Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2018-12-24 12:11
    Ocena: 2.80 / 5
    14 dni oczekiwania na towar, jest wigilia i brak jest prezentu, masakra. Wysłałam 3 zapytania odnośnie przesyłki i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Ogólnie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymywanie terminów, brak kontaktu
  • ~Zdzich / 2018-12-23 17:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Ceny w Salonie Chrzanów za WSIĄŚĆ DO POCIĄGU: PIERWSZA PODRÓŻ to 149,99, na www 104,99. Producent wycenia na 130 zł.
    Róznica w cenie wyszła dopiero w domu przy rozpakowaniu, reklamacja przez telefon bez efektu - stwierdzenie że tak ma być to szablon.

    TO JEST ZŁODZIEJSTWO !!!!

    Paragon 031478 z 23-12-2018 Salon Chrzanów MAX
    ZaletyTowar jest.
    WadyZdzierstwo totalne.
  • ~luleko / 2018-12-20 07:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam wodę perfumowaną na świąteczny prezent. Perfumy okazały się przeterminowane. Rok produkcji marzec 2012 ! Zapłaciłam 180 zł za zwietrzały spirytus. Wstyd i żenada.
  • ~Monika / 2018-12-18 20:48
    Ocena: 4.80 / 5
    Bardzo fachowa i sprawna obsługa. Zamawiany towar zgodny z opisem. Dostawa ekspresowa i w okresie świat gratisowa. Serdecznie polecam zakupy w Empik
  • ~Natalia / 2018-12-17 19:44
    Ocena: 3.60 / 5
    Witam zamawiam juz od kilku lat z empik ale tym razem bardzo się zawiodłam na was :( zamowilam garaz za 400zl plus mape za 120zl a stan opakowania garazu jest oplakalny :( wgtyd dac to w prezencie a przecież to miala byc porządna zabawka :/ gdyby nie fakt ze zaraz swieta oddalabym to ale oczywiscie nie zdążę reklamowac a zreszta rozwiazanie problemu przez empik jest nie lada śmieszne , ponieważ zistalo mi zaproponowane oddanie zabawki a zamowienie nowej (specjanie zamawialam bo nie mam czasu na sklepy) a teraz musialabym drugi raz wydac 500zl i jeszcze odeslac zabawke to jakis żart zwlaszcza przed swietami a wiec nie polecam zakupów w tym sklepie przed świętami :(
  • ~Jonek / 2018-12-17 19:15
    Ocena: 2.60 / 5
    Ogólnie asortyment niby bardzo duży. Ale dwa razy ostatnio składał em zamówienie przez sklep internetowy i dwa razy anulowali jakiś produkt. Ok, bałagan w sklepie może się zdarzyć. Ale ostatnie zamówienie anulowali, wiec reszty zamówienia tez chciałem zrezygnować bo juz nie potrzebowałem i była taka opcja niestety przesyłka i tak została wysłana z pozostałą częścią której już nie chciałem. Do tego co najlepsze, pozycja która usunęli z zamówienia dalej jest na stanie tylko za dużo wyższa cenę. Totalna porażka i bałagan żeby nie powiedzieć gorzej.
