Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kozioł / 2020-11-19 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieudolność i partactwo to są dwa słowa definiujące działalność tego sklepu. Większości towaru dostępnego w sklepie fizycznie nie mają. Anulowali mi zamówienie z powodu braku towaru ale nie usunęli go i cały czas inni mogą go zamawiać. Dalej ludzie będą nacinać się jak ja ale nikogo to nie obchodzi. Prawdopodobnie zrobione jest to w celu obracania cudzymi pieniędzmi. Zdecydowanie odradzam.
  • ~Kris / 2017-08-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam, że brak odpowiedniej informacji o braku możliwości zakupu produktów Green Cell środkami własnymi to perfidne naciąganie klientów.
  • ~Kris / 2022-02-25 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka w 24h ale to chyba nie w empiku....
    Zamówiłem produkt z myślą że otrzymam go szybko natomiast otrzymałem po upomnieniu co jest z moim zamówieniem, a otrzymanie rabatu 10zł to trochę śmiech na sali ponieważ trzeba założyć konto premium...następnym razem jak zamówienie to od razu napisze co jest z moim zamówieniem może wtedy je otrzymam w 24h.
    ZaletyBrak
    Wadywysyłka tragedia
  • ~Królu złoty / 2025-03-24 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam powoli dość empiku. Nie wysyłają paczek, gubią je lub wysyłają niekompletne zamówienia i później musisz się bujać z działem reklamacji. Zamówiłam trzy rzeczy i doszła jedna, nie wiem co za półgłówki robią na tym magazynie, ale spakowanie trzech rzeczy według zlecenia chyba nie jest jakimś trudnym zadaniem.
    ZaletyBrak.
    WadyJak wyżej.
  • ~Krystyna / 2019-03-22 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie będę tam kupować.
    Zamówiłam czytnik e-book w piątek z nadzieją otrzymać zamówienie we wtorek. W środę wieczorem otrzymałam wiadomość, że niestety zamówienie otrzymam w piątek, ponieważ termin uległ zmianie. No dobrze, w piątek przychodzi mi mail, że moje zamówienie anulowano, żadnej informacji o przyczynie, żadnego przepraszam. Napisałam na obsługę klienta, na co otrzymałam, że czytnika nie było na magazynie, dlatego nie otrzymałam zamówienie, na co zaproponowali zniżkę 10 % na książki. Naprawdę?? Ja chciałam kupić czytnik e-book i zamiast zniżki na inny e-book dają mi zniżkę na książkę??
    Okropna obsługa klienta!
  • ~Krzysiek / 2020-12-22 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.. unikaj Cię jak ognia... wysyłka w 24h śmiech na sali... kasę Ci zamrożął nawet jak anulujesz zamówienie czekasz na zwrot ponad 14 dni mimo iż regulamin mówi że maksymalnie 14 dni.... dziesiątki telefonów, maile nic nie dadzą.
    Ostatnie zakupy w tym sklepie... szkoda że nie wszedłem i nie przeczytałem wcześniej waszych opinii
    WadyBrak informowania o zmianach na twoim koncie
    Brak informowania na jakim etapie jest twoja reklamacja
    Kłamstwa na głównej stronie i reklamy że gwarancja dostarczenia przed świętami
  • ~Krzysiek / 2021-11-16 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, nie polecam, czas dostawy z dupy. Lepiej kupić na alegroszu tam siechociaż starają o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy
  • ~Krzysztof / 2020-10-17 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    10.10.2020r zamówiłem szafkę na buty Oprócz potwierdzenia zamówienia i kompletowania
    Zero informacji co dalej dzieje się z moim zamówieniem .
    Nie polecam Przecież nie będę całymi dniami oczekiwał w domu na dostarczenie paczki
    Było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie u nich
    Nie polecam
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plyte cyfrową MP3 do pobrania na ich stronie sklepu, co się okazało,można pobrać,ale plik nie zapisuje mi się w pobranych, wyskakuje mi zamiast piosenek to zdjęcie płyty. Dzwoniłam do obsługi klienta, zgłosili to dalej, ale czy z tym coś zrobią to nie wiem. Szkoda tylko pieniędzy.
  • ~Krzysztof / 2022-08-19 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad tydzień czekałem na lodówkę, kiedy zadzwoniłem Pani powiedziała że maja dwa dni na odpowiedz ???
    zdecydowanie nie polecam jeśli się komuś spieszy
  • ~Krzysztof Kitajczuk / 2016-12-06 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam Empiku. Zamówiłem płytę analogową 28 listopada a miała przyjść 02 grudnia. Podczas śledzenia paczki zauwazylem ze paczka znajdowała sie w oddziale w moim miescie a kolejnego dnia zostala wyslana z powrotem do empiku i zamowienie zostało anulowane. Teraz zostałem bez prezentu na Mikołaja, a pani z infolinii przeprasza i mówi że nie wie jak to sie stało że paczka nie została dostarczona i że może mi dać w ramach zadośćuczynienia 10 zł i namawiała żebym zamówił jeszcze raz tą samą płytę. Tylko że tym razem za płytę zapłaciłbym o 10 zl drożej bo nie ma juz promocji na vinyle. Teraz nie mam prezentu na mikołaja, pieniadze mi zwróca dopiero za 2-3 dni robocze (oby), a nawet gdybym chciał ją zamówić jeszcze raz to nic z tego nie mam tylko stracony czas na czekaniu na zamówienie. Taka duża firma a ma gdzieś swoich klientów! Żenada... już wiecej nic nie zamówie w Empiku! Nie polecam!!! Krzysztof Kitajczuk Nysa
  • ~Ksiazkara / 2023-10-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam, ceny zawyżone, zamówienia anulują bez żadnego maila, zero kontaktu z obsługą klienta, lepiej kupować gdzie indziej, a od empika trzymać się z daleka
  • ~ktoś1238372829 / 2022-01-26 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wysłali mi paczki od ponad miesiąca i nie odbierają
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadymilion wad
  • ~Kuba / 2020-10-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie da ta opinia ale cóż napisze, zamówiłem wagę po czym anulowali zamówienie twierdząc że nie ma jej na stanie po czym pojawiła się ponownie w ofercie dwa razy drożej, spoko firma
    WadyOszukują
  • ~kuba / 2023-01-22 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    rzecz kupiona za 199 zł miala byc dostawa w piatek, w czwartek telefon ze nie mają i ze zwroca pienadze. W pon ten sam towar za 280. Towar jednak był ale za inna cenę. cwaniaki
  • ~kwiatek / 2016-02-16 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    naprawdę brak słów można się poirytować i jestem bardzo niezadowolona bo bym miała taniej ale się nie udało, dwa razy grzecznie prosiłam aby płyty były w oryginalnych fabrycznych foliach i bez pęknięć na pudełkach , zostałam narażona na zwrot całego zamówienia i do tego to samo mam zamiar kupić w innym sklepie internetowym ale to wyjdzie o wiele drożej i niewiadomo czy będą to płyty w takim stanie jak tego oczekiwałam .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadybrak słów, można się tylko poirytować
    nie mam bo zwróciłam , ponieważ stan płyt cd nie spełniał moich oczekiwań
  • ~L2b / 2021-01-19 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klient to żenada, a czas realizacji to nieporozumienie... zamówienie wysyłane po 3 tygodniach od realizacji !!
  • ~lehko / 2021-03-05 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    napisane ze produkt cyfrowy jest dostępny natychmiast, kupiłem wieczorem audiobooka gdyż chciałem wieczorkiem posłuchać, niestety aktywowali na drugi dzień o 10, nie ściągnąłem pliku i opisałem całą sytuację, niestety reklamacji nie uwzględnili, pieniędzy nie zwrócili, audiobook tego samego dnia zakupiony gdzie indziej, kasa poszła w błoto
  • ~Leon / 2020-10-19 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam serwis empik,kupiłem hulajnoge xiami365pro,po miesiącu pęk tylni błotnik wysłałem reklamacje po miesiącu przyszła ,oczywiscie stwierdzili uszkodzenie mechaniczne i nie uznali reklamacjihulajnoga przyszła w jeszcze gorszym stanie co oddałem do serwisu:wyświetlacz nie działal oraz był pęknięty zaczep od składania kierownicy.Nie wiem kto za to odpowiada ale wydaje mi się że serwis empik to jakaś masakra,jabym wiedział że tak bedzie to bym sam znalazł autoryzowany serwis.Uważajcie jak reklamujecie zrobcie szczegolowe fotki.Dlatego w nowym midelu juz dają wspornik do błotnika w komplecie
    ZaletyJakosc hulajnogi ok.
    WadySerwis do niczego,szkoda zawodu!!!
  • ~Leszek / 2020-12-04 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik. com niszczy markę empik. Nigdy nie kupujcie u nich zostaniecie bez towaru na dwa tygodnie, a oni będą obracali w tym czasie waszymi pieniędzmi. Potem anulują wam zamówienie i znowu czekacie dwa tygodnie na zwrot kasy
    Zamierzam podać ich do uokiku i zawiadomić urząd skarbowy
    ZaletyZero
    WadyRobią w konia kolejnych klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988