Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2018-05-15 12:15
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówione perfumy 10.05.2018. 12.05 informacja o przesunięciu terminu dostarczenia, a 15.05 mail, w którym anulowano moje zamówienie bez słowa przepraszam.
  • ~Katarzyna / 2018-04-04 22:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Nigdy już nie kupie nic w Waszym sklepie. Zamówiła dla dziecka na PREZENT! dwa produkty z tej samej firmy z kilka set złotych i oba były uszkodzone. Z jednym sprawa poszła prosto zwrot pieniędzy. A z drugi już nie odsyłacie mi produkt z ta sama wada na która złożyła reklamację ( więc po raz kolejny składam reklamację) Produkt jest z ograniczeniem kilogramów dla dziecka a sprawa się ciągnie od lutego. WSTYD nie polecam nikomu nic wartościowego kupować chyba ze chcecie się szarpać o zwrot własnych pieniędzy. A te gwiazdki to musiałam coś zaznaczyć aby dodać opinię
  • ~Vint / 2018-04-03 09:27
    Ocena: 2.40 / 5
    Niestety zrobiły mnie jaja z dostawą. Musiałem jechać pszez cale miasto. A zaznaczałem odbiór w paczkomacie.
  • ~Kamil / 2018-03-26 13:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wbrew negatywnym opiniom w serwisie - jak dla mnie profesjonalna i solidna firma. Szybki kontakt z klientem, za reklamowany kabel USB, ktory sie zepsuł podczas normalnego użytkowania, szybko otrzymałem zwrot pieniędzy na konto oraz zwrot za koszty przesyłki. Firma godna naśladowania, jak powinno obchodzić się z klientem i reklamacjami. Gorąco polecam !!!
  • ~Beata / 2018-03-13 14:13
    Ocena: 2.40 / 5
    ata13 marca 2018 | 11:07Z empik.com korzystałam pierwszy raz ze względu na ( jak mi się wydawało) fajną promocję z okazji dnia kobiet tj. dwa kosmetyki w cenie jednego. Zakupiłam tusz do rzęs i pomadkę, która naliczona była w zamówieniu za 2gr. zgodnie z promocją. Niestety w paczce, którą odebrałam wczoraj nie było pomadki a 2gr. zostały mi dzisiaj zwrócone na konto. Zadzwoniłam na infolinię w celu wyjaśnienia sytuacji to powiedziano mi, że tej pomadki nie było na stanie więc jej nie wysłali (podobno poinformowali mnie o tym w mailu, którego nie dostałam co i tak nie zmienia faktu, że nie było możliwości zamiany produktu lub wycofania się z zamówienia). Dodatkowo zamówienie z 1 marca do odbioru było dopiero 12marca. Także nie polecam bo strona nie jest na bieżąco z zamówieniami i sprzedają towar, którego nie ma na stanie. Czuję się oszukana, pozdrawiam.
  • ~Adam / 2018-02-28 15:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep empik.com kojarzył się z uczciwością i rzetelnością - niestety to już historia . Zamówienie złożone ( i opłacone ) z opcją wysyłki 24h po 48h nie zostało wysłane i nikt ( centrum wsparcia ) nie potrafi odpowiedzieć dlaczego i kiedy zostanie wysłane . Nie raczą nawet odpowiedzieć na wiadomość e-mail . Nie polecam oraz zalecam daleka ostrożność szczególnie przy wyższych kwotach
  • ~Kasia / 2018-02-06 11:46
    Ocena: 3.40 / 5
    W przypadku mojej reklamacji o wszystko musialam sie upominac.Reklamacja rozpatrzona po miesiacu i to w dodatku po mojej interwencji gdyz zostala zagubiona.Zwrot gotowki tylko za produkt,za wysylke do ich centrum reklamacji i zwrotow poeniedzy nie dostalam,mimo iz powinnam i sie o to upominalam.Nigdy wiecej nic nie kupie u nich bo szkoda nerwow.
  • ~Malgosia / 2018-01-08 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Pewnie jak spora część z Was zamawiała kredki, farby,kleje itp art biurowe w super promocji - 70%.
    Po tym jak zamówienie zostało przyjęte do realizacji zostało anulowanie. Pieniążki wpłacone zostaną zwrócone na konto w ciągu kilku dni. Ciekawe ile tysięcy ludzi wpłaciło pieniądze za ten asortyment którego Empik nie posiadał? I jaka kasą mogli operować przez te kilka dni zanim pieniążki zwrócili na konto. Dla mnie porażka... Brak szacunku dla klienta. Czuje się oszukana!
