strona 74 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Monika / 2019-11-20 07:03Ocena: 1.00 / 5
Po kilku telefonach, czy dany produkt jest dostepny w wiekszej ilosci, po informacji ze strony empiku, ze dana rzecz jest dostepna i nie ma problemu z zamowieniem,okazalo sie ze nie mozna placic w formie ustalonej telefonicznie, ze nie można wystawic faktury, gdzie musi znajdowac sie nabywca i platnik. A najgorsze juz ze wszystkiego, ze po zaplaceniu i dostarczeniu dowodu wplaty okazalo sie, ze danego produktu /książki/ po prostu nie ma! -
-
~MONIKA / 2021-01-13 19:21Ocena: 1.00 / 5
NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!
Nie polecam. Zamówienie zlozone i opłacone 29.12.2020 i do dnia dzisiejszego nie wiadomo co się stało z przesyłką!! Pani na infolinii po 4 krotnym telefonie nie wie o się dzieje z paczka. 03.01.2021 mail z nr przesyłki który jest błędny - 11.01.2021 ponowny mail z tym samym nr ale przesylka wogule nie nadana.
NIE KUPUJCIE Z ICH STRONY NIC- MÓJ BŁĄD ŻE NIE POCZYTAŁAM OPINII
PORAŻKAZaletyZEROWadyWSZYSTKO -
~Monika / 2021-11-10 16:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu, paczka nie dotarła na czas tłumaczą urodzinami czy pracami serwisowymi. Jedno wielkie oszustwo!!!!!!!Zobaczymy ile będą zwracać pieniądze. ZaletyŻadnych -
~Monika / 2021-11-13 19:11Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie 04.11. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie 11.11 okazało się, że nie ma tego produktu na stanie i moje zamówienie zostało anulowane. Środki trafiły spowrotem na konto Empik, więc nie mogę wykorzystać ich na zakup u innego Sprzedawcy. Finalnie zostałam bez potrzebnego produktu i z zamrożonymi wirtualnymi środkami na koncie Empik. Dodam tylko jeszcze, że zanim zamówienie zostało anulowane to próbowałam się dowiedzieć czegokolwiek na Infolinii gdzie Pani mnie wprowadziła w błąd, że moje zamówienie już jest spakowane i oczekuje na kuriera co było kompletną bzdurą, bo dzień później zamówienie zostało anulowane. Oczywiście cała transakcja została zareklamowana na co w odpowiedzi dostałam zdawkowe "przepraszamy ale takie są zasady" i żadnej pomocy w sprawie w której sklep zawinił. Totalnie nie szanują klienta. Nic więcej nie kupię i polecam omijać ten sklep szerokim łukiem. ZaletyNie ma -
~Monika / 2021-11-24 11:03Ocena: 1.00 / 5
Towar zamówiony 1.11.21 wysyłka w 24h dziś 24.11.21 ciągle brak przesyłki. Zakupy na empik.com porażka. ZaletyBrak -
~Monika / 2021-12-20 21:29Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem -
~Monika / 2022-04-21 21:20Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy na infolinii składają ciągle obietnice bez pokrycia.
W białych rękawiczkach urządzają kpiny z klienta ! Bezkarne towarzystwo.
-
~Monika / 2023-04-01 15:51Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie zamawiam bardzo dużo książęk jednak empik zawsze mnie zawodzil na każdym poziome... Dlatego nigdy nie skorzystam z ich usług. Mieszkam poza krajem na paczke czekalam pól roku po wielokrotnym wysylaniu e-maili w tym jednej książki nie doczekalam sie nigdy!!! I pieniedzy zwrotnych również wiec oszustwo z ich strony jest wrecz bezczelne!za kazdym razem mam problemy z wysylka za granicę i przekierowny zostaje automatycznie adres na polski? ... Premium to chwytliwy marketingowy sposób na klienta bo promocje sa nikome i mijaja sie z prawdą NIE POLECAM!! ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
-
~Monika / 2024-05-09 09:11Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam wszystkich przed zakupem towarów z tej strony. Kupiłam przedmiot, skorzystałam z formy ratalnej. Ku mojemu zdziwieniu umowę kredytową otrzymałam a towar mi anulowano ze względu na braki na magazymie.... Chciałam szybko i bezpiecznie, cała procedura odkręcania umowy kredytowej trwa 30 dni. Nie polecam.... -
~Monika z Łodzi / 2023-11-21 16:46Ocena: 1.00 / 5
Od kilku tygodni EMPIK nie oddaje należnych pieniędzy za produkt którego jak się okazało nie mają wogóle. -
~Mrówa / 2020-03-19 10:19Ocena: 1.00 / 5
Usunięcie danych osobowych maksymalnie utrudnione - brak opcji ,,usuń konto" w aplikacji czy na stronie. Call center ,,nie może" - trzeba pisać maila z prośbą o usunięcie danych. Bardzo słabo. -
~Mularczuk Malgorzata / 2021-12-11 09:30Ocena: 1.00 / 5
Cenowo ok ale zamawiajac produkt to masakra. 3 tygodnie niema kasy ani ksiazek, podreczniki szkolne, corka 3 jedynki za brak ksiazki. Gdy dzwonisz klamia ze wyslane, a potem gdy znowu dzwonie leza na magazynie. Nie polecam tym bardziej nie placcie blikiem ni kasy ni ksiazek. Zawiodlam sie bardzo i nie skorzystam ponownie ???? ZaletyRaczej niemaWadyKlamia co doo wysylek -
~NAJGORSZY sklep na świecie - EMPIK / 2021-12-24 12:42Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. NAJGORSZY SKLEP NA ŚWIECIE. OKRADLI MNIE. Nie ma cen na półkach. Obsługa BEZNADZIEJNA. OKRADAJĄ LUDZI. FATALNIE. NIE POLECAM. -
~Naska / 2020-12-07 23:08Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie niekompletne. Nie polecam. Jak można wysłać paczkę, bez 2 książek? Ostani raz zamawiam z empika. Po komentarzach widać, jak to funkcjonuje. Zero profesjonalizmu i podejściach do klienta. -
~Nat / 2020-12-08 13:36Ocena: 1.00 / 5
Chyba niedługo dostanę szału ! Złożyłam zamówienie na zabawkę dla chrześniaka chyba 12 listopada, opłaciłam przesyłkę z góry. 13 listopada dostałam wiadomość, że przesyłka została wysłana ale na aplikacji inpost widniała nadal jako nie odebrana od nadawcy. Czekałam cierpliwie ponad tydzień. Zadzwoniłam (jeszcze wtedy ze spokojem) z pytaniem co stało się z paczką. Pani na infolini przyjęła zgłoszenie i czekałam dalej. Minęły kolejne dni i nic się nie zmieniało, żadnych informacji. Minął kolejny tydzień i kolejny (wydzwaniałam oczywiście ze 100 razy) ale nikt nie potrafił odpowidzieć co stało się z paczką. Zabawka miała być prezentem na Mikołajki (6 grudnia), dziś mamy 8 grudnia, a Pani na infolini mnie tylko przeprasza za każdym razem i nie wie kiedy przyjdzie paczka. Dziś dzwoniąc puściły mi już nerwy zapytałam czy ta zabawka kiedyś wgl dojdzie a ona nie potrafiła na nic odpowiedzieć !!!!! Tylko tyle, że zgłosiła to po raz 20. Zabawka razem z przesyłką wyniosła mnie 100 zł. Mija już prawie miesiąc a ja nie mam ani pieniędzy ani zabawki . I Zanosi się na to, że nigdy nie otrzymam .
Proszę nic nie zamawiać z tego okropnego sklepu !! żałuję, że sama nie poczytałam pierw opinii zanim złożyłam zamówienie !ZaletyŻadnychWadySame wady !!!! -
~Natalia / 2021-01-02 18:24Ocena: 1.00 / 5
Z całego serca nie radze nikomu zamawiać produkty od partnerów Empik, zwłaszcza partnera Gerris. Czas oczekiwania zamówienia - ponad miesiąc, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą, także brak możliwości śledzenia przesyłki. Użeranie się na temat zwrotu kosztów. ZaletyżadnychWadyczas oczekiwania przesyłki przekracza miesiąc -
-
~natalia / 2021-04-30 20:09Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT! Zamówiłam 4 książki - 2 w miękkiej i 2 w twardej okładce. Zostały przysłane w KOPERCIE BĄBELKOWEJ!!! Kopercie, która była za duża, więc książki w niej latały, wszystkie rogi, nawet w tych z twardą okładką pozaginane, książki w stanie naprawdę złym, a dwie z nich były na prezent. Proces reklamacji w toku. Jak można mieć taki brak szucunku do ksążek - nie wiem
Tydzień wcześniej zamawiałam odkurzacz automatyczny XIAOMI, wysyłka miała być w 24 h, ale oczywiście jak tylko produkt został opłacony, 5 min później przyszla informacja, że JUŻ powstało opóźnienie i paczka bęzie wysłana 2-3 dni poźniej.
OSZUKIWANIE i manipulowanie dostępnością w celu zdobycia klienta to NIEUCZCIWA KONKURENCJA.
NIGDY WIĘCEJ, CHOĆBY NIE WIEM CO. NIGDY!ZaletyBRAK! BRAK! i jeszcze raz BRAK!Wady- ceny
- obsługa klienta
- terminy
- ZNISZCZONE PRODUKTY -
~Natalia / 2021-12-10 18:26Ocena: 1.00 / 5
Składając zamówienie stacjonarnie dostałam informacje od sprzedawcy, że książka jest na stanie magazynu i oczywiście mi ją zamówi książka miała być do odbioru między 1-3 grudnia nie dostałam żadnej informacji o tym, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku dostępności towaru ! Książka miała być prezentem dla bliskiej osoby i gdybym sama na własną rękę nie zadzwoniła zapytać kiedy będzie paczka do odbioru to nadal bym się łudziła , że zamówienie niebawem odbiorę ! Brak poszanowania klienta jak i jego czasu ! Jesteście niekompetentni ! -
~Natalia / 2022-01-12 12:12Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz robiąc zakupy przez empik.com zostaję bez prezentu. Zamówienie jest anulowane po kilku dniach, bo produktu nie ma na stanie. Składałam zamówienie w piątek, a oni dopiero w środę informują mnie, że nie mają towaru. Kpina i żarty. Oczywiście, teraz muszę oczekiwać na zwrot pieniędzy. Gdyby to była pierwsza taka sytuacja to przymknęłabym oko, jednak jest to KOLEJNY raz. Nie polecam zdecydowanie. Gdy chciałam zgłosic problem przez chat, obsługa zlekceważyła mnie i nawet nie przeprosili za zaistniała sytuacje. Beznadziejnie, nie polecam. Wadysprzedają towar, którego nie mają. -
~Natalia / 2022-04-06 10:49Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam zakupów w empik.com. W sierpniu zakupiłam w empik.com czytnik ebooków Poxketbook Touch Lux 5. W ciągu pół roku użytkowania wyświetlacz uległ awarii dwukrotnie, mimo że czytnik był przechowywany w etui od nowości i traktowany jak przysłowiowe jajko.
Dodatkowo podejście Empiku do całej sprawy, pozostawia wiele do życzenia.. Mimo identycznych uszkodzeń za pierwszym jak i drugim razem, miałam do czynienia z kompletnie odmiennym stanowiskiem Empiku. Za pierwszym razem Empik uznał uszkodzenie za niezawinione przeze mnie, natomiast w drugim przypadku jako uszkodzenie mechaniczne, mimo (podkreślam) identycznego uszkodzenia wyświetlacza. Z mojej perspektywy, jako klienta, takie stanowisko jest niejasne, a sposób rozpatrywania reklamacji na zasadzie przypadku i w zależności od humoru pracowników Empiku.
Absolutnie nie polecam zakupów sprzętu w Empik.
strona 74 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