  • ~Karolina / 2018-12-16 10:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam w 3 empikach jednego dnia. W pierwszym ok. Pani mnie zapytała czy jakoś pomóc. I to w tym były największe tłumy. W kolejnych dwóch - dramat. W drugim- ogromny sklep, już mniej ludzi. Szukam na sklepie kogokolwiek, kto mógłby znaleźć książkę, której sama nie mogłam odszukać. Znalazłam Pana, pytam. Pan zaprowadził mnie do drugiego Pana, który wskazał mi regał, na której owa książka powinna być. Zanim się obejrzałam Pana już nie było. W ostatnim empiku było najgorzej. Znowu poszukiwania obsługi na sklepie. W końcu stanęłam w kolejce przy kasie. Jedna pani wyszła ze strefy kasy i pytam się grzecznie czy może mi pomóc, na co pani że zaraz. No to pytam czy ktoś tu jeszcze pracuje, na co pani mi odpowiada, że zaraz kogoś poprosi z szefostwa. Czekam 5 minut, 10, 15. W końcu podchodzę do kasy i pytam innej osoby czy w końcu ktoś może mi pomóc na co otrzymałam odpowiedź, że oni nie mają obowiązku podchodzić do klientów. No żenada jakas. Ale na zapleczu to conajmiej dwie siedziały gwiazdy. Po co oni tam sa? Nie wiem. Nie dość, że ciężko znaleźć kogoś na sklepie, aby pomógł to jeszcze chowają się (?) na zaplecze. To jest nie poważne, lekceważace i nie profesjonalne. Nigdy więcej. Dużo jest księgarni i tego typu sklepów.
    WadyPodejście do klienta
  • ~Karolina4 / 2018-12-15 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny udany zakup z czego jestem bardzo zadowolona.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik,liczne promocje,miła obsługa klienta
    Wady -
  • ~Alicja / 2018-12-14 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    empik w Gorzowie Wlkp. , to jedna wielka masakra. Brak podstawowej kultury. Widać, że brakuje dobrej organizacji pracy. Kierowniczka ? Kpina. Widać, że pracownicy nie mają szkoleń, jeżeli chodzi o kontakt i obsługę klienta. Żenada.
    WadyOd lat same wady.
  • ~jgfgfkly. / 2018-12-12 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to wielkie oszustwo, kupiłem kod cyfrowy w niedzielę a do dziś go nie mam.Nie polecam kupować kodów cyfrowych w sklepach e***k
  • ~NoEmpic / 2018-12-12 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik moim zdaniem schodzi w stronę dna. Od tygodnia przygotowuje się do zakupu produktu firmy XIAOMI. Cena od kilku dni była taka sama, a dzisiaj nagle podskoczyła... Na Ceneo jest taka sama - fajnie to wygląda - ale po przekierowaniu do sklepu internetowego cena wzrasta o 10 zł. Mało tego wyświetla się komunikat, że oszczędzam 23,99 zł. Kpina. W sklepie stacjonarnym cena jeszcze wyższa (łącznie o 50 zł) Wiem, że idą święta, ale to poniżej pewnego poziomu. Zadzwoniłem na infolinię, a tam argumentacja, a to, że cena producenta, a to, że nowa dostawa, itd. Słabo. To może dobre, ale nie dla kogoś, kto od tygodnia przygotowuje się do zakupu (opinie na portalach, w tym stronach branżowych o produkcie, etc.). Wybrałem Empik, bo sądziłem, że to solidna firma. Widać definicja solidność, a tym bardziej etyka w biznesie zdewaluowały się... To raczej moja ostatnia przygoda z Empikiem.
  • ~Radek / 2018-12-08 08:21
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na EMPIK
    Proszę uważać na płatność przez stronę w firmie empik!!!!! Robiąc opłatę za książkę przez strone firmy empik do firmy Dotpay minął ponad miesiąc i do tej pory nie dostałem książki ani zwrotu środków. Po długiej korespondencji e-mailowej i wysyłaniu potwierdzenia z banku że środki zostały przesłane mojego konta, empik stwierdził w końcu że oni nie są w stanie tych środków zwrócić i mam sam sobie dochodzić w firmie Dotpay gdzie oni je zaksięgowaniu i starać się o ich zwrot.
  • ~Ania / 2018-12-07 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam robienia zakupów. Przysłali zupełnie coś innego później tydzień rozpatrywał "reklamacje", a na sam koniec okazało się że nie mają tego co zamawialam na magazynie. Totalna porażka!!! Nigdy więcej
  • ~lady29b / 2018-12-06 19:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Przysłalno mi inna perfumę niż zamówiłam, gdy mailowo zapytałam czy mają perfumę którą kupiłam Pani odpisała że się zorientuje i ...cisza. Domyślam się że sprzedają towar, którego nie mają.
  • ~Kika / 2018-12-05 13:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Zakupiłam perfum Angel, dotarł pusty flakon. Musiałam czekać na zwrot pieniędzy.
  • ~Martine / 2018-12-04 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wszystkie zamowienia promocyjne anuluje, wszelkie promocje sa fikcyjne i nie mam pojecia czemu maja sluzyc.
    WadyFikcyjne przeceny
  • ~Wojciech / 2018-12-03 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują zamówienia bez podania przyczyny, towar maja tylko wirtualny.
    WadyOmijać szerokim lukiem
  • ~Jaco 1981 / 2018-12-01 09:59
    Ocena: 3.20 / 5
    Sklep jak sklep,natomiast jeśli chodzi o czas dostawy to masakra.
    Zamówiłem coś na prezent urodzinowy kurierem we wtorek,paczka miała dojść czwartek lub piątek tak więc było ok,a tu niespodzianka w piątek że paczka będzie w poniedziałek,masakra totalna.
    Kiedyś zamówiłem książkę,na szczęście nie spieszyło mi się i czekałem ponad tydzień ,tym razem czas był ważny .
    Nigdy więcej nic tu nie zamówie.
    ZaletyCiekawy wybór
    WadyCzas dostawy
  • ~nn / 2018-11-27 17:13
    Ocena: 2.80 / 5
    Produkt jest zamawiany u innego sprzedawcy, empik pośredniczy. Przy reklamacjach jak sie okazało nie do empik tylko do firmy krzak. Zdecydowanie nie polecam tych oszustów.
    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Michał / 2018-11-27 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik online – nigdy więcej
    Chciałbym przestrzec wszystkich przed zakupami na www.empik.pl oraz na ich marketplace. 18/11/2018r dokonałem zakupu kilku kompletów pościeli dla dzieci. Skusiłem się gdyż były w naprawdę okazyjnej cenie. Niestety już następnego dnia moje zamówienie zostały anulowane gdyż Empik powołał się na błąd cenowy. Może to i prawda bo cena była jak wspomniałem atrakcyjna. Gdyby jednak na tym sprawa się skończyła można by uznać że każdy ma prawo się pomylić. Niestety to nie koniec tej historii. Najpierw zostałem zasypany falą spamu o anulowaniu każdej z pozycji zamówienia z osobna. Dostałem kilkanaście bezsensownych maili. Co więcej mimo braku realizacji zamówienia nie odzyskałem wpłaconych pieniędzy. Zostały one co prawda cofnięte na moje konto ale potem znowu pobrane. Bank, choć stara się być pomocny obsług na pewno byłą kompetentna, rozłożył ręce mówiąc że ponowne pobranie to korekta do transakcji którą sam zautoryzowałem więc muszę kontaktować się ze sprzedającym. Tu niestety nie było tak łatwo. Pracownicy Empiku nie tylko nie starali się być pomocni ale centralnie mieli mnie w d… (kompetencji przez grzeczność nie oceniam). W każdym razie zasłaniając się sprzedażą przez marketplace próbują mnie przekierować na jakiegoś swojego podsprzedawcę którego nazwy nie wymienię gdyż w mojej opinii nie jest tu stroną - zakupu dokonałem na stronie Empik.com który również widnieje na zamówieniu oraz na wypłacie z mojego konta. Szczerze to pieniądze te mogą sobie wsadzić – stać mnie na to. Ale pytanie czy ich stać na takie traktowanie klientów. Dlatego też chciałbym przestrzec innych – NIE WARTO!!! Obsluga i podejście do klienta wygląda maksymalnie nie profesjonalnie a wręcz żenująco. Na koniec dodam że w razie czego dysponuję wszelkimi dowodami na informacje zawarte w niniejszej ocenie (zamówienie, jego anulowania (wiele anulowań), korekty do transakcji, maile z obsługa która w grzecznych słowach mówi sp…)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4090
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164