Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2020-03-02 17:28
    Ocena: 3.20 / 5
    Ceny wyższe niż na innych stronach. Uwaga na produkty wystawione przez Empik których nie są właścicielem. Produkty niewłaściwe opisane, niezgodne z rzeczywistością. Sprzedający twierdzi że Empik źle opisał towar. Reklamację trzeba załatwić ze sprzedającym, Empik nie pośredniczy w reklamacji. Koszty przesyłki spadają na kupującego. Nie polecam. Jeśli kupować to tylko książki. Reszta marnie
    ZaletyKsiążki, płyty polecam
    WadyBrak profesjonalizmu w obsłudze reklamacji. Przepychanki między Empik va sprzedającym
  • ~Przemek / 2020-02-28 20:48
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik wysyła zniszczone produkty, cd w połamanych pudełkach, pogniecione książki, poniszczone steelbooki, ten był kolejny zniszczony jaki od nich otrzymałem. Reklamacja polega u nich na zwrocie pieniędzy, nawet nie potrafią naprawić swojego błędu i mają klienta gdzieś. Właśnie zakończyłem przygodę z tym słabym sklepem.
  • ~Sebastian / 2020-02-26 22:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Unikać jak ognia w życiu nie trafiłem na taki brak profesjonalizmu robiąc zakupy online.
    A teraz szczegóły:
    Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, po tygodniu otrzymałem pierwszy email:
    "Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 21.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"

    W dniu 24.02.2020 otrzymałem email o treści:
    "Cześć!
    Chcielibyśmy poinformować Cię, że zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia. Przewidywana nowa data to
    25.02.2020 - 26.02.2020.
    Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro i bardzo Cię przepraszamy. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby zakupy dotarły do Ciebie tak szybko, jak będzie to możliwe.
    Mamy nadzieję, że opóźniony produkt okaże się wart czekania i dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    W tym samym dniu dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że przesyłka jest już w drodze i najpóźniej dnia 26.02 otrzymam.
    Tymczasem dzień później:
    "Cześć,
    Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 26.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    Kolejny email.
    Anulowałem zamówienie.
    ZaletyTa firma to jakiś żart....?
    WadyDziadostwo, dziadostwo, niekompetencja, żenada , nędza, szajs, badziewie, bubel, lipa, tandeta, gniot itp.
  • ~PATRO / 2020-02-25 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno - najpierw zamówienie opóźnione o tydzień, a potem anulowane bez pwoodu.
  • ~Ada / 2020-02-20 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka żenada. Brak kontaktu z klientem, dobrowolne anulowanie zamówienia bez wcześniejszego poinformowania klienta.
  • ~Damian / 2020-02-13 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle wirtualna proporcja kończy się anulowaniem zamówienia. Najlepszy z jakim się spotkalem sposób tłumaczenia.

    "
    Cześć!
    Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr 10100501XXXXXX


    Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik
    "
  • ~Anna / 2020-02-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    sklep internetowy do poprawki. Cała procedura trwa godzinami, brak czytelności.
  • ~Dariusz / 2020-02-11 17:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Już więcej nic nie kupię dramat. Towar smartwatch nie miał funkcji podanych w Państwa opisie
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość obsługi klienta
  • ~Radek / 2020-02-11 14:51
    Ocena: 2.60 / 5
    Reklamowany produkt dostarczany do centrali 29.12.2019 do dzisiaj tj 11.02 2020 żadnej odpowiedzi. Nie polecam nikomu zakupów w epik com.
    ZaletyBrak
  • ~Ant / 2020-02-10 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to nie jest sklep tylko marketplace. Empik za nic nie odpowiada za zakup, trzeba uważać co tam jest bo zamiast kupić produkt w późniejszym czasie okazuje się że ten produkt jest wynajęty. Na infolini brak pomocy z problem. Prośba o przesłanie archiwalnej strony zakupu jest nie osiągalne ani na infolini ani przez e mail. NIE POLECIAŁBYM NAWET WROGOWI
    ZaletyBrak same wady
    WadyWszystki
  • ~Miniek / 2020-02-06 12:14
    Ocena: 3.25 / 5
    Internetowy Empik - to jakaś porażka. Towar w magazynie, a na wysyłkę trzeba czekać tydzień!?
    (gdyby nie to, że mam w pracy program Benefit i dostaję punkty, które trzeba spożytkowac w wybranych sklepach - np. Empik.com - nic bym tam nie zamawiał.)
    A jeśli chodzi o punkty to też nie wszystko działa jak powinno. Okazuje się, że punktami można płacić jedynie za towary, które "Sprzedaje: Empik", a nie któryś z jego dostawców/kooperantów. Radzę uważać.
    ZaletyFajna, przjrzysta strona. Duży plus za nawigację i łatwość zamawiania.
    WadyCzas oczekiwania na przesyłkę i problem z wykorzystaniem punktów Benefit.
  • ~DZIDZIA / 2020-02-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wściekła kupiłam hel w puszcze na 39.99 zł i starczyło na pół balona (2) 40 cm 8 jeszcze ona nie lata a w instrukcji wyraźnie pisało że dać pół helu i pół powietrza. Nie polecam
    Zalety-----------
    WadyWszystko
  • ~Kama / 2020-02-05 13:17
    Ocena: 1.40 / 5
    Po złożeniu zamówienia czekałam 4 dni, na informację, że towar jest niedostępny i przesyłka została anulowana. Całe szczęście, że była zamówiona z płatnością przy odbiorze, bo kolejne dni spędziłabym na wyczekiwaniu na zwrot swoich pieniędzy
  • ~Adam / 2020-02-01 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia nie dotyczy bezpośrednio empik ale współpracójącej firmy Asport.Złożyłem zamówienie i firma ta bezczelnie wysłała mi towar z ekspozycji co nie było nigdzie opisane.Mało tego towar był dosyć solidnie pouszkadzany w postaci obić i zarysowań.Tak że poniekąd reklamowanie na swojej stronie firmy bazujące na oszukańczych praktykach w moim mniemaniu wystawia również opinie samemu empikowi.
    WadyWspółpraca z bezczelnymi oszustami
  • ~Greg / 2020-01-31 17:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Z przykrością stwierdzam,że wiele negatywnych komentarzy dotyczących empik.com jest jak najbardziej prawdziwych. Na swoją paczkę czekałem 2 tyg i to po wielu interwencjach. Bardzo luźne podejście do klienta i do całej sprawy. Dostałem nr do śledzenia przesyłki Poczty Polskiej,który nie był aktywny( na moje oko w ogóle przesyłka nie została wysłana). Zgłosiłem to po 2 dniach,a pracownik infolinii zbył mnie mówiąc,że to wina poczty i na pewno zaraz zeskanują paczkę . Po kilku dniach,gdy nic się nie zmieniło empik.com zaczął weryfikować sprawę. Na moje żądanie wysłania drugiej paczki lub oddania pieniędzy stwierdzono ,z nie ma takiej możliwości. Zażądałem również okazanie mi potwierdzenie nadania i tu również bez echa.W końcu wysłali druga paczkę DHLem i tu uwaga,na moją sugestię,że wolałbym Pocztą Polską infolinia stwierdziła,że nie ma takiej możliwości. Śmiechu warte. Przestrzegam wszystkich zastanawiających się przed zakupem z tego sklepu. Całą konwersację mam zarejestrowaną na massengerze i z chęcią się nią podzielę.
  • ~Magdalena / 2020-01-30 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar ktory miał być 28/29.01.20 w paczkomacie do dnia 30.01.20 nie został nawet wysłany.
  • ~sk / 2020-01-22 12:19
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie posiadają towaru w magazynie, po zamówieniu wydłużają czas dostawy.
    Robią biznes za cudzą kasę.
    Nie polecam
  • ~Iwona / 2020-01-22 10:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Składając reklamacje mam wrażenie ze pisze z automatyczna sekretarka. Obiecany kupon jako rekompensata i na obietnicach koniec. Kiedyś dużo tam zamówiłam i polecałam innym jako solidna firma ale się zawiodłam.
  • ~Lavo DJ / 2020-01-21 23:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Po odczycie komentarzy płakać się chce...
    Niegdyś E-Mpik był na topowej czołowce a teraz... Dno..
    Niegdyś można było tam zakupić origalne płyty sprowadzane z całego świata a teraz sami tłoczą gówno...
    ZaletyNie polecam CD
    WadyBrak możliwości reklamacji
  • ~Lavo DJ / 2020-01-21 22:48
    Ocena: 1.40 / 5
    W porównaniu z bliżniaczymi produktami z Germanii i Holandii nie wspominając o U.S.czy Japan lub Korea to tłoczenie jak z garnka np. A-Hs kupione w M-pik gra jak Pirate Buy...
    ZaletyPolish Schaisse
    WadyPolish idiots Market
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904