strona 77 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Paj / 2023-07-08 10:00
Zamówiłem Gril żonie na urodziny i zapłaciłem Blikiem, dostałem potwierdzenie zamówienia.
Następnego dnia Zamówienie zostało anulowane przez sklep bez żadnej informacji.
Po dwukrotnym kontakcie z obsługa empik otrzymałem informację, że się pomylili z ceną.
Ponowny kontakt - zwrot pieniędzy miał nastąpić w ciągu dwóch dni.
Po tygodniu bez zwrotu i ponownym kontakcie z obsługą otrzymałem odpowiedź że do dwóch tygodni nastąpi zwrot.
Zwrot dalej nie przyszedł. Musiałem się trzeci raz kontaktować z obsługa klienta żeby odzyskać pieniądze za zamówienie anulowane z winy sklepu. Nie polecam straszna strata czasu.
Nie wiem na co liczą, może na to że ktoś zapomni się upomnieć o zwrot pieniędzy i nie będą musieli oddawać. -
-
~Pamela / 2020-01-02 18:50
Najgorszy sklep internetowy na jakim robiłam zakupy. 3 zamówienia i czekam na ich realizację 3tygodnie. Wysyłają termin realizacji a i tak go nie dotrzymują! Reklamację nic nie pomagają totalna olewka klienta. ???? ZaletyZero zaletWadyOszuści, krętacze! -
~Pan B / 2022-12-03 12:19
Towar niezgodny z opisem. Zwodzenie mailowe i robienie debila z klienta. Nie polecam i nie pozdrawiam Pani Marty R za zwodzenie i oszukiwanie klientów!!!!! ZaletyBrak!WadyBłędne ceny na stronie, błędne informacje na infolinii, nieprofesjonalne podejście do klienta. -
~Pancio / 2020-12-23 09:54
Zamówiony towar nie dotarł bo Empik woli grać na zwłokę. Procedury, niby kulturalnie ale tam nikt nic nie może. Kasa zamrożona, info brak ale wysyłka w 24 godziny. Oby oni splajtowali. Tylko w tym kraju ludzie chętnie kupują z taka wysoka marża i jeszcze się cieszą. ZaletyBrakWadyWysokie ceny, dluuuuuga wysyłka. -
~Pani Geodetka / 2022-07-09 00:46
Nigdy więcej nie zrobię zakupów w Empiku. Szukałam trzech tomów pewnej powieści. Okazuje się, że kupiłam ebooki i Audiobooki. Fotografie i opis strony sprzedawanego towaru skonstruowane tak, aby starszy lub niedoświadczony klient dał się złapać w sidła. Wydałam sporo pieniędzy i choć zadzwoniłam tuż po zakupie przedstawiając mój problem nie było najmniejszej szansy wymiany na książkowe egzemplarze. Czuję się oszukana i okradziona. -
~Papkin / 2022-11-17 09:53
Sklep jest beznadziejny. Regulamin zmusza Cię przy zwrocie do zostawienia u nich pieniędzy albo karta upominkowa albo jak zwracany towar się skończył brak możliwości zwrotu. KIBEL. Nie polecam -
~Pati1075 / 2023-10-02 19:56
Jestem rozczarowana, to co pisze na stronie to czyste kłamstwa, pisze, że przesyłka 1-2 dni roboczych gdzie minął już ponad tydzień i nie została wysłana, od kilku dni dzwonie i codziennie dostaje odpowiedź, że dzisiaj zostanie wysłana, a na statusie codziennie zmieniają datę wysyłki i jak pytam dlaczego to nie potrafią odpowiedzieć tylko mówią już na pewno dzisiaj będzie wysłana i tak mija już kolejny dzień. Porażka na całej linii, więc jak ktoś chce coś zamówić to lepiej pół roku wcześniej żeby doszło, o ile w ogóle to wyślą, bo ja już straciłam nadzieję. -
~Patki / 2020-11-22 23:29
Tragedia, produkty zamówiłam tydzień temu 16.11, a niestety do dnia dzisiejszego 22.11 nawet jej nie kompletują.... Na stronie czas realizacji wysyłki max do 24 godzin!!! Napisali parę dni, że niby kompletują, jednak w aplikacji inpost nie ma takie informacji.... Nie polecam. Ocena minus 100000000000000 -
-
~PATRO / 2020-02-25 20:17
Firma dno - najpierw zamówienie opóźnione o tydzień, a potem anulowane bez pwoodu. -
~Patrycja / 2020-12-14 18:02
Tragedia, szacowany czas dostawy ma się nijak do rzeczywistości.
Dzwonienie na infolinię, to zabawa w głuchy telefon, po 15 min czekania ktoś mnie rozłączył.
Produkt potrzebuję na konkretny dzień, ale zamówienie nie zostało nawet skompletowane. Jeśli nie ma się produktu na stanie, to nie powinno się marnować czyjegoś czasu, u konkurencji już dawno otrzymałabym zamówienie. Kolejny raz nie powtórzę błędu.ZaletybrakWadyczas realizacji, brak możliwości kontaktu, niepoprawny status przesyłki, nieaktualny status stanu magazynowego produktów -
~Patrycja / 2021-01-25 16:41
W poniedziałek, tydzień temu zamówiłam zabawkę, która miała być prezentem na roczek, który odbył się w niedzielę. Do zamówienia z tej strony skusiło mnie zdanie "wysyłka w 24 godziny", dało mi to pewność że prezent przyjdzie na czas. Przy zamówieniu dostałam informację że zabawka dojdzie między środa a piątkiem. Gdy w piątek nie otrzymałam przesyłki, A status zamównia nadal byl "niewysłano" postanowiłam zadzwonic do Empiku. Zostałam przeproszona, zapewniono mnie również że w poniedziałek przesyłka zostanie wysłana. Niestety minął już tydzień, na roczek poszłam bez prezentu, a status zamówienia nadal pokazuje " nie wysłano". -
~Patryk / 2023-03-28 20:31
Zamówiłem strój za 91 zł dostałem potwierdzenie nadania poczym zwrot środków na konto bo rzekomo brak na magazynie. Tego samego dnia ten sam strój dostępny za kwotę 124 zł - ŻENADA NIE POLECAM -
~Patrykos / 2020-12-25 13:41
Zamowilem tydzień przed świętami książkę Stewaressa jako prezent pod choinkę. Po kilku dniach dostalem, ale INNĄ książkę. Oczywiście zamowilem kuriera by zwrócić książkę, której nie zamowilem. Już po swietach i jak prezentu nie było tak dalej nie ma!! Nie polecam!!!! WadyNie wiedzą co wysylaja. Chaos na magazynie. I to nie pierwsza taka historia -
~Paula / 2020-12-08 01:08
Zamówienie złożone 21.11 do tej pory nie dotarło ... Kontakt z obsługą klienta żaden, nie odpowiadają na maile.
Odradzam!!WadyKontakt, termin dostawy -
~Paulina / 2020-09-10 12:45
Ten sklep to jakaś pomyłka. Towar zamówiony ,podzielony na kilka paczek bo od różnych innych sklepów jak się okazuje. Towar realizowany przez empik miał dojść 2.09 (przybory do szkoły) a mamy 10.09 i jeszcze towaru nie otrzymałam . Dzwonie już 4 raz na infolinie okazuje się ,że czegoś nie mają i znowu muszą podzielić zamówienie , o czym nie informują w żaden sposób chyba ,że samemu się dodzwonisz.Odradzam zakupy w tym pseudo sklepie ... ZaletyBrakWadyOszustwo -
~Paulina / 2020-11-28 08:05
Dostałam inny towar niż zamawiałam,brak kontaktu z obsługą klienta! W dalszym ciągu czekam na prawidłowy towar który jest prezentem na wczoraj ! -
-
~Paulina / 2021-01-20 10:57
Przysłano mi nie ten produkt co trzeba, nie doszedł do mnie prezent na święta dla bliskiej osoby, nie można było dostać go później po tej samej cenie jednym słowem żenada. Jeszcze czas oczekiwania na rozwiązanie problemu...Nie polecam! -
~Paulina / 2022-12-16 21:42
Zamówienie anulowane po trzech dniach od zakupu z uwagi na brak towaru w magazynie mimo że na stronie w dalszym ciągu rzeczy te są dostępne. Zdecydowanie nie polecam! -
~Paulina / 2023-12-20 15:53
Zamówienie złożone 08.12.2023, do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, by dowiedzieć się czy zamówienie będzie dostarczone do 22.12. Nie otrzymałam odpowiedzi. To nie jest pierwsza moja przykra sytuacja z Empikiem. Ostatni raz złożyłam tam zamówienie, wydaje się,że problemy występują przy każdej przesyłce. ZaletyBrak.Wady- Długi czas realizacji.
- Wysokie ceny.
- Brak odpowiedzi po próbie nawiązania kontaktu z obsługą klienta. -
~Pawel / 2024-07-11 11:20
Niestety firma empik współpracuje z firmami takimi jak Pixel, która sprzedaje towar którego nie posiada. Nie można z firmą się z kontaktować. Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości. Firma Empik „umywa ręce” od całej sprawy. Nie polecam kupować przez ta platformę jeśli komuś zależy na czasie i nie chcę stracić nerwów.
strona 77 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »