienta , jestem bardzo zniechęcona .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemny kontakt, lekceważenie klienta.
    -
  • ~Dariusz Ceglarski / 2016-09-23 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mało elastyczny sklep. Moja znajoma ma urodziny. Zamówiła sobie książkę, a ja nie mając pomysłu na prezent dla niej postanowiłem zapłacić za książkę w sklepie tak, by Ona nie wiedząc o tym i odbierając książkę była mile zaskoczona tym, że ktoś już za nią zapłacił, ładnie zapakował i dołączył życzenia. Pani w Empiku w Wieluniu poinformowała, że jest to niemożliwe. Dlaczego? Bo tak powiedziała jej kierowniczka. Szanowni Państwo. W tym sklepie wydawałem 200-300 zł. miesięcznie na książki. Straciliście klienta na zawsze. Już nigdy nic nie kupię w Empiku.
    Dariusz Ceglarski Wieluń.
    Wieluń ul. Warszawska
  • ~Alicja / 2016-09-18 15:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Osobiście nie polecam sklepu. Mam konto bardzo długo i zrealizowałam wiele zamówień mimo to nie mam praktycznie żadnych zniżek a ceny są jak z kosmosu. Wolę zamawiać na Matrasie, tam ceny przystępne do tego świetna obsługa no i promocje zawsze się znajdą dla stałych klientów. W Empiku problemy z reklamacją, nie polecam.
    ZaletyJedyna zaleta to duży wybór, jednak podobny do innych księgarni
    Wadyceny
    brak promocji
    obsługa
    na swoim koncie na stronie empiku zrealizowane zamówienia mam za 500 zł, nie liczę zakupów za pobraniem. Konto mam od 4 lat i zamawiam a raczej zamawiałam regularnie
  • ~xxxx / 2016-08-27 12:46
    Ocena: 3.40 / 5
    towar ładny , plusem jest darmowy odbiór w salonie empik oraz długi czas oczekiwania zamówień w salonie empik na odbiór lecz niestety kupon powitalny 10 zł mi przepadł bo miałam problemy z komputerem i prosiłam obsługę klienta abym dostała kolejny taki kupon , bo tamten miałam niewykorzystany z mojego doświadczenia kontakt z obsługą klienta jest bardzo trudny odpowiedź na maila dostałam dopiero po napisaniu kilku maili tej samej treści niewiem czy odzyskam jeszcze ten kupon jestem poirytowana tą sytuacją i zniechęcona do dalszych zakupów w empiku przykre.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik, czas oczekiwania na odbiór.
    Wadyprzepadł mi kupon powitalny 10 zł .
    płyty cd
  • ~Joanna 120733891 / 2016-08-18 16:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Kontakt bardzo dobry, wysyłka szybka, ale jaka procedura zwrotu taki i komentarz. Zamawiałam m.in. 3 zestawy do Religii. W paczce były na samej górze 2 książki i 3 ćwiczenia... no właśnie..., a na samym dole paczki pod całą resztą zamówienia znajdowała się trzecia książka z porwaną okładką...Przypadkowo? Procedura zwrotu polega na tym, że to na kupującego spada cała właśnie praca związana ze złożeniem reklamacji (ja mam iść na pocztę, albo nadać kuriera, ja mam zapakować książkę, ja mam zapłacić za przesyłkę - za którą potem zwracają - bo oni przesłali porwaną książkę). A nie możecie po prostu Wy przysłać kuriera z nową książką, który odbierze starą? Pan mi odpowiedział, że tak wygląda procedura zwrotu. Więc jaka procedura zwrotu, taki i komentarz. Książkę sobie skleję, a zakupów więcej nie zrobię.
    Zaletyszybka dostawa, łatwy kontakt, duży asortyment
    Wadyprocedura zwrotu
  • ~Rafał / 2016-08-10 20:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten sklep to kpina. Zamówiłem dwa produkty, czas realizacji 3 dni na oba. Nie opłaciłem od razu, kolejnego dnia przypominają się mailem, że zamówiłem dwa produkty i nie dokonałem wpłaty. Dzisiaj miałem czas wysyłam im płatność. Kilka minut później dostaje mail z informacją, że zrealizują mi zamówienie tylko częściowo, a środki zwrócą za kilka dni. Jeszcze godzinę temu jak wysyłali przypomnienie to towar był, a jak zapłaciłem to nagle znikł? Cuda. Zobaczymy czy pieniądze oddadzą, czy będzie jak u innych że będę jak głupi czekał miesiącami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164