Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1684 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dziku_9 / 2019-02-05 16:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Wysłano mi uszkodzony zegarek. Nie można go zwrócić, bo musi być reklamowany mimo iż nie działał od samego początku. Po złożeniu reklamacji przekroczono termin jej rozpatrywania. Za każdym telefonem kłamią i podają inny termin odbioru przesyłki , mimo iż wysłałem im historię z Poczty Polskiej.
    Na stronie widnieje wysyłka w 24 godziny, a wysyłają po kilku dniach.
    Obsługa klienta wiele pozostawia do życzenia.
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDługi czas realizacji zamówienia (inny niż na stronie), uszkodzone towary, czas reklamacji znacznie przekroczony
  • ~Marta / 2019-02-02 23:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Ostrzegam przed zakupami filmów na DVD w Empik-u Złote Tarasy. Zakupiłam dziś serial i film, razem na 5 płytach-żadna nie działa!!! Jutro muszę stracić czas, żeby znów tam pojechać i zareklamować produkty. To już druga taka sytuacja, ostatnia podobna była w listopadzie i też zakupiłam większą ilość filmów. Nigdy więcej w tym sklepie!!! To miały być filmy w prezencie dla moich rodziców. Od lat kupuję i przywożę filmy dla nich. Teraz powiem im otwarcie, że EMPIK oszukuje klientów i niestety więcej żadnego filmu w tym sklepie nie zakupię, będą sobie zamawiać przez Internet. Sklepów z filmami jest pełno i naprawdę nie musicie skazywać się na dziadostwo o nazwie Empik. Cokolwiek tam obecnie kupujesz, płytę czy film na DVD, w tej chwili nie masz już żadnej gwarancji, że z tego skorzystasz.
  • ~Ewa / 2019-02-02 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się bardzo zawiedziona błędną informacją. Szukając książki- zadzwoniłam do Empik - Złote tarasy. Stwierdzono, że poszukiwana pozycja jest i to kilka egzemplarzy. Owszem była na stanie, jednak na półkach- nie. Poszukiwania w innych salonach dały pozytywny wynik, jednak straciłam wiele godzin na dojazdy. Dziękuję Panu z Promenady. Ewa W
    WadyZĺa informacja
  • ~Mateusz / 2019-01-29 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień po zamówieniu towaru i zapłaceniu zamówienie anulowano. Kiepskie opcje dostawy, do tego drogie. Zwroty na kartę podarunkową to słabe zatrzymywanie klienta. To wręcz zatrzymywanie go na siłę.
  • ~Sylwia / 2019-01-18 21:54
    Ocena: 3.60 / 5
    Od półtora miesiąca nie doczekałam się rozpatrzenia reklamacji. Sprawa utknela w pseudodziale który od miesiąca sprawdza dlaczego kod z udziału w promocji nie został do mnie wysłany. Jako rekompensatę zaproponowali rabat 20% na zakupy, przy wielu ograniczeniach odnośnie asortymentu oraz dali czas na skorzystanie dla mnie nie realny. Twierdzą że ważności kodu wydłużyć nie mogą, jest to kwestia dobrej woli i 5min. Ale jak widać, empikowi nie zależy na klientach
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarna obsługa klienta
  • ~Magda / 2019-01-18 14:23
    Ocena: 1.80 / 5
    Od ponad dwóch miesięcy lekceważenia mojej osoby postanowiłam wyrazić swoje niezadowolenie z kontaktu z firmą empik. Pomimo prośby o kontakt i wyjasnienie problemu cały czas ktoś mnie zbywał. Prosiłam o kontakt z kierownikiem podałam numer telefonu, nikt nie raczył się odezwać. Posiadam 8 bonów po 25 zł które są ważne a na stronie nie działają wysłałam screeny opisałam całą sytuację kilkukrotnie i zero reakcji!!! Zostałam bez prezentu na święta. Czy nie można było tego załatwić sprawniej?! I dać nowe bony lub wartość tych bonów?! Dlaczego cały czas mam czekać i być cierpliwa. To już jest żałosne a ja czekam dalej na swoje pieniądze!!!
