Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lusia / 2022-12-06 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kamilo zgadzam się z tobą. Mnie też tak oszukali. Wymagali adresu do doręczenia książki, w opisie było wyraźnie,że to książka z załącznikami,a teraz mi wmawiają,że zamówiłam audiobooka i niby w wielu miejscach mnie przy zamówieniu informowali,co jest bzdurą,co potwierdzają też wpisy innych oszukanych. Zwróciłam się o opinię do Rzecznika i ten odpisał,że jeśli produkt był niezgodny z opisem mimo,że jest to audiobook,mam prawo do zwrotu lub wymiany na produkt zgodny z opisem. Wyslalam do do Empiku,ale widząc ilość oszukanych,nie wierzę by dobrowolnie oddali mi pieniądze lub wymienili audiobooka na książkę z opisu. Może wszyscy oszukani powinni się zjednoczyć i wspólnie zadziałać jakimś wnioskiem zbiorowym by ukrucić oszukiwanie ludzi.
  • ~lysy0204 / 2022-11-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli nie ogarniacie stanu na sklepie to może czas zmienić magazyniera?
  • ~Łukasz / 2019-12-09 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze.W niedzielę 08.12.2019 przeglądałem na stronie grę Monopoly Avengers cena 150zł w sklepie stacjonarnym ok dobra cena więc wezmę w poniedziałek po pracy(niedziela zamknięte) W poniedziałek kwota 189zł PROMOCJA!!! TO JEST OSZUSTWO
    DZIĘKUJĘ ZA WSPÓŁPRACĘ JUŻ NIC TAM NIE KUPIĘ
    ZaletyBrak straciliście klienta
    WadyNaciagacze
  • ~Łukasz / 2020-12-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 5/11/2020. Zaginęło w trakcie co oczywiście się zdarza. Od miesiąca Empik nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie kiedy sprawa się zakończy. Jesteśmy za każdym razem informowani, że sprawa przekazywana jest do różnych działów. Nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z kierownikiem, który próbowałby zadbać o zadowolenie klienta. Sprawa zgłoszona na Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Pozostaje czekać (nie wiem ile ) i nigdy nie wracać do tego sklepu.
    WadyDostawa, obsługa klienta, Brak informacji do klienta. Po wielu lat korzystania z oferty Empik nie mam zamiaru już wracać. Szkoda
  • ~Łukasz / 2020-12-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z dnia 25.11.20 na dziań 13.12.20 jest nadal na etapie "zamówienie". Kupiłem coś na Mikołajki. Zamówienie na ponad 800żł. Co jeden/dwa dni dostaje meile z informacją, że się przedłuży. W ramach rekompensaty moge zrobić u nich zkupy z rabatem, ale uwaga: tylko w sklepie stacjonarny i tylko do 200 zł... Amatorszczyzna.
    Chcesz coś kupić? To wejdź tradycyjnie na Allegro - dostaniesz towar
    (góra) za dwa dni.
  • ~Łukasz / 2021-03-08 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 10 dniach od zamówienia złożyłem 3 reklamacje. Towaru nie otrzymałem. Nie wiedzą o co chodzi.
    Nie mają towaru na stanie.
  • ~Łukasz / 2021-11-25 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa Łuków Empik Pani rozmawia z klientem i grzebie w telefonie i oczywiście nic nie wie.????
  • ~M / 2020-04-15 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar został do mnie wysłany 19 marca niestety do dzisiaj do mnie nie dotarł , tłumacza sie pomyłka ze strony poczty polskiej , złożyli reklamacje usługi i tak czekam ... infolinia to jedna porażka .... na prośbę o zwrot pieniędzy zostałam poproszona jeszcze o cierpliwość !!!!! Czy chroni nas wogole jakies prawo ja sie pytam !! Wydałam prawie 400 zł na prezenty , koniec końców nie mam nic ...
    Dodałam opinie na Opineo ale dziwnym trafem str już nie funkcjonuje
  • ~M.w. / 2019-12-10 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 26 listopada zamówiłam ze strony internetowej empiku klocki lego, skusiłam się reklamą puszczaną w telewizji 'kup dwa zestawy klocków lego, a drugi zestaw będzie -50% tańszy'. Po kilku dniach od zamówienia otrzymałam informację o anulowaniu mojego zamówienia na JEDNĄ parę klocków oczywiście tą na -50% z powodu braku klocków na magazynie, bez zapytania np.: czy nie mam ochoty wymienić zestawu na jakiś inny... Poirytowana sytuacją napisałam wiadomość do empiku, otrzymałam informację, że mam złożyć ponowne zamówienie za kilka dni. Wszystko było by w porządku gdyby nie to, że kolejne zamówienie skutkowało opłaceniem klocków lego w 100 % wartości ceny (nie w - 50% tak jak było o tym mowa wcześniej), napisałam ponowną wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i o korzystne rozpatrzenie sytuacji dla mnie, od ponad tygodnia cierpliwie czekam na odpowiedź, wczoraj wysłałam wiadomość przypominająca, na którą również nie otrzymałam odpowiedzi.
    Zamawiam mnóstwo rzeczy przez Internet i pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
    Nie polecam.
  • ~maci / 2022-01-24 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowana możliwość kupowanie ebookow za pośrednictwem pieniędzy zdeponowanych na Twoje środki.
  • ~Maciej / 2021-02-05 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie 40100806574427 sprzedawca pobrał pieniądze, natychmiast poinformował mnie, że nie ma towaru, mijają 3 tygodni, pieniądze nie zostały oddane. Na infolinii mnie zwodzą co do terminu przelewu. Sprzedawca mnie okłamał co do terminu zwrotu środków. Sprzedawca działa nieprofesjonalnie przetrzymując nieswoje pieniądze tak długi czas, jest to niezgodne z prawem i nieetyczne. OSTRZEGAM.
    Zaletybrak
    Wadynie zwracają pieniędzy
  • ~Maciej / 2023-02-03 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! Oszuści. Zamówiłem produkt dostępny na stronie i zapłaciłem. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie zadzwoniła Pani z empik.com i poprosiła o anulowanie zamówienia. Masakra. Powiedziałem, że ja chce aby zrealizowano moje zamówienie. Wszystko utknęło wraz z moimi pieniędzmi.
    Wadypo kilkunastu dniach od zakupu, zmuszają aby anulować zapłacone już zgłoszenie
  • ~MACIEJ / 2023-11-21 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    EMPIK TO OSZUŚCI ! OMIJAĆ ICH Z DALEKA ! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI. PRZEKAZUJCIE TĄ INFORMACJE WSZSYTKIM SWOIM ZNAJOMYM.
  • ~Maciek / 2021-01-16 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem kilka książek. Niestety przyszły do mnie w fatalnym stanie - część ewidentnie zamokła, ale zdarzyła się książka, która ewidentnie była mocno używana, by nie powiedzieć, że wręcz brudna. Książki po 10 latach użytkowania mam w lepszym stanie. Reklamowałem produkt, prosząc o nowe książki. Empik postanowił mi zwrócić pieniądze. Można powiedzieć ok, mogę kupić gdzie indziej. Ale Empik uznał, że kwot z kodów rabatowych, czy też wykorzystanej zniżki za przystąpienie do pakietu premium już mi nie odda.
  • ~Maciek / 2022-12-06 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiasz na stronie empik.com, a kiedy chcesz zwrócić, to okazuje się, że nie możesz zwrócić w salonie, tylko na własny koszt musisz odesłać do jakiegoś zewnętrznego sprzedawcy.
  • ~madziapl / 2020-12-22 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zamówiłam książki pod choinkę dla mojej mamy. Zamówienie złożyłam 12.12.2019. Przy zamówieniu było wyrażnie napisane: WYSYŁKA W 24 GODZINY OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. Po trzech dniach przyszedł mail że czas wysyłki się wydłóży i moje zamówienie zostanie dostarczone 22.12, po czym 22.12 przyszedł mail, że czas wysyłki znowu się wydłóży i moja przesyłka przyjdzie 28.12! Zamówienie nie dotarło na czas, a ja byłam załamana sytuacją, bo książki były od całej rodziny. Wyszło że wszyscy dostali prezenty, tylko nie ona.
  • ~Mag,fle / 2020-12-20 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 3 dni przed Świętami informacja o anulowaniu zamówienia że względu na braki w asortymencie. Jestem szczerze zdziwiona i mocno rozczarowana jak Empik coraz gorzej traktuje swoich klientów. Nie rozumiem sprzedawania asortymentu, którego się nie posiada. Albo zła organizacja albo jakaś pomyłka. Poszkodowany klient nikogo nie interesuje.

    Nie polecam
  • ~Magda / 2017-01-20 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie na empikfoto 13.01 i tego samego dnia dostałam potwierdzenie realizacji a także termin dostawy na 20.01. Dzisiaj dostałam maila, że zamóiwenie dopiero przekazują kurierowi!!! Co za ŻENADA!!!
    To nasz pierwszy dzień babci i dziadka a ja nie mam co dać!!!
    PONIŻEJ KRYTYKI!!!!
    Odradzam zakup na empik com i sama już nic nie zamówię
  • ~Magda / 2021-12-06 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na swoje zamówienie czekam już ponad dwa tygodnie, codziennie obsługa mi odpisuje, że dziś paczka opuści magazyn. Banda oszustów. Żenada
  • ~Magda / 2022-11-25 18:27
    Ocena: 1.00 / 5


    Bardzo źle działająca aplikacja do komunikacji z użytkownikiem.

    Brak pomysłu na rozwiązanie możliwości zwrotu książki na e-book w momencie pomyłki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164