strona 70 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Magdalena / 2020-01-30 18:40Ocena: 1.00 / 5
Towar ktory miał być 28/29.01.20 w paczkomacie do dnia 30.01.20 nie został nawet wysłany. -
-
~Magdalena / 2021-10-12 21:43Ocena: 1.00 / 5
W ubiegłym roku otrzymałam bon na zakupy w sklepie empik.com o wartości 50 zł. Dokonałam zakupu czajnika elektrycznego z dopłatą. Czajnik się zepsuł. Reklamowałam go i dostałam nowy czajnik, który z kolei przeciekał. Reklamowałam czajnik po raz kolejny i zażądałam zwrotu należności bo czajnik to bubel. Otrzymałam zwrot kwoty która dopłaciłam do czajnika oraz info ze 50 zł mam na koncie Empik i moge dokonać zakupu ze strony empik.com. Poświęciłam wiec czas na przeszukanie oferty czajników, czytanie opinii i dokonałam wyboru innego czajnika. W momencie kiedy chciałam dokonać zakupu okazało się ze nie moge wykorzystać bonu bo towar jest sprzedawany przez jakaś grupę gsm a nie przez Empik. Zaznaczam ze wybrany przedmiot był w ofercie sklepu empik.com. Czuje się oszukana i zawiedziona standardami obsługi klienta a fakt ze Empik oferuje bony na swój asortyment online gdzie później okazuje się że tak naprawdę tych bonów nie można wykorzystać na wszystkie towary wystawione przez Empik w sklepie internetowym świadczy o tym że kultowy Empik to już tylko wspomnienie. Natomiast obecny Empik to bazar pełen bubli rozmieniający się na drobne i nie szanujący swoich klientów. -
~Magdalena / 2021-12-18 08:54Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłke do paczkomatu ale empik pokrecił i wysłal na adres domowy, pod którym niemoge odebrać paczki. Sklep beznadzieja -
~Magic / 2020-09-30 09:52Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam zakupy w Empik.com, szczególnie produktów cyfrowych. Otrzymujemy informację, że wszystkie zakupione produkty są dostępne na naszym koncie - niestety to nie jest prawda. Jeśli Empik wycofa dany produkt ze sprzedaży nie ma możliwości pobrania go!!! Pomimo, tego, że wyświetla się nam na naszym koncie zakupowym i mamy przy nim przycisk "pobierz". -
~Makaron / 2023-01-16 20:18Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Składam zamówienie na mąkę, przelewam pieniądze a za kilka dni anulują zamówienie bezczelnie pisząc, że "Przedmiot zwrócony przez klienta". Nawet żałośnicy nie wysłali towaru. Zaletykompletny brakWadyobracanie pieniędzmy klientów przez generowanie zamówień i nie wysyłanie towaru -
~Malgorzata / 2020-08-22 15:12Ocena: 1.00 / 5
Nadal czekam na zwrot pieniedzy !!! Zamówienie anulowali po tygodniu ! Tragedia ZaletyBrakWadyZa mało miejsca by wszystkie opisać -
~Malgorzata / 2021-02-24 16:31Ocena: 1.00 / 5
Witam kupiliśmy z mężem dwa opakowania pisaków suchościeralnech firmy schneider razem koszt 60 zl.Oczywiście pisaki są stare z leżały ledwo je widać na tablicy suchościeralnej po prostu to jest jakaś żenada!Oczywiście nie mamy paragonu bo gdyby tak było rzucili byśmy w Empiku w sklepie w Galerii Krakowskiej w krakowie sprzedawcą na Pysk no jak można sprzedać z leżały towar jeszcze w takiej kwocie!Ludzie co wy robicie w czasie Pan Demi naciąga cię ludzi na stare produkty po prostu odradzam każdemu kto będzie chciał cokolwiek u was kupić i padnie na Pysk nie takie firmy padały w Polsce!!!! -
~Małgorzata / 2021-01-18 17:33Ocena: 1.00 / 5
Czuje się oszukana przez firmę Empik sprawa trwa już 2 miesiące i nie mam ani produktów ani zwrotu pieniędzy!są straszni nie polecam ZaletyŻadnych zaletWadyWszystko -
-
~Małgorzata / 2021-12-14 18:04Ocena: 1.00 / 5
3 grudnia zamowielam zabawki na prezent dla dziecka, 14 grudnia po moich ponagleniach dowiaduje sie, ze nie maja towaru na stanie... zabawki nie przyjda.. szkoda, ze tej zabawki nie ma teraz w innych sklepach. W czasie kiedy zamawialam byla dostepna na znanej platformie sprzedazowej, zaluje ze zamowienie zlozylam w empik. Nie ma teraz pieniedzy ani zabawki. Nigdy wiecej ZaletybrakWadysprzadaja towar ktorego nie maja -
~Mam / 2022-12-21 11:46Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy sklep internetowy po dwóch tygodniach ani produktu ani piniedzy. -
~Mar / 2021-03-28 23:41Ocena: 1.00 / 5
Po tygodniu czekania zadzwoniłam i okazało się, że towaru brak. WadyBrak towaru -
~Marcel / 2019-03-16 16:09Ocena: 1.00 / 5
Empik nie polecam....
Moja karta podarunkowa straciła ważność na nie małą kwotę... Potwierdzam zapomniałem wykorzystać w terminie...
Moje pieniądze zawłaszczył Empik
Byłem w sklepie ale moje argumenty nie trafiają do kierownika... Moja wina..
Pieniędzy nie chcieli oddać tylko te idiotyczne karty podarunkowe... To były moje ostatnie i mojej rodziny zakupy w tym przybtku... Żegnam
Traktujcie tak dalej klienta, z waszej strony brak jakichkolwiek kompromisów. -
~Marcin / 2021-03-26 19:07Ocena: 1.00 / 5
Nie realizują zamówień tłumacząc się błędem cenowym -
~Marcin / 2021-12-12 08:49Ocena: 1.00 / 5
Przez dwa tygodnie zwodzili mnie mailami że wysyłka jest opóźniona ze względu na dużą ilość zamówień a na koniec zamówienie zostaje anulowane. W tej chwili na dwa tygodnie przed świętami trącę dwa prezenty. Z takim podejściem do klienta i poziomem obsługi, to mam nadzieje że niedługo zamkną ten żenujący "biznes" -
~Marcin / 2022-02-18 07:28Ocena: 1.00 / 5
Tak samo jak wszyscy poprzednicy piszą. Dramat z wysyłką. Czekałem tydzień aż wyślą produkt. Pracownicy infolinii tylko klepią ustalone regułki i robią uwierzytelnienie klienta byleby coś gadać. Nie mają wpływa na funkcjonowanie magazynu. Widzą w systemie, że produkt jest na stanie, że ma być wysłany tego samego dnia a później okazuje się, że to trwa tydzień i dostawa jest zmieniana z dnia na dzień. Dno i wodorosty. Zazwyczaj sprawdzam opinie sklepów,z których zamawiam ale w przypadku empiku tego nie zrobiłem i się przejechałem. Pierwsze skojarzenie to poważna duża firma. Jak bardzo można się pomylić .... -
~Marcin / 2022-05-07 06:49Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz wystawiam tak złą opinię komukolwiek. Nie polecam. Zamówiłem tylko jedną rzecz pilot do telewizora. Empik jednak to przerosło. kupując wiedziałem, że trzeba będzie kilka dni poczekać jednak te e kilka dni zamieniło się w dwa tygodnie. Nikt nie raczył zadzwonić i wyjaśnić. Jak sam zacząłem wydzwaniać oszukali mnie, że jest już gotowy do wysłania a po chwili e-mail z informacją, że przesyłka będzie znów opóźniona. Szczerze nie polecam. Zatrzymali się w PRL. WadyBrak profesjonalizmu, wprowadzają w błąd, PRL -
-
~Marcin / 2022-07-02 06:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam pod żadnym względem. Nie mają towaru na stanie który jest niby dostępny w internecie. Wydaje mi się że celowo przyjmują pieniądze pewnie nimi obracają i zwracają po tygodniu przepraszając że nie mają na stanie towaru. Pomyślcie ile dziennie empik.com ma transakcji i jakie to są kwoty. Postępowanie karygodne. -
~Marcin / 2023-11-23 14:26Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu i nerwów na ten sklep. Zgubiona paczka, brak informacji, dopiero po wielu mailach przyznali się, że zgubili. Chcecie szybko i dobrze? Zdecydowanie nie w Empik. Nigdy więcej… ZaletyBrakWadyBrak informacji, oszukiwanie klienta -
~Marcin 12344 / 2020-12-19 00:02Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem książkę, która jest dostępna w wielu salonach w moim mieście po dziś dzień. Jej koszt w salonie to 49,00. Przez internet zamówiłem za 33,00... w konsekwencji otrzymałem maila: " ześć!
Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr ...............
Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby środki jak najszybciej wróciły na Twoje konto - możesz się spodziewać przelewu od nas w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.
Odpowiedzi na mojego maila do dzisiaj nie dostałem. Promocje to tylko złudzenie i pewnie rzucane są tylko dla tych kto pierwszy. Szczerze odradzam.
-
~Marek / 2020-12-14 20:38Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo ostrzegam, nie ryzykujcie zakupów on-line w Empik, zwłaszcza przed Świętami.
Naciągają i żerują na ludzkiej ufności, takie są fakty, gdyż w moim przypadku pomimo przyjęcia zamówienia do realizacji i pobrania środków z karty kredytowej, nie dostarczą mi towaru, gdyż anulowali zamówienie (to są fakty, nie fake news).
Czytając inne opinie Klientów, wygląda na to, że nie jestem jedynym naciągniętym klientem.
Krótko mówiąc oferują coś czego nie mają, ich działalność można więc chyba porównać do piramidy finansowej. Ja dałem się nabrać zamawiając konsolę xbox series x, którą oferowali, ale nie wiem czy kiedykolwiek mieli ją na magazynie.
Dopóki UOKiK, a może i Policja nie zaczną zwalczać tego typu zjawisk, dopóty tego typu firmy będą się czuły bezkarnie. Na razie nie mam, ani konsoli, ani pieniędzy, ani prezentu na Święta.
Liczę, że potraktowani podobnie jak ja Klienci w przyszłości wybiorą inny Sklep, a Empik wyciągnie wówczas wnioski ze swojego postępowania.
Marek
Zaletybrak
strona 70 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
