Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2020-12-18 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, jestem zażenowana firmą i ich postawą względem klienta. Przesyłka zamówinona 30 listopada- zagubiona. Ani towaru, ani pieniędzy. Ja muszę czekać 14 dni aż oni dojdą gdzie się zgubiło. Nie polecam!!!!! Nigdy więcej !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i właściwego podejścia do klienta.
  • ~Marta / 2021-07-08 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam dany telefon, okazało się że wysłali inny (tańszy model), odesłałam produkt w ten sam dzień co go dostałam, spakowałam porządnie bo oni to nie zabezpieczyli tego telefonu tylko wsadzili w karton... mimo że dostałam inny telefon niż chciałam, mój problem jest uwzględniony jako reklamacja ... mam czekać 14 dni na jej uwzględnienie i wysłanie łaskawie zamówienia z poprawnym modelem telefonu... zamówienie rzędu wartości 1000 zł a tutaj kompletna zlewka i wysłanie standardowej wiadomości typu przepraszamy, postaramy się jak najszybciej ... żal ... nigdy więcej tego sklepu, jak można tak zwalić zamówienie i kazać klientowi czekać przez ich ewidentny błąd, mniejsze sklepy choć dbają o klienta ...
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marta / 2022-11-04 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiają perfumy w niskich cenach a po kilku dniach anulują zamówienie bo niby ich nie ma w sprzedaży. Z czego te same perfumy nadal są dostępne na ich stronie tylko w wyższej cenie. Dramat !!!!!
  • ~Marta / 2022-12-19 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam - trzeci raz po otrzymaniu zamówienia z dostawą książki były w fatalnym stanie: rogi zagięte, okładka i niektóre strony rozdarte, a jeszcze inne książki otrzymałam mokre. Stan przesyłki 1/10, zero dbałości o transport towaru.
    WadyZero dbałości o towar.
  • ~Martine / 2018-12-04 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wszystkie zamowienia promocyjne anuluje, wszelkie promocje sa fikcyjne i nie mam pojecia czemu maja sluzyc.
    WadyFikcyjne przeceny
  • ~Martyna / 2025-01-24 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jako pośrednik to jest dno. Zamówione zabawki dla dzieci wadliwe, empik nie potrafi rozwiązać sprawy, długie przeciąganie reklamacji. Nie wiem czy to kwestia nie udolnych konsultantów, czy braku chęci pomocy. Finalnie zrezygnowałam, zabawki i pieniądze do śmieci. Teraz trzy zamówienia tego samego produktu w trzech różnych sklepach, trzy anulacje z tego samego powodu, a pieniędzy niema. Empik umywa ręce, żenujące, jeżeli nie potraficie rozwiązywać sporów, powinniście zrezygnować ze sprzedaży pośredniczej. Czas zgłosić sprawę do biura praw konsumenta.
  • ~Mat / 2020-12-15 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam uslug Empiku. Niestety, konsumenci wprowadzani są w błąd co do czasu wysyłki towaru i jego dostępności. Na stronie widnieją informacje "produkt dostępny, wysyłamy w ciągu 24 h". Nijak ma się to do rzeczywistości. Termin wysyłki przekładany wielokrotnie, zero odpowiedzi na maile.
    Zaletynie ma zalet
    Wady1. Wprowadzanie w błąd konsumenta,
    2. Bardzo długi czas oczekiwania na samą wysyłkę
    3. Brak możliwości zmiany adresu dostarczenia
  • ~Mateusz / 2019-01-29 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień po zamówieniu towaru i zapłaceniu zamówienie anulowano. Kiepskie opcje dostawy, do tego drogie. Zwroty na kartę podarunkową to słabe zatrzymywanie klienta. To wręcz zatrzymywanie go na siłę.
  • ~Mateusz / 2020-12-10 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to dno ! Maja wysokie ceny. Nieadekwatne do stanów magazynowych informacje o produktach. Fatalna obsługę na infolinii. Dno ! Nigdy więcej.
    WadyEmpik to jedna wielka wada.
  • ~Mateusz / 2021-10-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem książkę ale wysłano w ogóle nie ta która zamówiłem. Pieniądze zwrócono ale poinformowano mnie że nie można zamienic jej na właściwą chociaż była na stanie w sklepie. Rozumiem że Stany się musza zgadzać ale skoro wina leży po ich stronie to powinni dostosować rozwiazanie do oczekiwań klienta. Nie polecam.
  • ~Mateusz / 2021-11-25 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i jeszcze raz dramat. Zamówienie złożone na początku miesiąca, wysyłka opóźniona termin dostawy zmieniany 3 RAZY! Nagle okazuje się że jest brak produktów a produkty nadal dostępne na stronie.
  • ~Mateusz / 2023-11-18 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźniony ponad miesiąc czas realizacji zamówienia. Katastrofa. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem ten beznadziejny sklep.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Mateusz / 2023-12-01 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem iphone 15 pro za pośrednictwem sklepu empik.com od jakiegoś innego sklepu. Opakowanie telefonu przyszło do mnie brudne, obtarte i ubite w wielu miejscach. Zgłosiłem to do obsługi klienta. W pierwszej kolejności dowiedziałem się, że nie powinienem otrzymać produktu w takim stanie, i że będę mógł zwrócić produkt na koszt sklepu. Potem ze wszystkiego się wycofali, powiedzieli ze wg. regulaminu empik nie pośredniczy w zawieranych transakcjach i do widzenia. Wsparcia klienta tam nie ma, a obsługa klienta mówi co chce a potem i tak się z tego wycofuje xP To był mój ostatni zakup w tym sklepie.
  • ~Meg / 2021-11-26 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam: opóźnienia dostawy gry dla dziecka niesamowite. Za każdym razem, kiedy dzwonię, słyszę że "już spakowana" i zaraz ma być wysłana. I tak od kilku dni. Poza tym brak informacji - książkę zamówiłam w przedsprzedaży 7.11, premiera była 24.11, wczoraj, czyli 25, miała być dostawa. Zadzwoniłam dzisiaj, dlaczego opóźnienie i się dowiedziałam, że nie w ogóle nie będzie realizacji, bo książka "się sprzedała". To po to zamawiam z wyprzedzeniem, żeby nie było tego problemu. Poza tym nikt mnie nie raczył poinformować o tej sytuacji.
  • ~Meg2000 / 2023-01-22 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep!Zakupiłam prezent,który miał dotrzeć przed Świętami,niestety dopiero po zapłacie otrzymałam informacje,o prawdziwym terminie wysyłki .Szybko anulowałam zamówienie.Klikając szybki zwrot środków pieniądze trafiły na konto Empiku,z kórego już nie można ich przelać.Można tylko wydać je w ich sklepie.Czekam również na zwrot pieniędzy za oddany towar w sklepie ponad 3 tygodnie.Empik ma w nosie klientów dlatego nie radzę niczego kupować w tym sklepie.Oszuści i tyle.
  • ~Megan / 2021-01-02 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zamowienie z 28 listopada nadal nie jest dostarczone, ale na stronie empiku napisali że jest odebrane. To jest oszustwo! Paczka na ponad 300 zl oplacona z gory, to miały być prezenty pod choinke, a Obsluga Klienta nie pomaga i nie ma informacji zwrotnej, co z tym zrobia. Czekam ponad miesiąc. Nie polecam kupować od tej nieuczciwej firmy!
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość, brak informacji, okropna jakość obsługi, chaos,
  • ~Mercy3444 / 2020-11-07 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam ponad dwa tygodnie perfumy, na stronie jest informacja ze paczka została wysłana. 4 razy kontaktowałam się z infolinia i okazało się, ze paczka jakimś cudem zaginęła. Zero odzewu z działu reklamacji a płatność poszła od razu. Nie polecam zamawiania niczego z tej strony. Zupełny brak profesjonalizmu i obsługi klienta. Jest to skandal bo perfumy były drogie. NIE POLECAM !
  • ~Meridian / 2020-09-11 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem u nich przez internet drona,który latał sobie jak chcial,zero sterowności. Odeałałem go od razu,po miesiącu ciszy z ich strony zadzwonilem zapytac co z moim dronem,odpowiedz standardowa że w serwisie. Łącznie po dwóch miesiacach i trzech teledonach z mojej strony przysłali maila że stracilem gwarancje bo dron jest rozkręcony. Nosz zagotowło mnie wtedy. Odesłali mi go pp kilku dniach doszczętnie rozkręconego i zniszczonego zarazem. To był ich sposób na pozbycie się kłopotu dlatego moja oponia jest jasna u wyraźna,banda krętaczy,złodziei,naciągaczy. Zostalem bez kasy i z dronem który moge tylko do kosza wyrzucić. Omijajcie ich szerokim łukiem bo tylko potrafią oszukiwać i okradać.
    ZaletyBrak
    WadyKłamcy,naciągacze,złodzieje
  • ~Metalowiec / 2019-09-25 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak do tej pory wszytko było ok ale ostatnie zamówienie anulowalem ponieważ empik nie miał na stanie jednej płyty jak dzwoniłem to odp była ze płyta wysłana została a w zeczywistosci tej płyty nie mieli na magazynie czekałem 10 dni i anulowalem zamówienie od jakiegoś czasu ceny mają kosmiczne za płyty i przeważnie nie ma ich na magazynie promocji brak nie polecam już empiku a słucham metalu i zamawiam gdzie indziej płyty empik już nie
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Michal / 2022-12-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wprowadza klientów w błąd podając czas dostawy produktu "do 48h", po czym produkty nie są wysyłane w ciągu tygodnia. Żeby było zabawniej, otrzymałem wcześniej informacje, że dostawa będzie opóźniona, ale zrealizowana do 23.12. Jak się okazuje, będzie zrealizowana dopiero po świętach. Zenujaca postawa, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990