Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1684 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2019-05-20 19:04
    Ocena: 2.40 / 5
    Obsługa sklepów jak i "infolinia" świadomie wprowadzają w błąd klientów w przypadku zakupów przez internet (dotyczy również odbioru w salonie); sklep wmawia klientom, że po otwarciu opakowania nie da się oddać zamówionego towaru tytułem odstąpienia od umowy; każdy klient ma prawo nawet rozerwać na strzępy opakowanie i przemielić je w niszczarce, a sklep nie ma żadnego prawa odmówić odbioru przedmiotu i zwrotu całości kosztów wraz z kosztami wysyłki; obsługa salonu i "infolinii" myli pojęcia zwrotu, rękojmi oraz odstąpienia od umowy; po sklepie tej marki nigdy w życiu bym się nie spodziewał takiej niekompetencji.
    Zaletyłatwość zamówienia
    Wadyniekompetencja pracowników części salonów, niekompetencja infolinii, utrudnianie zwrotów towarów
  • ~Sama / 2019-05-18 13:42
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie chcieli wymienić nieodpakowanej zabawki na inną podobną po dwóch godzinach od kupna, gdyż powiedzieli że to jest kategoria prasa. Nie wiem dlaczego, gdyż nie było tam ani strony żadnej gazetki tylko po prostu zabawki. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Musiałam kupić córce drugą prawie taką samą zabawkę o wartości 60zł. Jak dla mnie naciąganie. Nigdy więcej nie wejdę do tego sklepu.
  • ~PawełZ / 2019-05-15 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Dwa razy składane zamówienie na dwa różne produkty na empik.com i dwa razy po kilku dniach dniach przychodzi wiadomość zamówienie anulowano ponieważ wyczerpał się zapas u naszych dostawców. Gorąco odradzam zakupy. Lepiej poszukać gdzie indziej.
  • ~Natalia / 2019-05-05 11:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem w czym ludzie widzą problem... Dostarczona na inny adres? - wina kuriera nie Empiku!!! Niedziałająca płyta w środku? Wina wydawcy nie Empiku!!! Ludzie czy wy naprawde myślicie że Empik sam dostarcza towar i sam pakuje przetestowane płyty do pudełka? W życiu. Nigdy nie zdążyło mi się aby książka przyszła podniszczona. A zamawiam sporo. W sklepie nie znaleźli? A czy myślicie że jest łatwo? Tym bardziej że towaru jest dużo, ludzie kradną i nie mówią co? Reklamację? Składałam chyba z 10 i wszystkie w terminie i ze zwrotem kosztów przesyłki. Ceny? No cóż są oryginalnie nadrukowane na książce i płycie. A to że gdzieś są promocje to inna kwestia. W Empiku też często korzystałam z promocji do -90% oraz 3za2 czy druga -50%. Będę każdemu polecać zakupy ;)
    ZaletyZa dużo do wymienienia.
    WadyZa mało pracowników do obsługi.
  • ~ceeeez / 2019-04-17 13:31
    Ocena: 2.60 / 5
    Za każdym razem mówię sobie że to ostatni raz z empik, zamówienie z prezentami znów nie zrealizowane w deklarowanym czasie wysyłki.
  • ~Krzysztof / 2019-04-10 12:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Powiem tak. Zamówiłem towar na stronie internetowej, po trzech dniach otrzymałem informację, że zamówienie zostało anulowane,z powodu braku tego towaru. Następnie dostałem informację, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu trzech dni roboczych. Reasumując w niedzielę złożyłem zamówienie, a pieniądze otrzymam do piątku, czyli muszę czekać z powrotem na pieniądze około tygodnia, a towaru i tak nie otrzymałem. Natomiast odpowiedź z tzw. centrum wsparcia klienta dostałem z adresu internetowego, na który nie mogę odpowiedzieć. Moja opinia jest taka, żenada do potęgi entej. Nie polecam
  • ~milena / 2019-04-05 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w salonie EMPIK-u w galerii Mosty Płock na poziomie ZEROWYM!!!!!!! dokonałam zakupu poprzez stronę internetową oczywiście zakup został opłacony z góry niestety w salonie pani dokonała zwrotu mojego zamówienia w systemie i pomimo iż przesyłka znajduje się w salonie ja jej nie otrzymałam, mam czekać na zwrot pieniędzy i dokonać ponownego zamówienia.
    I gdzie w tym wszystkim jakość obsługi, na pewno nie w tym salonie :( NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!!!!!!!!
  • ~Luisa / 2019-03-26 20:07
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamowilam online ksiazki za granice, przesylka byla zapakowana poprawnie, w porzadku. Ale po otwarciu ukazaly mi sie dwie brudne z 5 ksiazek. Jedna jakby uzywana, brudne zasyfione kartki jakby ktos po ziemi ja rzucal- normalnie byl piach/ ziemia w niej. Druga nielepiej wyglada. Okladki wygiete ( ewiedentnie nie nowe ksiazki! ) zrobilo mi sie strasznie przykro ze teraz w takim stanie po czyms/ po Kim’s mam korzystac z tych ksiazek. Ksiazki to atlasy turystyczne na podroz - rozpatrzenie gwarancji, szkoda pisac.
    WadyZniszczone ewidentnie ( mozliwe ze uzywane) ksiazki w dostawie on line
  • ~Ocyganiona Klaudia / 2019-03-25 21:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Otrzymałam w podarunku ekartę . Raz z niej skorzystałam wydałam jakies ok 25zl z 70zl. Kiedy chcialam dokonac kolejnych zakupów ponoc moja karta nie istniała.. Prawie 3 tygodnie pisałam maile z empikiem aż w końcu stwierdziłam że nie chcą mi w cale pomóc. Zgarneli sobie reszte pieniedzy a mi wmawiali ze pewnie mam problem z plikami cookies.. to była jedna z wielu wymówek. Nie moge narzekac na reszte wczesniejsze moje doswiadczenia z empikiem byly bardzo dobre... Niestety jesli chodzi o reklamacje i obsluge internetowa strasznie sie zawiodłam.
    ZaletyZalet maja mnóstwo, mimo to 1 przykre doswiadczenie sprawilo ze nie mam zamiaru teraz skupiac sie na zaletach.
    WadyBrak pomocy w przypadku reklamacji
  • ~Krystyna / 2019-03-22 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie będę tam kupować.
    Zamówiłam czytnik e-book w piątek z nadzieją otrzymać zamówienie we wtorek. W środę wieczorem otrzymałam wiadomość, że niestety zamówienie otrzymam w piątek, ponieważ termin uległ zmianie. No dobrze, w piątek przychodzi mi mail, że moje zamówienie anulowano, żadnej informacji o przyczynie, żadnego przepraszam. Napisałam na obsługę klienta, na co otrzymałam, że czytnika nie było na magazynie, dlatego nie otrzymałam zamówienie, na co zaproponowali zniżkę 10 % na książki. Naprawdę?? Ja chciałam kupić czytnik e-book i zamiast zniżki na inny e-book dają mi zniżkę na książkę??
    Okropna obsługa klienta!
  • ~Marcel / 2019-03-16 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik nie polecam....
    Moja karta podarunkowa straciła ważność na nie małą kwotę... Potwierdzam zapomniałem wykorzystać w terminie...
    Moje pieniądze zawłaszczył Empik
    Byłem w sklepie ale moje argumenty nie trafiają do kierownika... Moja wina..
    Pieniędzy nie chcieli oddać tylko te idiotyczne karty podarunkowe... To były moje ostatnie i mojej rodziny zakupy w tym przybtku... Żegnam
    Traktujcie tak dalej klienta, z waszej strony brak jakichkolwiek kompromisów.
  • ~klientka / 2019-03-15 14:05
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja niestety złego słowa nie powiem. Jestem zadowolona pod każdym względem
    Zaletyduży asortyment, bezproblemowe zamówienie i odbiór w sklepie, dobra jakość w stosunku do ceny
  • ~niezadowolony / 2019-03-13 00:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem zrobić zakupy on line. Książki do koszyka, wypełniam kolejne okna. Rejestruję się na stronie. I tu zdziwienie. Wybrałem opcję dostawy do salonu, ale nie ma opcji, gotówka przy odbiorze! W takim razie, postanowiłem usunąć swoje konto z empik. Ale okazuje się, że to też niemożliwe. Bo do usunięcia, należy podać nr ostatniej transakcji. Jak dowiedziałem się od kogoś z obsługi. Ale jak mam go podać, skoro niczego nie kupiłem? Do usunięcia konta muszę coś kupić tylko i wyłącznie według widzi mi się empik? Dziadostwo i tyle. Nie można płacić gotówką. A jeszcze by usunąć swój profil, należy kupić coś, płacąc przelewem itp bo empik ma takie widzi mi się. Zakupy ostatecznie zrobiłem w księgarni Aros.pl Polecam, sporo taniej, szybko i normalnie :)
  • ~Monika / 2019-03-08 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tygodni próbuję bezskutecznie zakupić bilet na koncert w Empik z powodu niekompetencji pracowników centrum wsparcia klienta Empik i wybranego salonu Empik, na który centrala zwala odpowiedzialność za dezinformacje. Blety są, nie ma, będą, tudzież są, ale u partnera, mam kupić u partnera i odebrać w salonie, nie da się, więc może jednak zakupić od razu w salonie, ale nie wiadomo czy są, a zadzwonić do salonu się nie da. Dwukrotnie obiecano oddzwonić do mnie w tej sprawie, ale do dziś brak kontaktu i biletu oczywiście.
    Porażka
    WadyDezinformacja, brak możliwości kontaktu z konkretnym sklepem Empik, centrala nie wie, czy sklep ma dany produkt
  • ~Marcin / 2019-03-04 17:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem przedmiot w dość promocyjnej cenie w porównaniu z innymi portalami. Po czym po kilku dniach (z weekendem) dowiaduje się że poddostawcami nie zaktualizował stanu magazynowego. Zamówienie zostało anulowane. Na stronie widnieje przedmiot w mniej promocyjnej cenie. Nie wiem czy u innego poddostawcy. Generalnie nie obchodzi mnie to. Jak dla mnie Klient postrzega to jako oszustwo. Brawo Empik. Nie rozpisywalbym się tak gdyby to była pierwsza taka sytuacja.
  • ~Wojt / 2019-02-25 19:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Pracownik infolinii mnie obraził a empik nic sobie z tego nie zrobił prosząc o rozmowę z kierownikiem nie ma takiej możliwości, na maile nie odpisują, kierownik twierdzi że wszystko przekazał do menadżera, a ten sprawy nie wyjaśnia pracownik czuje się bezkarny
    Wstyd oni tylko liczą na zyski bo klient jest dla nich nikim, a te centrum klienta to wielka pomyłka, pracownik nawet boi się wysłać wiadomość do przełożonych
    Zanim coś kupicie to się zastanówcie bo szkoda czasu na nich
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    Ignorowanie klienta
  • ~Kasia / 2019-02-24 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Punkty odbioru permanentnie niedostępne. Produkt, który znajduje się na stronie, może być już faktycznie niedostępny, ponieważ strona internetowa nie aktualizuje się w czasie rzeczywistym.
  • ~Triszq / 2019-02-18 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczył paczkę pod zły adres, który nie podawałam w adresach na moim profilu w empiku. Gdy zobaczyłam paczkę (po skomplikowanych poszukiwaniach) ujrzałam DOPISANY adres pod tym prawidłowym...
    Wadydostarczenie paczki pod zły adres, który został dopisany/ zmieniony bez mojej zgody
  • ~Olga Skwanska / 2019-02-11 20:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Obrzydliwy. Na wiadomości nie odpowiadają, zdjęć nie ma, w 9print dali kod promocyjny na zniżkę w wysokości 30% (INST2323), wyszło taniej, szybciej
    Zalety-----------------------------
    Wadydostawa, obsługa, odpowiedzi, jakość
  • ~Barbara / 2019-02-08 14:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamowilam kilka pozycji. Po otrzymaniu przesylki okazalo sie, ze dwoch z nich brak, ale tylko cena jednej z nich byla odjeta z faktury. Nie poinformowano mnie o tych brakach, a na stronie produkty widnialy jako dostepne. Po reklamacji otrzymalam automatyczna odpowiedz odnosnie tylko jednego braku. Ten drugi zignorowali zupelnie.
    Po wyslaniu kilku maili okazalo sie, ze nie sa w stanie dostarczyc mi brakujacego tomu I zwroca mi pieniadze. Nie bylo z ich strony jakiegokolwiek cienia skruchy. Po kilku dniach oczekiwania wyslalam kolejnego maila z zapytaniem kiedy moge sie spodziewac zwrotu pieniedzy. Dopiero wtedy nadszedl mail z prosba o podanie numeru konta. Ani slowa przeprosin ani jakiegokolwiek zadoscuczynienia. Moja skarga zostala zupelnie zignorowana. Podkreslam, ze posiadam karte stalego klienta. Wstyd!!!
    Unikajcie ich jak ognia!
    WadyArogancja, niekopmetencja, bezosobowosc. Zla informacja o dostepnosci produktow.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031