Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mrówa / 2020-03-19 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Usunięcie danych osobowych maksymalnie utrudnione - brak opcji ,,usuń konto" w aplikacji czy na stronie. Call center ,,nie może" - trzeba pisać maila z prośbą o usunięcie danych. Bardzo słabo.
  • ~Mularczuk Malgorzata / 2021-12-11 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Cenowo ok ale zamawiajac produkt to masakra. 3 tygodnie niema kasy ani ksiazek, podreczniki szkolne, corka 3 jedynki za brak ksiazki. Gdy dzwonisz klamia ze wyslane, a potem gdy znowu dzwonie leza na magazynie. Nie polecam tym bardziej nie placcie blikiem ni kasy ni ksiazek. Zawiodlam sie bardzo i nie skorzystam ponownie ????
    ZaletyRaczej niema
    WadyKlamia co doo wysylek
  • ~NAJGORSZY sklep na świecie - EMPIK / 2021-12-24 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. NAJGORSZY SKLEP NA ŚWIECIE. OKRADLI MNIE. Nie ma cen na półkach. Obsługa BEZNADZIEJNA. OKRADAJĄ LUDZI. FATALNIE. NIE POLECAM.
  • ~Naska / 2020-12-07 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie niekompletne. Nie polecam. Jak można wysłać paczkę, bez 2 książek? Ostani raz zamawiam z empika. Po komentarzach widać, jak to funkcjonuje. Zero profesjonalizmu i podejściach do klienta.
  • ~Nat / 2020-12-08 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba niedługo dostanę szału ! Złożyłam zamówienie na zabawkę dla chrześniaka chyba 12 listopada, opłaciłam przesyłkę z góry. 13 listopada dostałam wiadomość, że przesyłka została wysłana ale na aplikacji inpost widniała nadal jako nie odebrana od nadawcy. Czekałam cierpliwie ponad tydzień. Zadzwoniłam (jeszcze wtedy ze spokojem) z pytaniem co stało się z paczką. Pani na infolini przyjęła zgłoszenie i czekałam dalej. Minęły kolejne dni i nic się nie zmieniało, żadnych informacji. Minął kolejny tydzień i kolejny (wydzwaniałam oczywiście ze 100 razy) ale nikt nie potrafił odpowidzieć co stało się z paczką. Zabawka miała być prezentem na Mikołajki (6 grudnia), dziś mamy 8 grudnia, a Pani na infolini mnie tylko przeprasza za każdym razem i nie wie kiedy przyjdzie paczka. Dziś dzwoniąc puściły mi już nerwy zapytałam czy ta zabawka kiedyś wgl dojdzie a ona nie potrafiła na nic odpowiedzieć !!!!! Tylko tyle, że zgłosiła to po raz 20. Zabawka razem z przesyłką wyniosła mnie 100 zł. Mija już prawie miesiąc a ja nie mam ani pieniędzy ani zabawki . I Zanosi się na to, że nigdy nie otrzymam .
    Proszę nic nie zamawiać z tego okropnego sklepu !! żałuję, że sama nie poczytałam pierw opinii zanim złożyłam zamówienie !
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady !!!!
  • ~Natalia / 2021-01-02 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca nie radze nikomu zamawiać produkty od partnerów Empik, zwłaszcza partnera Gerris. Czas oczekiwania zamówienia - ponad miesiąc, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą, także brak możliwości śledzenia przesyłki. Użeranie się na temat zwrotu kosztów.
    Zaletyżadnych
    Wadyczas oczekiwania przesyłki przekracza miesiąc
  • ~natalia / 2021-04-30 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Zamówiłam 4 książki - 2 w miękkiej i 2 w twardej okładce. Zostały przysłane w KOPERCIE BĄBELKOWEJ!!! Kopercie, która była za duża, więc książki w niej latały, wszystkie rogi, nawet w tych z twardą okładką pozaginane, książki w stanie naprawdę złym, a dwie z nich były na prezent. Proces reklamacji w toku. Jak można mieć taki brak szucunku do ksążek - nie wiem

    Tydzień wcześniej zamawiałam odkurzacz automatyczny XIAOMI, wysyłka miała być w 24 h, ale oczywiście jak tylko produkt został opłacony, 5 min później przyszla informacja, że JUŻ powstało opóźnienie i paczka bęzie wysłana 2-3 dni poźniej.
    OSZUKIWANIE i manipulowanie dostępnością w celu zdobycia klienta to NIEUCZCIWA KONKURENCJA.
    NIGDY WIĘCEJ, CHOĆBY NIE WIEM CO. NIGDY!
    ZaletyBRAK! BRAK! i jeszcze raz BRAK!
    Wady- ceny
    - obsługa klienta
    - terminy
    - ZNISZCZONE PRODUKTY
  • ~Natalia / 2021-12-10 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Składając zamówienie stacjonarnie dostałam informacje od sprzedawcy, że książka jest na stanie magazynu i oczywiście mi ją zamówi książka miała być do odbioru między 1-3 grudnia nie dostałam żadnej informacji o tym, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku dostępności towaru ! Książka miała być prezentem dla bliskiej osoby i gdybym sama na własną rękę nie zadzwoniła zapytać kiedy będzie paczka do odbioru to nadal bym się łudziła , że zamówienie niebawem odbiorę ! Brak poszanowania klienta jak i jego czasu ! Jesteście niekompetentni !
  • ~Natalia / 2022-01-12 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz robiąc zakupy przez empik.com zostaję bez prezentu. Zamówienie jest anulowane po kilku dniach, bo produktu nie ma na stanie. Składałam zamówienie w piątek, a oni dopiero w środę informują mnie, że nie mają towaru. Kpina i żarty. Oczywiście, teraz muszę oczekiwać na zwrot pieniędzy. Gdyby to była pierwsza taka sytuacja to przymknęłabym oko, jednak jest to KOLEJNY raz. Nie polecam zdecydowanie. Gdy chciałam zgłosic problem przez chat, obsługa zlekceważyła mnie i nawet nie przeprosili za zaistniała sytuacje. Beznadziejnie, nie polecam.
    Wadysprzedają towar, którego nie mają.
  • ~Natalia / 2022-04-06 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam zakupów w empik.com. W sierpniu zakupiłam w empik.com czytnik ebooków Poxketbook Touch Lux 5. W ciągu pół roku użytkowania wyświetlacz uległ awarii dwukrotnie, mimo że czytnik był przechowywany w etui od nowości i traktowany jak przysłowiowe jajko.
    Dodatkowo podejście Empiku do całej sprawy, pozostawia wiele do życzenia.. Mimo identycznych uszkodzeń za pierwszym jak i drugim razem, miałam do czynienia z kompletnie odmiennym stanowiskiem Empiku. Za pierwszym razem Empik uznał uszkodzenie za niezawinione przeze mnie, natomiast w drugim przypadku jako uszkodzenie mechaniczne, mimo (podkreślam) identycznego uszkodzenia wyświetlacza. Z mojej perspektywy, jako klienta, takie stanowisko jest niejasne, a sposób rozpatrywania reklamacji na zasadzie przypadku i w zależności od humoru pracowników Empiku.
    Absolutnie nie polecam zakupów sprzętu w Empik.
  • ~Natalia / 2023-03-10 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat totalny w kwestii zwrotow!
    Pomimo posiadania empik premium za zwrot zapłaciłam 20zl in postem!
    ZaletyBRAK
    WadyUtrudnione i drogie zwroty mimo posiadania premium
  • ~Nati / 2021-02-06 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamówiłam produkt i dopiero po tygodniu okazało się że zamówienie zostało anulowane. Zadzwoniłam z pytaniem dlaczego i okazało się że towar już niedostępny. Tylko jak kilka dni po złożeniu zamówienia nadal można było kupić dany produkt.
  • ~natoku / 2022-06-01 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep obiecuje wysylke w 24h / 48h, nie majac towaru w magazynie. Nie sa w stanie nawet podac przewidywanej daty, kiedy otrzymaja produkt u siebie. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    Wadynierzetelne informacje na stronie, obsluga klienta na bardzo niskim poziomie
  • ~nick / 2022-01-19 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam...sami anulują zamówienie i to po 4 dniach...informacja tylko na panelu empik, żadnego powiadomienia nic. Towar nadal dostępny ale już nie jest to zamówienie jako empik a jako zewnętrzny dostawca. Żenada. Ciekawe po ilu dniach dostanę zwrot gotówki.
    Wady*każdą dostawę rozbijają na oddzielne zamówienia i trzeba płacić za każdą przesyłkę oddzielnie
    *anulacja zamówień po 4 dniach bez powiadomienia
    *brak ołaty przy odbiorze - płatność tylko z góry nawet przy odbiorach osobistych w salonach- co jesty dużą wadą
  • ~NICK / 2022-07-23 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Macie złą renomę na rynku w empiku w Krakowie, ekspedientka Ula bardzo nieuprzejma zrzuciła książki na klijenta który musiał płacić z własnej kieszeni, nie przyznając się jeszcze sprzedała zniszczone, później nie przyjęła reklamacji udając że nic nie zrobiła a wzięła pieniądze.
    ZaletyJesteście beznadziejni
    WadyZła obsługa,zniszczone książki
  • ~Nicki / 2020-09-04 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!
    Zakupiłam komplet podręczników do szkoły 26 sierpnia i opłaciłam z góry. Termin dostawy 28-31 sierpnia. Na koncie informacja o skompletowaniu zamówienia od 28 sierpnia - czyli produkty były dostępne. Od tego czasu cisza. Pomimo codziennych interwencji na ich infolinii konsultanci nic nie mogli zrobić jak tylko wysłać zapytanie o powód opóźnienia. Nie interesowała mnie przyczyna tylko jak najszybsze wysłanie przesyłki! Skutek - 4 września i żadnych widoków, że syn w przyszłym tygodniu bedzie przygotowany do szkoły. Koleżanka kupując w firmie krzak na allegro ten sam zestaw podręczników otrzymała je po 2 dniach od zamówienia. Ale allegro wspiera kupującego, a empik ma w nosie. Brak słów! Żałuję kontaktu z tym sklepem i szczerze wszystkim odradzam! Jak tylko zamknę w jakikolwiek sposób tą sprawę likwiduję u nich konto!
    ZaletyTotalny brak!
    WadyWszystko co ma związek z tym sklepem.
  • ~Nie kupujcie w empiku / 2020-12-05 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Każde zamówienie jest wysyłane z opóźnieniem. Nawet jak wyślą coś na czas to okazuje się uszkodzone - wysłali mi już kilka razy płyty CD w pękniętym pudełku, bo pakują je tylko w folię bąbelkową. Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Nie odpisują na maile przez tydzień.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymują terminów dostaw, wysyłają uszkodzone produkty, nie odpisują na maile
  • ~Nie podam / 2020-06-22 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Barany wystawiają coś czego nie mają ,od razu chcą płatność i obracają cudzymi pieniędzmi .Banda złodziei .
  • ~nie zadowolony klient / 2022-09-15 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia czekam na towar. Cisza!!!! Towar ma cały czas status "w realizacji"
    Nikt nie odpowiada na emaile.
    Totalna porażka!!!!
    Nigdy więcej nie zamówię żadnego u nich produktu.

    Nie polecam!!!!!
  • ~Niezadowolona / 2020-10-21 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ok. pół roku temu kupiłam w empik produkt elektroniczny. Miesiąc temu chciałam zgłosić jego reklamację z żądaniem wymiany produktu na nowy. Najpierw ok. tydzień trwała wymiana dwóch (!) maili z obsługą klienta, żeby ustalić procedurę zwrotu. Następnie po odesłaniu paczki kolejny tydzień czekałam na jej przyjęcie do rozpatrzenia, później "jedynie" 10 dni na rozpatrzenie reklamacji, gdzie o decyzji nie poinformowano mnie mailowo, tylko otrzymałam ankietę z prośbą o ocenę procesu reklamacyjnego zakończonego wczoraj. Zadzwoniłam na infolinię to wyjaśnić i pan konsultant poinformował mnie, że reklamację uznano, ale zdecydowano się zwrócić mi pieniądze i zwrot NIBY został zlecony wczoraj, i powinnam otrzymać go w ciągu 2-3 dni roboczych. Płaciłam BLIKiem, więc pieniądze powinnam dostać od razu, jednak tak się nie stało, więc 4 dnia roboczego zadzwoniłam ponownie i okazało się, że pierwszy konsultant mnie OKŁAMAŁ i żaden zwrot nie został zlecony. Drugi konsultant ponownie NIBY zlecił zwrot, który miał pojawić się w ciągu 2-3 dni roboczych, mamy 4 dzień roboczy i dalej nie mam pieniędzy na koncie. Zadzwoniłam więc 3 raz i ponownie okazało się, że przelew wcale nie został zlecony. Wszystko ciągnie się już miesiąc. Na dodatek konsultanci nie są zaznajomieni z Kodeksem Cywilnym w zakresie reklamacji z tytułu rękojmi i twierdzą, że mają na zwrot 14 dni od dnia uznania reklamacji, nie jej przyjęcia.
    Wadyproces reklamacji, czas oczekiwania na odpowiedź mailową obsługi klienta, problemy z odzyskaniem pieniędzy, kłamstwa konsultantów infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882