strona 72 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Mateusz / 2023-12-01 10:16
Zakupiłem iphone 15 pro za pośrednictwem sklepu empik.com od jakiegoś innego sklepu. Opakowanie telefonu przyszło do mnie brudne, obtarte i ubite w wielu miejscach. Zgłosiłem to do obsługi klienta. W pierwszej kolejności dowiedziałem się, że nie powinienem otrzymać produktu w takim stanie, i że będę mógł zwrócić produkt na koszt sklepu. Potem ze wszystkiego się wycofali, powiedzieli ze wg. regulaminu empik nie pośredniczy w zawieranych transakcjach i do widzenia. Wsparcia klienta tam nie ma, a obsługa klienta mówi co chce a potem i tak się z tego wycofuje xP To był mój ostatni zakup w tym sklepie. -
-
~Meg / 2021-11-26 20:58
Nie polecam: opóźnienia dostawy gry dla dziecka niesamowite. Za każdym razem, kiedy dzwonię, słyszę że "już spakowana" i zaraz ma być wysłana. I tak od kilku dni. Poza tym brak informacji - książkę zamówiłam w przedsprzedaży 7.11, premiera była 24.11, wczoraj, czyli 25, miała być dostawa. Zadzwoniłam dzisiaj, dlaczego opóźnienie i się dowiedziałam, że nie w ogóle nie będzie realizacji, bo książka "się sprzedała". To po to zamawiam z wyprzedzeniem, żeby nie było tego problemu. Poza tym nikt mnie nie raczył poinformować o tej sytuacji. -
~Meg2000 / 2023-01-22 06:33
Najgorszy sklep!Zakupiłam prezent,który miał dotrzeć przed Świętami,niestety dopiero po zapłacie otrzymałam informacje,o prawdziwym terminie wysyłki .Szybko anulowałam zamówienie.Klikając szybki zwrot środków pieniądze trafiły na konto Empiku,z kórego już nie można ich przelać.Można tylko wydać je w ich sklepie.Czekam również na zwrot pieniędzy za oddany towar w sklepie ponad 3 tygodnie.Empik ma w nosie klientów dlatego nie radzę niczego kupować w tym sklepie.Oszuści i tyle. -
~Megan / 2021-01-02 12:42
Moje zamowienie z 28 listopada nadal nie jest dostarczone, ale na stronie empiku napisali że jest odebrane. To jest oszustwo! Paczka na ponad 300 zl oplacona z gory, to miały być prezenty pod choinke, a Obsluga Klienta nie pomaga i nie ma informacji zwrotnej, co z tym zrobia. Czekam ponad miesiąc. Nie polecam kupować od tej nieuczciwej firmy! ZaletyBrakWadyNieuczciwość, brak informacji, okropna jakość obsługi, chaos, -
~Mercy3444 / 2020-11-07 23:52
Zamówiłam ponad dwa tygodnie perfumy, na stronie jest informacja ze paczka została wysłana. 4 razy kontaktowałam się z infolinia i okazało się, ze paczka jakimś cudem zaginęła. Zero odzewu z działu reklamacji a płatność poszła od razu. Nie polecam zamawiania niczego z tej strony. Zupełny brak profesjonalizmu i obsługi klienta. Jest to skandal bo perfumy były drogie. NIE POLECAM ! -
~Meridian / 2020-09-11 06:34
Zamówiłem u nich przez internet drona,który latał sobie jak chcial,zero sterowności. Odeałałem go od razu,po miesiącu ciszy z ich strony zadzwonilem zapytac co z moim dronem,odpowiedz standardowa że w serwisie. Łącznie po dwóch miesiacach i trzech teledonach z mojej strony przysłali maila że stracilem gwarancje bo dron jest rozkręcony. Nosz zagotowło mnie wtedy. Odesłali mi go pp kilku dniach doszczętnie rozkręconego i zniszczonego zarazem. To był ich sposób na pozbycie się kłopotu dlatego moja oponia jest jasna u wyraźna,banda krętaczy,złodziei,naciągaczy. Zostalem bez kasy i z dronem który moge tylko do kosza wyrzucić. Omijajcie ich szerokim łukiem bo tylko potrafią oszukiwać i okradać. ZaletyBrakWadyKłamcy,naciągacze,złodzieje -
~Metalowiec / 2019-09-25 16:17
Jak do tej pory wszytko było ok ale ostatnie zamówienie anulowalem ponieważ empik nie miał na stanie jednej płyty jak dzwoniłem to odp była ze płyta wysłana została a w zeczywistosci tej płyty nie mieli na magazynie czekałem 10 dni i anulowalem zamówienie od jakiegoś czasu ceny mają kosmiczne za płyty i przeważnie nie ma ich na magazynie promocji brak nie polecam już empiku a słucham metalu i zamawiam gdzie indziej płyty empik już nie ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Michal / 2022-12-22 20:52
Sklep wprowadza klientów w błąd podając czas dostawy produktu "do 48h", po czym produkty nie są wysyłane w ciągu tygodnia. Żeby było zabawniej, otrzymałem wcześniej informacje, że dostawa będzie opóźniona, ale zrealizowana do 23.12. Jak się okazuje, będzie zrealizowana dopiero po świętach. Zenujaca postawa, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. To był mój ostatni zakup w tym sklepie. -
-
~Michal / 2023-03-02 10:08
Nie polecam sprzedają towar od sklepów którego nie maja 2 razy kupilem u nich perfumy które anulowało z powodu braku towaru a był dostępny po czym zamowilem je po raz 3 gdyż pani gwarantowała ZZ e dojdą, dostałem potw na maila ze towar jest gotowy do wysyłki a następnego dnia do wiedziałem się ze tego towaru wcale nie ma .TRAGEDIA Zaletybrak -
~Michał / 2018-11-27 10:41
Empik online – nigdy więcej
Chciałbym przestrzec wszystkich przed zakupami na www.empik.pl oraz na ich marketplace. 18/11/2018r dokonałem zakupu kilku kompletów pościeli dla dzieci. Skusiłem się gdyż były w naprawdę okazyjnej cenie. Niestety już następnego dnia moje zamówienie zostały anulowane gdyż Empik powołał się na błąd cenowy. Może to i prawda bo cena była jak wspomniałem atrakcyjna. Gdyby jednak na tym sprawa się skończyła można by uznać że każdy ma prawo się pomylić. Niestety to nie koniec tej historii. Najpierw zostałem zasypany falą spamu o anulowaniu każdej z pozycji zamówienia z osobna. Dostałem kilkanaście bezsensownych maili. Co więcej mimo braku realizacji zamówienia nie odzyskałem wpłaconych pieniędzy. Zostały one co prawda cofnięte na moje konto ale potem znowu pobrane. Bank, choć stara się być pomocny obsług na pewno byłą kompetentna, rozłożył ręce mówiąc że ponowne pobranie to korekta do transakcji którą sam zautoryzowałem więc muszę kontaktować się ze sprzedającym. Tu niestety nie było tak łatwo. Pracownicy Empiku nie tylko nie starali się być pomocni ale centralnie mieli mnie w d… (kompetencji przez grzeczność nie oceniam). W każdym razie zasłaniając się sprzedażą przez marketplace próbują mnie przekierować na jakiegoś swojego podsprzedawcę którego nazwy nie wymienię gdyż w mojej opinii nie jest tu stroną - zakupu dokonałem na stronie Empik.com który również widnieje na zamówieniu oraz na wypłacie z mojego konta. Szczerze to pieniądze te mogą sobie wsadzić – stać mnie na to. Ale pytanie czy ich stać na takie traktowanie klientów. Dlatego też chciałbym przestrzec innych – NIE WARTO!!! Obsluga i podejście do klienta wygląda maksymalnie nie profesjonalnie a wręcz żenująco. Na koniec dodam że w razie czego dysponuję wszelkimi dowodami na informacje zawarte w niniejszej ocenie (zamówienie, jego anulowania (wiele anulowań), korekty do transakcji, maile z obsługa która w grzecznych słowach mówi sp…)
-
~Michał / 2021-03-16 18:18
Nie polecam, na stronie można doładować konto za pomocą karty podarunkowej lub przelewu, lecz zakupy można zrealizować tylko na produkty od dostawcy empik. Można się łatwo nadziać! -
~Michał / 2021-05-07 14:00
Żona zamówiła u Was płyty dla mnie 24 kwietnia, przewidywany czas dostawy to 18 maj...
Fajnie, nie wiem czy dożyję.
-
~Michał / 2021-06-19 11:38
Zdecydowanie odradzam
Firma przyjmuje zamówienie pobiera pieniądze, a potem je anuluje z własnego widzimisię
już 2 razy mi tak zrobili prezenty na święta nie doszły w ogóle, a ostatnie zamówienie też anulowali , nie wiem po co istnieją jak sprzedają sprzęt którego nie mają.ZaletybrakWadynierzetelni , brak towaru , brak kontaktu -
~MICHAŁ / 2021-08-03 01:41
najgorszy sklep internetowy w którym coś kupiłem,obsługa klienta nie odpisuje na wiadomośći ZaletyBrakWadyolewanie klienta -
~Michał / 2021-12-16 14:33
Żałuję, że nie zajrzałem tu przed złożeniem zamówienia... Towar na stronie dostępny i wysyłka w 24h... Po tygodniu zero jakichkolwiek informacji, po kontakcie z działem obsługi informacja, że towaru nie ma. Teraz ani pieniędzy ani towaru. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że zwrócą pieniądze tak jak obiecują do 5 dni. ZaletybrakWadybrak towaru który sprzedają, dezinformacja na stronie -
~Michał / 2022-10-11 08:52
Zamówiony zeszyt ćwiczeń do j. niemieckiego 05.10.2022. Wg informacji na stronie Empik, wysyłka w 24 godziny. Do dnia 11.10.2022 przesyłka figuruje na moim koncie jako przygotowanie do wysyłki. Pani na infolinii odsyła do dostawcy zewnętrznego WSiP, który realizuje zamówienie. Na pisemne pytanie do Empik kiedy będzie podręcznik: odpowiedź na infolinii, że zewnętrzny dostawca ma 48h na udzielenie informacji co się dzieje z przesyłką. Jeżeli WSiP nie udzieli odpowiedzi dopiero po tym czasie EMPIK będzie reagował.
Zero profesjonalizmu, olewanie klientów i amatorszczyzna. Radzę omijać szerokim łukiem.ZaletyNie znalazłemWadyDużo, jak powyżej -
-
~Michał / 2022-10-11 09:06
Update do opinii poniżej: Zadzwoniłem do WSiP w sprawie zamówionego zeszytu ćwiczeń j. niemiecki, WSiP nie ma na stanie tego podręcznika!!! Nie potrafią też powiedzieć kiedy będzie dostępny.
EMPIK sprzedaje niedostępne książki!
Wnioski czy warto tam cokolwiek zamawiać pozostawiam czytającym tą opinię.ZaletyzeroWadysprzedaż książek które są niedostępne w magazynach, brak informacji o czasie realizacji zamówienia. -
~Michał / 2024-08-26 18:01
Firma handluje nieistniejącym towarem, okłamują klientów o wysyłce! Nie polecam. -
~Michał / 2025-03-12 12:54
wystawiają towar którego nie mają, z premedytacją. Potem piszą że klient zyczył sobiw zwrtou pieniedzy. Wadywystawiają towar którego nie mają. -
~Michel / 2020-12-15 12:32
Witam z całego serca nie polecam zakupów sprzętu przez empik do salonu gdyż nastąpi reklamacja to paczki juz nie zobaczycie
Ja wysyłając paczkę na reklamacje 06.11.2020
Do dzisiaj 15.12.2020 paczki dalej nie mam a gdy dzwonie na infolinię podaje dane to twierdza ze paczki takiej nie posiadają mimo iż na stronie poczty mam potwierdzenie odbioru na szczęście paczkę ubezpieczyłem i jedyne co pozostaje do załatwienie to przez prawo konsumentaWadyTragiczna infolinia i informacje dostarczone
strona 72 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »