Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PATRO / 2020-02-25 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno - najpierw zamówienie opóźnione o tydzień, a potem anulowane bez pwoodu.
  • ~Ada / 2020-02-20 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka żenada. Brak kontaktu z klientem, dobrowolne anulowanie zamówienia bez wcześniejszego poinformowania klienta.
  • ~Damian / 2020-02-13 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle wirtualna proporcja kończy się anulowaniem zamówienia. Najlepszy z jakim się spotkalem sposób tłumaczenia.

    "
    Cześć!
    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr 10100501XXXXXX


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik
    "
  • ~Anna / 2020-02-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    sklep internetowy do poprawki. Cała procedura trwa godzinami, brak czytelności.
  • ~Dariusz / 2020-02-11 17:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Już więcej nic nie kupię dramat. Towar smartwatch nie miał funkcji podanych w Państwa opisie
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość obsługi klienta
  • ~Radek / 2020-02-11 14:51
    Ocena: 2.60 / 5
    Reklamowany produkt dostarczany do centrali 29.12.2019 do dzisiaj tj 11.02 2020 żadnej odpowiedzi. Nie polecam nikomu zakupów w epik com.
    ZaletyBrak
  • ~Ant / 2020-02-10 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to nie jest sklep tylko marketplace. Empik za nic nie odpowiada za zakup, trzeba uważać co tam jest bo zamiast kupić produkt w późniejszym czasie okazuje się że ten produkt jest wynajęty. Na infolini brak pomocy z problem. Prośba o przesłanie archiwalnej strony zakupu jest nie osiągalne ani na infolini ani przez e mail. NIE POLECIAŁBYM NAWET WROGOWI
    ZaletyBrak same wady
    WadyWszystki
  • ~Miniek / 2020-02-06 12:14
    Ocena: 3.25 / 5
    Internetowy Empik - to jakaś porażka. Towar w magazynie, a na wysyłkę trzeba czekać tydzień!?
    (gdyby nie to, że mam w pracy program Benefit i dostaję punkty, które trzeba spożytkowac w wybranych sklepach - np. Empik.com - nic bym tam nie zamawiał.)
    A jeśli chodzi o punkty to też nie wszystko działa jak powinno. Okazuje się, że punktami można płacić jedynie za towary, które "Sprzedaje: Empik", a nie któryś z jego dostawców/kooperantów. Radzę uważać.
    ZaletyFajna, przjrzysta strona. Duży plus za nawigację i łatwość zamawiania.
    WadyCzas oczekiwania na przesyłkę i problem z wykorzystaniem punktów Benefit.
  • ~DZIDZIA / 2020-02-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wściekła kupiłam hel w puszcze na 39.99 zł i starczyło na pół balona (2) 40 cm 8 jeszcze ona nie lata a w instrukcji wyraźnie pisało że dać pół helu i pół powietrza. Nie polecam
    Zalety-----------
    WadyWszystko
  • ~Kama / 2020-02-05 13:17
    Ocena: 1.40 / 5
    Po złożeniu zamówienia czekałam 4 dni, na informację, że towar jest niedostępny i przesyłka została anulowana. Całe szczęście, że była zamówiona z płatnością przy odbiorze, bo kolejne dni spędziłabym na wyczekiwaniu na zwrot swoich pieniędzy
  • ~Adam / 2020-02-01 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia nie dotyczy bezpośrednio empik ale współpracójącej firmy Asport.Złożyłem zamówienie i firma ta bezczelnie wysłała mi towar z ekspozycji co nie było nigdzie opisane.Mało tego towar był dosyć solidnie pouszkadzany w postaci obić i zarysowań.Tak że poniekąd reklamowanie na swojej stronie firmy bazujące na oszukańczych praktykach w moim mniemaniu wystawia również opinie samemu empikowi.
    WadyWspółpraca z bezczelnymi oszustami
  • ~Greg / 2020-01-31 17:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Z przykrością stwierdzam,że wiele negatywnych komentarzy dotyczących empik.com jest jak najbardziej prawdziwych. Na swoją paczkę czekałem 2 tyg i to po wielu interwencjach. Bardzo luźne podejście do klienta i do całej sprawy. Dostałem nr do śledzenia przesyłki Poczty Polskiej,który nie był aktywny( na moje oko w ogóle przesyłka nie została wysłana). Zgłosiłem to po 2 dniach,a pracownik infolinii zbył mnie mówiąc,że to wina poczty i na pewno zaraz zeskanują paczkę . Po kilku dniach,gdy nic się nie zmieniło empik.com zaczął weryfikować sprawę. Na moje żądanie wysłania drugiej paczki lub oddania pieniędzy stwierdzono ,z nie ma takiej możliwości. Zażądałem również okazanie mi potwierdzenie nadania i tu również bez echa.W końcu wysłali druga paczkę DHLem i tu uwaga,na moją sugestię,że wolałbym Pocztą Polską infolinia stwierdziła,że nie ma takiej możliwości. Śmiechu warte. Przestrzegam wszystkich zastanawiających się przed zakupem z tego sklepu. Całą konwersację mam zarejestrowaną na massengerze i z chęcią się nią podzielę.
