Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2020-01-10 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaplacilam za serwis Empik Premium na rok 80zl, za miesiac byloby 10zl. Zrezygnowalam po niecalym miesiacu (12.12.2019-7.01.2020) i oddali mi 60zl. "WTF?" mysle. Pani Barbara A. z Centrum Wsparcia Klienta uparcie twierdzi po wymianie 14 maili, ze kwota zostala wyliczona prawidlowo. Twierdzi, ze w tym czasie zlozylam 2 zamowienia i na tej podstawie wyliczono 20zl. Tak na prawde zlozylam 2 zamowienia, ale jedno zostalo natychmiastowo anulowane i nigdy nie zostalo zrealizowane. Pani Barbara mowi - okej, w takim razie bylo jedno, ale to i tak nie zmienia kwoty do zwrotu. Szczegoly owego 'wyliczania' sa nastepujace: 8.85zl za 26 dni przywileju Empik Premium, z ktorego skorzystalam raz skladajac zamowienie (na ksiazke i swieczke, w sumie za troszke ponad 40zl) plus dodatkowo skaskowano mnie 11.07zl za kuriera, gdyz wysylka tak naprawde nie byla darmowa. Idac tym tropem, choc mialam to cale Premium, gdybym przez ten miesiac zlozyla wiecej zamowien musialabym przy rezygnacji z abonamentu zaplacic za nie wszystkie po 11zl mimo 'bezplatnej wysylki' - tak sprytnie i wykwitnie, z niekorzyscia dla klienta zostal wyprodukowany regulamin serwisu. Wychodzi na to, ze gdybym po prostu zlozyla zamowienie i zaplacila za kuriera wyszla by mnie cala ta historia taniej, niz bawienie sie w Empik Premium. Goraco i serdecznie nie polecam. Nie dajcie sie nabrac na hasla 'darmowa wysylka' i 'mozesz zrezygnowac w kazym momencie'. Tak, mozesz, ale za to zaplacisz. Niby dycha to drobna kwota, ale niesmak i omijanie Empiku szerokim lukiem ze mna juz pozostanie.

    Widze, ze wklejacie pod kazdym komentarzem ustalona formulke 'Jest nam bardzo przykro, że Państwa zawiedliśmy.' Taaaa, jasne! Wkurzacie coraz wiecej klientow i mam nadzieje, ze za nieglugo empik zwinie sie i przestanie nabijac ludzi w butelke. Na szczescie jest wiele alternatyw, ksiegarn i dyskontow, ktore o wiele lepiej wykonuja swoja prace i maja indywidulane podejscie do kazdej sprawy, zamiast po prostu uzywac CRTL+C CRTL +V.
    Zaletynie ma
  • ~Lubielazurowy / 2020-01-04 15:10
    Ocena: 3.60 / 5
    Wielkie rozczarowanie. Przez ponad rok byłam stałym klientem epoki. Każdego miesiąc kupowałam jakieś książki lub zabawki. Niedawno przeszłam rozczarowanie podjęciem do klienta, skasowalam aplikację empik i znalazłam inną księgarnię. Na dodatek tańsza. Oto powody nich rozczarowan:
    1. Pewnego dnia zamówiłam przez aplikację 4 książeczki dla córki. Pomyliłam się przy jednej i przypadkowo zamówiłam e-book. Zapłaciłam. Po chwili, e-book przyszedł mi na maila. Nie pobierając pliku że dzwoniłam na infolinię, podając numer zamówienia, z prośbą o możliwość zamiany tego e-booka na książkę,z możliwością dopłaty, bo książka była droższa. Pani powiedziała, że faktycznie widzi, że plik nie został przez mnie pobrany, ale odmówiła proponowanej przeze mnienzamiany.
    2. Żeby kupić taniej książkę trzeba zamówić ja przez aplikację i czekać kilka dni, zanim dojdzie do wybranego sklepu empik, pomijając fakt, że ta sama książka i tak fizycznie znajduje się w sklepie na półce. Jednak żeby ja kupić wprost że sklepu, trzeba zapłacić czasem nawet 20 zł. Więcej.
    3. Przed świętami kupiłam mężowi książkę Olgi Tokarczuk "Jakubowe ksiegi", oczywiście przez aplikację, bo było kilkanaście zł. taniej. Odebrałam. W domu okazało się, że egzemplarz ma w środku kilka stron niedodruków (zupełnie puste strony).Pojechałam do sklepu (30km w jedną stronę od mojego miejaca zamoeszkania), zeby wymienicja na pelbowartosciowy egzemplarz. W sklepie było kilka rzędów tych książek na półkach, bo wiadomo -promowany produkt. Powiedziano mi, zeprzyjma ode mnie ta książkę, ale wziąść z półki tej samej nie mogę, bo musiałabym dopłacić,gdyż ta z pilki jest drozsza, niz to co zaplacilam zamawiajac przez apke. Nie koglam w to uwierzyc. Prezent, święta...Oddano mi pieniądze i kazano zamówić sobiebjanponownie przez apka. Przyjechać ponownie za kilka dni i odebrać w tej tańszej cenie.
    Skasowalam apka i znalazłam filię księgarni, która ma prostsze zasady. Jak masz kartę klienta, zawsze masz taniej, oddajesz reklamacje, to otrzymujesz dobry towar natychmiast z półki...no chyba, że to tymczasowo nie ma...
    Ogólnie empiku nie polecam. Sklep nastawiony na sprzedaż, nie oglądając się na klienta. Zamierzam tam już nie kupować. Państwu też polecam.
    ZaletyBrak. Myślałam, że ceny, ale q innych księgarniach często jest dużo taniej. Trzeba tylko porozgladac się trochę.
    WadyNiejasne zasady. Sposób rozpatrywania reklamacji. Dziwna polityka, brak pelnej wspolpracy pomiędzy połączeniem zamówienia przez aplikacje- sklep stacjonarny..
  • ~Ewelina / 2020-01-03 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, mają gdzieś klientów. Brak informacji kiedy pojawi się produkt, można czekać rok i status się nie zmieni. Infolinia sympatyczne panie, które w gruncie rzeczy nic nie potrafią załatwić. Odradzam.
  • ~Pamela / 2020-01-02 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy na jakim robiłam zakupy. 3 zamówienia i czekam na ich realizację 3tygodnie. Wysyłają termin realizacji a i tak go nie dotrzymują! Reklamację nic nie pomagają totalna olewka klienta. ????
    ZaletyZero zalet
    WadyOszuści, krętacze!
  • ~Myszka123 / 2020-01-02 12:48
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówienie złożone 9 grudnia otrzymałam 31 grudnia. Co chwile otrzymywałam e-mail ze zmianą czasu dostawy. Pierwszy i ostatni raz zamówienie złożyłam w Empiku
    ZaletyŚpiwór ciepły
    WadyNie zauwazylam
  • ~Mmm / 2020-01-02 07:47
    Ocena: 1.60 / 5
    Tragedia ! Zamówiłam paczkę 17.12.19 r miała dotrzeć do mnie 23.12.19 , paczki nie ma do tej pory tłumacza się ze szczoteczka soniczna,która zamówiłam była nie kompletna i wyślą ja jak tylko skompletują. Z firmą roneberg kontakt jeszcze gorszy nie odbierają telefonów, na mejle nie odpisują. Tragedia !!!! Nie polecam !!!! Stracone pieniądze i nerwy. A pączki jak nie dostałam tak nie mam.
  • ~Sławek / 2019-12-31 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!!pomimo przyjęcia zamówienia i opłaty za tranzakcję,brak realizacji zamówienia empik nie chce wziąć odpowiedzialności za tranzakcję.
    Zaletybrak
    Wadybrak realizacji zamówienia,brak odpowiedzialności.
  • ~Zosia / 2019-12-30 09:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Jedno zamówienie podzielone na trzy przesyłki,o co mnie nikt nie zapytał czy wyrażam zgodę, a celowo kupowałam w jednym sklepie płacąc drożej żeby był jeden odbiór.w Empiku odbiór co trzy dni.z terminu realizacji podanego na stronie sklepu zrobiło się osiem dni.w dodatku płyta kupione wersja deluks a przesłali zwykła edycję czyli trzeba przesyłki kurierskie otwierac w sklepie bo potem jest problem
  • ~Kamil / 2019-12-29 16:03
    Ocena: 1.80 / 5
    Towar zamówiony 17.12.2019. Po 3 dniach sklep anuluje zamówienie tłumacząc się brakiem towaru na magazynie (jakby nie wiedzieli tego od razu...). Na zwrot pieniędzy czekam już 9 dzień, choć miały być po 3 dniach...Obsługa klienta fatalna. Zachowują się jak firma-krzak. Odradzam zakupy u nich. Szczególnie odradzam zakupy przed świętami...
  • ~Karol / 2019-12-27 17:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zabawka którą kupiłem niezgodna z opisem, posiada ślady użytkowania. Brak możliwości zwrotu towaru w sklepie. Wysoka cena.
  • ~madziarkal / 2019-12-27 13:24
    Ocena: 3.20 / 5
    Kupuję prezenty z dużym wyprzedzeniem, tak też było w tym roku. Kupiłam dla córki płytę CD pod choinkę. Często zdarza się że prezenty pod choinką się dublują i tak się u nas stało. Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się, że mogę jedynie zwrócić ww towar gdyż nie ma możliwości wymiany na inny. Ale zwrot jest w terminie 14dni od otrzymania przesyłki. Zamawiam wcześniej gdyż już mi się zdarzyło że nie otrzymałam przesyłki zgodnie z przewidzianą datą dostawy. Nigdzie indziej nie ma problemu z wymianą produktu na inny. Obsługa klienta firmy Empik doradziła mi abym odsprzedała płytę na jakimś portalu. Niestety do tej pory nie miałam żadnych przykrych niespodzianek. Jednakże w tym roku to były ostatnie zakupy które robiłam w Empiku, będę korzystać z innych sklepów lub księgarni internetowych.
  • ~Grażyna / 2019-12-24 22:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
  • ~Grażyna / 2019-12-24 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
  • ~Oszukana przez empik / 2019-12-23 21:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik oszukuje klienta przede wszystkim z terminem dostawy. Chce w ten sposób naciągnąć na zakup a potem niech się dzieje wola Nieba. Nie ma prezentów dla dzieci - nikogo to nie obchodzi. To się nazywa wprowadzenie w błąd klienta celem dojścia do zawarcia umowy. Stanowczo odradzam.
  • ~Obiektywny / 2019-12-22 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i ostrzegam przed jakimikolwiek zakupami przez internet w tej pseudo firmie Empik. Zwykle oszustwo i naciagactwo, nie dotrzymują żadnych terminów dostawy, jeśli w ogóle zamówiony towar otrzymam, bo na razie cisza. Ustalenie czegokolwiek konkretnego na infolinii obsługi klienta to marzenie ściętej głowy. Cała ta ich działalność nadaje się do prokuratury, która sama powinna się tym zająć, gdyby dbała o cokolwiek innego niż własne interesy. Nigdy więcej nic w Empik nie kupię i ostrzegam wszystkich przed takim pomysłem.
  • ~Aleksander / 2019-12-22 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę stwierdzić jedno:
    Empik OSZUKUJE swoich klientów.
    Podany termin na stronie internetowej jest tylko po to by ściągnąc klienta - Sklep nie jest w stanie się wyrobić w terminie, ani nawet kilka dni po terminie. Konsultacje telefonicznie nic nie dają. Tam nikt nic nie wie na temat zamówienia. W zasadzie równie dobrze można z automatem rozmawiać. Nawet jak konsultant obiecuje "na pewno wyjdzie dzisiaj" można wsadzić między bajki.

    Generalnie wygląda to tak. Duża firma zaczyna handlować wirtualnym towarem (którego nie ma), przyciąga klienta nierealnymi terminami realizacji wiedząc, że tego terminu nie mogą dotrzymać.
    Sam handel towarem wirtualnym nie jest czymś złym - problem polega na innych elementach:
    - podawanie nierealnych terminów realizacji = okłamywanie klientów
    - brak wiedzy konsultantów - tam nikt nie może nic powiedzieć o zamówieniu bo w zasadzie nic nie wie i ma g.... do gadania.
    - totalne zaniedbanie klienta - brak kontaktu, brak towaru, brak nawet słowa przepraszam.
    - brak chęci pomocy oraz możliwości programowych. W praktyce w NORMALNYM sklepie konsultant zejdzie na magazyn i dowie się jak wygląda sytuacja. W molochach typu empik wszystko działa na zasadzie maili z jednego działu do drugiego, który może ktoś odczyta, a może nie...

    Czyli podsumowując - byle nałapać klientów. Mało to profesjonalne i mało etyczne.

    Odradzam kupowanie w Empik.com - chyba, że masz możliwość poczekania kilka tygodni na towar i chcesz liczyć, że łaskawie Ci go dostarczą:-]
    Na szczęście INTERNET NIE ZAPOMINA..
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Miłka / 2019-12-22 10:52
    Ocena: 4.20 / 5
    Nie podoba mi się że Empik ponagla do odbioru zamówienia kusząc „niespodzianką” po czym okazuje się ze nie ma żadnej niespodzianki ???? Wprowadzają człowieka w błąd. Dostałam SMS ze jak odbiorę nazajutrz zamówienie do godz.12:00 to czeka na mnie do odbioru niespodzianka. Pojechałam rano po odbiór i okazało się że aby dostać niespodziankę to zamówienie musi być na kwotę min 50 zł. Moje było na kwotę 49,99 zł i się nie załapałam. Moim zdaniem powinni wysyłać takie smsy jedynie do osób których zamówienie dotyczy tej minimalnej kwoty a nie do wszystkich jak leci albo powinni przynajmniej w sms’ie dodać informacje ze dot tylko zamówień powyżej 50 zł. To jest wprowadzanie w błąd.
  • ~Joanna / 2019-12-21 22:40
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik naciąga klientów i kusi szybką wysyłką 24h a w rzeczywistości się czeka ja np. Od 9grudnia do 20,grudnia nie otrzymałam towaru i na infolini nie są w stanie mi powiedzieć kiedy go otrzymam. Obsługa fatalna ... nie polecam zakupów szkoda nerwów i czasu.
    Dodam że ja po 11 dniach oczekiwania na towar usłyszałam ze mają problem z realizacją i uzupełnieniem stanów magazynowych ale ten sam zegarek nadal można kupić na stronie z informacja "wysyłka24h" - żednada. Empik sprzedaje towar którego nie ma!!!
    WadySprzedaż towarów których nie maja na stanie
    Fatalna obsługa na infolini
  • ~slavekkrak / 2019-12-20 22:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Po raz kolejny mam taki przypadek, że zakupione rzeczy które deklarował Empik wysłać w 24 godziny, w rzeczywistości wysyłane są dopiero po kilku dniach. Przykład dzisiejszy - zakupiłem 3 książki 17 grudnia, chciałem żeby przyszły przed świętami więc wybrałem te które widnialy z opisem wysyłamy w 24 godziny. Na drugi dzień dostałem informację że jedna z książek będzie wysłana później - ok, zdarza się. Dzisiaj, tj 20-go otrzymałem informację że ta opóźniona książka jest wysłana, natomiast te z którymi miało nie być problemu jeszcze nie wysłano! Na infolinii gość mi powiedział że nie otrzymam ich do Świat bo mają opóźnienia!!! No jakaś masakra! Zamówiłem gdzie indziej i odebrałem po 5 godzinach. Jeszcze taniej o 15 zł.
    Co ciekawsze popołudniu przyszło info ze jednak wysłali te książki. Jeden wielki burdel!
    To kolejny raz przed Świętami takie jaja. Zresztą to też nie tylko przed Świętami, bo z zamówieniem które realizowałem 3-4 tygodnie temu było to samo. Rozdzielone zamówienie przychodziło z kilkudniowym opóźnieniem.
    ZaletyAsortyment
    WadyNaciąganie klientów szybkim i nierealnym terminem realizacji.
  • ~jacques / 2019-12-20 16:10
    Ocena: 2.20 / 5
    Od jakiegoś czasu dochodziły do mnie opinie, że z tym empik-iem zaczyna źle się dziać, ale ponieważ w moim przypadku działało poprawnie więc traktowałem te opinie z rezerwą.
    Wygląda jednak na to,że się wszystko rozlazło.
    Jak to było do tej pory.
    1. zamawiam książkę (-i) metodą "Kup bez rejestracji".
    2. Dostaję kolejno potwierdzenia:
    - zamówienie zarejestrowane
    - zamówienie przyjęte do realizacji
    - zamówienie wysłane (z kopią faktury i linkiem do śledzenia przesyłki)
    Jak to wygląda obecnie:
    - zniknęła opcja "Kup bez rejestracji". Zapewne chodzi o to, żeby wyłudzić dane klienta.
    - brak kopii faktury
    - brak linku do śledzenia przesyłki
    Dziadostwo.
    Odradzam tę firmę i sam się przenoszę.
    W mail-u poinformowana mnie, że przesyłka dotrze 18-19 grudnia.
    Dzisiaj jest 20 grudnia i ani widu an słychu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882