strona 69 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~sk / 2020-01-22 12:19
Nie posiadają towaru w magazynie, po zamówieniu wydłużają czas dostawy.
Robią biznes za cudzą kasę.
Nie polecam -
-
~Iwona / 2020-01-22 10:49
Składając reklamacje mam wrażenie ze pisze z automatyczna sekretarka. Obiecany kupon jako rekompensata i na obietnicach koniec. Kiedyś dużo tam zamówiłam i polecałam innym jako solidna firma ale się zawiodłam. -
~Lavo DJ / 2020-01-21 23:02
Po odczycie komentarzy płakać się chce...
Niegdyś E-Mpik był na topowej czołowce a teraz... Dno..
Niegdyś można było tam zakupić origalne płyty sprowadzane z całego świata a teraz sami tłoczą gówno...ZaletyNie polecam CDWadyBrak możliwości reklamacji -
~Lavo DJ / 2020-01-21 22:48
W porównaniu z bliżniaczymi produktami z Germanii i Holandii nie wspominając o U.S.czy Japan lub Korea to tłoczenie jak z garnka np. A-Hs kupione w M-pik gra jak Pirate Buy... ZaletyPolish SchaisseWadyPolish idiots Market -
~BOŻENA / 2020-01-20 23:04
Kupiłam 4 różne perfumy na prezenty pod choinkę. obdarowani zgodnie twierdzą że nietrwałe, zareklamowałam..., reklamacje odrzucono.....,perfumy które zamówiłam znam ich trwałość i zapach bo kupuję je od lat.Niestety po godzinie kompletnie nie pachną , sprawdziłam na kilku osobach myśląc że coś z moim nosem nie tak. -
~trsxyre / 2020-01-18 15:07
zamawiałem klawiaturę i myszkę bezprzewodową a dostałem z kablem, miałem sobie już to zostawić ale myszka źle działała, nie polecam -
~J* / 2020-01-12 00:00
NIE POLECAM! Zamówiłam kilka rzeczy 29 listopada 2019 roku, ale nie zależało mi aż tak na czasie więc czekałam spokojnie. Przewidywany termin dostawy minął i dopiero 5 dni później dostałam email o kompletowaniu zamówienia. Słabo, ale dalej się ie denerwowałam bo nie było mi śpieszno. Następnego dnia dostałam email z prośbą o decyzję czy podzielić zamówienie czy czekać na wszystkie produkty. Wybrałam czekanie, bo wolałam pojechać i odebrać w sklepie raz. Następnego dnia wysłali email, że podzielili zamówienie. Jeszcze następnego dnia dostałam email, że jednego produktu już nie mają w magazynie i mogę anulować ten produkt lub całość zamówienia. Anulowałam jeden produkt, bo nie było innego wyjścia i napisałam do obsługi klienta pytanie jak wygląda zwrot za opłacony już z gory produkt i generalnie zasugerowałam, że jak już klient chce czekać na całość to nie powinni dzielić wbrew woli. Zwrotu za ten jeden produkt nadal nie dostałam. Na początku przelali mi 1zł na wewnętrzne środki empika, przy czym produkt kosztował ponad 20zł. Napisałam kolejnego maila, w trakcie były święta i zapewnili mnie, że jak podam dane do przelewu to zwrot zostanie wykonany poprawnie na moje konto. Dziś jest 11 stycznia nowego roku i dostałam zwrot na konto o wysokości 1zł. To jest jakiś absurd, nie wiem skąd im się to wzięło ale cierpliwość mi sie kończy. Nie polecam! Już nigdy nie skorzystam z ich usług. To jest koszmar, żeby człowiek musiał walczyć z nimi o zwrot pieniędzy za niezrealizowany produkt z ich winy. Obsługa rżnie głupa i tyle. -
~Katarzyna / 2020-01-10 09:38
Zaplacilam za serwis Empik Premium na rok 80zl, za miesiac byloby 10zl. Zrezygnowalam po niecalym miesiacu (12.12.2019-7.01.2020) i oddali mi 60zl. "WTF?" mysle. Pani Barbara A. z Centrum Wsparcia Klienta uparcie twierdzi po wymianie 14 maili, ze kwota zostala wyliczona prawidlowo. Twierdzi, ze w tym czasie zlozylam 2 zamowienia i na tej podstawie wyliczono 20zl. Tak na prawde zlozylam 2 zamowienia, ale jedno zostalo natychmiastowo anulowane i nigdy nie zostalo zrealizowane. Pani Barbara mowi - okej, w takim razie bylo jedno, ale to i tak nie zmienia kwoty do zwrotu. Szczegoly owego 'wyliczania' sa nastepujace: 8.85zl za 26 dni przywileju Empik Premium, z ktorego skorzystalam raz skladajac zamowienie (na ksiazke i swieczke, w sumie za troszke ponad 40zl) plus dodatkowo skaskowano mnie 11.07zl za kuriera, gdyz wysylka tak naprawde nie byla darmowa. Idac tym tropem, choc mialam to cale Premium, gdybym przez ten miesiac zlozyla wiecej zamowien musialabym przy rezygnacji z abonamentu zaplacic za nie wszystkie po 11zl mimo 'bezplatnej wysylki' - tak sprytnie i wykwitnie, z niekorzyscia dla klienta zostal wyprodukowany regulamin serwisu. Wychodzi na to, ze gdybym po prostu zlozyla zamowienie i zaplacila za kuriera wyszla by mnie cala ta historia taniej, niz bawienie sie w Empik Premium. Goraco i serdecznie nie polecam. Nie dajcie sie nabrac na hasla 'darmowa wysylka' i 'mozesz zrezygnowac w kazym momencie'. Tak, mozesz, ale za to zaplacisz. Niby dycha to drobna kwota, ale niesmak i omijanie Empiku szerokim lukiem ze mna juz pozostanie.
Widze, ze wklejacie pod kazdym komentarzem ustalona formulke 'Jest nam bardzo przykro, że Państwa zawiedliśmy.' Taaaa, jasne! Wkurzacie coraz wiecej klientow i mam nadzieje, ze za nieglugo empik zwinie sie i przestanie nabijac ludzi w butelke. Na szczescie jest wiele alternatyw, ksiegarn i dyskontow, ktore o wiele lepiej wykonuja swoja prace i maja indywidulane podejscie do kazdej sprawy, zamiast po prostu uzywac CRTL+C CRTL +V.Zaletynie ma -
-
~Lubielazurowy / 2020-01-04 15:10
Wielkie rozczarowanie. Przez ponad rok byłam stałym klientem epoki. Każdego miesiąc kupowałam jakieś książki lub zabawki. Niedawno przeszłam rozczarowanie podjęciem do klienta, skasowalam aplikację empik i znalazłam inną księgarnię. Na dodatek tańsza. Oto powody nich rozczarowan:
1. Pewnego dnia zamówiłam przez aplikację 4 książeczki dla córki. Pomyliłam się przy jednej i przypadkowo zamówiłam e-book. Zapłaciłam. Po chwili, e-book przyszedł mi na maila. Nie pobierając pliku że dzwoniłam na infolinię, podając numer zamówienia, z prośbą o możliwość zamiany tego e-booka na książkę,z możliwością dopłaty, bo książka była droższa. Pani powiedziała, że faktycznie widzi, że plik nie został przez mnie pobrany, ale odmówiła proponowanej przeze mnienzamiany.
2. Żeby kupić taniej książkę trzeba zamówić ja przez aplikację i czekać kilka dni, zanim dojdzie do wybranego sklepu empik, pomijając fakt, że ta sama książka i tak fizycznie znajduje się w sklepie na półce. Jednak żeby ja kupić wprost że sklepu, trzeba zapłacić czasem nawet 20 zł. Więcej.
3. Przed świętami kupiłam mężowi książkę Olgi Tokarczuk "Jakubowe ksiegi", oczywiście przez aplikację, bo było kilkanaście zł. taniej. Odebrałam. W domu okazało się, że egzemplarz ma w środku kilka stron niedodruków (zupełnie puste strony).Pojechałam do sklepu (30km w jedną stronę od mojego miejaca zamoeszkania), zeby wymienicja na pelbowartosciowy egzemplarz. W sklepie było kilka rzędów tych książek na półkach, bo wiadomo -promowany produkt. Powiedziano mi, zeprzyjma ode mnie ta książkę, ale wziąść z półki tej samej nie mogę, bo musiałabym dopłacić,gdyż ta z pilki jest drozsza, niz to co zaplacilam zamawiajac przez apke. Nie koglam w to uwierzyc. Prezent, święta...Oddano mi pieniądze i kazano zamówić sobiebjanponownie przez apka. Przyjechać ponownie za kilka dni i odebrać w tej tańszej cenie.
Skasowalam apka i znalazłam filię księgarni, która ma prostsze zasady. Jak masz kartę klienta, zawsze masz taniej, oddajesz reklamacje, to otrzymujesz dobry towar natychmiast z półki...no chyba, że to tymczasowo nie ma...