  • ~Magdalena / 2020-01-30 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar ktory miał być 28/29.01.20 w paczkomacie do dnia 30.01.20 nie został nawet wysłany.
  • ~sk / 2020-01-22 12:19
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie posiadają towaru w magazynie, po zamówieniu wydłużają czas dostawy.
    Robią biznes za cudzą kasę.
    Nie polecam
  • ~Iwona / 2020-01-22 10:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Składając reklamacje mam wrażenie ze pisze z automatyczna sekretarka. Obiecany kupon jako rekompensata i na obietnicach koniec. Kiedyś dużo tam zamówiłam i polecałam innym jako solidna firma ale się zawiodłam.
  • ~Lavo DJ / 2020-01-21 23:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Po odczycie komentarzy płakać się chce...
    Niegdyś E-Mpik był na topowej czołowce a teraz... Dno..
    Niegdyś można było tam zakupić origalne płyty sprowadzane z całego świata a teraz sami tłoczą gówno...
    ZaletyNie polecam CD
    WadyBrak możliwości reklamacji
  • ~Lavo DJ / 2020-01-21 22:48
    Ocena: 1.40 / 5
    W porównaniu z bliżniaczymi produktami z Germanii i Holandii nie wspominając o U.S.czy Japan lub Korea to tłoczenie jak z garnka np. A-Hs kupione w M-pik gra jak Pirate Buy...
    ZaletyPolish Schaisse
    WadyPolish idiots Market
  • ~BOŻENA / 2020-01-20 23:04
    Ocena: 3.40 / 5
    Kupiłam 4 różne perfumy na prezenty pod choinkę. obdarowani zgodnie twierdzą że nietrwałe, zareklamowałam..., reklamacje odrzucono.....,perfumy które zamówiłam znam ich trwałość i zapach bo kupuję je od lat.Niestety po godzinie kompletnie nie pachną , sprawdziłam na kilku osobach myśląc że coś z moim nosem nie tak.
  • ~trsxyre / 2020-01-18 15:07
    Ocena: 3.20 / 5
    zamawiałem klawiaturę i myszkę bezprzewodową a dostałem z kablem, miałem sobie już to zostawić ale myszka źle działała, nie polecam
  • ~J* / 2020-01-12 00:00
    Ocena: 2.80 / 5
    NIE POLECAM! Zamówiłam kilka rzeczy 29 listopada 2019 roku, ale nie zależało mi aż tak na czasie więc czekałam spokojnie. Przewidywany termin dostawy minął i dopiero 5 dni później dostałam email o kompletowaniu zamówienia. Słabo, ale dalej się ie denerwowałam bo nie było mi śpieszno. Następnego dnia dostałam email z prośbą o decyzję czy podzielić zamówienie czy czekać na wszystkie produkty. Wybrałam czekanie, bo wolałam pojechać i odebrać w sklepie raz. Następnego dnia wysłali email, że podzielili zamówienie. Jeszcze następnego dnia dostałam email, że jednego produktu już nie mają w magazynie i mogę anulować ten produkt lub całość zamówienia. Anulowałam jeden produkt, bo nie było innego wyjścia i napisałam do obsługi klienta pytanie jak wygląda zwrot za opłacony już z gory produkt i generalnie zasugerowałam, że jak już klient chce czekać na całość to nie powinni dzielić wbrew woli. Zwrotu za ten jeden produkt nadal nie dostałam. Na początku przelali mi 1zł na wewnętrzne środki empika, przy czym produkt kosztował ponad 20zł. Napisałam kolejnego maila, w trakcie były święta i zapewnili mnie, że jak podam dane do przelewu to zwrot zostanie wykonany poprawnie na moje konto. Dziś jest 11 stycznia nowego roku i dostałam zwrot na konto o wysokości 1zł. To jest jakiś absurd, nie wiem skąd im się to wzięło ale cierpliwość mi sie kończy. Nie polecam! Już nigdy nie skorzystam z ich usług. To jest koszmar, żeby człowiek musiał walczyć z nimi o zwrot pieniędzy za niezrealizowany produkt z ich winy. Obsługa rżnie głupa i tyle.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882