strona 74 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2019-04-10 12:58
Powiem tak. Zamówiłem towar na stronie internetowej, po trzech dniach otrzymałem informację, że zamówienie zostało anulowane,z powodu braku tego towaru. Następnie dostałem informację, że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu trzech dni roboczych. Reasumując w niedzielę złożyłem zamówienie, a pieniądze otrzymam do piątku, czyli muszę czekać z powrotem na pieniądze około tygodnia, a towaru i tak nie otrzymałem. Natomiast odpowiedź z tzw. centrum wsparcia klienta dostałem z adresu internetowego, na który nie mogę odpowiedzieć. Moja opinia jest taka, żenada do potęgi entej. Nie polecam -
-
~milena / 2019-04-05 14:44
jakość obsługi w salonie EMPIK-u w galerii Mosty Płock na poziomie ZEROWYM!!!!!!! dokonałam zakupu poprzez stronę internetową oczywiście zakup został opłacony z góry niestety w salonie pani dokonała zwrotu mojego zamówienia w systemie i pomimo iż przesyłka znajduje się w salonie ja jej nie otrzymałam, mam czekać na zwrot pieniędzy i dokonać ponownego zamówienia.
I gdzie w tym wszystkim jakość obsługi, na pewno nie w tym salonie :( NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!!!!!!!! -
~Luisa / 2019-03-26 20:07
Zamowilam online ksiazki za granice, przesylka byla zapakowana poprawnie, w porzadku. Ale po otwarciu ukazaly mi sie dwie brudne z 5 ksiazek. Jedna jakby uzywana, brudne zasyfione kartki jakby ktos po ziemi ja rzucal- normalnie byl piach/ ziemia w niej. Druga nielepiej wyglada. Okladki wygiete ( ewiedentnie nie nowe ksiazki! ) zrobilo mi sie strasznie przykro ze teraz w takim stanie po czyms/ po Kim’s mam korzystac z tych ksiazek. Ksiazki to atlasy turystyczne na podroz - rozpatrzenie gwarancji, szkoda pisac. WadyZniszczone ewidentnie ( mozliwe ze uzywane) ksiazki w dostawie on line -
~Ocyganiona Klaudia / 2019-03-25 21:48
Otrzymałam w podarunku ekartę . Raz z niej skorzystałam wydałam jakies ok 25zl z 70zl. Kiedy chcialam dokonac kolejnych zakupów ponoc moja karta nie istniała.. Prawie 3 tygodnie pisałam maile z empikiem aż w końcu stwierdziłam że nie chcą mi w cale pomóc. Zgarneli sobie reszte pieniedzy a mi wmawiali ze pewnie mam problem z plikami cookies.. to była jedna z wielu wymówek. Nie moge narzekac na reszte wczesniejsze moje doswiadczenia z empikiem byly bardzo dobre... Niestety jesli chodzi o reklamacje i obsluge internetowa strasznie sie zawiodłam. ZaletyZalet maja mnóstwo, mimo to 1 przykre doswiadczenie sprawilo ze nie mam zamiaru teraz skupiac sie na zaletach.WadyBrak pomocy w przypadku reklamacji -
~Krystyna / 2019-03-22 21:02
Nigdy w życiu nie będę tam kupować.
Zamówiłam czytnik e-book w piątek z nadzieją otrzymać zamówienie we wtorek. W środę wieczorem otrzymałam wiadomość, że niestety zamówienie otrzymam w piątek, ponieważ termin uległ zmianie. No dobrze, w piątek przychodzi mi mail, że moje zamówienie anulowano, żadnej informacji o przyczynie, żadnego przepraszam. Napisałam na obsługę klienta, na co otrzymałam, że czytnika nie było na magazynie, dlatego nie otrzymałam zamówienie, na co zaproponowali zniżkę 10 % na książki. Naprawdę?? Ja chciałam kupić czytnik e-book i zamiast zniżki na inny e-book dają mi zniżkę na książkę??
Okropna obsługa klienta! -
~Marcel / 2019-03-16 16:09
Empik nie polecam....
Moja karta podarunkowa straciła ważność na nie małą kwotę... Potwierdzam zapomniałem wykorzystać w terminie...
Moje pieniądze zawłaszczył Empik
Byłem w sklepie ale moje argumenty nie trafiają do kierownika... Moja wina..
