Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Leszek / 2021-01-08 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien 21 brak zwrotu pieniędzy. Klamstwa na infolini ze wysłali ze nie wiedzą i dziekuja za rozmowę.
    WadyKłamstwa na infolini ze juz wysłali ze nie wiedzą ze nie mogą mi pomóc i dziekuja za rozmowę.
  • ~levv / 2024-05-07 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieszny sklep! Zamówiłem towar, ale okazało się ze cena była za niska wiec go anulowali, oczywiście moimi środkami obracali ok. 2tyg.
    Nie polecam, a wręcz przestrzegam!
    ZaletyBrak!
    WadySAME WADY
  • ~Lewy1978 / 2018-08-09 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko sprzedać szybko bubel który rozwala się w 4 miesiące przy reklamacji człowiek dowiaduje się że jeśli się coś kupi to nie należy tego używać żeby się nie popsulo a klient w sprawie reklamacji totalnie olany po prostu mają Cię w dup... dlatego też nikomu ni polecam zakupów w empik
    ZaletyJuż teraz nie widzę żadnych poza tym że mają klienta gdzieś ale to zaleta specjalistów od reklamacji
    WadyObsługa posprzedazowa totalne dno
  • ~Lila / 2021-01-22 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 miesięcy temu (08.12.2020 r.) zamówiłam dzieciom świąteczne prezenty za które z góry zapłaciłam. 10.12.2020 r. otrzymałam wiadomość na e-maila, że tego towaru nie ma i że zwrócą mi pieniądze. Do dnia dzisiejszego tj. 22.01.2021 nie mogę doprosić się zwrotu gotówki. Konsultant stale mówi mi, że na platformie empiku nie ma zwrotu pieniędzy od hurtownika zabawek, pomimo, że hurtownik przysłał mi pismo potwierdzające zwrot gotówki 10.12.2020 r.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność, nieodpowiedzialność, brak zaufania
  • ~Lila345 / 2024-04-22 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda ze nie można dać ZERO gwiazdek! Zamówiłam komode ,zapłaciłam za dostawę 50 zł i się okazało że żeby dostarczyli do mieszkania trzeba dopłacić tyle samo!!! To już przesada, specjalnie mąż z roboty się musiał urwać i jechać przez całe miasto ,bo by zostawili pod blokiem!! Nigdy więcej zakupów na tej stronie, oszuści!!@
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Lisek / 2020-12-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia w dostawie.
    Zamówienie z brakami. Pieniędzy nie oddają. Zwlekają
    Na infolinii nikt nic nie wie.
  • ~Lous / 2023-05-11 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 29.04.2023, potwierdzenie przyszło, ale paczki z dostawy brak. Mail napisany, oczywiście bez kontaktu zwrotnego. Gdyby nie infolinia myślę, że paczki do tej pory bym nie miała.

    Omijać szerokim łukiem, tyle z mojej strony
  • ~lsny.co / 2018-11-26 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.com. Ich strona jest jedynie poglądem do tego co może znajdować się w ich "magazynie". Fachowo - według ich regulaminu - nazywają to ofertą złożenia sprzedaży (kupna), a całość zamówienia weryfikują dopiero po wpłynięciu zapłaconych pieniędzy na ich konto. Infolinia to totalne dno, nie da się dowiedzieć niczego, konsultanci olewają każdą sprawę byleby wyjść na swoją korzyść, brak możliwości rozmowy z przełożonym. Zakupy były robione w ramach BlackFriday na konsole PS4, zostałem przez sklep oszukany, pieniądze zostały "zamrożone" na ich koncie (przez co osiągają zyski poprzez oprocentowanie i nielegalnie obracają mą gotówką). Sprawa wyjaśniana w UOKiK nie przynosi skutków ponieważ sklep broni ich chory regulamin. Dzięki temu mogą robić ludzi jak chcą, pobierać im pieniądze za tak naprawdę towar którego nie posiadają do sprzedaży. Przez ową firmę straciłem pieniądze, możliwość zakupu przedmiotu w innym bardziej renomowanym sklepie w którym również była promocja, straciłem swój czas oraz nerwy. Nikomu nie polecam. Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie ludzi, wprowadzanie w błąd poprzez swoją pseudo-stronę, sprzedawanie coś czego nie posiadają, infolinia w której pracują ameby.
  • ~Lusia / 2022-12-06 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kamilo zgadzam się z tobą. Mnie też tak oszukali. Wymagali adresu do doręczenia książki, w opisie było wyraźnie,że to książka z załącznikami,a teraz mi wmawiają,że zamówiłam audiobooka i niby w wielu miejscach mnie przy zamówieniu informowali,co jest bzdurą,co potwierdzają też wpisy innych oszukanych. Zwróciłam się o opinię do Rzecznika i ten odpisał,że jeśli produkt był niezgodny z opisem mimo,że jest to audiobook,mam prawo do zwrotu lub wymiany na produkt zgodny z opisem. Wyslalam do do Empiku,ale widząc ilość oszukanych,nie wierzę by dobrowolnie oddali mi pieniądze lub wymienili audiobooka na książkę z opisu. Może wszyscy oszukani powinni się zjednoczyć i wspólnie zadziałać jakimś wnioskiem zbiorowym by ukrucić oszukiwanie ludzi.
  • ~lysy0204 / 2022-11-24 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli nie ogarniacie stanu na sklepie to może czas zmienić magazyniera?
