strona 72 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Rafał M. / 2019-11-09 23:25Ocena: 4.00 / 5
Witam Kupuję płyty od polowy lat 90, w większości właśnie w empiku Podzielam tez niestety opinie negatywne płyty przychodzą z polamanymi pudelkami,często opakowane w nie orginalna folie Przykladem jest to ze kupiłem od września 2019 na empik com około 50 płyt,10 z nich odrazu oddałem przy kasie ze względu na wyzej wymienione wady Słabe -
-
~Karolina / 2019-11-05 22:49Ocena: 4.00 / 5
Kupiłam dla dziecka interaktywny długopis Ting za 170zl. Przy kasie Pan z obsługi poinformował mnie że musi przynieść dla mnie inny model z magazynu ponieważ ten z półki to tylko eksponat.Niestety w domu, po rozpakowaniu z folii i pudełka okazało się, że nosił slady użytkowania, tzn.był brudny, plastik pożółkły, obudowa porysowana. Do tego nie działał. Po podłączeniu do komputera we właściwościach systemu była informacja o podejmowanych na nim miesiąc wcześniej działaniach. Następnego dnia podczas reklamacji Pani z obsługi nie była zaskoczona tym faktem. Powiedziała że otrzymałam przez pomyłkę egzemplaż testowy???? Bez żadnych dodatkowych komentarzy przyjęła uszkodzony model i bez wypełniania jakichkolwiek dokumentów wymieniła go na inny.Na moją prośbę rozpakowała przy mnie nowy długopis i sprawdziła czy działa. ZaletyBezproblemowa reklamacjaWadySprzedaż używanych produktów jako nowych. Polecam rozpakowanie zakupionych przedmiotów w sklepie przy kasjerze. -
~Elżbieta / 2019-11-05 18:24Ocena: 5.00 / 5
Dałam 14.10 zła opinię o empik.com. Proszę o jej usunięcie, bo była niesprawiedliwa.. Mój problem - reklamację - personel rozwiazal idealnie i - okazalo się - to nie portal nie odbierał moich telefonów, a nie działał mój telefon! Przepraszam za pomyłkę i dziękuję raz jeszcze za życzliwość i zrozumienie! Elżbieta -
~Marcin / 2019-11-01 13:53Ocena: 4.00 / 5
Wszystko jest ok dopóki nie ma potrzeby reklamowania produktu.
System reklamacji z czasów PRL. Kontakt przez placówkę lub tradycyjną pocztą.
Śmiech na sali.WadySystem reklmacji -
~Agnieszka / 2019-10-31 07:41Ocena: 5.00 / 5
Obszerny asortyment, latwosc zamowienia, realizacja zamowien i dostawa bardzo dobre. ZaletySzybkie i latwe zamowienia bez zadnych problemówWadyBrak -
~Jan / 2019-10-26 19:37Ocena: 1.00 / 5
UWAGA na fałszywe ebooki na EMPIK.COM! Chciałem kupić ebook "Cierpienia młodego Wertera".
Znalazłem na empik.com i kupiłem. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że zamiast mobi czy epub dostałem pdf. Zaczęła się bardzo nieprzyjemna korespondencja mailowa z EMPIK.COM gdzie zignorowano moje uwagi, że brak wyraźnej informacji, że to pdf. Dostałem za to informację, że jak otworzę właściwości specjalne to widać, że to pdf. Małym drukiem na ostatniej stronie.
-
~Joanna / 2019-10-18 19:35Ocena: 2.80 / 5
Towar pomylony, zamiast książek dostałam stempelki i 2 płyty. Wysyłka na koszt własny, bo akurat Empik w moim mieście miał blokadę z przyjęciem towaru. Tracę czas i pieniądze, bo nie mogę wysłać tak jak otrzymałam. Czas rozpatrzenia reklamacji 2 tyg. A to Empik mi źle wysłał. Nigdy więcej szkoda czasu. ZaletyŹleWadyDramat opisałem wyzej -
~Bolek / 2019-10-18 17:36Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsluga szczegolnie kierownik spzedazy w gal dinikanskiej wroclaw ma inne zdanie niz reszta w innych pktach i nie omieszka postawic na swoim ostatni raz tam jestem klienta maja w d..... ZaletyWyrzucic onsluge z kierownikiemWadyWszystko nie gra -
-
~Elżbieta / 2019-10-14 09:24Ocena: 1.00 / 5
Poprosiłam o książki do słuchania korzystając z pomocy konsultantki z empik.com. Otrzymałam do czytania e-boki i nie chcą mi zamienić - mimo że tych przesłanych nie odebrałam. SKANDAL!!!! Na dokładkę nie odbierają telefonów, czyli mają klienta w nosie. Zapłaciłam prawie 300zł na darmo! -
~Mona / 2019-10-10 17:01Ocena: 2.40 / 5
Zamówiony podręcznik - wysyłka przekładana, przychodzi inny niż zamawiany, zawiozłam do salonu, oddałam, sprzedawca zamówił ponownie w moim imieniu, ponownie dostałam złą książkę, napisałam reklamację i czekam, połowa października a podręcznika nie ma, żałość... -
~Daniel / 2019-10-08 11:03Ocena: 2.60 / 5
W środę zamówiłem na prezent czytnik ebooków z dostawą do salonu, ponoć w 1-2 dni miał być do odbioru, towar został wysłany tego samego dnia. No i wszystko byłoby super gdyby dotarł do tego salonu, a w poniedziałek dostałem informację, że przesyłka z niewiadomych przyczyn się opóźni, po kontakcie z obsługą wiem tylko tyle, że nie wiadomo co się stało z przesyłką, nie wiadomo gdzie utknęła i nie wiadomo czy w ogóle przyjdzie.
Poziom tej usługi to żenada. -
~Farinelli / 2019-10-08 05:51Ocena: 1.00 / 5
Empik sprzedaje używane płyty CD z muzyką poważną jako nowe, zdarza mi się to nagminnie, że przysyłają mi płyty z nieoryginalnymi foliami, tylko zgrzewanymi na zgrzewarce, lub bez folii w ogóle, płyty też mają często uszkodzone i popękane pudełka. Do tego ostatnio 3 października 2019 w ramach przeprosin dali mi kod rabatowy na 10 zł na kolejne zakupy, który nie działa, a odpowiedź na to Empiku była taka, że już go niby wykorzystałem i podali mi numer zamówienia, na które zużyłem ten kod, a było to zamówienie z czerwca 2019.
Do tego jeszcze płyty oddawane do reklamacji przez salon Empik nie docierają do działu reklamacji i trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia potwierdzenia, że salon odebrał od ciebie taką płytę, a i tak niewiele to daje, bo po przesłaniu zdjęcia dalej twierdzą, że nie dotarła do nich płyta i żeby im przesłać kolejny raz potwierdzenie oddania tej płyty do reklamacji, i tak w kółko. Nie polecam!!!WadySprzedają buble, uszkodzone i używane płyty CD jako nowe z muzyką poważną, w ramach przeprosin przesyłają niedziałające kody rabatowe, twierdząc, że już się je wykorzystało i dlatego nie działają! Płyty oddawane do reklamacji przez punkt odbioru, czyli salon Empik, giną i nie docierają do nich, potem trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia dokumentów potwierdzających, że płytę się oddało do reklamacji, i to po kilka razy trzeba im przesyłać te same zdjęcia, a i tak niewiele to daje. -
~Kasia / 2019-10-04 17:00Ocena: 1.00 / 5
28 września zamówiłam konsole, w tym samym dniu zrobiłam przelew 1699. Sprzęt do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie i nikt nie potrafi mi powiedzieć kiedy będzie. Przesylka miała być w dniach 1-2 października potem 3-4 października a teraz 4 -7 października. Kiedy faktycznie będzie- nie wiadomo. W rozmowie z konsultantami słyszymy, że jest ,, kompletowany,, . Nie wiem co to oznacza, czy dopiero konsola jest składana ? Poza tym konsultanci wysyłają emaile do magazynu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. W sumie wyslano około 5 wiadomości ale chyba wszystkie trafiły do kosza jako spam bo magazyn do dzisiaj nie udzielił odpowiedzi. Napewno nie będę polegała zakupów przez emik.com i nigdy więcej tam nie zrobię zakupów. ZaletyBrak -
~Antoni / 2019-09-26 18:45Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Ciśnieniomierz zakupiony jako nowy, pełnowartościowy okazał się używany, powystawowy lub po zwrocie konsumenckim. Brak fabrycznej folii ochronnej na wyświetlaczu, liczne rysy na ekranie, poplamiona książeczka instrukcji obsługi oraz pogniecione fabryczne opakowanie świadczyły o nagannym stanie tego towaru. Opakowanie do wysyłki poniżej krytyki. Produkt był owinięty jedynie cienką wygiętą tekturką w kształcie rurki, tak jakby jedną ścianką od pudełka bez boków owinięty bezbarwną taśmą. Z obu stron było widać towar, nie zabezpieczony żadną folią np. bąbelkową. Taki towar bezpieczniej kupować w aptece niż przez internet w empiku. -
~Iza / 2019-09-26 17:07Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo rozczarowana zakupami online przez Empik , zero pomocy ze strony obsługi klienta !!!! Zaletynie ma żadnychWadydługo się czeka na zamówienie , obsługa telefoniczna nie potrafi udzielić informacji na temat zamówienia !! -
~Iza / 2019-09-26 17:07Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo rozczarowana zakupami online przez Empik , zero pomocy ze strony obsługi klienta !!!! Zaletynie ma żadnychWadydługo się czeka na zamówienie , obsługa telefoniczna nie potrafi udzielić informacji na temat zamówienia !! -
-
~Metalowiec / 2019-09-25 16:17Ocena: 1.00 / 5
Jak do tej pory wszytko było ok ale ostatnie zamówienie anulowalem ponieważ empik nie miał na stanie jednej płyty jak dzwoniłem to odp była ze płyta wysłana została a w zeczywistosci tej płyty nie mieli na magazynie czekałem 10 dni i anulowalem zamówienie od jakiegoś czasu ceny mają kosmiczne za płyty i przeważnie nie ma ich na magazynie promocji brak nie polecam już empiku a słucham metalu i zamawiam gdzie indziej płyty empik już nie ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Monika / 2019-09-25 10:52Ocena: 1.67 / 5
Potrzebna była książka w trybie pilnym. Przy zamówieniu widniała informacja że dostawa nastąpi w przeciagu dwóch dnia.Po 6 dniach nadal książki brak. -
~agab / 2019-09-23 17:39Ocena: 1.00 / 5
Powtarzająca się historia jak widzę z poniższych postów. W piątek zamówiłam okulary sportowe za spora kwotę (430 PLN). Płatność natychmiastowa elektroniczna. Miał to być prezent urodzinowy i na prawdę wydałam ostatnie pieniądze. Ponieważ zależą mi na czasie od pon rano sprawdzałam status zamówienia,. Rano termin realizacji by na czwartek wiec byłam spokojna. Coś mnie tknęło i weszłam na zamówienie po południu i .... zamówienie anulowane... Żadnej informacji (choc potwierdzeni przyszło), Żadnego kontaktu ot po prostu anulowane. Panienka od "wsparcia" klienta twierdzi ze to nie sprawa Empik bo korzystają z poddostawcy i u nich mam się dowiadywać! Mówię że zapłaciłam Empikowi i u nich kupiłam towar a ona że widziałem że Empik sprowadza to z innego sklepu i mam sobie to sama wyjaśniać... Pieniądza? owszem oddadzą za 14 dni... Nie stać mnie żeby teraz wywalać kolejne 400 zł żeby kupic drugi raz prezent i zdążyć na urodziny. Ponadto 14 dni to niezły czas na poobracanie moimi pieniędzmi. Myślę tez że to niezły sposób na wyłudzanie pieniędzy i o to posądzam firmę Emipk która jak wiadomo ostatnio dość kiepsko stoi. Boję se czy te pieniądze w ogóle zobaczę. Uważajcie : oszustwo..... Lub skrajny brak odpowiedzialności, zero komunikacji i szacunku dla klienta . Jedno i drugie dyskwalifikuje. -
~ Klient / 2019-09-16 17:54Ocena: 1.00 / 5
Karimatę dodałem do koszyka bo była dostępna, otrzymałem E-mail o rejestracji zamówienia, numerem konta na który ma dokonać przelewu w ciągu ustawowych 7 dni , Nr. zamówienia 40100455930919 Tytuł przelewu M1987-24593 empik.com. W tym samym dniu dokonałem przelewu który Bank zrealizuje następnego dnia. Sprawdziłem kwota została zaksięgowana przez Bank na podane przez empik.com konto w czasie krótszym niż w/w ustawowe 7 dni , a wiec umowa została zawarta prawidłowo z
mojej strony ,
Empik anulował zamówienie , a żeby mnie rozbawić do łez informuje ,że nie zmieściłem się w ustawowym czasie i nie obciąży mnie kosztami. Zabawne nie ma co.
Na moją reklamacje z przesłanymi dokumentami w plikach PDF odnośne w/w zamówienia nawet nie odpowiedzieli. Już teraz wiem , że w empik.com jest za ciasno na słowo jak przepraszamy.
Empik.com chwali ten kto się o nich nie otarł. Ciekawe jak na tą opinię zareaguje empik.com.WadyBrak szacunku.
strona 72 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
