strona 71 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~Daniel / 2019-10-08 11:03
W środę zamówiłem na prezent czytnik ebooków z dostawą do salonu, ponoć w 1-2 dni miał być do odbioru, towar został wysłany tego samego dnia. No i wszystko byłoby super gdyby dotarł do tego salonu, a w poniedziałek dostałem informację, że przesyłka z niewiadomych przyczyn się opóźni, po kontakcie z obsługą wiem tylko tyle, że nie wiadomo co się stało z przesyłką, nie wiadomo gdzie utknęła i nie wiadomo czy w ogóle przyjdzie.
Poziom tej usługi to żenada. -
-
~Farinelli / 2019-10-08 05:51
Empik sprzedaje używane płyty CD z muzyką poważną jako nowe, zdarza mi się to nagminnie, że przysyłają mi płyty z nieoryginalnymi foliami, tylko zgrzewanymi na zgrzewarce, lub bez folii w ogóle, płyty też mają często uszkodzone i popękane pudełka. Do tego ostatnio 3 października 2019 w ramach przeprosin dali mi kod rabatowy na 10 zł na kolejne zakupy, który nie działa, a odpowiedź na to Empiku była taka, że już go niby wykorzystałem i podali mi numer zamówienia, na które zużyłem ten kod, a było to zamówienie z czerwca 2019.
Do tego jeszcze płyty oddawane do reklamacji przez salon Empik nie docierają do działu reklamacji i trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia potwierdzenia, że salon odebrał od ciebie taką płytę, a i tak niewiele to daje, bo po przesłaniu zdjęcia dalej twierdzą, że nie dotarła do nich płyta i żeby im przesłać kolejny raz potwierdzenie oddania tej płyty do reklamacji, i tak w kółko. Nie polecam!!!WadySprzedają buble, uszkodzone i używane płyty CD jako nowe z muzyką poważną, w ramach przeprosin przesyłają niedziałające kody rabatowe, twierdząc, że już się je wykorzystało i dlatego nie działają! Płyty oddawane do reklamacji przez punkt odbioru, czyli salon Empik, giną i nie docierają do nich, potem trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia dokumentów potwierdzających, że płytę się oddało do reklamacji, i to po kilka razy trzeba im przesyłać te same zdjęcia, a i tak niewiele to daje. -
~Kasia / 2019-10-04 17:00
28 września zamówiłam konsole, w tym samym dniu zrobiłam przelew 1699. Sprzęt do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie i nikt nie potrafi mi powiedzieć kiedy będzie. Przesylka miała być w dniach 1-2 października potem 3-4 października a teraz 4 -7 października. Kiedy faktycznie będzie- nie wiadomo. W rozmowie z konsultantami słyszymy, że jest ,, kompletowany,, . Nie wiem co to oznacza, czy dopiero konsola jest składana ? Poza tym konsultanci wysyłają emaile do magazynu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. W sumie wyslano około 5 wiadomości ale chyba wszystkie trafiły do kosza jako spam bo magazyn do dzisiaj nie udzielił odpowiedzi. Napewno nie będę polegała zakupów przez emik.com i nigdy więcej tam nie zrobię zakupów. ZaletyBrak -
~Antoni / 2019-09-26 18:45
Nie polecam. Ciśnieniomierz zakupiony jako nowy, pełnowartościowy okazał się używany, powystawowy lub po zwrocie konsumenckim. Brak fabrycznej folii ochronnej na wyświetlaczu, liczne rysy na ekranie, poplamiona książeczka instrukcji obsługi oraz pogniecione fabryczne opakowanie świadczyły o nagannym stanie tego towaru. Opakowanie do wysyłki poniżej krytyki. Produkt był owinięty jedynie cienką wygiętą tekturką w kształcie rurki, tak jakby jedną ścianką od pudełka bez boków owinięty bezbarwną taśmą. Z obu stron było widać towar, nie zabezpieczony żadną folią np. bąbelkową. Taki towar bezpieczniej kupować w aptece niż przez internet w empiku. -