  • ~Łukasz / 2019-12-09 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze.W niedzielę 08.12.2019 przeglądałem na stronie grę Monopoly Avengers cena 150zł w sklepie stacjonarnym ok dobra cena więc wezmę w poniedziałek po pracy(niedziela zamknięte) W poniedziałek kwota 189zł PROMOCJA!!! TO JEST OSZUSTWO
    DZIĘKUJĘ ZA WSPÓŁPRACĘ JUŻ NIC TAM NIE KUPIĘ
    ZaletyBrak straciliście klienta
    WadyNaciagacze
  • ~Łukasz / 2020-12-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 5/11/2020. Zaginęło w trakcie co oczywiście się zdarza. Od miesiąca Empik nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie kiedy sprawa się zakończy. Jesteśmy za każdym razem informowani, że sprawa przekazywana jest do różnych działów. Nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z kierownikiem, który próbowałby zadbać o zadowolenie klienta. Sprawa zgłoszona na Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Pozostaje czekać (nie wiem ile ) i nigdy nie wracać do tego sklepu.
    WadyDostawa, obsługa klienta, Brak informacji do klienta. Po wielu lat korzystania z oferty Empik nie mam zamiaru już wracać. Szkoda
  • ~Łukasz / 2020-12-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z dnia 25.11.20 na dziań 13.12.20 jest nadal na etapie "zamówienie". Kupiłem coś na Mikołajki. Zamówienie na ponad 800żł. Co jeden/dwa dni dostaje meile z informacją, że się przedłuży. W ramach rekompensaty moge zrobić u nich zkupy z rabatem, ale uwaga: tylko w sklepie stacjonarny i tylko do 200 zł... Amatorszczyzna.
    Chcesz coś kupić? To wejdź tradycyjnie na Allegro - dostaniesz towar
    (góra) za dwa dni.
  • ~Łukasz / 2021-03-08 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 10 dniach od zamówienia złożyłem 3 reklamacje. Towaru nie otrzymałem. Nie wiedzą o co chodzi.
    Nie mają towaru na stanie.
  • ~Łukasz / 2021-11-25 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa Łuków Empik Pani rozmawia z klientem i grzebie w telefonie i oczywiście nic nie wie.????
  • ~M / 2020-04-15 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar został do mnie wysłany 19 marca niestety do dzisiaj do mnie nie dotarł , tłumacza sie pomyłka ze strony poczty polskiej , złożyli reklamacje usługi i tak czekam ... infolinia to jedna porażka .... na prośbę o zwrot pieniędzy zostałam poproszona jeszcze o cierpliwość !!!!! Czy chroni nas wogole jakies prawo ja sie pytam !! Wydałam prawie 400 zł na prezenty , koniec końców nie mam nic ...
    Dodałam opinie na Opineo ale dziwnym trafem str już nie funkcjonuje
  • ~M.w. / 2019-12-10 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 26 listopada zamówiłam ze strony internetowej empiku klocki lego, skusiłam się reklamą puszczaną w telewizji 'kup dwa zestawy klocków lego, a drugi zestaw będzie -50% tańszy'. Po kilku dniach od zamówienia otrzymałam informację o anulowaniu mojego zamówienia na JEDNĄ parę klocków oczywiście tą na -50% z powodu braku klocków na magazynie, bez zapytania np.: czy nie mam ochoty wymienić zestawu na jakiś inny... Poirytowana sytuacją napisałam wiadomość do empiku, otrzymałam informację, że mam złożyć ponowne zamówienie za kilka dni. Wszystko było by w porządku gdyby nie to, że kolejne zamówienie skutkowało opłaceniem klocków lego w 100 % wartości ceny (nie w - 50% tak jak było o tym mowa wcześniej), napisałam ponowną wiadomość z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i o korzystne rozpatrzenie sytuacji dla mnie, od ponad tygodnia cierpliwie czekam na odpowiedź, wczoraj wysłałam wiadomość przypominająca, na którą również nie otrzymałam odpowiedzi.
    Zamawiam mnóstwo rzeczy przez Internet i pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją.
    Nie polecam.
  • ~maci / 2022-01-24 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowana możliwość kupowanie ebookow za pośrednictwem pieniędzy zdeponowanych na Twoje środki.
  • ~Maciej / 2021-02-05 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie 40100806574427 sprzedawca pobrał pieniądze, natychmiast poinformował mnie, że nie ma towaru, mijają 3 tygodni, pieniądze nie zostały oddane. Na infolinii mnie zwodzą co do terminu przelewu. Sprzedawca mnie okłamał co do terminu zwrotu środków. Sprzedawca działa nieprofesjonalnie przetrzymując nieswoje pieniądze tak długi czas, jest to niezgodne z prawem i nieetyczne. OSTRZEGAM.
    Zaletybrak
    Wadynie zwracają pieniędzy
  • ~Maciej / 2023-02-03 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! Oszuści. Zamówiłem produkt dostępny na stronie i zapłaciłem. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie zadzwoniła Pani z empik.com i poprosiła o anulowanie zamówienia. Masakra. Powiedziałem, że ja chce aby zrealizowano moje zamówienie. Wszystko utknęło wraz z moimi pieniędzmi.
    Wadypo kilkunastu dniach od zakupu, zmuszają aby anulować zapłacone już zgłoszenie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988