Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meridian / 2020-09-11 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem u nich przez internet drona,który latał sobie jak chcial,zero sterowności. Odeałałem go od razu,po miesiącu ciszy z ich strony zadzwonilem zapytac co z moim dronem,odpowiedz standardowa że w serwisie. Łącznie po dwóch miesiacach i trzech teledonach z mojej strony przysłali maila że stracilem gwarancje bo dron jest rozkręcony. Nosz zagotowło mnie wtedy. Odesłali mi go pp kilku dniach doszczętnie rozkręconego i zniszczonego zarazem. To był ich sposób na pozbycie się kłopotu dlatego moja oponia jest jasna u wyraźna,banda krętaczy,złodziei,naciągaczy. Zostalem bez kasy i z dronem który moge tylko do kosza wyrzucić. Omijajcie ich szerokim łukiem bo tylko potrafią oszukiwać i okradać.
    ZaletyBrak
    WadyKłamcy,naciągacze,złodzieje
  • ~Metalowiec / 2019-09-25 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak do tej pory wszytko było ok ale ostatnie zamówienie anulowalem ponieważ empik nie miał na stanie jednej płyty jak dzwoniłem to odp była ze płyta wysłana została a w zeczywistosci tej płyty nie mieli na magazynie czekałem 10 dni i anulowalem zamówienie od jakiegoś czasu ceny mają kosmiczne za płyty i przeważnie nie ma ich na magazynie promocji brak nie polecam już empiku a słucham metalu i zamawiam gdzie indziej płyty empik już nie
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Michal / 2022-12-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep wprowadza klientów w błąd podając czas dostawy produktu "do 48h", po czym produkty nie są wysyłane w ciągu tygodnia. Żeby było zabawniej, otrzymałem wcześniej informacje, że dostawa będzie opóźniona, ale zrealizowana do 23.12. Jak się okazuje, będzie zrealizowana dopiero po świętach. Zenujaca postawa, pierwszy raz się z czymś takim spotykam. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.
  • ~Michal / 2023-03-02 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sprzedają towar od sklepów którego nie maja 2 razy kupilem u nich perfumy które anulowało z powodu braku towaru a był dostępny po czym zamowilem je po raz 3 gdyż pani gwarantowała ZZ e dojdą, dostałem potw na maila ze towar jest gotowy do wysyłki a następnego dnia do wiedziałem się ze tego towaru wcale nie ma .TRAGEDIA
    Zaletybrak
  • ~Michał / 2018-11-27 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik online – nigdy więcej
    Chciałbym przestrzec wszystkich przed zakupami na www.empik.pl oraz na ich marketplace. 18/11/2018r dokonałem zakupu kilku kompletów pościeli dla dzieci. Skusiłem się gdyż były w naprawdę okazyjnej cenie. Niestety już następnego dnia moje zamówienie zostały anulowane gdyż Empik powołał się na błąd cenowy. Może to i prawda bo cena była jak wspomniałem atrakcyjna. Gdyby jednak na tym sprawa się skończyła można by uznać że każdy ma prawo się pomylić. Niestety to nie koniec tej historii. Najpierw zostałem zasypany falą spamu o anulowaniu każdej z pozycji zamówienia z osobna. Dostałem kilkanaście bezsensownych maili. Co więcej mimo braku realizacji zamówienia nie odzyskałem wpłaconych pieniędzy. Zostały one co prawda cofnięte na moje konto ale potem znowu pobrane. Bank, choć stara się być pomocny obsług na pewno byłą kompetentna, rozłożył ręce mówiąc że ponowne pobranie to korekta do transakcji którą sam zautoryzowałem więc muszę kontaktować się ze sprzedającym. Tu niestety nie było tak łatwo. Pracownicy Empiku nie tylko nie starali się być pomocni ale centralnie mieli mnie w d… (kompetencji przez grzeczność nie oceniam). W każdym razie zasłaniając się sprzedażą przez marketplace próbują mnie przekierować na jakiegoś swojego podsprzedawcę którego nazwy nie wymienię gdyż w mojej opinii nie jest tu stroną - zakupu dokonałem na stronie Empik.com który również widnieje na zamówieniu oraz na wypłacie z mojego konta. Szczerze to pieniądze te mogą sobie wsadzić – stać mnie na to. Ale pytanie czy ich stać na takie traktowanie klientów. Dlatego też chciałbym przestrzec innych – NIE WARTO!!! Obsluga i podejście do klienta wygląda maksymalnie nie profesjonalnie a wręcz żenująco. Na koniec dodam że w razie czego dysponuję wszelkimi dowodami na informacje zawarte w niniejszej ocenie (zamówienie, jego anulowania (wiele anulowań), korekty do transakcji, maile z obsługa która w grzecznych słowach mówi sp…)
  • ~Michał / 2021-03-16 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, na stronie można doładować konto za pomocą karty podarunkowej lub przelewu, lecz zakupy można zrealizować tylko na produkty od dostawcy empik. Można się łatwo nadziać!
  • ~Michał / 2021-05-07 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona zamówiła u Was płyty dla mnie 24 kwietnia, przewidywany czas dostawy to 18 maj...
    Fajnie, nie wiem czy dożyję.
  • ~Michał / 2021-06-19 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam
    Firma przyjmuje zamówienie pobiera pieniądze, a potem je anuluje z własnego widzimisię
    już 2 razy mi tak zrobili prezenty na święta nie doszły w ogóle, a ostatnie zamówienie też anulowali , nie wiem po co istnieją jak sprzedają sprzęt którego nie mają.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelni , brak towaru , brak kontaktu
  • ~MICHAŁ / 2021-08-03 01:41
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy sklep internetowy w którym coś kupiłem,obsługa klienta nie odpisuje na wiadomośći
    ZaletyBrak
    Wadyolewanie klienta
  • ~Michał / 2021-12-16 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że nie zajrzałem tu przed złożeniem zamówienia... Towar na stronie dostępny i wysyłka w 24h... Po tygodniu zero jakichkolwiek informacji, po kontakcie z działem obsługi informacja, że towaru nie ma. Teraz ani pieniędzy ani towaru. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieję, że zwrócą pieniądze tak jak obiecują do 5 dni.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru który sprzedają, dezinformacja na stronie
  • ~Michał / 2022-10-11 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony zeszyt ćwiczeń do j. niemieckiego 05.10.2022. Wg informacji na stronie Empik, wysyłka w 24 godziny. Do dnia 11.10.2022 przesyłka figuruje na moim koncie jako przygotowanie do wysyłki. Pani na infolinii odsyła do dostawcy zewnętrznego WSiP, który realizuje zamówienie. Na pisemne pytanie do Empik kiedy będzie podręcznik: odpowiedź na infolinii, że zewnętrzny dostawca ma 48h na udzielenie informacji co się dzieje z przesyłką. Jeżeli WSiP nie udzieli odpowiedzi dopiero po tym czasie EMPIK będzie reagował.
    Zero profesjonalizmu, olewanie klientów i amatorszczyzna. Radzę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyNie znalazłem
    WadyDużo, jak powyżej
  • ~Michał / 2022-10-11 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Update do opinii poniżej: Zadzwoniłem do WSiP w sprawie zamówionego zeszytu ćwiczeń j. niemiecki, WSiP nie ma na stanie tego podręcznika!!! Nie potrafią też powiedzieć kiedy będzie dostępny.
    EMPIK sprzedaje niedostępne książki!
    Wnioski czy warto tam cokolwiek zamawiać pozostawiam czytającym tą opinię.
    Zaletyzero
    Wadysprzedaż książek które są niedostępne w magazynach, brak informacji o czasie realizacji zamówienia.
  • ~Michał / 2024-08-26 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma handluje nieistniejącym towarem, okłamują klientów o wysyłce! Nie polecam.
  • ~Michel / 2020-12-15 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam z całego serca nie polecam zakupów sprzętu przez empik do salonu gdyż nastąpi reklamacja to paczki juz nie zobaczycie

    Ja wysyłając paczkę na reklamacje 06.11.2020
    Do dzisiaj 15.12.2020 paczki dalej nie mam a gdy dzwonie na infolinię podaje dane to twierdza ze paczki takiej nie posiadają mimo iż na stronie poczty mam potwierdzenie odbioru na szczęście paczkę ubezpieczyłem i jedyne co pozostaje do załatwienie to przez prawo konsumenta
    WadyTragiczna infolinia i informacje dostarczone
  • ~miki / 2023-01-25 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem piekarnik Beko, po 2 dniach anulowano rzekomo z powodu braku asortymentu, ale dalej mieli innego dostawce wiec ponownie zamówiłem ale w Empiku. Ponownie mi anulowano bo nie ma na stanie i znowu musze czekać 2 dni na zwrot pieniędzy. To po diabła pokazujecie coś, czego nie macie, a jest info że jest na stanie. Tragedia, nigdy więcej i zdecydowanie nie polecam.
    WadyBrak towaru a pokazują że jest i anulują zamówienia więc trzeba czekać 2 dni na zwrot kasy.
  • ~Mikr / 2022-02-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu! Piszą że mają towar dostępny, a okazuje się że towaru nie ma i pieniądze przez kilka dni nie są zwracane!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Mila / 2013-06-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dzisiaj w Blue spotkałam się z wyjątkowo nieuprzejmą obsługą. Najpierw pani w kasie na moje zapytanie o książeczkę odesłała mnie do informacji (udałam się tam oczywiście najpierw ale nikogo nie zastałam). Po 10 łaskawie przyszła jakaś pani, przyjmując moje zapytanie, wpisała je do komputera i od tego momentu zaczęły się kolejne schody... Pani miotała się po całym sklepie, magazynie i Bóg wie gdzie jeszcze, by po kolejnych (!) 10 minutach oznajmić mi, że książka jest w kontenerze i ona nie ma czasu na 30 minut przed zamknięciem (dodam, że gdyby nie "ruchliwa" obsługa byłaby to godzina) nie będzie tam grzebać i dała mi do zrozumienia, że mam sobie iść, bo ona nie będzie mnie dłużej wysłuchiwać. Jedyną osobą, która próbowała ratować sytuację był ochroniarz. I ja się pytam co pięknym powiedzeniem "Klient nasz Pan"?
    Zaletybrak
    Wadydelikatnie mówiąc chamska i bezczelna obsługa
  • ~milena / 2019-04-05 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w salonie EMPIK-u w galerii Mosty Płock na poziomie ZEROWYM!!!!!!! dokonałam zakupu poprzez stronę internetową oczywiście zakup został opłacony z góry niestety w salonie pani dokonała zwrotu mojego zamówienia w systemie i pomimo iż przesyłka znajduje się w salonie ja jej nie otrzymałam, mam czekać na zwrot pieniędzy i dokonać ponownego zamówienia.
    I gdzie w tym wszystkim jakość obsługi, na pewno nie w tym salonie :( NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!!!!!!!!
  • ~Mini / 2022-04-25 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam zegarek, okazało się że bateria nie trzyma . Zwróciłam zegarek , a na zwrot kosztów czekam już mówiąc . Nie polecam,na infolinii cały czas słyszę że próbują rozwiązać problem i słyszę to już od miesiąca.
  • ~Miodula / 2022-11-14 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne. Zamówiłam książkę w salonie, dostałam potwierdzenie smsem w dniu odbioru napisałam na czacie gdzie dowiedziałam się że zamówienie zostało anulowane. Zero informacji plus wmawiają że dostałam email w tej sprawie. Nie polecam!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882