Towar zamówiony 27 marca, oplacony , na stronce informacja wysłany - termin dostawy 2-3 kwietnia , 3 kwiecień przesyłka nie została dostarczona , dzwoniąc na infolinię nikt nic nie wie obiecują szybkie rozwiązanie i kontakt , którego brak ,8 kwiecień wciąż brak jakiejkolwiek informacji ze strony Empiku
Zamówienie ( drugie ) złożone 3.04 niespodzianka dla dziecka na święta . Na stronce widnieje termin dostawy 8-9 , wciąż status w realizacji ,wiec dzwonię na infolinię gdzie dowiaduje się że zamówienie jest wciąż kompletowane i mogą mi je wysłać ale niekompletne (....) Zamówienie anulowałam po tym jak zostałam poinformowana że nie dojdzie ono do piątku
ZaletyDo tej pory byłam zadowolona wszystko dochodziło na czas i kompletne jednak się rozczarowałam
WadyPodejście do klienta , robienie z potencjalnego klienta " debila ", okłamywanie