WadyPłatnośc z gory za towar którego nie ma.
strona 72 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Anna / 2019-08-08 18:13
Sprzedają podręczniki których nie mają, a pieniądze biorą z góry. Uwaga na zamówienia podręczników. -
-
~Tadeusz / 2019-08-05 10:48
Zakupiłem Smartfon SAMSUNG Galaxy A40, 64 GB, DualSim. Jak się okazało po zakupie smartfony pochodzą z Anglii i nie są w zakresie gwarancyjnym obsługiwane przez serwis Samsunga. W związku z moimi problemami, na infolinii polecono mi wysłanie smartfona pocztą do Empik w Warszawie. Jeżeli jesteś informatykiem lub kupujesz na firmę, w której jest informatyk znający anroida, to nie ma problemu, możesz w Empik taki aparat kupić (jeśli nie boisz się ryzyka, że mogą wystąpić w okresie gwarancyjnym awarie telefonu). Jeżeli kupujesz prywatnie nie polecam! W zestawie aplikacji nie ma Sklepu Play i jest problem z jego ściągnięciem, można to zrobić pewnym okrężnym sposobem, do czego potrzebny jest informatyk. Jak mu zapłacisz za usługę, to zakup w Empik staje się nieopłacalny. Lepiej zakupić telefon wprowadzany przez Samsunga dla polskiego odbiorcy. Oczywiście, po zainstalowaniu sklepu play wszystkie potrzebne aplikacje wchodzą bez problemu. Niestety, w przypadku dystrybucji tego telefonu, postępowanie Empik jest mocno dwuznaczne.... -
~Niezadowolony / 2019-07-23 18:36
Beznadziejna, kupię jutro w kolporter. Sprzedają karty podarunkowe, które nie działają... stanowczo odradzam... -
~wek23 / 2019-07-18 22:23
Granda! Nie dość, że czekałem 8 dni na zamówienie, to jeszcze brakowało w nim 1 przedmiotu. Po kilku dniach sklep uznał, że wcale nie zauważyli aby towar nie został zapakowany, ale łaskawie uznają reklamację. Zależało mi bardzo na dostawie brakującego produktu, gdyż miał to być prezent, ale konsultantka stwierdziła, że nie mogą mi dostarczyć zakupionego towaru a jedynie oferują zwrot pieniędzy na który się nie zgodziłem. Dodatkowo zamówienie odbierała osoba trzecia i to na jej kartę wysłali zwrot bez mojej zgody. Co najlepsze, to towar o którym mowa nadal jest w ciągłej sprzedaży. Jak wcześniej lubiłem ten sklep, tak teraz nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. -
~Metal666 / 2019-07-08 14:08
Dzisiaj paczka odebrana przy 3 płytach wyłamane ząbki a przy następnych 3 płytach pęknięte pudełka zapakowana przesyłka niedbale -
~Marcin / 2019-07-06 13:56
Zamówiłem grę! Po godzinie mail,o anulowanie zamówienia z powodu braku asortymentu w magazynie! Dno,dna!!!
Nigdy więcej! Najgorszy sklep z jakim miałem wątpliwą przyjemność styczności!!!
Odradzam!ZaletyZadnychWadyPowyzej -
~Sabina / 2019-07-04 20:47
Zamówiłam angielski w samochodzie -porażka.Pomimo wpłaty przez kilka dni cisza.Przesłałam dowód wpłaty,dalej cisza.Okazało się , że po zalogowaniu na swoje konto byłam na koncie zupełnie obcej osoby (jej dane + numer tel widoczny) i dalej nie mogłam pobrać pliku.Nigdy więcej nie skorzystam. Płatność przez Dotpay Wielicka Kraków jest nieporozumieniem. Jest to drugi i ostatni zakup w tym sklepie-szczerze nie polecam ZaletyżadnychWadybrak rzetelności,bałagan - płatność przez Dotpay to nieporozumienie -
~EK / 2019-07-01 13:20
Dnia 30.06 br. zamówiłam i opłaciłam w całości zamówienie, jeszcze tego samego dnia dostając informację o rozpoczęciu jego realizacji. Jednak chwilę później otrzymałam wiadomość o zwrocie środków z powodu braku towaru. Jak się okazało, na stronie produkt wciąż był dostępny, jednak jego cena wzrosła o ponad sto złotych. Kiedy zadzwoniłam do "Centrum Wsparcia Klienta", cena produktu znowu uległa zmianie, data realizacji również uległa przesunięciu, ja natomiast zostałam poinformowana, że zamówienie będzie zrealizowane. Pan z CWK zaproponował jednak, żebym zadzwoniła do Państwa podwykonawcy i zapytała go, o co chodzi. Zadzwoniłam pod podany przez Państwa pracownika numer, jednak mężczyzna z którym rozmawiałam nie był za bardzo zainteresowany rozmową, twierdząc, że "on się Empikiem nie zajmuje". Po mojej prośbie zgodził się porozmawiać z osobą odpowiedzialną za zamówienie i obiecał oddzwonić. Nie muszę chyba nadmieniać, że wciąż czekam na ten telefon.
Ponownie zadzwoniłam do "Centrum Wsparcia Klienta", gdzie okazało się, że zamówienie zostało anulowane i pani nic na to nie poradzi. Zaproponowała mi za to... żebym zapłaciła za towar jeszcze raz! Pani nie za bardzo rozumiała, że w sytuacji, w której nie mam ani zamówienia, ani pieniędzy za nie, nie mam już na tyle zaufania do Państwa firmy, żeby jeszcze razy wysyłać pieniądze. Ze strony "Centrum Wsparcia Klienta" również oczekiwałam czegoś więcej, niż tylko odsyłania do Państwa podwykonawcy.
Podsumowując: jeśli ktoś lubi płacić i nie dostawać towaru, a potem wisieć na telefonie próbując się czegoś dowiedzieć- to jak najbardziej polecam.WadyKlient sam musi się zainteresować, co się dzieje z jego zamówieniem (i pieniędzmi) -
-
~Aneta / 2019-06-21 18:16
Uwaga na kupione telefony. Reklamacja to iszystwi!!! Po 3 dniach telefon Samsung Galaxy przestał działać, minal miesiac od reklamacji a empik nie reaguje na monity!!! Nie ma zadnej odpowiedzi od producenta a empik udaje że pomaga ale nic nie robi. Oszuści!!! WadyNie respektują zgłoszonych reklamacji. Terminy dla empiku nie istnieją. Całkowita ignorancja klienta!!! -
~Jane / 2019-06-17 12:41
Obsługa niekompetentna, niemiła, bez podstawowej wiedzy o swoich procedurach i bez jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Do tego jeszcze pani obsługująca mnie (Auchan Komorniki) na moje "do widzenia" odpowiedziała: "oby nie". W tym sklepie to nie pierwszy raz spotkałam się z taką obsługą, dlatego dodaje negatywną opinie. -
~k. / 2019-06-14 12:35
Kolejny raz nie dostarczono w terminie, najgorzej ,ze akurat wtedy gdy towar był prezentem, mimo że wysyłka 24 h to cały tydzień to za mało,żeby empik wysłał zamówienie. Ostatecznie wygenerowana naklejka na paczkę i złudny sms o wysyłce! -
~monikarad / 2019-06-12 17:06
Chcialam zlozyc zamowienie za granice niestety nie jestem w stanie wpisac danych do wysylki zaganicznej, moge podaac tylo polskie. nie wiem po co wogole jest taka opcja, zmarnowalam tylko czas, musze znalezc inny sklep. -
~Patryk / 2019-06-02 14:06
Sklep standardowo w swoim zwyczaju anulował zamówienie. Pokazują na swojej stronie towar, którego nie posiadają. Po zakupie i opłaceniu towaru otrzymujemy oczywiście potwierdzenie zakupu, a po kilku kolejnych dniach informację o braku i anulowaniu. Dziwne, że pomimo braku produktu cały czas towar widnieje w ofercie sklepu, tylko cena jest dużo wyższa. Totalna porażka, a nie sklep.
Dobra rada dla wszystkich - sklep ma obowiązek wywiązać się z umowy kupna-sprzedaży i zachęcam wszystkich do dzielenia się z podobnymi sytuacjami z UOKiK. Można poczytać na różnych forach, że to standard w tej firmie. Mam nadzieje, że wezmą się za nich.
Dodam jeszcze zdanie odnośnie obsługi sklepu. 10 dni temu obiecano mi niezwłoczny kontakt w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, jak się można domyśleć kontakt nie nastąpił.
Większość ocen na minimum, bo jak można ocenić wielkość asortymentu poziom cen, dostawę w sytuacji jak powyżej?Wadybrak asortymentu, fatalna obsługa, okłamywanie klientów -
~Paweł / 2019-05-31 22:55
Uwaga na Empik, naciągają klienta po czym nie uznają reklamacji. Dział obsługi klienta masakra. -
~Madka / 2019-05-31 09:03
Drugi raz Empik zrobił mnie w balona. Towar zamówiony 24.05 z adnotacją,że termin doręczenia przewidywany na 30.05.-31.05. W dniu 30.05 informują mnie,że towar jednak nie przyjdzie w przewidywanym terminie tylko 4.06.bądź 5.06 ale zawsze mogę anulować zamówienie.No świetnie! Cóż za uprzejmość. Moje ostatnie zakupy w Empiku WadySprzedają rzeczy, których nie mają na stanie -
~Nina / 2019-05-30 20:00
Obsługa pozostawia wiele do życzenia. W moim mieście jest jeden empik ale niektóre panie przy kasie zachowują się jakby sprzedawały mięso w czasach głębokiego PRL. Nie wiem chyba niektórym praca w Empiku sprawia wręcz psychiczny i fizyczny ból i raczej powinni zmienić pracę. Empik od pewnego czasu raczej staram się omijać, z uwagę na niemiłą obsługę w moim mieście. Zaletymożliwość anulowania zamówienia na stronie empik. com, możliwość zamówienia zapowiedzi z dużym wyprzedzeniemWadyDrożyzna, chyba że są promocje lub zapowiedzi. Ten sam produkt o wiele taniej ma często konkurencja. Nie mam szczęścia do miłej obsługi pań, panowie o dziwo pełen profesjonalizm. -
-
~Anonim / 2019-05-29 13:12
Zamówienie złożone w poniedziałek rano na książki z wysyłką " wysyłamy 24 godziny". Środa po południu a zamowienie wciąż nie wysłane! Nie polecam. -
~Dzidziuś / 2019-05-24 13:40
Towar przeciętny, w większości to chińszczyzna. Zamówienie przez internet utrudnione, raz przyjmują kody rabatowe a raz nie. Ceny z kosmosu, w zwykłej hurtowni czy nawet sklepie można kupić o połowę taniej. Czekając na zrealizowanie zamówienia, można się zestarzeć! WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę. -
~Kamil / 2019-05-20 19:04
Obsługa sklepów jak i "infolinia" świadomie wprowadzają w błąd klientów w przypadku zakupów przez internet (dotyczy również odbioru w salonie); sklep wmawia klientom, że po otwarciu opakowania nie da się oddać zamówionego towaru tytułem odstąpienia od umowy; każdy klient ma prawo nawet rozerwać na strzępy opakowanie i przemielić je w niszczarce, a sklep nie ma żadnego prawa odmówić odbioru przedmiotu i zwrotu całości kosztów wraz z kosztami wysyłki; obsługa salonu i "infolinii" myli pojęcia zwrotu, rękojmi oraz odstąpienia od umowy; po sklepie tej marki nigdy w życiu bym się nie spodziewał takiej niekompetencji. Zaletyłatwość zamówieniaWadyniekompetencja pracowników części salonów, niekompetencja infolinii, utrudnianie zwrotów towarów -
~Sama / 2019-05-18 13:42
Nie chcieli wymienić nieodpakowanej zabawki na inną podobną po dwóch godzinach od kupna, gdyż powiedzieli że to jest kategoria prasa. Nie wiem dlaczego, gdyż nie było tam ani strony żadnej gazetki tylko po prostu zabawki. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Musiałam kupić córce drugą prawie taką samą zabawkę o wartości 60zł. Jak dla mnie naciąganie. Nigdy więcej nie wejdę do tego sklepu.
strona 72 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »