Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pati1075 / 2023-10-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana, to co pisze na stronie to czyste kłamstwa, pisze, że przesyłka 1-2 dni roboczych gdzie minął już ponad tydzień i nie została wysłana, od kilku dni dzwonie i codziennie dostaje odpowiedź, że dzisiaj zostanie wysłana, a na statusie codziennie zmieniają datę wysyłki i jak pytam dlaczego to nie potrafią odpowiedzieć tylko mówią już na pewno dzisiaj będzie wysłana i tak mija już kolejny dzień. Porażka na całej linii, więc jak ktoś chce coś zamówić to lepiej pół roku wcześniej żeby doszło, o ile w ogóle to wyślą, bo ja już straciłam nadzieję.
  • ~Patki / 2020-11-22 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, produkty zamówiłam tydzień temu 16.11, a niestety do dnia dzisiejszego 22.11 nawet jej nie kompletują.... Na stronie czas realizacji wysyłki max do 24 godzin!!! Napisali parę dni, że niby kompletują, jednak w aplikacji inpost nie ma takie informacji.... Nie polecam. Ocena minus 100000000000000
  • ~PATRO / 2020-02-25 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno - najpierw zamówienie opóźnione o tydzień, a potem anulowane bez pwoodu.
  • ~Patrycja / 2020-12-14 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, szacowany czas dostawy ma się nijak do rzeczywistości.
    Dzwonienie na infolinię, to zabawa w głuchy telefon, po 15 min czekania ktoś mnie rozłączył.
    Produkt potrzebuję na konkretny dzień, ale zamówienie nie zostało nawet skompletowane. Jeśli nie ma się produktu na stanie, to nie powinno się marnować czyjegoś czasu, u konkurencji już dawno otrzymałabym zamówienie. Kolejny raz nie powtórzę błędu.
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji, brak możliwości kontaktu, niepoprawny status przesyłki, nieaktualny status stanu magazynowego produktów
  • ~Patrycja / 2021-01-25 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek, tydzień temu zamówiłam zabawkę, która miała być prezentem na roczek, który odbył się w niedzielę. Do zamówienia z tej strony skusiło mnie zdanie "wysyłka w 24 godziny", dało mi to pewność że prezent przyjdzie na czas. Przy zamówieniu dostałam informację że zabawka dojdzie między środa a piątkiem. Gdy w piątek nie otrzymałam przesyłki, A status zamównia nadal byl "niewysłano" postanowiłam zadzwonic do Empiku. Zostałam przeproszona, zapewniono mnie również że w poniedziałek przesyłka zostanie wysłana. Niestety minął już tydzień, na roczek poszłam bez prezentu, a status zamówienia nadal pokazuje " nie wysłano".
  • ~Patryk / 2023-03-28 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem strój za 91 zł dostałem potwierdzenie nadania poczym zwrot środków na konto bo rzekomo brak na magazynie. Tego samego dnia ten sam strój dostępny za kwotę 124 zł - ŻENADA NIE POLECAM
  • ~Patrykos / 2020-12-25 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem tydzień przed świętami książkę Stewaressa jako prezent pod choinkę. Po kilku dniach dostalem, ale INNĄ książkę. Oczywiście zamowilem kuriera by zwrócić książkę, której nie zamowilem. Już po swietach i jak prezentu nie było tak dalej nie ma!! Nie polecam!!!!
    WadyNie wiedzą co wysylaja. Chaos na magazynie. I to nie pierwsza taka historia
  • ~Paula / 2020-12-08 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 21.11 do tej pory nie dotarło ... Kontakt z obsługą klienta żaden, nie odpowiadają na maile.
    Odradzam!!
    WadyKontakt, termin dostawy
  • ~Paulina / 2020-09-10 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to jakaś pomyłka. Towar zamówiony ,podzielony na kilka paczek bo od różnych innych sklepów jak się okazuje. Towar realizowany przez empik miał dojść 2.09 (przybory do szkoły) a mamy 10.09 i jeszcze towaru nie otrzymałam . Dzwonie już 4 raz na infolinie okazuje się ,że czegoś nie mają i znowu muszą podzielić zamówienie , o czym nie informują w żaden sposób chyba ,że samemu się dodzwonisz.Odradzam zakupy w tym pseudo sklepie ...
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Paulina / 2020-11-28 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam inny towar niż zamawiałam,brak kontaktu z obsługą klienta! W dalszym ciągu czekam na prawidłowy towar który jest prezentem na wczoraj !
  • ~Paulina / 2021-01-20 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłano mi nie ten produkt co trzeba, nie doszedł do mnie prezent na święta dla bliskiej osoby, nie można było dostać go później po tej samej cenie jednym słowem żenada. Jeszcze czas oczekiwania na rozwiązanie problemu...Nie polecam!
  • ~Paulina / 2022-12-16 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane po trzech dniach od zakupu z uwagi na brak towaru w magazynie mimo że na stronie w dalszym ciągu rzeczy te są dostępne. Zdecydowanie nie polecam!
  • ~Paulina / 2023-12-20 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 08.12.2023, do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Próbowałam skontaktować się z obsługą klienta, by dowiedzieć się czy zamówienie będzie dostarczone do 22.12. Nie otrzymałam odpowiedzi. To nie jest pierwsza moja przykra sytuacja z Empikiem. Ostatni raz złożyłam tam zamówienie, wydaje się,że problemy występują przy każdej przesyłce.
    ZaletyBrak.
    Wady- Długi czas realizacji.
    - Wysokie ceny.
    - Brak odpowiedzi po próbie nawiązania kontaktu z obsługą klienta.
  • ~Pawel / 2024-07-11 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety firma empik współpracuje z firmami takimi jak Pixel, która sprzedaje towar którego nie posiada. Nie można z firmą się z kontaktować. Nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wiadomości. Firma Empik „umywa ręce” od całej sprawy. Nie polecam kupować przez ta platformę jeśli komuś zależy na czasie i nie chcę stracić nerwów.
  • ~pawelgej / 2022-01-20 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    xddd zmierzch wgl n dostepny jesy???? co to wgl ma byc???? mam do salonu jechsc zeby zmierzch kupic a co jak ja nmg bo mojego wujka rekin pogryzl??? wgl skandal imo rel trch???
  • ~Paweł / 2017-11-29 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Chciałbym podzielić się moja NEGATYWNA opinia na temat jakości obsługi klienta w salonie EMPiK w Skoroszach. W dniu. 24.11 udałem się do ww salonu w celu kupienia biletów na koncert w klubie Progresja dn 7.12.
    Byłem w salonie ok godziny 20. Zwróciłem się do sprzedawcy z pytaniem czy takie bilety są dostępne.  Pan odpowiedział że TAK są  i jest ich sporo ALE NIE SPRZEDA mi żadnego ponieważ ZAMKNĄŁ już system. !!!!!!!!!!!!!
    Zapraszał następnego dnia. A jak łatwo się domyślić następnego dnia biletów już NIE BYŁO!!!
    Teraz ..jak to możliwe że sklep jest czynny do 21 a na godzinę przed zamknięciem nie można kupić biletów???chociaż są dostępne. Dlaczego??
    Złożyłem stosowne zażalenie- mailem do obslugi klienta. Rozpatrzono sprawę i...oto zadoscuczynienie dla mnie:
    1. Pracownicy przeszli szkolenie...
    2. Karta podarunkowa na zawrotną kwotę  25 zł, po którą muszę sam pojechać
    3. !!!!!!!?????????
    Efekt całej sprawy jest taki że Córka dla której miał to być prezent na koncert nie pójdzie ponieważ Panu NIE CHCIAŁO SIĘ JUŻ SPRZEDAWAĆ.
    Koncert to nie książka lub płyta, która można kupić potem. To jest jednorazowe wydarzenie tu i teraz i przez czyjąś głupotę i lenistwo Córka została pozbawiona możliwości uczestnictwa w tym wydarzeniu. Nie mówiąc już o tym że ponioslem straty paliwa ( 20 km w jedną stronę do salonu-4x) oraz czasu na jeżdżenie na próżno. A oni proponują mi 25 zł!!!!!!!!
    A BILETÓW JAK NIE MA TAK NIE MA.
    Dlatego odradzam wszystkim wizyty w Empiku w Skoroszach i wystawiam NEGATYWNĄ OPINIĘ o tym salonie.
    ZaletyBrak !!!
    WadyEmpik !!!
  • ~Paweł / 2021-05-26 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamią swój własny napisany regulamin i nawet nie oferują pomocy w rozwiązaniu żadnego problemu. UOKiK dawno powinien się nimi zająć, bo to jest monotonne już jak zrywają umowy ze swojej strony bez prawdziwych powodów.
    WadyOszukują.
  • ~Paweł / 2021-12-15 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar 2 tygodnie temu i non stop dostaje powiadomienia że nie mogę się wyrobić i obiecanki że wyślą za 2 dni i tak już 4 powiadomienia dostałem że wyślą za 2 dni. Co to w ogóle za firma która na miesiąc przed świętami nie może spakować i wysłać towaru? Odradzam zakupów w sklepie internetowym bo będziecie czekać na paczkę wieczność.
    ZaletyBrak
    WadyTyle wad że można napisać o tym z 2 tomy
  • ~Paweł zirytowany klient / 2022-02-18 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca sklepu to konkretna porażka, wysyłka została opóźniona o 5 dni bez żadnego powodu, konsultant który zmienił datę wysyłki po moim napomnieniu o braku aktualizacji dostawy mimo że z danych empika dostawa miała być już na miejscu po prostu rozłączył się i nie wytłumaczył ani nie przeprosił za sytuację. Ostatni raz kupuje jakąkolwiek rzecz w tym sklepie. Data dostawy była dla mnie jednym z najważniejszych kryteriów. Gdybym informację o działaniu tego sklepu znał wcześniej to nigdy nie zamówiłbym tego prodyktu w tym sklepie.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyBeznadziejna obsługa, konsultanci nie mający zamiaru pomagać, olewanie opłaconych zamówień oraz
  • ~PawełZ / 2019-05-15 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Dwa razy składane zamówienie na dwa różne produkty na empik.com i dwa razy po kilku dniach dniach przychodzi wiadomość zamówienie anulowano ponieważ wyczerpał się zapas u naszych dostawców. Gorąco odradzam zakupy. Lepiej poszukać gdzie indziej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882