Wielkie rozczarowanie. Przez ponad rok byłam stałym klientem epoki. Każdego miesiąc kupowałam jakieś książki lub zabawki. Niedawno przeszłam rozczarowanie podjęciem do klienta, skasowalam aplikację empik i znalazłam inną księgarnię. Na dodatek tańsza. Oto powody nich rozczarowan:
1. Pewnego dnia zamówiłam przez aplikację 4 książeczki dla córki. Pomyliłam się przy jednej i przypadkowo zamówiłam e-book. Zapłaciłam. Po chwili, e-book przyszedł mi na maila. Nie pobierając pliku że dzwoniłam na infolinię, podając numer zamówienia, z prośbą o możliwość zamiany tego e-booka na książkę,z możliwością dopłaty, bo książka była droższa. Pani powiedziała, że faktycznie widzi, że plik nie został przez mnie pobrany, ale odmówiła proponowanej przeze mnienzamiany.
2. Żeby kupić taniej książkę trzeba zamówić ja przez aplikację i czekać kilka dni, zanim dojdzie do wybranego sklepu empik, pomijając fakt, że ta sama książka i tak fizycznie znajduje się w sklepie na półce. Jednak żeby ja kupić wprost że sklepu, trzeba zapłacić czasem nawet 20 zł. Więcej.
3. Przed świętami kupiłam mężowi książkę Olgi Tokarczuk "Jakubowe ksiegi", oczywiście przez aplikację, bo było kilkanaście zł. taniej. Odebrałam. W domu okazało się, że egzemplarz ma w środku kilka stron niedodruków (zupełnie puste strony).Pojechałam do sklepu (30km w jedną stronę od mojego miejaca zamoeszkania), zeby wymienicja na pelbowartosciowy egzemplarz. W sklepie było kilka rzędów tych książek na półkach, bo wiadomo -promowany produkt. Powiedziano mi, zeprzyjma ode mnie ta książkę, ale wziąść z półki tej samej nie mogę, bo musiałabym dopłacić,gdyż ta z pilki jest drozsza, niz to co zaplacilam zamawiajac przez apke. Nie koglam w to uwierzyc. Prezent, święta...Oddano mi pieniądze i kazano zamówić sobiebjanponownie przez apka. Przyjechać ponownie za kilka dni i odebrać w tej tańszej cenie.
Skasowalam apka i znalazłam filię księgarni, która ma prostsze zasady. Jak masz kartę klienta, zawsze masz taniej, oddajesz reklamacje, to otrzymujesz dobry towar natychmiast z półki...no chyba, że to tymczasowo nie ma...
Ogólnie empiku nie polecam. Sklep nastawiony na sprzedaż, nie oglądając się na klienta. Zamierzam tam już nie kupować. Państwu też polecam. ZaletyBrak. Myślałam, że ceny, ale q innych księgarniach często jest dużo taniej. Trzeba tylko porozgladac się trochę.
WadyNiejasne zasady. Sposób rozpatrywania reklamacji. Dziwna polityka, brak pelnej wspolpracy pomiędzy połączeniem zamówienia przez aplikacje- sklep stacjonarny..