Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wow! disco polo! / 2016-03-03 20:15
    Ocena: 4.00 / 5
    jak chcecie to kupujcie a jak nie chcecie to nie kupujcie , nic mnie to nie obchodzi.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadydrogo
    od tygodnia za 27 złotych 49 groszy, w Galerii Malta Poznań.
  • ~Krysia / 2016-02-27 10:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Sprzedają towar którego nie maja na stanie...dwa razy taka sytuacja miała miejsce. Wolę inne księgarnie i tego typu sklepy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Koloosd3 / 2016-02-18 22:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Trzeba przyznać, że mają duży asortyment, mają nowości, mają promocje, ale ceny artykułów papierniczych sa z kosmosu.
    Wadyceny
  • ~mikki / 2016-02-18 11:06
    Ocena: 4.80 / 5
    Mają dużą ofertę i są fajne promocje. Teraz kupuję u nich e-booki.
    Zaletyduży asortyment, nowości, dużo e-booków
    Wadynie ma często starszych pozycji
  • ~kwiatek / 2016-02-16 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    naprawdę brak słów można się poirytować i jestem bardzo niezadowolona bo bym miała taniej ale się nie udało, dwa razy grzecznie prosiłam aby płyty były w oryginalnych fabrycznych foliach i bez pęknięć na pudełkach , zostałam narażona na zwrot całego zamówienia i do tego to samo mam zamiar kupić w innym sklepie internetowym ale to wyjdzie o wiele drożej i niewiadomo czy będą to płyty w takim stanie jak tego oczekiwałam .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak słów, można się tylko poirytować
    nie mam bo zwróciłam , ponieważ stan płyt cd nie spełniał moich oczekiwań
  • ~kwiatek / 2016-01-31 20:44
    Ocena: 4.20 / 5
    towar ładny, z tego jestem zadowolona , tylko niestety zarówno w salonach empik jak i z empik.com obsługa klienta jest nieprzyjemna przy wydawaniu paczek w Poznaniu ( w wielkopolsce ) i odpowiedzi na maile też są nieprzyjemne.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybardzo nieprzyjemna obsługa klienta
    za 49 złotych z groszami
  • ~sowa / 2016-01-15 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    wyrazy szacunku za profesjonalne podejście do klienta ,kupiona mysz okazała się wadliwa reklamacja załatwiona bardzo szybko
    Zaletyszanowanie detalicznego klienta
  • ~1234 / 2016-01-09 17:29
    Ocena: 4.20 / 5
    obsługa klienta jest miła póki nie poprosi się o otwarcie paczki przed zapłatą , wtedy robi się niemiła , nieprzyjemna i opryskliwa, z wielką łaską otworzono mi paczkę przed zapłatą i osoba co otwierała mi paczkę miała minę złą i niezadowoloną brak słów , także lepiej nie otwierać paczki w salonie empik by nie było niemiło.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadydrogo , niemiła obsługa klienta
    od 29 grudnia za 49 złotych z groszami
  • ~kwiatek / 2015-12-31 00:28
    Ocena: 5.00 / 5
    wspaniale, jestem bardzo zadowolona z zamówienia.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, nieuszkodzony towar
    Wadybrak
    od 29 grudnia za 49 złotych z groszami
  • ~kwiatek / 2015-12-27 01:24
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo udany i korzystny zakup.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadybrak
    od 24 grudnia za 64 złote z groszami
  • ~czesiek55 / 2015-12-22 09:47
    Ocena: 2.60 / 5
    Ja naiwny chciałem skorzystać z promocji książek w Empiku. Wielki plakat zachęcał do wejścia. Nie było w jego treści wymienionych żadnych ograniczeń (np. niektóre książki, typu, kategorii czy ceny książek).
    Wybrałem dwie pozycje. Wielkie było moje zdumienie gdy „Pani zza lady” poinformowała mnie, że te książki nie są objęte promocją. Poprosiłem o regulamin promocji aby zgasić pytanie DLACZEGO ???
    Sprzedawczyni wykonywała telefony, „dłubała w laptopie” twierdząc, że regulamin „jej nie wchodzi”. Ostatecznie wyszła na zaplecze. Minęło około godziny gdy ukazała się z zadrukowanymi kartkami. Machając nimi nadal przekonywała mnie do swoich racji. Na prośbę aby mi dała się zapoznać z rzekomo aktualnym „Regulaminem” zareagowała odmową, twierdząc iż to jest ustalenie wewnętrzne firmy.
    No cóż z zakupu zrezygnowałem.
    Specjalistka Biura Obsługi Klienta EMPIK E-COMMERCE Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 104/122 prawie miesiąc zwodziła mnie prośbami o cierpliwość by w końcu stwierdzić, że to nie jej sprawa.
    No cóż mam prawo przypuszczać, że „salony” Empik to:
    1. Kłamliwe promocje bez dostępu do regulaminu (nie miałem go i sądzę, że karteczki użyte przez sprzedawczynię też nim nie były.
    2. Działania zmierzające do oszukania mnie:
    a) wielki plakat z rzekomymi promocjami (żadnych ograniczeń co do książek);
    b) po godzinnej zwłoce, machanie karteczkami z rzekomym regulaminem
    c) mdłe i bez pokrycia obietnice ze strony Biura Obsługi Klienta, dotyczące rzekomych chęci wyjaśnienia sprawy.
    3. Brak dbałości o klienta salonów Empik.
    4. Brak dbałości o dobre imię firmy Empik przez jej pracowników (chyba na wszystkich szczeblach)
    5. Brak podstaw kultury osobistej wykazany przez pracowników firmy Empik (godzinna zwłoka, machanie karteczkami bez udostępnienia ich, kłamliwe obietnice)
    6. Brak przygotowania do pracy w Empik wykazany przez pracowników firmy.
    7. Wysokie ceny proponowanych pozycji.
    Nie dziwi mnie spadek czytelnictwa w Polsce przy takiej obsłudze klienta jak w Waszych "salonach". Ja z niesmakiem zakończyłem etap bycia klientem Empik.
  • ~kwiatek / 2015-10-22 00:01
    Ocena: 5.00 / 5
    udany zakup.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak
    za 52 złote z groszami od 19 października
  • ~kwiatek / 2015-10-14 00:18
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko się udało , jestem bardzo zadowolona i każdemu polecam sklep empik.com.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik , czas oczekiwania na odbiór
    Wadybrak
    od 12 października za 121 złotych z groszami , 3 zamówienia płyty cd
  • ~smutna / 2015-10-08 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    to jest nieprawdą i jest to kłamstwo co pisze na fakturach i na paragonach te miłe wyrażenia : dziękujemy za zakupy, życzymy udanych zakupów itp. , ponieważ w stosunku do mnie obsługa klienta prawie zawsze była niemiła, nieprzyjemna, opryskliwa i nerwowa.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemny kontakt
    za 7 złotych z groszami od 26 września
  • ~Klaudia / 2015-10-03 13:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo mili pracownicy aczkolwiek już drugi raz próbuję kupić bilet w empiku w atrium targówek i drugi raz nie mogę zróbcie coś z tym
    Zaletymili pracownicy
    WadyNie można kupić biletu
    Jeszcze go nie kupiłam
  • ~kwiatek / 2015-09-22 01:13
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona z zakupu.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak
    od 17 września za 40 zł 85 gr.
  • ~Wojtek / 2015-09-08 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w jednym z poznańskich salonów empik. Nie mogąc znaleźć interesujących mnie płyt poprosiłem obsługę o pomoc. Po przebrnięciu przez bałagan panujący na półkach wybrałem kilka i chciałem je pobieżnie przesłuchać. Niestety nie można. Pani na początku zdziwiona nie rozumiała czego od niej chcę z przyklejonym uśmiechem oświadczyła mi, że po prostu nie. Nie mogłem w to uwierzyć, że w sklepie sprzedającym pyty nie ma możliwości ich przesłuchania. Spytałem więc czy to jakiś żart, niestety nie. W małych sklepikach lepiej dbają o klienta. Długo mnie tam nie zobaczą. Serdecznie wszystkim odradzam.
    Zaletyczysta podłoga
    WadyJak wyżej
  • ~Agata / 2015-08-07 19:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik to jakaś porażka. Beznadziejna obsługa, która najpierw musi sobie wygooglować płytę, o którą pytam, żeby móc mi powiedzieć, że nie ma jej w salonie. Jeśli nie słuchasz tak typowych wykonawców jak zakichana Swift albo Nirwana, to płyty swojego idola w empiku nie uświadczysz i wiecznie musisz wszystko zamawiać. Tak jak na stronie są przeróżne płyty przeróżnych zespołów, tak w sklepach są same Rihanny, Ariany i inne Beyonce. Pytałam o płytę Sleeping With Sirens "Madness" i Twenty One Pilots "Blurryface" w empikach w Katowicach, Krakowie i Świnoujściu i w każdym zostałam obsłużona tak jak napisałam wyżej. Byłoby miło, gdyby mieli choć po jednym egzemplarzu płyt, które znajdują się na stronie. A jeśli to niemożliwe, to żeby zatrudniali ludzi, którzy mają jakiekolwiek pojęcie o muzyce (i książkach), a nie tych, którzy bez Google nie wiedzą w jakim sklepie pracują, co sprzedają i co to muzyka.
  • ~kwiatek / 2015-07-19 19:25
    Ocena: 5.00 / 5
    razem z płytą gratis dostałam kartę sim nju mobile, jestem bardzo zadowolona.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak
    od 16 lipca za 19 złotych z groszami.
  • ~kwiatek / 2015-06-07 00:02
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona z trzech zamówień , wszystko się udało bez żadnych uszkodzeń , bardzo udany zakup trzech produktów z działu gadżety : przyjaźń to magia.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik , zamówienie czeka 2 tygodnie na odbiór
    Wadybrak
    od 5 czerwca za 41 złotych z groszami
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882