Ogólnie empiku nie polecam. Sklep nastawiony na sprzedaż, nie oglądając się na klienta. Zamierzam tam już nie kupować. Państwu też polecam.ZaletyBrak. Myślałam, że ceny, ale q innych księgarniach często jest dużo taniej. Trzeba tylko porozgladac się trochę.WadyNiejasne zasady. Sposób rozpatrywania reklamacji. Dziwna polityka, brak pelnej wspolpracy pomiędzy połączeniem zamówienia przez aplikacje- sklep stacjonarny.. -
~Ewelina / 2020-01-03 22:23
Nie polecam, mają gdzieś klientów. Brak informacji kiedy pojawi się produkt, można czekać rok i status się nie zmieni. Infolinia sympatyczne panie, które w gruncie rzeczy nic nie potrafią załatwić. Odradzam. -
~Pamela / 2020-01-02 18:50
Najgorszy sklep internetowy na jakim robiłam zakupy. 3 zamówienia i czekam na ich realizację 3tygodnie. Wysyłają termin realizacji a i tak go nie dotrzymują! Reklamację nic nie pomagają totalna olewka klienta. ???? ZaletyZero zaletWadyOszuści, krętacze! -
~Myszka123 / 2020-01-02 12:48
Zamówienie złożone 9 grudnia otrzymałam 31 grudnia. Co chwile otrzymywałam e-mail ze zmianą czasu dostawy. Pierwszy i ostatni raz zamówienie złożyłam w Empiku ZaletyŚpiwór ciepłyWadyNie zauwazylam -
~Mmm / 2020-01-02 07:47
Tragedia ! Zamówiłam paczkę 17.12.19 r miała dotrzeć do mnie 23.12.19 , paczki nie ma do tej pory tłumacza się ze szczoteczka soniczna,która zamówiłam była nie kompletna i wyślą ja jak tylko skompletują. Z firmą roneberg kontakt jeszcze gorszy nie odbierają telefonów, na mejle nie odpisują. Tragedia !!!! Nie polecam !!!! Stracone pieniądze i nerwy. A pączki jak nie dostałam tak nie mam. -
~Sławek / 2019-12-31 19:41
UWAGA!!!pomimo przyjęcia zamówienia i opłaty za tranzakcję,brak realizacji zamówienia empik nie chce wziąć odpowiedzialności za tranzakcję. ZaletybrakWadybrak realizacji zamówienia,brak odpowiedzialności. -
~Zosia / 2019-12-30 09:44
Jedno zamówienie podzielone na trzy przesyłki,o co mnie nikt nie zapytał czy wyrażam zgodę, a celowo kupowałam w jednym sklepie płacąc drożej żeby był jeden odbiór.w Empiku odbiór co trzy dni.z terminu realizacji podanego na stronie sklepu zrobiło się osiem dni.w dodatku płyta kupione wersja deluks a przesłali zwykła edycję czyli trzeba przesyłki kurierskie otwierac w sklepie bo potem jest problem -
~Kamil / 2019-12-29 16:03
Towar zamówiony 17.12.2019. Po 3 dniach sklep anuluje zamówienie tłumacząc się brakiem towaru na magazynie (jakby nie wiedzieli tego od razu...). Na zwrot pieniędzy czekam już 9 dzień, choć miały być po 3 dniach...Obsługa klienta fatalna. Zachowują się jak firma-krzak. Odradzam zakupy u nich. Szczególnie odradzam zakupy przed świętami... -
-
~Karol / 2019-12-27 17:56
Zabawka którą kupiłem niezgodna z opisem, posiada ślady użytkowania. Brak możliwości zwrotu towaru w sklepie. Wysoka cena. -
~madziarkal / 2019-12-27 13:24
Kupuję prezenty z dużym wyprzedzeniem, tak też było w tym roku. Kupiłam dla córki płytę CD pod choinkę. Często zdarza się że prezenty pod choinką się dublują i tak się u nas stało. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że mogę jedynie zwrócić ww towar gdyż nie ma możliwości wymiany na inny. Ale zwrot jest w terminie 14dni od otrzymania przesyłki. Zamawiam wcześniej gdyż już mi się zdarzyło że nie otrzymałam przesyłki zgodnie z przewidzianą datą dostawy. Nigdzie indziej nie ma problemu z wymianą produktu na inny. Obsługa klienta firmy Empik doradziła mi abym odsprzedała płytę na jakimś portalu. Niestety do tej pory nie miałam żadnych przykrych niespodzianek. Jednakże w tym roku to były ostatnie zakupy które robiłam w Empiku, będę korzystać z innych sklepów lub księgarni internetowych. -
~Grażyna / 2019-12-24 22:16
Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie. -
~Grażyna / 2019-12-24 22:15
Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
strona 69 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »