strona 73 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Mini / 2022-04-25 16:30
Zamówiłam zegarek, okazało się że bateria nie trzyma . Zwróciłam zegarek , a na zwrot kosztów czekam już mówiąc . Nie polecam,na infolinii cały czas słyszę że próbują rozwiązać problem i słyszę to już od miesiąca. -
-
~Miodula / 2022-11-14 10:36
Żałosne. Zamówiłam książkę w salonie, dostałam potwierdzenie smsem w dniu odbioru napisałam na czacie gdzie dowiedziałam się że zamówienie zostało anulowane. Zero informacji plus wmawiają że dostałam email w tej sprawie. Nie polecam!!! -
~Mir254 / 2022-04-14 17:47
Empik to tragedia, zero kontaktu, nie odpisują na wiadomości , olewają reklamacje mają po prostu w d.. klienta. Nie polecam, Zaletyszukajcie a znajdziecie ,ja nie znalazłemWadybrak kontaktu
lekceważenie klienta
zmiana firmy kurierskiej po opłaceniu zamówienia
brak faktury,paragonu -
~MM / 2022-12-19 19:01
Zamówiłam kilka rzeczy 04.12. Towar miał być wysłany w ciągu 1-3 dni. Przyszedł po ponad tygodniu. Brakowało jednego z zamówionych produktów. Po kilku rozmowach reklamacja uznana. Towar będzie dosłany. Po prawie 3 tygodniach dzwonię żeby zapytać kiedy braki będą dosłane? I wielkie zdziwienie, bo paczka czeka w jakimś oddalonym sklepie monopolowym, bo tam je zostawił kurier. Żadnej informacji z Empik o wysłaniu zamówienia, żadnego linku do śledzenia przesyłki, żadnej informacji i kontaktu ze strony firmy kurierskiej. Tragedia, spodziewałabym się tego Po jakimś podrzędnym sklepie, ale nie po Empik. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyKonsultanci infolinii starali się pomóc -
~moja sprawa / 2014-03-23 19:43
obsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta , brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletydarmowy odbiórWadyobsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta- -
~MojoJojo / 2020-12-17 08:52
To było ostatnie moje zamówienie na empik.com, pani na infolinii poinformowała mnie ze moja przesyłka zostanie prawdopodobnie do mnie wysłana 28.12. Pierwotny termin realizacji to15.12 powiedziała ze widzi w systemie, ze towaru nie ma na magazynie, na stronie dalej jest dostępny ale o 100% drożej. Już mi się nie chce denerwować na to wszystko ale jedno wiem na pewno - jak mawiał klasyk „ do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!” Warto dodać ze mam daleko ???? ZaletyBrakWadyNieterminowość, podawanie sprzecznych informacji -
~Mol książkowy / 2021-11-09 12:13
TRAGEDIA
zamówienie złożone 31.10. Do dzisiaj nie wysłane. 2 książki dostępne od ręki.
NIGDY WIĘCEJ!ZaletyBRAK -
~mona / 2020-11-29 14:35
przestrzegam, strzeżcie się z daleka. Czekam miesiąc na opłacone książki, nie odpisują na malie z prośbą o wyjaśnienie. ZaletybrakWadybrak kontaktu, brak towaru, stracone pieniądze -
-
~Monia / 2021-01-08 20:29
Żenada - towar zamówiony 29 grudnia i opłacony . Po nr przesyłki brak informacji na jej temat bo nie ma jej w systemie . Na infolini pani cały czas klepie jedno ze zgłosi w systemie a ja mam czekać na info zwrotne na maila . Twierdził ze może się zagubiła a oni musza to sprawdzić .
Zamiast zamawiać z Empik.com - POCZYTAJCIE OPINIE .
Żałuje ze zamówiłam a nie poszukałem opinii
NIE POLECAMZaletyMinus 10WadyMinus 10 -
~Monija / 2021-09-09 16:39
Od 26 sierpnia moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Tłumacza się błędem technicznym i przytrzymują moje pieniądze do dziś dnia!!!
Absolutnie nie polecam.ZaletyBrak -
~Monika / 2018-10-06 23:43
Zamówienie anulowane, sprzedają coś czego nie mają na stanie, szkoda czasu na zakupy u nich. Zaletybrak -
~Monika / 2019-03-08 07:34
Od 2 tygodni próbuję bezskutecznie zakupić bilet na koncert w Empik z powodu niekompetencji pracowników centrum wsparcia klienta Empik i wybranego salonu Empik, na który centrala zwala odpowiedzialność za dezinformacje. Blety są, nie ma, będą, tudzież są, ale u partnera, mam kupić u partnera i odebrać w salonie, nie da się, więc może jednak zakupić od razu w salonie, ale nie wiadomo czy są, a zadzwonić do salonu się nie da. Dwukrotnie obiecano oddzwonić do mnie w tej sprawie, ale do dziś brak kontaktu i biletu oczywiście.
PorażkaWadyDezinformacja, brak możliwości kontaktu z konkretnym sklepem Empik, centrala nie wie, czy sklep ma dany produkt -
~Monika / 2019-11-20 07:03
Po kilku telefonach, czy dany produkt jest dostepny w wiekszej ilosci, po informacji ze strony empiku, ze dana rzecz jest dostepna i nie ma problemu z zamowieniem,okazalo sie ze nie mozna placic w formie ustalonej telefonicznie, ze nie można wystawic faktury, gdzie musi znajdowac sie nabywca i platnik. A najgorsze juz ze wszystkiego, ze po zaplaceniu i dostarczeniu dowodu wplaty okazalo sie, ze danego produktu /książki/ po prostu nie ma! -
~MONIKA / 2021-01-13 19:21
NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!
Nie polecam. Zamówienie zlozone i opłacone 29.12.2020 i do dnia dzisiejszego nie wiadomo co się stało z przesyłką!! Pani na infolinii po 4 krotnym telefonie nie wie o się dzieje z paczka. 03.01.2021 mail z nr przesyłki który jest błędny - 11.01.2021 ponowny mail z tym samym nr ale przesylka wogule nie nadana.
NIE KUPUJCIE Z ICH STRONY NIC- MÓJ BŁĄD ŻE NIE POCZYTAŁAM OPINII
PORAŻKAZaletyZEROWadyWSZYSTKO -
~Monika / 2021-11-10 16:46
Nie polecam nikomu, paczka nie dotarła na czas tłumaczą urodzinami czy pracami serwisowymi. Jedno wielkie oszustwo!!!!!!!Zobaczymy ile będą zwracać pieniądze. ZaletyŻadnych -
~Monika / 2021-11-13 19:11
NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie 04.11. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie 11.11 okazało się, że nie ma tego produktu na stanie i moje zamówienie zostało anulowane. Środki trafiły spowrotem na konto Empik, więc nie mogę wykorzystać ich na zakup u innego Sprzedawcy. Finalnie zostałam bez potrzebnego produktu i z zamrożonymi wirtualnymi środkami na koncie Empik. Dodam tylko jeszcze, że zanim zamówienie zostało anulowane to próbowałam się dowiedzieć czegokolwiek na Infolinii gdzie Pani mnie wprowadziła w błąd, że moje zamówienie już jest spakowane i oczekuje na kuriera co było kompletną bzdurą, bo dzień później zamówienie zostało anulowane. Oczywiście cała transakcja została zareklamowana na co w odpowiedzi dostałam zdawkowe "przepraszamy ale takie są zasady" i żadnej pomocy w sprawie w której sklep zawinił. Totalnie nie szanują klienta. Nic więcej nie kupię i polecam omijać ten sklep szerokim łukiem. ZaletyNie ma -
-
~Monika / 2021-11-24 11:03
Towar zamówiony 1.11.21 wysyłka w 24h dziś 24.11.21 ciągle brak przesyłki. Zakupy na empik.com porażka. ZaletyBrak -
~Monika / 2021-12-20 21:29
Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem -
~Monika / 2022-04-21 21:20
Pracownicy na infolinii składają ciągle obietnice bez pokrycia.
W białych rękawiczkach urządzają kpiny z klienta ! Bezkarne towarzystwo.
-
~Monika / 2023-04-01 15:51
Ogólnie zamawiam bardzo dużo książęk jednak empik zawsze mnie zawodzil na każdym poziome... Dlatego nigdy nie skorzystam z ich usług. Mieszkam poza krajem na paczke czekalam pól roku po wielokrotnym wysylaniu e-maili w tym jednej książki nie doczekalam sie nigdy!!! I pieniedzy zwrotnych również wiec oszustwo z ich strony jest wrecz bezczelne!za kazdym razem mam problemy z wysylka za granicę i przekierowny zostaje automatycznie adres na polski? ... Premium to chwytliwy marketingowy sposób na klienta bo promocje sa nikome i mijaja sie z prawdą NIE POLECAM!! ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe
strona 73 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »