Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2021-12-14 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    3 grudnia zamowielam zabawki na prezent dla dziecka, 14 grudnia po moich ponagleniach dowiaduje sie, ze nie maja towaru na stanie... zabawki nie przyjda.. szkoda, ze tej zabawki nie ma teraz w innych sklepach. W czasie kiedy zamawialam byla dostepna na znanej platformie sprzedazowej, zaluje ze zamowienie zlozylam w empik. Nie ma teraz pieniedzy ani zabawki. Nigdy wiecej
    Zaletybrak
    Wadysprzadaja towar ktorego nie maja
  • ~Mam / 2022-12-21 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy po dwóch tygodniach ani produktu ani piniedzy.
  • ~Mar / 2021-03-28 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu czekania zadzwoniłam i okazało się, że towaru brak.
    WadyBrak towaru
  • ~Marcel / 2019-03-16 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik nie polecam....
    Moja karta podarunkowa straciła ważność na nie małą kwotę... Potwierdzam zapomniałem wykorzystać w terminie...
    Moje pieniądze zawłaszczył Empik
    Byłem w sklepie ale moje argumenty nie trafiają do kierownika... Moja wina..
    Pieniędzy nie chcieli oddać tylko te idiotyczne karty podarunkowe... To były moje ostatnie i mojej rodziny zakupy w tym przybtku... Żegnam
    Traktujcie tak dalej klienta, z waszej strony brak jakichkolwiek kompromisów.
  • ~Marcin / 2021-03-26 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie realizują zamówień tłumacząc się błędem cenowym
  • ~Marcin / 2021-12-12 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez dwa tygodnie zwodzili mnie mailami że wysyłka jest opóźniona ze względu na dużą ilość zamówień a na koniec zamówienie zostaje anulowane. W tej chwili na dwa tygodnie przed świętami trącę dwa prezenty. Z takim podejściem do klienta i poziomem obsługi, to mam nadzieje że niedługo zamkną ten żenujący "biznes"
  • ~Marcin / 2022-02-18 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak samo jak wszyscy poprzednicy piszą. Dramat z wysyłką. Czekałem tydzień aż wyślą produkt. Pracownicy infolinii tylko klepią ustalone regułki i robią uwierzytelnienie klienta byleby coś gadać. Nie mają wpływa na funkcjonowanie magazynu. Widzą w systemie, że produkt jest na stanie, że ma być wysłany tego samego dnia a później okazuje się, że to trwa tydzień i dostawa jest zmieniana z dnia na dzień. Dno i wodorosty. Zazwyczaj sprawdzam opinie sklepów,z których zamawiam ale w przypadku empiku tego nie zrobiłem i się przejechałem. Pierwsze skojarzenie to poważna duża firma. Jak bardzo można się pomylić ....
  • ~Marcin / 2022-05-07 06:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz wystawiam tak złą opinię komukolwiek. Nie polecam. Zamówiłem tylko jedną rzecz pilot do telewizora. Empik jednak to przerosło. kupując wiedziałem, że trzeba będzie kilka dni poczekać jednak te e kilka dni zamieniło się w dwa tygodnie. Nikt nie raczył zadzwonić i wyjaśnić. Jak sam zacząłem wydzwaniać oszukali mnie, że jest już gotowy do wysłania a po chwili e-mail z informacją, że przesyłka będzie znów opóźniona. Szczerze nie polecam. Zatrzymali się w PRL.
    WadyBrak profesjonalizmu, wprowadzają w błąd, PRL
  • ~Marcin / 2022-07-02 06:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pod żadnym względem. Nie mają towaru na stanie który jest niby dostępny w internecie. Wydaje mi się że celowo przyjmują pieniądze pewnie nimi obracają i zwracają po tygodniu przepraszając że nie mają na stanie towaru. Pomyślcie ile dziennie empik.com ma transakcji i jakie to są kwoty. Postępowanie karygodne.
  • ~Marcin / 2023-11-23 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i nerwów na ten sklep. Zgubiona paczka, brak informacji, dopiero po wielu mailach przyznali się, że zgubili. Chcecie szybko i dobrze? Zdecydowanie nie w Empik. Nigdy więcej…
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji, oszukiwanie klienta
  • ~Marcin 12344 / 2020-12-19 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem książkę, która jest dostępna w wielu salonach w moim mieście po dziś dzień. Jej koszt w salonie to 49,00. Przez internet zamówiłem za 33,00... w konsekwencji otrzymałem maila: " ześć!

    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr ...............


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby środki jak najszybciej wróciły na Twoje konto - możesz się spodziewać przelewu od nas w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Odpowiedzi na mojego maila do dzisiaj nie dostałem. Promocje to tylko złudzenie i pewnie rzucane są tylko dla tych kto pierwszy. Szczerze odradzam.
  • ~Marek / 2020-12-14 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo ostrzegam, nie ryzykujcie zakupów on-line w Empik, zwłaszcza przed Świętami.
    Naciągają i żerują na ludzkiej ufności, takie są fakty, gdyż w moim przypadku pomimo przyjęcia zamówienia do realizacji i pobrania środków z karty kredytowej, nie dostarczą mi towaru, gdyż anulowali zamówienie (to są fakty, nie fake news).
    Czytając inne opinie Klientów, wygląda na to, że nie jestem jedynym naciągniętym klientem.
    Krótko mówiąc oferują coś czego nie mają, ich działalność można więc chyba porównać do piramidy finansowej. Ja dałem się nabrać zamawiając konsolę xbox series x, którą oferowali, ale nie wiem czy kiedykolwiek mieli ją na magazynie.
    Dopóki UOKiK, a może i Policja nie zaczną zwalczać tego typu zjawisk, dopóty tego typu firmy będą się czuły bezkarnie. Na razie nie mam, ani konsoli, ani pieniędzy, ani prezentu na Święta.
    Liczę, że potraktowani podobnie jak ja Klienci w przyszłości wybiorą inny Sklep, a Empik wyciągnie wówczas wnioski ze swojego postępowania.
    Marek

    Zaletybrak
  • ~Marek / 2021-01-19 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa praktycznie otarła się o policje. Nigdy nie spotkałem się z tak fatalnym sklepem internetowym. Dlaczego ten sklep jeszcze funkcjonuje? Historia praktycznie nieprawdopodobna. Gdyby mnie nie spotkała, innej osobie bym nawet nie uwierzył, że może istnieć taka niekompetencja. Ten sklep polecam jedynie moim wrogom, chociaż aż takich nie mam.
    ZaletyBrak
    WadyBałagan niekompetencja nieuczciwość mógłbym tak pisać godzinami
  • ~Marek / 2021-03-20 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny badziew. Sprzedają tego czego nie ma. Omijać te gówno z daleka.
    ZaletyŻadne
    WadySzajs jakich mało
  • ~Marek / 2021-07-26 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Właśnie dostałem perfum zamówiony na stronie EMPIK . Czekałem na to tydzień i dostałem tester na którym wyraźnie jest napisane "not for sale ". Mało tego nie dostałem żadnego rachunku nawet e-mailem.
    Jeżeli spodziewacie się oryginalnego produktu z EMPIK możecie się rozczarować.
  • ~Marek / 2022-08-16 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin dostawy towaru to jakieś żarty. W opisie produktu była informacja, że wysyłają w ciągu 4, 5 dni i dlatego zdecydowałem się na zakup, wysłali po 14 dniach. Jak komuś zależy na czasie dostawy to radzę zamówić gdzieś indziej.
  • ~Marek / 2023-01-18 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona jednym krotkim slowem CH*J nie strona
    Zamowilem buty w niedziele nie cierpliwie oczekujac na nie a tu w srode nagle odsylaja kase.. Bez zadnych wiadomosci ani nic. STRONA TO JEDEN WIELKI WAŁEK NIE POLECAM TU ZAMAWIAC!!!!
    OSZUSCI
  • ~Maria / 2022-12-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, myślałam że firma empik to jest porządna firma a to jest kit nie firma, zamawiam lalkę 14 grudnia a 21 grudnia dostaję odpowiedz że anulujecie zamówienie !!!! Gdzie 18 grudnia dostałam melia że w ciągu 1-2 dni będzie paczka w sklepie i wam jest przykro za nieudogodnienia i co mam zrobić 3 dni przed świętami gdzieś mam wasze przeprosiny, ostatni raz kupiłam cokolwiek z tej firmy.
  • ~Marian / 2021-12-06 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlozone zamowienie 27 listopada, gdzie wszystkie produkty byly dostepne. Dostawa miala byc do 6 grudnia ale jak sie pozniej okazalo bo oczywiscie nikt nie raczyl sie odezwac i powiedziec ani nawet maila napisac to jeden z produktow nie byl dostepny i zamowienie sobie czeka bo moze kiedys dostawca bedzie to mial jesli w ogole odpowie na ich zapytanie, ktore pewnie nawet nie wyszlo jeszcze. Banda zlodzieji i oszustow. Zero wsparcia ze strony obslugi klienta, nikt nie raczy sie odezwac nic powiedziec, dziecko odlicza dni do przyjscia prezentu urodzinowego a oni maja to w dupie. Rozumiem, ze sa swieta ale wystarczy napisac mail i poinformowac, ze to potrwa bo czegos nie ma i ze mozna anulowac zamowienie lub zrobic cos innego zamiast czekac w nieskonczonosc. Oczywiscie nikt tego nie zrobi bo 400zl jest w obiegu i firma sobie dziala w najlepsze. Nie polecam tego bajzlu a oblugi klienta nie zatrudnil bym nawet do sprzedawania kapsli na festynie piwnym.
    Zaletyjedyna zaleta, ze ktos odbiera telefon jak sie dzwoni.
    WadyWad jest tyle, ze te okienko wypadnie z ramy
  • ~Marianna / 2021-11-26 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma Empik to jakaś kpina. Zamówienie zostało złożone 19 listopada, dostawa miała nastąpić 23.11, informacja, że termin zostaje wydłużony z powodu dużej ilości Zamówień. Po kilku dniach od planowej finalizacji, zero odzewu z ich strony, po mojej interwencji pani zachęca mnie do anulowania zamówienia, bo produkt niedostępny. Twierdzą, że niedostępny, a na stronie widnieje dalej jako dostępny. Żarty sobie z ludzi robią. Marne tłumaczenie z ich strony, że stany magazynowe im się nie aktualizują w czasie rzeczywistym. No śmiech na sali. Sprzedają coś czego nie ma, no jak tak można. Nigdy więcej nie zrobię żadnego zakupu w tej firmie. Serdecznie odradzam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882