Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2018-10-06 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane, sprzedają coś czego nie mają na stanie, szkoda czasu na zakupy u nich.
    Zaletybrak
  • ~zygus1508 / 2018-09-29 11:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamowilismy książki na prezent. Czekaliśmy na dostawę zamówienia prawie dwa tygodnie. Następnie po otwarciu mimo foli bombelkowej ksiazki były porysowane, a rogi pogięte . Pojechalismy więc do sklepu pokazać te książki i złożyć reklamacje
    Usłyszeliśmy ze strony pracownika , że nie przyjma reklamacji , bo nie jest to z ich winy . A ewidentnie jest to ich wina bo w foli babelkowej nie miały prawa się porysować.
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klientów i ich pieniędzy .
  • ~King / 2018-09-21 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupilem gre ps4 platnosc z gory dostawa kurierem po 5 dniach wysylka... nie wyszla jeszcze z magazynu... zenada i kpina
  • ~Eugeniusz / 2018-09-03 13:23
    Ocena: 4.20 / 5
    Nie mogło być gorzej! Jestem bardzo rozczarowany! Zamówiłem czajnik elektryczny, po pierwszym włączeniu czajnik w pełni panuje nad soba. Części rozeszli się we wszystkie strony. Drugi raz już go nie włączysz! Chciałem go oddać z powrotem w punkcie odbioru (CH Skorosze). Na co pracownicy wysłali mnie na pocztę wysyłać ten czajnik w Sochaczew, tak jak elektryczne towary nie przyjmują w salonie na reklamację. Wysłałem ten czajnik z płatnością przy odbiorze. Jak się okazało przesyłki tego typu w Sochaczewe nie przyjmują, trzeba było zapłacić za przesyłkę podczas wysyłania. Dlaczego o tym nie powiedzieli odrazy pracownicy salonu? W końcu zadzwoniłem na infolinię. Bardzo miła dziewczyna pomogła mi w mojej sprawie. Mówiąc, że mogę oddać ten czajnik do salonu i tam go przyjmą - ona przekaże menedżerowi salonu. Ale kiedy przyszedł do salonu po raz drugi - o tym nikt nie słyszał. Zadzwonił drugi raz na infolinię. Na co pracownicy salonu otrzymałi odpowiedź, że muszą przyjąć natychmiast u mnie reklamację. Ale oni nie wiedzą, jak postępować w przypadku przyjęcia reklamacji. Wzięli mój e-mail i poprosili 2-3 dni poczekać, kiedy mi będą mogli odzyskać pieniądze.
    Rezultat - czekam trzeci dzień, nikt ze mną nawet nie myśli o nawiązaniu kontaktu! W żadnym wypadku nie kupujcie tam nic! Nie może być gorzej! Zamówienie 10100383570200.
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Eska / 2018-08-30 13:00
    Ocena: 2.60 / 5
    W dniu 6 sierpnia 2018 zakupiłam przez internet w empik produkt chromecast.Niestety po kilku dniach, kiedy wyjęłam wtyczkę z gniazdka - bolce pozostały w gniazdku. Po przeprowadzeniu rozmowy telefonicznej - uznano konieczność złożenia reklamacji. Reklamacja przyjęta przez Empik w dniu 16 sierpnia 2018. 23 sierpnia dzwonię, żeby się dowiedzieć co z reklamacją. Rozmówczyni z Empik obiecała dać mi w tym dniu odpowiedź. Odpowiedzi nie udzielono. 28 sierpnia 2018 rozmowa telefoniczna. Pani stwierdziła, że na rozpatrzenie reklamacji ma czas do 30 sierpnia (14 dni) Dziś jest 30 sierpnia - czyli mija 14 dzień od przyjęcia reklamacji.
    Wg mnie firma lekceważąco podchodzi do klienta. Sprzedany mi bubel mógł doprowadzić do poważnego uszkodzenia zdrowia. Niemniej jednak firma w sposób bardzo lekceważący podchodzi do klienta. NIE POLECAM ZAKUPU W TEJ FIRMIE.
    WadyProdukt z fatalną wadą.
  • ~Laura / 2018-08-29 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam 2 lektury. Pisało że są to książki, a jak doręczyli to okazało się że są to streszczenia.
  • ~Lewy1978 / 2018-08-09 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko sprzedać szybko bubel który rozwala się w 4 miesiące przy reklamacji człowiek dowiaduje się że jeśli się coś kupi to nie należy tego używać żeby się nie popsulo a klient w sprawie reklamacji totalnie olany po prostu mają Cię w dup... dlatego też nikomu ni polecam zakupów w empik
    ZaletyJuż teraz nie widzę żadnych poza tym że mają klienta gdzieś ale to zaleta specjalistów od reklamacji
    WadyObsługa posprzedazowa totalne dno
  • ~Katarzyna / 2018-07-21 14:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Najwyższe ceny na rynku, produkty od innych dostawców nie mogą być opłacane ze środków zgromadzonych na koncie, o czym nie ma nawet słowa w regulaminie, mało parametrów wyszukiwania, ubogie opisy i dane szczegółowe lub ich brak. Ogólnie jeden z gorszych sklepów internetowych jakie znam.
  • ~em / 2018-07-19 16:06
    Ocena: 2.80 / 5
    Podział zamówienia wbrew ustaleniom i informacjom na stronie internetowej sklepu empik.com. Uznanie reklamacji i jedynie częściowy zwrot kosztów po upływie ponad dwóch tygodni od uznania reklamacji i deklaracji zwrotu środków ze strony sklepu. Podsumowując minął miesiąc od daty złożenia zamówienia produktów brak i pieniądze wciąż zasilają konto sklepu.
    Zaletyłatwość zamówienia
    Wadyproblemy ze zwrotek pieniędzy po skutecznej reklamacji
  • ~Jaśmina / 2018-07-13 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia dotyczy chamskiego zachowania pracowników sklepu Empik w Galerii Krakowskiej. Panowie na kasie są niemili, klientów traktują jak powietrze i zło konieczne. Ochrona wszystkich traktuje jak potencjalnych złodziei. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.
    ZaletyBrak.
    Wady- traktowanie klientów jak powietrze, zło konieczne i potencjalnych złodziei
    - kasjerzy zajęci pogaduszkami nie zwracają uwagi na klientów
    - kasjerzy sprawiają wrażenie obrażonych, jakby ktoś postawił ich w tym miejscu za karę
  • ~Jaśmina / 2018-07-13 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia dotyczy chamskiego zachowania pracowników sklepu Empik w Galerii Krakowskiej. Panowie na kasie są niemili, klientów traktują jak powietrze i zło konieczne. Ochrona wszystkich traktuje jak potencjalnych złodziei. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.
    ZaletyBrak.
    Wady- traktowanie klientów jak powietrze, zło konieczne i potencjalnych złodziei
    - kasjerzy zajęci pogaduszkami nie zwracają uwagi na klientów
    - kasjerzy sprawiają wrażenie obrażonych, jakby ktoś postawił ich w tym miejscu za karę
  • ~Krzyśka / 2018-07-06 16:37
    Ocena: 2.00 / 5
    W czerwcu zamówiłam płytę na urodziny koleżanki na stronie wyświetla się informacja że wysyłka w przeciągu 24h czekałam na nią ponad tydzień kiedy w końcu przyszła (a zaznaczyłam odbiór w sklepie) zobaczyłam że jest pęknięta. Niestety Pan sprzedawca mógł zaproponować mi tylko zwrot pieniędzy na kartę (bo płyta jest dostępna tylko na stronie) , więc w tym momencie jestem bez pieniędzy i bez prezentu. Sprzedawca uprzedził mnie też że mogę ją jeszcze raz zamówić ale jest bardzo długi czas oczekiwania co w tym momencie nie jest mi na rękę bo jak już wspomniałam wcześniej to miał być prezent. Mam nadzieję że oczekiwanie na zwrot pieniędzy nie będzie tak długie jak oczekiwanie na płytę. Mega słabe, nie sądzę żebym kiedyś w przyszłości znowu skorzystała z Państwa usług.
  • ~Agnieszka / 2018-07-04 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieszczęśliwie zamówiłam w sklepie Empik dwa produkty o tutułach:

    • FCE. Use of English 1. Student's Book. Answer Key
    • FCE. Use of English 2. Student's Book. Answer Key

    Materiały, jakie otrzymałam nie odpowiadają opisowi. Ja zamówiłam książkę, a wysłano do mnie jedynie klucze. Z tytułu można wnioskować, że jest to cały zestaw; książka oraz klucz odpowiedzi. Tak zresztą twierdzi wydawca w UK mówiąc, że sprzedawca Empik wprowadził mnie w błąd. Wysłałam maila do Empiku z informacją, że oczekuję książek, jakie zamówiłam. Opis książek brzmi jak poniżej - skopiowany ze strony Empiku i bardzo długi. NIC z poniższej listy nie zawiera produkt wysłany do mnie. Zadzwoniłam do obsługi Klienta i jestem wstrząśnięta brakiem chęci rozwiązania problemu. Pan w obsłudze Klienta usiłował mi wmówić, że nie zrozumiałam opisu produktu. Niewyobrażalny
    brak profesjonalizmu oraz poczucie, że jest się potentatem na rynku. To, co otrzymałam mogę kupić w UK gdzie jestem za 1 funta albo 0.75 a nie za 40PLN!

    OPIS KSIĄŻKI KTÓRĄ KUPIŁAM ALE KTÓREJ NIE DOSTAŁAM:

    FCE Use of English 1-2 (New edition) to podręczniki obejmujące pełny zakres gramatyki wymagany na egzaminie FCE. Publikacje zawierają przystępnie omówione reguły gramatyczne z jasnymi przykładami oraz bogaty wybór ćwiczeń dla uczniów od poziomu intermediate do upper intermediate. Różnorodne zadania umożliwiają systematyczne przyswajanie idiomów, czasowników złożonych, kolokacji, przyimków i zasad słowotwórstwa. Podręczniki systematycznie i rzetelnie przygotowują do egzaminu FCE w formule obowiązującej od 2015 roku, a także innych egzaminów o podobnym stopniu trudności.

    Najważniejsze cechy:

    tabele prezentujące struktury gramatyczne w skondensowanej formie, a po nich - seria różnorodnych ćwiczeń umożliwiających przyswojenie nowego materiału,
    segmenty zawierające testy luk oraz ćwiczenia na użycie czasowników złożonych, przyimków, idiomów, transformacji gramatycznych i kolokacji, a także ćwiczenia z zakresu słowotwórstwa oraz ćwiczenia doskonalące umiejętność użycia słów, które sprawiają uczącym się angielskiego szczególną trudność,
    zadania z zakresu mówienia dotyczące stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w wypowiedzi ustnej (Oral Development),
    segmenty poświęcone utrwalaniu materiału (Consolidation),
    przedstawienie formatu egzaminu i technik egzaminacyjnych – po każdych 4 rozdziałach w podręczniku znajdują się segmenty zawierające wzory zadań egzaminacyjnych (Practice Tests),
    segment zawierający dodatkowe ćwiczenia typu egzaminacyjnego umieszczony na końcu podręcznika (Further Practice Section),
    zestawienia: czasowników, rzeczowników i przymiotników w połączeniu z przyimkami, wyrażeń przyimkowych, zasad pisowni i interpunkcji, czasowników złożonych i związków frazeologicznych,
    listy prezentujące zasady słowotwórcze.
  • ~Goldie / 2018-06-25 23:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam. Zamówiłem 3 perfumy. Wpłata bezpośrednio po zamówieniu. 1 perfum ten najdroższy przyszedł pierwszy. Dwa pozostałe niestety nie bo w paczce wysłali jakieś inne produkty. Odebrałem paczkę na poczcie okazało się że są w niej zamiast perfum jakieś kosmetyki: krem dla dzieci i jakaś mazidło dla kobiet za ok 90 zł. Moje zamówienie opiewało na kwotę prawie 200 zł. W paczce niechlujnie zapakowanej nie było żadnego paragonu, faktury. Złożyłem reklamację i kazano mi to odesłać na mój koszt. Po kilku dniach otrzymałem informację że tych perfum nie ma i dostanę zwrot za nie oraz koszty wysyłki. Pani w ramach przeprosin chciała mi dać kod rabatowy na zniżkę przy kolejnych zakupach. Minął kolejny tydzień dostałem na konto kwotę za jeden perfum i zwrot za wysyłkę. Po kolejnej interwencji telefonicznej Pani z obsługi przeprosiła i poinformowała mnie że zleciła przelew który będę miał na koncie za 2-3 dni. Minęło kolejnych 5 dni nadal kasy na koncie nie ma. Totalne dno i porażka. Oszukują klientów. Szkoda czasu i nerwów. Czekam na zakończenie transakcji i zwrot kasy już miesiąc. Nigdy więcej Empiku
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru po zamówieniu. Trudności w odzyskaniu pieniędzy, słaba komunikacja, niepoważne traktowanie klientów.
  • ~Kiki / 2018-06-24 18:52
    Ocena: 4.60 / 5
    Ostatnie moje zamówienie było częściowo udane,box 3 cd był z ekspozycji ale w ramach rekompensaty otrzymałam rabat -10% na kolejne zakupy.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik,miła obsługa klienta
    Wadykrótki termin oczekiwania zamówień w salonach empik
  • ~Bdhjdj / 2018-06-20 15:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wysokie ceny. Kuszą rabatami a gdy przychodzi co do czego okazuje się że musisz jeszcze dopłacać. Nie polecam tego sklepu i osobiście zrobiłam w nim ostatnie zakupy. Nie mają nic czego nie można by dostać w innym sklepie.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~ANDRZEJ / 2018-06-09 17:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Witam wszystko idzie dobrze do tej pory kiedy wpłacasz kasę na konto,następnie zamawiasz towar jest wystawiony i dostępny wszystko jest ok po jakieś 4 dniach komunikat towar niedostępny anulacja zamówienia ,oczywiście kasa u nich zostaje nie ma możliwości powrotu kasy wpłaconej na konto powrotne czyli mamy cie ,kupuj u nas co mamy
  • ~Jolka / 2018-06-07 07:22
    Ocena: 4.80 / 5
    Empik Warszawa książka dotarła szybko. Wszystko zgodnie z e-mailami. Polecam sprzedawcę.
    ZaletyOdbiór w najblższym empiku
    WadyBrak
  • ~Kiki / 2018-05-24 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    ostatni mój zakup był pomyślny,polecam ten sklep ze względu na darmowy odbiór w salonie empik,ogromny asortyment liczne promocje oraz miły kontakt z obsługą klienta.
    Zaletydarmowy odbiór w salonie empik,ogromny asortyment,liczne promocje.
    Wadybrak
  • ~Ieyasu / 2018-05-15 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Otrzymaliśmy dzisiaj paczkę z prezentem dla chrześnicy, Zamek Disneya - takie puzzle 3D ,komunia za 4 dni więc byliśmy szczęśliwi że problem prezentu rozwiązany - zresztą pewnie sami wiecie jak to z tym jest. Po otwarciu paczki zobaczyliśmy dziwnie wyglądające pudełko - brak folii fabrycznej - wyraźnie podniszczone w miejscu otwarcia - może z ekspozycji pomyśleliśmy, po otwarciu okazało się że oryginalne opakowania części są porozrywane a wszystkie elementy zestawu zostały popakowane w torebeczki po bułkach z biedronki i torebki strunowe . Zadzwoniłem na infolinie EMPIKU aby poinformować że jest "mały' problem z zamówieniem, jednakże jedyne czego się dowiedziałem to to że mogę złożyć reklamację i czekać 14 dni. Żadnej innej konstruktywnej odpowiedzi ... Jasna cholera mnie wtedy strzeliła, 200 zeta zamrożone, ponowne szukanie prezentów. I tu pojawia się zapytanie - jak można wysłać klientowi takie barachło, na każdym etapie realizacji zamówienia nawet jednooki pirat z papugą na ramieniu zorientowałby się że coś tu nie gra. Odnosimy nieodparte wrażenie że Empik w bardzo głębokim poważaniu ma swoich klientów, ważne że kasa na koncie a zamowienie zrealizowane, a co dostanie klient do nikogo nie obchodzi, bo to już Jego problem. Kończę żale - szukamy nowego prezentu..
    ZaletyDotarło na czas
    WadyBarachło
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905