Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof Kitajczuk / 2016-12-06 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam Empiku. Zamówiłem płytę analogową 28 listopada a miała przyjść 02 grudnia. Podczas śledzenia paczki zauwazylem ze paczka znajdowała sie w oddziale w moim miescie a kolejnego dnia zostala wyslana z powrotem do empiku i zamowienie zostało anulowane. Teraz zostałem bez prezentu na Mikołaja, a pani z infolinii przeprasza i mówi że nie wie jak to sie stało że paczka nie została dostarczona i że może mi dać w ramach zadośćuczynienia 10 zł i namawiała żebym zamówił jeszcze raz tą samą płytę. Tylko że tym razem za płytę zapłaciłbym o 10 zl drożej bo nie ma juz promocji na vinyle. Teraz nie mam prezentu na mikołaja, pieniadze mi zwróca dopiero za 2-3 dni robocze (oby), a nawet gdybym chciał ją zamówić jeszcze raz to nic z tego nie mam tylko stracony czas na czekaniu na zamówienie. Taka duża firma a ma gdzieś swoich klientów! Żenada... już wiecej nic nie zamówie w Empiku! Nie polecam!!! Krzysztof Kitajczuk Nysa
  • ~smutna / 2016-10-24 20:29
    Ocena: 3.80 / 5
    odebrałam tylko jedno z trzech zamówień , w jednej z paczek był inny przedmiot nie taki jak zamawiałam , natomiast w drugiej była płyta która wyglądała na używaną, zostałam obsłużona przez nieprzyjemną obsługę klienta , jestem bardzo zniechęcona .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynieprzyjemny kontakt, lekceważenie klienta.
    -
  • ~Dariusz Ceglarski / 2016-09-23 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mało elastyczny sklep. Moja znajoma ma urodziny. Zamówiła sobie książkę, a ja nie mając pomysłu na prezent dla niej postanowiłem zapłacić za książkę w sklepie tak, by Ona nie wiedząc o tym i odbierając książkę była mile zaskoczona tym, że ktoś już za nią zapłacił, ładnie zapakował i dołączył życzenia. Pani w Empiku w Wieluniu poinformowała, że jest to niemożliwe. Dlaczego? Bo tak powiedziała jej kierowniczka. Szanowni Państwo. W tym sklepie wydawałem 200-300 zł. miesięcznie na książki. Straciliście klienta na zawsze. Już nigdy nic nie kupię w Empiku.
    Dariusz Ceglarski Wieluń.
    Wieluń ul. Warszawska
  • ~Alicja / 2016-09-18 15:49
    Ocena: 3.40 / 5
    Osobiście nie polecam sklepu. Mam konto bardzo długo i zrealizowałam wiele zamówień mimo to nie mam praktycznie żadnych zniżek a ceny są jak z kosmosu. Wolę zamawiać na Matrasie, tam ceny przystępne do tego świetna obsługa no i promocje zawsze się znajdą dla stałych klientów. W Empiku problemy z reklamacją, nie polecam.
    ZaletyJedyna zaleta to duży wybór, jednak podobny do innych księgarni
    Wadyceny
    brak promocji
    obsługa
    na swoim koncie na stronie empiku zrealizowane zamówienia mam za 500 zł, nie liczę zakupów za pobraniem. Konto mam od 4 lat i zamawiam a raczej zamawiałam regularnie
  • ~xxxx / 2016-08-27 12:46
    Ocena: 3.40 / 5
    towar ładny , plusem jest darmowy odbiór w salonie empik oraz długi czas oczekiwania zamówień w salonie empik na odbiór lecz niestety kupon powitalny 10 zł mi przepadł bo miałam problemy z komputerem i prosiłam obsługę klienta abym dostała kolejny taki kupon , bo tamten miałam niewykorzystany z mojego doświadczenia kontakt z obsługą klienta jest bardzo trudny odpowiedź na maila dostałam dopiero po napisaniu kilku maili tej samej treści niewiem czy odzyskam jeszcze ten kupon jestem poirytowana tą sytuacją i zniechęcona do dalszych zakupów w empiku przykre.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik, czas oczekiwania na odbiór.
    Wadyprzepadł mi kupon powitalny 10 zł .
    płyty cd
  • ~Joanna 120733891 / 2016-08-18 16:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Kontakt bardzo dobry, wysyłka szybka, ale jaka procedura zwrotu taki i komentarz. Zamawiałam m.in. 3 zestawy do Religii. W paczce były na samej górze 2 książki i 3 ćwiczenia... no właśnie..., a na samym dole paczki pod całą resztą zamówienia znajdowała się trzecia książka z porwaną okładką...Przypadkowo? Procedura zwrotu polega na tym, że to na kupującego spada cała właśnie praca związana ze złożeniem reklamacji (ja mam iść na pocztę, albo nadać kuriera, ja mam zapakować książkę, ja mam zapłacić za przesyłkę - za którą potem zwracają - bo oni przesłali porwaną książkę). A nie możecie po prostu Wy przysłać kuriera z nową książką, który odbierze starą? Pan mi odpowiedział, że tak wygląda procedura zwrotu. Więc jaka procedura zwrotu, taki i komentarz. Książkę sobie skleję, a zakupów więcej nie zrobię.
    Zaletyszybka dostawa, łatwy kontakt, duży asortyment
    Wadyprocedura zwrotu
  • ~Rafał / 2016-08-10 20:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Ten sklep to kpina. Zamówiłem dwa produkty, czas realizacji 3 dni na oba. Nie opłaciłem od razu, kolejnego dnia przypominają się mailem, że zamówiłem dwa produkty i nie dokonałem wpłaty. Dzisiaj miałem czas wysyłam im płatność. Kilka minut później dostaje mail z informacją, że zrealizują mi zamówienie tylko częściowo, a środki zwrócą za kilka dni. Jeszcze godzinę temu jak wysyłali przypomnienie to towar był, a jak zapłaciłem to nagle znikł? Cuda. Zobaczymy czy pieniądze oddadzą, czy będzie jak u innych że będę jak głupi czekał miesiącami.
  • ~Agnieszka / 2016-07-29 12:48
    Ocena: 2.20 / 5
    absolutnie nie polecam współpracy ze sklepem empik. wszystko jest w porządku tylko, jeżeli nie mamy żadnych zastrzeżeń co do zakupionego przedmiotu. komplikacje pojawiają się w momencie, gdy towar chcemy oddać i otrzymać zwrot pieniędzy. obsługa klienta jest chyba na najniższym z możliwych poziomów, nikogo nie interesuje zadowolenie i satysfakcja klienta. po odesłaniu przedmiotu do serwisu (z zaznaczeniem "zwrot pieniędzy na konto") po miesiącu i tysiącu telefonów (bo oczywiście oni żadnej informacji sami nie wysyłają, o wszystko trzeba się samemu upomnieć), empik wysłał nowy sprzęt z serwisu producenta - mimo zaznaczonej opcji. po kolejnym telefonie, że nie chcę tego sprzętu, bo według mnie nadal jest wadliwy, pani na infolinii informuje mnie, że nie może w tej sprawie nic zrobić jeżeli serwis nie wyda zgody na zwrot pieniędzy. dzwonię więc do serwisu, gdzie dowiaduję się, że to bujda na kółkach - oni niczego nie muszą wystawić, serwis zrobił swoją robotę, reszta leży w gestii sklepu. kolejny telefon do empiku - w takiej sytuacji nic nie da się zrobić. ja się pytam - jak to nic nie da się zrobić?! mają moje pieniądze, ja nie jestem zadowolona z zakupu i chcę ich zwrotu! z łaską więc pani powiedziała, że oddzwoni jak porozmawia z kimś wyżej. PARANOJA.
    Zaletynie ma
    Wadyobsługa klienta - tragedia!!!!! zero współpracy.
  • ~Andrzej / 2016-07-26 15:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam.Moje doswiadczenia z Empik jest bez jakiegokolwiek zarzutu.Satysfakcjonujacy wybor ksiazek w dziedzinie mojego zainteresowania.Ceny bez ujemnych komentarzy.Dostawa imponujaca - 9 ksiazek, ktore zamowilem elektronicznie otrzymalem w ciagu 10 dni - miejsce dostawy Vancouver,Canada.Zapakowanie satysfakcjonujace.
    ZaletyPrzedstawilem.
    WadyNie mam
    Empik to sklep znany mi z moich szkolnych i studenckich lat (Rynek Glowny -Krakow)
  • ~cubanitos / 2016-06-21 14:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Z pewnością to moje ostatnie zakupy w sklepie EMPIK. Towar przyszedł z wadą (nawigacja), po odesłaniu do serwisu i zaznaczeniu opcji wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy, przysyłają naprawiony (działa przez godzinę i znów to samo), kolejna wysyłka do serwisu tym razem ubiegam się tylko o zwrot pieniędzy - kolejny raz otrzymuję sprzęt naprawiony. Czas napraw - miesiąc. Stracony czas, zablokowane pieniądze, brak szacunku dla konsumentów. Będę dalej się odwoływał. Jeżeli się uda to pewnie "moją" nieużywaną nawigacje wcisną następnej osobie. ODRADZAM zakupy w tej firmie która powinna być rzetelna. Zachęcam do poczytania opinii klientów również tych negatywnych i neutralnych.
    WadyNie szanują konsumentów.
    Przedmiot nieużywany praktycznie wcale (jedynie podłączony do komputera)
  • ~Karolina1985 / 2016-05-21 21:23
    Ocena: 3.20 / 5
    proszę mi się natrętnie nie prosić o wystawienie opinii , niewiem jaką mam wystawić opinię , bo ojciec mi odbierał zamówienia z salonu empik , i niewiadomo kiedy przesłucham te płyty które mam z zamówień może w listopadzie a może w grudniu tego roku .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadynatrętne mailowe prośby o wystawienie opinii
    za 100 złotych
  • ~klasyczna2 / 2016-05-06 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik Galeria Malta Poznań. 28.04.2016 - zamawiam płytę, zależy mi bardzo na otrzymaniu jej w ciągu tygodnia i faktycznie podany termin dostawy mnie satysfakcjonuje. Tego samego dnia wieczorem otrzymuję sms - płyta zostanie wysłana 04.05.16. Potem brak jakichkolwiek wiadomości. 05.05.16 wybieram się osobiście i od obsługi dowiaduję się, że 03.05.16 zlecenie zostało anulowane. Ani słowa na temat przyczyn. Żadnej wiadomości smsem. Nic. Zachowanie pana i cała sytuacja trochę z rodzaju: nie ma i ch** i co mi zrobisz? Oczywiście monopolista może mieć w nosie klienta, nawalił, ale nie ma opcji, żeby w ciągu doby płytę dla mnie ściągnąć. Ja zostaję bez prezentu, empik naciąga dalej innych. Przy czym ja już do salonów empik (czy raczej - chińskich sklepów...) na pewno nie wrócę.
    Zaletyzamówienie przyjęte od ręki, sprawnie potwierdzone
    Wadycała sytuacja poniżej jakiegokolwiek standardu; beznadziejna obsługa, która nie poczuwa się do odpowiedzialności w imieniu firmy, którą reprezentuje; brak choćby zwykłego "przepraszam"
  • ~Karolina / 2016-04-24 20:35
    Ocena: 4.20 / 5
    polecam zamawiać książki , płyty cd, dvd, blu-ray , filmy, gry, tylko w przedsprzedaży i nowości , ponieważ niestety w internecie przeczytałam , wiele artykułów i na forum co ludzie się wypowiadają, że pracownicy salonów empik pożyczają sobie towar do domu oto kilka artykułów z dowodami na to : http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Empik-Sprzedajemy-tez-rzeczy-ktorych-uzywali-nasi-pracownicy-a33367 i http://www.wykop.pl/link/1885150/kupujesz-muzyke-filmy-i-ksiazki-w-empiku-moga-byc-uzywane/ , a jak rok temu zapytałam się w salonie empik o te artykuły to dostałam tylko odpowiedź nieprzyjemnym bezczelnym tonem : to akurat jest Pani zdanie i nie chcieli nic więcej powiedzieć na ten temat, brak słów!!!!!!!!!!!!
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik .
    Wadywypożyczanie produktów z salonów empik przez pracowników .
    w Poznaniu, naklejki od kwietnia za około 30 złotych.
  • ~Rozczarowany / 2016-04-06 18:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Chciałbym podziękować #empik.com do spółki z ‪#‎UPS‬ za zepsucie dziecku urodzin. Najpierw klocki były kompletowane przez empik potem kurier nawet nie podjeżdżając z dostawą wklepał informację do systemu, że nikogo nie było pod adresem. Dziecko z dziadkami cały dzień czekali na zamówione klocki jednak ich nie otrzymał a to były jego urodzinki. Przykre, że ani nadawca w tym wypadku ‪#‎empik‬ nie ma kontaktu z kurierem a na infolinii #UPS dowiedziałem się że oni cytuję "wynajmują podwykonawców i nie mają z nimi kontaktu" tak więc nadawając przesyłkę #UPS możecie się liczyć że dostawca widmo zabierze towar i zniknie a i tak nikt nie będzie wiedział kto jest za to odpowiedzialny!!! Skandal! Rozczarowany klient.
    Zaletybrak
  • ~Zniechęcona / 2016-04-01 04:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik sprzedaje używane towary. Kiedyś zamówiłam książkę na prezent, ale to co mi przyszło nie nadawało się. Rogi pozaginane, widać po stronach, że były otwierane a na domiar złego książka była brudna (na nieszczęście miała białą okładkę). Od tamtej pory nie kupuję w empiku książek. Płyt też nie polecam. Mój kolega dostał porysowane płyty (widać było, że były odtwarzane), które sprytnie sklep przepakował. Dodatkowo mają ceny jak po zbóju. Niby robią przeceny a i tak w sklepach internetowych można dostać towar dużo taniej. Empik nauczył mnie też, żeby sprawdzać czy taki sklep nie ma czasem swojego punktu w realu, bo niestety wtedy zawsze będzie istniało ryzyko, że Wam dadzą towar używany z półki.
    WadyTowar używany, wysokie ceny
  • ~Aldona / 2016-03-29 17:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Moje zamówienie zostało anulowane z informacją, że jednak sklep nie posiada towaru. Mają 3 dni ROBOCZE na oddanie pieniędzy. Po moim zgłoszeniu do biura obsługi, że jest to nieuczciwe oszukiwać klientów, że ma się towar, którego się fizycznie nie posiada dostałam rabat 10% na kolejne zakupy. NIGDY w życiu zakupów w tym sklepie już nie zrobię więc rabat nie jest dla mnie żadną rekompensatą. Na tronie sklepu towar ciągle widnieje jako dostępny. GRATULACJE!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzanie pieniędzy poprzez sprzedaż towaru, który sklep nie posiada.
  • ~1985 / 2016-03-27 01:00
    Ocena: 5.00 / 5
    sklep posiada ogromny asortyment z różnych działów : muzyka, książki, film, zabawki itd. , jedynie bardzo nie podoba mi się artykuł, który znajduje się pod linkiem http://www.wykop.pl/link/1885150/kupujesz-muzyke-filmy-i-ksiazki-w-empiku-moga-byc-uzywane/
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, niskie koszty dostawy kurierem Pocztex
    Wadyniektóre produkty są droższe niż w innych sklepach.
    kalendarz 2016
  • ~Dominika / 2016-03-17 22:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam!zamawiam książki w empik.com jestem bardzo zadowolona,duży wybór,szybka dostawa,bezplatny odbiór w salonie Empik.
  • ~Ceeley / 2016-03-14 15:43
    Ocena: 1.00 / 5

    Empik po raz kolejny wysłał wadliwy uszkodzony produkt. I do tego nie ma możliwości złożenia skargi bo nie udostępniają w ogóle takiej możliwości. Udostępnianie formularz skargi aby klienci mogli wyrazić swoje niezadowolenie. Bo taka zniechęcacie do swoich sklepów czy to internetowych czy stacjonarnych. Wasze motto powinno brzmieć: "kup u nas a pożałujesz!". Pozdrawiam - rozczarowana zakupem i żenująco niskim poziomem obsługi i dbania o klienta po raz n-ty -klientka.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady i kpienie z klienta!
  • ~bambi / 2016-03-14 01:40
    Ocena: 3.60 / 5
    mój ojciec był po
    odbiór pieniędzy w salonie empik Poznań Galeria Malta i dostał
    zwrot pieniędzy tylko za reklamację pierwszego zamówienia
    ale za drugie zamówienie za
    reklamację pieniędzy nie dostał , bo Pan z obsługi
    klienta nie mógł w komputerze poszukać tego numeru zamówienia ,
    mój ojciec jeszcze raz powiedział, że po raz ostatni pojedzie po zwrot pieniędzy
    za uznaną reklamację specjalnie 10 kilometrów , ale nigdy więcej w tym salonie empik Poznań
    Galeria Malta żadnego zamówienia już tam nie odbiorę ani niczego
    tam nie kupię , taka sytuacja nie powinna mieć miejsca .
    Zaletyszeroki asortyment , liczne promocje
    Wadyobsługa klienta , reklamacje
    -
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882