Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jagerres / 2019-12-19 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    pierwszy i ostatni raz tu zrobiłem zakup. mają klienta w dupie, zapłacił niech czeka. dostarczenie miało być 18/19 grudzień a na 19 ona wcale nie wyjechała.
  • ~oszukany_przez_empik / 2019-12-19 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM przed zamawianiem w tym sklepie internetowym. Przesyłka miała być dostarczona w dniach 18 -19 grudnia, do tej pory nie została nadana. BANDA OSZUSTÓW, przez nich dziecko nie dostanie prezentu.
  • ~Ania. / 2019-12-18 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie czasu i nerwów to radzę nie kupować nic przez empik.com. Sprzedają rzeczy, których nie mają na stanie, nie potrafią konkretnie odpowiedzieć co z przesyłką tzn. kiedy wreszcie zostanie wysłana. To po prostu oszustwo i tyle. Nigdy więcej nic u nich nie kupię, chce tylko otrzymać przesylke i nie mieć już z nimi nic wspolnego.
  • ~Koni / 2019-12-18 20:09
    Ocena: 1.40 / 5
    To jest jakiś cyrk!!! Złożyłam zamowienie 10.12, najpierw miałam problemy z opłaceniem zamówienia od różnych dostawców ze środków własnych- nie ma w ogóle takiej możliwości, pozniej kod nie chciał przyjść przez 2 dni, nastepnie i dowiaduje sie 6 dni przed swietami tj. 18.12 że moje zakupy, a prezenty dla rodziny nie dojdą do mnie bo empik nie ogarnia i zamowienie poprosu anulowal. Chyba powinni ponieść jakieś konsekwencję za nie wywiązanie sie z umowy. Jak dla mnie duzo osob tak jak ja zostało bez prezentów i możliwości zamówienia czegoś jeszcze przed świętami. Zostają już tylko sklepy stacjonarne.

  • ~Anita / 2019-12-17 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 8 grudnia z gwarantowanym czasem dostawy do salonu w ciągu 1-2 dni. Po upływie 5 dni roboczych dalej nie było zrealizowane a ekspedientka w salonie oświadczyła, że zostało dostarczone do sklepu, ale nie zostało jeszcze przyjęte przez obsługę. Dopiero następnego dnia otrzymałam maila z informacją o opóźnieniu zamówienia. Skontaktowałam się z centrum obsługi klienta i otrzymałam informację, że salon został poinformowany o zaistniałej sytuacji i że sklep dokłada wszelkich starań, aby przyspieszyć realizację zamówienia. Po kilku dniach otrzymałam kolejnego maila, tym razem z informacją o anulowaniu zamówienia - bez podania przyczyny. Zwrot środków, jaki rzekomo mam otrzymać, będzie do wykorzystania jedynie w sklepie Empik. Tak więc nie dość, że sklep nie wywiązał się z zawartej umowy sprzedaży, to jeszcze zmusza poszkodowanych klientów, aby dokonali ponownego zakupu!!!
    Stanowczo odradzam korzystanie z wątpliwych usług tego sklepu
  • ~skandal / 2019-12-15 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    tak nie może byc
    W salonach empik jest ewidentnie za malo mieksca na ksiazke mojej kolezanki
    Powinna miec ona przynjamniej 2 rzedy regałów a ma ile ile no prosze panstwa ledwo jedna półka to jest skandal chcialm panstwa o tym poinformowac ponkewaz nowo wydana ksiazka mojej kolezanki zdobyla wielkie uznanie i powinna byc tak samo pokazywana w salonach empik
    Dziekuje
    Dobranoc
  • ~Niezadowolony / 2019-12-13 20:20
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie doczekało się szeregu nieprawidłowości by w końcu i tak zostać anulowane.
    Zamowione zostały 2 produkty 4.12. przewidywany termin dostarczenia był na 7 grudnia. Smartfon został specjalnie zamówiony od dostawcy empik.com - chciałem mieć pewność co do realizacji (dlatego nie wybrałem innego z dostawców zewnętrznych). Całość zamówienia została zapłacona od razu. I punktujemy:
    1) zamówienie zostało rozbite na 2 osobne paczki o czym nikt nie raczył poinformować.
    2) po odebraniu jednej paczki i upływie 3 dni ( termin dostawy już i tak był przekroczony) zadzwoniłem z pytaniem gdzie pozostała część zamówienia. Odpowiedź - "nie ma telefonu na magazynie, nie wiemy kiedy będzie". Mimo zamówienia w dniu 4.12 i informacji na stronie, że sprzedający dostawca empik.com POSIADA DOSTĘPNY PRODUKT.
    3) po wymianie e-maili z prośbą o polubowne rozwiązanie sprawy i dotrzymania warunków umowy i po prostu wysłania towaru, za który się zapłaciło - zamówienie zostało anulowane choć wyraźnie zaznaczyłem, żeby nie anulować tylko przesłać sprzęt nawet i od innego dostawcy...

    Takie zachowanie pokazuje jak firma empik.com traktuje klientów. Nie jest to ich pierwsza wpadka i moja cierpliwość już się skończyła. Sprzedają produkty, których nie posiadają co kwalifikuje się do dalszego wyciągania wniosków na temat rzetelności tej firmy. Nie polecam, odradzam i z całego serca zachęcam do robienia zakupów gdzie indziej. Zostałem najzwyczajniej w świecie oszukany. Zgodnie z ustawą "... sprawa komplikuje się, jeśli dany towar akurat nie będzie dostępny u innych sprzedawców i konsument nie będzie przejawiał ochoty na odstąpienie od umowy, żądając jej wykonania. Sprzedawca powinien wówczas uczynić wszystko, by z umowy się wywiązać i w ustawowym terminie towar „zdobyć” i wydać klientowi. Nie może przy tym obciążać konsumenta żadnymi dodatkowymi kosztami, choćby rzeczywiście je poniósł" zatem empik.com nie wywiązał się z umowy nie dochował należytej staranności przy realizacji umowy.
  • ~Farinelli / 2019-12-13 02:57
    Ocena: 1.40 / 5
    I oto otworzyłem płytę Handel: A Second Set Of Concertos For The Organ z zamówienia nr 10100466041238 z dnia 2019-10-24, płytę, którą usiłuję kupić od lipca 2019 w Empiku i cały czas przysyłają mi buble z uszkodzonym pudełkiem. Najpierw przysłali mi bubla z rozdartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Po uwzględnionej reklamacji przysłali mi kolejny egzemplarz z dokładnie taką samą wadą. W końcu oddali mi pieniądze, bo płyta była niedostępna. Gdy znowu pojawiła się w ofercie, złożyłem kolejne zamówienie i znowu przysłali mi bubla z pogniecioną i naddarta książeczką i pogniecionym pudełkiem, przy czym naddarcie w książeczce jest w takim miejscu, że każde kolejne włożenie książeczki do pudełka tylko je powiększa.
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
  • ~Monika / 2019-12-12 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowienie złożone 1 grudnia. Informacja mailowa po kilku dniach że jeden z produktow jest nie dostepny i opoznia wysylke calego zamowienia. Po kontakcie z biurem obslugi klienta 10 grudnia przesylka zostala podzielona. 12 grudnia otrzymalam produkt ktory podobno opoznial cala wysylke, natomiast reszta ktora wg informacji wysylanych przez sklep byla juz skompletowana nadal nie dotarla. NIE POLECAM.
  • ~Krecik / 2019-12-12 19:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragedia i porażka sprzedaży internetowej sprzedają używany towar. Zakupiłem chromecast audio dostawa trwała 7 dni do paczkomatu i przyjechał ale używany w nie oryginalnym opakowaniu. Uważajcie na Empik nie mają szacunku dla klienta
  • ~Sebastian / 2019-12-12 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo NIE POLECAM.
    Po 5 dniach oczekiwania na przesyłkę dostałem emaila że anulowali moje zamówienie, ponieważ nie mają kupionego przeze mnie towaru.
  • ~W.W / 2019-12-11 09:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Dnia 6.12.2019 zamówiłam choinkę, która miała być prezentem, obserwowałam kilka dni i produkt był cały czas dostępny. W dniu 10.12.2019 dostałam maila z informacja, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru, bez zapytania czy mogą wymienić towar na inny. W ramach „REKOMPENSATY” miałam dostać kod rabatowy o wartości 5 ZŁOTYCH, co według mnie jest totalnym ośmieszeniem. Zamawiałam wiele produktów z ich sklepu, ale teraz wiem, że po takim potraktowaniu nie zrealizuje już żadnego zamówienia i jednocześnie będę odradzać to swoim znajomym. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady- oszustwo
    - nieprofesjonalne podejście do klienta
  • ~babcia / 2019-12-10 16:30
    Ocena: 1.20 / 5
    To nie jest świat dla starych ludzi. Niestety dałam się nabrać na ścieżkę dźwiękową The Mandalorian. Kupując przez internet jako osoba starsza nie zauważyłam, że jest to plik do pobrania -bardzo małe literki. Młodzi ludzie tego nie zrozumieją, jednak nam starszym takie rzeczy w tych czasach się wydarzają. Nie można zwrócić plików nawet nietkniętych. Może to śmieszne dla młodych jednak dla osoby starszej trudne do pojęcia. Stosują komunistyczne zasady, że liczy się regulamin nie człowiek.Zasłaniają się tymże regulaminem. Wyrzuciłam pieniądze w błoto. Jawnie dyskryminują osoby starsze. Są przedstawicielami gerontofobii. Oszukali osobę starszą pewnie niejedną. Skąd tam takie tłumy w salonach jeśli to tacy niesolidni sprzedawcy?
    ZaletyŻadnych
    WadyNiesolidni, pokrętni, cwaniakowaci... Należy trzymać się od nich z daleka!
  • ~M.w. / 2019-12-10 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 26 listopada zamówiłam ze strony internetowej empiku klocki lego, skusiłam się reklamą puszczaną w telewizji 'kup dwa zestawy klocków lego, a drugi zestaw będzie -50% tańszy'. Po kilku dniach od zamówienia otrzymałam informację o anulowaniu mojego zamówienia na JEDNĄ parę klocków oczywiście tą na -50% z powodu braku klocków na magazynie, bez zapytania np.: czy nie mam ochoty wymienić zestawu na jakiś inny... Poirytowana sytuacją napisałam wiadomość do empiku, otrzymałam informację, że mam złożyć ponowne zamówienie za kilka dni. Wszystko było by w porządku gdyby nie to, że kolejne zamówienie skutkowało opłaceniem klocków lego w 100 % wartości ceny (nie w - 50% tak jak było o tym mowa wcześniej), napisałam ponowną wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i o korzystne rozpatrzenie sytuacji dla mnie, od ponad tygodnia cierpliwie czekam na odpowiedź, wczoraj wysłałam wiadomość przypominająca, na którą również nie otrzymałam odpowiedzi.
    Zamawiam mnóstwo rzeczy przez Internet i pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
    Nie polecam.
  • ~Daria / 2019-12-10 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 2 grudnia zakupiłam w Empiku zabawki, które miałam otrzymać do 06 grudnia. Niestety otrzymałam e-maila, że przesyłka będzie w późniejszym terminie, miałam dokonać wyboru i dokonałam, że zgadzam się na przesyłkę z opóźnieniem. Niestety w dniu spodziewanej przesyłki Empik anulował moje zamówienie z informacją, że nie posiada zabawki na magazynie na którą czekam. Sprawdzając na stronie dostepność pdoruktu- oczywiście jest i to dwa razy droższa!! Pisałam dwa e-maile na kontakt oraz dzwoniłam, jednak Empik umywa ręcę, a ja poprostu chce otrzymac towar za który zapłaciłam. Nie satysfakcjonuje mnie zwrot środków, bo za tą samą zabawkę na dzien dzisiejszy musze zapłacić dwa razy więcej! Niestety jedynie czego wymagam to wywiązanie się z Empiku z zawartej umowy i przesłanie mi towaru. Wstyd taka marka a takie przekręty i ten brak kontaktu..... WSTYD i KŁAMCZUCHY Z WAS!
  • ~Łukasz / 2019-12-09 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze.W niedzielę 08.12.2019 przeglądałem na stronie grę Monopoly Avengers cena 150zł w sklepie stacjonarnym ok dobra cena więc wezmę w poniedziałek po pracy(niedziela zamknięte) W poniedziałek kwota 189zł PROMOCJA!!! TO JEST OSZUSTWO
    DZIĘKUJĘ ZA WSPÓŁPRACĘ JUŻ NIC TAM NIE KUPIĘ
    ZaletyBrak straciliście klienta
    WadyNaciagacze
  • ~Farinelli / 2019-12-04 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna rozpakowana płyta Birth of the Symphony Academy of Ancient Music , Egarr Richard z zamówienia nr 10100462793568 z dnia 2019-10-10 i kolejny bubel z nieestetycznie naddartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Reklamacja złożona, a płyta wsiąkła - teraz muszę walczyć i udowadniać, że płytę oddałem do reklamacji. Nie polecam Empiku!!!
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
  • ~Katarzyna / 2019-12-04 22:13
    Ocena: 3.67 / 5
    Skandaliczny poziom obsługi klienta. Anulowanie zamówienia po tygodniu od zakupu z wytlumaczeniem, ze juz nie mają tego produktu. Zerowy kontakt z klientem. Nie polecam.
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Iwa 2020 / 2019-12-03 14:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Oszuści kupiłam na ich stronie telefon zapłaciłam za niego a następnego dnia odesłano mi pieniądze z informacja że telefon kosztuje 700 zł więcej i jeżeli chce go zakupić to w wyższej cenie. Do dnia dzisiejszego mimo pisma w sprawie wydania zakupionego przedmiotu (zwarcia umowy) zero odzewu. ciągle zbywanie. Oszuści Oszuści Oszuści
    WadyNieuczciwy sprzedawca
  • ~Anna / 2019-12-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam u nich książkę, taka samą dostałam w prezencie. Chciałam jedną zwrócić ale ups. Nie oddadzą pieniędzy jedynie karta PODARUNKOWĄ! DLACZEGO ktoś mnie zmusza do ponownych zakupów jakąś kartą PODARUNKOWĄ. Czy ja płaciłam taką KARTĄ? Nie. Zwyczajne chamstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4349
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3844
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882