Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1686 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czarnulka-Paola / 2017-12-05 20:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam, chciałabym podzielić się swoim niestety skrajnie negatywnym doświadczeniem z Empik.com.
    Po raz pierwszy zarejestrowałam się na stronie i skorzystałam z promocji na klocki Lego przy okazji Black Friday (przy zamówieniu wybranych zestawów Lego za kwotę co najmniej 250zł naliczany był rabat 50zł).
    Pierwszy problem pojawił się już przy zamówieniu - dostępne były tylko opcje wysyłki Kurierem lub do odbioru w Punkcie Poczty Polskiej - niedostępna była opcja odbioru w salonie Empik! ????
    Następny problem pojawił się, kiedy udałam się do placówki Poczty Polskiej - moim oczom ukazał się obraz nędzy i rozpaczy - paczka porozrywana, przez otwór widać, że również opakowania klocków Lego wewnątrz są rozerwane. ????
    Okazuje się, że Empik nadał przesyłkę zwykłą paczką, bez oznaczenia "ostrożnie", bez możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki. ????
    Dzwonię zatem na infolinię i konsultantka (nomen omen pracownik Działu Reklamacji i Zamówień) sugeruje, żebym przesyłkę odebrała, a ewentualnie później złożyła reklamację. ????
    Tak też robię. Następnie w domu sprawdzam zawartość przesyłki i okazuje się, że to co było widać gołym okiem, to tylko "wierzchołek góry lodowej". W środku przykryte tylko (nie owinięte) kawakiem folii bąbelkowej przyciętej na wymiar kartonu klocki Lego (3 zestawy o wartości /przed rabatem/: 69,99zł, 69,99zł i 119,99zł) z których tylko jeden tańszy zestaw jakimś cudem ocalał nienaruszony, natomiast pozostałe dwa zestawy - w tym najdroższy - są kompletnie zdewastowane. Pomijając już kompletnie zniszczone opakowania od klocków Lego, to również oba te zestawy okazują się zdekompletowane - najprawdopodobniej część elementów wypadła przez otwory (dziury) zarówno w opakowaniach od klocków jak również w kartonie, w którym zostały nadane. ????
    Zgodnie z wcześniejszą sugestią konsultantki z Działu Reklamacji i Zamówień wysyłam mailowo reklamację i uzyskuję propozycję rekompensaty (doładowanie konta "Twoje środki" na Empik.com kwotą 50zł) - lub odesłanie całości na swój koszt do siedziby Empik, ale wówczas mają 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, nie mówiąc już o tym, kiedy doczekałabym się zwrotu pieniędzy (zapewne znów jako śmieszne doładowanie) - impas... bo klocki zamówione były jako prezent Mikołajkowo- Gwiazdkowy. ????
    Podsumowując - to mój pierwszy i ostatni raz z Empik.com ????
    ZaletyBrak
    Wady- Opcje wysyłki
    - Pakowanie zamówienia
    - Podejście do klienta
    - Reklamacje
  • ~Paweł / 2017-11-29 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Chciałbym podzielić się moja NEGATYWNA opinia na temat jakości obsługi klienta w salonie EMPiK w Skoroszach. W dniu. 24.11 udałem się do ww salonu w celu kupienia biletów na koncert w klubie Progresja dn 7.12.
    Byłem w salonie ok godziny 20. Zwróciłem się do sprzedawcy z pytaniem czy takie bilety są dostępne.  Pan odpowiedział że TAK są  i jest ich sporo ALE NIE SPRZEDA mi żadnego ponieważ ZAMKNĄŁ już system. !!!!!!!!!!!!!
    Zapraszał następnego dnia. A jak łatwo się domyślić następnego dnia biletów już NIE BYŁO!!!
    Teraz ..jak to możliwe że sklep jest czynny do 21 a na godzinę przed zamknięciem nie można kupić biletów???chociaż są dostępne. Dlaczego??
    Złożyłem stosowne zażalenie- mailem do obslugi klienta. Rozpatrzono sprawę i...oto zadoscuczynienie dla mnie:
    1. Pracownicy przeszli szkolenie...
    2. Karta podarunkowa na zawrotną kwotę  25 zł, po którą muszę sam pojechać
    3. !!!!!!!?????????
    Efekt całej sprawy jest taki że Córka dla której miał to być prezent na koncert nie pójdzie ponieważ Panu NIE CHCIAŁO SIĘ JUŻ SPRZEDAWAĆ.
    Koncert to nie książka lub płyta, która można kupić potem. To jest jednorazowe wydarzenie tu i teraz i przez czyjąś głupotę i lenistwo Córka została pozbawiona możliwości uczestnictwa w tym wydarzeniu. Nie mówiąc już o tym że ponioslem straty paliwa ( 20 km w jedną stronę do salonu-4x) oraz czasu na jeżdżenie na próżno. A oni proponują mi 25 zł!!!!!!!!
    A BILETÓW JAK NIE MA TAK NIE MA.
    Dlatego odradzam wszystkim wizyty w Empiku w Skoroszach i wystawiam NEGATYWNĄ OPINIĘ o tym salonie.
    ZaletyBrak !!!
    WadyEmpik !!!
  • ~Beata / 2017-11-22 12:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Opinia o sprzedawcy z Arkadii - Warszawa. Pani Kasia - przemiła, cierpliwa, rzeczowa, bardzo pomocna i bardzo zaangażowana osoba. Jeszcze nigdy nie natrafiłam na tak wspaniałego sprzedawcę.
  • ~oszukany / 2017-11-08 12:07
    Ocena: 1.20 / 5
    Na stronie internetowej podano, że wysyłka w ciągu 24h. Aby zakupić towar (a nie chcąc się rejestrować) trzeba zapłacić od razu podczas składania zamówienia. Po transakcji dostaję wiadomość, że sklep nie wyśle towaru zgodnie z informacją na stronie internetowej, zmienili sobie termin mimo, że już za niego zapłaciłem. Po okresie oczekiwania udaje się do sklepu i cena jaką zapłaciłem była wyższa niż ta dostępna w sklepie. Po złożeniu reklamacji empik nie widzi problemu. zaakceptowałem regulamin więc mogą zrobić co chcą, gdyby wpisali, że mi nerkę wytną też by wycieli bo tak mają w regulaminie. Zero pro klienckiego podejścia. Dysponują moimi środkami klika dni i w nosie mają czy jestem zadowolony. Ważne by kolejnego jelenia złapać. Totalnie odradzam!
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia internetowego mimo, że w sklepie posiadają asortyment
    Zakup na strinie internetowej był droższy niż w sklepie stacjonarnym
  • ~toti / 2017-10-10 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE polecam EMPIK, odradzam i każdemu będę to powtarzał i pisał wszędzie gdzie się da żeby dowiedziało się o tym jak najwięcej osób. Zamówiony towar odebrałem w Empik Siedlce (Obsługa miła, kompetentna) po otwarciu paczki towar wyglądał na: nie nowy do tego był niekompletny i uwaga najlepsze, był po prostu popsuty. Tel do Pani z działu reklamacji to strata czasu. Czekam na zwrot kasy 14dni. Nie mam towaru, nie mam pieniędzy. NIE polecam EMPIK
  • ~Karolina / 2017-09-29 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia i każdemu polecam sklep internetowy empik.com.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadybrak
    od 17 września 16 złotych 97 groszy
  • ~Kamila / 2017-09-20 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem częstym klientem sklepów Empik w różnych miastach Polski,tak słabej obsługi jak w Mławie nie spotkałam nigdzie! Byłam obsługiwana przez panią o imieniu Aneta.Byłam pierwsza klientką do obsługi przy kasie ,pani gdy usłyszała ze proszę jeszcze o fakturę(dodałam,że moje dane są już w systemie) kazała mi czekać aż obsłuży innych klientów.Czekałam 10 min aż pani obsłuży kolejną osobę która donosiła kolejne artykuły do kasy.Czyżby małomiasteczkowe znajomości brały górę nad profesjonalnym podejściem do klienta?
  • ~pawel / 2017-09-19 01:51
    Ocena: 1.60 / 5
    bardzo dlugie oczekiwanie na realizacje zamowienia jestem okropnie zawiedziony raczej juz nie skorzystam
    Wadyjak dla mnie bardzo dlugo trzeba czekac na zamowienie
  • ~Kris / 2017-08-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam, że brak odpowiedniej informacji o braku możliwości zakupu produktów Green Cell środkami własnymi to perfidne naciąganie klientów.
  • ~Roman / 2017-08-15 20:47
    Ocena: 3.20 / 5
    Nie polecam zamawialem plyty winylowe niektore Okladki W Oplakanym Stanie Problemy Z Reklamacja
    Słupsk
  • ~olka0207 / 2017-08-02 11:28
    Ocena: 2.60 / 5
    Do tej pory byłam zadowolona, ale ostatnio niestety sklep odwalił straszną chałę. Około 3 tygodnie temu zablokowano mi możliwość odbioru zamówień z salonu Empik w moim mieście z opcją płatności przy odbiorze. Powodowem było nazbieranie się 5 zamówień do odbioru, których nie odebrałam od razu ze względu na niespodziewany pobyt w szpitalu. Odebrałam natomiast wszystkie zamówienia po tygodniu i od razu skontaktowałam się z Biurem Obsługi Klienta w spawie odblokowania możliwości zapłaty przy odbiorze w salonie. Niestety, pomimo trzech wysłanych maili i zapewnień, że dostęp zostanie odblokowany - do tej pory nie mam możliwości korzystania z mojej ulubionej opcji dostawy. Kto tak robi? Przecież wiadomo, że jeśli na odbiór jest od 7 do 14 dni to nie powinni utrudniać. Odkąd nie ma PayBacka wszedł program Mój Empik, gdzie promocje to obniżki cen o 4,5 zł - śmiech na sali. Jak dla mnie porażka, przeniosłam się do innego sklepu z płytami CD, DVD i książkami.
  • ~Karolina / 2017-07-15 13:41
