Bardzo mi przykro ale muszę wystawić złą opinię. Zamówiłam książkę przez sklep internetowy 13 kwietnia. Dostalam informacje ,że dostawa jest na 17-18 kwiecień. Niestety nie otrzymałam jej w tym terminie. Postanowiłam 19 kwietnia napisac meila z zapytaniem co z moją książką. Poinformowalam ich ,ze potrzebują miec tą ksiazke najpozniej na 21 kwietnia bo jest to prezent. Otrzymałam odpowiedź jedynie ,że przesyłka będzie opóźniona... nic poza tym. Dzis jest 20 kwiecień,właśnie rozmawialam z Panią, która mnie poinformowała, że wysyłka jest planowana na jutro. Zapytalam na kiedy dojdzie? Odpowiedź byla dla mnie zaskoczeniem bo odpowiedziała, że nie wie bo nie ma jej w magazynie. Więc jakim cudem wyślą ją jutro? Oczywiście zamówienie anulowałam. Najgorsze jest to ze akurat tej książki nigdzie nie ma . Oceniam Empik za nie profesjonalną firmę,która jie liczy się z klientem. Uważam, że jeśli czegoś się nie ma na stanie to się tego nie sprzedaje. Teraz czekam.na zwrot kasy . Ciekawe jak długo.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyWady wymieniłam w opisie
~Kasia / 2024-03-05 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, za każdym kolejnym zamówieniem dają 20% do skorzystania z rabatu, ale musisz coś kupić w salonie. Bardzo nieuczciwe, nie mam zamiaru kupować coś na siłę. Chyba przestanę w ogóle u nich kupować.
ZaletyNie ma
WadyNieuczciwośc wobec stałego klienta
~Kasia / 2024-03-10 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam etui na koszulę. Miał to być prezent. Już po przelaniu pieniędzy przyszedł mail, że zmienia się termin dostawy. Potwierdziłam zamówienie, ponieważ było jeszcze dużo czasu. Tuż przed upływem terminu dostawy, znowu otrzymałam e-mail z informacją, że zmienia się data dostawy. Tym razem musiałam zrezygnować, bo dostarczono by etui już po imprezie urodzinowej. Zwrócono mi pieniądze, ale zostałam bez prezentu. Musiałam szukać nowego, tym razem na ostatnią chwilę. Sklep Empik po prostu sprzedaje towar, który nie wiadomo kiedy zostanie dostarczony. Na dodatek cały czas tłumaczono mi, że przecież nic się nie stało. Prezent kiedyś tam dojdzie...
~Katarzyna / 2020-01-10 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Zaplacilam za serwis Empik Premium na rok 80zl, za miesiac byloby 10zl. Zrezygnowalam po niecalym miesiacu (12.12.2019-7.01.2020) i oddali mi 60zl. "WTF?" mysle. Pani Barbara A. z Centrum Wsparcia Klienta uparcie twierdzi po wymianie 14 maili, ze kwota zostala wyliczona prawidlowo. Twierdzi, ze w tym czasie zlozylam 2 zamowienia i na tej podstawie wyliczono 20zl. Tak na prawde zlozylam 2 zamowienia, ale jedno zostalo natychmiastowo anulowane i nigdy nie zostalo zrealizowane. Pani Barbara mowi - okej, w takim razie bylo jedno, ale to i tak nie zmienia kwoty do zwrotu. Szczegoly owego 'wyliczania' sa nastepujace: 8.85zl za 26 dni przywileju Empik Premium, z ktorego skorzystalam raz skladajac zamowienie (na ksiazke i swieczke, w sumie za troszke ponad 40zl) plus dodatkowo skaskowano mnie 11.07zl za kuriera, gdyz wysylka tak naprawde nie byla darmowa. Idac tym tropem, choc mialam to cale Premium, gdybym przez ten miesiac zlozyla wiecej zamowien musialabym przy rezygnacji z abonamentu zaplacic za nie wszystkie po 11zl mimo 'bezplatnej wysylki' - tak sprytnie i wykwitnie, z niekorzyscia dla klienta zostal wyprodukowany regulamin serwisu. Wychodzi na to, ze gdybym po prostu zlozyla zamowienie i zaplacila za kuriera wyszla by mnie cala ta historia taniej, niz bawienie sie w Empik Premium. Goraco i serdecznie nie polecam. Nie dajcie sie nabrac na hasla 'darmowa wysylka' i 'mozesz zrezygnowac w kazym momencie'. Tak, mozesz, ale za to zaplacisz. Niby dycha to drobna kwota, ale niesmak i omijanie Empiku szerokim lukiem ze mna juz pozostanie.
Widze, ze wklejacie pod kazdym komentarzem ustalona formulke 'Jest nam bardzo przykro, że Państwa zawiedliśmy.' Taaaa, jasne! Wkurzacie coraz wiecej klientow i mam nadzieje, ze za nieglugo empik zwinie sie i przestanie nabijac ludzi w butelke. Na szczescie jest wiele alternatyw, ksiegarn i dyskontow, ktore o wiele lepiej wykonuja swoja prace i maja indywidulane podejscie do kazdej sprawy, zamiast po prostu uzywac CRTL+C CRTL +V.
Zaletynie ma
~Katarzyna / 2020-12-01 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam produkt w promocyjnej cenie. Został dostarczony inny, który reklamowałam ze wskazaniem na wymianę produktu. Otrzymałam zwrot środków, bo produkt rzekomo niedostępny w magazynie. Oczywiście produkt dostępny na stronie w wyższej cenie i debilne tłumaczenia na infolinii
~Katarzyna / 2020-12-05 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłki nie przychodzą na czas. Odradzam zakupy w Empiku!
~Katarzyna / 2020-12-18 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Witam
11 grudnia zamówiłam tablet dla dziecka. Miał przyjść od 12-15 grudnia. 16 grudnia empik poinformował mnie sms, że moja przesyłka się opóźni, bez podania daty dostawy. W dniu 18 grudnia zostałam poinformowana, że moje zamówienie zostało anulowane "z powodu braku dostępności produktu w sprzedaży przez Empik na stronie empik.com." i zajęło im 8 dni zorientowanie się, że sprzedają towar, którego nie mają. ciekawe ile zajmie im zwrot pieniędzy. Żenada - nie polecam. To już druga podobna transakcja z empik. NIE POLECAM!!!!
Zaletybrak. kiepska obsługa
Wadysprzedają towar, którego nie mają, nie szanują klientów, nie dotrzymują terminów
~Katarzyna / 2021-07-23 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia a kupuje coś przez neta min raz w tygodniu.
Przywlaszczaja pieniadze a towaru nie wysylaja,na maile nie odpowiadaja. Ostrzegam wszystkich przed zakupami w tyn sklepie.
ZaletyBrak
~Katarzyna / 2021-12-16 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Już ponad 2 tygodnie czekam na zamówienie. Totalny brak profesjonalizmu. Porażka zakupów online w Empiku. Na stronie piszą że cs będzie za 3 do 5 dni a jest już ponad 10 i wciąż nie mam. Jeśli planujesz prezent i sugerujesz się terminem to omijaj Empik tutaj nie szanują klienta. Ta ich Strefa Premium to też ściema można taniej w Internecie znaleźć produkty.
ZaletyZraziłam się
WadyTotalna beznadzieja. Wprowadzają klientów w błąd.To nieuczciwe
~Katarzyna / 2022-05-03 20:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Zostałam oszukana. Zakupiłam grę dla syna pobrali ode mnie pieniądze po czy za godzinę anulowali zamówienie bez żadnego wyjaśnienia. Produkt ten na stronie Empik dalej jest ale jest droższy. Kieruje sprawę do rzecznika praw konsumentów by zajął się tym sklepem jak widać poniżej jest wielu oszukanych klientów.
ZaletyBrak
WadyBrak gwarancji ceny, brak uczciwości wobec klientów.
~Katarzyna / 2022-08-02 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Witam odradzam zakup elektroniki w sklepach epmik ,zakupiony towar będąc błędnym zakupem niemożna zwrócić. Bo empik nie przyjmuje zwrotów ...i zostajecie z błędnym zakupem i zmarnowanymi pieniędzmi w domu ,w towar będzie leżał ..
~Katarzyna / 2022-12-24 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie działają zgodnie z prawem konsumenta. Po zamówieniu i przyjęciu do realizacji okazuje się że nie mają przedmiotu który był dostępny, przesuwają czas wysyłki a później anulują zamówienie, zwracają pieniądze i myślą że sprawa załatwiona. Kontakt przez infolinię porażka konsultanci w niczym nie są w stanie pomóc, przez mail odpowiadają na jedną wiadomość dziennie, sprawa się przedłuża aż w końcu i tak nie zostaje załatwiona. Jestem bardzo niezadowolona.
~Katarzyna / 2023-09-14 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo długi czas realizacji zamówienia. Na stronie informacja, że czas wysyłki 4-5 dni a paczka nie dotarła od 5 września. Zero informacji. Trzeba wydzwaniać żeby się czegoś dowiedzieć. nie polecam.
~Katarzyna / 2023-12-12 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Na sprawdzenie zaksięgowania przelewu ta firma daje sobie 5 dni!! W poniedziałek rano przelew zrobiony, potwierdzenie, wszystko jest, następny dzień wieczorem sklep nie wyda towaru bo księgowość nie zdążyła przekazać takiej informacji. Zakupy utrudnione bo zamówienie przez internet nie dojdzie a w sklepie jak się okazuje nie mają na bieżąco informacji. Dokładnie własnych pieniędzy na firmę, dodatkowo kolejna wizyta. Zero ukłonu w stronę klienta.
~Katarzyna z Warszawy / 2023-11-22 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem w Empik produkt zgodny z tym który proponują na swojej stronie w ofercie sprzedażowej. Zapłaciłem za niego. Do trzech dni miałem produkt otrzymać. Piątego dnia otrzymałem e-maila że produktu nie posiadają w ofercie i nie będą posiadać. Mija 37 dzień jak nie oddają mi przelanych pieniędzy. Za każdym razem na info linii udzielają odpowiedzi że środki będą do trzech dni zwrócone. I tak w kółko. Zwykli oszuści. Tak wiec zalecam omijanie tej "firmy" szerokim łukiem. W dniu dzisiejszym po raz enty poinformowano mnie, że środki będą do trzech dni. Sprawę należy zgłosić do odpowiednich organów.
~Kate / 2021-01-07 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie dotrzymują terminów, umów.
Infolinia rozkłada ręce, zrzuca odpowiedzialność na pocztę.
Żałosne.
ZaletyBrak
WadyIgnorowanie klienta
~Kcc / 2021-01-30 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Zamowione i oplacone ksiazki nie dotarly.otrzymalem jedynie mail ze zostaly z powrotem odeslane. W domu ciagle ktos jest wiec nie bylo przesylki. Zadnego wytlumaczenia przeprosin. Moge je zamowic jeszcze raz ale w wyzszej cenie i placac jeszcze raz za przesylke...
Nigdy wiecej nie bede tu zamawial!
ZaletyZadne
WadyObsluga
~keraD / 2022-10-02 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Proszę uważać z zamówieniem to nie jest sklep empik tylko platforma w której uczestniczy wiele podmiotów i na koniec może się zdarzyć że koszt wysyłki jest większy od kosztów zamówionego asortymentu
~Kik9 / 2023-09-22 12:09
Ocena: 1.00 / 5
To jest poprostu kpina i brak poszanowania klienta. Zamówiony towar w połowie sierpnia oczywiście nie dotarł. Mało tego nikt nie był uprzejmy poinformować o tym że zamówienie miesięczynym oczekiwaniem nie będzie zrealizowane. Najgorszy sklep z jakim miałam styczność. Ńigdy tu jużnie zrobię zakupów niw wspominając o tym że wszem i wobec będę odradzała zakupy.
~King / 2018-09-21 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Zakupilem gre ps4 platnosc z gory dostawa kurierem po 5 dniach wysylka... nie wyszla jeszcze z magazynu... zenada i kpina