Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plyte cyfrową MP3 do pobrania na ich stronie sklepu, co się okazało,można pobrać,ale plik nie zapisuje mi się w pobranych, wyskakuje mi zamiast piosenek to zdjęcie płyty. Dzwoniłam do obsługi klienta, zgłosili to dalej, ale czy z tym coś zrobią to nie wiem. Szkoda tylko pieniędzy.
  • ~Krzysztof / 2022-08-19 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad tydzień czekałem na lodówkę, kiedy zadzwoniłem Pani powiedziała że maja dwa dni na odpowiedz ???
    zdecydowanie nie polecam jeśli się komuś spieszy
  • ~Krzysztof Kitajczuk / 2016-12-06 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam Empiku. Zamówiłem płytę analogową 28 listopada a miała przyjść 02 grudnia. Podczas śledzenia paczki zauwazylem ze paczka znajdowała sie w oddziale w moim miescie a kolejnego dnia zostala wyslana z powrotem do empiku i zamowienie zostało anulowane. Teraz zostałem bez prezentu na Mikołaja, a pani z infolinii przeprasza i mówi że nie wie jak to sie stało że paczka nie została dostarczona i że może mi dać w ramach zadośćuczynienia 10 zł i namawiała żebym zamówił jeszcze raz tą samą płytę. Tylko że tym razem za płytę zapłaciłbym o 10 zl drożej bo nie ma juz promocji na vinyle. Teraz nie mam prezentu na mikołaja, pieniadze mi zwróca dopiero za 2-3 dni robocze (oby), a nawet gdybym chciał ją zamówić jeszcze raz to nic z tego nie mam tylko stracony czas na czekaniu na zamówienie. Taka duża firma a ma gdzieś swoich klientów! Żenada... już wiecej nic nie zamówie w Empiku! Nie polecam!!! Krzysztof Kitajczuk Nysa
  • ~Ksiazkara / 2023-10-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam, ceny zawyżone, zamówienia anulują bez żadnego maila, zero kontaktu z obsługą klienta, lepiej kupować gdzie indziej, a od empika trzymać się z daleka
  • ~ktoś1238372829 / 2022-01-26 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wysłali mi paczki od ponad miesiąca i nie odbierają
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadymilion wad
  • ~Kuba / 2020-10-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie da ta opinia ale cóż napisze, zamówiłem wagę po czym anulowali zamówienie twierdząc że nie ma jej na stanie po czym pojawiła się ponownie w ofercie dwa razy drożej, spoko firma
    WadyOszukują
  • ~kuba / 2023-01-22 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    rzecz kupiona za 199 zł miala byc dostawa w piatek, w czwartek telefon ze nie mają i ze zwroca pienadze. W pon ten sam towar za 280. Towar jednak był ale za inna cenę. cwaniaki
  • ~kwiatek / 2016-02-16 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    naprawdę brak słów można się poirytować i jestem bardzo niezadowolona bo bym miała taniej ale się nie udało, dwa razy grzecznie prosiłam aby płyty były w oryginalnych fabrycznych foliach i bez pęknięć na pudełkach , zostałam narażona na zwrot całego zamówienia i do tego to samo mam zamiar kupić w innym sklepie internetowym ale to wyjdzie o wiele drożej i niewiadomo czy będą to płyty w takim stanie jak tego oczekiwałam .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak słów, można się tylko poirytować
    nie mam bo zwróciłam , ponieważ stan płyt cd nie spełniał moich oczekiwań
  • ~L2b / 2021-01-19 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klient to żenada, a czas realizacji to nieporozumienie... zamówienie wysyłane po 3 tygodniach od realizacji !!
  • ~lehko / 2021-03-05 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    napisane ze produkt cyfrowy jest dostępny natychmiast, kupiłem wieczorem audiobooka gdyż chciałem wieczorkiem posłuchać, niestety aktywowali na drugi dzień o 10, nie ściągnąłem pliku i opisałem całą sytuację, niestety reklamacji nie uwzględnili, pieniędzy nie zwrócili, audiobook tego samego dnia zakupiony gdzie indziej, kasa poszła w błoto
  • ~Leon / 2020-10-19 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam serwis empik,kupiłem hulajnoge xiami365pro,po miesiącu pęk tylni błotnik wysłałem reklamacje po miesiącu przyszła ,oczywiscie stwierdzili uszkodzenie mechaniczne i nie uznali reklamacjihulajnoga przyszła w jeszcze gorszym stanie co oddałem do serwisu:wyświetlacz nie działal oraz był pęknięty zaczep od składania kierownicy.Nie wiem kto za to odpowiada ale wydaje mi się że serwis empik to jakaś masakra,jabym wiedział że tak bedzie to bym sam znalazł autoryzowany serwis.Uważajcie jak reklamujecie zrobcie szczegolowe fotki.Dlatego w nowym midelu juz dają wspornik do błotnika w komplecie
    ZaletyJakosc hulajnogi ok.
    WadySerwis do niczego,szkoda zawodu!!!
  • ~Leszek / 2020-12-04 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik. com niszczy markę empik. Nigdy nie kupujcie u nich zostaniecie bez towaru na dwa tygodnie, a oni będą obracali w tym czasie waszymi pieniędzmi. Potem anulują wam zamówienie i znowu czekacie dwa tygodnie na zwrot kasy
    Zamierzam podać ich do uokiku i zawiadomić urząd skarbowy
    ZaletyZero
    WadyRobią w konia kolejnych klientów
  • ~Leszek / 2021-01-08 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien 21 brak zwrotu pieniędzy. Klamstwa na infolini ze wysłali ze nie wiedzą i dziekuja za rozmowę.
    WadyKłamstwa na infolini ze juz wysłali ze nie wiedzą ze nie mogą mi pomóc i dziekuja za rozmowę.
  • ~levv / 2024-05-07 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieszny sklep! Zamówiłem towar, ale okazało się ze cena była za niska wiec go anulowali, oczywiście moimi środkami obracali ok. 2tyg.
    Nie polecam, a wręcz przestrzegam!
    ZaletyBrak!
    WadySAME WADY
  • ~Lewy1978 / 2018-08-09 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko sprzedać szybko bubel który rozwala się w 4 miesiące przy reklamacji człowiek dowiaduje się że jeśli się coś kupi to nie należy tego używać żeby się nie popsulo a klient w sprawie reklamacji totalnie olany po prostu mają Cię w dup... dlatego też nikomu ni polecam zakupów w empik
    ZaletyJuż teraz nie widzę żadnych poza tym że mają klienta gdzieś ale to zaleta specjalistów od reklamacji
    WadyObsługa posprzedazowa totalne dno
  • ~Lila / 2021-01-22 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 miesięcy temu (08.12.2020 r.) zamówiłam dzieciom świąteczne prezenty za które z góry zapłaciłam. 10.12.2020 r. otrzymałam wiadomość na e-maila, że tego towaru nie ma i że zwrócą mi pieniądze. Do dnia dzisiejszego tj. 22.01.2021 nie mogę doprosić się zwrotu gotówki. Konsultant stale mówi mi, że na platformie empiku nie ma zwrotu pieniędzy od hurtownika zabawek, pomimo, że hurtownik przysłał mi pismo potwierdzające zwrot gotówki 10.12.2020 r.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność, nieodpowiedzialność, brak zaufania
  • ~Lila345 / 2024-04-22 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda ze nie można dać ZERO gwiazdek! Zamówiłam komode ,zapłaciłam za dostawę 50 zł i się okazało że żeby dostarczyli do mieszkania trzeba dopłacić tyle samo!!! To już przesada, specjalnie mąż z roboty się musiał urwać i jechać przez całe miasto ,bo by zostawili pod blokiem!! Nigdy więcej zakupów na tej stronie, oszuści!!@
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
  • ~Lisek / 2020-12-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia w dostawie.
    Zamówienie z brakami. Pieniędzy nie oddają. Zwlekają
    Na infolinii nikt nic nie wie.
  • ~Lous / 2023-05-11 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 29.04.2023, potwierdzenie przyszło, ale paczki z dostawy brak. Mail napisany, oczywiście bez kontaktu zwrotnego. Gdyby nie infolinia myślę, że paczki do tej pory bym nie miała.

    Omijać szerokim łukiem, tyle z mojej strony
  • ~lsny.co / 2018-11-26 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w sklepie internetowym empik.com. Ich strona jest jedynie poglądem do tego co może znajdować się w ich "magazynie". Fachowo - według ich regulaminu - nazywają to ofertą złożenia sprzedaży (kupna), a całość zamówienia weryfikują dopiero po wpłynięciu zapłaconych pieniędzy na ich konto. Infolinia to totalne dno, nie da się dowiedzieć niczego, konsultanci olewają każdą sprawę byleby wyjść na swoją korzyść, brak możliwości rozmowy z przełożonym. Zakupy były robione w ramach BlackFriday na konsole PS4, zostałem przez sklep oszukany, pieniądze zostały "zamrożone" na ich koncie (przez co osiągają zyski poprzez oprocentowanie i nielegalnie obracają mą gotówką). Sprawa wyjaśniana w UOKiK nie przynosi skutków ponieważ sklep broni ich chory regulamin. Dzięki temu mogą robić ludzi jak chcą, pobierać im pieniądze za tak naprawdę towar którego nie posiadają do sprzedaży. Przez ową firmę straciłem pieniądze, możliwość zakupu przedmiotu w innym bardziej renomowanym sklepie w którym również była promocja, straciłem swój czas oraz nerwy. Nikomu nie polecam. Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie ludzi, wprowadzanie w błąd poprzez swoją pseudo-stronę, sprzedawanie coś czego nie posiadają, infolinia w której pracują ameby.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164