strona 80 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Robi / 2023-12-19 19:54
Nie polecam !! Pierwszy raz spotykam się z dostarczeniem niepełnej paczki to jest chore. U nich to się nazywa częściowo zrealizowane okres oczekiwania na kolejną część paczki to 10 dni ! Omijajcie to go.w.no szerokim łukiem!! -
-
~rysiek / 2021-07-24 10:45
To jakiś lipa. Ksiazka w ofercie ,, już za 24 godziny u ciebie".Zamawiam i płace -przewiduwany termin dostarczenia juz nie na drugi dzień, a może dopiero za tydzień. OSZUŚCI WadyPo jednej gwiazdce bo mniej sie nie da -
~Ryszard / 2021-01-23 19:24
Nie kupujcie ksiazki: "Poznaj metody hakerów" napisana przez Krzysztofa Dziedzica w wspolpracy z Komputer Swiat (KSplus.pl), jezeli nie chcecie dostac wirusy, trojany itp ktore blokuja ci komputer!!
Wydawalo by sie ze taki sklep jak Empik powinien sprawdzac swoich produktow.
Nie dosc ze dolaczona plyte nie da sie urochomic, ktora jest niezbedna do tej ksiazki, to po kilku stronach jest napisane ze jezeli plyta nie jest dolaczona badz nie dziala to trzeba samemu pokombinowac i kupic pamiec USB! Co za sciema!
Na tym to sie jednak nie skonczylo, majac akurat pamieci USB w domu to dla mnie akurat to nie stanowilo wiekszego problemu, wiec postapilem jak w ksiazsce bylo podane: sciagnij z witryny ksplus.pl program o nazwie Rufus a nastepnie sciagnijcie program z obrazkiem przedstawiajacy plyte z ksiazki, a tam zadnego obrazku nie bylo! Okazalo sie rowniez ze numer SHA256 z plyty nie zgadza sie z glowna strona Kali. Oszustwo!
Jak sciagnalem program Rufus na komputer to zaladowal mi sie wirus (PuP) ktory wpuscij upartego (crypto) Trojana (Trojan:Win32/CryptInject!ml), ktorego nie dalo sie zlikwidowac manualnie w kwarantannie, zablokowal po chwili dostep dostep do Windows defender i Windows Security (czyli skanowanie i przeszukiwanie i usuwanie wirusow). To byl bardzo okrutny Trojan, i chce to podkreslic bo mimo to ze wlaczylem safe-mode i skanowanie to wylaczyl i wlaczyl mi komputer w trybie normalnym zeby dalej moc pracowac normalnie. W jedyny sposob w ktorym sie go pozbylem bylo przez factory reset calego komputera ... Innymi slowami, wiele strat za taka mala ksiazke.WadyOszustwo, kradziez -
~S / 2023-10-07 19:35
Pomyłka, ostatni raz z empikiem płyta Pink Floyd.
Sorry nigdy więcej.WadyFatalne -
~Sariel / 2022-12-22 00:20
Sprzedaja towar którego nie mają o czym dowiadują się po tygodniu... z dala od tego sklepu -
~scarl / 2022-12-01 19:44
Zdecydowanie nie polecam!!!! Na zamówienie czekałam ponad 2 tygodnie, bo mają jakieś problemy z dostawą. W końcu, kiedy kubek dotarł, okazało się, że jest pobity! Zostałam bez prezentu!!!! Nie, nie i jeszcze raz nie dla tego sprzedawcy! Żenada!!!! ZaletyżadnychWadycałkowite olewanie klienta -
~Sceptyczny / 2022-02-10 20:20
Będąc dziś w empiku Bielany Wrocławskie zostałem potraktowany jak intruz pani która poprosiłem o pomoc znalezieniu konkretnej książki odpowiedziała mi przez ramię że mam się zgłosić do kasy na dole ,zwracałem się dwukrotnie bez odzewu .Ta pani jest tak wredna jak otyła. ZaletyBrak -
~SD / 2020-12-14 08:13
Absolutnie nie polecam zamawiać z empiku nic. Szczególnie jeśli opłacane jest to z punktów my benefit. W tym roku nie otrzymałam żadnego zamówienia o czasie lub całego. Bez informacji przesuwają termin dostawy i dzielą zamówienie lub anulują jego część (np. zamówiłam rolki, ochraniacze i skarpetki do rolek z czego anulowane zostały rolki więc zostałam z resztą sprzętu mimo że niezwłocznie odpisałam na maila ze w takim razie chcę anulować również skarpety i ochraniacze). Kontakt z biurem obsługi klienta jest poniżej krytyki. Jeśli zależy państwu na produktach i pieniądzach odradzam zamawianie z empiku szczególnie jeśli są to produkty na prezent dla kogoś. -
-
~se / 2018-10-12 09:06
Nie kupujcie gier wersji elektronicznej.Sprzedaja gry ktorych pozniej nie mozna pobrać.Juz trzeci dzien kontaktuje sie infolinia i nadal mnie splywaja ze nad tym pracują informatycy.To jest wszystko zenada.Zamówienie nr 10100393185593 -
~Sebastian / 2019-12-12 18:22
Stanowczo NIE POLECAM.
Po 5 dniach oczekiwania na przesyłkę dostałem emaila że anulowali moje zamówienie, ponieważ nie mają kupionego przeze mnie towaru. -
~Sebo19441 / 2021-03-30 20:38
Niestety nie można dać gwiazdek na minusie. Anulują zamówienia i tłumacza się mgliscie. Ignorują klienta. Kontakt z biurem obsługi żenujący. Już drugi raz anulowali moje zamówienie na prezent wielkanocny. Ostatnio w ramach rekompensaty dostałem 12pln.Tym razem nic. Kończę współpracę z tym pożal się Boże usługodawca.
Wam nie radzę nawet zaczynać. -
~Seevi / 2020-12-07 19:56
Promocja na stronie internetowej: "Produkt przeceniony z 49,99 na 39,99" oczywiście do odebrania za darmo tylko w sklepie stacjonarnym.
Po przyjściu do sklepu stacjonarnego okazuje się, że ten sam produkt kosztuje 59,99 !!!.
Nie ma możliwości kupna na miejscu ani z promocją ani z ceną NIE OBNIŻONĄ jaka widnieje na stronie.
Oczywiście produkt musi zostać wysłany z magazynu by odebrać go najwcześniej na drugi dzień z tego samego sklepu.
NONSENS
Pozostaje mi nic innego jak pożegnać się z praktykami Empiku i zacząć kupować na allegro i to wraz z kosztem przesyłki TANIEJ i PROSTO DO DOMU!!!.
Produkt o którym mowa - "Trivial Pursuit Big Bang Theory" -
~skandal / 2019-12-15 23:27
tak nie może byc
W salonach empik jest ewidentnie za malo mieksca na ksiazke mojej kolezanki
Powinna miec ona przynjamniej 2 rzedy regałów a ma ile ile no prosze panstwa ledwo jedna półka to jest skandal chcialm panstwa o tym poinformowac ponkewaz nowo wydana ksiazka mojej kolezanki zdobyla wielkie uznanie i powinna byc tak samo pokazywana w salonach empik
Dziekuje
Dobranoc -
~Skobel / 2021-08-27 17:50
Ceny online inne niż przy zamówieniu. Nie polecam. -
~Sławek / 2019-12-31 19:41
UWAGA!!!pomimo przyjęcia zamówienia i opłaty za tranzakcję,brak realizacji zamówienia empik nie chce wziąć odpowiedzialności za tranzakcję. ZaletybrakWadybrak realizacji zamówienia,brak odpowiedzialności. -
~Sławek / 2023-03-13 06:36
Tempo działania strony internetowej oraz zasady jakimi kieruje się empik są jak żywcem wzięte z lat 90. Bezczelne naciąganie, oszustwa na pożądku dziennym. Odradzam! -
-
~Sol / 2022-12-22 20:35
Zamowienie złożone tydzień wcześniej i nie zostaje wysłane. Wiadomości mailowe są zbywane bez informacji jaka jest przyczyna braku wysłania paczki, brak tez jakiejkolwiek propozycji rozwiązania problemu. Prezenty za prawie 300 złotych nie dojdą na czas co nie było w żaden sposób sygnalizowane. Bardzo rozczarowujące podejście do klienta. ZaletyBrakWadyBrak towaru i pieniędzy, brak informacji o problemie, brak propozycji rozwiązania. -
~sraka / 2022-01-03 15:42
seaka nke ma 24h tltko kilka tygdoni czekam nie wierzcie nara sraka Wadysraka wsyztsko -
~sseb / 2021-01-12 19:04
bra obsługi zamówień, błedy an fakturach. Obsługa troglodytów ZaletybrakWadywszytko -
~Stała Klientka / 2020-04-10 09:16
Zamówienie złożone 2.04.2020 opłacone, realizacji brak, informacji brak, po parokrotny kontakcie z infoliniom okazuje się, że za każdym razem jest brak pozycji, która już dwa dni wcześniej miała być dołączona do zamówienia.
Nie radzą sobie w ogóle. Nie zamawiajcie nic, bo będziecie czekać po kilka tygodni jak ja.
strona 80 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »