Wadywprowadzają w błąd
strona 77 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Artur / 2018-11-26 21:56Ocena: 1.00 / 5
empik.com - niby zamawiasz w empiku a tu nagle okazuje się że sprzedawca to zupełnie inna firma, dopiero zapoznanie się z pełnym regulaminem + załączniki pokazuje że empik to platforma sprzedażowa dla innych sprzedawców, i można bardzo mocno się naciąć, inaczej mówiąc zamawiasz w empiku, a empik ma cie w du**e i radź sobie sam ze sprzedawcą docelowym ! -
-
~lsny.co / 2018-11-26 12:35Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.com. Ich strona jest jedynie poglądem do tego co może znajdować się w ich "magazynie". Fachowo - według ich regulaminu - nazywają to ofertą złożenia sprzedaży (kupna), a całość zamówienia weryfikują dopiero po wpłynięciu zapłaconych pieniędzy na ich konto. Infolinia to totalne dno, nie da się dowiedzieć niczego, konsultanci olewają każdą sprawę byleby wyjść na swoją korzyść, brak możliwości rozmowy z przełożonym. Zakupy były robione w ramach BlackFriday na konsole PS4, zostałem przez sklep oszukany, pieniądze zostały "zamrożone" na ich koncie (przez co osiągają zyski poprzez oprocentowanie i nielegalnie obracają mą gotówką). Sprawa wyjaśniana w UOKiK nie przynosi skutków ponieważ sklep broni ich chory regulamin. Dzięki temu mogą robić ludzi jak chcą, pobierać im pieniądze za tak naprawdę towar którego nie posiadają do sprzedaży. Przez ową firmę straciłem pieniądze, możliwość zakupu przedmiotu w innym bardziej renomowanym sklepie w którym również była promocja, straciłem swój czas oraz nerwy. Nikomu nie polecam. Pozdrawiam. ZaletyBrakWadyOszukiwanie ludzi, wprowadzanie w błąd poprzez swoją pseudo-stronę, sprzedawanie coś czego nie posiadają, infolinia w której pracują ameby. -
~Jacek / 2018-11-21 21:06Ocena: 1.00 / 5
Czekam od tygodni! Ukradli mi 300 zł. Żadne reklamacje nic nie wnoszą. ZaletyBrak -
~Ananke 99 / 2018-11-11 12:05Ocena: 3.60 / 5
Zamawiam czasami ( chociaż bardzo rzadko...Jeśli jest tańsza niż na bonito.pl ) książki. Zamówiłam raz i zjechana z tyłu okładka! I śmiesznt druk do reklamacji w przesyłce (Galeria Krakowska ) .
Jeśli chodzi o zabawki - biorą z hurtowni Rzeszowskiej jak i Eurotrade czy jakoś tak ( Krakowska Hurtownia ) , a cena ich jest o duuużo większa w empiku. Naliczają duże marże!!! Taśma klejąca najtańsza to 3,99 !!!
Nie polecam :/ Radzę kupować gdzie indziej .Zaletydużo przestrzeniWadyWysokie ceny , obsługa powolna -
~Tomasz / 2018-11-03 14:14Ocena: 3.00 / 5
Przy zwrocie kosztów ekspresowym na Twoje środki ( elektroniczne środki na koncie empik.com) trwa to do 3 dni!!! Po zatwierdzeniu zakupu nie ma możliwości zmiany miejsca odbioru lub dostawy. Obsługa-pomoc tel. dla klienta w niczym nie pomaga a podejście do klienta to typu "kiedy się Pan rozłączy bo nie mam ochoty rozmawiać" ZaletyDuży asortymentWadyNie dopracowana strona oraz obsługa klienta, która w niczym nie może pomóc. -
~Kris1406 / 2018-10-21 13:59Ocena: 3.40 / 5
Kupiłem plik mp3 i nie można go pobrać a reklamacja 3-4 dni ma trwać to szybciej bym zamówił z wysyłka poczta...porażka -
~Anna / 2018-10-20 14:27Ocena: 3.60 / 5
Empik w galerii Białej w białymstoku: 3 panie przy kasie żadna nie obsługuje. Po kilku minitach stania przy kasie podeszła jedna do kasy na koncu i zaczela obslugiwac klientow z polowy kolejki. Żadna z dwuch pozostalych nie poinformowala ze nadal nie obsluguja. Zamieszanie i przepychanie sie bo nie wiadomo do ktorej z pan podejsc. Zrezygnowalam z zakupow, zrobie je w innym sklepie. WadyZla obsługa -
~anitaaaa / 2018-10-19 22:11Ocena: 1.00 / 5
Zamówiony kilka tygodni wcześniej preorder płyty nie przyszedł w dniu premiery...porażka. Mój ostatni zakup tam, nie polecam. ZaletyNie ma.WadyOszustwo, nie po to zamawiam preorder płyty, żeby w dniu premiery go nie mieć. Jakbym wiedziała, że nie dojdzie poszłabym do sklepu i kupiła normalnie. -
-
~se / 2018-10-12 09:06Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie gier wersji elektronicznej.Sprzedaja gry ktorych pozniej nie mozna pobrać.Juz trzeci dzien kontaktuje sie infolinia i nadal mnie splywaja ze nad tym pracują informatycy.To jest wszystko zenada.Zamówienie nr 10100393185593 -
~zaq / 2018-10-08 14:30Ocena: 2.80 / 5
Czas od momentu wplaty do faktycznego odbioru zamowienia dramat przy kupnie napisany niby czas realizacji 72h ale to nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ..kompletacje, wysylania szkoda czasu..sama ta ich "kompletacja" trwala tydzien pelne 7 dni plus 2 dni dojazd do punktu odbioru w tych czasach taki czas realizacji zamowienia budzi jedynie zazenowanie -
~Monika / 2018-10-06 23:43Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie anulowane, sprzedają coś czego nie mają na stanie, szkoda czasu na zakupy u nich. Zaletybrak -
~zygus1508 / 2018-09-29 11:10Ocena: 1.80 / 5
Zamowilismy książki na prezent. Czekaliśmy na dostawę zamówienia prawie dwa tygodnie. Następnie po otwarciu mimo foli bombelkowej ksiazki były porysowane, a rogi pogięte . Pojechalismy więc do sklepu pokazać te książki i złożyć reklamacje
Usłyszeliśmy ze strony pracownika , że nie przyjma reklamacji , bo nie jest to z ich winy . A ewidentnie jest to ich wina bo w foli babelkowej nie miały prawa się porysować.ZaletyBrakWadyNie szanowanie klientów i ich pieniędzy . -
~King / 2018-09-21 10:54Ocena: 1.00 / 5
Zakupilem gre ps4 platnosc z gory dostawa kurierem po 5 dniach wysylka... nie wyszla jeszcze z magazynu... zenada i kpina -
~Eugeniusz / 2018-09-03 13:23Ocena: 4.20 / 5
Nie mogło być gorzej! Jestem bardzo rozczarowany! Zamówiłem czajnik elektryczny, po pierwszym włączeniu czajnik w pełni panuje nad soba. Części rozeszli się we wszystkie strony. Drugi raz już go nie włączysz! Chciałem go oddać z powrotem w punkcie odbioru (CH Skorosze). Na co pracownicy wysłali mnie na pocztę wysyłać ten czajnik w Sochaczew, tak jak elektryczne towary nie przyjmują w salonie na reklamację. Wysłałem ten czajnik z płatnością przy odbiorze. Jak się okazało przesyłki tego typu w Sochaczewe nie przyjmują, trzeba było zapłacić za przesyłkę podczas wysyłania. Dlaczego o tym nie powiedzieli odrazy pracownicy salonu? W końcu zadzwoniłem na infolinię. Bardzo miła dziewczyna pomogła mi w mojej sprawie. Mówiąc, że mogę oddać ten czajnik do salonu i tam go przyjmą - ona przekaże menedżerowi salonu. Ale kiedy przyszedł do salonu po raz drugi - o tym nikt nie słyszał. Zadzwonił drugi raz na infolinię. Na co pracownicy salonu otrzymałi odpowiedź, że muszą przyjąć natychmiast u mnie reklamację. Ale oni nie wiedzą, jak postępować w przypadku przyjęcia reklamacji. Wzięli mój e-mail i poprosili 2-3 dni poczekać, kiedy mi będą mogli odzyskać pieniądze.
Rezultat - czekam trzeci dzień, nikt ze mną nawet nie myśli o nawiązaniu kontaktu! W żadnym wypadku nie kupujcie tam nic! Nie może być gorzej! Zamówienie 10100383570200.ZaletynicWadywszystko -
~Eska / 2018-08-30 13:00Ocena: 2.60 / 5
W dniu 6 sierpnia 2018 zakupiłam przez internet w empik produkt chromecast.Niestety po kilku dniach, kiedy wyjęłam wtyczkę z gniazdka - bolce pozostały w gniazdku. Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej - uznano konieczność złożenia reklamacji. Reklamacja przyjęta przez Empik w dniu 16 sierpnia 2018. 23 sierpnia dzwonię, żeby się dowiedzieć co z reklamacją. Rozmówczyni z Empik obiecała dać mi w tym dniu odpowiedź. Odpowiedzi nie udzielono. 28 sierpnia 2018 rozmowa telefoniczna. Pani stwierdziła, że na rozpatrzenie reklamacji ma czas do 30 sierpnia (14 dni) Dziś jest 30 sierpnia - czyli mija 14 dzień od przyjęcia reklamacji.
Wg mnie firma lekceważąco podchodzi do klienta. Sprzedany mi bubel mógł doprowadzić do poważnego uszkodzenia zdrowia. Niemniej jednak firma w sposób bardzo lekceważący podchodzi do klienta. NIE POLECAM ZAKUPU W TEJ FIRMIE.WadyProdukt z fatalną wadą. -
~Laura / 2018-08-29 15:01Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam 2 lektury. Pisało że są to książki, a jak doręczyli to okazało się że są to streszczenia. -
-
~Lewy1978 / 2018-08-09 22:32Ocena: 1.00 / 5
Powiem krótko sprzedać szybko bubel który rozwala się w 4 miesiące przy reklamacji człowiek dowiaduje się że jeśli się coś kupi to nie należy tego używać żeby się nie popsulo a klient w sprawie reklamacji totalnie olany po prostu mają Cię w dup... dlatego też nikomu ni polecam zakupów w empik ZaletyJuż teraz nie widzę żadnych poza tym że mają klienta gdzieś ale to zaleta specjalistów od reklamacjiWadyObsługa posprzedazowa totalne dno -
~Katarzyna / 2018-07-21 14:32Ocena: 2.00 / 5
Najwyższe ceny na rynku, produkty od innych dostawców nie mogą być opłacane ze środków zgromadzonych na koncie, o czym nie ma nawet słowa w regulaminie, mało parametrów wyszukiwania, ubogie opisy i dane szczegółowe lub ich brak. Ogólnie jeden z gorszych sklepów internetowych jakie znam. -
~em / 2018-07-19 16:06Ocena: 2.80 / 5
Podział zamówienia wbrew ustaleniom i informacjom na stronie internetowej sklepu empik.com. Uznanie reklamacji i jedynie częściowy zwrot kosztów po upływie ponad dwóch tygodni od uznania reklamacji i deklaracji zwrotu środków ze strony sklepu. Podsumowując minął miesiąc od daty złożenia zamówienia produktów brak i pieniądze wciąż zasilają konto sklepu. Zaletyłatwość zamówieniaWadyproblemy ze zwrotek pieniędzy po skutecznej reklamacji -
~Jaśmina / 2018-07-13 21:06Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia dotyczy chamskiego zachowania pracowników sklepu Empik w Galerii Krakowskiej. Panowie na kasie są niemili, klientów traktują jak powietrze i zło konieczne. Ochrona wszystkich traktuje jak potencjalnych złodziei. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu. ZaletyBrak.Wady- traktowanie klientów jak powietrze, zło konieczne i potencjalnych złodziei
- kasjerzy zajęci pogaduszkami nie zwracają uwagi na klientów
- kasjerzy sprawiają wrażenie obrażonych, jakby ktoś postawił ich w tym miejscu za karę
strona 77 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
