Empik OSZUKUJE swoich klientów.
Podany termin na stronie internetowej jest tylko po to by ściągnąc klienta - Sklep nie jest w stanie się wyrobić w terminie, ani nawet kilka dni po terminie. Konsultacje telefonicznie nic nie dają. Tam nikt nic nie wie na temat zamówienia. W zasadzie równie dobrze można z automatem rozmawiać. Nawet jak konsultant obiecuje "na pewno wyjdzie dzisiaj" można wsadzić między bajki.
Generalnie wygląda to tak. Duża firma zaczyna handlować wirtualnym towarem (którego nie ma), przyciąga klienta nierealnymi terminami realizacji wiedząc, że tego terminu nie mogą dotrzymać.
Sam handel towarem wirtualnym nie jest czymś złym - problem polega na innych elementach:
- podawanie nierealnych terminów realizacji = okłamywanie klientów
- brak wiedzy konsultantów - tam nikt nie może nic powiedzieć o zamówieniu bo w zasadzie nic nie wie i ma g.... do gadania.
- totalne zaniedbanie klienta - brak kontaktu, brak towaru, brak nawet słowa przepraszam.
- brak chęci pomocy oraz możliwości programowych. W praktyce w NORMALNYM sklepie konsultant zejdzie na magazyn i dowie się jak wygląda sytuacja. W molochach typu empik wszystko działa na zasadzie maili z jednego działu do drugiego, który może ktoś odczyta, a może nie...
Czyli podsumowując - byle nałapać klientów. Mało to profesjonalne i mało etyczne.
Odradzam kupowanie w Empik.com - chyba, że masz możliwość poczekania kilka tygodni na towar i chcesz liczyć, że łaskawie Ci go dostarczą:-]
Na szczęście INTERNET NIE ZAPOMINA..
Zaletynie ma
Wadysame