Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pawelgej / 2022-01-20 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    xddd zmierzch wgl n dostepny jesy???? co to wgl ma byc???? mam do salonu jechsc zeby zmierzch kupic a co jak ja nmg bo mojego wujka rekin pogryzl??? wgl skandal imo rel trch???
  • ~Paweł / 2017-11-29 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Chciałbym podzielić się moja NEGATYWNA opinia na temat jakości obsługi klienta w salonie EMPiK w Skoroszach. W dniu. 24.11 udałem się do ww salonu w celu kupienia biletów na koncert w klubie Progresja dn 7.12.
    Byłem w salonie ok godziny 20. Zwróciłem się do sprzedawcy z pytaniem czy takie bilety są dostępne.  Pan odpowiedział że TAK są  i jest ich sporo ALE NIE SPRZEDA mi żadnego ponieważ ZAMKNĄŁ już system. !!!!!!!!!!!!!
    Zapraszał następnego dnia. A jak łatwo się domyślić następnego dnia biletów już NIE BYŁO!!!
    Teraz ..jak to możliwe że sklep jest czynny do 21 a na godzinę przed zamknięciem nie można kupić biletów???chociaż są dostępne. Dlaczego??
    Złożyłem stosowne zażalenie- mailem do obslugi klienta. Rozpatrzono sprawę i...oto zadoscuczynienie dla mnie:
    1. Pracownicy przeszli szkolenie...
    2. Karta podarunkowa na zawrotną kwotę  25 zł, po którą muszę sam pojechać
    3. !!!!!!!?????????
    Efekt całej sprawy jest taki że Córka dla której miał to być prezent na koncert nie pójdzie ponieważ Panu NIE CHCIAŁO SIĘ JUŻ SPRZEDAWAĆ.
    Koncert to nie książka lub płyta, która można kupić potem. To jest jednorazowe wydarzenie tu i teraz i przez czyjąś głupotę i lenistwo Córka została pozbawiona możliwości uczestnictwa w tym wydarzeniu. Nie mówiąc już o tym że ponioslem straty paliwa ( 20 km w jedną stronę do salonu-4x) oraz czasu na jeżdżenie na próżno. A oni proponują mi 25 zł!!!!!!!!
    A BILETÓW JAK NIE MA TAK NIE MA.
    Dlatego odradzam wszystkim wizyty w Empiku w Skoroszach i wystawiam NEGATYWNĄ OPINIĘ o tym salonie.
    ZaletyBrak !!!
    WadyEmpik !!!
  • ~Paweł / 2021-05-26 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamią swój własny napisany regulamin i nawet nie oferują pomocy w rozwiązaniu żadnego problemu. UOKiK dawno powinien się nimi zająć, bo to jest monotonne już jak zrywają umowy ze swojej strony bez prawdziwych powodów.
    WadyOszukują.
  • ~Paweł / 2021-12-15 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar 2 tygodnie temu i non stop dostaje powiadomienia że nie mogę się wyrobić i obiecanki że wyślą za 2 dni i tak już 4 powiadomienia dostałem że wyślą za 2 dni. Co to w ogóle za firma która na miesiąc przed świętami nie może spakować i wysłać towaru? Odradzam zakupów w sklepie internetowym bo będziecie czekać na paczkę wieczność.
    ZaletyBrak
    WadyTyle wad że można napisać o tym z 2 tomy
  • ~Paweł zirytowany klient / 2022-02-18 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca sklepu to konkretna porażka, wysyłka została opóźniona o 5 dni bez żadnego powodu, konsultant który zmienił datę wysyłki po moim napomnieniu o braku aktualizacji dostawy mimo że z danych empika dostawa miała być już na miejscu po prostu rozłączył się i nie wytłumaczył ani nie przeprosił za sytuację. Ostatni raz kupuje jakąkolwiek rzecz w tym sklepie. Data dostawy była dla mnie jednym z najważniejszych kryteriów. Gdybym informację o działaniu tego sklepu znał wcześniej to nigdy nie zamówiłbym tego prodyktu w tym sklepie.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyBeznadziejna obsługa, konsultanci nie mający zamiaru pomagać, olewanie opłaconych zamówień oraz
  • ~PawełZ / 2019-05-15 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Dwa razy składane zamówienie na dwa różne produkty na empik.com i dwa razy po kilku dniach dniach przychodzi wiadomość zamówienie anulowano ponieważ wyczerpał się zapas u naszych dostawców. Gorąco odradzam zakupy. Lepiej poszukać gdzie indziej.
