Unikać jak ognia w życiu nie trafiłem na taki brak profesjonalizmu robiąc zakupy online.
A teraz szczegóły:
Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, po tygodniu otrzymałem pierwszy email:
"Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 21.02.2020
Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Empik"
W dniu 24.02.2020 otrzymałem email o treści:
"Cześć!
Chcielibyśmy poinformować Cię, że zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia. Przewidywana nowa data to
25.02.2020 - 26.02.2020.
Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro i bardzo Cię przepraszamy. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby zakupy dotarły do Ciebie tak szybko, jak będzie to możliwe.
Mamy nadzieję, że opóźniony produkt okaże się wart czekania i dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń!
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Empik"
W tym samym dniu dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że przesyłka jest już w drodze i najpóźniej dnia 26.02 otrzymam.
Tymczasem dzień później:
"Cześć,
Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 26.02.2020
Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Empik"
Kolejny email.
Anulowałem zamówienie.ZaletyTa firma to jakiś żart....?
WadyDziadostwo, dziadostwo, niekompetencja, żenada , nędza, szajs, badziewie, bubel, lipa, tandeta, gniot itp.