strona 78 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »
-
~toti / 2017-10-10 20:01
NIE polecam EMPIK, odradzam i każdemu będę to powtarzał i pisał wszędzie gdzie się da żeby dowiedziało się o tym jak najwięcej osób. Zamówiony towar odebrałem w Empik Siedlce (Obsługa miła, kompetentna) po otwarciu paczki towar wyglądał na: nie nowy do tego był niekompletny i uwaga najlepsze, był po prostu popsuty. Tel do Pani z działu reklamacji to strata czasu. Czekam na zwrot kasy 14dni. Nie mam towaru, nie mam pieniędzy. NIE polecam EMPIK -
-
~Karolina / 2017-09-29 21:02
Jestem bardzo zadowolona z zamówienia i każdemu polecam sklep internetowy empik.com. Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.Wadybrakod 17 września 16 złotych 97 groszy -
~Kamila / 2017-09-20 19:53
Jestem częstym klientem sklepów Empik w różnych miastach Polski,tak słabej obsługi jak w Mławie nie spotkałam nigdzie! Byłam obsługiwana przez panią o imieniu Aneta.Byłam pierwsza klientką do obsługi przy kasie ,pani gdy usłyszała ze proszę jeszcze o fakturę(dodałam,że moje dane są już w systemie) kazała mi czekać aż obsłuży innych klientów.Czekałam 10 min aż pani obsłuży kolejną osobę która donosiła kolejne artykuły do kasy.Czyżby małomiasteczkowe znajomości brały górę nad profesjonalnym podejściem do klienta?
-
~pawel / 2017-09-19 01:51
bardzo dlugie oczekiwanie na realizacje zamowienia jestem okropnie zawiedziony raczej juz nie skorzystam Wadyjak dla mnie bardzo dlugo trzeba czekac na zamowienie -
~Kris / 2017-08-27 19:49
Uważam, że brak odpowiedniej informacji o braku możliwości zakupu produktów Green Cell środkami własnymi to perfidne naciąganie klientów. -
~Roman / 2017-08-15 20:47
Nie polecam zamawialem plyty winylowe niektore Okladki W Oplakanym Stanie Problemy Z Reklamacja Słupsk -
~olka0207 / 2017-08-02 11:28
Do tej pory byłam zadowolona, ale ostatnio niestety sklep odwalił straszną chałę. Około 3 tygodnie temu zablokowano mi możliwość odbioru zamówień z salonu Empik w moim mieście z opcją płatności przy odbiorze. Powodowem było nazbieranie się 5 zamówień do odbioru, których nie odebrałam od razu ze względu na niespodziewany pobyt w szpitalu. Odebrałam natomiast wszystkie zamówienia po tygodniu i od razu skontaktowałam się z Biurem Obsługi Klienta w spawie odblokowania możliwości zapłaty przy odbiorze w salonie. Niestety, pomimo trzech wysłanych maili i zapewnień, że dostęp zostanie odblokowany - do tej pory nie mam możliwości korzystania z mojej ulubionej opcji dostawy. Kto tak robi? Przecież wiadomo, że jeśli na odbiór jest od 7 do 14 dni to nie powinni utrudniać. Odkąd nie ma PayBacka wszedł program Mój Empik, gdzie promocje to obniżki cen o 4,5 zł - śmiech na sali. Jak dla mnie porażka, przeniosłam się do innego sklepu z płytami CD, DVD i książkami. -
~Karolina / 2017-07-15 13:41
Nie polecam zamawiania płyt cd i dvd przez sklep internetowy empik.com, bo będziecie mieć tak jak ja miałam dużo strat,polecam kupować w stacjonarnych salonach empik z półki i wtedy widzi się co i w jakim stanie jest. Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadyuszkodzony towar,porysowane płyty cd.od 13 lipca dvd -
-
~Małgorzata / 2017-06-30 13:43
Fatalna obsługa.Niekompetentni konsultanci infolinii,brak wsparcia merytorycznego.
Dostawa DHL fatalna. Z automatu zlecają ekonomiczną przesyłkę,która nie daje możliwości żadnych zmian (ani godzin,ani wybory Parcel Shopu,ani tel.kuriera przed dostawą).
W efekcie dostałam propozycję wleczenia się przez pół miasta pieszo (nie jestem zmotoryzowana) z telewizorem i myjką parową. Absurd!!!
Ceny produktów wyższe niż przeciętne rynkowe.
ODRADZAM SKLEP.Korzystałam wyłącznie z musu (MyBenefit). -
~Dorota / 2017-06-08 16:53
pomyłka w kompletowaniu zamówienia, całkiem inne książki niż zamawiane. po złożeniu reklamacji brak jakiegokolwiek kontaktu. dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się iż przesyłka ma przyjśc pod koniec tygodnia, tydzień minął dzwonie po raz drugi znowu przesyłka ma być jeszcze w tym tygodniu ii tak mija kolejny tydzień a przesyłki dalej nie ma, kontaktu zresztą też... Dramat... Panie na infolinii albo są tak niedoinformowane( co jest karygodne), albo tak niekompetentne.. Wadyskandaliczna obsługa reklamacji -
~Katarina / 2017-06-06 15:29
Makabra, przesyłka niekompletna, ewidentny błąd po stronie EMPIK, źle spakowane produkty lub nie spakowane. Reklamacji oczywiście nie uwzględniają. NIE POLECAM. Można jedynie kupić sobie książkę w stacjonarnym sklepie. Wadyskandaliczne opakowanie, nie uznają swoich błędów. -
~Karolina / 2017-06-05 02:12
Nie odpisują wcale na maile,jestem poirytowana całą tą sytuacją,brak słów. Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadylekceważenie klientów- -
~Kasia / 2017-03-24 15:37
Dzisiaj dotarło do mnie drugie i ostatnie zamówienie z tego sklepu. Obsługa nie liczy się z opinią i zadowoleniem klientów. Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją, gdy pracownicy sklepu sami podejmują jakiekolwiek decyzje - bez żadnego porozumienia z klientem. Choć zamówiony przeze mnie produkt na stronie sklepu nadal jest dostępny w ciągu 1-2 dni, to do mnie nie dotarł (po 4 dniach od złożenia zamówienia). Dopiero po interwencji w ich obsłudze klienta okazało się, że pracownicy bez jakiejkolwiek próby kontaktu ze mną anulowali część zamówienia. Podobno zamówiony produkt dotarł do nich uszkodzony, a na kolejny trzeba by było poczekać 4-5 dni. Ale dlaczego na stronie jest informacja o jego dostępności w ciągu 1-2 dni? Nie wiem. Niestety nie lubię takiej bujdy. Nie lubię także podejmowania za mnie decyzji. No sorry, dzieckiem już nie jestem i na takie zabawy nie mam ochoty. Jeśli zamawiam jakikolwiek produkt, to chcę go otrzymać. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją zamówienia, to chcę sama wybrać dogodną dla siebie opcję z pośród kilku zaproponowanych przez sprzedawcę. WadyBrak kontaktu ze strony sklepu w przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem. Wolą sami podjąć decyzję niż skontakować się z klientem. -
~Katarzyna / 2017-02-28 23:08
Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam! Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY
- (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)
- błyskawiczne dostawy do salonówWady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami
-
~Katarzyna / 2017-02-28 23:07
Jestem zadowolona zarówno z ofert sprzedażowych jak i lokalizacji a także obsługi. Polecam! Zalety- Stan dostarczonych książek - IDEALNY
- (-90% na gry i niektóre przedmioty super sprawa!)
- błyskawiczne dostawy do salonówWady- Żelki ze stoiska ze słodyczami wymieszane luzem z płytami i notesami
-
~Jarek / 2017-02-03 21:49
Empik oferuje produkty, których nie posiada na stanie. Nie oferuje również dostawy w terminie późniejszym. Stąd asortyment i dostawa 1 gwiazdka. Jestem bardzo zawiedziony. -
-
~Magda / 2017-01-20 15:14
Złożyłam zamówienie na empikfoto 13.01 i tego samego dnia dostałam potwierdzenie realizacji a także termin dostawy na 20.01. Dzisiaj dostałam maila, że zamóiwenie dopiero przekazują kurierowi!!! Co za ŻENADA!!!
To nasz pierwszy dzień babci i dziadka a ja nie mam co dać!!!
PONIŻEJ KRYTYKI!!!!
Odradzam zakup na empik com i sama już nic nie zamówię -
~Zdenerwowany klient / 2017-01-05 17:04
Chcieliśmy zamówić do Szczecina grę przygodową o wartości ok 200zł, która według strony i zapewnień pracowników salonu w naszym mieście znajdowała się w salonie w Grudziądzu jako jedyny egzemplarz w Polsce. Z powodu niemożności potwierdzenie terminu przesyłki do dogodnego nam punktu (który był dla nas bardzo istotny), postanowiliśmy pojechać po nią osobiście. Po porannej rozmowie z centralą i kolejnym zapewnieniu, że gra jest już dla nas zarezerwowana wyruszyliśmy w trasę. Zaznaczam, że Pani z centrali wzięła numer telefonu do kontaktu w razie jakichkolwiek problemów. Po przejechanych 300km docieramy na miejsce. I tu niespodzianka: Uszkodzony (jedyny) egzemplarz gry został odesłany do Warszawy, sklep nie ponosi żadnych konsekwencji za burdel w swoim systemie, a centrala... Wprowadza w błąd, bardzo przeprasza i w ramach rekompensaty proponuje nam bon - super chce się zrewanżować, bo przecież naraziła swojego klienta na niemałe koszty podróży, i tu kolejna niespodzianka: "Mamy dla Pana w ramach przeprosin bon o wartości 10% lub 10zł na kolejne zakupy w naszych salonach"
Nie wiem czy to jeszcze złość czy zażenowanie zaistniałą sytuacją, ale jedyne w czym meli rację to to, że sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Jestem ciekawa co na to biuro konsumentów, przecież my jako konsumenci mamy swoje prawa!WadyUdzielanie fałszywych informacji dotyczących dostępności produktu
Karygodne i lekceważace traktowanie klientów zarówno przez obsługę centrali jak i pracowników salonu Empik w Grudziądzu. -
~Jaro / 2017-01-02 15:51
Oszukują na cenach, kredki warte 25zl w sklepie sprzedawane po 70. Gratulacje -
~Elzbieta / 2016-12-27 12:54
Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.pl ZaletybrakWadyDługi czas realizacji zamówienia 10 dni. Opłaty za przesyłkę kurierską mimo, że wartość zamówienia przekraczała 200 zł. Niezgodność towaru z opisem. Towar został zwrócony tego samego dnia. Klient ponosi koszty przesyłki do sklepu. Długi czas oczekiwania na zwrot środków na wskazane konto bankowe. Ponad 14 dni, reklamacje nie przynoszą żadnych rezultatów, odpowiedź "Towar został przyjęty. Należność została zlecona na konto. Prosimy czekać miłego dnia".
strona 78 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »