W dniu dzisiejszym (tj. 15.04.2020 o godz. 12:48) dokonałem zakupu na stronie Empik.com płyt w promocji "Muzyka 3za2". Po czym o godzinie 13:13 dostałem powiadomienie o anulowaniu zamówienia o treści "produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze". Mój humor ;) i ciekawość anulacji zamówienia nie dała mi spokoju gdyż, zamówione przeze mnie produkty dalej były dostępne w sprzedaży. O godzinie 17:16 złożyłem ponownie zamówienie na te same produkty, w tej samej konfiguracji i promocją "Muzyka 3za2". Czy teraz już takie zamówienie może być zrealizowane? Co z wpłaconymi środkami, które sprzedawca odda mi dopiero "do 3 dni roboczych"? Takie działania z pewnością nie poprawią humoru klientom, którym odradzam zakupy. Napisałem reklamację i czekam na wyjaśnienie ze strony sprzedawcy odnośnie zaistniałej sytuacji.
ZaletyDuży wybór, ale cóż z tego... (reszta w wadach)
Wady...jak nie potrafią zrealizować zamówienia, składającego z trzech produktów
~M / 2020-04-15 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Towar został do mnie wysłany 19 marca niestety do dzisiaj do mnie nie dotarł , tłumacza sie pomyłka ze strony poczty polskiej , złożyli reklamacje usługi i tak czekam ... infolinia to jedna porażka .... na prośbę o zwrot pieniędzy zostałam poproszona jeszcze o cierpliwość !!!!! Czy chroni nas wogole jakies prawo ja sie pytam !! Wydałam prawie 400 zł na prezenty , koniec końców nie mam nic ...
Dodałam opinie na Opineo ale dziwnym trafem str już nie funkcjonuje
~Zadr / 2020-04-14 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Powinni zamknąć obsługę klientów przez internet. Firma truuuup. Nie kontaktują się z klientem. Nie są w stanie udzielić informacji kiedy dojdzie przesyłka. Odradzsm i będę na każdy sposób jak się tylko da zniechcać innych do zakupów w tym skelpie. Okradli mnie na 70 zł i nic....
ZaletyNie ma
WadyCHAOS, OSZUSTWO
~Pedro / 2020-04-12 21:48
Ocena: 2.60 / 5
Empik popsuł swieta moim dzieciom. 10 dni od zamowienia a przesylki nie ma! Wstyd i kompromitacja, na pewno nic juz nie kupie ani w sklepie ani online????
ZaletyJuż brak!
WadyChamstwo nawet na zapytanie nie odpowiadaja!
~Kas / 2020-04-11 22:25
Ocena: 2.60 / 5
Masakra z realizacją zamówienia... czekanie tygodniami na rzeczy które miały być w ciągu kilku dni. Sprzedawanie przedmiotów których się nie ma jest bardzo nie fair... bardzo. Szczerze mówiąc zamówienie jest mi już nie potrzebne bo miało być na prezent. Słabo bardzo słabo empik.
~Ok / 2020-04-11 12:07
Ocena: 2.80 / 5
W czasach epidemii beznadziejnie się zachowuje. Chciałem coś kupić to termin wydłużają w nieskończoność. Jeśli mają problemy to niech powiedzą i niech nie oszukują ludzi. Beznadziejna obsługa i polityka firmy skupiona na zysku a nie kliencie
~Niezadowolony klient / 2020-04-10 19:38
Ocena: 2.40 / 5
Zamówienie 05.04,data realizacji niby 07-08.04,a następnie 09.04 dostaję informacje że dostawa będzie 09-10.04.w dupie mają klienta....
~Rozczarowany klient / 2020-04-10 11:42
Ocena: 2.20 / 5
Towar zamówiony 3.04, dostałam informację że przewidywana data dostarczenia to 8-9.04 po czym 10.04 dostaję info że zamówienie zostało anulowane ponieważ asprtyment się wyczerpał! Poważnie??? Never again!
~Stała Klientka / 2020-04-10 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone 2.04.2020 opłacone, realizacji brak, informacji brak, po parokrotny kontakcie z infoliniom okazuje się, że za każdym razem jest brak pozycji, która już dwa dni wcześniej miała być dołączona do zamówienia.
Nie radzą sobie w ogóle. Nie zamawiajcie nic, bo będziecie czekać po kilka tygodni jak ja.
~KoF / 2020-04-09 18:56
Ocena: 1.40 / 5
po prostu nie realizują zamówień i wszystko mają w poważaniu
Zaletybrak
Wadypodejście do klienta to żenada
~Krzyś / 2020-04-09 12:04
Ocena: 1.40 / 5
Na stronie infromacja towar dostepny wysyłka w 48 godzin. I co i mija tydzień a towaru nie ma. Raczyli wysłać maila z informacją że dostawa się opóźni (drugiego zresztą). Pani na infolini w żaden sposób nie była w stanie pomoć, to w takim razie po co taq infolinia? Zdecydowanie odradzam tam zakupy. Jak się nie traktuje poważnie klientów to radzę sie zająć czymś innym.
WadyFatalna obługa klienta.
~Mała1976 / 2020-04-08 10:06
Ocena: 2.60 / 5
Towar zamówiony 27 marca, oplacony , na stronce informacja wysłany - termin dostawy 2-3 kwietnia , 3 kwiecień przesyłka nie została dostarczona , dzwoniąc na infolinię nikt nic nie wie obiecują szybkie rozwiązanie i kontakt , którego brak ,8 kwiecień wciąż brak jakiejkolwiek informacji ze strony Empiku
Zamówienie ( drugie ) złożone 3.04 niespodzianka dla dziecka na święta . Na stronce widnieje termin dostawy 8-9 , wciąż status w realizacji ,wiec dzwonię na infolinię gdzie dowiaduje się że zamówienie jest wciąż kompletowane i mogą mi je wysłać ale niekompletne (....) Zamówienie anulowałam po tym jak zostałam poinformowana że nie dojdzie ono do piątku
ZaletyDo tej pory byłam zadowolona wszystko dochodziło na czas i kompletne jednak się rozczarowałam
WadyPodejście do klienta , robienie z potencjalnego klienta " debila ", okłamywanie
~Tomasz / 2020-04-06 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Znowu to samo! Produkt zamówiony w preorderze (film na Bluray), 4-5 dni po upłynięciu terminu realizacji zamówienia przychodzi informacja, że produkt jest niedostępny! Ten sam film dostępny jest praktycznie w każdym innym sklepie. Powód w empiku? Cena w preorderze była dużo niższa niż aktualna cena u innych dostawców. Zwykłe oszustwo! To już trzeci taki przypadek!
~AAAAA / 2020-04-03 12:58
Ocena: 1.80 / 5
Niestety żałuję, że nie ma 0 dla dostawy i obsługi klienta, gdzie składałam reklamację. Zamówienie zostało złożone 24.03 we wtorek w czwartek kontaktowałam się telefonicznie z empikiem i udzielono mi informacji, że paczka jest gotowa i wyjdzie dnia następnego. Niestety paczka wyszła dopiero w sobotę, bo taka informacja została przesłana na maila, zaznaczam, że jest informacja, że wysyłają w ciągu 24h, bzdura. Oczywiście zaznaczyłam dostawę kurierem DHL, otrzymałam maila, że paczka jest u kuriera i tak też było do najbliższego poniedziałku. W poniedziałek i wtorek ani słychu kuriera, brak dostawy. I coś mnie tknęło i w środę, czyli tydzień po złożeniu zamówienia by sprawdzić gdzie jest paczka, okazało się, że pomimo że zapłaciłam za dostawę do domu to muszę sobie jechać do magazynu DHL i odebrać paczkę. Znalezienie kontaktu do DHL graniczy z cudem bo wszędzie na stronie tylko formularze powstawiali by mieć spokój, ale udało mi się zadzwoniłam i usłyszałam, że mogę sobie paczkę przekierować i kurier dostarczy pod wskazany adres (straciłam trochę zdrowia i cierpliwości). Na 2 dzień pojawia się kurier, otwiera drzwi od windy i rzuca paczkę na środek korytarza i mówi, że nie dostarcza do ręki, żenada. Już widziałam, że jest to za mała paczka do mojego zamówienia, ale zanim wyszłam na korytarz kuriera już nie było. Po odpakowaniu paczki okazało się, że nie jest to moje zamówienie, zamawiałam 4 pozycje w paczce 3 (hmm czy ktoś sprawdza te paczki już po ilości powinien się zorientować, że to nie to!!), w tym produkty w ogóle z innego działu. Zadzwoniłam do empiku złożyłam reklamację i nawet na maila nie dostałam informacji zwrotnej, że reklamacja jest przyjęta i jest w trakcie rozpatrywania, Pan powiedział, że nie może wysłać takiego maila bo jeszcze dział reklamacji nie zaczął jej rozpatrywać, no nie wiem dowiem się w UOK czy nie powinnam dostać mimo wszystko jakiegoś potwierdzenia. Dnia następnego do godziny 11.00 miał zjawić się kurier po paczkę zwrotną oczywiście brak, zadzwoniłam ponownie do empiku i poprosiłam by to ustalili mija 3 godzina od telefonu i nikt nie dał mi znać z empiku kiedy będzie kurier. W czwartek rano zamówiłam te same pozycje u konkurencji nie dość, że o 40 zł taniej to paczka była już na następny dzień przed 8.00 u mnie, można, można tylko trzeba chcieć. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olewka totalna ciekawa jestem kiedy zwrócą pieniążki za zamówienie ??????????????
~Edyta / 2020-03-30 21:45
Ocena: 1.40 / 5
Zamówiłam na stronie portfel a otrzymałam książkę. Dodam że wcześniej portfel był fikcyjne dostępny w kilku sklepach - w rzeczywistości nigdy go tam nie mieli. Złożyłam reklamację i cisza, zupełne olanie klienta. Udają ze problemu nie ma. Więcej razy nie kupię kota w worku, jest wiele innych tego typu sklepów. Nigdy więcej zakupów w empiku
ZaletyBrak
WadyFikcyjna dostępność,błędy w realizacji zamówień, obsługa nie podejmuje działań w przypadku reklamacji, klient nie może liczyć na żadne wsparcie w przypadku ich pomyłki
~Ela / 2020-03-20 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na dostawę juz tydzien. Dwa razy dzwoniłam w sprawie mojego zamowinienia. Podawali, że paczka przyjdzie normalnie. 2 sprawa, wybrałam kuriera, a paczka przyjdzie pocztą Polską.
Wstyd !!!!! Taka duża firma, a tyle błędów przy jednym zamówieniu. Do tego zero informacji. To jest moje ostatnie zamówienie!!!
~Mrówa / 2020-03-19 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Usunięcie danych osobowych maksymalnie utrudnione - brak opcji ,,usuń konto" w aplikacji czy na stronie. Call center ,,nie może" - trzeba pisać maila z prośbą o usunięcie danych. Bardzo słabo.
~bolo499 / 2020-03-19 07:41
Ocena: 2.00 / 5
Moim kryterium był termin dostawy. Na stronie pisało, wysyłka 24h. Już po kilku godzinach dostałem maila o wydłużeniu terminu. Niestety przy panującej epidemii wybrałem sposób zapłaty przedpłata. Już żałuję, zwykłe naciagactwo. Odradzam zakup na tej stronie!
ZaletyBrak
WadyBrak terminowości.
~Rafał84 / 2020-03-16 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłanie zdjęć to TOTALNA PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!! kilka razy próbowałem dodać zdjęcia i za każdym razem wyskakiwał błąd i w końcu nic się nie zapisało i 2 godziny siedzenia przed komputerem do d..............
~Beata / 2020-03-12 15:10
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam przez stronę empik książkę w przedsprzedaży 8 marca (poczuj się jak w domu) aby mieć ją jak najszybciej. Dostawa miała być na 11marca i tego dnia dostałam wiadomość iż "czas realizacji Twojego zamówienia zostanie wydłużony". Nie wiadomo na kiedy. Dzisiaj tj.12marca przychodzi wiadomość, że "zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia na 16-17.03. Poszłam więc do empiku stacjonarnego - książka stoi na półce. Pytam się czy mogę ją odebrać. Sprzedawca mówi że w cenie 60zł (a ja już za te książkę zapłaciłam!).
Nigdy więcej zamawiania w empiku, pierwszy i ostatni raz zostałam tak oszukana.