Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~miki / 2023-01-25 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem piekarnik Beko, po 2 dniach anulowano rzekomo z powodu braku asortymentu, ale dalej mieli innego dostawce wiec ponownie zamówiłem ale w Empiku. Ponownie mi anulowano bo nie ma na stanie i znowu musze czekać 2 dni na zwrot pieniędzy. To po diabła pokazujecie coś, czego nie macie, a jest info że jest na stanie. Tragedia, nigdy więcej i zdecydowanie nie polecam.
    WadyBrak towaru a pokazują że jest i anulują zamówienia więc trzeba czekać 2 dni na zwrot kasy.
  • ~Mikr / 2022-02-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu! Piszą że mają towar dostępny, a okazuje się że towaru nie ma i pieniądze przez kilka dni nie są zwracane!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Mila / 2013-06-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dzisiaj w Blue spotkałam się z wyjątkowo nieuprzejmą obsługą. Najpierw pani w kasie na moje zapytanie o książeczkę odesłała mnie do informacji (udałam się tam oczywiście najpierw ale nikogo nie zastałam). Po 10 łaskawie przyszła jakaś pani, przyjmując moje zapytanie, wpisała je do komputera i od tego momentu zaczęły się kolejne schody... Pani miotała się po całym sklepie, magazynie i Bóg wie gdzie jeszcze, by po kolejnych (!) 10 minutach oznajmić mi, że książka jest w kontenerze i ona nie ma czasu na 30 minut przed zamknięciem (dodam, że gdyby nie "ruchliwa" obsługa byłaby to godzina) nie będzie tam grzebać i dała mi do zrozumienia, że mam sobie iść, bo ona nie będzie mnie dłużej wysłuchiwać. Jedyną osobą, która próbowała ratować sytuację był ochroniarz. I ja się pytam co pięknym powiedzeniem "Klient nasz Pan"?
    Zaletybrak
    Wadydelikatnie mówiąc chamska i bezczelna obsługa
  • ~milena / 2019-04-05 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w salonie EMPIK-u w galerii Mosty Płock na poziomie ZEROWYM!!!!!!! dokonałam zakupu poprzez stronę internetową oczywiście zakup został opłacony z góry niestety w salonie pani dokonała zwrotu mojego zamówienia w systemie i pomimo iż przesyłka znajduje się w salonie ja jej nie otrzymałam, mam czekać na zwrot pieniędzy i dokonać ponownego zamówienia.
    I gdzie w tym wszystkim jakość obsługi, na pewno nie w tym salonie :( NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!!!!!!!!
  • ~Mini / 2022-04-25 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam zegarek, okazało się że bateria nie trzyma . Zwróciłam zegarek , a na zwrot kosztów czekam już mówiąc . Nie polecam,na infolinii cały czas słyszę że próbują rozwiązać problem i słyszę to już od miesiąca.
  • ~Miodula / 2022-11-14 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne. Zamówiłam książkę w salonie, dostałam potwierdzenie smsem w dniu odbioru napisałam na czacie gdzie dowiedziałam się że zamówienie zostało anulowane. Zero informacji plus wmawiają że dostałam email w tej sprawie. Nie polecam!!!
  • ~Mir254 / 2022-04-14 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to tragedia, zero kontaktu, nie odpisują na wiadomości , olewają reklamacje mają po prostu w d.. klienta. Nie polecam,
    Zaletyszukajcie a znajdziecie ,ja nie znalazłem
    Wadybrak kontaktu
    lekceważenie klienta
    zmiana firmy kurierskiej po opłaceniu zamówienia
    brak faktury,paragonu
  • ~MM / 2022-12-19 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kilka rzeczy 04.12. Towar miał być wysłany w ciągu 1-3 dni. Przyszedł po ponad tygodniu. Brakowało jednego z zamówionych produktów. Po kilku rozmowach reklamacja uznana. Towar będzie dosłany. Po prawie 3 tygodniach dzwonię żeby zapytać kiedy braki będą dosłane? I wielkie zdziwienie, bo paczka czeka w jakimś oddalonym sklepie monopolowym, bo tam je zostawił kurier. Żadnej informacji z Empik o wysłaniu zamówienia, żadnego linku do śledzenia przesyłki, żadnej informacji i kontaktu ze strony firmy kurierskiej. Tragedia, spodziewałabym się tego Po jakimś podrzędnym sklepie, ale nie po Empik. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyKonsultanci infolinii starali się pomóc
  • ~moja sprawa / 2014-03-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta , brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletydarmowy odbiór
    Wadyobsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta
    -
  • ~MojoJojo / 2020-12-17 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To było ostatnie moje zamówienie na empik.com, pani na infolinii poinformowała mnie ze moja przesyłka zostanie prawdopodobnie do mnie wysłana 28.12. Pierwotny termin realizacji to15.12 powiedziała ze widzi w systemie, ze towaru nie ma na magazynie, na stronie dalej jest dostępny ale o 100% drożej. Już mi się nie chce denerwować na to wszystko ale jedno wiem na pewno - jak mawiał klasyk „ do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!” Warto dodać ze mam daleko ????
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość, podawanie sprzecznych informacji
  • ~Mol książkowy / 2021-11-09 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA
    zamówienie złożone 31.10. Do dzisiaj nie wysłane. 2 książki dostępne od ręki.
    NIGDY WIĘCEJ!
    ZaletyBRAK
  • ~mona / 2020-11-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam, strzeżcie się z daleka. Czekam miesiąc na opłacone książki, nie odpisują na malie z prośbą o wyjaśnienie.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak towaru, stracone pieniądze
  • ~Monia / 2021-01-08 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada - towar zamówiony 29 grudnia i opłacony . Po nr przesyłki brak informacji na jej temat bo nie ma jej w systemie . Na infolini pani cały czas klepie jedno ze zgłosi w systemie a ja mam czekać na info zwrotne na maila . Twierdził ze może się zagubiła a oni musza to sprawdzić .
    Zamiast zamawiać z Empik.com - POCZYTAJCIE OPINIE .
    Żałuje ze zamówiłam a nie poszukałem opinii
    NIE POLECAM
    ZaletyMinus 10
    WadyMinus 10
  • ~Monija / 2021-09-09 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 26 sierpnia moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Tłumacza się błędem technicznym i przytrzymują moje pieniądze do dziś dnia!!!
    Absolutnie nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Monika / 2018-10-06 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane, sprzedają coś czego nie mają na stanie, szkoda czasu na zakupy u nich.
    Zaletybrak
  • ~Monika / 2019-03-08 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 tygodni próbuję bezskutecznie zakupić bilet na koncert w Empik z powodu niekompetencji pracowników centrum wsparcia klienta Empik i wybranego salonu Empik, na który centrala zwala odpowiedzialność za dezinformacje. Blety są, nie ma, będą, tudzież są, ale u partnera, mam kupić u partnera i odebrać w salonie, nie da się, więc może jednak zakupić od razu w salonie, ale nie wiadomo czy są, a zadzwonić do salonu się nie da. Dwukrotnie obiecano oddzwonić do mnie w tej sprawie, ale do dziś brak kontaktu i biletu oczywiście.
    Porażka
    WadyDezinformacja, brak możliwości kontaktu z konkretnym sklepem Empik, centrala nie wie, czy sklep ma dany produkt
  • ~Monika / 2019-11-20 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku telefonach, czy dany produkt jest dostepny w wiekszej ilosci, po informacji ze strony empiku, ze dana rzecz jest dostepna i nie ma problemu z zamowieniem,okazalo sie ze nie mozna placic w formie ustalonej telefonicznie, ze nie można wystawic faktury, gdzie musi znajdowac sie nabywca i platnik. A najgorsze juz ze wszystkiego, ze po zaplaceniu i dostarczeniu dowodu wplaty okazalo sie, ze danego produktu /książki/ po prostu nie ma!
  • ~MONIKA / 2021-01-13 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!
    Nie polecam. Zamówienie zlozone i opłacone 29.12.2020 i do dnia dzisiejszego nie wiadomo co się stało z przesyłką!! Pani na infolinii po 4 krotnym telefonie nie wie o się dzieje z paczka. 03.01.2021 mail z nr przesyłki który jest błędny - 11.01.2021 ponowny mail z tym samym nr ale przesylka wogule nie nadana.
    NIE KUPUJCIE Z ICH STRONY NIC- MÓJ BŁĄD ŻE NIE POCZYTAŁAM OPINII
    PORAŻKA
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Monika / 2021-11-10 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, paczka nie dotarła na czas tłumaczą urodzinami czy pracami serwisowymi. Jedno wielkie oszustwo!!!!!!!Zobaczymy ile będą zwracać pieniądze.
    ZaletyŻadnych
  • ~Monika / 2021-11-13 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie 04.11. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie 11.11 okazało się, że nie ma tego produktu na stanie i moje zamówienie zostało anulowane. Środki trafiły spowrotem na konto Empik, więc nie mogę wykorzystać ich na zakup u innego Sprzedawcy. Finalnie zostałam bez potrzebnego produktu i z zamrożonymi wirtualnymi środkami na koncie Empik. Dodam tylko jeszcze, że zanim zamówienie zostało anulowane to próbowałam się dowiedzieć czegokolwiek na Infolinii gdzie Pani mnie wprowadziła w błąd, że moje zamówienie już jest spakowane i oczekuje na kuriera co było kompletną bzdurą, bo dzień później zamówienie zostało anulowane. Oczywiście cała transakcja została zareklamowana na co w odpowiedzi dostałam zdawkowe "przepraszamy ale takie są zasady" i żadnej pomocy w sprawie w której sklep zawinił. Totalnie nie szanują klienta. Nic więcej nie kupię i polecam omijać ten sklep szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099