Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NIEZADOWOLONA Z ZAKUPÓW / 2020-12-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Odległe terminy, o których informacja pojawia się dopiero po opłaceniu zamówienia. Produkty idą z różnych źródeł, za każdy liczone kosmiczne koszty przesyłki. Miałam do wykorzystania kody na zakupy, ale opcja tylko na wybrane produkty,,,,,szukaj wiatru w polu.....Straciłam mnóstwo czasu na poszukiwanie produktów, a na koniec okazało się, że koszty wysyłki przewyższają cenę produktów (każda przesyłka - każdy produkt liczony osobno, ok 20 zł, brak opcji odbioru w sklepie.....

    NIE POLECAM, WRĘCZ ODRADZAM !!!!!!
    STRATA CZASU I DUŻO NERWÓW
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Niezadowolony / 2019-07-23 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna, kupię jutro w kolporter. Sprzedają karty podarunkowe, które nie działają... stanowczo odradzam...
  • ~niezadowolony / 2021-11-24 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    brak mozliwosci placenia za asortyment nie nalezacy do empik, uzywajac srodkow zgromadzonych na twoim konice, nie mila obsluga zmiana regulaminu bez wyslania jego do klienta
    Zaletybrak
  • ~Niezadowolony / 2023-05-06 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać albo bardzo uważać. Sprzedają towar którego nie mają na stanie, a potem nie chcą oddać pieniedzy
    ZaletyBrak
    WadyOszustwa
  • ~niezadowolony klient / 2022-02-25 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zwroty internetowe na własny koszt. bardzo słabo, szczególnie jeżeli chodzi o zamawianie odzieży. nigdy więcej tam nie zamówię, dużo lepsze allegro
    Zaletybrak
  • ~Niezadowolony klient / 2022-04-25 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam szczoteczkę elektryczną o wartości 250 zł, a dostałam w przesyłce szczoteczkę dla dzieci o wartości 49 zł. Najpierw nie mogłam się porozumieć na temat zwrotu przsesyłki - otóż 3 razy dzowniłam oraz do mnie dzowniono o podanie kodu przesyłki, bo za każdym razem był błędny. Następnie zwróciłam przesyłkę paczkomatem. Miesiąc minął a mojegp prawidłowego towaru nie dostałam. Gdy zadzowniłam na infolinię, okazało się, że jest status zwrócenia kosztów (punktów na konto empik) lub dostarczenia przesyłki ???? Po weryfikacji ponownej przez obsługę okazało się, że nie mam zwrotu ani też przesyłki. Dziś sprawdzając status przesyłki jest w drodze, ale NA ZŁY ADRES!!!
    Tragedia, nie chce ani przesyłki, ani nic wiecej już nie zawówie przez empik.com. Kto tam teraz pracuje???
  • ~Niezadowolony klient / 2022-12-11 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jak zwykle przed świętami nie potrafi zorganizować pracy swoim pracownikom. Zamówienie opłacone 4.12 miało być dostarczone 9.12. Dzis otrzymałam maila, że jest opóźnione i nowy termin dostawy to 15-16.12. Na stronie przy zamówionych produktach widnieje informacja, że towar wysyłają w ciągu 24h. żenada.
    ZaletyBrak
    WadyZawsze bardzo duże opóźnienia w wysylce
  • ~Nieznany49272 / 2020-12-10 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przedpremierowo Cyberpunka 2077 we wrześniu - nakład dla osób, które zamówiły kilka dni przed premierą dotarł na czas, a ci co zamówili wcześniej muszą czekać. Tragedia, macie klienta gdzieś, zapłaciliśmy to teraz sobie poczekamy, ważne żeby w sklepie były kopie, nigdy więcej nic w empiku nie zamówię
    WadyTragiczna dostawa
  • ~nigdy więcej / 2020-07-27 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak realizacji zamówienia, brak odpowiedzialności i brak komunikacji, to w skrócie moje odczucia związane z Empik com.
    Otrzymałam od pracodawcy doładowanie platformy zakupowej, które mogłam wymienić na bony do różnych sklepów. Na Empik com znalazłam ekspres do kawy i postanowiłam kupić go za bony. Po przekroczeniu terminu realizacji zamówienia otrzymałam info, że realizacja się przedłuży. W kolejnym mailu poprosiłam o podanie konkretnego dnia. W wyznaczonym dniu wzięłam urlop i czekałam na kuriera. Nie przyjechał. Dzień później otrzymałam informację, że moje zamówienie zostało anulowane! Moje pieniądze zostały zwrócone na konto klienta w Empik com, a nie na rachunek bankowy. Oferowanie produktów, których się nie posiada w sprzedaży to zwykłe wyłudzenie. Sprawa zostanie zgłoszona na policję.
    W ramach wisienki na torcie poinformowano mnie, że mogę sobie kupić ten ekspres u jednego z partnerów handlowych empik, ale nie mogę zapłacić pieniędzmi z konta na empik com!
    WadyJ.w.
  • ~Nigdy więcej zakupów w empik / 2022-07-14 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy produkcie napisane jest ze wysyłka w 24 godziny. Mijają 72 godziny a towar jest w przygotowaniu. Jest to bezczelne kłamstwo w stronę klienta. Czekam na produkt który miał być prezentem. Teraz jest już za późni wiec Empik może sobie wsadzić ten produkt w cztery litery.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo z terminem wysyłki. Straszne opóźnienia!!!
  • ~Nikt ważny / 2021-03-04 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam dwie książki 12 lutego, przewidywany termin dostawy był na 16 lutego. Dzisiaj jest 4 marca a zamówienie nadal jest w trakcie realizacji. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Niva / 2022-11-24 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw przysłali mi błędy produkt, a później przez kilkanaście dni czekałem na rozpatrzenie reklamacji
  • ~NoEmpic / 2018-12-12 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik moim zdaniem schodzi w stronę dna. Od tygodnia przygotowuje się do zakupu produktu firmy XIAOMI. Cena od kilku dni była taka sama, a dzisiaj nagle podskoczyła... Na Ceneo jest taka sama - fajnie to wygląda - ale po przekierowaniu do sklepu internetowego cena wzrasta o 10 zł. Mało tego wyświetla się komunikat, że oszczędzam 23,99 zł. Kpina. W sklepie stacjonarnym cena jeszcze wyższa (łącznie o 50 zł) Wiem, że idą święta, ale to poniżej pewnego poziomu. Zadzwoniłem na infolinię, a tam argumentacja, a to, że cena producenta, a to, że nowa dostawa, itd. Słabo. To może dobre, ale nie dla kogoś, kto od tygodnia przygotowuje się do zakupu (opinie na portalach, w tym stronach branżowych o produkcie, etc.). Wybrałem Empik, bo sądziłem, że to solidna firma. Widać definicja solidność, a tym bardziej etyka w biznesie zdewaluowały się... To raczej moja ostatnia przygoda z Empikiem.
  • ~Norbert / 2020-12-06 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dodać nic ująć. Nie dość, że zamówiony towar nie doszedł na Mikołajki to kod który sprezentował mi empik to jakaś kpina. Co z tego że -40 % na zakupy do 300 zł, ale tylko w sklepie stacjonarnym i to nie na cały asortyment. Żadnych gier, elektroniki nic co można sprezentować dziecku w ramach rekompensaty za paczkę która miała dojść i nie doszła.
  • ~Np / 2020-09-19 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba obsługa. Towar często nieschodzący z półek do tego przepłacony. Zamówiony towar nie dotarł do mnie i to w dzień urodzin córki kiedy miał być doręczony. W dzień planowanego doręczenia otrzymuje maila iż zamówienie musiało zostać anulowane gdyż w momencie zamawiania nie było już towaru. żenada. Konto zasilone kartami i przelewem które mogłam spożytkować w innym lepszym miejscu a teraz jestem zmuszona coś u nich zamówić gdyż nie zwrócą pieniędzy. XxI wiek ... to ma swoje określenie. Szczerze nie polecam tego sklepu.
  • ~Oal / 2021-11-24 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep internetowy jedna wielka porażka , na wysłanie trzeba czekać jak z zagranicy , brak odpowiedzi za każdym razem mówione że paczka już zostaje wysłała w rezultacie dalej czekam . Paczka zmaiwona 11.11
    ZaletyBRAK
  • ~Obiektywny / 2019-12-22 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i ostrzegam przed jakimikolwiek zakupami przez internet w tej pseudo firmie Empik. Zwykle oszustwo i naciagactwo, nie dotrzymują żadnych terminów dostawy, jeśli w ogóle zamówiony towar otrzymam, bo na razie cisza. Ustalenie czegokolwiek konkretnego na infolinii obsługi klienta to marzenie ściętej głowy. Cała ta ich działalność nadaje się do prokuratury, która sama powinna się tym zająć, gdyby dbała o cokolwiek innego niż własne interesy. Nigdy więcej nic w Empik nie kupię i ostrzegam wszystkich przed takim pomysłem.
  • ~Oburzony / 2024-01-26 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie może być innej opinie dla firmy która propaguje ludobujstwo. Bo jak inaczej nazwać sprzedaż asortymentu z wizerunkiem bandery? Choćby poduszki. Nie można z bezwzględny Ch wyrodnialcow tworzyć ikon popkultury. Wstyd!
  • ~oburzony2 / 2024-01-26 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Poduszka z wizerunkiem Bandery! A przy tym tekst o patriotyzmie.
  • ~Ogorek / 2021-03-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Wystawiają na sprzedaż towar, którego nie mają. Wpłata przyjęta natychmiast, po tygodniu zamówienie nie rusza z miejsca. Dostaje smsa, że z różnych powodów, moje zamówienie zostanie opóźnione, po godzinie maila, że zostało anulowane. Miał być prezent, potem opóźniony prezent, teraz trzeba szukać kolejnego. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882