  • ~Bamdziorka / 2018-01-05 23:57
    Ocena: 1.40 / 5
    W empiku pracują chamy i oszuści. Najpierw zrobiłam zamówienie produktów w promocji ,gdzie wszystko było ok i poszło do realizacji, a następnego dnia otrzymałam od sprzedawcy anulowanie zamówienia z powodu niby wyczerpania produktów. Sęk w tym,że nikt z co najmniej 100 osób które robiły tego dnia zamówienie nie otrzymał produktów właśnie z tego powodu. Porażka
  • ~An / 2018-01-05 00:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie świąteczne tj.na prezenty , brak paczki tj nie została dostarczona w gwarantowany terminie .brak kontaktu z biurem obsługi,kontakt po świętach i paczka dostarczona po 21 dniach ????a miały być to prezenty pod choinkę zakupione z dość duża zniżka bo aż 40 procent ....w zaistniałej sytuacji propozycja rekompensaty 10 procent tylko na książki do wykorzystania tylko przez 5 dni przecież to jest jakieś śmieszne....nie polecam a niby taka fajna firma byla
  • ~Iwa / 2017-12-20 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałam właśnie złożyć zamówienie z gwarantowaną dostawą przed świętami. Spełniłam wszystkie wymogi z tym związane. Niestety przed zapłatą w ostatniej chwili zauważyłam informację, że zamówienie będzie zrealizowane do 27 grudnia!!!!! Po kilkukrotnej próbie skontaktowania się z BOK wreszcie usłyszałam, że ta promocja nie jest już dostępna. Widocznie strona mi się nie odświeżyła. Zbulwersowana uruchomiłam stronę jeszcze raz i co się okazało. Oczywiście promocja jest nadal aktualna. Więc próbuje się skontaktować z BOK ponownie ale słyszę jedynie komunikat "połączenie nie może być zrealizowane. Odbieram to jako jawne naciąganie klienta i wprowadzanie go w błąd, wiele osób w ferworze przygotowań do świąt nie zauważy tej informacji i złoży zamówienie. Współczuję rozczarowania. Empikowi gratuluje rzetelności i uczciwości. Brawo!!!!!!!!!!!!!
  • ~Maciej / 2017-12-18 20:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik po pierwszym zamówieniu uważałem i moje opinie były idealne ale ostatnie zamówienie utwierdziło mnie że ludzi maja gdzieś . Zamówiłem książki warte ponad 100 zł a otrzymałem wygniecioną stronę zniszczoną okładkę miał to być prezent na gwiazdkę czas dostawy był około tygodnia !!! i nie dostawca uszkodził książki tylko osoba które je pakowała jak można zapakować i sprzedać uszkodzone książki trzeba nie mieć wstydu
  • ~Elzbieta / 2017-12-18 16:15
    Ocena: 3.20 / 5
    Oplata produktow z wysylka za granice jest niestety bardzo skoplikowana. Nie ma tez mozliwsoci zakupu produktow z oplata przy dostawie. Nie ma mozliwosci oplaty produktow w Euro z bankow europejskich. Szkoda!!!
  • ~Krzystzof / 2017-12-09 13:33
    Ocena: 2.80 / 5
    Handlują towarem którego nie mają, totalna żenada.
    WadyOferują produkty których nie maja fizycznie na stanie!
  • ~Pasia / 2017-12-08 13:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam w tym sklepie grę dla dziecka na święta. Odebrałam ją szybko na stacji Orlen, jednakże od razu zwrócił moją uwagę fakt, że przesyłka była bardzo niestarannie zapakowana - owinięta tylko kartonem, zero folii. W domu po otwarciu okazało się że gra się zacina. Zdecydowałam sie towar w stanie nienaruszonym zwrócić. Na formularzu zwrotu jest napisane iż można dokonać tego w punkcie odbioru lub wysłać bezpośrednio do magazynu. Na stacji Orlen dowiedziałam się że oni nie mogą przyjąć zwrotu. Zadzwoniłam wiec na infolinię żeby potwierdzić te informacje. Niezbyt sympatyczna Pani poinformowała mnie że punktem odbioru jest tylko salon Empik. Zapytałam wiec dlaczego na formularzu nie jest to ujęte, a klient zostaje wprowadzony w błąd. Nie wiedziała... Teraz muszę odstać swoje na poczcie żeby odesłać produkt. Nie polecam.
    WadySłabo zapakowana paczka
    Produkt wadliwy
    Problem z komunikacją
  • ~maciek / 2017-12-07 15:35
    Ocena: 1.20 / 5
    Konsola - w dobrej cenie - więc zamówiłem I ZAPŁACIŁEM.
    Po 10 minutach od zamówienia - przyszła odpowiedź - że nie ma.
    Wpłacone pieniądze (ponad 1500 zł) oddadzą za 3-14 dni ...
    po telefonie na infolinię usłyszałem
    "ja nic nie mogę zrobić"
    "nie ma przełożonego"
    "na ogół w 2-3 dni zwaracamy, ale możemy do 14 dni"
    - na pytanie - w takim razie aby kupić inną muszę wydać kolejne 1500 zł i znów się dowiedzieć że np. nie ma usłyszałem:
    "nie wiem które inne konsole są dostępne, nie mam możliwości sprawdzenia".

    To ja się pytam:
    - czemu nie możecie mi sprawdzić co jest a czego nie ma, a po złożeniu zamówienia (i przyjęciu ode mnie pieniędzy) już możecie?
    - czy dobra cena (promocja) produktów jest tylko sposobem na ściągnięcie klientów na stronę?
    - czy może jest to sposób na poprawę płynności finansowej?
    - jako klient jak moge kupić inny produkt skoro mi zablokowaliście środki ? mam drugie tyle wydać?
    - czemu obsługa klienta nic nie może - nie ma także przełożonego o wyższych uprawnieniach do rozwiązania problemu?

    Opinię o sklepie buduje się także poprzez sposób rozwiązywania problemów ... a tutaj takiego nie ma. Lakoniczny mail - nie zrealizujemy, na kaskę czekaj, i nic nie mogąca infolinia ...

    na prawdę super ! Gratuluję !

    Zalety- BRAK
    Wady- PRODUKTTY PREZENTOWANE NA STRONIE JAK DOSTĘPNIE SĄ NIEDOSTĘPNE
    - NA ZWROT ŚRODKÓW CZEKAJ SOBIE
    - NIC NIE MOGĄCA INFOLINIĄ
    - NA ODPOWIEDŹ NA MAILA CZEKA SIĘ 1-2 DNI
    - NIE WIEDZĄ JAKIE INNE PRODUKTY SĄ DOSTĘPNE A JAKIE NIE (WIĘC JAK CHCESZ KUPIĆ INNY W MIEJSCE NIEDOSTĘPNEGO) - TO ZNÓW LOTERIA ...
    - TO JEST NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. GDYBY NIE MARKA - BYŁBYM PEWNY ŻE TO PRZEKRĘT.

    MOJA RADA DLA EMPIK- ODPUŚĆCIE SOBIE SKLEP INTERNETOWY - BO W TEN SPOSÓB TYLKO PSUJECIE SOBIE MARKĘ ZAMIAST POLEPSZAĆ.

  • ~Czarnulka-Paola / 2017-12-05 20:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam, chciałabym podzielić się swoim niestety skrajnie negatywnym doświadczeniem z Empik.com.
    Po raz pierwszy zarejestrowałam się na stronie i skorzystałam z promocji na klocki Lego przy okazji Black Friday (przy zamówieniu wybranych zestawów Lego za kwotę co najmniej 250zł naliczany był rabat 50zł).
    Pierwszy problem pojawił się już przy zamówieniu - dostępne były tylko opcje wysyłki Kurierem lub do odbioru w Punkcie Poczty Polskiej - niedostępna była opcja odbioru w salonie Empik! ????
    Następny problem pojawił się, kiedy udałam się do placówki Poczty Polskiej - moim oczom ukazał się obraz nędzy i rozpaczy - paczka porozrywana, przez otwór widać, że również opakowania klocków Lego wewnątrz są rozerwane. ????
    Okazuje się, że Empik nadał przesyłkę zwykłą paczką, bez oznaczenia "ostrożnie", bez możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki. ????
    Dzwonię zatem na infolinię i konsultantka (nomen omen pracownik Działu Reklamacji i Zamówień) sugeruje, żebym przesyłkę odebrała, a ewentualnie później złożyła reklamację. ????
    Tak też robię. Następnie w domu sprawdzam zawartość przesyłki i okazuje się, że to co było widać gołym okiem, to tylko "wierzchołek góry lodowej". W środku przykryte tylko (nie owinięte) kawakiem folii bąbelkowej przyciętej na wymiar kartonu klocki Lego (3 zestawy o wartości /przed rabatem/: 69,99zł, 69,99zł i 119,99zł) z których tylko jeden tańszy zestaw jakimś cudem ocalał nienaruszony, natomiast pozostałe dwa zestawy - w tym najdroższy - są kompletnie zdewastowane. Pomijając już kompletnie zniszczone opakowania od klocków Lego, to również oba te zestawy okazują się zdekompletowane - najprawdopodobniej część elementów wypadła przez otwory (dziury) zarówno w opakowaniach od klocków jak również w kartonie, w którym zostały nadane. ????
    Zgodnie z wcześniejszą sugestią konsultantki z Działu Reklamacji i Zamówień wysyłam mailowo reklamację i uzyskuję propozycję rekompensaty (doładowanie konta "Twoje środki" na Empik.com kwotą 50zł) - lub odesłanie całości na swój koszt do siedziby Empik, ale wówczas mają 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, nie mówiąc już o tym, kiedy doczekałabym się zwrotu pieniędzy (zapewne znów jako śmieszne doładowanie) - impas... bo klocki zamówione były jako prezent Mikołajkowo- Gwiazdkowy. ????
    Podsumowując - to mój pierwszy i ostatni raz z Empik.com ????
    ZaletyBrak
    Wady- Opcje wysyłki
    - Pakowanie zamówienia
    - Podejście do klienta
    - Reklamacje
  • ~Paweł / 2017-11-29 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Chciałbym podzielić się moja NEGATYWNA opinia na temat jakości obsługi klienta w salonie EMPiK w Skoroszach. W dniu. 24.11 udałem się do ww salonu w celu kupienia biletów na koncert w klubie Progresja dn 7.12.
    Byłem w salonie ok godziny 20. Zwróciłem się do sprzedawcy z pytaniem czy takie bilety są dostępne.  Pan odpowiedział że TAK są  i jest ich sporo ALE NIE SPRZEDA mi żadnego ponieważ ZAMKNĄŁ już system. !!!!!!!!!!!!!
    Zapraszał następnego dnia. A jak łatwo się domyślić następnego dnia biletów już NIE BYŁO!!!
    Teraz ..jak to możliwe że sklep jest czynny do 21 a na godzinę przed zamknięciem nie można kupić biletów???chociaż są dostępne. Dlaczego??
    Złożyłem stosowne zażalenie- mailem do obslugi klienta. Rozpatrzono sprawę i...oto zadoscuczynienie dla mnie:
    1. Pracownicy przeszli szkolenie...
    2. Karta podarunkowa na zawrotną kwotę  25 zł, po którą muszę sam pojechać
    3. !!!!!!!?????????
    Efekt całej sprawy jest taki że Córka dla której miał to być prezent na koncert nie pójdzie ponieważ Panu NIE CHCIAŁO SIĘ JUŻ SPRZEDAWAĆ.
    Koncert to nie książka lub płyta, która można kupić potem. To jest jednorazowe wydarzenie tu i teraz i przez czyjąś głupotę i lenistwo Córka została pozbawiona możliwości uczestnictwa w tym wydarzeniu. Nie mówiąc już o tym że ponioslem straty paliwa ( 20 km w jedną stronę do salonu-4x) oraz czasu na jeżdżenie na próżno. A oni proponują mi 25 zł!!!!!!!!
    A BILETÓW JAK NIE MA TAK NIE MA.
    Dlatego odradzam wszystkim wizyty w Empiku w Skoroszach i wystawiam NEGATYWNĄ OPINIĘ o tym salonie.
    ZaletyBrak !!!
    WadyEmpik !!!
  • ~Beata / 2017-11-22 12:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Opinia o sprzedawcy z Arkadii - Warszawa. Pani Kasia - przemiła, cierpliwa, rzeczowa, bardzo pomocna i bardzo zaangażowana osoba. Jeszcze nigdy nie natrafiłam na tak wspaniałego sprzedawcę.
  • ~oszukany / 2017-11-08 12:07
    Ocena: 1.20 / 5
    Na stronie internetowej podano, że wysyłka w ciągu 24h. Aby zakupić towar (a nie chcąc się rejestrować) trzeba zapłacić od razu podczas składania zamówienia. Po transakcji dostaję wiadomość, że sklep nie wyśle towaru zgodnie z informacją na stronie internetowej, zmienili sobie termin mimo, że już za niego zapłaciłem. Po okresie oczekiwania udaje się do sklepu i cena jaką zapłaciłem była wyższa niż ta dostępna w sklepie. Po złożeniu reklamacji empik nie widzi problemu. zaakceptowałem regulamin więc mogą zrobić co chcą, gdyby wpisali, że mi nerkę wytną też by wycieli bo tak mają w regulaminie. Zero pro klienckiego podejścia. Dysponują moimi środkami klika dni i w nosie mają czy jestem zadowolony. Ważne by kolejnego jelenia złapać. Totalnie odradzam!
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia internetowego mimo, że w sklepie posiadają asortyment
    Zakup na strinie internetowej był droższy niż w sklepie stacjonarnym
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905