obsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta , brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletydarmowy odbiór
Wadyobsługa w Galeri Malta Poznań lekceważąco traktuje klienta
-
~MojoJojo / 2020-12-17 08:52
Ocena: 1.00 / 5
To było ostatnie moje zamówienie na empik.com, pani na infolinii poinformowała mnie ze moja przesyłka zostanie prawdopodobnie do mnie wysłana 28.12. Pierwotny termin realizacji to15.12 powiedziała ze widzi w systemie, ze towaru nie ma na magazynie, na stronie dalej jest dostępny ale o 100% drożej. Już mi się nie chce denerwować na to wszystko ale jedno wiem na pewno - jak mawiał klasyk „ do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!” Warto dodać ze mam daleko ????
ZaletyBrak
WadyNieterminowość, podawanie sprzecznych informacji
~Mol książkowy / 2021-11-09 12:13
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA
zamówienie złożone 31.10. Do dzisiaj nie wysłane. 2 książki dostępne od ręki.
NIGDY WIĘCEJ!
ZaletyBRAK
~mona / 2020-11-29 14:35
Ocena: 1.00 / 5
przestrzegam, strzeżcie się z daleka. Czekam miesiąc na opłacone książki, nie odpisują na malie z prośbą o wyjaśnienie.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu, brak towaru, stracone pieniądze
~Monia / 2021-01-08 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Żenada - towar zamówiony 29 grudnia i opłacony . Po nr przesyłki brak informacji na jej temat bo nie ma jej w systemie . Na infolini pani cały czas klepie jedno ze zgłosi w systemie a ja mam czekać na info zwrotne na maila . Twierdził ze może się zagubiła a oni musza to sprawdzić .
Zamiast zamawiać z Empik.com - POCZYTAJCIE OPINIE .
Żałuje ze zamówiłam a nie poszukałem opinii
NIE POLECAM
ZaletyMinus 10
WadyMinus 10
~Monija / 2021-09-09 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Od 26 sierpnia moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Tłumacza się błędem technicznym i przytrzymują moje pieniądze do dziś dnia!!!
Absolutnie nie polecam.
ZaletyBrak
~Monika / 2018-10-06 23:43
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie anulowane, sprzedają coś czego nie mają na stanie, szkoda czasu na zakupy u nich.
Zaletybrak
~Monika / 2019-03-08 07:34
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni próbuję bezskutecznie zakupić bilet na koncert w Empik z powodu niekompetencji pracowników centrum wsparcia klienta Empik i wybranego salonu Empik, na który centrala zwala odpowiedzialność za dezinformacje. Blety są, nie ma, będą, tudzież są, ale u partnera, mam kupić u partnera i odebrać w salonie, nie da się, więc może jednak zakupić od razu w salonie, ale nie wiadomo czy są, a zadzwonić do salonu się nie da. Dwukrotnie obiecano oddzwonić do mnie w tej sprawie, ale do dziś brak kontaktu i biletu oczywiście.
Porażka
WadyDezinformacja, brak możliwości kontaktu z konkretnym sklepem Empik, centrala nie wie, czy sklep ma dany produkt
~Monika / 2019-11-20 07:03
Ocena: 1.00 / 5
Po kilku telefonach, czy dany produkt jest dostepny w wiekszej ilosci, po informacji ze strony empiku, ze dana rzecz jest dostepna i nie ma problemu z zamowieniem,okazalo sie ze nie mozna placic w formie ustalonej telefonicznie, ze nie można wystawic faktury, gdzie musi znajdowac sie nabywca i platnik. A najgorsze juz ze wszystkiego, ze po zaplaceniu i dostarczeniu dowodu wplaty okazalo sie, ze danego produktu /książki/ po prostu nie ma!
~MONIKA / 2021-01-13 19:21
Ocena: 1.00 / 5
NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!
Nie polecam. Zamówienie zlozone i opłacone 29.12.2020 i do dnia dzisiejszego nie wiadomo co się stało z przesyłką!! Pani na infolinii po 4 krotnym telefonie nie wie o się dzieje z paczka. 03.01.2021 mail z nr przesyłki który jest błędny - 11.01.2021 ponowny mail z tym samym nr ale przesylka wogule nie nadana.
NIE KUPUJCIE Z ICH STRONY NIC- MÓJ BŁĄD ŻE NIE POCZYTAŁAM OPINII
PORAŻKA
ZaletyZERO
WadyWSZYSTKO
~Monika / 2021-11-10 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu, paczka nie dotarła na czas tłumaczą urodzinami czy pracami serwisowymi. Jedno wielkie oszustwo!!!!!!!Zobaczymy ile będą zwracać pieniądze.
ZaletyŻadnych
~Monika / 2021-11-13 19:11
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie 04.11. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie 11.11 okazało się, że nie ma tego produktu na stanie i moje zamówienie zostało anulowane. Środki trafiły spowrotem na konto Empik, więc nie mogę wykorzystać ich na zakup u innego Sprzedawcy. Finalnie zostałam bez potrzebnego produktu i z zamrożonymi wirtualnymi środkami na koncie Empik. Dodam tylko jeszcze, że zanim zamówienie zostało anulowane to próbowałam się dowiedzieć czegokolwiek na Infolinii gdzie Pani mnie wprowadziła w błąd, że moje zamówienie już jest spakowane i oczekuje na kuriera co było kompletną bzdurą, bo dzień później zamówienie zostało anulowane. Oczywiście cała transakcja została zareklamowana na co w odpowiedzi dostałam zdawkowe "przepraszamy ale takie są zasady" i żadnej pomocy w sprawie w której sklep zawinił. Totalnie nie szanują klienta. Nic więcej nie kupię i polecam omijać ten sklep szerokim łukiem.
ZaletyNie ma
~Monika / 2021-11-24 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Towar zamówiony 1.11.21 wysyłka w 24h dziś 24.11.21 ciągle brak przesyłki. Zakupy na empik.com porażka.
ZaletyBrak
~Monika / 2021-12-20 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zamówiłam produkt na początku grudnia, żadnej odpowiedzi do 20 grudnia. Dzwonię na infolinię Empiku tam Pan nic nie wie. Podał numer do długiego punktu, i sam powiedział że wyśle zapytanie w sprawie opóźnienia zamówienia. Zadzwoniłam pod podany numer a tam Pani mówi że zamówienie zostało anulowane z powodu braku produktu, 18 grudnia i został poinformowany sklep Empik!! No aż mnie zatrzęsło, miał to być prezent pod choinkę dla synka a teraz co? Żebym nie zadzwoniła czekała bym pewnie do końca roku o informacje!!! Parodia dosłownie. Nigdy więcej nic nie zamówię i nie kupię już nawet w tym sklepie!!! Omijać szerokim łukiem
~Monika / 2022-04-21 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy na infolinii składają ciągle obietnice bez pokrycia.
W białych rękawiczkach urządzają kpiny z klienta ! Bezkarne towarzystwo.
~Monika / 2023-04-01 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie zamawiam bardzo dużo książęk jednak empik zawsze mnie zawodzil na każdym poziome... Dlatego nigdy nie skorzystam z ich usług. Mieszkam poza krajem na paczke czekalam pól roku po wielokrotnym wysylaniu e-maili w tym jednej książki nie doczekalam sie nigdy!!! I pieniedzy zwrotnych również wiec oszustwo z ich strony jest wrecz bezczelne!za kazdym razem mam problemy z wysylka za granicę i przekierowny zostaje automatycznie adres na polski? ... Premium to chwytliwy marketingowy sposób na klienta bo promocje sa nikome i mijaja sie z prawdą NIE POLECAM!!
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Monika / 2024-05-09 09:11
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam wszystkich przed zakupem towarów z tej strony. Kupiłam przedmiot, skorzystałam z formy ratalnej. Ku mojemu zdziwieniu umowę kredytową otrzymałam a towar mi anulowano ze względu na braki na magazymie.... Chciałam szybko i bezpiecznie, cała procedura odkręcania umowy kredytowej trwa 30 dni. Nie polecam....
~Monika z Łodzi / 2023-11-21 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku tygodni EMPIK nie oddaje należnych pieniędzy za produkt którego jak się okazało nie mają wogóle.
~Mrówa / 2020-03-19 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Usunięcie danych osobowych maksymalnie utrudnione - brak opcji ,,usuń konto" w aplikacji czy na stronie. Call center ,,nie może" - trzeba pisać maila z prośbą o usunięcie danych. Bardzo słabo.
~Mularczuk Malgorzata / 2021-12-11 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Cenowo ok ale zamawiajac produkt to masakra. 3 tygodnie niema kasy ani ksiazek, podreczniki szkolne, corka 3 jedynki za brak ksiazki. Gdy dzwonisz klamia ze wyslane, a potem gdy znowu dzwonie leza na magazynie. Nie polecam tym bardziej nie placcie blikiem ni kasy ni ksiazek. Zawiodlam sie bardzo i nie skorzystam ponownie ????