Pieniędzy nie chcieli oddać tylko te idiotyczne karty podarunkowe... To były moje ostatnie i mojej rodziny zakupy w tym przybtku... Żegnam
Traktujcie tak dalej klienta, z waszej strony brak jakichkolwiek kompromisów. -
~klientka / 2019-03-15 14:05
Ja niestety złego słowa nie powiem. Jestem zadowolona pod każdym względem Zaletyduży asortyment, bezproblemowe zamówienie i odbiór w sklepie, dobra jakość w stosunku do ceny -
~niezadowolony / 2019-03-13 00:03
Chciałem zrobić zakupy on line. Książki do koszyka, wypełniam kolejne okna. Rejestruję się na stronie. I tu zdziwienie. Wybrałem opcję dostawy do salonu, ale nie ma opcji, gotówka przy odbiorze! W takim razie, postanowiłem usunąć swoje konto z empik. Ale okazuje się, że to też niemożliwe. Bo do usunięcia, należy podać nr ostatniej transakcji. Jak dowiedziałem się od kogoś z obsługi. Ale jak mam go podać, skoro niczego nie kupiłem? Do usunięcia konta muszę coś kupić tylko i wyłącznie według widzi mi się empik? Dziadostwo i tyle. Nie można płacić gotówką. A jeszcze by usunąć swój profil, należy kupić coś, płacąc przelewem itp bo empik ma takie widzi mi się. Zakupy ostatecznie zrobiłem w księgarni Aros.pl Polecam, sporo taniej, szybko i normalnie :) -
-
~Monika / 2019-03-08 07:34
Od 2 tygodni próbuję bezskutecznie zakupić bilet na koncert w Empik z powodu niekompetencji pracowników centrum wsparcia klienta Empik i wybranego salonu Empik, na który centrala zwala odpowiedzialność za dezinformacje. Blety są, nie ma, będą, tudzież są, ale u partnera, mam kupić u partnera i odebrać w salonie, nie da się, więc może jednak zakupić od razu w salonie, ale nie wiadomo czy są, a zadzwonić do salonu się nie da. Dwukrotnie obiecano oddzwonić do mnie w tej sprawie, ale do dziś brak kontaktu i biletu oczywiście.
PorażkaWadyDezinformacja, brak możliwości kontaktu z konkretnym sklepem Empik, centrala nie wie, czy sklep ma dany produkt -
~Marcin / 2019-03-04 17:38
Zamówiłem przedmiot w dość promocyjnej cenie w porównaniu z innymi portalami. Po czym po kilku dniach (z weekendem) dowiaduje się że poddostawcami nie zaktualizował stanu magazynowego. Zamówienie zostało anulowane. Na stronie widnieje przedmiot w mniej promocyjnej cenie. Nie wiem czy u innego poddostawcy. Generalnie nie obchodzi mnie to. Jak dla mnie Klient postrzega to jako oszustwo. Brawo Empik. Nie rozpisywalbym się tak gdyby to była pierwsza taka sytuacja. -
~Wojt / 2019-02-25 19:57
Pracownik infolinii mnie obraził a empik nic sobie z tego nie zrobił prosząc o rozmowę z kierownikiem nie ma takiej możliwości, na maile nie odpisują, kierownik twierdzi że wszystko przekazał do menadżera, a ten sprawy nie wyjaśnia pracownik czuje się bezkarny
Wstyd oni tylko liczą na zyski bo klient jest dla nich nikim, a te centrum klienta to wielka pomyłka, pracownik nawet boi się wysłać wiadomość do przełożonych
Zanim coś kupicie to się zastanówcie bo szkoda czasu na nichZaletyBrakWadyBardzo dużo
Ignorowanie klienta -
~Kasia / 2019-02-24 17:20
Punkty odbioru permanentnie niedostępne. Produkt, który znajduje się na stronie, może być już faktycznie niedostępny, ponieważ strona internetowa nie aktualizuje się w czasie rzeczywistym. -
~Triszq / 2019-02-18 19:48
Kurier dostarczył paczkę pod zły adres, który nie podawałam w adresach na moim profilu w empiku. Gdy zobaczyłam paczkę (po skomplikowanych poszukiwaniach) ujrzałam DOPISANY adres pod tym prawidłowym... Wadydostarczenie paczki pod zły adres, który został dopisany/ zmieniony bez mojej zgody -
~Olga Skwanska / 2019-02-11 20:58
Obrzydliwy. Na wiadomości nie odpowiadają, zdjęć nie ma, w 9print dali kod promocyjny na zniżkę w wysokości 30% (INST2323), wyszło taniej, szybciej Zalety-----------------------------Wadydostawa, obsługa, odpowiedzi, jakość -
~Barbara / 2019-02-08 14:02
Zamowilam kilka pozycji. Po otrzymaniu przesylki okazalo sie, ze dwoch z nich brak, ale tylko cena jednej z nich byla odjeta z faktury. Nie poinformowano mnie o tych brakach, a na stronie produkty widnialy jako dostepne. Po reklamacji otrzymalam automatyczna odpowiedz odnosnie tylko jednego braku. Ten drugi zignorowali zupelnie.
Po wyslaniu kilku maili okazalo sie, ze nie sa w stanie dostarczyc mi brakujacego tomu I zwroca mi pieniadze. Nie bylo z ich strony jakiegokolwiek cienia skruchy. Po kilku dniach oczekiwania wyslalam kolejnego maila z zapytaniem kiedy moge sie spodziewac zwrotu pieniedzy. Dopiero wtedy nadszedl mail z prosba o podanie numeru konta. Ani slowa przeprosin ani jakiegokolwiek zadoscuczynienia. Moja skarga zostala zupelnie zignorowana. Podkreslam, ze posiadam karte stalego klienta. Wstyd!!!
Unikajcie ich jak ognia!WadyArogancja, niekopmetencja, bezosobowosc. Zla informacja o dostepnosci produktow. -
~Dziku_9 / 2019-02-05 16:39
Wysłano mi uszkodzony zegarek. Nie można go zwrócić, bo musi być reklamowany mimo iż nie działał od samego początku. Po złożeniu reklamacji przekroczono termin jej rozpatrywania. Za każdym telefonem kłamią i podają inny termin odbioru przesyłki , mimo iż wysłałem im historię z Poczty Polskiej.
Na stronie widnieje wysyłka w 24 godziny, a wysyłają po kilku dniach.
Obsługa klienta wiele pozostawia do życzenia.
NIE POLECAMZaletyBRAKWadyDługi czas realizacji zamówienia (inny niż na stronie), uszkodzone towary, czas reklamacji znacznie przekroczony -
-
~Marta / 2019-02-02 23:30
Ostrzegam przed zakupami filmów na DVD w Empik-u Złote Tarasy. Zakupiłam dziś serial i film, razem na 5 płytach-żadna nie działa!!! Jutro muszę stracić czas, żeby znów tam pojechać i zareklamować produkty. To już druga taka sytuacja, ostatnia podobna była w listopadzie i też zakupiłam większą ilość filmów. Nigdy więcej w tym sklepie!!! To miały być filmy w prezencie dla moich rodziców. Od lat kupuję i przywożę filmy dla nich. Teraz powiem im otwarcie, że EMPIK oszukuje klientów i niestety więcej żadnego filmu w tym sklepie nie zakupię, będą sobie zamawiać przez Internet. Sklepów z filmami jest pełno i naprawdę nie musicie skazywać się na dziadostwo o nazwie Empik. Cokolwiek tam obecnie kupujesz, płytę czy film na DVD, w tej chwili nie masz już żadnej gwarancji, że z tego skorzystasz. -
~Ewa / 2019-02-02 17:49
Czuję się bardzo zawiedziona błędną informacją. Szukając książki- zadzwoniłam do Empik - Złote tarasy. Stwierdzono, że poszukiwana pozycja jest i to kilka egzemplarzy. Owszem była na stanie, jednak na półkach- nie. Poszukiwania w innych salonach dały pozytywny wynik, jednak straciłam wiele godzin na dojazdy. Dziękuję Panu z Promenady. Ewa W WadyZĺa informacja -
~Mateusz / 2019-01-29 08:21
Dzień po zamówieniu towaru i zapłaceniu zamówienie anulowano. Kiepskie opcje dostawy, do tego drogie. Zwroty na kartę podarunkową to słabe zatrzymywanie klienta. To wręcz zatrzymywanie go na siłę. -
~Sylwia / 2019-01-18 21:54
Od półtora miesiąca nie doczekałam się rozpatrzenia reklamacji. Sprawa utknela w pseudodziale który od miesiąca sprawdza dlaczego kod z udziału w promocji nie został do mnie wysłany. Jako rekompensatę zaproponowali rabat 20% na zakupy, przy wielu ograniczeniach odnośnie asortymentu oraz dali czas na skorzystanie dla mnie nie realny. Twierdzą że ważności kodu wydłużyć nie mogą, jest to kwestia dobrej woli i 5min. Ale jak widać, empikowi nie zależy na klientach ZaletyBrakWadyKoszmarna obsługa klienta
strona 74 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »