strona 75 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~NoEmpic / 2018-12-12 21:16
Empik moim zdaniem schodzi w stronę dna. Od tygodnia przygotowuje się do zakupu produktu firmy XIAOMI. Cena od kilku dni była taka sama, a dzisiaj nagle podskoczyła... Na Ceneo jest taka sama - fajnie to wygląda - ale po przekierowaniu do sklepu internetowego cena wzrasta o 10 zł. Mało tego wyświetla się komunikat, że oszczędzam 23,99 zł. Kpina. W sklepie stacjonarnym cena jeszcze wyższa (łącznie o 50 zł) Wiem, że idą święta, ale to poniżej pewnego poziomu. Zadzwoniłem na infolinię, a tam argumentacja, a to, że cena producenta, a to, że nowa dostawa, itd. Słabo. To może dobre, ale nie dla kogoś, kto od tygodnia przygotowuje się do zakupu (opinie na portalach, w tym stronach branżowych o produkcie, etc.). Wybrałem Empik, bo sądziłem, że to solidna firma. Widać definicja solidność, a tym bardziej etyka w biznesie zdewaluowały się... To raczej moja ostatnia przygoda z Empikiem. -
-
~Radek / 2018-12-08 08:21
UWAGA na EMPIK
Proszę uważać na płatność przez stronę w firmie empik!!!!! Robiąc opłatę za książkę przez strone firmy empik do firmy Dotpay minął ponad miesiąc i do tej pory nie dostałem książki ani zwrotu środków. Po długiej korespondencji e-mailowej i wysyłaniu potwierdzenia z banku że środki zostały przesłane mojego konta, empik stwierdził w końcu że oni nie są w stanie tych środków zwrócić i mam sam sobie dochodzić w firmie Dotpay gdzie oni je zaksięgowaniu i starać się o ich zwrot. -
~Ania / 2018-12-07 11:35
Nie polecam robienia zakupów. Przysłali zupełnie coś innego później tydzień rozpatrywał "reklamacje", a na sam koniec okazało się że nie mają tego co zamawialam na magazynie. Totalna porażka!!! Nigdy więcej -
~lady29b / 2018-12-06 19:11
Przysłalno mi inna perfumę niż zamówiłam, gdy mailowo zapytałam czy mają perfumę którą kupiłam Pani odpisała że się zorientuje i ...cisza. Domyślam się że sprzedają towar, którego nie mają. -
~Kika / 2018-12-05 13:02
Zakupiłam perfum Angel, dotarł pusty flakon. Musiałam czekać na zwrot pieniędzy. -
~Martine / 2018-12-04 10:25
Sklep wszystkie zamowienia promocyjne anuluje, wszelkie promocje sa fikcyjne i nie mam pojecia czemu maja sluzyc. WadyFikcyjne przeceny -
~Wojciech / 2018-12-03 20:53
Anulują zamówienia bez podania przyczyny, towar maja tylko wirtualny. WadyOmijać szerokim lukiem -
~Jaco 1981 / 2018-12-01 09:59
Sklep jak sklep,natomiast jeśli chodzi o czas dostawy to masakra.
Zamówiłem coś na prezent urodzinowy kurierem we wtorek,paczka miała dojść czwartek lub piątek tak więc było ok,a tu niespodzianka w piątek że paczka będzie w poniedziałek,masakra totalna.
Kiedyś zamówiłem książkę,na szczęście nie spieszyło mi się i czekałem ponad tydzień ,tym razem czas był ważny .
Nigdy więcej nic tu nie zamówie.ZaletyCiekawy wybórWadyCzas dostawy -
-
~nn / 2018-11-27 17:13
Produkt jest zamawiany u innego sprzedawcy, empik pośredniczy. Przy reklamacjach jak sie okazało nie do empik tylko do firmy krzak. Zdecydowanie nie polecam tych oszustów. ZaletybrakWadynie polecam -
~Michał / 2018-11-27 10:41
Empik online – nigdy więcej
Chciałbym przestrzec wszystkich przed zakupami na www.empik.pl oraz na ich marketplace. 18/11/2018r dokonałem zakupu kilku kompletów pościeli dla dzieci. Skusiłem się gdyż były w naprawdę okazyjnej cenie. Niestety już następnego dnia moje zamówienie zostały anulowane gdyż Empik powołał się na błąd cenowy. Może to i prawda bo cena była jak wspomniałem atrakcyjna. Gdyby jednak na tym sprawa się skończyła można by uznać że każdy ma prawo się pomylić. Niestety to nie koniec tej historii. Najpierw zostałem zasypany falą spamu o anulowaniu każdej z pozycji zamówienia z osobna. Dostałem kilkanaście bezsensownych maili. Co więcej mimo braku realizacji zamówienia nie odzyskałem wpłaconych pieniędzy. Zostały one co prawda cofnięte na moje konto ale potem znowu pobrane. Bank, choć stara się być pomocny obsług na pewno byłą kompetentna, rozłożył ręce mówiąc że ponowne pobranie to korekta do transakcji którą sam zautoryzowałem więc muszę kontaktować się ze sprzedającym. Tu niestety nie było tak łatwo. Pracownicy Empiku nie tylko nie starali się być pomocni ale centralnie mieli mnie w d… (kompetencji przez grzeczność nie oceniam). W każdym razie zasłaniając się sprzedażą przez marketplace próbują mnie przekierować na jakiegoś swojego podsprzedawcę którego nazwy nie wymienię gdyż w mojej opinii nie jest tu stroną - zakupu dokonałem na stronie Empik.com który również widnieje na zamówieniu oraz na wypłacie z mojego konta. Szczerze to pieniądze te mogą sobie wsadzić – stać mnie na to. Ale pytanie czy ich stać na takie traktowanie klientów. Dlatego też chciałbym przestrzec innych – NIE WARTO!!! Obsluga i podejście do klienta wygląda maksymalnie nie profesjonalnie a wręcz żenująco. Na koniec dodam że w razie czego dysponuję wszelkimi dowodami na informacje zawarte w niniejszej ocenie (zamówienie, jego anulowania (wiele anulowań), korekty do transakcji, maile z obsługa która w grzecznych słowach mówi sp…)
-
~Artur / 2018-11-26 21:56
empik.com - niby zamawiasz w empiku a tu nagle okazuje się że sprzedawca to zupełnie inna firma, dopiero zapoznanie się z pełnym regulaminem + załączniki pokazuje że empik to platforma sprzedażowa dla innych sprzedawców, i można bardzo mocno się naciąć, inaczej mówiąc zamawiasz w empiku, a empik ma cie w du**e i radź sobie sam ze sprzedawcą docelowym ! Wadywprowadzają w błąd -
~lsny.co / 2018-11-26 12:35
Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.com. Ich strona jest jedynie poglądem do tego co może znajdować się w ich "magazynie". Fachowo - według ich regulaminu - nazywają to ofertą złożenia sprzedaży (kupna), a całość zamówienia weryfikują dopiero po wpłynięciu zapłaconych pieniędzy na ich konto. Infolinia to totalne dno, nie da się dowiedzieć niczego, konsultanci olewają każdą sprawę byleby wyjść na swoją korzyść, brak możliwości rozmowy z przełożonym. Zakupy były robione w ramach BlackFriday na konsole PS4, zostałem przez sklep oszukany, pieniądze zostały "zamrożone" na ich koncie (przez co osiągają zyski poprzez oprocentowanie i nielegalnie obracają mą gotówką). Sprawa wyjaśniana w UOKiK nie przynosi skutków ponieważ sklep broni ich chory regulamin. Dzięki temu mogą robić ludzi jak chcą, pobierać im pieniądze za tak naprawdę towar którego nie posiadają do sprzedaży. Przez ową firmę straciłem pieniądze, możliwość zakupu przedmiotu w innym bardziej renomowanym sklepie w którym również była promocja, straciłem swój czas oraz nerwy. Nikomu nie polecam. Pozdrawiam. ZaletyBrakWadyOszukiwanie ludzi, wprowadzanie w błąd poprzez swoją pseudo-stronę, sprzedawanie coś czego nie posiadają, infolinia w której pracują ameby. -
~Jacek / 2018-11-21 21:06
Czekam od tygodni! Ukradli mi 300 zł. Żadne reklamacje nic nie wnoszą. ZaletyBrak -
~Ananke 99 / 2018-11-11 12:05
Zamawiam czasami ( chociaż bardzo rzadko...Jeśli jest tańsza niż na bonito.pl ) książki. Zamówiłam raz i zjechana z tyłu okładka! I śmiesznt druk do reklamacji w przesyłce (Galeria Krakowska ) .
Jeśli chodzi o zabawki - biorą z hurtowni Rzeszowskiej jak i Eurotrade czy jakoś tak ( Krakowska Hurtownia ) , a cena ich jest o duuużo większa w empiku. Naliczają duże marże!!! Taśma klejąca najtańsza to 3,99 !!!
Nie polecam :/ Radzę kupować gdzie indziej .Zaletydużo przestrzeniWadyWysokie ceny , obsługa powolna -
~Tomasz / 2018-11-03 14:14
Przy zwrocie kosztów ekspresowym na Twoje środki ( elektroniczne środki na koncie empik.com) trwa to do 3 dni!!! Po zatwierdzeniu zakupu nie ma możliwości zmiany miejsca odbioru lub dostawy. Obsługa-pomoc tel. dla klienta w niczym nie pomaga a podejście do klienta to typu "kiedy się Pan rozłączy bo nie mam ochoty rozmawiać" ZaletyDuży asortymentWadyNie dopracowana strona oraz obsługa klienta, która w niczym nie może pomóc. -
~Kris1406 / 2018-10-21 13:59
Kupiłem plik mp3 i nie można go pobrać a reklamacja 3-4 dni ma trwać to szybciej bym zamówił z wysyłka poczta...porażka -
-
~Anna / 2018-10-20 14:27
Empik w galerii Białej w białymstoku: 3 panie przy kasie żadna nie obsługuje. Po kilku minitach stania przy kasie podeszła jedna do kasy na koncu i zaczela obslugiwac klientow z polowy kolejki. Żadna z dwuch pozostalych nie poinformowala ze nadal nie obsluguja. Zamieszanie i przepychanie sie bo nie wiadomo do ktorej z pan podejsc. Zrezygnowalam z zakupow, zrobie je w innym sklepie. WadyZla obsługa -
~anitaaaa / 2018-10-19 22:11
Zamówiony kilka tygodni wcześniej preorder płyty nie przyszedł w dniu premiery...porażka. Mój ostatni zakup tam, nie polecam. ZaletyNie ma.WadyOszustwo, nie po to zamawiam preorder płyty, żeby w dniu premiery go nie mieć. Jakbym wiedziała, że nie dojdzie poszłabym do sklepu i kupiła normalnie. -
~se / 2018-10-12 09:06
Nie kupujcie gier wersji elektronicznej.Sprzedaja gry ktorych pozniej nie mozna pobrać.Juz trzeci dzien kontaktuje sie infolinia i nadal mnie splywaja ze nad tym pracują informatycy.To jest wszystko zenada.Zamówienie nr 10100393185593 -
~zaq / 2018-10-08 14:30
Czas od momentu wplaty do faktycznego odbioru zamowienia dramat przy kupnie napisany niby czas realizacji 72h ale to nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ..kompletacje, wysylania szkoda czasu..sama ta ich "kompletacja" trwala tydzien pelne 7 dni plus 2 dni dojazd do punktu odbioru w tych czasach taki czas realizacji zamowienia budzi jedynie zazenowanie
strona 75 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »