Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AgaKa / 2019-11-30 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim nie złożyłam zamówienia online myślałam,że Empik to porządna firma, ale myliłam się. Zamówienie na przewijak dla dziecka złożone 12.11, po dwóch dniach dostaję wiadomość, że termin realizacji się przełożył o kolejne dwa dni, ok myślę sobie, zdarza się. Po kolejnych dniach ponownie to samo...suma summarum trwało to prawie 2 tygodnie, dopiero po kontakcie z infolinią poinformowano mnie,że przedmiotu nie mają na magazynie.Porażka! Po paru dniach dostałam zwrot środków, postanowiłam drugi raz zamówić tylko inny. Sytuacja ta sama!! Najlepsze jest to, że po zamówieniu na stronie nadal przedmiot był dostępny. Moja cierpliwość sięgnęła zenitu i anulowałam zamówienie po kolejnym tygodniu. Kontakt z Empik.com to jakaś farsa, odpisują na e-maile na zasadzie "kopiuj wklej", niczego się nie dowiesz i nie odpowiedzą na twoje pytania. Nie radzą sobie ewidentnie z zamówieniami on line, burdel w magazynach...NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
  • ~Renii / 2019-11-28 17:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówienia w empiku to żart. Po 3 dniach od zamówienia dostałam info. Że towaru nie ma w magazynie i go anulowano. Rozmowa z osobami z biura obsługi pozostawia wiele do życzenia kazdy mowi co innego , nikt jasno nie chce powiedzieć że towar nie przyjdzie. Jednym sposobem kpina i żart.
  • ~Andrzej / 2019-11-27 12:39
    Ocena: 3.40 / 5
    Sprzedają rzeczy, których nie posiadają na stanie a pozniej tłumaczą się, że towar wyczerpał się tuż po złożeniu zamówienia podczas gdy dnia kolejnego zrobili jeszcze dodatkową obniżkę ceny na ten towar. Loteria - zamówisz i moze dostaniesz a moze nie. Najlepiej zamawiać za pobraniem wtedy jestesmy mniej stratni czasowo.
    ZaletyDobre ceny, duży wybor
    WadyNiepoważne podejście do klienta
  • ~Ewa / 2019-11-21 18:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz, zamawiany towar dostarczany jest nieterminowo. Towary wcześniej określone jako skompletowane, w dniach następnych pojawiają się,jako nieskomplikowane.Ma to odniesienie do kilku artykułów??? Mija kolejny termin dostawy i brak jakichkolwiek informacji że strony Empiku. Brak profesjonalizmu, rzetelności, więc dostawcy absolutnie nie polecam!!





  • ~Klientka / 2019-11-21 09:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostrzegam !
    Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów internetowych w Empiku. Sprzedają produkty których nie mają- zamówiłam i opłaciłam dla dziecka dwie zabawki na prezent, otrzymałam maila z potwierdzeniem przyjęcia przelewu, realizacji i datę odbioru paczki. Po dwóch dniach otrzymałam mail z inf. że cześć mojego zamówienia anulowano bo jednak ,,zabrakło" jednej z zabawek które kupiłam (w salonie Empik były). Rozmowa z pracownikami obsługi klienta bezskuteczna- klepią wyuczone formułki.. W ten sposób moje dziecko zamiast obiecanych dwóch wymarzonych zabawek dostanie jedną ponieważ Empik robi z ludzi głupków i sprzedaje produkty których nie ma! Ostrzegam wszystkich żeby lepiej zrobili zakupy w innym sklepie który będzie potrafił rzetelnie zrealizować zamówienie bo pracowników Empiku nie będzie interesowało jeśli z ich winy zostaniecie bez prezentu urodzinowego lub świątecznego dla dziecka.
    WadyŻenujące podejście do klienta, sprzedaż i przyjęcie zapłaty za produkt którego nie mają.
  • ~Monika / 2019-11-20 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku telefonach, czy dany produkt jest dostepny w wiekszej ilosci, po informacji ze strony empiku, ze dana rzecz jest dostepna i nie ma problemu z zamowieniem,okazalo sie ze nie mozna placic w formie ustalonej telefonicznie, ze nie można wystawic faktury, gdzie musi znajdowac sie nabywca i platnik. A najgorsze juz ze wszystkiego, ze po zaplaceniu i dostarczeniu dowodu wplaty okazalo sie, ze danego produktu /książki/ po prostu nie ma!
  • ~Rafał M. / 2019-11-10 14:44
    Ocena: 3.60 / 5
    Myslalem ze mnie to nie spotka,a jednak,zamówiłem kilka płyt z serii Polish Jazz,niestety dwie plyty sa do reklamacji Jedna jest delikatnie porysowana, ma też przedarta książeczkę,więc domniemam ze poprostu była używana Druga ma obskubana krawędź, może wina producenta,tego nie wiem Jedno jest pewne,chyba nikt nad tym balaganem nie panuje, jeżeli będę chciał kupić używana płytę to wybiorę się do antykwariatu Powinno im na tym bardziej zależeć,zaczyna mnie to powoli denerwować
  • ~Rafał M. / 2019-11-09 23:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam Kupuję płyty od polowy lat 90, w większości właśnie w empiku Podzielam tez niestety opinie negatywne płyty przychodzą z polamanymi pudelkami,często opakowane w nie orginalna folie Przykladem jest to ze kupiłem od września 2019 na empik com około 50 płyt,10 z nich odrazu oddałem przy kasie ze względu na wyzej wymienione wady Słabe
  • ~Karolina / 2019-11-05 22:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłam dla dziecka interaktywny długopis Ting za 170zl. Przy kasie Pan z obsługi poinformował mnie że musi przynieść dla mnie inny model z magazynu ponieważ ten z półki to tylko eksponat.Niestety w domu, po rozpakowaniu z folii i pudełka okazało się, że nosił slady użytkowania, tzn.był brudny, plastik pożółkły, obudowa porysowana. Do tego nie działał. Po podłączeniu do komputera we właściwościach systemu była informacja o podejmowanych na nim miesiąc wcześniej działaniach. Następnego dnia podczas reklamacji Pani z obsługi nie była zaskoczona tym faktem. Powiedziała że otrzymałam przez pomyłkę egzemplaż testowy???? Bez żadnych dodatkowych komentarzy przyjęła uszkodzony model i bez wypełniania jakichkolwiek dokumentów wymieniła go na inny.Na moją prośbę rozpakowała przy mnie nowy długopis i sprawdziła czy działa.
    ZaletyBezproblemowa reklamacja
    WadySprzedaż używanych produktów jako nowych. Polecam rozpakowanie zakupionych przedmiotów w sklepie przy kasjerze.
  • ~Elżbieta / 2019-11-05 18:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Dałam 14.10 zła opinię o empik.com. Proszę o jej usunięcie, bo była niesprawiedliwa.. Mój problem - reklamację - personel rozwiazal idealnie i - okazalo się - to nie portal nie odbierał moich telefonów, a nie działał mój telefon! Przepraszam za pomyłkę i dziękuję raz jeszcze za życzliwość i zrozumienie! Elżbieta
  • ~Marcin / 2019-11-01 13:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Wszystko jest ok dopóki nie ma potrzeby reklamowania produktu.
    System reklamacji z czasów PRL. Kontakt przez placówkę lub tradycyjną pocztą.
    Śmiech na sali.
    WadySystem reklmacji
  • ~Agnieszka / 2019-10-31 07:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Obszerny asortyment, latwosc zamowienia, realizacja zamowien i dostawa bardzo dobre.
    ZaletySzybkie i latwe zamowienia bez zadnych problemów
    WadyBrak
  • ~Jan / 2019-10-26 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na fałszywe ebooki na EMPIK.COM! Chciałem kupić ebook "Cierpienia młodego Wertera".
    Znalazłem na empik.com i kupiłem. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że zamiast mobi czy epub dostałem pdf. Zaczęła się bardzo nieprzyjemna korespondencja mailowa z EMPIK.COM gdzie zignorowano moje uwagi, że brak wyraźnej informacji, że to pdf. Dostałem za to informację, że jak otworzę właściwości specjalne to widać, że to pdf. Małym drukiem na ostatniej stronie.
  • ~Joanna / 2019-10-18 19:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Towar pomylony, zamiast książek dostałam stempelki i 2 płyty. Wysyłka na koszt własny, bo akurat Empik w moim mieście miał blokadę z przyjęciem towaru. Tracę czas i pieniądze, bo nie mogę wysłać tak jak otrzymałam. Czas rozpatrzenia reklamacji 2 tyg. A to Empik mi źle wysłał. Nigdy więcej szkoda czasu.