~Iza / 2019-09-26 17:07
Jestem bardzo rozczarowana zakupami online przez Empik , zero pomocy ze strony obsługi klienta !!!! Zaletynie ma żadnychWadydługo się czeka na zamówienie , obsługa telefoniczna nie potrafi udzielić informacji na temat zamówienia !! -
~Iza / 2019-09-26 17:07
Jestem bardzo rozczarowana zakupami online przez Empik , zero pomocy ze strony obsługi klienta !!!! Zaletynie ma żadnychWadydługo się czeka na zamówienie , obsługa telefoniczna nie potrafi udzielić informacji na temat zamówienia !! -
~Metalowiec / 2019-09-25 16:17
Jak do tej pory wszytko było ok ale ostatnie zamówienie anulowalem ponieważ empik nie miał na stanie jednej płyty jak dzwoniłem to odp była ze płyta wysłana została a w zeczywistosci tej płyty nie mieli na magazynie czekałem 10 dni i anulowalem zamówienie od jakiegoś czasu ceny mają kosmiczne za płyty i przeważnie nie ma ich na magazynie promocji brak nie polecam już empiku a słucham metalu i zamawiam gdzie indziej płyty empik już nie ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Monika / 2019-09-25 10:52
Potrzebna była książka w trybie pilnym. Przy zamówieniu widniała informacja że dostawa nastąpi w przeciagu dwóch dnia.Po 6 dniach nadal książki brak. -
-
~agab / 2019-09-23 17:39
Powtarzająca się historia jak widzę z poniższych postów. W piątek zamówiłam okulary sportowe za spora kwotę (430 PLN). Płatność natychmiastowa elektroniczna. Miał to być prezent urodzinowy i na prawdę wydałam ostatnie pieniądze. Ponieważ zależą mi na czasie od pon rano sprawdzałam status zamówienia,. Rano termin realizacji by na czwartek wiec byłam spokojna. Coś mnie tknęło i weszłam na zamówienie po południu i .... zamówienie anulowane... Żadnej informacji (choc potwierdzeni przyszło), Żadnego kontaktu ot po prostu anulowane. Panienka od "wsparcia" klienta twierdzi ze to nie sprawa Empik bo korzystają z poddostawcy i u nich mam się dowiadywać! Mówię że zapłaciłam Empikowi i u nich kupiłam towar a ona że widziałem że Empik sprowadza to z innego sklepu i mam sobie to sama wyjaśniać... Pieniądza? owszem oddadzą za 14 dni... Nie stać mnie żeby teraz wywalać kolejne 400 zł żeby kupic drugi raz prezent i zdążyć na urodziny. Ponadto 14 dni to niezły czas na poobracanie moimi pieniędzmi. Myślę tez że to niezły sposób na wyłudzanie pieniędzy i o to posądzam firmę Emipk która jak wiadomo ostatnio dość kiepsko stoi. Boję se czy te pieniądze w ogóle zobaczę. Uważajcie : oszustwo..... Lub skrajny brak odpowiedzialności, zero komunikacji i szacunku dla klienta . Jedno i drugie dyskwalifikuje. -
~ Klient / 2019-09-16 17:54
Karimatę dodałem do koszyka bo była dostępna, otrzymałem E-mail o rejestracji zamówienia, numerem konta na który ma dokonać przelewu w ciągu ustawowych 7 dni , Nr. zamówienia 40100455930919 Tytuł przelewu M1987-24593 empik.com. W tym samym dniu dokonałem przelewu który Bank zrealizuje następnego dnia. Sprawdziłem kwota została zaksięgowana przez Bank na podane przez empik.com konto w czasie krótszym niż w/w ustawowe 7 dni , a wiec umowa została zawarta prawidłowo z
mojej strony ,
Empik anulował zamówienie , a żeby mnie rozbawić do łez informuje ,że nie zmieściłem się w ustawowym czasie i nie obciąży mnie kosztami. Zabawne nie ma co.
Na moją reklamacje z przesłanymi dokumentami w plikach PDF odnośne w/w zamówienia nawet nie odpowiedzieli. Już teraz wiem , że w empik.com jest za ciasno na słowo jak przepraszamy.
Empik.com chwali ten kto się o nich nie otarł. Ciekawe jak na tą opinię zareaguje empik.com.WadyBrak szacunku. -
~evkah777 / 2019-09-13 13:53
Zamowilam ksiazke, ktora miala dotrzec w przeciagu 1-3 dni roboczych, byla ona preentem, dla bliskiej osoby, ktora niestety wyczekiwala go tygodiami. Musialam sie kontaktowac wiele razy i tlumaczyc wszystko od nowa wielokrotnie, tak jakby nawet tych maili nie czytali, tylko dawali mi automatyczne odpowiedzi, ze sprawa zostala przekazana do kolejnego departamentu. NIkt sie ze mna bezposrednio nie skontaktowal, musialam to ja wiele razy sie do nich dobijac, bo pewnie zignorowaliby to calkowicie. Ze kurier prawdopodobnie zagubil przesylke, czuli sie jakby mogli umyc od tego rece. Ale, ze kurier ich i jako klient nie moglam na mierzyc paczki, oni (Empik) sie do tego nie przyczyniali rowniez. Zalosne, ze tak duza firma ma tak nie profesjonalne obslugi klienta, nie dajac zadnej odpowiedzi, czy mozliwosci wyslania tej ksiazki po raz drugi. Bylo to bardzo meczace, bo wiedzialam, ze sami z rozwiazaniem do mnie nie wroca! Zaczelam prosic o zwrot kosztow. Nawet tego nie mogli zrobic dobrze! Poinformowali, ze dostane zwrote kostow za ksiazke. Kropka. Zero przeprosin, musilam sie znowu dobijac, ze koszt wysylki tez musi byc zrocony. Nigdy wiecej kupna przez Empik. Mogli to inczaej rozwiac, mimio zainstnialego problemu. Jakakolwiek kompensa. Bo w jednym z maili, poinformowali mnie, ze moglabym doscac kupon znizkowy na 5zl, zalosne! -
~Grzech / 2019-09-11 21:12
Kupiłem smartband zegarek przyszedł po 8 dniach nie kapletny bez ładowarki inny model reszta zamówienia nie dotarła widocznie z Ali jeszcze nie doszło spszet badziew jakich mało dzwoniłem do empiku ale oni umywa ja ręce i odsyła ja do sprzedawcy empik to takie allegro w najgorszym wydaniu byle chajs się zgadzało ludzie niech sobie radzą sami jak jest jakiś problem. dowiedziałem się że każdy z nas może wstawiać tam towar najniższych lotów empik przyjmuje wszystkich i nie dba o kupujących gdy rozmawiałem z pracownikami empiku to nie wyrazili zgody na nagranie rozmowy? Czemu czy coś ukrywają ta strona powinien zająć się prokurator bo coś jest tam nie tak empik i sprzedawcy którzy wystawiają towary na tej stronie obracają pieniędzmi kupujących z jednej osoby to nie są duże straty ale oszukanych kupujących jest więcej no i automatycznie sumka robi się też większą a wtedy można obracać pieniędzmi kupujących bo przecież my możemy czekać na zwroty brawo empik świetna reklamę sobie robicie pozdrawiam dyrektora generalnego empiku świetna strategia firmy wyciągnąć jak najwięcej się da i umyć raczki ZaletyUmywanie raczek -
~Karolina / 2019-09-11 20:55
Z 3 zamówionych płyt cd odebrałam tylko jedną,dlatego,że pozostałe 2 płyty cd były uszkodzone,proszę dobrze zabezpieczać paczki tak aby docierały w całości. Zaletydarmowy odbiór w salonach empik , miła obsługa klientaWadybrak zabezpieczenia paczek -
~Oburzona / 2019-09-10 08:41
Zamówiłam podręcznik dla dziecka do religii dla Kl 0 ,prosząc panią o spr dokładne autora i asygnatury , po odebraniu książki będąc pewna ze to ta bo tytuł się zgadzał podpisałam ja a w rezultacie książka choć ten sam tytuł to inna asygnatura i autor . Zostałam wprowadzona w błąd , pracownik z salonu w Kaliszu okazał się niekompetentny , ja zostałam z książka i wydanymi pieniędzmi. Nie polecam tego salonu. WadyNiekompetentny personel -
~Suzi / 2019-09-03 15:23
Na początku czerwca (03.06) kupiłam w empik ssawkę do odkurzacza. Niestety ssawka nie pasowała do rury z mojego odkurzacza więc od razu ją spakowałam i odesłałam. Zwrot nie został uznany, ponieważ jak napisała mi Pani z obsługi "ssawka była używana". Zaskoczona tym faktem odpisałam, że nie używałam produktu i że jak długo zamawiam w sklepach internetowych, to coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz, bo nie mam w zwyczaju oddawać używanych rzeczy. Odesłałam taki produkt jaki otrzymałam. Dostałam maila zwrotnego z przeprosinami że zaszła pomyłka. Jednak po jakimś czasie zapytałam kiedy otrzymam pieniądze Pani odpisała, że zwrot jest odrzucony. Do tej pory a jest wrzesień pieniędzy nie otrzymałam. Mam nauczkę na przyszłość.
Chcieliśmy zamówić w empik akcesoria do basenu za dość sporą kwotę. Dobrze, że tego nie zrobiliśmy. Uważajcie. -
~Marek / 2019-08-29 10:02
Historia powtarzająca się jak u poprzedników. Brak przesyłki i jakiejkolwiek informacji co się dzieje z zakupionym przedmiotem ("zamówienie w realizacji"). Po kilku dniach bez żadnego "przepraszamy" informacja, że nastąpi zwrot środków na konto z powodu braku towaru. Dodam, że towar miał być dostarczony nie przez EMPIK tylko przez jakąś firmę zewnętrzną. Brak profesjonalizmu i kultury. -
-
~Luiza / 2019-08-26 16:55
Witam. W marcu kupiłam online telefon Mi A2 lite. Po 1,5 miesiącu telefon przestał działać. Zadzwoniłam w sprawie reklamacji. Empik umywa ręce, zakupiony telefon był w firmie Dragonist. Dodatkowo przeznaczony na rynek czeski, a nie polski. Z tego powodu nie mogłam dokonać reklamacji w serwisie w Łodzi. Po odesłaniu do Dragonist, po miesiącu otrzymałam zepsuty telefon i muszę odsyłać go ponownie.Choć w ekspertyzie napisali, że zainstalowali oprogramowanie na nowo- nie zrobili nic.Proszę uważać i nie kupować w Empik. Nie informują, że pośredniczą. To nieuczciwe ze strony sprzedawcy. A Dragonist utrudnia reklamacje. Jestem prawie 2 miesiące bez telefonu. ZaletyBrakWadyBrak informowania o nieuwzględnianiu reklamacji. Klient pozostawiony sam sobie -
~Zadrek / 2019-08-20 13:25
Brak możliwości reklamacji podwójnie kupionego produktu (przypadkowo). -
~Klaudia / 2019-08-16 11:33
Zamowilam młynek elektryczny dostalam maila, że jest w realizacji.. Po 4 dniach anulowano moje zamowienie z powodu braku produktu.
Bez sensu
Strata czasu i pieniędzy
To nie pierwszy taki przypadek!!!!
Niech się ogarnąć w końcu ! -
~Beata / 2019-08-09 13:37
Zamówiłam perfumy, natychmiast dokonałam płatności. Po 2 dniach przyszło powiadomienie, że brak towaru na magazynie.
Zwrot środków - mają 14 dni .....
strona 71 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »