Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pedro / 2020-04-12 21:48
    Ocena: 2.60 / 5
    Empik popsuł swieta moim dzieciom. 10 dni od zamowienia a przesylki nie ma! Wstyd i kompromitacja, na pewno nic juz nie kupie ani w sklepie ani online????
    ZaletyJuż brak!
    WadyChamstwo nawet na zapytanie nie odpowiadaja!
  • ~Kas / 2020-04-11 22:25
    Ocena: 2.60 / 5
    Masakra z realizacją zamówienia... czekanie tygodniami na rzeczy które miały być w ciągu kilku dni. Sprzedawanie przedmiotów których się nie ma jest bardzo nie fair... bardzo. Szczerze mówiąc zamówienie jest mi już nie potrzebne bo miało być na prezent. Słabo bardzo słabo empik.
  • ~Ok / 2020-04-11 12:07
    Ocena: 2.80 / 5
    W czasach epidemii beznadziejnie się zachowuje. Chciałem coś kupić to termin wydłużają w nieskończoność. Jeśli mają problemy to niech powiedzą i niech nie oszukują ludzi. Beznadziejna obsługa i polityka firmy skupiona na zysku a nie kliencie
  • ~Niezadowolony klient / 2020-04-10 19:38
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówienie 05.04,data realizacji niby 07-08.04,a następnie 09.04 dostaję informacje że dostawa będzie 09-10.04.w dupie mają klienta....
  • ~Rozczarowany klient / 2020-04-10 11:42
    Ocena: 2.20 / 5
    Towar zamówiony 3.04, dostałam informację że przewidywana data dostarczenia to 8-9.04 po czym 10.04 dostaję info że zamówienie zostało anulowane ponieważ asprtyment się wyczerpał! Poważnie??? Never again!
  • ~Stała Klientka / 2020-04-10 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 2.04.2020 opłacone, realizacji brak, informacji brak, po parokrotny kontakcie z infoliniom okazuje się, że za każdym razem jest brak pozycji, która już dwa dni wcześniej miała być dołączona do zamówienia.
    Nie radzą sobie w ogóle. Nie zamawiajcie nic, bo będziecie czekać po kilka tygodni jak ja.
  • ~KoF / 2020-04-09 18:56
    Ocena: 1.40 / 5
    po prostu nie realizują zamówień i wszystko mają w poważaniu
    Zaletybrak
    Wadypodejście do klienta to żenada
  • ~Krzyś / 2020-04-09 12:04
    Ocena: 1.40 / 5
    Na stronie infromacja towar dostepny wysyłka w 48 godzin. I co i mija tydzień a towaru nie ma. Raczyli wysłać maila z informacją że dostawa się opóźni (drugiego zresztą). Pani na infolini w żaden sposób nie była w stanie pomoć, to w takim razie po co taq infolinia? Zdecydowanie odradzam tam zakupy. Jak się nie traktuje poważnie klientów to radzę sie zająć czymś innym.
    WadyFatalna obługa klienta.
  • ~Mała1976 / 2020-04-08 10:06
    Ocena: 2.60 / 5
    Towar zamówiony 27 marca, oplacony , na stronce informacja wysłany - termin dostawy 2-3 kwietnia , 3 kwiecień przesyłka nie została dostarczona , dzwoniąc na infolinię nikt nic nie wie obiecują szybkie rozwiązanie i kontakt , którego brak ,8 kwiecień wciąż brak jakiejkolwiek informacji ze strony Empiku

    Zamówienie ( drugie ) złożone 3.04 niespodzianka dla dziecka na święta . Na stronce widnieje termin dostawy 8-9 , wciąż status w realizacji ,wiec dzwonię na infolinię gdzie dowiaduje się że zamówienie jest wciąż kompletowane i mogą mi je wysłać ale niekompletne (....) Zamówienie anulowałam po tym jak zostałam poinformowana że nie dojdzie ono do piątku


    ZaletyDo tej pory byłam zadowolona wszystko dochodziło na czas i kompletne jednak się rozczarowałam
    WadyPodejście do klienta , robienie z potencjalnego klienta " debila ", okłamywanie
  • ~Tomasz / 2020-04-06 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu to samo! Produkt zamówiony w preorderze (film na Bluray), 4-5 dni po upłynięciu terminu realizacji zamówienia przychodzi informacja, że produkt jest niedostępny! Ten sam film dostępny jest praktycznie w każdym innym sklepie. Powód w empiku? Cena w preorderze była dużo niższa niż aktualna cena u innych dostawców. Zwykłe oszustwo! To już trzeci taki przypadek!
  • ~AAAAA / 2020-04-03 12:58
    Ocena: 1.80 / 5
    Niestety żałuję, że nie ma 0 dla dostawy i obsługi klienta, gdzie składałam reklamację. Zamówienie zostało złożone 24.03 we wtorek w czwartek kontaktowałam się telefonicznie z empikiem i udzielono mi informacji, że paczka jest gotowa i wyjdzie dnia następnego. Niestety paczka wyszła dopiero w sobotę, bo taka informacja została przesłana na maila, zaznaczam, że jest informacja, że wysyłają w ciągu 24h, bzdura. Oczywiście zaznaczyłam dostawę kurierem DHL, otrzymałam maila, że paczka jest u kuriera i tak też było do najbliższego poniedziałku. W poniedziałek i wtorek ani słychu kuriera, brak dostawy. I coś mnie tknęło i w środę, czyli tydzień po złożeniu zamówienia by sprawdzić gdzie jest paczka, okazało się, że pomimo że zapłaciłam za dostawę do domu to muszę sobie jechać do magazynu DHL i odebrać paczkę. Znalezienie kontaktu do DHL graniczy z cudem bo wszędzie na stronie tylko formularze powstawiali by mieć spokój, ale udało mi się zadzwoniłam i usłyszałam, że mogę sobie paczkę przekierować i kurier dostarczy pod wskazany adres (straciłam trochę zdrowia i cierpliwości). Na 2 dzień pojawia się kurier, otwiera drzwi od windy i rzuca paczkę na środek korytarza i mówi, że nie dostarcza do ręki, żenada. Już widziałam, że jest to za mała paczka do mojego zamówienia, ale zanim wyszłam na korytarz kuriera już nie było. Po odpakowaniu paczki okazało się, że nie jest to moje zamówienie, zamawiałam 4 pozycje w paczce 3 (hmm czy ktoś sprawdza te paczki już po ilości powinien się zorientować, że to nie to!!), w tym produkty w ogóle z innego działu. Zadzwoniłam do empiku złożyłam reklamację i nawet na maila nie dostałam informacji zwrotnej, że reklamacja jest przyjęta i jest w trakcie rozpatrywania, Pan powiedział, że nie może wysłać takiego maila bo jeszcze dział reklamacji nie zaczął jej rozpatrywać, no nie wiem dowiem się w UOK czy nie powinnam dostać mimo wszystko jakiegoś potwierdzenia. Dnia następnego do godziny 11.00 miał zjawić się kurier po paczkę zwrotną oczywiście brak, zadzwoniłam ponownie do empiku i poprosiłam by to ustalili mija 3 godzina od telefonu i nikt nie dał mi znać z empiku kiedy będzie kurier. W czwartek rano zamówiłam te same pozycje u konkurencji nie dość, że o 40 zł taniej to paczka była już na następny dzień przed 8.00 u mnie, można, można tylko trzeba chcieć. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olewka totalna ciekawa jestem kiedy zwrócą pieniążki za zamówienie ??????????????
  • ~Edyta / 2020-03-30 21:45
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam na stronie portfel a otrzymałam książkę. Dodam że wcześniej portfel był fikcyjne dostępny w kilku sklepach - w rzeczywistości nigdy go tam nie mieli. Złożyłam reklamację i cisza, zupełne olanie klienta. Udają ze problemu nie ma. Więcej razy nie kupię kota w worku, jest wiele innych tego typu sklepów. Nigdy więcej zakupów w empiku
    ZaletyBrak
    WadyFikcyjna dostępność,błędy w realizacji zamówień, obsługa nie podejmuje działań w przypadku reklamacji, klient nie może liczyć na żadne wsparcie w przypadku ich pomyłki
  • ~Ela / 2020-03-20 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę juz tydzien. Dwa razy dzwoniłam w sprawie mojego zamowinienia. Podawali, że paczka przyjdzie normalnie. 2 sprawa, wybrałam kuriera, a paczka przyjdzie pocztą Polską.
    Wstyd !!!!! Taka duża firma, a tyle błędów przy jednym zamówieniu. Do tego zero informacji. To jest moje ostatnie zamówienie!!!
  • ~Mrówa / 2020-03-19 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Usunięcie danych osobowych maksymalnie utrudnione - brak opcji ,,usuń konto" w aplikacji czy na stronie. Call center ,,nie może" - trzeba pisać maila z prośbą o usunięcie danych. Bardzo słabo.
  • ~bolo499 / 2020-03-19 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Moim kryterium był termin dostawy. Na stronie pisało, wysyłka 24h. Już po kilku godzinach dostałem maila o wydłużeniu terminu. Niestety przy panującej epidemii wybrałem sposób zapłaty przedpłata. Już żałuję, zwykłe naciagactwo. Odradzam zakup na tej stronie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak terminowości.
  • ~Rafał84 / 2020-03-16 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłanie zdjęć to TOTALNA PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!! kilka razy próbowałem dodać zdjęcia i za każdym razem wyskakiwał błąd i w końcu nic się nie zapisało i 2 godziny siedzenia przed komputerem do d..............
  • ~Beata / 2020-03-12 15:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam przez stronę empik książkę w przedsprzedaży 8 marca (poczuj się jak w domu) aby mieć ją jak najszybciej. Dostawa miała być na 11marca i tego dnia dostałam wiadomość iż "czas realizacji Twojego zamówienia zostanie wydłużony". Nie wiadomo na kiedy. Dzisiaj tj.12marca przychodzi wiadomość, że "zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia na 16-17.03. Poszłam więc do empiku stacjonarnego - książka stoi na półce. Pytam się czy mogę ją odebrać. Sprzedawca mówi że w cenie 60zł (a ja już za te książkę zapłaciłam!).

    Nigdy więcej zamawiania w empiku, pierwszy i ostatni raz zostałam tak oszukana.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność
  • ~Ewa / 2020-03-02 17:28
    Ocena: 3.20 / 5
    Ceny wyższe niż na innych stronach. Uwaga na produkty wystawione przez Empik których nie są właścicielem. Produkty niewłaściwe opisane, niezgodne z rzeczywistością. Sprzedający twierdzi że Empik źle opisał towar. Reklamację trzeba załatwić ze sprzedającym, Empik nie pośredniczy w reklamacji. Koszty przesyłki spadają na kupującego. Nie polecam. Jeśli kupować to tylko książki. Reszta marnie
    ZaletyKsiążki, płyty polecam
    WadyBrak profesjonalizmu w obsłudze reklamacji. Przepychanki między Empik va sprzedającym
  • ~Przemek / 2020-02-28 20:48
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep Empik wysyła zniszczone produkty, cd w połamanych pudełkach, pogniecione książki, poniszczone steelbooki, ten był kolejny zniszczony jaki od nich otrzymałem. Reklamacja polega u nich na zwrocie pieniędzy, nawet nie potrafią naprawić swojego błędu i mają klienta gdzieś. Właśnie zakończyłem przygodę z tym słabym sklepem.
  • ~Sebastian / 2020-02-26 22:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Unikać jak ognia w życiu nie trafiłem na taki brak profesjonalizmu robiąc zakupy online.
    A teraz szczegóły:
    Po złożeniu zamówienia i opłaceniu, po tygodniu otrzymałem pierwszy email:
    "Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 21.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"

    W dniu 24.02.2020 otrzymałem email o treści:
    "Cześć!
    Chcielibyśmy poinformować Cię, że zostaliśmy zmuszeni zmienić datę dostarczenia Twojego zamówienia. Przewidywana nowa data to
    25.02.2020 - 26.02.2020.
    Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro i bardzo Cię przepraszamy. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby zakupy dotarły do Ciebie tak szybko, jak będzie to możliwe.
    Mamy nadzieję, że opóźniony produkt okaże się wart czekania i dostarczy Ci wielu pozytywnych wrażeń!
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    W tym samym dniu dzwoniąc na infolinie zostałem poinformowany, że przesyłka jest już w drodze i najpóźniej dnia 26.02 otrzymam.
    Tymczasem dzień później:
    "Cześć,
    Jest nam niezmiernie przykro, ale termin realizacji Twojego zamówienia nr 10100510847748 uległ zmianie. Twoje produkty ruszą w drogę do Ciebie 26.02.2020
    Bardzo przepraszamy Cię za niedogodności! Zrobimy, co w naszej mocy, żeby taka sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
    Pozdrawiamy serdecznie,
    Zespół Empik"
    Kolejny email.
    Anulowałem zamówienie.
    ZaletyTa firma to jakiś żart....?
    WadyDziadostwo, dziadostwo, niekompetencja, żenada , nędza, szajs, badziewie, bubel, lipa, tandeta, gniot itp.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882