    ZaletyŹle
    WadyDramat opisałem wyzej
  • ~Bolek / 2019-10-18 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsluga szczegolnie kierownik spzedazy w gal dinikanskiej wroclaw ma inne zdanie niz reszta w innych pktach i nie omieszka postawic na swoim ostatni raz tam jestem klienta maja w d.....
    ZaletyWyrzucic onsluge z kierownikiem
    WadyWszystko nie gra
  • ~Elżbieta / 2019-10-14 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o książki do słuchania korzystając z pomocy konsultantki z empik.com. Otrzymałam do czytania e-boki i nie chcą mi zamienić - mimo że tych przesłanych nie odebrałam. SKANDAL!!!! Na dokładkę nie odbierają telefonów, czyli mają klienta w nosie. Zapłaciłam prawie 300zł na darmo!
  • ~Mona / 2019-10-10 17:01
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiony podręcznik - wysyłka przekładana, przychodzi inny niż zamawiany, zawiozłam do salonu, oddałam, sprzedawca zamówił ponownie w moim imieniu, ponownie dostałam złą książkę, napisałam reklamację i czekam, połowa października a podręcznika nie ma, żałość...
  • ~Daniel / 2019-10-08 11:03
    Ocena: 2.60 / 5
    W środę zamówiłem na prezent czytnik ebooków z dostawą do salonu, ponoć w 1-2 dni miał być do odbioru, towar został wysłany tego samego dnia. No i wszystko byłoby super gdyby dotarł do tego salonu, a w poniedziałek dostałem informację, że przesyłka z niewiadomych przyczyn się opóźni, po kontakcie z obsługą wiem tylko tyle, że nie wiadomo co się stało z przesyłką, nie wiadomo gdzie utknęła i nie wiadomo czy w ogóle przyjdzie.
    Poziom tej usługi to żenada.
  • ~Farinelli / 2019-10-08 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik sprzedaje używane płyty CD z muzyką poważną jako nowe, zdarza mi się to nagminnie, że przysyłają mi płyty z nieoryginalnymi foliami, tylko zgrzewanymi na zgrzewarce, lub bez folii w ogóle, płyty też mają często uszkodzone i popękane pudełka. Do tego ostatnio 3 października 2019 w ramach przeprosin dali mi kod rabatowy na 10 zł na kolejne zakupy, który nie działa, a odpowiedź na to Empiku była taka, że już go niby wykorzystałem i podali mi numer zamówienia, na które zużyłem ten kod, a było to zamówienie z czerwca 2019.
    Do tego jeszcze płyty oddawane do reklamacji przez salon Empik nie docierają do działu reklamacji i trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia potwierdzenia, że salon odebrał od ciebie taką płytę, a i tak niewiele to daje, bo po przesłaniu zdjęcia dalej twierdzą, że nie dotarła do nich płyta i żeby im przesłać kolejny raz potwierdzenie oddania tej płyty do reklamacji, i tak w kółko. Nie polecam!!!
    WadySprzedają buble, uszkodzone i używane płyty CD jako nowe z muzyką poważną, w ramach przeprosin przesyłają niedziałające kody rabatowe, twierdząc, że już się je wykorzystało i dlatego nie działają! Płyty oddawane do reklamacji przez punkt odbioru, czyli salon Empik, giną i nie docierają do nich, potem trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia dokumentów potwierdzających, że płytę się oddało do reklamacji, i to po kilka razy trzeba im przesyłać te same zdjęcia, a i tak niewiele to daje.
  • ~Kasia / 2019-10-04 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    28 września zamówiłam konsole, w tym samym dniu zrobiłam przelew 1699. Sprzęt do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie i nikt nie potrafi mi powiedzieć kiedy będzie. Przesylka miała być w dniach 1-2 października potem 3-4 października a teraz 4 -7 października. Kiedy faktycznie będzie- nie wiadomo. W rozmowie z konsultantami słyszymy, że jest ,, kompletowany,, . Nie wiem co to oznacza, czy dopiero konsola jest składana ? Poza tym konsultanci wysyłają emaile do magazynu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. W sumie wyslano około 5 wiadomości ale chyba wszystkie trafiły do kosza jako spam bo magazyn do dzisiaj nie udzielił odpowiedzi. Napewno nie będę polegała zakupów przez emik.com i nigdy więcej tam nie zrobię zakupów.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882