  • ~pepe / 2020-12-23 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zamówienie zostało anulowane,bez zadnego powiadomienia mnie o tym. W aplikacji pokazywał się status zamowienia jako " w realizacji", przez co zostałam zmylona i czekalam na dostawe. Nie polecam, przez ten sklep nie doszedl mi prezent na swieta :DDDD
  • ~Permament / 2023-10-02 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem tą firmę zakupiliśmy produkty po kilku dniach jakąś zewnętrzna firma wysłał 6szt. Zupełnie innych produktów tańszych zamienników po złożonej reklamacji po 2tygodniach przysłali 4sztuki zamówionego produktu zamiast 6szt. Twierdząc że cena się zmieniła odesłaliśmy 6szt. Źle przysłanych produktów a firma pośrednicząca wypisuje meile że jesteśmy złodziejami że nie oddaliśmy 6zle wysłanych produktów po takiej korespondencji odesłaliśmy na własny koszt 4sztuki produktów a zapłaciliśmy za 6 teraz czekamy na pieniądze trzymajcie się żalą od empik.com sprzedając coś czego nie mają tłumaczą się że to nie oni tylko zewnętrzna firma i takie odbijanie piłeczki a co najlepsze sprzedaż za czarno bez dowodu zakupu do zamówienia do płaciliśmy na dostawach 40zł wyrzucone pieniądze w błoto złodziejstwo w biały dzień
    ZaletyBrak
    WadyNa całej mecie oszukanstwo
  • ~pete / 2020-12-16 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam!!
    Wystawiają towar, pobierają zapłatę i nie realizują zamówienia z informacją, że nie mają tego towaru!!
  • ~PETER / 2023-11-22 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNYM SŁOWEM OSZUŚCI ! OSZUKALI MNIE PIERWSZY I OSTATNI RAZ! NIE DO WIARY CO ZA BANDA PRZEKRĘTÓW.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOSZUŚCI
  • ~pioter / 2021-01-25 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiają produkt na sprzedaż którego nie mają.
    Sklep to nie bank - tak prawo nie działa, po takim błędzie należy dostarczyć do klienta produkt - nie obchodzi konsumera skąd go sklep bierze.
  • ~Piotr / 2018-12-27 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik - NIGDY WIĘCEJ !!!! Chciałem kupić tani projektor do 1000,00 zł. W okienku reklamowym zaproponowano mi projektor za ok. 740,00 zł (super paramatry). Kupiłem, przelałem pieniądze. Potem zorientowałem się że wszędzie te projektory kosztują ponad 6000,00 zł więc pomyślałem, że przeproszą za pomyłkę i zwrócą pieniądze. Ale nie !!! Zamówienie przyjęli, następnie w piątek ok. godz. 23-ciej (kupowałem na firmę i pewnie myśleli, że nikt nie pracuje - przypuszczenie) napisali maila, że wysyłka wydłuży się o kilka dni i czy "czekam" czy "rezygnuję" termin podjęcia decyzji do soboty do godz. ok. 23-ciej. "CZEKAM". Empik wysyła mi paczkę Pomyślałem firma honorowa. Ale pojawiły się schody ponieważ wysłali tak, że towar nie mieścił się w paczkomatach. Zadzwoniłem do Inpost i pojechałem 30km w jedną stronę po paczkę. A w paczce MONITOR, a ja zamawiałem projektor :( I kartka z magazynu która się zaplątała, a na niej "PROJEKTOR - BRAK, WYSYŁKA MONITOR - NADWYŻKA" Dzwonię na reklamację, a tam informacja proszę monitor odesłać oddamy pieniądze. Przysłali kuriera - musiałem wziąć urlop. Mimo iż w czasie rozmów tłumaczyłem, że nie chcę pieniędzy tylko zamówiony towar, mimo iż karcie reklamacyjnej jest możliwość "wymiana produktu na wolny od wad" Empik nie rozważa takich możliwości. Jedyne co mi zaproponowano to trzy projektory w kwotach ok 5000 ze zniżką - w jednym przypadku zniżka 20,00 zł :) Straciłem czas, paliwo, urlop !!! Można było w dniu zamówienia przeprosić za pomyłkę, a nie mataczyć, kręcić, narażać klienta na straty czasu, nerów, paliwa oraz dysponować pieniędzmi klienta przez miesiąc. OSTRZEGAM NIE KUPUJCIE W EMPIKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Piotr / 2020-10-03 05:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W ich sklepie internetowym kupiłem film Haker. Zgodnie z opisem na stronie miał mieć polską wersję dźwiękową i polskie napisy. Po włożeniu płyty do odtwarzacza okazało się, że nie ma ani jednego ani drugiego. Złożyłem reklamację. Żeby ją złożyć, musiałem pojechać do ichniego salonu. Pracownik płytę obejrzał, sprawdził i tu zaczęły się schody. Od 18.09.2020 nie mogę odzyskać zapłaconej kwoty. W salonie okazało się to niemożliwe, bo kasa nie ma opcji zwrotu (choć biuro obsługi klienta wcześnie informowało, że jak najbardziej).
    Generalnie sklepu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~Piotr / 2020-12-07 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek popołudniu zakupiłem audiobooka i natychmiast (jak w wypadku wszystkich zakupów online) dokonałem płatności. Dostawa produktu oczywiście miała nastąpić również online, czyli moim zdaniem natychmiast. Empik księgował wpłatę do poniedziałku (!!!) i dopiero wówczas udostępnił możliwość ściągnięcia książki. To jest jakiś ewenement. Dobrze, że nie sprzedają biletów kolejowych. Oczywiście na reklamację, którą napisałem nie dostałem odpowiedzi. Jeśli zatem kogoś najdzie ochota na posłuchanie/poczytanie jakiejś książki tu i teraz, to nie polecam zakupów w Empiku. Zamiast miłego wieczoru z lekturą doświadczy niepotrzebnej irytacji (czyt. wkur...).
  • ~piotr / 2021-12-12 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw informacja o opóźnieniu wysyłki, następnie anulowanie zamówienia. Na stronie produkt nadal dostępny tylko z wyższą ceną. Pani na infolinii twierdzi, że wystawia to inny sprzedawca ( kupuję na empik.com i nie obchodzi mnie kto to dalej sprzedaje, dla mnie produkt jest dostępny). Płatność była dokonana karta kulturową, którą mogę wykorzystać we wszystkich sklepach internetowych włącznie z Allegro. Zwrot przyszedł na konto empik, nie ma możliwości dokonania zwrotu na kartę którą było płacone.
  • ~Piotr / 2021-12-30 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep Empik to wielkie oszustwo. Kupiłem zegarek dla córki który nie działa. Oczywiście wszyscy konsultanci plus Pani z działu reklamacji mają to w dupie. Dziecko załamane a jakie problemy to szok. Dowiedziałem się od Pani że produkt powinien być sprawny. Powinien, nikt przed wysłaniem go nie sprawdził bo po co. 2 tygodnie męki i nerwów a co w zamian propozycja e karty o wysokości 20zl do wykorzystania w Empiku. 20 zł za oszustwo i zmarnowanie Świat dziecku to paranoja. Nigdy tam nie kupujcie niczego
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNie ludzka obsługa
  • ~Piotr / 2022-03-17 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zamówienie nie dotarło pobrali 68zl a na konto zwrócili tylko 53zl. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma
  • ~Piotr / 2023-03-31 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Empik to g. Ówno. Macie klienta za nic! Zamówienie złożone w środę z gwarancja dostarczenia w piątek. W piątek dowiaduje się ze paczka jest jeszcze pakowana i będzie w przyszłym tygodniu i to na infolini bo nikt nie raczy odpisać na E-mail. Jakieś jaja po prostu, jak można pakować jedna książkę 3 dni? Banda nieudaczników!
    ZaletyBrak jakich kolwiek
    WadyBrak miejsca na wypisanie wszystkich
  • ~piotr / 2023-06-03 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    GÓWNO jakich mało .

    trzy oferty na produkt - trzy raz oczekiwania na infolinii aby potwierdzić dostępność
    produkt kupiony i opłacony i H*** zamówienie ANULOWANO po chamsku !!!!!

    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!

    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSTWO i DZIADOSTWO
  • ~Piotrek / 2007-12-20 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopiero po mojej interwencji poinformowano mnie że produkt na który czekam 2 tygodnie nie będzie dostarczony. Po zalogowaniu się w serwisie cały czas był komunikat "zamówienie w trakcie realizacji" Na moje prośby o zwrot pieniędzy nikt nie reaguje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4005
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099