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam zamawiania płyt cd i dvd przez sklep internetowy empik.com, bo będziecie mieć tak jak ja miałam dużo strat,polecam kupować w stacjonarnych salonach empik z półki i wtedy widzi się co i w jakim stanie jest.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadyuszkodzony towar,porysowane płyty cd.
    od 13 lipca dvd
  • ~Małgorzata / 2017-06-30 13:43
    Ocena: 1.80 / 5
    Fatalna obsługa.Niekompetentni konsultanci infolinii,brak wsparcia merytorycznego.
    Dostawa DHL fatalna. Z automatu zlecają ekonomiczną przesyłkę,która nie daje możliwości żadnych zmian (ani godzin,ani wybory Parcel Shopu,ani tel.kuriera przed dostawą).
    W efekcie dostałam propozycję wleczenia się przez pół miasta pieszo (nie jestem zmotoryzowana) z telewizorem i myjką parową. Absurd!!!
    Ceny produktów wyższe niż przeciętne rynkowe.
    ODRADZAM SKLEP.Korzystałam wyłącznie z musu (MyBenefit).
  • ~Dorota / 2017-06-08 16:53
    Ocena: 2.20 / 5
    pomyłka w kompletowaniu zamówienia, całkiem inne książki niż zamawiane. po złożeniu reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu. dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się iż przesyłka ma przyjśc pod koniec tygodnia, tydzień minął dzwonie po raz drugi znowu przesyłka ma być jeszcze w tym tygodniu ii tak mija kolejny tydzień a przesyłki dalej nie ma, kontaktu zresztą też... Dramat... Panie na infolinii albo są tak niedoinformowane( co jest karygodne), albo tak niekompetentne..
    Wadyskandaliczna obsługa reklamacji
  • ~Katarina / 2017-06-06 15:29
    Ocena: 1.20 / 5
    Makabra, przesyłka niekompletna, ewidentny błąd po stronie EMPIK, źle spakowane produkty lub nie spakowane. Reklamacji oczywiście nie uwzględniają. NIE POLECAM. Można jedynie kupić sobie książkę w stacjonarnym sklepie.
    Wadyskandaliczne opakowanie, nie uznają swoich błędów.
  • ~Karolina / 2017-06-05 02:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie odpisują wcale na maile,jestem poirytowana całą tą sytuacją,brak słów.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadylekceważenie klientów
    -
  • ~Kasia / 2017-03-24 15:37
    Ocena: 1.60 / 5
    Dzisiaj dotarło do mnie drugie i ostatnie zamówienie z tego sklepu. Obsługa nie liczy się z opinią i zadowoleniem klientów. Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, gdy pracownicy sklepu sami podejmują jakiekolwiek decyzje - bez żadnego porozumienia z klientem. Choć zamówiony przeze mnie produkt na stronie sklepu nadal jest dostępny w ciągu 1-2 dni, to do mnie nie dotarł (po 4 dniach od złożenia zamówienia). Dopiero po interwencji w ich obsłudze klienta okazało się, że pracownicy bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną anulowali część zamówienia. Podobno zamówiony produkt dotarł do nich uszkodzony, a na kolejny trzeba by było poczekać 4-5 dni. Ale dlaczego na stronie jest informacja o jego dostępności w ciągu 1-2 dni? Nie wiem. Niestety nie lubię takiej bujdy. Nie lubię także podejmowania za mnie decyzji. No sorry, dzieckiem już nie jestem i na takie zabawy nie mam ochoty. Jeśli zamawiam jakikolwiek produkt, to chcę go otrzymać. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia, to chcę sama wybrać dogodną dla siebie opcję z pośród kilku zaproponowanych przez sprzedawcę.
    WadyBrak kontaktu ze strony sklepu w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem. Wolą sami podjąć decyzję niż skontakować się z klientem.
  • ~Katarzyna / 2017-02-28 23:08
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam!
    Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY

    - (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)

    - błyskawiczne dostawy do salonów
    Wady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami

  • ~Katarzyna / 2017-02-28 23:07
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam!
    Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY

    - (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)

    - błyskawiczne dostawy do salonów
    Wady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami

  • ~Jarek / 2017-02-03 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Empik oferuje produkty, których nie posiada na stanie. Nie oferuje również dostawy w terminie późniejszym. Stąd asortyment i dostawa 1 gwiazdka. Jestem bardzo zawiedziony.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1686
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 987
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065