    WadyObsluga
  • ~Niezadowolona / 2019-01-10 13:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona , szczególnie z zamówionej fotoksiazki która miała być prezentem na święta .... Bardzo długo było trzeba czekać na przesyłkę.. przyszła 21 grudnia więc nie było czasu już na reklamacje... Strony jak i zdjecia w fotoksiazce się powtarzały... Pojawiła się czysta strona w środku książki ... dosłownie jakaś kpina... Napisane zostały maile do biura obsługi... Za każdym razem byłam przepraszana i proszona o przysłanie zdjęć błędnych stron .. 3 razy zdjęcia były wysyłane... Po czym żadnego odzewu ... Empik milczy... Po takim czymś będą tracić klientów... Nie polecam
    ZaletyChyba żadnych ...
    WadySporo tego ... Dobra rada by było żeby zacząć dbać o klientów ...
  • ~Tomasz / 2018-12-29 12:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Książka zamówiona 20.12 około południa, w dniu 29.12 info o anulowaniu zamówienia z powodu braku towaru.
    Wadybrak towaru wstawianego na sprzedaż
  • ~Marian / 2018-12-28 15:04
    Ocena: 2.20 / 5
    Dzień dobry.
    Tak oto firma, która reklamuje się rzetelnością i dbałością o klienta oszukała mnie i głeboko uraziła !
    Zamówienie zostało złożone z wyprzedzeniem (29-11-18 jak to widnieje na zdjęciu) tak aby dotarło do mnie przed okresem świątecznym !
    Po tygodniu otrzymałem szczątkowe wiadomości od nieznanej mi firmy kurierskiej pisaną łamanym Hiszpańskim o braku imieniu firmy , adresu ,etc. Bzdura ! Kto kiedykolwiek zamawiał produkty po przez formę online doskonale wie, iż system nie przyjmie zamówienia dopóty,  dopóki nie zostanie wypełniona ankieta zamówieniowa do ostatniego okienka a więc jakiekolwiek tłumaczenie o moim błędzie z góry są fałszywe.
    Wysłałem do firmy Empik ok. 5 - 7 e-maili,  wszystkie bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Postanowiłem więc zadzwonić do działu reklamacji. Odebrał młody człowiek informując mnie, że się tym zajmie a na pytanie ,,dlaczego nie czytacie moich e-maili", odpowiedział,  że jest ich za dużo ? Odpowiedź więc  jest oczywista: jakakolwiek komunikacja z firmą Empik drogą elektroniczną z góry skazana jest na niepowodzenie. Telefon ? Okazuje się, ze to też słabiutki argument. Po mojej informacji, że dzwonię z Hiszpanii, młody człowiek aby odciążyć mnie od dodatkowych kosztów zobowiązał się do oddzwonienia i wyjaśnienia okoliczności. I co ? Po raz wtóry zostałem oszukany. Postanowiłem zatem zadzwonić jeszcze raz. I co ? Sytuacja dokładnie się powtórzyła !
    Jestem bardzo zawiedziony takim potraktowanie i poirytowany do granic możliwości.
    Wnioski ? Niestety, ale firma Empik, nie jest tak wiarygodna i rzetelna na jaką się reklamuje, traci klienta.
    Likwiduję moje konto w Empik i od tej pory będę się źle wyrażał na temat ich usług  !
    Pozdrawiam serdecznie i odradzam korzystać z jakichkolwiek usług tej firmy !
    ZaletyNie widzę zalet.
    WadyTotalna ignorancja klienta w postaci: braku odpowiedzi na reklamację w formie e-mail i telefonicznej.
    Brak jakiegokolwiek kontaktu w sprawie reklamacji.
  • ~Piotr / 2018-12-27 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik - NIGDY WIĘCEJ !!!! Chciałem kupić tani projektor do 1000,00 zł. W okienku reklamowym zaproponowano mi projektor za ok. 740,00 zł (super paramatry). Kupiłem, przelałem pieniądze. Potem zorientowałem się że wszędzie te projektory kosztują ponad 6000,00 zł więc pomyślałem, że przeproszą za pomyłkę i zwrócą pieniądze. Ale nie !!! Zamówienie przyjęli, następnie w piątek ok. godz. 23-ciej (kupowałem na firmę i pewnie myśleli, że nikt nie pracuje - przypuszczenie) napisali maila, że wysyłka wydłuży się o kilka dni i czy "czekam" czy "rezygnuję" termin podjęcia decyzji do soboty do godz. ok. 23-ciej. "CZEKAM". Empik wysyła mi paczkę Pomyślałem firma honorowa. Ale pojawiły się schody ponieważ wysłali tak, że towar nie mieścił się w paczkomatach. Zadzwoniłem do Inpost i pojechałem 30km w jedną stronę po paczkę. A w paczce MONITOR, a ja zamawiałem projektor :( I kartka z magazynu która się zaplątała, a na niej "PROJEKTOR - BRAK, WYSYŁKA MONITOR - NADWYŻKA" Dzwonię na reklamację, a tam informacja proszę monitor odesłać oddamy pieniądze. Przysłali kuriera - musiałem wziąć urlop. Mimo iż w czasie rozmów tłumaczyłem, że nie chcę pieniędzy tylko zamówiony towar, mimo iż karcie reklamacyjnej jest możliwość "wymiana produktu na wolny od wad" Empik nie rozważa takich możliwości. Jedyne co mi zaproponowano to trzy projektory w kwotach ok 5000 ze zniżką - w jednym przypadku zniżka 20,00 zł :) Straciłem czas, paliwo, urlop !!! Można było w dniu zamówienia przeprosić za pomyłkę, a nie mataczyć, kręcić, narażać klienta na straty czasu, nerów, paliwa oraz dysponować pieniędzmi klienta przez miesiąc. OSTRZEGAM NIE KUPUJCIE W EMPIKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Viking / 2018-12-27 20:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Porażka nigdy więcej nie zamówię w empik.com. Zamówiłem klocki za 169 zł w promocji, po godzinie sprawdzam zamówienie sami anulowali. Dzwonię na infolinię czemu to okazało się że brak w magazynie. Tylko kiedy zamawiałem to były dostępne a pozatym można ponownie zamówić ale już za 340 zł i dlatego pewnie anulowali. Nigdy więcej oszustów z empiku.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Katarzyna / 2018-12-24 14:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam. Polecam,mila obsługa, szybka realizacja zamówień. Kto się z tym nie zgadza,jest po prostu głupi.
    ZaletySzybka i mila obsługa, na wszelkie pytania udzielają wyczerpujących odpowiedzi i jeszcze doradzą.
    WadyJak dla mnie, BRAK WAD????
  • ~Barbara / 2018-12-24 12:11
    Ocena: 2.80 / 5
    14 dni oczekiwania na towar, jest wigilia i brak jest prezentu, masakra. Wysłałam 3 zapytania odnośnie przesyłki i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Ogólnie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadynie dotrzymywanie terminów, brak kontaktu
  • ~Zdzich / 2018-12-23 17:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Ceny w Salonie Chrzanów za WSIĄŚĆ DO POCIĄGU: PIERWSZA PODRÓŻ to 149,99, na www 104,99. Producent wycenia na 130 zł.
    Róznica w cenie wyszła dopiero w domu przy rozpakowaniu, reklamacja przez telefon bez efektu - stwierdzenie że tak ma być to szablon.

    TO JEST ZŁODZIEJSTWO !!!!

    Paragon 031478 z 23-12-2018 Salon Chrzanów MAX
    ZaletyTowar jest.
    WadyZdzierstwo totalne.
  • ~luleko / 2018-12-20 07:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam wodę perfumowaną na świąteczny prezent. Perfumy okazały się przeterminowane. Rok produkcji marzec 2012 ! Zapłaciłam 180 zł za zwietrzały spirytus. Wstyd i żenada.
  • ~Monika / 2018-12-18 20:48
    Ocena: 4.80 / 5
    Bardzo fachowa i sprawna obsługa. Zamawiany towar zgodny z opisem. Dostawa ekspresowa i w okresie świat gratisowa. Serdecznie polecam zakupy w Empik
  • ~Natalia / 2018-12-17 19:44
    Ocena: 3.60 / 5
    Witam zamawiam juz od kilku lat z empik ale tym razem bardzo się zawiodłam na was :( zamowilam garaz za 400zl plus mape za 120zl a stan opakowania garazu jest oplakalny :( wgtyd dac to w prezencie a przecież to miala byc porządna zabawka :/ gdyby nie fakt ze zaraz swieta oddalabym to ale oczywiscie nie zdążę reklamowac a zreszta rozwiazanie problemu przez empik jest nie lada śmieszne , ponieważ zistalo mi zaproponowane oddanie zabawki a zamowienie nowej (specjanie zamawialam bo nie mam czasu na sklepy) a teraz musialabym drugi raz wydac 500zl i jeszcze odeslac zabawke to jakis żart zwlaszcza przed swietami a wiec nie polecam zakupów w tym sklepie przed świętami :(
  • ~Jonek / 2018-12-17 19:15
    Ocena: 2.60 / 5
    Ogólnie asortyment niby bardzo duży. Ale dwa razy ostatnio składał em zamówienie przez sklep internetowy i dwa razy anulowali jakiś produkt. Ok, bałagan w sklepie może się zdarzyć. Ale ostatnie zamówienie anulowali, wiec reszty zamówienia tez chciałem zrezygnować bo juz nie potrzebowałem i była taka opcja niestety przesyłka i tak została wysłana z pozostałą częścią której już nie chciałem. Do tego co najlepsze, pozycja która usunęli z zamówienia dalej jest na stanie tylko za dużo wyższa cenę. Totalna porażka i bałagan żeby nie powiedzieć gorzej.
  • ~Karolina / 2018-12-16 10:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam w 3 empikach jednego dnia. W pierwszym ok. Pani mnie zapytała czy jakoś pomóc. I to w tym były największe tłumy. W kolejnych dwóch - dramat. W drugim- ogromny sklep, już mniej ludzi. Szukam na sklepie kogokolwiek, kto mógłby znaleźć książkę, której sama nie mogłam odszukać. Znalazłam Pana, pytam. Pan zaprowadził mnie do drugiego Pana, który wskazał mi regał, na której owa książka powinna być. Zanim się obejrzałam Pana już nie było. W ostatnim empiku było najgorzej. Znowu poszukiwania obsługi na sklepie. W końcu stanęłam w kolejce przy kasie. Jedna pani wyszła ze strefy kasy i pytam się grzecznie czy może mi pomóc, na co pani że zaraz. No to pytam czy ktoś tu jeszcze pracuje, na co pani mi odpowiada, że zaraz kogoś poprosi z szefostwa. Czekam 5 minut, 10, 15. W końcu podchodzę do kasy i pytam innej osoby czy w końcu ktoś może mi pomóc na co otrzymałam odpowiedź, że oni nie mają obowiązku podchodzić do klientów. No żenada jakas. Ale na zapleczu to conajmiej dwie siedziały gwiazdy. Po co oni tam sa? Nie wiem. Nie dość, że ciężko znaleźć kogoś na sklepie, aby pomógł to jeszcze chowają się (?) na zaplecze. To jest nie poważne, lekceważace i nie profesjonalne. Nigdy więcej. Dużo jest księgarni i tego typu sklepów.
    WadyPodejście do klienta
  • ~Karolina4 / 2018-12-15 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny udany zakup z czego jestem bardzo zadowolona.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik,liczne promocje,miła obsługa klienta
    Wady -
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031